Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.15 péntek, 03:42:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
548
549
550
551
552
553
554
[
555
]
556
557
558
559
560
561
562
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14580433 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27700 Dátum:
2013.08.27 kedd, 13:12:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 12:57:12
A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!
Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.
Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...
Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27701 Dátum:
2013.08.27 kedd, 13:47:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 12:57:12
A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!
Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.
Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...
Mindkettő jelen van, kézen fogják egymást. (DPF és hígulás)
A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....
Inkább egybeépítik a DOC-ot a DPF-el, hogy legyen meleg a folyamathoz....
Olajat kell cserélni, ez a lényeg! (ha igazán fontos az élettartam, akkor 10e km-es periódusban, én mindig így teszek minden autómmal.....motornál 6000e km)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 14:28:04 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27702 Dátum:
2013.08.27 kedd, 13:47:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.27 kedd, 13:12:20
Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni.
AndyA
Yesssss!
Neked ezzel nincs gondod.
(DPF-es a tied?)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27703 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:03:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 13:47:53
Yesssss!
Neked ezzel nincs gondod.
(DPF-es a tied?)
A 2.0 igen, a 2.2 nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27704 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:20:43 »
Igen DPF-es. Akkor a DPF szűrő tisztító cégről nincs infótok? (
http://elesautoszerviz.ewk.hu/
)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27705 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:45:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 13:47:08
A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....
Akkor nézzük.
Focus 1.6 tdci adalékolós volt (ez volt a legrosszabb, itt volt a legtöbb gond), aztán utóbefecskendezős, mostmár közvetlen befecskendezős.
Mondeo mk3 2006-tól, mk4 utóbefecskendezős, mk4 facelift már közvetlen befecskendezős. Itt mindkettőnél volt gond, de végül nyert a közvetlen és jelenleg is így gyártják.
Szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27706 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:47:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.27 kedd, 13:12:20
Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni.
AndyA
Na ez sem teljesen így van...
Helyesen: ideális tartományú autópályás tempónál tisztul (ez ha minden igaz egy 2.0 tdci esetében 110 km/h sebességnél van).
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27707 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:51:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 14:47:42
Na ez sem teljesen így van...
Helyesen: ideális tartományú autópályás tempónál tisztul (ez ha minden igaz egy 2.0 tdci esetében 110 km/h sebességnél van).
Fordulatszám a lényeg. Mehetsz lassabban is, nem kell felkapcsolni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27708 Dátum:
2013.08.27 kedd, 14:54:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 14:45:50
Akkor nézzük.
Focus 1.6 tdci adalékolós volt (ez volt a legrosszabb, itt volt a legtöbb gond), aztán utóbefecskendezős, mostmár közvetlen befecskendezős.
Mondeo mk3 2006-tól, mk4 utóbefecskendezős, mk4 facelift már közvetlen befecskendezős. Itt mindkettőnél volt gond, de végül nyert a közvetlen és jelenleg is így gyártják.
Szóval...
Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.
Én kérek elnézést, hogy a Mondeo-n túl jóval nagyobb körben látok/mozgok és a NAGY többség számít inkább...szerintem.... nem csak egy típus.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27709 Dátum:
2013.08.27 kedd, 15:00:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 14:54:21
Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.
Írtam én a Focust is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27710 Dátum:
2013.08.27 kedd, 15:19:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 15:00:34
Írtam én a Focust is.
De még mindig csak egy márkán belül.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27711 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:43:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 14:54:21
Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.
Én kérek elnézést, hogy a Mondeo-n túl jóval nagyobb körben látok/mozgok és a NAGY többség számít inkább...szerintem.... nem csak egy típus.
beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27712 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:48:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.08.27 kedd, 21:43:52
beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.
De jól mondod! Jogos!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27713 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:50:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 13:47:08
Mindkettő jelen van, kézen fogják egymást. (DPF és hígulás)
A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....
Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27714 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:53:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.08.27 kedd, 21:43:52
beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.
Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam.
Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel
(Nem bluetooth-al
)
Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 21:55:11 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27715 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:54:19 »
Idézetet írta: Angel - 2013.08.27 kedd, 21:50:01
Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.
A mondeo-nál lehet....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27716 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:55:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 21:54:19
A mondeo-nál lehet....
VégülisezegyMondeoClub!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27717 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:56:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 21:54:19
A mondeo-nál lehet....
A psa termékeit viszonylag ismerem, ott is így van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27718 Dátum:
2013.08.27 kedd, 21:59:15 »
Idézetet írta: Angel - 2013.08.27 kedd, 21:50:01
Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.
Nyalizol, mi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27719 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:00:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 21:53:39
Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam.
Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel
(Nem bluetooth-al
)
Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam
Szintem is jól elirogattunk, és nem volt benne semmi negatív.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27720 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:00:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.27 kedd, 21:55:00
VégülisezegyMondeoClub!
De közben már -és nem csak én- általánosságokról volt szó....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27721 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:06:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 22:00:33
De közben már -és nem csak én- általánosságokról volt szó....
Nekem a Ford az általános.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27722 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:11:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 22:06:00
Nekem a Ford az általános.
Én kérek elnézést.....
(Nem lehetne, hogy ide CSAK Mondeo tulajdonosok írhassanak?
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27723 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:14:47 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 22:11:08
Én kérek elnézést.....
(Nem lehetne, hogy ide CSAK Mondeo tulajdonosok írhassanak?
)
(Esetemben akár az is megállhatja a helyét.
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27724 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:16:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 22:14:47
(Esetemben akár az is megállhatja a helyét.
)
(A
korábban
csak nekem jelenti a múltidőt?
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26675
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27725 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:17:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 22:16:58
(A
korábban
csak nekem jelenti a múltidőt?
)
(Nem használom. Az egyik egy garázsban áll, a másik meg a diófa alatt...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27726 Dátum:
2013.08.27 kedd, 22:21:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.27 kedd, 22:17:55
(Nem használom. Az egyik egy garázsban áll, a másik meg a diófa alatt...
)
De "rossz" valakinek ..... a diófa alatt nem túl jó, tudod.....kemény dió.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27727 Dátum:
2013.08.28 szerda, 00:07:19 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.27 kedd, 21:53:39
Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam.
Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel
(Nem bluetooth-al
)
Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam
jóvanna.
én kérek elnézést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27728 Dátum:
2013.08.28 szerda, 18:32:09 »
Tisztelt Fórumtársak!
az autó mikor elindulnék és engedem a kuplungot kopogó hangot ad üresben semmi illetve kanyarban mondjuk alacsony fordulaton ugyanígy előjön.
mi adhatja a kopogó hangot?kipufogó?a főtengely szíjtárcsámnak van pici hangja de nem vészes!azóta kezdte mióta a katlizátor ki lett szedve és iktató van benn illetve a generátor volt még cserélve!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27729 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:11:12 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.28 szerda, 18:32:09
Tisztelt Fórumtársak!
az autó mikor elindulnék és engedem a kuplungot kopogó hangot ad üresben semmi illetve kanyarban mondjuk alacsony fordulaton ugyanígy előjön.
mi adhatja a kopogó hangot?kipufogó?a főtengely szíjtárcsámnak van pici hangja de nem vészes!azóta kezdte mióta a katlizátor ki lett szedve és iktató van benn illetve a generátor volt még cserélve!
üdv Attila
féltengely.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27730 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:15:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.28 szerda, 19:11:12
féltengely.....
és meddig lehet ezzel elmenni?akkor is volt valami hasonló hang amikor még a nem szabadonfutós generátor volt fenn mikor fel lett rakva a szabadonfutós akkor elhagyta!de ha nagyobb gázzal megyek akkor semmi hangja nincs még kanyarban sem!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 19:18:29 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27731 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:20:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.28 szerda, 19:11:12
féltengely.....
Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27732 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:21:45 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.28 szerda, 19:20:54
Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..
Sry, nem alf hozzászólására akartam reagálni
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27733 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:25:43 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.28 szerda, 19:15:17
és meddig lehet ezzel elmenni?akkor is volt valami hasonló hang amikor még a nem szabadonfutós generátor volt fenn mikor fel lett rakva a szabadonfutós akkor elhagyta!de ha nagyobb gázzal megyek akkor semmi hangja nincs még kanyarban sem!
Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27734 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:29:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.28 szerda, 19:25:43
Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
na ezt megnézem mert akkor kezdte el mikor megállt a generátorom és ideiglenesen a sima került a helyére,mikor visszakerült a szabadonfutós akkor elhagyta most megint !
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27735 Dátum:
2013.08.28 szerda, 19:30:23 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.08.28 szerda, 19:20:54
Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..
a gumiharangon a múltkor el volt pattanva a bilincs de kicseréltem!kirepedve meg egyik sincs!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27736 Dátum:
2013.08.28 szerda, 22:48:56 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.28 szerda, 19:25:43
Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27737 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 06:24:11 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.28 szerda, 22:48:56
leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
ami plusz 5 fok felett be sem kapcsol.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27738 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 07:05:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.29 csütörtök, 06:24:11
ami plusz 5 fok felett be sem kapcsol.....
Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27739 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 07:44:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.29 csütörtök, 07:05:27
Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.
nekem is így volt az f1esen,de neki előtti van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27740 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 07:49:49 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.29 csütörtök, 07:44:33
nekem is így volt az f1esen,de neki előtti van.....
F2-n is be lehet kapcsolni bármikor.
Nem azt akartad mondani, hogy csak 5 fok alatt kapcsol be automatikusan, indításkor?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
90laca90
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27741 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 10:08:15 »
Mega akció a
www.szervizparts.hu
-n. Augusztus 1-től december 31-ig minden kuplungszettből,lendkerékből és nyomcsapágyból 40% kedvezményt biztosítunk minden típusú autóra.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27742 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 10:15:05 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.28 szerda, 22:48:56
leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
Mondjuk ezt hallani kellene, met így elég nehéz mondani bármit is. Esetleg, ha csinálsz egy videót és feltöltöd valahova és a linkjét beteszed ide, akkor talán többet lehetne mondani.
Naplózva
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27743 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 10:40:23 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.28 szerda, 22:48:56
leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
Szia!
Nekem is csinálta ezt!!!!!!!!!
Cserélve lett a főtárcsa,vezetőgörgök,szabadonfutósítva a generátor,és csapágyak a generátorba azóta csönd van .....
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27744 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:44:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.29 csütörtök, 07:44:33
nekem is így volt az f1esen,de neki előtti van.....
Na de nekünk a benzines Fl előtti. Mondjuk neki dízel, nem tudom, ott máshogy más dolgokat engedélyez a Smart-Charge meg a GEM.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27745 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 12:46:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.08.29 csütörtök, 07:05:27
Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.
Nekem is bármikor bekapcsolható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27746 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 14:17:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.29 csütörtök, 07:49:49
F2-n is be lehet kapcsolni bármikor.
Nem azt akartad mondani, hogy csak 5 fok alatt kapcsol be automatikusan, indításkor?
nekem face előtti van és nem kapcsol be automatikusan induláskor a szélvédő fűtés.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27747 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 14:41:56 »
Nekem meg sehogy se kapcsol be, mert nincs.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27748 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 14:52:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.29 csütörtök, 14:41:56
Nekem meg sehogy se kapcsol be, mert nincs.
1 gonddal kevesebb ha baj van vele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27749 Dátum:
2013.08.29 csütörtök, 14:56:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.08.29 csütörtök, 14:52:08
1 gonddal kevesebb ha baj van vele.
Örülök is neki. Van jégoldóm (jófajta ósanos angol cucc. mk2-nek is hegyekben szokott lenni ez a fajta, mert a behozott autókban is ezt találja), ami nem fagy rá a szélvédőre (vettem már olyat, ami ráfagyott). Meg különben is garázsban áll az autó. Csak akkor parkol csillaggarázsban, amikor lemegyünk anyósomékhoz.
Naplózva
Oldalak:
1
...
548
549
550
551
552
553
554
[
555
]
556
557
558
559
560
561
562
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ