Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:59:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
641
642
643
644
645
646
647
[
648
]
649
650
651
652
653
654
655
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14646569 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32350 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 20:20:51 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.26 hétfő, 20:10:07
Nem rossz,ötletes.Mennyi egy ilyen egység?
érdeklődés szintjén..egyenlőre nem kell.....
Passz...cromaxba nézelődhetsz árakat.
A vízpumpa nem vészes (12-28)....a szervó pumpa az igen (46-73).
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6456-vizpumpa-transit2000-2006-mondeo2000-2007
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230063-szervopumpa/1896-kormany-szervopumpa-ford-mondeo-2000-2007-diesel
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
danaho
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32351 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:25:28 »
sziasztok.
csak egy kérdésem lenne!
mennyi olaj kell egy 130lovas tdci be?
unixnál erősködtek hogy 7 kell bele,nekem 6 belement,és max fölött van pont az x nél,tehát 4-5 mm rel...
leengedjek belöle 1-3decit vagy elfér benn?
a másik kérdés,mivel mazsola vagyok!
az amiről sokan beszéltek itt,az a tipikus fordos berregés a generátortól,meg az ékszijcsaikkanás leálitáskor,azzal mikor kell foglalkozni?
köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32352 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:39:41 »
Idézetet írta: danaho - 2014.05.26 hétfő, 21:25:28
sziasztok.
csak egy kérdésem lenne!
mennyi olaj kell egy 130lovas tdci be?
unixnál erősködtek hogy 7 kell bele,nekem 6 belement,és max fölött van pont az x nél,tehát 4-5 mm rel...
leengedjek belöle 1-3decit vagy elfér benn?
a másik kérdés,mivel mazsola vagyok!
az amiről sokan beszéltek itt,az a tipikus fordos berregés a generátortól,meg az ékszijcsaikkanás leálitáskor,azzal mikor kell foglalkozni?
köszi a válaszokat előre is.
Egy helyen kérdezz! Már választ is kaptál.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32353 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:40:20 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.05.26 hétfő, 21:39:41
Egy helyen kérdezz! Már választ is kaptál.
Úgy van!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32354 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 22:11:08 »
Idézetet írta: pamacs - 2014.05.25 vasárnap, 20:09:54
Köszönöm szépen.
Nekem konkrétan a filepnél csináltak megy egyet. A GSR által linkelt képen a 7-es és a 4-es alkartészt cserélték ki. Cakk-pakk fizettem 73e ft-ot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32355 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 22:19:09 »
Idézetet írta: stealt - 2014.05.25 vasárnap, 16:47:11
Az hogy adott üzemanyaggal mennyi km-et tudsz megtenni annak semmi köze a kenéshez (a száraz hazai üzemanyag badarsághoz) annak az energiatartamhoz van köze, de ott sincs eltérés. Hatalmas lehet a rejtély mert én is ha megyek ki a labancokhoz megtankolok a magyar határon és azzal a tankkal vissza is szoktam érni a határra. Így végig magyar üzemanyagot használva és mégis 1 literrel több kifele a fogyasztásom mint visszafele lefele.
Egyébként meg az egy adott úton mennyi a fogyasztás az meg nagyban függ az út minőségétől, időjárási körülmények stb.
Frankfurtból elmentünk a Boden-tóhoz, ott is a svájci-francia-német határ közelébe, onnan vissza és Münchennél tankoltam. Ott jött ki az 1 literrel kevesebb fogyi. (6,3l/100km) Nem lehet azt állítani, hogy a Boden-tóhoz végig lejtőn kell menni. Előtte itthon egyszer sikerült megetetni az autóval 6,9l/100 km (akkor főleg lakott területen kívül mentem max 90km/ó-val), előtte nyáron 7,2l/100, télen volt, hogy benyalt 8,2-t is. (Benzinesről beszélünk.) Úgyhogy bocs, de nem tudsz meggyőzni, hogy itthon hű, de hiperszper minőségű üzemanyagot árulnak minden egyes kúton.
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32356 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 22:35:26 »
Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32357 Dátum:
2014.05.27 kedd, 06:16:24 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.05.26 hétfő, 22:35:26
Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo
a generátortól.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32358 Dátum:
2014.05.27 kedd, 07:10:28 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2014.05.26 hétfő, 22:35:26
Sziasztok reggeli első indításnál fehér füst és ingadozó alapjárat kb 10 másodpercig az mitől lehet Köszi halo
A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32359 Dátum:
2014.05.27 kedd, 07:11:06 »
Idézetet írta: wofer - 2014.05.26 hétfő, 20:10:07
Nem rossz,ötletes.Mennyi egy ilyen egység?
érdeklődés szintjén..egyenlőre nem kell.....
Én 6000 Ft körül vettem a Bárdiban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32360 Dátum:
2014.05.27 kedd, 07:58:43 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.27 kedd, 07:10:28
A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.
Meg kell nézni, mindenesetre. Nekem is csinált ilyet, de izzító csere után abbahagyta. Bizonyos esetekben lehet az is, hogy a kipufogóból kifújja a benne lecsapódott vízpárát, de ha minden reggel csinálja, akkor aligha ez a helyzet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32361 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:00:07 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.27 kedd, 07:10:28
A fehér füstre nekem Vik azt mondta, hogy izzítógyertya hiba.
Szerintem is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32362 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:26:17 »
Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben
P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a
Mi lesz ez?
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.27 kedd, 06:16:24
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32363 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:30:49 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.27 kedd, 08:00:07
Szerintem is.
De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32364 Dátum:
2014.05.27 kedd, 08:40:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.27 kedd, 08:30:49
De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom...
Nem tudod.
Az elégetlen GO is fehér füstöt csinál (simán elpárolog). Füstgépek (ködfejlesztő) működnek így, pl. harckocsiban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32365 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:43:57 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.27 kedd, 08:26:17
Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben
P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a
Mi lesz ez?
a legkézenfekvőbb talán a cmp......
mert az hiba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32366 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:52:47 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.27 kedd, 08:30:49
De miért? Ha nem megy az izzítógyertya, akkor tökéletlen az égés, azaz kormolnia kellene. Ha a motorolaj ég el, az szokott fehérebb füsttel távozni, nem? Vagy nem tudom...
Az el nem égett gázolaj, fehéren füstöl.
Az izzítógyertyáknak több és más szerepe -is- van már, mint korábban az elő kamrás dízeleknél.
Az el nem égett benzin is fehéres füsttel távozik.
Motorolaj, kékes, lilás füsttel távozik.
A hűtőfolyadék is fehér füsttel távozik.
Lehet (t > +5 °C) előizzítást nem csinál már, mert meleg van. De indulás után simán ráfűthet, ha úgy érzi a vezérlő, hogy ezzel javíthat az égésen.
Az utolsó mondatod őszinte és büntetőjogi felelősséged tudatban kijelentett "outcoming" volt részedről!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32367 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:53:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.27 kedd, 08:40:58
Nem tudod.
Az elégetlen GO is fehér füstöt csinál (simán elpárolog). Füstgépek (ködfejlesztő) működnek így, pl. harckocsiban.
AndyA
Pontosan!
A repülők is így húzzák a csíkot a bemutatókon.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32368 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:54:32 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.27 kedd, 08:26:17
Végre elcsíptem egy letiltós pillanatot a fordtc-vel:
A PCM modul által tárolt hibakódok:
P0234 - Turbó/szuper feltöltő túltöltési állapot
B1681 - Adó-vevő jel nem fogadott a modultól/adó-vevő nem észlelt.
P0571 - Sebesség szabályozású fékkapcsoló áramkör hiba
P1000 - Fedélzeti Diagnosztikai (OBD) Rendszerek Készenlét Vizsgálat Nem Teljes
P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben
P0340 - CMP érzékelő áramköri hibája
P0335 - használja a
Mi lesz ez?
Törlés után mi jön vissza?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32369 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:55:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.27 kedd, 09:54:32
Törlés után mi jön vissza?
Ne válts témát, és ne a szakmaiban...
Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32370 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:57:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.27 kedd, 09:55:28
Ne válts témát, és ne a szakmaiban...
Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32371 Dátum:
2014.05.27 kedd, 09:59:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.05.27 kedd, 09:55:28
Ne válts témát, és ne a szakmaiban...
Mellesleg fúúúúújjjjjjjjj.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32372 Dátum:
2014.05.27 kedd, 10:00:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.27 kedd, 09:53:50
Pontosan!
A repülők is így húzzák a csíkot a bemutatókon.....
Azok is dízelek?!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32373 Dátum:
2014.05.27 kedd, 10:04:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.27 kedd, 10:00:19
Azok is dízelek?!
AndyA
Lehet nem mind, de én úgy tudom, hogy igen.
Ezzel így elég jól lehet csíkozni...... főleg ugye a műrepülőknél!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32374 Dátum:
2014.05.27 kedd, 10:05:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.27 kedd, 10:00:19
Azok is dízelek?!
AndyA
Talán az Air France most az Airbusokba csak 80%-ban használ kerozint és a maradék 20%-ban fritőz olajat... Nem tudom, hogy ezt hogy oldja meg, biztos viszi magával ilyen lidles műanyag kannákban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32375 Dátum:
2014.05.27 kedd, 10:31:37 »
Idézetet írta: GSR - 2014.05.27 kedd, 09:54:32
Törlés után mi jön vissza?
az apróbetűs jön vissza. És a nagy betűs(elvileg) akkor, ha épp kedve van hozzá 3000RPM-nél letiltani. Ez nem mindennapos, csak mikor olyanja van.
Korábban Fsuperral csak a P0234 volt olvasva(szintén egy háromezres tiltásnál), így CMP, CKP nem volt jelen (vagy csak nem jelenítette meg az fsuper)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32376 Dátum:
2014.05.27 kedd, 11:45:22 »
Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32377 Dátum:
2014.05.27 kedd, 11:53:38 »
Idézetet írta: mobster - 2014.05.27 kedd, 11:45:22
Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Elsőre mindig hibakódolvasás, hányszor kell mondani?!?!
Utána gyere vissza a kódokkal, és akkor lehet rá mit mondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32378 Dátum:
2014.05.27 kedd, 11:55:14 »
Idézetet írta: mobster - 2014.05.27 kedd, 11:45:22
Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Az elektronika biztos jó....mert olyan nincs a te autódban....a tiéd vákumos.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32379 Dátum:
2014.05.27 kedd, 12:45:42 »
Idézetet írta: mobster - 2014.05.27 kedd, 11:45:22
Sziasztok. Volt a turbo hibam,.amit sikerult orvosolni egy vakumcso cserevel, nagyon megorultem, hogy ennyi volt az egesz. Most pedig 3 ezres fordulaton 5.ben (5 sebesseges a kocsi) veszuzembe all a kocsi amit a villogo izzitasjelzo eloz meg. Szerintetek egy turbo tisztitas segitene rajta? Mennyire maceras az? Olvastam, hogy lehet. Honnan tudom meg, hogy az elektronika hibadzik? Valaszotokat nagyon megkoszonnem, ugyanis sokat kell auyopalyaznom, es a daewo matizok is megeloznek...
Koszi
Ajjaj, fertőző a háromezres betegség.
2,3-ban próbáltad?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32380 Dátum:
2014.05.27 kedd, 12:47:15 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.05.27 kedd, 11:55:14
Az elektronika biztos jó....mert olyan nincs a te autódban....a tiéd vákumos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32381 Dátum:
2014.05.27 kedd, 18:02:37 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32382 Dátum:
2014.05.27 kedd, 18:39:06 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 18:02:37
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??
16 és igen, mind a négy 16 számjegyű
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32383 Dátum:
2014.05.27 kedd, 19:13:12 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 18:02:37
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a porlasztó száma 10 vagy 16 számjegyü? És mind a négy megegyező számu??
4 különböző szám a kódjai.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32384 Dátum:
2014.05.27 kedd, 20:27:15 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.27 kedd, 19:13:12
4 különböző szám a kódjai.
Idézetet írta: Koniman - 2014.05.27 kedd, 18:39:06
16 és igen, mind a négy 16 számjegyű
összefoglalom. remélem jól
16 számjegyű, és mind a 4-en másik 16 szám van
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32385 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:10:57 »
Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32386 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:12:56 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 21:10:57
Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
A számokra.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32387 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:14:39 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 21:10:57
Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
aki újrakódolja, az ad neked számot, amit beprogramozol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32388 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:32:55 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 21:10:57
Ujra kodolják a porlasztokat de a számokat nekem kellene kiolvasni, mire figyeljek hogy nehogy rossz számot írjak ki?
Összefoglalom.
A számokra és a betűkre is figyelni kell, amikor beírod a felújítás után a kalibrációs kódokat!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.27 kedd, 21:34:35 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32389 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:36:13 »
Olyanra gondoltam pl. Hogy számokra vagy betükre végződik ( hallomásból pl. z betüvel kezdödnek és négy betü a számsor vége)
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32390 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:49:26 »
Idézetet írta: kismio - 2014.05.27 kedd, 21:36:13
Olyanra gondoltam pl. Hogy számokra vagy betükre végződik ( hallomásból pl. z betüvel kezdödnek és négy betü a számsor vége)
nincs ilyen konkrét meghatározás. 16 számjegyből áll.
Pl itt is több számsor szerepel a csúcson, de a 16 számjegyű, ami neked kell! Ilyet kell kapnod felújítás után is! ( Legfelső sor )
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32391 Dátum:
2014.05.27 kedd, 22:43:46 »
Idézetet írta: Koniman - 2014.05.27 kedd, 21:49:26
nincs ilyen konkrét meghatározás. 16 számjegyből áll.
Pl itt is több számsor szerepel a csúcson, de a 16 számjegyű, ami neked kell! Ilyet kell kapnod felújítás után is! ( Legfelső sor )
Hexadecimális számsor tagjai ezért lehetnek betűk is benn, nem csak számok, mint ahogy a képen is..
A tizenhatos vagy más néven hexadecimális számrendszerbeli számok 0 és 15 közötti helyiértékeket tartalmazhatnak, melyek a következők: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32392 Dátum:
2014.05.28 szerda, 06:51:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.05.27 kedd, 22:43:46
Hexadecimális számsor tagjai ezért lehetnek betűk is benn, nem csak számok, mint ahogy a képen is..
A tizenhatos vagy más néven hexadecimális számrendszerbeli számok 0 és 15 közötti helyiértékeket tartalmazhatnak, melyek a következők: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F
Ok, tudom, de ne kérdezd miért írok folyton számokat, amikor betük is vannak benne és még a képen is mondom, jogy mit kell nézni.
Ja pár hozzászolással lejjebb is irom a betű+szám kombinációt
.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.28 szerda, 06:55:13 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32393 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:18:17 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.05.27 kedd, 09:43:57
a legkézenfekvőbb talán a cmp......
mert az hiba!
Ok. Kösz! Intézem a cseredarabot.
Egyébként ma is nyomtam neki pár kövéret, egyszer se dobott hibát. Most egy szimpla P1000-el állítottam le a parkolón.
Tényleg, a fékkapcsolós hiba hogyan orvosolható?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32394 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:22:28 »
Idézetet írta: GiN - 2014.05.28 szerda, 08:18:17
Ok. Kösz! Intézem a cseredarabot.
Egyébként ma is nyomtam neki pár kövéret, egyszer se dobott hibát. Most egy szimpla P1000-el állítottam le a parkolón.
Tényleg, a fékkapcsolós hiba hogyan orvosolható?
Mi a hiba?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32395 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:24:11 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.28 szerda, 08:22:28
Mi a hiba?
A szombati találkozó után mi is ezt kérdezzük tőled...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32396 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:24:47 »
Idézetet írta: siky - 2014.05.28 szerda, 08:22:28
Mi a hiba?
Jó kérdés, mert nincs semmi jelenség. Csak a hibakód.P0571
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32397 Dátum:
2014.05.28 szerda, 08:47:18 »
Sziasztok!
Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32398 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:06:06 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.05.28 szerda, 08:47:18
Sziasztok!
Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
Van egy a generátor oldalon és egy a szervó oldalon. A motort kivenni egyikhez sem kell.
Szervó oldalit nagyon könnyű cserélni (~fél óra). Generátor oldal már kicsit trükkösebb, de egy jó óra alatt az is meg tud lenni (főleg, ha már van benne gyakorlata a szerelőnek).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32399 Dátum:
2014.05.28 szerda, 09:41:25 »
Idézetet írta: Laci74 - 2014.05.28 szerda, 08:47:18
Sziasztok!
Az ékszíjat mennyire bonyolult kicserélni a motorban?Ki kell-e venni hozzá a motort a könnyebb hozzáférhetőség miatt,vagy meg tudják oldani anélkül is?
Csak azért kérdezem,hogy ha elvinném egy szerelőhöz,kb. milyen összegre számítsak?
Annyi a gondom,hogy alapjáraton hallatszik,hogy folyamatosan ciripel,bár még nem feltűnő.A motor leállításánál lehet inkább jobban hallani a nyikorgást.
Nemtudom házilag lehet-e valamit buherálni vele,vagy csak csere...
Ékszíj nincs a Mondeoban. Hosszbordás szíj van.
Melyik cicereg? A kis szíjkör a motor és a váltó találkozása fölött van, ott nem nagy ügy a csere (plusz egy passzos méretű golyóscsapágy beépítése a gyári görgő helyett, és örök élet, meg egy nap).
A nagy szíjkör a generátornál van az autó jobb oldalánál, rögvest a motor és a sárvédő közötti pár centis résben. Kész öröm szerelni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
641
642
643
644
645
646
647
[
648
]
649
650
651
652
653
654
655
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ