Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:58:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
615
616
617
618
619
620
621
[
622
]
623
624
625
626
627
628
629
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652479 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31050 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:55:45 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.16 vasárnap, 10:35:26
Szia,
Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
lehet cmp jeladó hiba is.vidd el egy gyári diagnosztikára és írd fel a hibakódokat.utána már könnyebb lesz útmutatást adni
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31051 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 11:16:17 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.16 vasárnap, 10:55:45
lehet cmp jeladó hiba is.vidd el egy gyári diagnosztikára és írd fel a hibakódokat.utána már könnyebb lesz útmutatást adni
Szia,
köszönöm a segítséget, ha megvan a kiolvasás ismét jelentkezem.
További jó hétvégét.
R.T.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31052 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:28:12 »
Jo estet!
Nagy ko esett le a szivemrol,ma megvolt a go szurocsere.
Benne semmijen femreszelek nem volt.
Kb 5-6 cm3 viz meg semmi mas.
Holnap megnezem lesz-e malacfarok.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31053 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:38:50 »
Nem tudom jo helyre irom-e de szerintem valami tortenik ezekkel a modern autokkal.
A masik autom (chevrolet lacetti 1.6 benz) -fokokban kb 4-5 literrel tobbet eszik mint +fokokban(celsius).
Eleinte gondoltam hogy nem jol merek de 160000 ezret hajtottam bele es bizony mindig igy volt.
A mondin is van fogyasztaselteres igaz nem nagy,Viszont +fokban SOHA nincs malacfarok es semmijen csorges.
Amikor pedig -1 van ha jobban odalepek neki bizony letilt.
Lehetseges hogy az ECU nem szereti a hideget?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31054 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:56:09 »
Ja es az Aszony Polo sedanja is +fokban 6 litert mutat -fokban 7.2-ot
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31055 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:57:28 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.03.16 vasárnap, 18:56:09
Ja es az Aszony Polo sedanja is +fokban 6 litert mutat -fokban 7.2-ot
És a számolt érték is ennyit mutat?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31056 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 19:01:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.16 vasárnap, 18:57:28
És a számolt érték is ennyit mutat?
Sajnos az aszony autojaban nem tudom vadiuj 500 km van benne
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31057 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 20:53:26 »
Szétvágtam 3 gázolajszűrőt: Filtron, Bosch(israel), Bosch (spain)
Bosch (spain) és Filtron különbség
Ez meg átvan cimkézve egyértelműen, szét se szedtem.
Két Bosch köszönőviszonyba nincs egymással...a másik Bosch meg ugyanaz mint a Filtron, még az összes betű is rajta...a plussz a rugó az alján, de hogy minek, mikor nem tud leeseni a perforáció miatt...mind a 3 szűrő teljesen jól passzol a másik házába.
Egyik szűrőben sincs 10.000km
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 21:46:12 írta Bunyek
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31058 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 07:10:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.16 vasárnap, 20:53:26
Szétvágtam 3 gázolajszűrőt: Filtron, Bosch(israel), Bosch (spain)
[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_153925_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163926_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Bosch (spain) és Filtron különbség
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ez meg átvan cimkézve egyértelműen, szét se szedtem.
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140127_104954_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Két Bosch köszönőviszonyba nincs egymással...a másik Bosch meg ugyanaz mint a Filtron, még az összes betű is rajta...a plussz a rugó az alján, de hogy minek, mikor nem tud leeseni a perforáció miatt...mind a 3 szűrő teljesen jól passzol a másik házába.
Egyik szűrőben sincs 10.000km
Tisztelt Fórumtárs!
Én külön megköszönöm a bizonyító erejű fotókat. Minden kétséget kizáróan bizonyítottad, hogy a gázolajszűrőre nem szabad sajnálni a pénzt. Nagyon jól látszik a fotókon a szűrés minőségében lévő, nem kis különbség.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 10:20:04 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31059 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 07:22:58 »
Idézetet írta: László - 2014.03.17 hétfő, 07:10:05
Tisztelt Fórumtárs!
Én külön megköszönöm a bizonyító erejű fotókat. Minden kétséget kizáróan bizonyítottad, hogy a gázolajszűrőre nem szabad sajnálni a pénzt. Nagyon jól látszik a fotókon a szűrés minőségében lévő, nem kis különbség.
Tisztelettel László!
Kedves László!
Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31060 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 09:17:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 07:22:58
Kedves László!
Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja...
Kedves Bunyek!
Az ilyen jellegű kíváncsiság eredménye ha megvan osztva a mélyen tisztelt publikummal, nagyon hasznos tud lenni. Ami engem illet a témával kapcsolatban ez eddig is világos volt számomra. Viszont a kezdő fórumosoknak nagy segítséget jelent. Még egyszer köszönet érte.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31061 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 09:19:17 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 07:22:58
Kedves László!
Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja...
Tehat ha jol latom, akkor a Filtron magasan veri a BOSCH-t... ??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31062 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 09:25:56 »
Idézetet írta: mendoza - 2014.03.17 hétfő, 09:19:17
Tehat ha jol latom, akkor a Filtron magasan veri a BOSCH-t... ??
Azt jól látod, hogy a Filtron a legtisztább....ami nem feltétlen jelent jót. Én a Boschra szavaznék mivel az a legkoszosabb...tehát jobb a szűrőképessége.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31063 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 09:57:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.17 hétfő, 09:25:56
Azt jól látod, hogy a Filtron a legtisztább....ami nem feltétlen jelent jót. Én a Boschra szavaznék mivel az a legkoszosabb...tehát jobb a szűrőképessége.
Ok. abbol indultam ki, hogy a Filtron surubb. De valoban, igazad van a Bosch koszosabb.
Akkor most megnyugodtam, hogy nekem az van benne...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31064 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 10:05:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 07:22:58
Kedves László!
Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja...
Az a baj, hogy nekem laikus balfaxnak ez nem sokat mond szöveg nélkül....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31065 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 10:21:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.17 hétfő, 10:05:08
Az a baj, hogy nekem laikus balfaxnak ez nem sokat mond szöveg nélkül....
Szöveggel sem. Semmi jogi csűrcsavar nincs benne.
Lényeg röviden (lassan gépelem, hogy biztos megértsd): Vegyé' bossot!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gzus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31066 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:20:22 »
Sziasztok,
A következő hibajeleneség kiértékelésében kérnem a segítségeteket.
Normál tempójú közlekedésnél, ha elveszem a gázról a lábam mély, morgó hangot hallani. Generátor nincs szabadonfutózva, utánaolvasás után arra tippelek, hogy itt kéne keresni a hibát. Miket kellene cserélni felújítani a hiba megszűntetéséhez? Ha szabadonfutó továbbra se lesz beszerelve ugyna ez a hiba előjön egy idő múlva?
Illetve a másik gondom, hogy kb ugyan ezt a hangot hallani intenzív gyorsításnál is (2000-2200as fordulat felett). Ugyan ott kéne a hiba okát keresni vagy valahol máshol?
A válaszokat előre is köszi!
Naplózva
2006 Vw Jetta 1.6 Trend
Ex: 2003 Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia, FMBA, EGR Off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31067 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:20:35 »
Nyilván mutatja, hogy a Bosch koszosabb ezért jobban szűr. Több szennyeződést megfogott.
Viszont ez így még nem bizonyíték, mert
- Melyik szűrőben mennyi km van?
- Ugyanazon a kúton tankoltak-e?
- Ha valamelyik tankja koszos, akár korábbi szennyeződés miatt vagy a tankolás közben bekerülő miatt?
Lényeg a dologban, amit én is szoktam mondani.
Gyári vagy gyári beszállító szűrője! A szűrési finomság miatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31068 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:22:22 »
Idézetet írta: gzus - 2014.03.17 hétfő, 12:20:22
Sziasztok,
A következő hibajeleneség kiértékelésében kérnem a segítségeteket.
Normál tempójú közlekedésnél, ha elveszem a gázról a lábam mély, morgó hangot hallani. Generátor nincs szabadonfutózva, utánaolvasás után arra tippelek, hogy itt kéne keresni a hibát. Miket kellene cserélni felújítani a hiba megszűntetéséhez? Ha szabadonfutó továbbra se lesz beszerelve ugyna ez a hiba előjön egy idő múlva?
Illetve a másik gondom, hogy kb ugyan ezt a hangot hallani intenzív gyorsításnál is (2000-2200as fordulat felett). Ugyan ott kéne a hiba okát keresni vagy valahol máshol?
A válaszokat előre is köszi!
Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31069 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:34:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.17 hétfő, 12:22:22
Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!
Nem oldalán?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gzus
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31070 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:38:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.17 hétfő, 12:22:22
Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!
Köszi! Akkor egy újabb témakörben kezdem el kimúvelni magam
Naplózva
2006 Vw Jetta 1.6 Trend
Ex: 2003 Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia, FMBA, EGR Off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31071 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:41:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.17 hétfő, 12:34:36
Nem oldalán?
Ha a motort hosszában nézem, akkor az oldalán. Ha a beszerelési helyzetet, akkor a menetirány szerinti hátulján.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31072 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:42:59 »
Idézetet írta: gzus - 2014.03.17 hétfő, 12:38:07
Köszi! Akkor egy újabb témakörben kezdem el kimúvelni magam
Nem művelődni kell, hanem felemelve megforgatni a féltengelyt és meghallgatni, kézrátéttel is lehet ellenőrizni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31073 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:44:15 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.17 hétfő, 12:42:59
Nem művelődni kell, hanem felemelve megforgatni a féltengelyt és meghallgatni, kézrátéttel is lehet ellenőrizni.
Na tessék, egyből a kézrátételnél kötsz ki....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31074 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 12:46:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.17 hétfő, 12:44:15
Na tessék, egyből a kézrátételnél kötsz ki....
Nem hajózom......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31075 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 16:53:48 »
Filtronban kb 2000km van azért is tisztább...a legkoszosabb Bosch-ban kb 10.000, a kevésbé koszosabb Bosch-ban kb 8000km.
Mindegyik az én autómban volt...és kúton tankolt sima gázolaj ment bele...MOL vagy OMV.
Érdekes hozzászólások lettek mindenesetre....
Mint irtam az egyik Bosch szűrő az ugyanaz mint a Filtron betűre
,(nem mondom tutira hogy ugyanaz,de ezt látom) a másik Bosch meg kritikán aluli....de eleve azis gáz ha veszek egy Bosch szűrőt, ezek után számomra hogy garantálják ugyanazt a minőséget, mikor tök más a bele?
Árban a Filtron legalább a fele....nem beszélve a méretpontos gyártásról...a Filtron csöcs az 10-es ahogy kell, a két Bosch egyik sem....9,8 meg ilyenek, gyakorlatilag majdnem lötyög rajta a csati.
Nekem tök mindegy, nem használom egyiket sem már....ezért irtam döntse el mindenki maga...
ezeket a szűrőket is én használtam és nem volt gond a kocsival, tehát nem jelenthetem ki hogy rossz bármelyik is...
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31076 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:00:24 »
Jo estet!
Reggel +2 fok munkabamenet mindent megprobaltam malacfarok nem sikerult.
Este jovok hazafele ketto falu kozott -1 fok egy nagyobb gazadas es meglett a malacka.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31077 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:12:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 16:53:48
Filtronban kb 2000km van azért is tisztább...a legkoszosabb Bosch-ban kb 10.000, a kevésbé koszosabb Bosch-ban kb 8000km.
Mindegyik az én autómban volt...és kúton tankolt sima gázolaj ment bele...MOL vagy OMV.
Érdekes hozzászólások lettek mindenesetre....
Mint irtam az egyik Bosch szűrő az ugyanaz mint a Filtron betűre
,(nem mondom tutira hogy ugyanaz,de ezt látom) a másik Bosch meg kritikán aluli....de eleve azis gáz ha veszek egy Bosch szűrőt, ezek után számomra hogy garantálják ugyanazt a minőséget, mikor tök más a bele?
Árban a Filtron legalább a fele....nem beszélve a méretpontos gyártásról...a Filtron csöcs az 10-es ahogy kell, a két Bosch egyik sem....9,8 meg ilyenek, gyakorlatilag majdnem lötyög rajta a csati.
Nekem tök mindegy, nem használom egyiket sem már....ezért irtam döntse el mindenki maga...
ezeket a szűrőket is én használtam és nem volt gond a kocsival, tehát nem jelenthetem ki hogy rossz bármelyik is...
Én múltkor mikor cseréltem a GO szűrőt, azon csodálkoztam, hogy előzőleg gyárit raktam bele, most pedig Bosch-t. A gyári az vagy 3-4 centivel hosszabb volt, mint a Bosch. Lehet ennek valami jelentősége?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31078 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:19:58 »
Idézetet írta: Arpad - 2014.03.17 hétfő, 19:00:24
Jo estet!
Reggel +2 fok munkabamenet mindent megprobaltam malacfarok nem sikerult.
Este jovok hazafele ketto falu kozott -1 fok egy nagyobb gazadas es meglett a malacka.
Olvas(tas)s hibakódot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31079 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:33:47 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.03.17 hétfő, 19:12:29
Én múltkor mikor cseréltem a GO szűrőt, azon csodálkoztam, hogy előzőleg gyárit raktam bele, most pedig Bosch-t. A gyári az vagy 3-4 centivel hosszabb volt, mint a Bosch. Lehet ennek valami jelentősége?
Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 20:36:26 írta Bunyek
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31080 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:47:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 20:33:47
Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet...
Az az érdekes, hogy ami nekem az autóban van Bosch, annak ugyan az a cikkszáma, mint a gyárinak ami szintén Bosch csak rajta van egy Ford logó.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31081 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 20:56:23 »
lehet szétvágom a Motorcraft-ot abban mi van, ha megtalálom és nem lett kidobva...
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31082 Dátum:
2014.03.18 kedd, 06:13:09 »
hello Fórumtársak!
meg tudja nekem valaki mondani a résolajcsőn lévő "O" gyűrű méretét ami a porlasztóba megy?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31083 Dátum:
2014.03.18 kedd, 09:19:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.03.17 hétfő, 20:33:47
Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet...
Én annyit tudok, hogy kívülről más volt (igaz ez DI-hez való szűrő). Következőre szerintem majd kap megint gyárit. Árban nincs nagy különbség.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gergoke
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31084 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:29:47 »
Kedves Fórumtársak!
Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.
Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.
Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.
Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.
Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.
Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.
Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.
Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?
Naplózva
Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 115LE kombi White Grape (Metallic)
WF0WXXGBBW6B01039 HJBE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31085 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:47:58 »
Idézetet írta: gergoke - 2014.03.18 kedd, 19:29:47
Kedves Fórumtársak!
Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.
Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.
Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.
Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.
Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.
Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.
Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.
Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?
A fényerő ingadozást a generátor okozza....jó esetben egy szénkefe cserével megúszod a dolgot. Azért mérj egy töltést terhelés nélkül és terhelt állapotban is.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31086 Dátum:
2014.03.18 kedd, 19:52:02 »
Idézetet írta: gergoke - 2014.03.18 kedd, 19:29:47
Kedves Fórumtársak!
Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.
Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.
Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.
Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.
Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.
Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.
Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.
Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?
Most már látom/olvasom. Keresd meg Vik-et!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
viktorgy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31087 Dátum:
2014.03.19 szerda, 08:56:23 »
Üdv Mindenkinek!
Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:
http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG
Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31088 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:00:58 »
Idézetet írta: viktorgy - 2014.03.19 szerda, 08:56:23
Üdv Mindenkinek!
Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:
http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG
Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O
A második az egy 202Z-s csúcs, de az elsőnél nem látni típust. Erről van információ?
A 202Z amúgy mintha nem a 130-as, hanem a 115-ös TDCi csúcsa lenne, de majd hozzábbértők megmondják jól.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31089 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:07:45 »
Idézetet írta: viktorgy - 2014.03.19 szerda, 08:56:23
Üdv Mindenkinek!
Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:
http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG
Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O
Ezt így képről nem negyon mondja meg senki....
A kódjaik kellenének....az alpján lehet tudni melyik kell neked.
http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/tdci-injector-codes-and-compatibility-r194
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
viktorgy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31090 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:30:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.19 szerda, 09:00:58
A második az egy 202Z-s csúcs, de az elsőnél nem látni típust. Erről van információ?
A 202Z amúgy mintha nem a 130-as, hanem a 115-ös TDCi csúcsa lenne, de majd hozzábbértők megmondják jól.
AndyA
Konkrétan Ő az első:
http://users.atw.hu/m1800riders/Mondeo.jpg
(2002-es 130les és ford szervízben cserélték vmikor gyári újra)
A másik még az eredeti - stimmelnek a számok a motoron lévő matricán lévővel.
Naplózva
viktorgy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31091 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:50:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.19 szerda, 09:07:45
Ezt így képről nem negyon mondja meg senki....
A kódjaik kellenének....az alpján lehet tudni melyik kell neked.
http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/tdci-injector-codes-and-compatibility-r194
Köszönöm a válaszokat
Kikaptam gyorsan mindkettőből 1-1-t.
Az egyik EJDR301Z (ezt cserélték fordéknál kb.5éve)
A másik EJDR101Z (ez tűnik még eredetinek)
Nekem a menet felső részén lévő különbség szúrt szemet!?
301Z 115LE-s csúcs???
Ismerős fordszervizben csinálták a motorgenerált kb. 5éve és ezidáig gyönyörűen muzsikált az autó.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31092 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:53:21 »
Idézetet írta: אַלף - 2013.10.31 csütörtök, 09:35:59
NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Eléggé lent volt, mert feküdtem a földön szerelés közben. Most úgy néz ki valóban, hogy a MAP szenzor okozta az említett hibát.
Köszi a segítést!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31093 Dátum:
2014.03.19 szerda, 09:57:57 »
Idézetet írta: viktorgy - 2014.03.19 szerda, 09:50:09
Köszönöm a válaszokat
Kikaptam gyorsan mindkettőből 1-1-t.
Az egyik EJDR301Z (ezt cserélték fordéknál kb.5éve)
A másik EJDR101Z (ez tűnik még eredetinek)
Nekem a menet felső részén lévő különbség szúrt szemet!?
301Z 115LE-s csúcs???
Ismerős fordszervizben csinálták a motorgenerált kb. 5éve és ezidáig gyönyörűen muzsikált az autó.
az enyém is 130 lovas és 301z csúcs van benne!AndyA ki is kereste nekem hogy az való bele!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31094 Dátum:
2014.03.19 szerda, 10:06:35 »
Sziasztok!
Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?
Kösz:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31095 Dátum:
2014.03.19 szerda, 10:30:42 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.03.19 szerda, 10:06:35
Sziasztok!
Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?
Kösz:
Gyuri
Ha még eedeti van benne akkor egyezik.Ha cseréltek már benne csúcsot akkor nem.A motor jo bb oldalán találod a kódokat meg a csúcson.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
viktorgy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31096 Dátum:
2014.03.19 szerda, 10:40:31 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.03.19 szerda, 10:06:35
Sziasztok!
Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?
Kösz:
Gyuri
Nálam a motor tetején van a matrica a kódokkal ill. tükör segítségével lehet leolvasni kiszerelés nélkül.
Naplózva
viktorgy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31097 Dátum:
2014.03.19 szerda, 10:44:06 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.03.19 szerda, 09:57:57
az enyém is 130 lovas és 301z csúcs van benne!AndyA ki is kereste nekem hogy az való bele!
üdv Attila
Itt mintha azt írnák hogy a 101z és a 301z csereszabatos:
http://www.carbasics.co.uk/blog/mondeo-mk3-tdci-delphi-injectors-2000-2007/#
"The Injectors with the number EJDR00101Z and EJDR00301Z are interchangeable. If you swap these injectors in your engine you need to remember that the 101Z injector has a rubber O-ring and the 301Z is fitted without one."
............és mi van az O gyűrűs különbséggel? A hengerfej fogadórésze vajon egyforma?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31098 Dátum:
2014.03.19 szerda, 12:46:02 »
Idézetet írta: viktorgy - 2014.03.19 szerda, 10:44:06
Itt mintha azt írnák hogy a 101z és a 301z csereszabatos:
http://www.carbasics.co.uk/blog/mondeo-mk3-tdci-delphi-injectors-2000-2007/#
"The Injectors with the number EJDR00101Z and EJDR00301Z are interchangeable. If you swap these injectors in your engine you need to remember that the 101Z injector has a rubber O-ring and the 301Z is fitted without one."
............és mi van az O gyűrűs különbséggel? A hengerfej fogadórésze vajon egyforma?
Én nemrég csináltattam csúcsokat. Bosch szervizes szaki stb-stb.....közel 20 éve ez a profil...
101Z ,301Z, 401Z ezeket lehet kombinálni a hosszú csúcsból.
Volt olyan 2003-as tdci nála, ami full német Ford szervizkönyves és 301Z 3 db valamint 101Z 1 db volt benne!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31099 Dátum:
2014.03.19 szerda, 12:48:32 »
Urak!
Főtengely szíjtárcsát csak 3 csavar fogja?? Vagy valami más trükk is van??
Naplózva
Oldalak:
1
...
615
616
617
618
619
620
621
[
622
]
623
624
625
626
627
628
629
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ