Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 18:24:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 624 625 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14688401 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30850 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:13:45 »

Nos amit láttam az igen.A 2 évvel ezelőtti talin ott voltak és bizony érezhető a változás.Aki ott és azóta megíratta csak örömmel van azóta.korrekt srác és azt csinálja amit kérsz a vezetési stílust is figyelembe veszi illetve elmondja mit lehet kihozni.A 130LE-t fellehet húzni 160-ra is.Azthiszem ALF-nak ennyi volt.HA érdekel keresd BUNYEKET és a többit meg tapasztalni fogod.
Ne adogass! Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30851 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:15:25 »

Saját tapasztalatom (még) nincs, de akiknek ők írták eddig nem panaszkodtak. 
Fogyasztás kevesebb lesz, ha nem taposod.  Smiley


Nekem Robi tavaly nyáron írt chippet a vashoz. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Tényleg olyanra írta
amilyenre én kértem. 25 ezre km-t mentem vele azóta és eddig semmi, negatív változást nem tapasztaltam.
Fogyasztásom lement 5 l/100km-re. Kétszer is utána számoltam valóban 5l. Most télen taps
Normál üzemben használom sőtt szinte minden nap van buzgó mócsing aki gyorsulgatni akar velem  eplus2
Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek. Az ára vissza fog jönni...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30852 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:16:34 »

Ne adogass! Wink
Te ugyis lecsapod mindig akkor már megérte.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30853 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:17:19 »


Nekem Robi tavaly nyáron írt chippet a vashoz. Nagyon meg vagyok elégedve vele. Tényleg olyanra írta
amilyenre én kértem. 25 ezre km-t mentem vele azóta és eddig semmi, negatív változást nem tapasztaltam.
Fogyasztásom lement 5 l/100km-re. Kétszer is utána számoltam valóban 5l. Most télen taps
Normál üzemben használom sőtt szinte minden nap van buzgó mócsing aki gyorsulgatni akar velem  eplus2
Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek. Az ára vissza fog jönni...
Nekem a fogyim nem ment le, csak az adrenalin fel. vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30854 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:41:30 »

Odáig jutottunk hogy aki ezentúl nem rajtam keresztül megy vagy én viszek oda FORD-ot annak nem ennyi lessz......és nem olcsóbb lessz elmondom!!!!!
És árat tudsz közölni? Akár itt, akár privátban? Visszaállítható az eredeti állapot? Valamit kell hozzá megbontani az autón, vagy csak egy nagyobb lélegzetű laptopos művelet?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30855 Dátum: 2014.03.05 szerda, 20:43:59 »

És árat tudsz közölni? Akár itt, akár privátban? Visszaállítható az eredeti állapot? Valamit kell hozzá megbontani az autón, vagy csak egy nagyobb lélegzetű laptopos művelet?

Persze...gyere privibe ha komolyan érdekel és szivesen segitek.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30856 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 00:50:33 »

Egy Grétsy László nem ártott volna az oldalnak Cheesy
Hogy?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30857 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 05:57:26 »

Hogy?
http://lmgtfy.com/?q=Gr%C3%A9tsy+L%C3%A1szl%C3%B3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30858 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 07:14:05 »

Koszi worship vigyor3

De nemertem miert pont nekem...mi a lofaszt basztam el?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30859 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 07:36:06 »

Koszi worship vigyor3

De nemertem miert pont nekem...mi a lofaszt basztam el?
Nem neked szánta Grétsy Lászlót, hanem a weboldalnak.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30860 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 07:42:29 »

Nem neked szánta Grétsy Lászlót, hanem a weboldalnak.  Cheesy
Hat legalabb idegileg fitten megyek suliba vigyor3


De jo hogy vannak nekunk ilyen onkentes nyelveszprofesszorok! Csak kar hogy ittvannak es nem az MTA-n...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30861 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 07:55:20 »

Hat legalabb idegileg fitten megyek suliba vigyor3


De jo hogy vannak nekunk ilyen onkentes nyelveszprofesszorok! Csak kar hogy ittvannak es nem az MTA-n...

Ott vannak csak igazán. Amikor a folyosóról behívják a takarítónénit, hogy döntse el, két alak közül melyik legyen a hivatalos magyar hejesírás, mert nem tudnak megegyezni róla... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30862 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 10:28:39 »



Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30863 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 10:35:27 »


Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!

Mitől kellene neki?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30864 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 10:39:35 »


Sziasztok! Ha CMP jeladót cserélek akkor ha nem veszem le az aksi sarut (mert elfelejti az ablakokat meg stb...) akkor fog hibakódot dobni az autó miután kicseréltem újra?! Kössz a segítséget!

Ha járó motornál fogo csinálni, akkor igen.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #30865 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 12:34:26 »

Ha járó motornál fogo csinálni, akkor igen.  vigyor3

Nyilván nem járó motornal fogom cserélni Smiley köszi a tippeket ! Vettem ma hellat 5500 ért!
Naplózva
keba210
Vendég
« Új hozzászólás #30866 Dátum: 2014.03.07 péntek, 14:56:54 »

Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:

2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú  + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás,  A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.

Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?

mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba? Smiley

remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektek
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30867 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:20:08 »

Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:

2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú  + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás,  A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.

Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?

mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba? Smiley

remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektek
Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #30868 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:28:21 »

Üdv, mindenkinek
már többször olvastam, hogy többen is küzdenek ezzel a problémával amivel én is:

2003 Novemberi gyártású , FMBA típusú motorral szerelt, Automataváltós facelift-es (trapéz ködlámpás) 2.0 TDCI dízel mondeom van. Filep Diesel szervízben csináltattam, hivatalos Delphi szakszervíz (teljesen felújított nagynyomású szivattyú  + csövek tiszítása). Az ok, amiért ezt meg kellett tennem, mert az autó olyan 90-100-nál, 1800-2200-as fordulatszám környékén elkezdett rángatni-remegni, majd gázadásra, ennél magasabb fordulatnál hirtelen helyrejött, mindeközben a motor is hangosabban kalapált. Bizonyos esetekben alacsonyabb fordulatszámnál, alacsonyabb sebességnél (50-60 km/h 1500-as fordulat körül) szintén kijött. Mindeközben a Sony fejegységnél vibrált a műszervilágítás,  A szerelő különböző váltóállásoknál eltérő sebességeken szintén tudta reprodukálni a hibát. Ő porlasztócsúcsra gyanakodott, bevizsgálás után kiderült, hogy határértéken belül vannak. Az EGR szeleppel sem volt gond, így maradt a nagynyomású, itt már volt mit javítani, Viszont, miután kijött a felújításból, utána a hiba ugyanúgy jelentkezett. Jah és a vízhőfok sem megy 70 foknál feljebb.

Szóval, sikerült már valakinek, ezt a problémát megoldani? vagy csak karaktereket kapunk válaszul?

mert ha rendszeres probléma, akkor nem értem hogy miért nem tudja senki rá a válasz, vagy akkor egy 6millió forintos autót 10év után lelehet tolni a bontóba? Smiley

remélem kapot olyan választ akinek már sikerült megoldani ezt a problémáját
Köszönöm nektekt
Ha a hiba maradt én mivel a rádió fényei vilognak abban az irányba folytatnám a keresés valami generator vagy adottrezonancián valmi kontaktus vagy zárlat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30869 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:29:37 »

Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.

A vibráló műszerfalvilágítás pedig halódó generátor is lehet - ami pesszimista esetben egymagában elég lehet, hogy egyéb, valódi hiba nélkül is megbolondítsa a motorvezérlést.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30870 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:39:49 »

A vibráló műszerfalvilágítás pedig halódó generátor is lehet - ami pesszimista esetben egymagában elég lehet, hogy egyéb, valódi hiba nélkül is megbolondítsa a motorvezérlést.

AndyA
Értem,te ha villog a világítás egyből a szivattyút ujítattod fel és nem a generátort.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30871 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:42:27 »

Értem,te ha villog a világítás egyből a szivattyút ujítattod fel és nem a generátort.

Pont az ellenkezőjét mondja.  Wink
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30872 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:49:12 »

Pont az ellenkezőjét mondja.  Wink
Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30873 Dátum: 2014.03.07 péntek, 15:58:04 »

Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.

 eljen
Az biztos hogy komolyabb üzemanyag rendszeri problémánál lenne valami hibakód, malacfarok, vészüzem......szerintem nem itt lesz a probléma.
Első körben tényleg a generátort kellene megnézni / felújítani. EGR-t dugózni, szívósort kipucolni......
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30874 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:29:35 »

Jó értem ahogy mondtam csak itt ez történt,a generátort megsem nézték,a csúcsokat sem akkor jó hogy nem motorgenerált is kapott.Amit Andy írt abban igaza van.
ha figyelmesen elolvasod írta hogy bemérték a csúcsokat és határértéken belül voltak!innentől csak a genrátor lehet nekem is be vannak mérve a csúcsok és jók mégis kalapál az autó hidegen és észrevettem hogy villognak a fények ha bekapcsolom az ablakfűtést!okozhatja ezt a rossz generátor?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #30875 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:30:16 »

ha figyelmesen elolvasod írta hogy bemérték a csúcsokat és határértéken belül voltak!innentől csak a genrátor lehet nekem is be vannak mérve a csúcsok és jók mégis kalapál az autó hidegen és észrevettem hogy villognak a fények ha bekapcsolom az ablakfűtést!okozhatja ezt a rossz generátor?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30876 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:36:19 »

igen.
a motor hangosságát is okozhatja? mert mikor picit bemelegszik akkor semmi .fordiaggal nézve sem a korrekció is minimális .hidegben meg mindig másik porlasztónál mutatta!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
keba210
Vendég
« Új hozzászólás #30877 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:47:21 »

köszönöm a pozitív hozzászólásokat, igen, miután felhívtam a szervízt, és közöltem hogy a probléma megmaradt, elmodtam nekik a további tapasztalatomat, és akkor őkis azt mondták hogy ezekután biztos elektronikai hiba lesz, a fejegység körül viszont csak a hiba pillanatában vibrál a műszerfalfénye... nem a lámpa villog...
Naplózva
keba210
Vendég
« Új hozzászólás #30878 Dátum: 2014.03.07 péntek, 16:52:20 »

Igen a teljes üzemanyagrendszer ilyenkor fellett ujítva.Mi az,hogy a csúcsokat nem nézik meg illettve nemfoglalkoznak vele.A vízhőfok lehet rosszul müködó vízpumpa,rossz termosztát.Általában ha a szivattyú rossz ott már a csúcsok is kapnak a kopásából eredő fémreszeléket.A rángatás-remegés nálam is volt és ezzel párosült a 4 csúcs cserélye sajnos.Résolajveszteséget kellene nézni a szerelődnek és az kiindulásként segít a továbbiakban.

termosztátot, kicserélték, a 4 injektort kivették, bemérték, az EGR szelepet is vizsgálták, csak a nagynyomásúnál volt hiba, és a diagnosztika is csak itt jelzett, viszont a problémát nem oldotta meg...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #30879 Dátum: 2014.03.07 péntek, 17:38:48 »

a motor hangosságát is okozhatja? mert mikor picit bemelegszik akkor semmi .fordiaggal nézve sem a korrekció is minimális .hidegben meg mindig másik porlasztónál mutatta!
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30880 Dátum: 2014.03.08 szombat, 15:50:44 »

igen.
megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #30881 Dátum: 2014.03.08 szombat, 16:26:49 »

megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?
Tisztelt Fórumtárs!
Én ugyanezt a tesztet újra elvégezném, hogy először a kiszerelt akkumulátort teljesen feltöltöm. Majd beszerelve elvégezném a tesztet. Ha ismételten ez az eredmény, akkor először az akkumulátort vizsgálnám meg egy terhelővillás méréssel. Ha az akku rendben, akkor a generátor alapos vizsgálata következne. Lehet, hogy a szénkefék kopottak a generátornál. De akkor már érdemes teljesen felújíttatni, ha cserélni kell a keféket. Nekem a kiegészítőfűtés és az összes nagy fogyasztó bekapcsolásakor se csökken a feszültség 14.2V alá (ez a generátor teljes felújítása óta van). Pedig a kiegészítőfűtés az önmagában 38A számolva is 547W 14.4 Volt esetén, és akkor még ehhez jön a többi nagy fogyasztó. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.08 szombat, 17:01:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30882 Dátum: 2014.03.08 szombat, 17:08:06 »

megnéztem a műszertesztel a töltést. hát elszomorodtam amíg nem megy semmi addig 14.7 felkapcsolom a lámpát akkor 14 ha már a két ablakfűtést is bekapcsolom 12.6-7. akkor valószínű ez a probléma?

Pár apróság:

Elvileg jól működő generátor és jól működő akksi mellett 13,8 körülig mehet le max. terhelésnél a feszültség. Viszont ha éppen nincs fullon az akksid, simán megeheti a különbséget.

Mit bír akkor, ha egész picit felpörgeted a motort? 1100-1200-as, de legkésőbb 1500 körüli fordulaton már fix 14,4V-ot kellene tudjon mindentől függetlenül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30883 Dátum: 2014.03.08 szombat, 17:25:07 »

Pár apróság:

Elvileg jól működő generátor és jól működő akksi mellett 13,8 körülig mehet le max. terhelésnél a feszültség. Viszont ha éppen nincs fullon az akksid, simán megeheti a különbséget.

Mit bír akkor, ha egész picit felpörgeted a motort? 1100-1200-as, de legkésőbb 1500 körüli fordulaton már fix 14,4V-ot kellene tudjon mindentől függetlenül.

AndyA
a fordulattól függetlenül ennyi marad az érték 13,7-8.még 2000es fordulatnál is.hideg indítás után meg 12.8-9.de amint kikapcsolom a fogyasztókat megint 14.7
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.08 szombat, 20:35:40 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30884 Dátum: 2014.03.08 szombat, 23:10:10 »

igen.
hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?  vigyor3

a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30885 Dátum: 2014.03.08 szombat, 23:32:22 »

hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?  vigyor3

a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...

A motor vezérlése egy eléggé kifinomult elektronika, amit ugyan védenek a külvilágtól, de teljesen nem lehet, mert onnan kapja a tápellátását is, meg a jeleket is, amik alapján vezérel.

Ha ebbe beleköpköd egy-két kisebb-nagyobb feszültségtüskét (vagy éppen -esést) egy akadozva működő generátor, abból bármi is kisülhet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #30886 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 18:14:55 »

A generátor oldalon szeretném cserélni a szijvezető görgöket.A kérdésem,hogy a szijfeszitön mindkét görgöt lehet-e cserélni.már rettenetes csapágyhangja van.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #30887 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 18:30:20 »

hogy tud kalapálni az autó a rossz generátortól?  vigyor3

a generátor kalapál hogy rossz és javítsd meg? én nemértem eztet...
egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30888 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 18:42:15 »

A generátor oldalon szeretném cserélni a szijvezető görgöket.A kérdésem,hogy a szijfeszitön mindkét görgöt lehet-e cserélni.már rettenetes csapágyhangja van.

Lehet cserélni a görgőket....tudsz venni külön csak görgőt a feszítőre.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30889 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 21:00:14 »

egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....

Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!
Naplózva
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #30890 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 21:19:47 »

Sziasztok! Egy korábban említett problémám sajnos még most sem oldódott meg. Hidegben (kb 3-5 fok alatt) többnyire nem indul az autó. Forgat, de nem indul be a motor. Olajfolyás, laza hollanderek nincsenek. Sajnos azóta egyszer az is előfordult, hogy +12 fokban sem indult be a verda. Majd másnap, mint ha mi sem történt volna: föcc-röff.
A másik hiba: gázadásnál, a váltó visszakapcsol, nagy fordulatnál (kb 3500) a motor letilt, malacfarok lámpa villog, autó leáll (autópályán, belső sávban 130-nál ez nem túl szerencsés pillanat). Ezt ma valamivel alacsonyabb fordulaton is eljátszotta ... Kiolvastam a hibakódtárolót: P1211 Injector control pressure higher/lower than desired (engine running) valamint P0251 Injection pump fuel metering control  üzeneteket találtam.
Nem tudom, a két probléma összefügg-e, illetve azt sem, hogy a kódok alapján milyen meghibásodásra lehet következtetni. Ha valakinek van tippje, építő gondolata - szívesen veszem. Köszi, előre is!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30891 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 21:34:39 »

Na igen! Emlékszel mikor a porlasztó problémára gyanakodtunk 2 hónapja?? Na, a generátor megadta magát, csere stb.... azóta semmi hiba! Nincs malacfarok stb..... valószínű az AndyA által is kifejtett dolog volt a hiba!
hát akkor remélem nekem is csak ennyi a probléma.ha igen akkor meg lesz egy tartalék porlasztóm Cheesy
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #30892 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 21:38:36 »

hát akkor remélem nekem is csak ennyi a probléma.ha igen akkor meg lesz egy tartalék porlasztóm Cheesy

Tudod,mondtam én is eltettem egyet! De még nem kell a generátorcsere óta!  vigyor3
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30893 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 22:01:13 »

Szia!

Szerintem a magas nyomású szivattyúd vezérlő szelepe adta meg magát, nekem is volt ilyen, meg kell nézni!
Tisztelettel

Sziasztok! Egy korábban említett problémám sajnos még most sem oldódott meg. Hidegben (kb 3-5 fok alatt) többnyire nem indul az autó. Forgat, de nem indul be a motor. Olajfolyás, laza hollanderek nincsenek. Sajnos azóta egyszer az is előfordult, hogy +12 fokban sem indult be a verda. Majd másnap, mint ha mi sem történt volna: föcc-röff.
A másik hiba: gázadásnál, a váltó visszakapcsol, nagy fordulatnál (kb 3500) a motor letilt, malacfarok lámpa villog, autó leáll (autópályán, belső sávban 130-nál ez nem túl szerencsés pillanat). Ezt ma valamivel alacsonyabb fordulaton is eljátszotta ... Kiolvastam a hibakódtárolót: P1211 Injector control pressure higher/lower than desired (engine running) valamint P0251 Injection pump fuel metering control  üzeneteket találtam.
Nem tudom, a két probléma összefügg-e, illetve azt sem, hogy a kódok alapján milyen meghibásodásra lehet következtetni. Ha valakinek van tippje, építő gondolata - szívesen veszem. Köszi, előre is!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #30894 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:07:07 »

Szia!

Szerintem a magas nyomású szivattyúd vezérlő szelepe adta meg magát, nekem is volt ilyen, meg kell nézni!
Tisztelettel

Köszönöm a választ! Ez akkor elvileg a "Nyomásszabályzó szelep" ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30895 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:14:26 »

Köszönöm a választ! Ez akkor elvileg a "Nyomásszabályzó szelep" ?
Vagy az egész szivattyú.vagy kapsz egy szelepet bele kölcsön valakitől és leteszteled,vagy a szivattyút elviszed bevizsgáltatni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #30896 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:19:30 »

üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30897 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:28:53 »

üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
nem tilt le.Akkor már sokaknak állna a kocsi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30898 Dátum: 2014.03.09 vasárnap, 23:58:27 »

egy rossz generátortól képes az alapjárat elmenni,nem indul az autó,ésatöbbi....
Nekem is csattog a motor egy kicsit mikor beinditom.es elindulok de aztan tobbet nem! Csak hidegen szokta

Mondjuk igy majdnem 300.000km-nel mar barmire lehet gyanakodni Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30899 Dátum: 2014.03.10 hétfő, 00:00:05 »

üdv.
egy kérdés urak.
ma hallottam olyat hogy ha le van dugozva az egr (elektromos) és a folymatos hibatörlés miatt (30-40 után) letilthat a kocsi.ez igaz?
Te is azok koze tartozol akiket zavar az a kis lampa?Cheesy

Nekem muszakinkent torlik de mar az eletem resze Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 611 612 613 614 615 616 617 [618] 619 620 621 622 623 624 625 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.