Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:32:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 615 616 617 618 619 620 621 [622] 623 624 625 626 627 628 629 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653754 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31050 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:55:45 »

Szia,

Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??

lehet cmp jeladó hiba is.vidd el egy gyári diagnosztikára és írd fel a hibakódokat.utána már könnyebb lesz útmutatást adni
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #31051 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 11:16:17 »

lehet cmp jeladó hiba is.vidd el egy gyári diagnosztikára és írd fel a hibakódokat.utána már könnyebb lesz útmutatást adni

Szia,

köszönöm a segítséget, ha megvan a kiolvasás ismét jelentkezem.

További jó hétvégét.

R.T.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31052 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 18:28:12 »

Jo estet!
Nagy ko esett le a szivemrol,ma megvolt a go szurocsere.
Benne semmijen femreszelek nem volt.
Kb 5-6 cm3 viz meg semmi mas.
Holnap megnezem lesz-e malacfarok.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31053 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 18:38:50 »

Nem tudom jo helyre irom-e de szerintem valami tortenik ezekkel a modern autokkal.
A masik autom (chevrolet lacetti 1.6 benz) -fokokban kb 4-5 literrel tobbet eszik mint +fokokban(celsius).
Eleinte gondoltam hogy nem jol merek de 160000 ezret hajtottam bele es bizony mindig igy volt.
A mondin is van fogyasztaselteres igaz nem nagy,Viszont +fokban SOHA nincs malacfarok es semmijen csorges.
Amikor pedig -1 van ha jobban odalepek neki bizony letilt.
Lehetseges hogy az ECU nem szereti a hideget?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31054 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 18:56:09 »

Ja es az Aszony Polo sedanja is +fokban 6 litert mutat -fokban 7.2-ot
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31055 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 18:57:28 »

Ja es az Aszony Polo sedanja is +fokban 6 litert mutat -fokban 7.2-ot

És a számolt érték is ennyit mutat?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31056 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 19:01:17 »

És a számolt érték is ennyit mutat?
Sajnos az aszony autojaban nem tudom vadiuj 500 km van benne
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31057 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 20:53:26 »

Szétvágtam 3 gázolajszűrőt: Filtron, Bosch(israel), Bosch (spain)  





Bosch (spain) és Filtron különbség

Ez meg átvan cimkézve egyértelműen, szét se szedtem.


Két Bosch köszönőviszonyba nincs egymással...a másik Bosch meg ugyanaz mint a Filtron, még az összes betű is rajta...a plussz a rugó az alján, de hogy minek, mikor nem tud leeseni a perforáció miatt...mind a 3 szűrő teljesen jól passzol a másik házába.
Egyik szűrőben sincs 10.000km
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 21:46:12 írta Bunyek » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31058 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 07:10:05 »

Szétvágtam 3 gázolajszűrőt: Filtron, Bosch(israel), Bosch (spain)  

[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_153925_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163926_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Bosch (spain) és Filtron különbség
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140314_163652_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ez meg átvan cimkézve egyértelműen, szét se szedtem.
[img width=449 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140316/IMG_20140127_104954_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Két Bosch köszönőviszonyba nincs egymással...a másik Bosch meg ugyanaz mint a Filtron, még az összes betű is rajta...a plussz a rugó az alján, de hogy minek, mikor nem tud leeseni a perforáció miatt...mind a 3 szűrő teljesen jól passzol a másik házába.
Egyik szűrőben sincs 10.000km
Tisztelt Fórumtárs!
Én külön megköszönöm a bizonyító erejű fotókat. Minden kétséget kizáróan bizonyítottad, hogy a gázolajszűrőre nem szabad sajnálni a pénzt. Nagyon jól látszik a fotókon a szűrés minőségében  lévő, nem kis különbség. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 10:20:04 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31059 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 07:22:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én külön megköszönöm a bizonyító erejű fotókat. Minden kétséget kizáróan bizonyítottad, hogy a gázolajszűrőre nem szabad sajnálni a pénzt. Nagyon jól látszik a fotókon a szűrés minőségében  lévő, nem kis különbség. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja... wave

Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31060 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 09:17:38 »

Kedves László!

Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja... wave


Kedves Bunyek!
Az ilyen jellegű kíváncsiság eredménye ha megvan osztva a mélyen tisztelt publikummal, nagyon hasznos tud lenni. Ami engem illet a témával kapcsolatban ez eddig is világos volt számomra. Viszont a kezdő fórumosoknak nagy segítséget jelent. Még egyszer köszönet érte. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #31061 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 09:19:17 »

Kedves László!

Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja... wave


Tehat ha jol latom, akkor a Filtron magasan veri a BOSCH-t... ??
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31062 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 09:25:56 »

Tehat ha jol latom, akkor a Filtron magasan veri a BOSCH-t... ??


Azt jól látod, hogy a Filtron a legtisztább....ami nem feltétlen jelent jót. Én a Boschra szavaznék mivel az a legkoszosabb...tehát jobb a szűrőképessége.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #31063 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 09:57:36 »

Azt jól látod, hogy a Filtron a legtisztább....ami nem feltétlen jelent jót. Én a Boschra szavaznék mivel az a legkoszosabb...tehát jobb a szűrőképessége.  
Ok. abbol indultam ki, hogy a Filtron surubb. De valoban, igazad van a Bosch koszosabb.  worship
Akkor most megnyugodtam, hogy nekem az van benne...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31064 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 10:05:08 »

Kedves László!

Nem bizonyitáis vágy hajtott, csak a kiváncsiság....a következtetéseket mindenki vonja le maga ha akarja... wave



Az a baj, hogy nekem laikus balfaxnak ez nem sokat mond szöveg nélkül.... worship
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31065 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 10:21:34 »

Az a baj, hogy nekem laikus balfaxnak ez nem sokat mond szöveg nélkül.... worship

Szöveggel sem. Semmi jogi csűrcsavar nincs benne.

Lényeg röviden (lassan gépelem, hogy biztos megértsd): Vegyé' bossot! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gzus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #31066 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:20:22 »

Sziasztok,

A következő hibajeleneség kiértékelésében kérnem a segítségeteket.
Normál tempójú közlekedésnél, ha elveszem a gázról a lábam mély, morgó hangot hallani. Generátor nincs szabadonfutózva, utánaolvasás után arra tippelek, hogy itt kéne keresni a hibát. Miket kellene cserélni felújítani a hiba megszűntetéséhez? Ha szabadonfutó továbbra se lesz beszerelve ugyna ez a hiba előjön egy idő múlva?
Illetve a másik gondom, hogy kb ugyan ezt a hangot hallani intenzív gyorsításnál is (2000-2200as fordulat felett). Ugyan ott kéne a hiba okát keresni vagy valahol máshol?

A válaszokat előre is köszi!
Naplózva

2006 Vw Jetta 1.6 Trend
Ex: 2003 Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia, FMBA, EGR Off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31067 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:20:35 »

Nyilván mutatja, hogy a Bosch koszosabb ezért jobban szűr. Több szennyeződést megfogott.
Viszont ez így még nem bizonyíték, mert
- Melyik szűrőben mennyi km van?
- Ugyanazon a kúton tankoltak-e?
- Ha valamelyik tankja koszos, akár korábbi szennyeződés miatt vagy a tankolás közben bekerülő miatt?


Lényeg a dologban, amit én is szoktam mondani.
Gyári vagy gyári beszállító szűrője! A szűrési finomság miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31068 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:22:22 »

Sziasztok,

A következő hibajeleneség kiértékelésében kérnem a segítségeteket.
Normál tempójú közlekedésnél, ha elveszem a gázról a lábam mély, morgó hangot hallani. Generátor nincs szabadonfutózva, utánaolvasás után arra tippelek, hogy itt kéne keresni a hibát. Miket kellene cserélni felújítani a hiba megszűntetéséhez? Ha szabadonfutó továbbra se lesz beszerelve ugyna ez a hiba előjön egy idő múlva?
Illetve a másik gondom, hogy kb ugyan ezt a hangot hallani intenzív gyorsításnál is (2000-2200as fordulat felett). Ugyan ott kéne a hiba okát keresni vagy valahol máshol?

A válaszokat előre is köszi!

Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31069 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:34:36 »

Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!   wave

Nem oldalán?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gzus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #31070 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:38:07 »

Semmi köze ehhez a hanghoz a generátor szabadonfutónak.
Nézd meg inkább a jobb féltengely támasztó csapágyát a blokk hátulján!   wave

Köszi! Akkor egy újabb témakörben kezdem el kimúvelni magam  Smiley
Naplózva

2006 Vw Jetta 1.6 Trend
Ex: 2003 Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia, FMBA, EGR Off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31071 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:41:56 »

Nem oldalán?

Ha a motort hosszában nézem, akkor az oldalán. Ha a beszerelési helyzetet, akkor a menetirány szerinti hátulján.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31072 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:42:59 »

Köszi! Akkor egy újabb témakörben kezdem el kimúvelni magam  Smiley


 Huh?

Nem művelődni kell, hanem felemelve megforgatni a féltengelyt és meghallgatni, kézrátéttel is lehet ellenőrizni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31073 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:44:15 »


 Huh?

Nem művelődni kell, hanem felemelve megforgatni a féltengelyt és meghallgatni, kézrátéttel is lehet ellenőrizni.

Na tessék, egyből a kézrátételnél kötsz ki....   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #31074 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:46:15 »

Na tessék, egyből a kézrátételnél kötsz ki....   hehe

Nem hajózom......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31075 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 16:53:48 »

Filtronban kb 2000km van azért is tisztább...a legkoszosabb Bosch-ban kb 10.000, a kevésbé koszosabb Bosch-ban kb 8000km.
Mindegyik az én autómban volt...és kúton tankolt sima gázolaj ment bele...MOL vagy OMV.
Érdekes hozzászólások lettek mindenesetre....
Mint irtam az egyik Bosch szűrő az ugyanaz mint a Filtron betűre  fejvakaras,(nem mondom tutira hogy ugyanaz,de ezt látom) a másik Bosch meg kritikán aluli....de eleve azis gáz ha veszek egy Bosch szűrőt, ezek után számomra hogy garantálják ugyanazt a minőséget, mikor tök más a bele?
Árban a Filtron legalább a fele....nem beszélve a méretpontos gyártásról...a Filtron csöcs az 10-es ahogy kell, a két Bosch egyik sem....9,8 meg ilyenek, gyakorlatilag majdnem lötyög rajta a csati.
Nekem tök mindegy, nem használom egyiket sem már....ezért irtam döntse el mindenki maga...ezeket a szűrőket is én használtam és nem volt gond a kocsival, tehát nem jelenthetem ki hogy rossz bármelyik is...
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #31076 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:00:24 »

Jo estet!
Reggel +2 fok munkabamenet mindent megprobaltam malacfarok nem sikerult.
Este jovok hazafele ketto falu kozott -1 fok egy nagyobb gazadas es meglett a malacka.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31077 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:12:29 »

Filtronban kb 2000km van azért is tisztább...a legkoszosabb Bosch-ban kb 10.000, a kevésbé koszosabb Bosch-ban kb 8000km.
Mindegyik az én autómban volt...és kúton tankolt sima gázolaj ment bele...MOL vagy OMV.
Érdekes hozzászólások lettek mindenesetre....
Mint irtam az egyik Bosch szűrő az ugyanaz mint a Filtron betűre  fejvakaras,(nem mondom tutira hogy ugyanaz,de ezt látom) a másik Bosch meg kritikán aluli....de eleve azis gáz ha veszek egy Bosch szűrőt, ezek után számomra hogy garantálják ugyanazt a minőséget, mikor tök más a bele?
Árban a Filtron legalább a fele....nem beszélve a méretpontos gyártásról...a Filtron csöcs az 10-es ahogy kell, a két Bosch egyik sem....9,8 meg ilyenek, gyakorlatilag majdnem lötyög rajta a csati.
Nekem tök mindegy, nem használom egyiket sem már....ezért irtam döntse el mindenki maga...ezeket a szűrőket is én használtam és nem volt gond a kocsival, tehát nem jelenthetem ki hogy rossz bármelyik is...


Én múltkor mikor cseréltem a GO szűrőt, azon csodálkoztam, hogy előzőleg gyárit raktam bele, most pedig Bosch-t. A gyári az vagy 3-4 centivel hosszabb volt, mint a Bosch. Lehet ennek valami jelentősége?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31078 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:19:58 »

Jo estet!
Reggel +2 fok munkabamenet mindent megprobaltam malacfarok nem sikerult.
Este jovok hazafele ketto falu kozott -1 fok egy nagyobb gazadas es meglett a malacka.

Olvas(tas)s hibakódot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31079 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:33:47 »

Én múltkor mikor cseréltem a GO szűrőt, azon csodálkoztam, hogy előzőleg gyárit raktam bele, most pedig Bosch-t. A gyári az vagy 3-4 centivel hosszabb volt, mint a Bosch. Lehet ennek valami jelentősége?

Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 hétfő, 20:36:26 írta Bunyek » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31080 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:47:35 »

Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet... eplus2
Az az érdekes, hogy ami nekem az autóban van Bosch, annak ugyan az a cikkszáma, mint a gyárinak ami szintén Bosch csak rajta van egy Ford logó.




Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #31081 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:56:23 »

lehet szétvágom a Motorcraft-ot abban mi van, ha megtalálom és nem lett kidobva...
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31082 Dátum: 2014.03.18 kedd, 06:13:09 »

hello Fórumtársak!
meg tudja nekem valaki mondani a résolajcsőn lévő "O" gyűrű méretét ami a porlasztóba megy?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31083 Dátum: 2014.03.18 kedd, 09:19:28 »

Több szerelő mondta már nekem hogy a gyári és a tdci-hez vásárolt bosch szűrő nem ugyanaz, és jobb a gyári dobozos...nem tudom,én rég vettem gyárit...ez a két Bosch sem gyári dobozos volt.
majd szétvágok gyárit is,meg többfajtát ha lessz és egy komplett képes album is összejöhet... eplus2

Én annyit tudok, hogy kívülről más volt (igaz ez DI-hez való szűrő). Következőre szerintem majd kap megint gyárit. Árban nincs nagy különbség.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gergoke
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Új hozzászólás #31084 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:29:47 »

Kedves Fórumtársak!

Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.  help

Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.

Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.

Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.

Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.

Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.

Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.

Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?
Naplózva

Mondeo MK3 2006 2.0 TDCI 115LE kombi White Grape (Metallic)
WF0WXXGBBW6B01039 HJBE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31085 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:47:58 »

Kedves Fórumtársak!

Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.  help

Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.

Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.

Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.

Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.

Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.

Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.

Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?

A fényerő ingadozást a generátor okozza....jó esetben egy szénkefe cserével megúszod a dolgot.  Azért mérj egy töltést terhelés nélkül és terhelt állapotban is.   
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #31086 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:52:02 »

Kedves Fórumtársak!

Kb. február eleje óta vagyok - többnyire - boldog tulajdonosa egy 2006-os 2.0 TDCI 115LE-nek. Az örömöm azért nem felhőtlen, mert van egy idegesítő jelenség, amire próbáltam keresni hasonló eseteket itt is, meg az egész internetttten, de nem találtam.  help

Amire eleinte figyelmes lettem, hogy váltás után nem sok ereje van a motornak, meg-megtorpan egy-egy váltás utáni kuplungolás után (abszolút higgadt vezetési stílus mellett). Időnként, amikor ilyen történt (reggelente, 0-5 °C környékén), megjelent a villogó malacfarok, P242F hibakóddal, ami ugye azt mondja, hogy "Dízel részecskeszűrő korlátozás - hamu felhalmozás", de újraindítás után elmúlt.

Később azt vettem észre, hogy nagyobb gázfröccsnél nem egyenletesen pörög fel a motor, hanem kihagy 2x. Tehát rálépek a gázra, és 3000-ig úgy pörög fel, mintha 2x meggondolnám magam 1-1 pillanatra. Ha sikerül úgy elkapni a ritmust, akkor még olyan hangja is van a motornak, mintha levegős lenne a rendszer.

Vannak kivételek is: ha 1800-1900-as fordulatnál már váltok, akkor semmi ilyesmi, valamint, ha elpörgetem 2600-3000-is, és úgy váltok, akkor is elmúlik a jelenség.

Amit még észrevettem, hogy intenzíven szokott ingadozni a lámpák fényereje, első világítás, műszerfal.

Leginkább városban, 6-15 km-ekre használjuk hétköznap a kocsit, havonta figyel be esetleg egy 200-500km-es táv.

Olaj+szűrők csere nem rég volt, turbót még az előző tulaj újítatta németben fel (közeli ismerősöm), EGR frissen tisztítva.

Próbáltam összeszedni a dolgokat, milyen ötleteitek vannak, hol kezdjük hibakeresés folytatását?
Most már látom/olvasom. Keresd meg Vik-et!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31087 Dátum: 2014.03.19 szerda, 08:56:23 »

Üdv Mindenkinek!

Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:

http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG

Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O

 integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31088 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:00:58 »

Üdv Mindenkinek!

Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:

http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG

Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O

 integet2

A második az egy 202Z-s csúcs, de az elsőnél nem látni típust. Erről van információ?

A 202Z amúgy mintha nem a 130-as, hanem a 115-ös TDCi csúcsa lenne, de majd hozzábbértők megmondják jól.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #31089 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:07:45 »

Üdv Mindenkinek!

Megtudnátok nekem mondani hogy ez a kétféle porlasztócsúcs csereszabatos egymással:

http://ww2.justanswer.com/uploads/fordspec/2011-08-22_154553_dsc02005.jpg
http://www.aandkautospares.co.uk/onlineshop/images/FOR100000265.JPG

Mindkettő 2002-es 130le-s TdCi-ból származik :O

 integet2

Ezt így képről nem negyon mondja meg senki....
A kódjaik kellenének....az alpján lehet tudni melyik kell neked.
http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/tdci-injector-codes-and-compatibility-r194
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31090 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:30:21 »

A második az egy 202Z-s csúcs, de az elsőnél nem látni típust. Erről van információ?

A 202Z amúgy mintha nem a 130-as, hanem a 115-ös TDCi csúcsa lenne, de majd hozzábbértők megmondják jól.

AndyA

Konkrétan Ő az első: http://users.atw.hu/m1800riders/Mondeo.jpg
(2002-es 130les és ford szervízben cserélték vmikor gyári újra)

A másik még az eredeti - stimmelnek a számok a motoron lévő matricán lévővel.
Naplózva
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31091 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:50:09 »

Ezt így képről nem negyon mondja meg senki....
A kódjaik kellenének....az alpján lehet tudni melyik kell neked.
http://www.talkford.com/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/tdci-injector-codes-and-compatibility-r194

Köszönöm a válaszokat Smiley

Kikaptam gyorsan mindkettőből 1-1-t. Smiley
Az egyik EJDR301Z (ezt cserélték fordéknál kb.5éve)
A másik EJDR101Z (ez tűnik még eredetinek)

Nekem a menet felső részén lévő különbség szúrt szemet!?

301Z 115LE-s csúcs??? Shocked Ismerős fordszervizben csinálták a motorgenerált kb. 5éve és ezidáig gyönyörűen muzsikált az autó.

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #31092 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:53:21 »

NO.
a cooler után lakik a turbócső szakaszban.gyakorlatilag az egr előtt.
Eléggé lent volt, mert feküdtem a földön szerelés közben. Most úgy néz ki valóban, hogy a MAP szenzor okozta az említett hibát.
Köszi a segítést!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #31093 Dátum: 2014.03.19 szerda, 09:57:57 »

Köszönöm a válaszokat Smiley

Kikaptam gyorsan mindkettőből 1-1-t. Smiley
Az egyik EJDR301Z (ezt cserélték fordéknál kb.5éve)
A másik EJDR101Z (ez tűnik még eredetinek)

Nekem a menet felső részén lévő különbség szúrt szemet!?

301Z 115LE-s csúcs??? Shocked Ismerős fordszervizben csinálták a motorgenerált kb. 5éve és ezidáig gyönyörűen muzsikált az autó.


az enyém is 130 lovas és 301z csúcs van benne!AndyA ki is kereste nekem hogy az  való bele!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #31094 Dátum: 2014.03.19 szerda, 10:06:35 »

Sziasztok!

Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?

Kösz:
      Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31095 Dátum: 2014.03.19 szerda, 10:30:42 »

Sziasztok!

Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?

Kösz:
      Gyuri
Ha még eedeti van benne akkor egyezik.Ha cseréltek már  benne csúcsot akkor nem.A motor jo bb oldalán találod a kódokat meg a csúcson.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31096 Dátum: 2014.03.19 szerda, 10:40:31 »

Sziasztok!

Olvastam itt a fórumon, hogy a porlasztó csúcsok száma, kódja fel van tüntetve a motor valamelyik részén. Pontosan hol találom? A csúcsokon a számokat kiszerelés nélkül is le tudom olvasni?

Kösz:
      Gyuri

Nálam a motor tetején van a matrica a kódokkal ill. tükör segítségével lehet leolvasni kiszerelés nélkül.
Naplózva
viktorgy
Vendég
« Új hozzászólás #31097 Dátum: 2014.03.19 szerda, 10:44:06 »

az enyém is 130 lovas és 301z csúcs van benne!AndyA ki is kereste nekem hogy az  való bele!
üdv Attila

Itt mintha azt írnák hogy a 101z és a 301z csereszabatos: http://www.carbasics.co.uk/blog/mondeo-mk3-tdci-delphi-injectors-2000-2007/#

"The Injectors with the number EJDR00101Z and EJDR00301Z are interchangeable. If you swap these injectors in your engine you need to remember that the 101Z injector has a rubber O-ring and the 301Z is fitted without one."

Huh?

............és mi van az O gyűrűs különbséggel? A hengerfej fogadórésze vajon egyforma?
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31098 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:46:02 »

Itt mintha azt írnák hogy a 101z és a 301z csereszabatos: http://www.carbasics.co.uk/blog/mondeo-mk3-tdci-delphi-injectors-2000-2007/#

"The Injectors with the number EJDR00101Z and EJDR00301Z are interchangeable. If you swap these injectors in your engine you need to remember that the 101Z injector has a rubber O-ring and the 301Z is fitted without one."

Huh?

............és mi van az O gyűrűs különbséggel? A hengerfej fogadórésze vajon egyforma?


Én nemrég csináltattam csúcsokat. Bosch szervizes szaki stb-stb.....közel 20 éve ez a profil...
101Z ,301Z, 401Z ezeket lehet kombinálni a hosszú csúcsból.
Volt olyan 2003-as tdci nála, ami full német Ford szervizkönyves és 301Z 3 db valamint 101Z 1 db volt benne!
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #31099 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:48:32 »

Urak!

Főtengely szíjtárcsát csak 3 csavar fogja?? Vagy valami más trükk is van?? help   Smiley Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 615 616 617 618 619 620 621 [622] 623 624 625 626 627 628 629 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.