Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 01:07:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 654 655 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14376651 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32350 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:20:51 »

Nem rossz,ötletes.Mennyi egy ilyen egység?
érdeklődés szintjén..egyenlőre nem kell.....

Passz...cromaxba nézelődhetsz árakat.
A vízpumpa nem vészes (12-28)....a szervó pumpa az igen (46-73).
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230063-szervopumpa/1896-kormany-szervopumpa-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
danaho
Vendég
« Új hozzászólás #32351 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:25:28 »

sziasztok.
csak egy kérdésem lenne!
mennyi olaj kell egy 130lovas tdci be?
unixnál erősködtek hogy 7 kell bele,nekem 6 belement,és max fölött van pont az x nél,tehát 4-5 mm rel...
leengedjek belöle 1-3decit vagy elfér benn?

a másik kérdés,mivel mazsola vagyok!

az amiről sokan beszéltek itt,az a tipikus fordos berregés a generátortól,meg az ékszijcsaikkanás leálitáskor,azzal mikor kell foglalkozni?

köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32352 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:39:41 »

sziasztok.
csak egy kérdésem lenne!
mennyi olaj kell egy 130lovas tdci be?
unixnál erősködtek hogy 7 kell bele,nekem 6 belement,és max fölött van pont az x nél,tehát 4-5 mm rel...
leengedjek belöle 1-3decit vagy elfér benn?

a másik kérdés,mivel mazsola vagyok!

az amiről sokan beszéltek itt,az a tipikus fordos berregés a generátortól,meg az ékszijcsaikkanás leálitáskor,azzal mikor kell foglalkozni?

köszi a válaszokat előre is.
Egy helyen kérdezz! Már választ is kaptál.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32353 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 21:40:20 »

Egy helyen kérdezz! Már választ is kaptál.


Úgy van!  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32354 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:11:08 »

Köszönöm szépen.

Nekem konkrétan a filepnél csináltak megy egyet. A GSR által linkelt képen a 7-es és a 4-es alkartészt cserélték ki. Cakk-pakk fizettem 73e ft-ot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32355 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:19:09 »

Az hogy adott üzemanyaggal mennyi km-et tudsz megtenni annak semmi köze  a kenéshez (a száraz hazai üzemanyag badarsághoz) annak az energiatartamhoz van köze, de ott sincs eltérés. Hatalmas lehet a rejtély mert én is ha megyek ki a labancokhoz megtankolok a magyar határon és azzal a tankkal vissza is szoktam érni a határra. Így végig magyar üzemanyagot használva és mégis 1 literrel több kifele a fogyasztásom mint visszafele lefele.  Wink Egyébként meg az egy adott úton mennyi a fogyasztás az meg nagyban függ az út minőségétől, időjárási körülmények stb.

Frankfurtból elmentünk a Boden-tóhoz, ott is a svájci-francia-német határ közelébe, onnan vissza és Münchennél tankoltam. Ott jött ki az 1 literrel kevesebb fogyi. (6,3l/100km) Nem lehet azt állítani, hogy a Boden-tóhoz végig lejtőn kell menni. Előtte itthon egyszer sikerült megetetni az autóval 6,9l/100 km (akkor főleg lakott területen kívül mentem max 90km/ó-val), előtte nyáron 7,2l/100, télen volt, hogy benyalt 8,2-t is. (Benzinesről beszélünk.) Úgyhogy bocs, de nem tudsz meggyőzni, hogy itthon hű, de hiperszper minőségű üzemanyagot árulnak minden egyes kúton.
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #32356 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 22:35:26 »

Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #32357 Dátum: 2014.05.27 kedd, 06:16:24 »

Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo

a generátortól.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32358 Dátum: 2014.05.27 kedd, 07:10:28 »

Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo

A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32359 Dátum: 2014.05.27 kedd, 07:11:06 »

Nem rossz,ötletes.Mennyi egy ilyen egység?
érdeklődés szintjén..egyenlőre nem kell.....
Én 6000 Ft körül vettem a Bárdiban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #32360 Dátum: 2014.05.27 kedd, 07:58:43 »

A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.

Meg kell nézni, mindenesetre. Nekem is csinált ilyet, de izzító csere után abbahagyta. Bizonyos esetekben lehet az is, hogy a kipufogóból kifújja a benne lecsapódott vízpárát, de ha minden reggel csinálja, akkor aligha ez a helyzet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32361 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:00:07 »

A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.

Szerintem is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32362 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:26:17 »

Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:

A PCM modul által tárolt hibakódok:

P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a

Mi lesz ez?


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32363 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:30:49 »

Szerintem is.

De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #32364 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:40:58 »

De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom... vigyor3

Nem tudod. eplus2

Az elégetlen GO is fehér füstöt csinál (simán elpárolog). Füstgépek (ködfejlesztő) működnek így, pl. harckocsiban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #32365 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:43:57 »

Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:

A PCM modul által tárolt hibakódok:

P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a

Mi lesz ez?

a legkézenfekvőbb talán a cmp...... Roll Eyes  mert az hiba!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32366 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:52:47 »

De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom... vigyor3

Az el nem égett gázolaj, fehéren füstöl.
Az izzítógyertyáknak több és más szerepe -is- van már, mint korábban az elő kamrás dízeleknél.

Az el nem égett benzin is fehéres füsttel távozik.

Motorolaj, kékes, lilás füsttel távozik.

A hűtőfolyadék is fehér füsttel távozik.


Lehet (t > +5 °C) előizzítást nem csinál már, mert meleg van. De indulás után simán ráfűthet, ha úgy érzi a vezérlő, hogy ezzel javíthat az égésen.


Az utolsó mondatod őszinte és büntetőjogi felelősséged tudatban kijelentett "outcoming" volt részedről!   taps   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32367 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:53:50 »

Nem tudod. eplus2

Az elégetlen GO is fehér füstöt csinál (simán elpárolog). Füstgépek (ködfejlesztő) működnek így, pl. harckocsiban.

AndyA

Pontosan!  eljen
A repülők is így húzzák a csíkot a bemutatókon.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32368 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:54:32 »

Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:

A PCM modul által tárolt hibakódok:

P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a

Mi lesz ez?



Törlés után mi jön vissza?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32369 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:55:28 »


Törlés után mi jön vissza?

Ne válts témát, és ne a szakmaiban...  eplus2 hehe

Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj. laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32370 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:57:53 »

Ne válts témát, és ne a szakmaiban...  eplus2 hehe

Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj. laugh


 Cheesy   taps    mf2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #32371 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:59:02 »

Ne válts témát, és ne a szakmaiban...  eplus2 hehe

Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj. laugh
laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #32372 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:00:19 »

Pontosan!  eljen
A repülők is így húzzák a csíkot a bemutatókon.....

Azok is dízelek?! wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32373 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:04:25 »

Azok is dízelek?! wow1

AndyA

Lehet nem mind, de én úgy tudom, hogy igen.
Ezzel így elég jól lehet csíkozni...... főleg ugye a műrepülőknél!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32374 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:05:00 »

Azok is dízelek?! wow1

AndyA

Talán az Air France most az Airbusokba csak 80%-ban használ kerozint és a maradék 20%-ban fritőz olajat... Nem tudom, hogy ezt hogy oldja meg, biztos viszi magával ilyen lidles műanyag kannákban...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32375 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:31:37 »


Törlés után mi jön vissza?
az apróbetűs jön vissza. És a nagy betűs(elvileg) akkor, ha épp kedve van hozzá 3000RPM-nél letiltani. Ez nem mindennapos, csak mikor olyanja van.
Korábban Fsuperral csak a P0234 volt olvasva(szintén egy háromezres tiltásnál), így CMP, CKP nem volt jelen (vagy csak nem jelenítette meg az fsuper)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #32376 Dátum: 2014.05.27 kedd, 11:45:22 »

Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #32377 Dátum: 2014.05.27 kedd, 11:53:38 »

Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi

Elsőre mindig hibakódolvasás, hányszor kell mondani?!?!

Utána gyere vissza a kódokkal, és akkor lehet rá mit mondani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #32378 Dátum: 2014.05.27 kedd, 11:55:14 »

Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi

Az elektronika biztos jó....mert olyan nincs a te autódban....a tiéd vákumos.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32379 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:45:42 »

Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Ajjaj, fertőző a háromezres betegség.  falbav

2,3-ban próbáltad?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32380 Dátum: 2014.05.27 kedd, 12:47:15 »

Az elektronika biztos jó....mert olyan nincs a te autódban....a tiéd vákumos.  vigyor3

 laugh  eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32381 Dátum: 2014.05.27 kedd, 18:02:37 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #32382 Dátum: 2014.05.27 kedd, 18:39:06 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??

16 és igen, mind a négy 16 számjegyű
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #32383 Dátum: 2014.05.27 kedd, 19:13:12 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??
4 különböző szám a kódjai.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32384 Dátum: 2014.05.27 kedd, 20:27:15 »

4 különböző szám a kódjai.
16 és igen, mind a négy 16 számjegyű

összefoglalom. remélem jól  hehe

16 számjegyű, és mind a 4-en másik 16 szám van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32385 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:10:57 »

Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32386 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:12:56 »

Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?

A számokra.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #32387 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:14:39 »

Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
aki újrakódolja, az ad neked számot, amit beprogramozol
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #32388 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:32:55 »

Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
Összefoglalom.
A számokra és a betűkre is figyelni kell, amikor beírod a felújítás után a kalibrációs kódokat!
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.27 kedd, 21:34:35 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
kismio
Vendég
« Új hozzászólás #32389 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:36:13 »

Olyanra gondoltam pl. Hogy számokra vagy betükre végződik ( hallomásból  pl. z betüvel kezdödnek és négy betü a számsor vége)
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #32390 Dátum: 2014.05.27 kedd, 21:49:26 »

Olyanra gondoltam pl. Hogy számokra vagy betükre végződik ( hallomásból  pl. z betüvel kezdödnek és négy betü a számsor vége)
nincs ilyen konkrét meghatározás. 16 számjegyből áll.
Pl itt is több számsor szerepel a csúcson, de a 16 számjegyű, ami neked kell! Ilyet kell kapnod felújítás után is! ( Legfelső sor )


Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32391 Dátum: 2014.05.27 kedd, 22:43:46 »

nincs ilyen konkrét meghatározás. 16 számjegyből áll.
Pl itt is több számsor szerepel a csúcson, de a 16 számjegyű, ami neked kell! Ilyet kell kapnod felújítás után is! ( Legfelső sor )



Hexadecimális számsor tagjai ezért lehetnek betűk is benn, nem csak számok, mint ahogy a képen is..
A tizenhatos vagy más néven hexadecimális számrendszerbeli számok 0 és 15 közötti helyiértékeket tartalmazhatnak, melyek a következők: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #32392 Dátum: 2014.05.28 szerda, 06:51:47 »

Hexadecimális számsor tagjai ezért lehetnek betűk is benn, nem csak számok, mint ahogy a képen is..
A tizenhatos vagy más néven hexadecimális számrendszerbeli számok 0 és 15 közötti helyiértékeket tartalmazhatnak, melyek a következők: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F

Ok, tudom, de ne kérdezd miért írok folyton számokat, amikor betük is vannak benne és még a képen is mondom, jogy mit kell nézni.
Ja pár hozzászolással lejjebb is irom a betű+szám kombinációt falbav falbav.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.28 szerda, 06:55:13 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32393 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:18:17 »

a legkézenfekvőbb talán a cmp...... Roll Eyes  mert az hiba!

Ok. Kösz! Intézem a cseredarabot.
Egyébként ma is nyomtam neki pár kövéret, egyszer se dobott hibát. Most egy szimpla P1000-el állítottam le a parkolón.

Tényleg, a fékkapcsolós hiba hogyan orvosolható?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #32394 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:22:28 »

Ok. Kösz! Intézem a cseredarabot.
Egyébként ma is nyomtam neki pár kövéret, egyszer se dobott hibát. Most egy szimpla P1000-el állítottam le a parkolón.

Tényleg, a fékkapcsolós hiba hogyan orvosolható?

Mi a hiba?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32395 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:24:11 »

Mi a hiba?

A szombati találkozó után mi is ezt kérdezzük tőled...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32396 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:24:47 »

Mi a hiba?
Jó kérdés, mert nincs semmi jelenség. Csak a hibakód.P0571
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #32397 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:47:18 »

Sziasztok!

Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32398 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:06:06 »

Sziasztok!

Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...

Van egy a generátor oldalon és egy a szervó oldalon. A motort kivenni egyikhez sem kell.
Szervó oldalit nagyon könnyű cserélni (~fél óra). Generátor oldal már kicsit trükkösebb, de egy jó óra alatt az is meg tud lenni (főleg, ha már van benne gyakorlata a szerelőnek).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #32399 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:41:25 »

Sziasztok!

Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...

Ékszíj nincs a Mondeoban. Hosszbordás szíj van. Smiley

Melyik cicereg? A kis szíjkör a motor és a váltó találkozása fölött van, ott nem nagy ügy a csere (plusz egy passzos méretű golyóscsapágy beépítése a gyári görgő helyett, és örök élet, meg egy nap).

A nagy szíjkör a generátornál van az autó jobb oldalánál, rögvest a motor és a sárvédő közötti pár centis résben. Kész öröm szerelni...  falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 641 642 643 644 645 646 647 [648] 649 650 651 652 653 654 655 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.