Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
651
652
653
654
655
656
657
[
658
]
659
660
661
662
663
664
665
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683664 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32850 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:27:33 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 10:24:07
220 korul. Az uj tulaja nyugodtan jarhat majd vele...
És ebből mennyi a szivattyú?
Mi alapján mondták, hogy cserélni kell az izzítógyertyákat?
(nem kötekszek, csak érdeklődöm, mert előbb-utóbb nekem is aktuális lesz)
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32851 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:31:10 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.26 csütörtök, 10:25:34
Ebbe benne van a porlasztó csere is?
Nincs. A szivattyu volt gaz, volt hogy letiltott 3000 felett nagy gaznal.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32852 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:32:51 »
Idézetet írta: tamasia - 2014.06.26 csütörtök, 10:27:33
És ebből mennyi a szivattyú?
Mi alapján mondták, hogy cserélni kell az izzítógyertyákat?
(nem kötekszek, csak érdeklődöm, mert előbb-utóbb nekem is aktuális lesz)
Hat tudomasom szerint meg az eredetiek vannak benne. 2005 ota van nalam a kocsi, es en meg nem csereltettem. A szivattyu 100 korul van. Nekem kompletten ok csinaljak nem szereltettem ki.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32853 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 10:48:02 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 10:32:51
Hat tudomasom szerint meg az eredetiek vannak benne. 2005 ota van nalam a kocsi, es en meg nem csereltettem. A szivattyu 100 korul van. Nekem kompletten ok csinaljak nem szereltettem ki.
Így soknak tűnik nekem a 220e...
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32854 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 11:02:48 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.26 csütörtök, 10:48:02
Így soknak tűnik nekem a 220e...
Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32855 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 11:06:24 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 11:02:48
Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.
Szivattyú felújítás nincs ennyi magában. Ebben valami másnak is benne kellene lenni (vagyis inkább illene, hogy benne legyen).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32856 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 11:12:22 »
Idézetet írta: titta - 2014.06.26 csütörtök, 11:02:48
Filep csak a szivattyut ujjitana fel ennyiert es nekem kellene ki es vissza szereltetnem. Nem keves penz, plane hogy el akarom adni. De igy nyugodtabb leszek.
a soroksári úton van egy kis öreg,aki 60e ft ért újít fel nagynyomású szivattyút garanciával.....valahol a közvágóhídtól nem messze van egy ipartelep és ott benn dolgozik....sajnos nincs hozzá telefonszámom...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32857 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 11:16:14 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.06.26 csütörtök, 11:12:22
a soroksári úton van egy kis öreg,aki 60e ft ért újít fel nagynyomású szivattyút garanciával.....valahol a közvágóhídtól nem messze van egy ipartelep és ott benn dolgozik....sajnos nincs hozzá telefonszámom...
Namost az milyen lehet? Ráadásul még telefonja sincs...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32858 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 11:44:49 »
Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32859 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 12:21:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.26 csütörtök, 11:44:49
Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?
DPF-es a kocsid?
Minden ajtó becsukva, gyújtás, fék+gázpedál padlóig fél percre, lámpa villog, kialszik kész.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32860 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 12:21:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.26 csütörtök, 11:44:49
Halihó
Hogyan tudom a szervíz intervallum lámpát nullázni?
Van szervíz intervallum lámpa?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32861 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 12:23:01 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.26 csütörtök, 12:21:26
Van szervíz intervallum lámpa?
dpf-esben igen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32862 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 12:36:19 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.26 csütörtök, 12:21:07
DPF-es a kocsid?
Minden ajtó becsukva, gyújtás, fék+gázpedál padlóig fél percre, lámpa villog, kialszik kész.
Köszi, sikerült is.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32863 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 13:27:24 »
Sziasztok,
két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:
1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.
2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
A hűtő vízhőmérséklet normális.
Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek?
thanx!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32864 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 13:32:03 »
Idézetet írta: Levis - 2014.06.26 csütörtök, 13:27:24
Sziasztok,
két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:
1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.
2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
A hűtő vízhőmérséklet normális.
Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek?
thanx!
1. Izzítógyertyák rosszak.
2. Klímázol.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32865 Dátum:
2014.06.26 csütörtök, 13:36:22 »
Idézetet írta: Levis - 2014.06.26 csütörtök, 13:27:24
Sziasztok,
két "érdekes" jelenséget vettem észre az elmúlt időszakban:
1. hideg indításnál, azaz, ha a kocsi állt egy éjszakát vagy még hosszabban, akkor indításkor nyom egy nagyobb kékes - szürkés füstpamacsot. Utána semmi.. Pár órás állás után sincs ilyen.
2. a hűtő ventillátorom nagyon hangos lett az utóbbi időben. Menet közben is hallom időnként, eddig ez nem volt. Mintha nagyobb fordulaton menne.. Az autó leállítása után is megy még egy ideig, eddig ez sem volt jellemző.
A hűtő vízhőmérséklet normális.
Szerintetek mire utalhatnak ezek a jelek?
thanx!
1. Izzítógyertya első körben. Ki kell mérni őket, izzítanak-e valóban. Peches esetben pisilnek az injektorok, azaz a leállítás után a rendszerben maradt nyomás a henger felé tolja a GO-t. Ez azért nem jó ötlet, mert ha rosszabb lesz a dolog és több GO jut a hengerbe, folyadék lévén összenyomhatatlan, és indításkor elgörbítheti a dugattyú hajtókarját.
2. Használsz (többet) klímát mostanában? Azt is csak ugyanaz hűti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32866 Dátum:
2014.06.27 péntek, 09:37:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.26 csütörtök, 13:36:22
1. Izzítógyertya első körben. Ki kell mérni őket, izzítanak-e valóban. Peches esetben pisilnek az injektorok, azaz a leállítás után a rendszerben maradt nyomás a henger felé tolja a GO-t. Ez azért nem jó ötlet, mert ha rosszabb lesz a dolog és több GO jut a hengerbe, folyadék lévén összenyomhatatlan, és indításkor elgörbítheti a dugattyú hajtókarját.
2. Használsz (többet) klímát mostanában? Azt is csak ugyanaz hűti.
AndyA
Köszi a válaszokat.
1. izzító gyertyát ki tudom mérni vagy szaki kell hozzá?
2. persze, mostanában többet klímázok, de akkor is hallottam, amikor nem ment a klíma (és előtte sem) + 5 éve van meg az autó, és korábban is klímáztam ilyen furcsaságok nélkül.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32867 Dátum:
2014.06.27 péntek, 09:43:33 »
Idézetet írta: Levis - 2014.06.27 péntek, 09:37:35
Köszi a válaszokat.
1. izzító gyertyát ki tudom mérni vagy szaki kell hozzá?
2. persze, mostanában többet klímázok, de akkor is hallottam, amikor nem ment a klíma (és előtte sem) + 5 éve van meg az autó, és korábban is klímáztam ilyen furcsaságok nélkül.
Nem kell kivenni az ellenőrzéshez. Egy lakatfogós árammérőt kell a madzagjára akasztani, és megnézni, mennyi a felvett villany. Hideg motor, első izzításnál 80A körül kell induljon, ami lassan esni kezd. Ha ennél kevesebb, akkor a 20A többszörösei alapján lehet megsaccolni, hány darab halott.
Akkor le kell akasztani őket a sínről, amin a villanyt kapják, és egyenként ugyanígy megnézni, melyik működik és melyik rossz. Utána lehet gondolkodni a csereberéről.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32868 Dátum:
2014.06.27 péntek, 10:18:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.06.27 péntek, 09:43:33
Nem kell kivenni az ellenőrzéshez. Egy lakatfogós árammérőt kell a madzagjára akasztani, és megnézni, mennyi a felvett villany. Hideg motor, első izzításnál 80A körül kell induljon, ami lassan esni kezd. Ha ennél kevesebb, akkor a 20A többszörösei alapján lehet megsaccolni, hány darab halott.
Akkor le kell akasztani őket a sínről, amin a villanyt kapják, és egyenként ugyanígy megnézni, melyik működik és melyik rossz. Utána lehet gondolkodni a csereberéről.
AndyA
Thanx, teszek vele egy próbát
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Krisz81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32869 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:19:02 »
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a vezérlés oldalról zörgő fémes hangot hallok alapjáraton, ami gázadásra megszűnik. Nem tudom pontosan elkülöníteni, hogy a szíjhajtás vagy a vezérműfedéltől jön-e. Talán mintha mégis a vezérléstől hallanám. Elsőre nem mondanám a szíjhajtást, mert a gen. szíjfeszítőt én magam alakítottam át (fémgörgő nagy teherbírású golyóscsapággyal + a csillapítónál aluszilenttel, amit ellenőriztem és nincs kiverődve) és az összes vezetőgörgő + a szíjtárcsa is lett már cserélve. A kettőstömegű szíjtárcsa megtréfálhat, mert abban már kb 40e km van (talán 50e-t bírnak). A fórumban már írtátok hogy a vezérlés kb 400e km-t bír. Az enyémben most 232E km van amit 5 évesen vettem 154E km-rel (Mo-i autó). Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés. Vajon a vez.lánc feszítő kezdi megadni magát? Ez is logikus lehet, mivel csak olajnyomásra feszít. A vez. lánc feszítőnek is bírnia kellene addig amíg a vez.láncnak? Van valakinek tapasztalata e téren?
Naplózva
2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32870 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:23:08 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2014.06.28 szombat, 14:19:02
Sziasztok!
Az a problémám, hogy a vezérlés oldalról zörgő fémes hangot hallok alapjáraton, ami gázadásra megszűnik. Nem tudom pontosan elkülöníteni, hogy a szíjhajtás vagy a vezérműfedéltől jön-e. Talán mintha mégis a vezérléstől hallanám. Elsőre nem mondanám a szíjhajtást, mert a gen. szíjfeszítőt én magam alakítottam át (fémgörgő nagy teherbírású golyóscsapággyal + a csillapítónál aluszilenttel, amit ellenőriztem és nincs kiverődve) és az összes vezetőgörgő + a szíjtárcsa is lett már cserélve. A kettőstömegű szíjtárcsa megtréfálhat, mert abban már kb 40e km van (talán 50e-t bírnak). A fórumban már írtátok hogy a vezérlés kb 400e km-t bír. Az enyémben most 232E km van amit 5 évesen vettem 154E km-rel (Mo-i autó). Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés. Vajon a vez.lánc feszítő kezdi megadni magát? Ez is logikus lehet, mivel csak olajnyomásra feszít. A vez. lánc feszítőnek is bírnia kellene addig amíg a vez.láncnak? Van valakinek tapasztalata e téren?
Vedd le a hosszbordás szíjat és indítsd el anélkül a motort. Ha továbbra is zajos, akkor vezérműből jön.
Ha megszűnt, akkor mégis a szíjhajtástól jön a zaj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32871 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:35:42 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.28 szombat, 14:23:08
Vedd le a hosszbordás szíjat és indítsd el anélkül a motort. Ha továbbra is zajos, akkor vezérműből jön.
Ha megszűnt, akkor mégis a szíjhajtástól jön a zaj.
Ezt akár tőle is idézhetted volna:
"Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés."
Hasznos tanácsod nincs?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32872 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:47:21 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 14:35:42
Ezt akár tőle is idézhetted volna:
"Holnap leveszem a szíjat és anélkül indítom be. Ha megszűnik a hang akkor a kettőstömegű szíjtárcsa a ludas, ha nem akkor sajna vezérlés."
Hasznos tanácsod nincs?
De nem.
Ő nem így írta ezért nem is idézhettem.
Valóban nem olvastam végig. A jelenség leírása után azonnal írtam.
Remélem megbocsátható ez nekem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32873 Dátum:
2014.06.28 szombat, 14:54:22 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.28 szombat, 14:47:21
De nem.
Ő nem így írta ezért nem is idézhettem.
Valóban nem olvastam végig. A jelenség leírása után azonnal írtam.
Remélem megbocsátható ez nekem.
Dehogynem, ugyanazt írta, szó szerint idéztem!
Ne haragudj, de ezt nem tudom megbocsátani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32874 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:01:16 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 14:54:22
Dehogynem, ugyanazt írta, szó szerint idéztem!
Ne haragudj, de ezt nem tudom megbocsátani
Valami hiba lehet nálad. Én nem szó szerint azt írtam, amit ő. Te írtad szó szerint.
Szóval nem én idéztem.....
Nem haragszom.... pont annyira érdekel, mint
Ennek
a halnak a kihalása.....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.28 szombat, 17:03:04 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32875 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:42:53 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.28 szombat, 17:01:16
Valami hiba lehet nálad. Én nem szó szerint azt írtam, amit ő. Te írtad szó szerint.
Szóval nem én idéztem.....
Nem haragszom.... pont annyira érdekel, mint
Ennek
a halnak a kihalása.....
A hal vicces volt
Te nem érted amit én írtam! Én az írtam, hogy szó szerint azt írtam, mint Krisz81. Valamint azt mondtam, hogy ugyanazt amit te, nem szó szerint, hanem jelentésében ugyanazt
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32876 Dátum:
2014.06.28 szombat, 17:48:55 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 17:42:53
A hal vicces volt
Te nem érted amit én írtam! Én az írtam, hogy szó szerint azt írtam, mint Krisz81. Valamint azt mondtam, hogy ugyanazt amit te, nem szó szerint, hanem jelentésében ugyanazt
Nagyon ráérsz te.......... nincs fuvar?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32877 Dátum:
2014.06.28 szombat, 18:06:07 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.28 szombat, 17:48:55
Nagyon ráérsz te.......... nincs fuvar?
Nagyon nincs
Naplózva
Krisz81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32878 Dátum:
2014.06.28 szombat, 18:45:26 »
Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Naplózva
2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32879 Dátum:
2014.06.28 szombat, 19:07:49 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2014.06.28 szombat, 18:45:26
Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Azt próbálják a maguk faragatlan módján elmagyarázni, hogy úgy csináld, ahogy eltervezted, az a jó módszer
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32880 Dátum:
2014.06.28 szombat, 19:20:52 »
Idézetet írta: Krisz81 - 2014.06.28 szombat, 18:45:26
Ne veszekedjetek már ezen.
Remélem azért valakinek van tapasztalata a problémámmal kapcsolatban és tud segíteni.
Nem veszekszün, itt ez a normális
Majd idővel megérted
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32881 Dátum:
2014.06.28 szombat, 21:30:25 »
Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32882 Dátum:
2014.06.28 szombat, 21:33:16 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 21:30:25
Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?
Az, hogy dízel.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32883 Dátum:
2014.06.28 szombat, 21:36:24 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 21:30:25
Na, a malacfarok újra megjelent, pedig most nem is Domi vezette a gépet.
P179A hibakódot produkált, ami újraindítást követően sem szűnt meg, valamint nem engedte törölni sem. Lehúztam a cstlakozót a turbóvezérlőről és így is beindítotttam, majd visszadugtam és kitöröltem a kódot. Beindítás után nem produkálta többet a hibát. Mi lehetett a baj?
kontakthiba?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32884 Dátum:
2014.06.28 szombat, 21:44:10 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.28 szombat, 21:33:16
Az, hogy dízel.....
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32885 Dátum:
2014.06.28 szombat, 21:44:43 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.06.28 szombat, 21:36:24
kontakthiba?
Nadehol? Az a csati úgy állt, mint Katiban a gyerek!
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32886 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 09:10:37 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.28 szombat, 21:44:43
Nadehol? Az a csati úgy állt, mint Katiban a gyerek!
Szerény véleményem szerint,hogy "úgy állt mint Katiban a gyerek" még lehetett kontakthiba.Ugyanis a csatiban lévő lábak egy azon helyen érintkeznek egymáshoz, minimális vagy egyáltalán nem mozognak.Oxid réteg alakulhatott ki az évek során.Ki ill. bedugással letúrtad az oxidréteget.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32887 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 12:48:39 »
Idézetet írta: laza - 2014.06.29 vasárnap, 09:10:37
Szerény véleményem szerint,hogy "úgy állt mint Katiban a gyerek" még lehetett kontakthiba.Ugyanis a csatiban lévő lábak egy azon helyen érintkeznek egymáshoz, minimális vagy egyáltalán nem mozognak.Oxid réteg alakulhatott ki az évek során.Ki ill. bedugással letúrtad az oxidréteget.
Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32888 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 14:10:20 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.29 vasárnap, 12:48:39
Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt
Hosszas töprengés után arra jöttem még rá,hogy a csatiban lévő csúszó saruk "anya" része amibe belecsúszik ki van egy kicsit tágulva és nem megfelelő kontaktus volt.Ez is okozhatta a hibát.Kívánom,hogy csak ennyi legyen gond.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32889 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 15:09:03 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.29 vasárnap, 12:48:39
Isten adja, hogy ez legyen, de Ervin amikor takarította biztosan lehúzta a csatit, az pedig nem olyan régen volt
Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32890 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 17:54:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.06.29 vasárnap, 15:09:03
Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.
Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva.
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32891 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 18:08:49 »
Idézetet írta: laza - 2014.06.29 vasárnap, 17:54:26
Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva.
meg más hibakódot ír
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32892 Dátum:
2014.06.29 vasárnap, 21:03:54 »
Idézetet írta: laza - 2014.06.29 vasárnap, 17:54:26
Ha a forrasztás elengedett akkor szerintem a probléma utána is elő jött volna,mert a forrasztásnál vagy van érintkezés vagy nincs.De érdemes megnézni.Egy hiba lehetőség ki lesz zárva.
Na ez nagyon nem így van...
kb 2 hónapja kűzdött vele egy srác...hidegen dobálta a kódot ahogy kicsit meleg lett a motor semmi hiba... átforrasztotta, azóta jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.29 vasárnap, 21:05:27 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32893 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 11:58:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.06.29 vasárnap, 15:09:03
Szia!
Ha sokáig erőlködött az elektronika a beragadt geoval, akkor előfordult már pár autónál, hogy a többlet hőtől elengedett a forrasztás az alaplapon, ezt újraforrasztod és jó lesz.
Egy csavar biztosítja a dobozt, hogy szét tudd szedni, ezt egy kis dugó takarja amit le kell fúrni utána hozzáférni a csavarhoz.
A tisztítás óta már mentem 5000 városi km-t és most dobta a hibát először. Ráadásul közvetlenül motorindítás után, csak kuplunggal indultam és le is fulladtam, mert nem jött az erő. Azóta (a fentebb leírt műveletsor után) nem dobta a hibát.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32894 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 11:59:43 »
Idézetet írta: laza - 2014.06.29 vasárnap, 14:10:20
Hosszas töprengés után arra jöttem még rá,hogy a csatiban lévő csúszó saruk "anya" része amibe belecsúszik ki van egy kicsit tágulva és nem megfelelő kontaktus volt.Ez is okozhatta a hibát.Kívánom,hogy csak ennyi legyen gond.
Te nem a nickneved miatt gondolsz mindig a laza csatlakozásra?
(egyébként köszönöm az észrevételt
)
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32895 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 12:05:26 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.30 hétfő, 11:58:29
A tisztítás óta már mentem 5000 városi km-t és most dobta a hibát először. Ráadásul közvetlenül motorindítás után, csak kuplunggal indultam és le is fulladtam, mert nem jött az erő. Azóta (a fentebb leírt műveletsor után) nem dobta a hibát.
Ha újra dobja, nézz rá a forrasztásra. Hidegen kezdi általában.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
siky
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32896 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 12:09:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2014.06.30 hétfő, 12:05:26
Ha újra dobja, nézz rá a forrasztásra. Hidegen kezdi általában.
A motor meleg volt. Remélem, hogy csak a csati volt a ludas, ha mégsem, megnézem!
Köszönöm mindenkinek
Naplózva
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32897 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 16:47:10 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.30 hétfő, 11:59:43
Te nem a nickneved miatt gondolsz mindig a laza csatlakozásra?
(egyébként köszönöm az észrevételt
)
Áááá dehogy
Egy jobb fajta hüvelyt is össze kell húzatni ha túlságosan tág.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.30 hétfő, 16:50:30 írta laza
»
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32898 Dátum:
2014.06.30 hétfő, 16:52:16 »
Idézetet írta: siky - 2014.06.30 hétfő, 12:09:09
A motor meleg volt. Remélem, hogy csak a csati volt a ludas, ha mégsem, megnézem!
Köszönöm mindenkinek
Részemről nagyon szívesen
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
rudyka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #32899 Dátum:
2014.07.01 kedd, 17:26:03 »
Sziasztok!
Mar par hete leirtam a tortenetem. Olcson vettem a mondit, tudtam, hogy baja van, azert volt olcso, ugy is hirdettek. Melegen, nagy fordulaton malacfarok, olykor leallas, inditas rogvest, ero vissza. Cserelve uzemanyagszuro, jobb lett, de nem tokeletes, olaj, szuro, legszuro, meg mindig nem lett tokeletes, cam shaft sensor, crank shaft sensor cserelve, semmi valtozas, manifold absolute sensor csere, onnantol mar nem harapott egyaltalan, vissza az eredeti, de a harapas nem jott vissza. Gyakorlatilag semmi nem valtozott, de megse harap. Ja, EGR kipucolva, rendben, ket vakuumcso cserelve, de a csere mar azota, amiota nem harap. Mi a francot lehet meg csinalni? A diesel specialistak foglaltak es dragak, holnap nagy ut varna rank, de az emelkedokon gyenge. Cseszhetem, hogy nincs malacfarok, amiota gyenge.
Elore is koszi. Magyarban elvinnem altalatok javasolt szerelohoz, de odaig meg el kene jutnom. Udv!
Naplózva
Oldalak:
1
...
651
652
653
654
655
656
657
[
658
]
659
660
661
662
663
664
665
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ