Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:03:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 548 549 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558 559 560 561 562 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14639235 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27700 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:12:20 »

A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!

Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.

Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...

Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni. taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27701 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:47:08 »

A DPF, ha rosszul használják, vagy hosszú idő után a motorolajtól függetlenül eldugul!

Viszont a regenerálás során az utóbefecskenedezéskor nem kevés plusz go kerül az égéstérbe, aminek egy része a hő hatására is feltapad a henger falára. Ezt viszont a gyűrű bele tudja húzni a motorolajba, ami szépen így felhígul go-val.

Nem véletlenül tértek át a közvetlen dpf-be történő üzemanyagbefecskendezésre...


Mindkettő jelen van, kézen fogják egymást. (DPF és hígulás)  wave

A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....

Inkább egybeépítik a DOC-ot a DPF-el, hogy legyen meleg a folyamathoz....

Olajat kell cserélni, ez a lényeg! (ha igazán fontos az élettartam, akkor 10e km-es periódusban, én mindig így teszek minden autómmal.....motornál 6000e km)
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 14:28:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27702 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:47:53 »

Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni. taps

AndyA

Yesssss!  eljen


Neked ezzel nincs gondod.  vigyor3   (DPF-es a tied?)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27703 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:03:41 »

Yesssss!  eljen


Neked ezzel nincs gondod.  vigyor3   (DPF-es a tied?)

A 2.0 igen, a 2.2 nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szt
Vendég
« Új hozzászólás #27704 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:20:43 »

Igen DPF-es. Akkor a DPF szűrő tisztító cégről nincs infótok? (http://elesautoszerviz.ewk.hu/)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27705 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:45:50 »


A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....

Akkor nézzük.

Focus 1.6 tdci adalékolós volt (ez volt a legrosszabb, itt volt a legtöbb gond), aztán utóbefecskendezős, mostmár közvetlen befecskendezős.
Mondeo mk3 2006-tól, mk4 utóbefecskendezős, mk4 facelift már közvetlen befecskendezős. Itt mindkettőnél volt gond, de végül nyert a közvetlen és jelenleg is így gyártják.

Szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27706 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:47:42 »

Azért kell időnként egy-két hosszabb autópályás menet, hogy a regeneráció is gond nélkül megtörténhessen, meg utána a motorolajból a fölös GO is el tudjon újra párologni. taps

AndyA

Na ez sem teljesen így van... vigyor3 Helyesen: ideális tartományú autópályás tempónál tisztul (ez ha minden igaz egy 2.0 tdci esetében 110 km/h sebességnél van).
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27707 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:51:36 »

Na ez sem teljesen így van... vigyor3 Helyesen: ideális tartományú autópályás tempónál tisztul (ez ha minden igaz egy 2.0 tdci esetében 110 km/h sebességnél van).

Fordulatszám a lényeg. Mehetsz lassabban is, nem kell felkapcsolni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27708 Dátum: 2013.08.27 kedd, 14:54:21 »

Akkor nézzük.

Focus 1.6 tdci adalékolós volt (ez volt a legrosszabb, itt volt a legtöbb gond), aztán utóbefecskendezős, mostmár közvetlen befecskendezős.
Mondeo mk3 2006-tól, mk4 utóbefecskendezős, mk4 facelift már közvetlen befecskendezős. Itt mindkettőnél volt gond, de végül nyert a közvetlen és jelenleg is így gyártják.

Szóval...

Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.  Undecided

Én kérek elnézést, hogy a Mondeo-n túl jóval nagyobb körben látok/mozgok és a NAGY többség számít inkább...szerintem.... nem csak egy típus.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27709 Dátum: 2013.08.27 kedd, 15:00:34 »

Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.  Undecided

Írtam én a Focust is.  eplus2 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27710 Dátum: 2013.08.27 kedd, 15:19:10 »

Írtam én a Focust is.  eplus2 vigyor3

De még mindig csak egy márkán belül.....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27711 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:43:52 »

Tudom, hogy itt mindig kizárólag CSAK a Mondeo-ról szabad beszélni.  Undecided

Én kérek elnézést, hogy a Mondeo-n túl jóval nagyobb körben látok/mozgok és a NAGY többség számít inkább...szerintem.... nem csak egy típus.  wave
beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27712 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:48:37 »

beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.  wave
De jól mondod! Jogos!  poigneemain
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27713 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:50:01 »


Mindkettő jelen van, kézen fogják egymást. (DPF és hígulás)  wave

A külön befecskendezéses megoldás pedig nem annyira "rátérős" inkább elhagyós és inkább adalékolás.
Egy külön befecskendező (üzemanyag) és a meleg (kipufogó) ritkán jó párosítás. Veszélyes nagyon. Meg a gyújtásról is kéne gondoskodni.
Nem erőltetik.....

Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27714 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:53:39 »

beszélhetsz bármiről, csak írd oda, hogy mely típusra igaz. Idejön az egységsugarú júzer, elolvassa, hogy utánégető van az mk4-es mondeo-n, aztán meg jön reklamálni, hogy nem tudta átlépni vele a hangsebességet.
Azaz: általánosságokkal nem segítünk a specifikus kérdéseken.  wave

Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam. Wink

Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel  wave (Nem bluetooth-al vigyor3)

Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 21:55:11 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27715 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:54:19 »

Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.

A mondeo-nál lehet....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27716 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:55:00 »

A mondeo-nál lehet....
VégülisezegyMondeoClub!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27717 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:56:14 »

A mondeo-nál lehet....

A psa termékeit viszonylag ismerem, ott is így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27718 Dátum: 2013.08.27 kedd, 21:59:15 »

Nem így van. Egyre inkább a közvetlen befecskendezéses üa nyer.
BTomi jól leírta.

Nyalizol, mi? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27719 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:00:10 »

Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam. Wink

Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel  wave (Nem bluetooth-al vigyor3)

Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam  eplus2

Szintem is jól elirogattunk, és nem volt benne semmi negatív.

 poigneemain
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27720 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:00:33 »

VégülisezegyMondeoClub!  Wink

De közben már -és nem csak én- általánosságokról volt szó....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27721 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:06:00 »

De közben már -és nem csak én- általánosságokról volt szó....  vigyor3

Nekem a Ford az általános. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27722 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:11:08 »

Nekem a Ford az általános. vigyor3


Én kérek elnézést.....  hehe



(Nem lehetne, hogy ide CSAK Mondeo tulajdonosok írhassanak?  eplus2  eplus2  eplus2 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27723 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:14:47 »


Én kérek elnézést.....  hehe



(Nem lehetne, hogy ide CSAK Mondeo tulajdonosok írhassanak?  eplus2  eplus2  eplus2 )

(Esetemben akár az is megállhatja a helyét. eplus2)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27724 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:16:58 »

(Esetemben akár az is megállhatja a helyét. eplus2)

(A korábban csak nekem jelenti a múltidőt?  beka3 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27725 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:17:55 »

(A korábban csak nekem jelenti a múltidőt?  beka3 )

(Nem használom. Az egyik egy garázsban áll, a másik meg a diófa alatt... beka3)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27726 Dátum: 2013.08.27 kedd, 22:21:59 »

(Nem használom. Az egyik egy garázsban áll, a másik meg a diófa alatt... beka3)

De "rossz" valakinek ..... a diófa alatt nem túl jó, tudod.....kemény dió.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27727 Dátum: 2013.08.28 szerda, 00:07:19 »

Ez rendben van.
De....
Ebben a hsz-ben #27734 már elkezdődött az általánosítás...csak úgy a DPF-ről és a regenerálási módszerről.
Én erre reagáltam. Wink

Ha megnézed a legelső hszt, ami konkrétan a mondeo DPF-es változatáról szól és arra reagáltam. Olajat kell cserélni, mert.....
Aztán elbeszélgettünk BT-vel  wave (Nem bluetooth-al vigyor3)

Azért köszönöm, hogy megint nekem lett jelezve.....utánégetőt nem én írtam  eplus2
jóvanna.
én kérek elnézést.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27728 Dátum: 2013.08.28 szerda, 18:32:09 »

Tisztelt Fórumtársak!
az autó mikor elindulnék és engedem a kuplungot kopogó hangot ad üresben semmi illetve kanyarban mondjuk alacsony fordulaton ugyanígy előjön.
mi adhatja a kopogó hangot?kipufogó?a főtengely szíjtárcsámnak van pici hangja de nem vészes!azóta kezdte mióta a katlizátor ki lett szedve és iktató van benn illetve a generátor volt még cserélve!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27729 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:11:12 »

Tisztelt Fórumtársak!
az autó mikor elindulnék és engedem a kuplungot kopogó hangot ad üresben semmi illetve kanyarban mondjuk alacsony fordulaton ugyanígy előjön.
mi adhatja a kopogó hangot?kipufogó?a főtengely szíjtárcsámnak van pici hangja de nem vészes!azóta kezdte mióta a katlizátor ki lett szedve és iktató van benn illetve a generátor volt még cserélve!
üdv Attila
féltengely..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27730 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:15:17 »

féltengely..... Roll Eyes
és meddig lehet ezzel elmenni?akkor is volt valami hasonló hang amikor még a nem szabadonfutós generátor volt fenn mikor fel lett rakva a szabadonfutós akkor elhagyta!de ha nagyobb gázzal megyek akkor semmi hangja nincs még kanyarban sem!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 19:18:29 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27731 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:20:54 »

féltengely..... Roll Eyes
Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #27732 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:21:45 »

Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..

Sry, nem alf hozzászólására akartam reagálni  falbav
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27733 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:25:43 »

és meddig lehet ezzel elmenni?akkor is volt valami hasonló hang amikor még a nem szabadonfutós generátor volt fenn mikor fel lett rakva a szabadonfutós akkor elhagyta!de ha nagyobb gázzal megyek akkor semmi hangja nincs még kanyarban sem!


Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27734 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:29:24 »


Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
na ezt megnézem mert akkor kezdte el mikor megállt a generátorom és ideiglenesen a sima került a helyére,mikor visszakerült a szabadonfutós akkor elhagyta most megint !
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27735 Dátum: 2013.08.28 szerda, 19:30:23 »

Gumi harangokat nézted? Ha szakadt egyre nagyobb az esély a féltengelyre ..
a gumiharangon a múltkor el volt pattanva a bilincs de kicseréltem!kirepedve meg egyik sincs!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27736 Dátum: 2013.08.28 szerda, 22:48:56 »


Én megnézném a feszítő állapotát is. Amikor mgvettem az autót, annak is elég csúnya hangja volt alapjáraton. Ki lett cserélve a feszítő és megszűnt a hang. Hozzáteszem, annyira sz.r volt már a feszítő szilentje, hogy már a felfogatócsavarja kopott.
leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27737 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 06:24:11 »

leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
ami plusz 5 fok felett be sem kapcsol..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27738 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 07:05:27 »

ami plusz 5 fok felett be sem kapcsol..... nyes

Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27739 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 07:44:33 »

Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.
nekem is így volt az f1esen,de neki  előtti van..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27740 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 07:49:49 »

nekem is így volt az f1esen,de neki  előtti van..... Roll Eyes
F2-n is be lehet kapcsolni bármikor.
Nem azt akartad mondani, hogy csak 5 fok alatt kapcsol be automatikusan, indításkor?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
90laca90
Vendég
« Új hozzászólás #27741 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 10:08:15 »

Mega akció a www.szervizparts.hu -n. Augusztus 1-től december 31-ig minden kuplungszettből,lendkerékből és nyomcsapágyból 40% kedvezményt biztosítunk minden típusú autóra.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27742 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 10:15:05 »

leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!

Mondjuk ezt hallani kellene, met így elég nehéz mondani bármit is. Esetleg, ha csinálsz egy videót és feltöltöd valahova és a linkjét beteszed ide, akkor talán többet lehetne mondani.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27743 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 10:40:23 »

leteszteltem akkor is előjön a kopogás ha benyomom a szélvédő fűtést!
Szia!
Nekem is csinálta ezt!!!!!!!!!
Cserélve lett a főtárcsa,vezetőgörgök,szabadonfutósítva a generátor,és csapágyak a generátorba azóta csönd van .....
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27744 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:44:06 »

nekem is így volt az f1esen,de neki  előtti van..... Roll Eyes

Na de nekünk a benzines Fl előtti. Mondjuk neki dízel, nem tudom, ott máshogy más dolgokat engedélyez a Smart-Charge meg a GEM.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27745 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:46:34 »

Nekem mindkettőn be lehet kapcsolni akár nyáron is. Meg barátom 2004-es benzinesén is.

Nekem is bármikor bekapcsolható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27746 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 14:17:19 »

F2-n is be lehet kapcsolni bármikor.
Nem azt akartad mondani, hogy csak 5 fok alatt kapcsol be automatikusan, indításkor?
nekem face előtti van és nem kapcsol be automatikusan induláskor a szélvédő fűtés.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27747 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 14:41:56 »

Nekem meg sehogy se kapcsol be, mert nincs.  eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27748 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 14:52:08 »

Nekem meg sehogy se kapcsol be, mert nincs.  eplus2
1 gonddal kevesebb ha baj van vele. taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27749 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 14:56:00 »

1 gonddal kevesebb ha baj van vele. taps

Örülök is neki. Van jégoldóm (jófajta ósanos angol cucc. mk2-nek is hegyekben szokott lenni ez a fajta, mert a behozott autókban is ezt találja), ami nem fagy rá a szélvédőre (vettem már olyat, ami ráfagyott). Meg különben is garázsban áll az autó. Csak akkor parkol csillaggarázsban, amikor lemegyünk anyósomékhoz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 548 549 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558 559 560 561 562 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.