Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.14 csütörtök, 18:34:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14579226 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27800 Dátum: 2013.09.04 szerda, 09:57:29 »

Sziasztok!
Segítséget illetve tanácsot kérek.
Mondeo 2,0 TDCi 2003, motor nem indul. Malacfarok villog, mikor indítom olyan, mintha gyújtana egyet-kettőt, de nem indul. Úgy kezdődött, hogy csak többszöri próbálkozásra indult, de már egyáltalán nem akar. Az alapjárattal már egy ideje probléma van, néha ingadozik, illetve lassan emelkedik a fordulatszám akkor is, ha nem nyomom a pedált. Egyébként pedig teljesen jó volt a motor, erő is van benne, nem füstöl, jól fogyaszt. Az eddigi szerelőm kicserélte az izzítógyertyákat, de ez nem segített semmit. Így aztán más szerelő után kéne néznem. Fiammal próbáltunk kódot olvasni egy kölcsön műszerrel, de nem írt semmit. Fehérvár környékén tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt, aki diagnosztikával kezd, nem azzal, hogy találomra elkezdi cserélgetni az alkatrészeket?

Gyuri

Ahogy Lacika71 is írta, Filepdiesel üzemanyag rendszer javítással foglalkozik. Ha általános szerelőre lenne szükséged akkor Én a Filkorn szervizt tudnám ajánlani. A családban már jó ideje hozzájuk hordjuk az autókat. Eddig nem volt panasz a munkájukra. http://filkornauto.freewb.hu/
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27801 Dátum: 2013.09.04 szerda, 10:04:46 »

Ott bizony porlasztó gondok lesznek. Ott fehérváron van a Filep diesel. Nekem is ez a cég csinálta meg a gépet. Ők csak ezzel foglalkoznak és diagnosztikával kezdenek. http://www.filepdiesel.hu/index1.php?menu=kapcsolat

Azt te is meg tudod csinálni, hogy leveszed a go szűrőt, a benne levő gázolajat kiengeded egy fehér pohárba, és ha vannak benne apró szemcsék, akkor tegyél alá egy mágnest. Ha azok az apró szemcsék elindulnak, akkor készülhetsz egy magasnyomású szivattyú cserére/felújításra üzemanyag rendszer takarítással egybekötve. A porlasztó felújítás ebben az esetben nem elég, mert ugyanúgy tönkre fog menni rövid időn belül, mert a magasnyomásúból leváló apró fémszemcsék ott rakódnak le.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27802 Dátum: 2013.09.04 szerda, 10:48:48 »

Annyit tennék hozzá,hogy ha alapdolgot kérsz egy szerelőtől akkor ő azt tegye és ne mindjárt a nyagyobb dologgal kezdjen.Vagy ugorj fel Pestre és keresd VIK-et.

Jelenleg ott tartok hogy a szerelő csináltatott a porlasztókon vizsgálatot, de az olyan jól sikerült hogy visszarakták a porlasztókat és nem indul el az autóm  falbav falbav falbav

Mire Én mondtam hogy hát akkor ez most hogy is van, ingadozott az alapjáratom mondom megnézetem és erre ugy kapom vissza az autót hogy nem indul el Huh? Aztán azt mondja a szerelő hogy ez a vizsgálat a polasztókon olyan módon kitisztította hogy olyan tiszta lett hogy nem indul el ! Mondom én ezt nem értem, azért nem indul el az autó mert most full tiszta a porlasztó Huh? Aztán azt mondta hogy még mindig jobban jártam így mintha lerobbantam volna ausztriába vagy németországba és + még haza is kellett volna vontatnom. Azt mondta hogy a porlasztókon kell szelepet cserélni, mindegyiken ami darabja 25e + egyéb költségek, de ha forgács darabokat találnak a rendszerbe akkor szivattyú felújítást is kell csinálni ami 60-80e ft tehát akkor meg sem áll 200e ft ba.  wow1 wow1 wow1
Mondom ide hoztam az autót "jó" állapotba és jelenleg nem indul el !!!
Aztán mondtam neki hogy nekem ezzel vasárnap vissza kell mennem Németo.-ba azt mondták hogy 1 nap alatt összerakják csak 150-250e ft között lesz a javítás.  Ez volt tegnap.
MA reggel elvontattam az autót egy másik szerelőhöz, mert akinél volt úgy hallottam így utólag hogy nem túl megbizhatóak és lehúzósak, kaptam egy másikat aki megmondja a frankót és nem csinál + munkát. Most ott van az autó...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27803 Dátum: 2013.09.04 szerda, 11:28:27 »

Jelenleg ott tartok hogy a szerelő csináltatott a porlasztókon vizsgálatot, de az olyan jól sikerült hogy visszarakták a porlasztókat és nem indul el az autóm  falbav falbav falbav

Mire Én mondtam hogy hát akkor ez most hogy is van, ingadozott az alapjáratom mondom megnézetem és erre ugy kapom vissza az autót hogy nem indul el Huh? Aztán azt mondja a szerelő hogy ez a vizsgálat a polasztókon olyan módon kitisztította hogy olyan tiszta lett hogy nem indul el ! Mondom én ezt nem értem, azért nem indul el az autó mert most full tiszta a porlasztó Huh? Aztán azt mondta hogy még mindig jobban jártam így mintha lerobbantam volna ausztriába vagy németországba és + még haza is kellett volna vontatnom. Azt mondta hogy a porlasztókon kell szelepet cserélni, mindegyiken ami darabja 25e + egyéb költségek, de ha forgács darabokat találnak a rendszerbe akkor szivattyú felújítást is kell csinálni ami 60-80e ft tehát akkor meg sem áll 200e ft ba.  wow1 wow1 wow1
Mondom ide hoztam az autót "jó" állapotba és jelenleg nem indul el !!!
Aztán mondtam neki hogy nekem ezzel vasárnap vissza kell mennem Németo.-ba azt mondták hogy 1 nap alatt összerakják csak 150-250e ft között lesz a javítás.  Ez volt tegnap.
MA reggel elvontattam az autót egy másik szerelőhöz, mert akinél volt úgy hallottam így utólag hogy nem túl megbizhatóak és lehúzósak, kaptam egy másikat aki megmondja a frankót és nem csinál + munkát. Most ott van az autó...

Abban igaza van, ha fémreszelék van benne, akkor a szivattyú felújítós vagy cserés. Az ár azért annál kicsit több. A porlasztó felújítás az kb annyi, persze, ha csak kapcsolószelepet kell cserélni. Ha fémreszelkes volt, akkor bejátszhat a pcs csere is, akkor viszont már közelíti a 60-70-et is (nekem is annyi volt). Abban igazad volt, hogy kerestél másik szerelőt, mert ez csak le akart húzni. Kevés olyan szerelő van, aki ért is a common rail rendszerhez, meg van a megfelelő felszerelése hozzá. A legtöbb szerelő is ezekhez hordja a porlasztókat és a magasnyomásúkat javítani. 150-250 ezerből meg van a szivattyú és a porlasztók felújítása a rendszer teljes átmosása nélkül. Átmosással 300 felett van kb. Remélem megoldódik a problémád és nem csak fölösleges költségekbe vered magad.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27804 Dátum: 2013.09.04 szerda, 11:41:42 »

Jelenleg ott tartok hogy a szerelő csináltatott a porlasztókon vizsgálatot, de az olyan jól sikerült hogy visszarakták a porlasztókat és nem indul el az autóm  falbav falbav falbav

Mire Én mondtam hogy hát akkor ez most hogy is van, ingadozott az alapjáratom mondom megnézetem és erre ugy kapom vissza az autót hogy nem indul el Huh? Aztán azt mondja a szerelő hogy ez a vizsgálat a polasztókon olyan módon kitisztította hogy olyan tiszta lett hogy nem indul el ! Mondom én ezt nem értem, azért nem indul el az autó mert most full tiszta a porlasztó Huh? Aztán azt mondta hogy még mindig jobban jártam így mintha lerobbantam volna ausztriába vagy németországba és + még haza is kellett volna vontatnom. Azt mondta hogy a porlasztókon kell szelepet cserélni, mindegyiken ami darabja 25e + egyéb költségek, de ha forgács darabokat találnak a rendszerbe akkor szivattyú felújítást is kell csinálni ami 60-80e ft tehát akkor meg sem áll 200e ft ba.  wow1 wow1 wow1
Mondom ide hoztam az autót "jó" állapotba és jelenleg nem indul el !!!
Aztán mondtam neki hogy nekem ezzel vasárnap vissza kell mennem Németo.-ba azt mondták hogy 1 nap alatt összerakják csak 150-250e ft között lesz a javítás.  Ez volt tegnap.
MA reggel elvontattam az autót egy másik szerelőhöz, mert akinél volt úgy hallottam így utólag hogy nem túl megbizhatóak és lehúzósak, kaptam egy másikat aki megmondja a frankót és nem csinál + munkát. Most ott van az autó...
megbontották a rendszert,lehet ,hogy csak újra kellett vona programozni a csúcsokat..... Roll Eyes

vigyázz.mert megrövidítenek negyed millióval.ha előtte jó volt,akkor most sincs semmi ok a cserére!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mahler.gyuri
Vendég
« Új hozzászólás #27805 Dátum: 2013.09.04 szerda, 11:43:22 »

Köszi mindenkinek a segítséget. Asszem akkor a Filep Dieselnél kezdek.

Gyuri
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27806 Dátum: 2013.09.04 szerda, 12:18:29 »

megbontották a rendszert,lehet ,hogy csak újra kellett vona programozni a csúcsokat..... Roll Eyes

vigyázz.mert megrövidítenek negyed millióval.ha előtte jó volt,akkor most sincs semmi ok a cserére!
Akkor is el kell indulnia, ha nincs felprogramozva a befecskendező.

Az olvasottakból én arra tudok következtetni (történt már ilyen, nem egy...), hogy az ultrahangos tisztítás jelen esetben ártott.
Jobb helyeken a hozott befecskendezőket először bemérik. Tisztítás és utána újra mérik, hogy változott-e valami.
Többször előfordult már, hogy tisztítás után rosszabb lett a befecskendező (ez lehet benzines injektor is).
Az ultrahang elrázta a már benne lévő szennyeződést egy rosszabb helyre, ahol azonnal probléma lett vagy már annyira kopott volt, hogy tisztítva elengedi a nyomást.

Egy multiméteres méréssel fél perc alatt meg lehet nézni jó eséllyel, hogy pumpa vagy befecskendező miatt nem indulhat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fatom83
Vendég
« Új hozzászólás #27807 Dátum: 2013.09.04 szerda, 12:46:44 »

sztok!
Egy kis segitségre lenne szükségem szomoru1
Van egy 2.0 TDCI mondeom  2004 ből. Egy reggelre úgy gondolta nem fog többet beindulni! 
Vagyis  beindul, de 2 másodperc mulva leáll mintha elfogyna a go! De ha padlogázzal inditom akkor pörög mint álat de ugyan csak 2 mp ig.
Azóta volt két szerelőnél is de sajnos nem boldogulnak vele!
Valakinek valami ötlet?  Esetleg valaki jàrt már így?
Üdv Tomi
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27808 Dátum: 2013.09.04 szerda, 18:13:41 »

A probléma továbbra is fennáll  szomoru1
Dinamikus gyorsítás után elindul a mutató a pirosba. Normális, kényelmes tempó mellett végig az üzemi hőfokon áll. Megrendeltem a termosztátokat, remélem az megoldja a hibát.

Közben figyelmes lettem még valamire: a váltásoknál, mikor kinyomom a kuplungot, a fordulatszám nem esik egyenletesen vissza alapjáratra, hanem 1500 körül megtorpan és onnan csak egész lassan esik vissza. Csak menet közben tapasztaltam, ha álló helyzetben adok neki gázfröccsöt, akkor mindig szépen szabályosan áll vissza alapjáratra. Remélem nem az üzemanyag rendszer!  szomoru1

Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27809 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:14:51 »

Akkor is el kell indulnia, ha nincs felprogramozva a befecskendező.

Az olvasottakból én arra tudok következtetni (történt már ilyen, nem egy...), hogy az ultrahangos tisztítás jelen esetben ártott.
Jobb helyeken a hozott befecskendezőket először bemérik. Tisztítás és utána újra mérik, hogy változott-e valami.
Többször előfordult már, hogy tisztítás után rosszabb lett a befecskendező (ez lehet benzines injektor is).
Az ultrahang elrázta a már benne lévő szennyeződést egy rosszabb helyre, ahol azonnal probléma lett vagy már annyira kopott volt, hogy tisztítva elengedi a nyomást.

Egy multiméteres méréssel fél perc alatt meg lehet nézni jó eséllyel, hogy pumpa vagy befecskendező miatt nem indulhat.
nem így van.
először is törölni kell azt a hibakódot,amit azért tesz be az ecu,mert nem látja a csúcsot-gyakorlatilag ezért nem indul,tiltja a befecskendezést az ecu.
Aztán valamilyen kódot mindenképp bekell írni az ecuba,ha tetszik ha nem.
Ez akkor is lehetséges,ha lehúzott csatival a csúcsról gyujtás alá helyezik az ecut.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27810 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:16:48 »

A probléma továbbra is fennáll  szomoru1
Dinamikus gyorsítás után elindul a mutató a pirosba. Normális, kényelmes tempó mellett végig az üzemi hőfokon áll. Megrendeltem a termosztátokat, remélem az megoldja a hibát.

Közben figyelmes lettem még valamire: a váltásoknál, mikor kinyomom a kuplungot, a fordulatszám nem esik egyenletesen vissza alapjáratra, hanem 1500 körül megtorpan és onnan csak egész lassan esik vissza. Csak menet közben tapasztaltam, ha álló helyzetben adok neki gázfröccsöt, akkor mindig szépen szabályosan áll vissza alapjáratra. Remélem nem az üzemanyag rendszer!  szomoru1

a következő a  vízpumpa lehet.érdemes ellenőrizni,mert a szervószivattyú hajta,és a tengelyfogazását tönkre teheti.


a fordszám normális,ilyen!sebességfüggő....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27811 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:55:20 »

nem így van.
először is törölni kell azt a hibakódot,amit azért tesz be az ecu,mert nem látja a csúcsot-gyakorlatilag ezért nem indul,tiltja a befecskendezést az ecu.
Aztán valamilyen kódot mindenképp bekell írni az ecuba,ha tetszik ha nem.
Ez akkor is lehetséges,ha lehúzott csatival a csúcsról gyujtás alá helyezik az ecut.

Max az euro 4 -es nem indul kód miatt....többinek mind elkell indulni akár kód nélkül is...max a Dutrával egyenértékű alapjáratot produkál.... eplus2
Nem indul ott más is van még álltalában... szomoru1 vagy lessz... eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27812 Dátum: 2013.09.04 szerda, 20:58:36 »

a következő a  vízpumpa lehet.érdemes ellenőrizni,mert a szervószivattyú hajta,és a tengelyfogazását tönkre teheti.


a fordszám normális,ilyen!sebességfüggő....

Itt írta, hogy vadi új a vízpumpa. Bár attól még lehet rossz vagy valamit rosszul raktak össze.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27813 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:05:07 »

A vadiújat úgy értem, hogy kb. 8000 km van benne. A vízpumpára én nem gyanakszom.
Ha az olajköri marad a zárva, az milyen tüneteket produkál? Volt már valakinek olyan?

Itt írta, hogy vadi új a vízpumpa. Bár attól még lehet rossz vagy valamit rosszul raktak össze.
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27814 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:17:13 »

sztok!
Egy kis segitségre lenne szükségem szomoru1
Van egy 2.0 TDCI mondeom  2004 ből. Egy reggelre úgy gondolta nem fog többet beindulni! 
Vagyis  beindul, de 2 másodperc mulva leáll mintha elfogyna a go! De ha padlogázzal inditom akkor pörög mint álat de ugyan csak 2 mp ig.
Azóta volt két szerelőnél is de sajnos nem boldogulnak vele!
Valakinek valami ötlet?  Esetleg valaki jàrt már így?
Üdv Tomi
persze.levegosodes.szurocsere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27815 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:21:44 »

Itt írta, hogy vadi új a vízpumpa. Bár attól még lehet rossz vagy valamit rosszul raktak össze.
lehet 1 hetes is,ha nem hajtja a szervoszivattyu.vagy nincsenek lapatjai.nem mondom,hogy így van....

a fokori termo ha nem nyit,azonnal forralja a vizet.talán hűtő dugulas is lehet.bár a termo ilyenkor az elsők között kell cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27816 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:21:55 »

nem így van.
először is törölni kell azt a hibakódot,amit azért tesz be az ecu,mert nem látja a csúcsot-gyakorlatilag ezért nem indul,tiltja a befecskendezést az ecu.
Aztán valamilyen kódot mindenképp bekell írni az ecuba,ha tetszik ha nem.
Ez akkor is lehetséges,ha lehúzott csatival a csúcsról gyujtás alá helyezik az ecut.

Rendben, nem így van.....  wave


Nálam egy Transitnál (amibe azonos motor van) lehúztam, gyújtáson is volt, majd vissza dugtam és vígan ment. Aztán az egyik befecskendezőben szakadás volt, de amikor éppen nem, ment mind a 4 henger.  Csoda történt!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27817 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:27:30 »

Rendben, nem így van.....  wave


Nálam egy Transitnál (amibe azonos motor van) lehúztam, gyújtáson is volt, majd vissza dugtam és vígan ment. Aztán az egyik befecskendezőben szakadás volt, de amikor éppen nem, ment mind a 4 henger.  Csoda történt!  eplus2

]dehogy csoda.az nem mondi.semmi közé hozzá.az ecu is es az sw-je is tök más.nem ugyan az. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.04 szerda, 21:29:15 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27818 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:28:21 »

Ráér Minin is?

Igen rá ér....köszi
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27819 Dátum: 2013.09.04 szerda, 21:29:42 »

Igen rá ér....köszi
Ok. Majd keress!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fordmanci2.0
Vendég
« Új hozzászólás #27820 Dátum: 2013.09.04 szerda, 23:57:39 »

Sziasztok,

lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?

Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27821 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 00:22:31 »

Sziasztok,

lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?

Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Hát ez kezdődő porlasztó csúcs is lehet.Az,hogy nem húz az lehet attól is valahol kifúj valamelyik turbó csöved!Ezt át kell nézni ahol olajos kifujást olaj párát találsz ott gond van,továbbá lehet lukas a turbó cső valahol.Alapjáraton lassan emeld a fordulatot mert nekem ilyenkor remegett és csúcsokat kellett cserélni de már több tényező is előjött ilyenkor.Nos kezdetnek.Aztán lehet koszos az EGR szelep,lekellene dugózni,szívósort tisztítani.Erről itt a fórumon olvashatsz  FAQ topicban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27822 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 06:47:06 »

Sziasztok,

lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?

Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
kilukadt valamelyik turbócsöved.olajos foltot keress a gumicsöveke.az első amit ellenőrizz,az az egr szelep alatti függőleges szakasz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27823 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:40:19 »

Sziasztok
Új fejlemény ...
Tehát az a szerelő aki bevizsgáltatta a porlasztókatés összerakta majd nem indult el ... onnan elhoztam a kocsit ( elvontattam) egy másik szerelőhöz vittem, ahol pár óra elteltével a kocsi beindult és kb ugyan olyan állapotba hozta a szerelő mint volt ( egyenetlen alapjárat, furcsa hangok) kérdeztem hogy mit csinált vele de azt mondta ez szakmai titok és mosolygott egyet ... kicsit megkönnyebbültem. Még ott van az autó átnéz rajta ezt azt.
ELtudjátok nekem linkelni azt az oldalt ahol szilikonos turbó csövet lehet rendelni ?
Vagy van most is ilyen csoportos rendelés Huh?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27824 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:44:10 »

Sziasztok
Új fejlemény ...
Tehát az a szerelő aki bevizsgáltatta a porlasztókatés összerakta majd nem indult el ... onnan elhoztam a kocsit ( elvontattam) egy másik szerelőhöz vittem, ahol pár óra elteltével a kocsi beindult és kb ugyan olyan állapotba hozta a szerelő mint volt ( egyenetlen alapjárat, furcsa hangok) kérdeztem hogy mit csinált vele de azt mondta ez szakmai titok és mosolygott egyet ... kicsit megkönnyebbültem. Még ott van az autó átnéz rajta ezt azt.
ELtudjátok nekem linkelni azt az oldalt ahol szilikonos turbó csövet lehet rendelni ?
Vagy van most is ilyen csoportos rendelés Huh?


http://mondeo.hu/index.php?topic=12449.0

Itt megtalálod a linkeket és az árakat.
Naplózva
Zsolt71
Vendég
« Új hozzászólás #27825 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 10:10:23 »

  MK III TDCI 2002.01-      130 LE -motorhoz 4 db porlasztócsúcs eladó.

 Gyári felújított Delphi  kódokkal .

Tel.: 0036 30 6235609

 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27826 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 10:30:18 »

  MK III TDCI 2002.01-      130 LE -motorhoz 4 db porlasztócsúcs eladó.

 Gyári felújított Delphi  kódokkal .

Tel.: 0036 30 6235609

Tedd ki a Keres-kínálba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27827 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 10:50:35 »

Sziasztok
Új fejlemény ...
Tehát az a szerelő aki bevizsgáltatta a porlasztókatés összerakta majd nem indult el ... onnan elhoztam a kocsit ( elvontattam) egy másik szerelőhöz vittem, ahol pár óra elteltével a kocsi beindult és kb ugyan olyan állapotba hozta a szerelő mint volt ( egyenetlen alapjárat, furcsa hangok) kérdeztem hogy mit csinált vele de azt mondta ez szakmai titok és mosolygott egyet ... kicsit megkönnyebbültem. Még ott van az autó átnéz rajta ezt azt.
ELtudjátok nekem linkelni azt az oldalt ahol szilikonos turbó csövet lehet rendelni ?
Vagy van most is ilyen csoportos rendelés Huh?
Ezt a szerelőt is cseréld le! Ha nem mondja el mit csinált,  akkor, hogy lehet benne megbízni?
Miért nem mondja, tán nem tudja,  vagy sumákol? Nem jó így.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
fordmanci2.0
Vendég
« Új hozzászólás #27828 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:32:45 »

kilukadt valamelyik turbócsöved.olajos foltot keress a gumicsöveke.az első amit ellenőrizz,az az egr szelep alatti függőleges szakasz.

Ok, köszi szépen a tanácsokat, megnézem és jövök, ha van fejlemény
Naplózva
fordmanci2.0
Vendég
« Új hozzászólás #27829 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:47:43 »

Hát ez kezdődő porlasztó csúcs is lehet.Az,hogy nem húz az lehet attól is valahol kifúj valamelyik turbó csöved!Ezt át kell nézni ahol olajos kifujást olaj párát találsz ott gond van,továbbá lehet lukas a turbó cső valahol.Alapjáraton lassan emeld a fordulatot mert nekem ilyenkor remegett és csúcsokat kellett cserélni de már több tényező is előjött ilyenkor.Nos kezdetnek.Aztán lehet koszos az EGR szelep,lekellene dugózni,szívósort tisztítani.Erről itt a fórumon olvashatsz  FAQ topicban.

köszi neked is a tanácsokat. Nagyon "vékonyan" szoktam indulni vele, így van mikor klímával lefulladok - nem szeretek padlózni semmilyen kocsit sem - úgy tapasztalom, hogy a klíma nagyon megfogja, van egy pont 2-ben, ahol klímával rögtön fullad, klíma nélkül pedig még össze tudja szedni magát...
ill. az előzőhöz annyit, hogy pár napja ellenőriztem az olajszintet, max-on van még mindig (9e-el ezelőtt volt a csere)
ha van fejlemény, akkor megírom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26675


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27830 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:49:43 »

Sziasztok
Új fejlemény ...
Tehát az a szerelő aki bevizsgáltatta a porlasztókatés összerakta majd nem indult el ... onnan elhoztam a kocsit ( elvontattam) egy másik szerelőhöz vittem, ahol pár óra elteltével a kocsi beindult és kb ugyan olyan állapotba hozta a szerelő mint volt ( egyenetlen alapjárat, furcsa hangok) kérdeztem hogy mit csinált vele de azt mondta ez szakmai titok és mosolygott egyet ... kicsit megkönnyebbültem. Még ott van az autó átnéz rajta ezt azt.
ELtudjátok nekem linkelni azt az oldalt ahol szilikonos turbó csövet lehet rendelni ?
Vagy van most is ilyen csoportos rendelés Huh?

Szerintem adott neki egy kis féktisztítót...  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27831 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:33:00 »

tett bele üzemanyagot... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27832 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:36:36 »

tett bele üzemanyagot... eplus2

Vagy lelégtelenítette, amit az előző nem tett meg. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26675


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27833 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:37:18 »

Vagy lelégtelenítette, amit az előző nem tett meg. vigyor3

Féktisztítóval... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27834 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:40:47 »

Féktisztítóval... vigyor3

Neked kéne tudnod jobban, hogy amíg nincs bizonyítva....addig nem azt használta. Egyébként is nem árulhatja el, mert titok! Most már sose tudjuk meg.... rinya
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #27835 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:08:19 »

Sziasztok
Új fejlemény ...
Tehát az a szerelő aki bevizsgáltatta a porlasztókatés összerakta majd nem indult el ... onnan elhoztam a kocsit ( elvontattam) egy másik szerelőhöz vittem, ahol pár óra elteltével a kocsi beindult és kb ugyan olyan állapotba hozta a szerelő mint volt ( egyenetlen alapjárat, furcsa hangok) kérdeztem hogy mit csinált vele de azt mondta ez szakmai titok és mosolygott egyet ... kicsit megkönnyebbültem. Még ott van az autó átnéz rajta ezt azt.
ELtudjátok nekem linkelni azt az oldalt ahol szilikonos turbó csövet lehet rendelni ?
Vagy van most is ilyen csoportos rendelés Huh?

Konyhanyelven ez azt jelenti, hogy egy árva fingja nincs róla, hogy mit csinált vagy miért, de egyszer csak beindult.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27836 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:28:19 »

Tisztelt Fórumtársak!
a következő a problémám a kocsi azt csinálja ha lepadlózom csak kb 2500-tól kezd el húzni de ha visszaengedem a gázt és utána nyomom neki akkor általában elkezd húzni de van h kétszer kell visszaengedni!ennek mi lehet az oka?
nagyon köszönöm a válaszokat!
üdv Attila worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27837 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:59:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
a következő a problémám a kocsi azt csinálja ha lepadlózom csak kb 2500-tól kezd el húzni de ha visszaengedem a gázt és utána nyomom neki akkor általában elkezd húzni de van h kétszer kell visszaengedni!ennek mi lehet az oka?
nagyon köszönöm a válaszokat!
üdv Attila worship

Turbócsövek?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27838 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:11:36 »

Vagy lelégtelenítette, amit az előző nem tett meg. vigyor3

Én rájöttem!!!!   Elforditotta a kulcsot és akkor jött ilyen berregés szerű hang az orra felől...de rejtély mi lehetett, fene se tudja mert titok...azóta csinálhatja neki... fejvakaras
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27839 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:13:13 »

Turbócsövek?
nem láttam rajtuk sehol olaj párát a map-ot is megpucoltam!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27840 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 21:28:59 »

nem láttam rajtuk sehol olaj párát a map-ot is megpucoltam!
a mapot nem kellett volna.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27841 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 22:44:31 »

a mapot nem kellett volna.....
csak féktisztítóval lefújtam oszt annyi!előtte is csinálta ezt!van egy másik map-om megpróbáljam azzal?
nem lehet h akad a geo de a kis kart meg tudom mozgatni turbónál kézzel a vákum gömbböl ami kijön!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #27842 Dátum: 2013.09.06 péntek, 11:32:50 »

Üdv mindenkinek! Az autom elkezdett felhuzosan indulni,ezért kivetettem a befcskendezöket(504es) A négyböl három 350bar on nyit,a negyedik hibátlan.Szerintetek mi a javitás modja? (az autoban garantáltan 90000km van résolaj rendben)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27843 Dátum: 2013.09.06 péntek, 11:42:04 »

Üdv mindenkinek! Az autom elkezdett felhuzosan indulni,ezért kivetettem a befcskendezöket(504es) A négyböl három 350bar on nyit,a negyedik hibátlan.Szerintetek mi a javitás modja? (az autoban garantáltan 90000km van résolaj rendben)

Nekem csak egy volt hasonló, alapjáratnak megfelelő nyomáson kb. semmit nem szállított a méréskor, fordulaton viszont jó volt. Azon segített az, hogy a méréshez ultrahangos mosóban alaposan megpucolták, majd kapott injektortisztítót (Liqui Moly, utolsó negyed tankhoz töltve az egész flakont), majd 2 hónapig BP prémium GO-t (heti egy tank, kb. 2/3-ig töltve), majd még egyszer a tisztító. Azóta nem dadog még télen sem indításkor. 2 éve elmúlt, hogy azt mondták rá, nemsokára esedékes a cseréje, de minimum a felújítása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27844 Dátum: 2013.09.06 péntek, 12:56:13 »

csak féktisztítóval lefújtam oszt annyi!előtte is csinálta ezt!van egy másik map-om megpróbáljam azzal?
nem lehet h akad a geo de a kis kart meg tudom mozgatni turbónál kézzel a vákum gömbböl ami kijön!
akkor az a baj.a vákumlabdát nem szabad tudnod kézzel mozgatni.abban van egy bitang erejű rugó.szerintem az ment tönkre.
a map azért lett gyanús,mert nemrég volt egy kolléga itt,aki hasonló panasszal élt,miután megpuszolta a szenzort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27845 Dátum: 2013.09.06 péntek, 13:09:04 »


Kicseréltem mindkét termosztátot és a probléma továbbra is fennáll.  Embarrassed
Kényelmes tempóban sose melegszik túl, még városban se. De, ha kicsit meghajtom, akkor a pirosig megy a mutató. (és valóban meleg, nem mérési hiba.
Valami plusz hőt termel nagy terhelésen? Ugye nem hengerfejes?! A kocsi jól húz egyébként.

 help

Sziasztok!

Van egy kis gondom. Mentem ma az autóval, épp az autópályára hajtottam fel. Onnantól, hogy ráfordultam a felhajtóra folyamatosan toltam neki mindig 3000 fölé kiforgatva (gondoltam meghajtom kicsit a gépet, amúgy nem szoktam nagyon forgatni) 140-150 körül éreztem, hogy elgyengül a gép, olyan érzés volt, mintha emelkedőn mennék szembeszéllel. Nézem a műszerfalat, látom, hogy a hőfok mutató pirosban! Gyorsan félreálltam, felnyitottam a géptetőt, de nem találtam semmi rendkívülit, azt leszámítva, hogy minden forró volt. A hűtőfolyadék nem folyt el, a csöveket végigtapogatva úgy tűnt, hogy át is fordul. Megvártam míg visszahűl a moci és elindultam. (check engine nem világított) 80-nal mentem 5.-ben, szépen függőlegesen állt a mutató. Próbaképpen elkezdtem kicsit tolni neki, egyből elindult a mutató is a felfelé. Visszalassítottam, a mutató is visszaállt normál hőfokra. Tehát úgy tűnik van hűtés, de mégis melegszik.
Ötlet? Tapasztalt már valaki hasonlót?  Huh?

Meg most parázok, hogy mikor a pályán túlmelegedett, nem károsodott-e valami a mociban  Embarrassed
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27846 Dátum: 2013.09.06 péntek, 13:16:00 »

Kicseréltem mindkét termosztátot és a probléma továbbra is fennáll.  Embarrassed
Kényelmes tempóban sose melegszik túl, még városban se. De, ha kicsit meghajtom, akkor a pirosig megy a mutató. (és valóban meleg, nem mérési hiba.
Valami plusz hőt termel nagy terhelésen? Ugye nem hengerfejes?! A kocsi jól húz egyébként.

 help


Vízpumpát a szervószivattyú hajtja, egy tengelyen keresztül. Amikor cserélve lett le lett ellenőrizve, hogy a ricni megvan-e még rajta rendesen?
Naplózva
Pogesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #27847 Dátum: 2013.09.06 péntek, 13:35:41 »

Vízpumpát a szervószivattyú hajtja, egy tengelyen keresztül. Amikor cserélve lett le lett ellenőrizve, hogy a ricni megvan-e még rajta rendesen?

Emlékeim szerint teljesen ép volt....  esetleg nagy fordulaton elcsúszik a szíj, ami hajtja?
Naplózva

2004.12.  2.0 TDCI 130Le KOMBI
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #27848 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:05:29 »

Emlékeim szerint teljesen ép volt....  esetleg nagy fordulaton elcsúszik a szíj, ami hajtja?
Hát ha úgy lenne akkor már csak egy elolvadt gumimaradvány lenne szíj helyett, nem beszélve visításról amit adna a megcsúszó szíj. Olaj mennyi van benne vagy mikor volt cserélve attól is melegedhet. Vízkőr dugulás kövesedés, hűtő tele van bogarakkal  szívatyú stb.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27849 Dátum: 2013.09.06 péntek, 14:10:56 »

Kicseréltem mindkét termosztátot és a probléma továbbra is fennáll.  Embarrassed
Kényelmes tempóban sose melegszik túl, még városban se. De, ha kicsit meghajtom, akkor a pirosig megy a mutató. (és valóban meleg, nem mérési hiba.
Valami plusz hőt termel nagy terhelésen? Ugye nem hengerfejes?! A kocsi jól húz egyébként.

 help

vízpumpa,vízhűtő dugulás-leszűkülés-elszennyeződés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 555 556 [557] 558 559 560 561 562 563 564 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.