Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:43:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
611
612
613
614
615
616
617
[
618
]
619
620
621
622
623
624
625
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668150 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30850 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:13:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.05 szerda, 20:07:42
Nos amit láttam az igen.A 2 évvel ezelőtti talin ott voltak és bizony érezhető a változás.Aki ott és azóta megíratta csak örömmel van azóta.
korrekt srác és azt csinálja amit kérsz
a vezetési stílust is figyelembe veszi illetve elmondja mit lehet kihozni.A 130LE-t fellehet húzni 160-ra is.Azthiszem ALF-nak ennyi volt.HA érdekel keresd BUNYEKET és a többit meg tapasztalni fogod.
Ne adogass!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30851 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:15:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.05 szerda, 17:45:56
Saját tapasztalatom (még) nincs, de akiknek ők írták eddig nem panaszkodtak.
Fogyasztás kevesebb lesz, ha nem taposod.
Nekem Robi tavaly nyáron írt chippet a vashoz. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Tényleg olyanra írta
amilyenre én kértem. 25 ezre km-t mentem vele azóta és eddig semmi, negatív változást nem tapasztaltam.
Fogyasztásom lement 5 l/100km-re. Kétszer is utána számoltam valóban 5l. Most télen
Normál üzemben használom sőtt szinte minden nap van buzgó mócsing aki gyorsulgatni akar velem
Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek. Az ára vissza fog jönni...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30852 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:16:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.05 szerda, 20:13:45
Ne adogass!
Te ugyis lecsapod mindig akkor már megérte.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30853 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:17:19 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.05 szerda, 20:15:25
Nekem Robi tavaly nyáron írt chippet a vashoz. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Tényleg olyanra írta
amilyenre én kértem. 25 ezre km-t mentem vele azóta és eddig semmi, negatív változást nem tapasztaltam.
Fogyasztásom lement 5 l/100km-re. Kétszer is utána számoltam valóban 5l. Most télen
Normál üzemben használom sőtt szinte minden nap van buzgó mócsing aki gyorsulgatni akar velem
Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek. Az ára vissza fog jönni...
Nekem a fogyim nem ment le, csak az adrenalin fel.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30854 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:41:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.05 szerda, 19:35:53
Odáig jutottunk hogy aki ezentúl nem rajtam keresztül megy vagy én viszek oda FORD-ot annak nem ennyi lessz......és nem olcsóbb lessz elmondom!!!!!
És árat tudsz közölni? Akár itt, akár privátban? Visszaállítható az eredeti állapot? Valamit kell hozzá megbontani az autón, vagy csak egy nagyobb lélegzetű laptopos művelet?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30855 Dátum:
2014.03.05 szerda, 20:43:59 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.03.05 szerda, 20:41:30
És árat tudsz közölni? Akár itt, akár privátban? Visszaállítható az eredeti állapot? Valamit kell hozzá megbontani az autón, vagy csak egy nagyobb lélegzetű laptopos művelet?
Persze...gyere privibe ha komolyan érdekel és szivesen segitek.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30856 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 00:50:33 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.03.05 szerda, 16:30:20
Egy Grétsy László nem ártott volna az oldalnak
Hogy?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30857 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 05:57:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.06 csütörtök, 00:50:33
Hogy?
http://lmgtfy.com/?q=Gr%C3%A9tsy+L%C3%A1szl%C3%B3
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30858 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 07:14:05 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 05:57:26
http://lmgtfy.com/?q=Gr%C3%A9tsy+L%C3%A1szl%C3%B3
Koszi
De nemertem miert pont nekem...mi a lofaszt basztam el?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30859 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 07:36:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.06 csütörtök, 07:14:05
Koszi
De nemertem miert pont nekem...mi a lofaszt basztam el?
Nem neked szánta Grétsy Lászlót, hanem a weboldalnak.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30860 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 07:42:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.06 csütörtök, 07:36:06
Nem neked szánta Grétsy Lászlót, hanem a weboldalnak.
Hat legalabb idegileg fitten megyek suliba
De jo hogy vannak nekunk ilyen onkentes nyelveszprofesszorok! Csak kar hogy ittvannak es nem az MTA-n...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30861 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 07:55:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.06 csütörtök, 07:42:29
Hat legalabb idegileg fitten megyek suliba
De jo hogy vannak nekunk ilyen onkentes nyelveszprofesszorok! Csak kar hogy ittvannak es nem az MTA-n...
Ott vannak csak igazán. Amikor a folyosóról behívják a takarítónénit, hogy döntse el, két alak közül melyik legyen a hivatalos magyar hejesírás, mert nem tudnak megegyezni róla...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZHG
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30862 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 10:28:39 »
Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30863 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 10:35:27 »
Idézetet írta: ZHG - 2014.03.06 csütörtök, 10:28:39
Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!
Mitől kellene neki?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30864 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 10:39:35 »
Idézetet írta: ZHG - 2014.03.06 csütörtök, 10:28:39
Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!
Ha járó motornál fogo csinálni, akkor igen.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ZHG
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30865 Dátum:
2014.03.06 csütörtök, 12:34:26 »
Idézetet írta: الملك الحمار - 2014.03.06 csütörtök, 10:39:35
Ha járó motornál fogo csinálni, akkor igen.
Nyilván nem járó motornal fogom cserélni
köszi a tippeket ! Vettem ma hellat 5500 ért!
Naplózva
keba210
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30866 Dátum:
2014.03.07 péntek, 14:56:54 »
Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:
2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás, A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.
Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?
mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba?
remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektek
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30867 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:20:08 »
Idézetet írta: keba210 - 2014.03.07 péntek, 14:56:54
Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:
2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás, A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.
Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?
mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba?
remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektek
Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30868 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:28:21 »
Idézetet írta: keba210 - 2014.03.07 péntek, 14:56:54
Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:
2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás, A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.
Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?
mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba?
remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektekt
Ha a hiba maradt én mivel a rádió fényei vilognak abban az irányba folytatnám a keresés valami generator vagy adottrezonancián valmi kontaktus vagy zárlat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30869 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:29:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.07 péntek, 15:20:08
Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.
A vibráló műszerfalvilágítás pedig halódó generátor is lehet - ami pesszimista esetben egymagában elég lehet, hogy egyéb, valódi hiba nélkül is megbolondítsa a motorvezérlést.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30870 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:39:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.07 péntek, 15:29:37
A vibráló műszerfalvilágítás pedig halódó generátor is lehet - ami pesszimista esetben egymagában elég lehet, hogy egyéb, valódi hiba nélkül is megbolondítsa a motorvezérlést.
AndyA
Értem,te ha villog a világítás egyből a szivattyút ujítattod fel és nem a generátort.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30871 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:42:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.07 péntek, 15:39:49
Értem,te ha villog a világítás egyből a szivattyút ujítattod fel és nem a generátort.
Pont az ellenkezőjét mondja.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30872 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:49:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.07 péntek, 15:42:27
Pont az ellenkezőjét mondja.
Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30873 Dátum:
2014.03.07 péntek, 15:58:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.07 péntek, 15:49:12
Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.
Az biztos hogy komolyabb üzemanyag rendszeri problémánál lenne valami hibakód, malacfarok, vészüzem......szerintem nem itt lesz a probléma.
Első körben tényleg a generátort kellene megnézni / felújítani. EGR-t dugózni, szívósort kipucolni......
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30874 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:29:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.07 péntek, 15:49:12
Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.
ha figyelmesen elolvasod írta hogy bemérték a csúcsokat és határértéken belül voltak!innentől csak a genrátor lehet nekem is be vannak mérve a csúcsok és jók mégis kalapál az autó hidegen és észrevettem hogy villognak a fények ha bekapcsolom az ablakfűtést!okozhatja ezt a rossz generátor?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30875 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:30:16 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.07 péntek, 16:29:35
ha figyelmesen elolvasod írta hogy bemérték a csúcsokat és határértéken belül voltak!innentől csak a genrátor lehet nekem is be vannak mérve a csúcsok és jók mégis kalapál az autó hidegen és észrevettem hogy villognak a fények ha bekapcsolom az ablakfűtést!okozhatja ezt a rossz generátor?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30876 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:36:19 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.07 péntek, 16:30:16
igen.
a motor hangosságát is okozhatja? mert mikor picit bemelegszik akkor semmi .fordiaggal nézve sem a korrekció is minimális .hidegben meg mindig másik porlasztónál mutatta!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
keba210
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30877 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:47:21 »
köszönöm a pozitív hozzászólásokat, igen, miután felhívtam a szervízt, és közöltem hogy a probléma megmaradt, elmodtam nekik a további tapasztalatomat, és akkor őkis azt mondták hogy ezekután biztos elektronikai hiba lesz, a fejegység körül viszont csak a hiba pillanatában vibrál a műszerfalfénye... nem a lámpa villog...
Naplózva
keba210
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30878 Dátum:
2014.03.07 péntek, 16:52:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.03.07 péntek, 15:20:08
Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.
termosztátot, kicserélték, a 4 injektort kivették, bemérték, az EGR szelepet is vizsgálták, csak a nagynyomásúnál volt hiba, és a diagnosztika is csak itt jelzett, viszont a problémát nem oldotta meg...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30879 Dátum:
2014.03.07 péntek, 17:38:48 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.07 péntek, 16:36:19
a motor hangosságát is okozhatja? mert mikor picit bemelegszik akkor semmi .fordiaggal nézve sem a korrekció is minimális .hidegben meg mindig másik porlasztónál mutatta!
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30880 Dátum:
2014.03.08 szombat, 15:50:44 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.07 péntek, 17:38:48
igen.
megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30881 Dátum:
2014.03.08 szombat, 16:26:49 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.08 szombat, 15:50:44
megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?
Tisztelt Fórumtárs!
Én ugyanezt a tesztet újra elvégezném, hogy először a kiszerelt akkumulátort teljesen feltöltöm. Majd beszerelve elvégezném a tesztet. Ha ismételten ez az eredmény, akkor először az akkumulátort vizsgálnám meg egy terhelővillás méréssel. Ha az akku rendben, akkor a generátor alapos vizsgálata következne. Lehet, hogy a szénkefék kopottak a generátornál. De akkor már érdemes teljesen felújíttatni, ha cserélni kell a keféket. Nekem a kiegészítőfűtés és az összes nagy fogyasztó bekapcsolásakor se csökken a feszültség 14.2V alá (ez a generátor teljes felújítása óta van). Pedig a kiegészítőfűtés az önmagában 38A számolva is 547W 14.4 Volt esetén, és akkor még ehhez jön a többi nagy fogyasztó.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.08 szombat, 17:01:14 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30882 Dátum:
2014.03.08 szombat, 17:08:06 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.08 szombat, 15:50:44
megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?
Pár apróság:
Elvileg jól működő generátor és jól működő akksi mellett 13,8 körülig mehet le max. terhelésnél a feszültség. Viszont ha éppen nincs fullon az akksid, simán megeheti a különbséget.
Mit bír akkor, ha egész picit felpörgeted a motort? 1100-1200-as, de legkésőbb 1500 körüli fordulaton már fix 14,4V-ot kellene tudjon mindentől függetlenül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30883 Dátum:
2014.03.08 szombat, 17:25:07 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.08 szombat, 17:08:06
Pár apróság:
Elvileg jól működő generátor és jól működő akksi mellett 13,8 körülig mehet le max. terhelésnél a feszültség. Viszont ha éppen nincs fullon az akksid, simán megeheti a különbséget.
Mit bír akkor, ha egész picit felpörgeted a motort? 1100-1200-as, de legkésőbb 1500 körüli fordulaton már fix 14,4V-ot kellene tudjon mindentől függetlenül.
AndyA
a fordulattól függetlenül ennyi marad az érték 13,7-8.még 2000es fordulatnál is.hideg indítás után meg 12.8-9.de amint kikapcsolom a fogyasztókat megint 14.7
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.08 szombat, 20:35:40 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30884 Dátum:
2014.03.08 szombat, 23:10:10 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.07 péntek, 16:30:16
igen.
hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?
a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30885 Dátum:
2014.03.08 szombat, 23:32:22 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.08 szombat, 23:10:10
hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?
a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...
A motor vezérlése egy eléggé kifinomult elektronika, amit ugyan védenek a külvilágtól, de teljesen nem lehet, mert onnan kapja a tápellátását is, meg a jeleket is, amik alapján vezérel.
Ha ebbe beleköpköd egy-két kisebb-nagyobb feszültségtüskét (vagy éppen -esést) egy akadozva működő generátor, abból bármi is kisülhet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30886 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:14:55 »
A generátor oldalon szeretném cserélni a szijvezető görgöket.A kérdésem,hogy a szijfeszitön mindkét görgöt lehet-e cserélni.már rettenetes csapágyhangja van.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30887 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:30:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.08 szombat, 23:10:10
hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?
a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...
egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30888 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 18:42:15 »
Idézetet írta: coboy - 2014.03.09 vasárnap, 18:14:55
A generátor oldalon szeretném cserélni a szijvezető görgöket.A kérdésem,hogy a szijfeszitön mindkét görgöt lehet-e cserélni.már rettenetes csapágyhangja van.
Lehet cserélni a görgőket....tudsz venni külön csak görgőt a feszítőre.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30889 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 21:00:14 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 18:30:20
egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....
Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!
Naplózva
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30890 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 21:19:47 »
Sziasztok! Egy korábban említett problémám sajnos még most sem oldódott meg. Hidegben (kb 3-5 fok alatt) többnyire nem indul az autó. Forgat, de nem indul be a motor. Olajfolyás, laza hollanderek nincsenek. Sajnos azóta egyszer az is előfordult, hogy +12 fokban sem indult be a verda. Majd másnap, mint ha mi sem történt volna: föcc-röff.
A másik hiba: gázadásnál, a váltó visszakapcsol, nagy fordulatnál (kb 3500) a motor letilt, malacfarok lámpa villog, autó leáll (autópályán, belső sávban 130-nál ez nem túl szerencsés pillanat). Ezt ma valamivel alacsonyabb fordulaton is eljátszotta ... Kiolvastam a hibakódtárolót:
P1211 Injector control pressure higher/lower than desired (engine running)
valamint
P0251 Injection pump fuel metering control
üzeneteket találtam.
Nem tudom, a két probléma összefügg-e, illetve azt sem, hogy a kódok alapján milyen meghibásodásra lehet következtetni. Ha valakinek van tippje, építő gondolata - szívesen veszem. Köszi, előre is!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30891 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 21:34:39 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2014.03.09 vasárnap, 21:00:14
Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!
hát akkor remélem nekem is csak ennyi a probléma.ha igen akkor meg lesz egy tartalék porlasztóm
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30892 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 21:38:36 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.09 vasárnap, 21:34:39
hát akkor remélem nekem is csak ennyi a probléma.ha igen akkor meg lesz egy tartalék porlasztóm
Tudod,mondtam én is eltettem egyet! De még nem kell a generátorcsere óta!
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30893 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 22:01:13 »
Szia!
Szerintem a magas nyomású szivattyúd vezérlő szelepe adta meg magát, nekem is volt ilyen, meg kell nézni!
Tisztelettel
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.09 vasárnap, 21:19:47
Sziasztok! Egy korábban említett problémám sajnos még most sem oldódott meg. Hidegben (kb 3-5 fok alatt) többnyire nem indul az autó. Forgat, de nem indul be a motor. Olajfolyás, laza hollanderek nincsenek. Sajnos azóta egyszer az is előfordult, hogy +12 fokban sem indult be a verda. Majd másnap, mint ha mi sem történt volna: föcc-röff.
A másik hiba: gázadásnál, a váltó visszakapcsol, nagy fordulatnál (kb 3500) a motor letilt, malacfarok lámpa villog, autó leáll (autópályán, belső sávban 130-nál ez nem túl szerencsés pillanat). Ezt ma valamivel alacsonyabb fordulaton is eljátszotta ... Kiolvastam a hibakódtárolót:
P1211 Injector control pressure higher/lower than desired (engine running)
valamint
P0251 Injection pump fuel metering control
üzeneteket találtam.
Nem tudom, a két probléma összefügg-e, illetve azt sem, hogy a kódok alapján milyen meghibásodásra lehet következtetni. Ha valakinek van tippje, építő gondolata - szívesen veszem. Köszi, előre is!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
attilahun
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30894 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:07:07 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2014.03.09 vasárnap, 22:01:13
Szia!
Szerintem a magas nyomású szivattyúd vezérlő szelepe adta meg magát, nekem is volt ilyen, meg kell nézni!
Tisztelettel
Köszönöm a választ! Ez akkor elvileg a "Nyomásszabályzó szelep" ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30895 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:14:26 »
Idézetet írta: attilahun - 2014.03.09 vasárnap, 23:07:07
Köszönöm a választ! Ez akkor elvileg a "Nyomásszabályzó szelep" ?
Vagy az egész szivattyú.vagy kapsz egy szelepet bele kölcsön valakitől és leteszteled,vagy a szivattyút elviszed bevizsgáltatni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30896 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:19:30 »
üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30897 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:28:53 »
Idézetet írta: waver - 2014.03.09 vasárnap, 23:19:30
üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
nem tilt le.Akkor már sokaknak állna a kocsi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30898 Dátum:
2014.03.09 vasárnap, 23:58:27 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.09 vasárnap, 18:30:20
egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....
Nekem is csattog a motor egy kicsit mikor beinditom.es elindulok de aztan tobbet nem! Csak hidegen szokta
Mondjuk igy majdnem 300.000km-nel mar barmire lehet gyanakodni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #30899 Dátum:
2014.03.10 hétfő, 00:00:05 »
Idézetet írta: waver - 2014.03.09 vasárnap, 23:19:30
üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Te is azok koze tartozol akiket zavar az a kis lampa?
Nekem muszakinkent torlik de mar az eletem resze
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
611
612
613
614
615
616
617
[
618
]
619
620
621
622
623
624
625
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ