Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:11:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
664
665
666
667
668
669
670
[
671
]
672
673
674
675
676
677
678
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628044 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Ede
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33500 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 15:15:09 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 14:37:29
a porlasztó újra lett kódolva a saját kalibrációs kódjaival?
Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33501 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 15:15:53 »
Idézetet írta: Ede - 2014.08.14 csütörtök, 15:15:09
Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell...
keress másikat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ede
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33502 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 15:16:08 »
Idézetet írta: Ede - 2014.08.14 csütörtök, 15:15:09
Szerintem nem, mert a szerelő szerint nem kell...
Pedig a párom nagyon mondja neki, hogy biztos az a baja..
Naplózva
Ede
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33503 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 15:17:18 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.14 csütörtök, 15:15:53
keress másikat...
Kecskemét környékéről valakit tudtok ajánlani?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33504 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 15:28:42 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.14 csütörtök, 15:15:53
keress másikat...
Szerelőt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kék batár
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33505 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:10:04 »
Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre
Hát, előre is köszi!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33506 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:19:19 »
Idézetet írta: kék batár - 2014.08.14 csütörtök, 16:10:04
Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre
Hát, előre is köszi!
Kezdetnek nézd át a turbó csöveket. Keress lelazult bilincset, olajsarat a csövön.
BP-n tudok szerelőt, ha kell küldj PÜ-t.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33507 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 16:51:26 »
Idézetet írta: kék batár - 2014.08.14 csütörtök, 16:10:04
Üdv mindenkinek! 3 év együttélés után eljutottam a Mondeómmal a régóta (nem) várt, és a fórumon is gyakran emlegetett hiba jelenségekhez. Az autóm MK III. 115 lovas 2.0 tdci (2007-es évjárat, óra szerint 220ezer km van benne), feketén füstöl és rángat. Tanácsot várok, mely autószerelőt illetve műhelyt, vagy műhelyeket érdemes felkeresni, ahol pontosan tudnák diagnosztizáni, aztán szakszerűen javítani. Mindegy hol van, remélem elvisz a saját lábán.. Telefonszámnak vagy bármilyen címnek is örülök, az autót ismerem (és szeretem is), de nem vagyok szaki (legalábbis egyelőre
Hát, előre is köszi!
Küldem pü-t.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33508 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 17:02:48 »
Idézetet írta: Ede - 2014.08.14 csütörtök, 14:04:08
Sziasztok Fórumtársak,
Kecskeméten vagy környékéről tud-e valaki egy szakértő mondi szerelőt. Porlasztóval vannak gondok, mivel ki lett cserélve, és azóta nem akar beindulni. Már jeladót is cserélt, de még mindig semmi eredmény. 5 hete nincs autóm, már nagyon unom...
Köszi előre is, Edit
Szerelőt nem tudok.
Mind a négy porlasztót (injektort) kicseréltétek újra? Vagy valami másra? Ha a régieket visszaszerelitek azzal beindul?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33509 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 22:20:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 14:37:29
a porlasztó újra lett kódolva a saját kalibrációs kódjaival?
szerintem elindulnia el kéne akkor is, ha nem
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33510 Dátum:
2014.08.15 péntek, 06:14:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.14 csütörtök, 22:20:59
szerintem elindulnia el kéne akkor is, ha nem
az a baj,hogy nem.nem én találom ki,így van a TIS-ben is,és amíg a hiba nincs törölve és az új kódok bevíve,addig csak villogó malacfarok van.az ecu tiltja a szippancsot.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33511 Dátum:
2014.08.15 péntek, 08:34:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.15 péntek, 06:14:35
az a baj,hogy nem.nem én találom ki,így van a TIS-ben is,és amíg a hiba nincs törölve és az új kódok bevíve,addig csak villogó malacfarok van.az ecu tiltja a szippancsot.
dual-module tdci esetén meg pláne. (ami évjárat alapján esélyes)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33512 Dátum:
2014.08.15 péntek, 08:49:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.15 péntek, 08:34:47
dual-module tdci esetén meg pláne. (ami évjárat alapján esélyes)
nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
laza
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33513 Dátum:
2014.08.15 péntek, 18:13:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.15 péntek, 08:49:01
nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...?
Mert ez már egy kicsit komoly szaktudást igényel vagy netán le ragadtak a sima szívós mociknál
Nem bántás képen írtam!
Naplózva
2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33514 Dátum:
2014.08.15 péntek, 18:38:19 »
Szerintetek ezeket a TDCi-be való porlasztókat, simán lehet tárolni egy fiókban, vagy egy zacskóban? Nem károsodik benne semmi?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33515 Dátum:
2014.08.15 péntek, 19:04:29 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.15 péntek, 18:38:19
Szerintetek ezeket a TDCi-be való porlasztókat, simán lehet tárolni egy fiókban, vagy egy zacskóban? Nem károsodik benne semmi?
ha rozsda éri,akkor kuka.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33516 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:18:50 »
Üdv mindenkinek!!
Ma megpróbáltam generátorszíjat cserélni.Szétszoptam az agyam a régit simán kézzel leszedtem,felraktam.
Az újat ha belepusztulok sem birom rárakni.Kikötöttem a feszitőrugó csvarját és akkor sem megy rá.
QBR61638-as szíjat adtak hozzá.
Lehet hogy nem jó rá??
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33517 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:21:18 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 20:18:50
Üdv mindenkinek!!
Ma megpróbáltam generátorszíjat cserélni.Szétszoptam az agyam a régit simán kézzel leszedtem,felraktam.
Az újat ha belepusztulok sem birom rárakni.Kikötöttem a feszitőrugó csvarját és akkor sem megy rá.
QBR61638-as szíjat adtak hozzá.
Lehet hogy nem jó rá??
méretre jó kéne legyen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33518 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:29:08 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.15 péntek, 20:21:18
méretre jó kéne legyen
Hogy rakjam rá??? ötlet?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33519 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:31:41 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 20:29:08
Hogy rakjam rá??? ötlet?
ha így nem megy rá, akkor máshogy
amúgy nem tudom
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33520 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:41:26 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 20:29:08
Hogy rakjam rá??? ötlet?
A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33521 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:44:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.15 péntek, 20:41:26
A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
anélkül is fel kéne mennie
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33522 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:49:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.15 péntek, 20:41:26
A méret jó rá.A főtengely ékszíjtárcsát lelazítottad.2 csavart kivetted és elfordítottad?
Azt nem.
Csak levettem a feszítőt,szijcsere feszítö vissza és fel akartam rakni kézzel ahogy a régit leszedtem de nem megy sehogy.
A régi szijam kb 2 cmvel hosszabb.nyúlhat ennyit??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33523 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:50:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.08.15 péntek, 20:44:37
anélkül is fel kéne mennie
A szerelőm ezt rakta fel utoljára miután befűzte az ujjat.Előtte még az uj feszítőt is felrakta.de láttam úgy is mikor lelazította a tárcsát befűzte az ujjat és vissza.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33524 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:51:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.15 péntek, 20:50:40
A szerelőm ezt rakta fel utoljára miután befűzte az ujjat.Előtte még az uj feszítőt is felrakta.de láttam úgy is mikor lelazította a tárcsát befűzte az ujjat és vissza.
persze, mert nem tudta a feszítőt oldani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33525 Dátum:
2014.08.15 péntek, 20:52:07 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 20:49:39
Azt nem.
Csak levettem a feszítőt,szijcsere feszítö vissza és fel akartam rakni kézzel ahogy a régit leszedtem de nem megy sehogy.
A régi szijam kb 2 cmvel hosszabb.nyúlhat ennyit??
Nekem most mikor mindent cseréltünk 1640-es ment rá,de amit leszedtünk az meg 1637-es volt azt a régi tulaj rakta rá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33526 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:00:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.15 péntek, 20:52:07
Nekem most mikor mindent cseréltünk 1640-es ment rá,de amit leszedtünk az meg 1637-es volt azt a régi tulaj rakta rá.
Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33527 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:14:44 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 21:00:59
Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?
Rá kell menni a rövidebbnek is....nekem is az van.
Kézzel hiába próbálkozol.
Vagy a feszítőt nyomod össze a megfelelő célszerszámmal.
Vagy a főtengely szíjtárcsával játszol.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33528 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:19:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.15 péntek, 21:14:44
Rá kell menni a rövidebbnek is....nekem is az van.
Kézzel hiába próbálkozol.
Vagy a feszítőt nyomod össze a megfelelő célszerszámmal.
Vagy a főtengely szíjtárcsával játszol.
Utána a szíjtárcsa csavarjait hogy rakom vissza?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33529 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:24:31 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 21:19:13
Utána a szíjtárcsa csavarjait hogy rakom vissza?
Kézzel.
Csak 2db-ot vegyél ki....az utolsót csak fel kell lazítani.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33530 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:26:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.08.15 péntek, 21:24:31
Kézzel.
Csak 2db-ot vegyél ki....az utolsót csak fel kell lazítani.
:worship:Reggel megpróbálom
Köszönöm szépen!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33531 Dátum:
2014.08.15 péntek, 21:42:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.15 péntek, 08:49:01
nem értem ,miért nem akarják ezt megérteni az emberek...?
Csináltunk olyat hogy hosszú porlasztót tettünk rövid porlasztós bontott motorba, mert mind a 4 sz@r volt motorcsere után....pöcc-röff....kód azóta se lett beirva, és azóta is megy nem keveset, mert egy taxi...ja a második motorcseréje kb 300.000-ként lett cserélve.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33532 Dátum:
2014.08.15 péntek, 22:03:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.15 péntek, 21:42:53
Csináltunk olyat hogy hosszú porlasztót tettünk rövid porlasztós bontott motorba, mert mind a 4 sz@r volt motorcsere után....pöcc-röff....kód azóta se lett beirva, és azóta is megy nem keveset, mert egy taxi...ja a második motorcseréje kb 300.000-ként lett cserélve.
Ha a hibakód miatt nincs tiltva a szivattyú, bármit rakhatsz bele, menni fog.
Ha már a korábbival sem indult be, az újjal sem fog.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33533 Dátum:
2014.08.15 péntek, 22:14:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.08.15 péntek, 22:03:11
Ha a hibakód miatt nincs tiltva a szivattyú, bármit rakhatsz bele, menni fog.
Ha már a korábbival sem indult be, az újjal sem fog.
Hát azért mindent nembiztos hogy bele lehet tenni, mert pl a talicska nem fér bele és nemhiszem hogy beindul tőle...
Mint irtam a saját porlasztói 2ft-ot nem értek....de nem a kódtól indulnak az autók...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33534 Dátum:
2014.08.15 péntek, 22:32:33 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.08.15 péntek, 21:00:59
Akkor megpróbáljam visszacserélni a szíjat 1640-re?
nem kell,ahogy Zolexx is és én is írtam a főtengely ékszíjtárcsával játsz.És ahogy írtuk.,menni fog.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33535 Dátum:
2014.08.16 szombat, 10:00:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.15 péntek, 22:14:13
Hát azért mindent nembiztos hogy bele lehet tenni, mert pl a talicska nem fér bele és nemhiszem hogy beindul tőle...
Mint irtam a saját porlasztói 2ft-ot nem értek....de nem a kódtól indulnak az autók...
Krisz,te ezt mondod a ford meg nem.ez olyan,hogy a román az út szélén egy fatuskón képes felújítani a porlasztócsúcsot ,és kifordítva még porlasztási képet is ellenőriz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33536 Dátum:
2014.08.16 szombat, 11:19:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.08.15 péntek, 22:32:33
nem kell,ahogy Zolexx is és én is írtam a főtengely ékszíjtárcsával játsz.És ahogy írtuk.,menni fog.
:worship:Mégegyszer köszönöm!Fent van a szíj!!!Ìgy már pillanatok alatt felment!!
Élvezem a nyüszögés mentes alapjáratot!!
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33537 Dátum:
2014.08.16 szombat, 13:06:10 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.15 péntek, 19:04:29
ha rozsda éri,akkor kuka.
Mibe érdemes beletenni a bontott porlasztókat, hogy ne érje?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33538 Dátum:
2014.08.16 szombat, 14:26:18 »
Idézetet írta: Csimbió - 2014.08.16 szombat, 13:06:10
Mibe érdemes beletenni a bontott porlasztókat, hogy ne érje?
olaj,nylon zacskó és légmentesen lezárni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33539 Dátum:
2014.08.16 szombat, 17:30:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.16 szombat, 14:26:18
olaj,nylon zacskó és légmentesen lezárni.
Köszi.
Gondolom olaj VAGY nejlon.
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33540 Dátum:
2014.08.16 szombat, 17:33:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.16 szombat, 10:00:14
Krisz,te ezt mondod a ford meg nem.ez olyan,hogy a román az út szélén egy fatuskón képes felújítani a porlasztócsúcsot ,és kifordítva még porlasztási képet is ellenőriz.....
Hogy a ford mit mond az a kutyát sem érdekli....a gyakorlat nem ezt igazolja....
Porlasztót is ujjitottunk már fel tdci-be , igaz nem az út szélén hanem satupadon....azóta is megy....akkor? amig a tekercs nem döglik meg kóddal nemis kell foglalkozni egyáltalán...mindben a kapcsolószelep döglik meg álltalában...ezeket biztos nemis irja le a ford....
Naplózva
KS
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33541 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 14:19:51 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A következő történt velem a múlt héten: 2.0TDCI Mondeom van (2007es facelift-es).
Az autót amikor megvettem a motorhiba kód világított. Kérdeztem akkor is az előző tulajt, hogy mi ez, mondta, hogy az EGR le van "dugózva". Az autót megvettem, aztán elvittem szervizbe, ahol megerősítették, hogy tényleg le van "dugózva". Aztán így mentem az autóval 20eKm-t. Semmi baja nem volt, nem lett hangosabb, nem húzott kevésbé..ÉS akkor elvittem klímatöltésre az autót egy márkaképviseletbe. Kértem, hogy ők is vizsgálják azért át az autót. (több szem többet lát alapon). Majd az autóval mentem 300km-t, majd reggel amikor beindítottam nem volt benne semmi erő, és plusszba még egy kis ikonka is elkezdett villogni (kis sárga spirál a bal oldalon). Az autót elvittem ott helyben szervizbe, ahol nem produkálta ezt a hibát (számítógépre dugták és hibalistát töröltek), de mikor hazaindultam újra előjött, gondolom újra hibát jelzett a gép. Na azóta viszont újra nem megy. (max50-60km/óra tövig nyomva).
Én az EGR-re gyanakszom, de szaki már szinte mindent cseréltetne velem, JÓ PÉNZÉRT persze
Ha valakinek van konkrét ötlete, kérem jelezze. Nem szeretnék lutrira mindent cserélni benne.
Naplózva
T0aD
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33542 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 14:25:14 »
Vecsésen valaki javította már a turbóelektronikát?
Naplózva
Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt: Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33543 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 15:49:08 »
Idézetet írta: KS - 2014.08.17 vasárnap, 14:19:51
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A következő történt velem a múlt héten: 2.0TDCI Mondeom van (2007es facelift-es).
Az autót amikor megvettem a motorhiba kód világított. Kérdeztem akkor is az előző tulajt, hogy mi ez, mondta, hogy az EGR le van "dugózva". Az autót megvettem, aztán elvittem szervizbe, ahol megerősítették, hogy tényleg le van "dugózva". Aztán így mentem az autóval 20eKm-t. Semmi baja nem volt, nem lett hangosabb, nem húzott kevésbé..ÉS akkor elvittem klímatöltésre az autót egy márkaképviseletbe. Kértem, hogy ők is vizsgálják azért át az autót. (több szem többet lát alapon). Majd az autóval mentem 300km-t, majd reggel amikor beindítottam nem volt benne semmi erő, és plusszba még egy kis ikonka is elkezdett villogni (kis sárga spirál a bal oldalon). Az autót elvittem ott helyben szervizbe, ahol nem produkálta ezt a hibát (számítógépre dugták és hibalistát töröltek), de mikor hazaindultam újra előjött, gondolom újra hibát jelzett a gép. Na azóta viszont újra nem megy. (max50-60km/óra tövig nyomva).
Én az EGR-re gyanakszom, de szaki már szinte mindent cseréltetne velem, JÓ PÉNZÉRT persze
Ha valakinek van konkrét ötlete, kérem jelezze. Nem szeretnék lutrira mindent cserélni benne.
vészüzem.
több oka is lehet.
Turbó elektronika,üza rendszeri hiba,estetleg valamelyik jeladó(cmp).
Hibakódot kell olvasni,amikor villog a malacfarka(izzítás jel).Merre laksz?hátha tud fórumos kolléga segíteni a hibakódot kiolvasni...
az egr szelepnek ehhez semmi köze,még annak sem hogy levan dugózva(amúgy nagyon helyesen).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33544 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 16:13:25 »
Hi.
Egy ismerős most vett egy 2006-os Mk3 2.0 TDCI-t Angliában, Angliai munkához.
1 hét után a 2. p csúcs körül felgyűlt egy kis olaj. Nyilván g.o.
A nyomócső meg a hollander száraz, így olyan mintha p csúcs meg az alatta lévő karika közt a menetnél jönne a gázolaj. Mintha kicsit kijjebb is lenne ez a p csúcs a menet kilátszása alapján, mint a többi.
Vigye vissza, rohadt messzire, vagy ez egy olcsón csináltatható problémának tűnik, tehát gari nélkül is megoldhatja?
Az autónak semmi baja. Megy szépen, hiba kód sincs.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33545 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 16:52:12 »
Idézetet írta: DomeSL - 2014.08.17 vasárnap, 16:13:25
Hi.
Egy ismerős most vett egy 2006-os Mk3 2.0 TDCI-t Angliában, Angliai munkához.
1 hét után a 2. p csúcs körül felgyűlt egy kis olaj. Nyilván g.o.
A nyomócső meg a hollander száraz, így olyan mintha p csúcs meg az alatta lévő karika közt a menetnél jönne a gázolaj. Mintha kicsit kijjebb is lenne ez a p csúcs a menet kilátszása alapján, mint a többi.
Vigye vissza, rohadt messzire, vagy ez egy olcsón csináltatható problémának tűnik, tehát gari nélkül is megoldhatja?
Az autónak semmi baja. Megy szépen, hiba kód sincs.
szerintem az nem go.
ott egy tömítőgyűrű van,ami itthon 1700ft/db,és a motorolajat tömíti le a szelepfedél és a csúcs körül.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
ja.és házilag is cserélhető,csak lekell csontozni mindent a csúcsról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33546 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 16:57:38 »
Szuper. Akkor semmi gáz.
Gondolom akkor akár még úgy is hagyhatja akár hosszabb távon is.
Alig alig jön belőle.
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 16:52:12
szerintem az nem go.
ott egy tömítőgyűrű van,ami itthon 1700ft/db,és a motorolajat tömíti le a szelepfedél és a csúcs körül.
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900253-befecskendezo-tomitesei/8416-porlaszto-tomites-transit00-06transit06-mondeo00-07
ja.és házilag is cserélhető,csak lekell csontozni mindent a csúcsról.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33547 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 20:21:01 »
Idézetet írta: DomeSL - 2014.08.17 vasárnap, 16:57:38
Szuper. Akkor semmi gáz.
Gondolom akkor akár még úgy is hagyhatja akár hosszabb távon is.
Alig alig jön belőle.
nagy gondot nem okoz csak randa.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #33548 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 22:01:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.08.16 szombat, 17:33:19
Hogy a ford mit mond az a kutyát sem érdekli....a gyakorlat nem ezt igazolja....
Porlasztót is ujjitottunk már fel tdci-be , igaz nem az út szélén hanem satupadon....azóta is megy....akkor? amig a tekercs nem döglik meg kóddal nemis kell foglalkozni egyáltalán...mindben a kapcsolószelep döglik meg álltalában...ezeket biztos nemis irja le a ford....
a Ford nem, de a delphi igen.
Meg azt is leírja, hogy az c2i kód az optimális üzemhez kell, tehát megy nélküle is, csak máshogy.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bageros
Vendég
TDCi
«
Új hozzászólás #33549 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 23:35:03 »
Sziasztok! 2hónapja vettem 1 mondeot (2004 2000TDCi 131 paci)golf3 ból ültem át,ahoz képest nagyon jól megy de valahogy még mindig nem bízok benne úgy mint az öreg golfban.először azért sem mert már jó párszor leállt menet közben minden előjel nélkül(folyamatos haladás közben).menet közben ujra indítok és megy tovább.ez mitől lehet? a következő kérdésem,eleinte csak hidegen de mostanában melegen is rángat a motor alapjáraton nem jár egyenletesen.ennek mi lehet az oka?
Naplózva
Oldalak:
1
...
664
665
666
667
668
669
670
[
671
]
672
673
674
675
676
677
678
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ