Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:28:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 687 688 [689] 690 691 692 693 694 695 696 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633791 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34400 Dátum: 2014.10.10 péntek, 07:34:03 »

Kilyukadt az egr alatti turbócsövem. Nem árul valaki? Mármint, a Cromaxon, Nagyautón kívül  vigyor3
Fekete színben kellene  wow1

Di-hez van egy felújított......  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
santin
Vendég
« Új hozzászólás #34401 Dátum: 2014.10.10 péntek, 08:21:16 »

Styler megszól majd érte,de nekem ekkor csúcs problémám volt.De lehet más is.Szűrők milyenek próbáld meg PROTECH-et bele tenni hátha segít kezdésnek.
Szűrő most lett cserélve. Remélem, hogy nem csúcs probléma, nemrég lettek felújítva.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34402 Dátum: 2014.10.10 péntek, 08:23:31 »

Szűrő most lett cserélve. Remélem, hogy nem csúcs probléma, nemrég lettek felújítva.

Nagynyomású szivattyú is, de legalább megnézték, hogy biztosan nincs baja? Mert ha tovább jön belőle a spén, akkor a felújított csúcsok nem lesznek hosszú életűek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34403 Dátum: 2014.10.10 péntek, 09:00:36 »

Di-hez van egy felújított......  vigyor3

A lőrinczi autósboltam 12.500. Megrendeltem, ma du megjön.
Felújítottat én is tudnék, még tán az is megoldható lenne, hogy kibírja a nyomást.
De én inkább megveszem ezt:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Remlém, e a... az egr utáni szakasz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.10 péntek, 09:23:04 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34404 Dátum: 2014.10.10 péntek, 11:10:34 »

A lőrinczi autósboltam 12.500. Megrendeltem, ma du megjön.
Felújítottat én is tudnék, még tán az is megoldható lenne, hogy kibírja a nyomást.
De én inkább megveszem ezt:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Remlém, e a... az egr utáni szakasz.

Az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nomad85
Vendég
« Új hozzászólás #34405 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:00:08 »

Sziasztok!


Voltam diagon az autómmal, ahol P2339-es hibakódot írt a gép. Utánaolvastam több helyen csak a porlasztó újraprogramozást javasolnak. Mi a véleményetek? Ha valóban elég, akkor tudtok valakit, aki ebben tud segíteni? Köszönöm

nomad85
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34406 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:09:42 »

Sziasztok!


Voltam diagon az autómmal, ahol P2339-es hibakódot írt a gép. Utánaolvastam több helyen csak a porlasztó újraprogramozást javasolnak. Mi a véleményetek? Ha valóban elég, akkor tudtok valakit, aki ebben tud segíteni? Köszönöm

nomad85
rövidtávú megoldás,de valóban erről van szó.a pcsúcs cserét nem tudod elkerülni.

bp-n Vik tud segíteni ebben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #34407 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:30:05 »

Ennyiért megjött volna Angliából a szilikon is.
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-TDCi-2-0-2-2-MK3-SILICONE-INTERCOOLER-EGR-HOSE-TURBO-BOOST-PIPE-TDDi-/151327109176?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item233bcc7038

http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-EGR-TO-INTERCOOLER-HOSE-TDCi-MK3-SILICONE-TURBO-BOOST-PIPE-1222831-/301265904819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo&hash=item4624d8e4b3

A lőrinczi autósboltam 12.500. Megrendeltem, ma du megjön.
Felújítottat én is tudnék, még tán az is megoldható lenne, hogy kibírja a nyomást.
De én inkább megveszem ezt:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Remlém, e a... az egr utáni szakasz.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34408 Dátum: 2014.10.10 péntek, 12:51:27 »

A lőrinczi autósboltam 12.500. Megrendeltem, ma du megjön.
Felújítottat én is tudnék, még tán az is megoldható lenne, hogy kibírja a nyomást.
De én inkább megveszem ezt:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Remlém, e a... az egr utáni szakasz.

Ez az, de EGR előtti szakasz. Utána a szívósor van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34409 Dátum: 2014.10.10 péntek, 13:09:02 »

ja, valamikor majd.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #34410 Dátum: 2014.10.10 péntek, 17:48:58 »

ja, valamikor majd.
1 hét. Saját tapasztalat.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34411 Dátum: 2014.10.10 péntek, 18:03:37 »

1 hét. Saját tapasztalat.
ok, de ha most kell, nem biztos, hogy van rá egy hét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #34412 Dátum: 2014.10.10 péntek, 18:05:29 »

Korábban kérdeztem, hogy mit javasoltok füstölés esetére. EGR-t tisztítás ma megvolt, mentem vele egy kört, de nem lett (sokkal, semmivel) jobb a helyzet. Ami viszont aggasztott, hogy a turbócsőben belül az EGR szelep csatlakozásán szerintem olaj volt. Bár nem vagyok nagy szakember, de úgy sejtem, hogy annak nem sok keresni valója van. Most lesz esedékes a műszaki vizsga és az olajcsere is, így nagyon hálás lennék, ha tudnátok egy megbízható jó szervizt ajánlani Budapesten. (Dél-Pest előnyben)

 worship
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #34413 Dátum: 2014.10.10 péntek, 18:32:39 »

1 hét. Saját tapasztalat.
Vagy kettő,vagy soha.De legalább a pénz visszajár ha nem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34414 Dátum: 2014.10.10 péntek, 21:31:41 »

Korábban kérdeztem, hogy mit javasoltok füstölés esetére. EGR-t tisztítás ma megvolt, mentem vele egy kört, de nem lett (sokkal, semmivel) jobb a helyzet. Ami viszont aggasztott, hogy a turbócsőben belül az EGR szelep csatlakozásán szerintem olaj volt. Bár nem vagyok nagy szakember, de úgy sejtem, hogy annak nem sok keresni valója van. Most lesz esedékes a műszaki vizsga és az olajcsere is, így nagyon hálás lennék, ha tudnátok egy megbízható jó szervizt ajánlani Budapesten. (Dél-Pest előnyben)

 worship
Korábbi írásod alapján turbócsöved lyukas olyan helyen is ahol nem kéne. Megnézted, megtaláltad ahogy AndyA javasolta?
Lehet mérni turbónyomást ellenőrzés képen. Ugorj le ALF-hoz Halásztelekre, vagy ide a 18. ker-be.

Szerelő: Vik nem vált be?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
santin
Vendég
« Új hozzászólás #34415 Dátum: 2014.10.11 szombat, 11:24:30 »

Nagynyomású szivattyú is, de legalább megnézték, hogy biztosan nincs baja? Mert ha tovább jön belőle a spén, akkor a felújított csúcsok nem lesznek hosszú életűek.

AndyA

A szivattyú is fel lett újítva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34416 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:23:52 »

Ez az, de EGR előtti szakasz. Utána a szívósor van.  Wink

Nem... valamit félreírtál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34417 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:30:03 »

Nem... valamit félreírtál.
Nem.
A levegő áramlási iránya a mérvadó a sorrend meghatározásában. Cool
Szóval az az EGR előtt van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34418 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:30:30 »

A lőrinczi autósboltam 12.500. Megrendeltem, ma du megjön.
Felújítottat én is tudnék, még tán az is megoldható lenne, hogy kibírja a nyomást.
De én inkább megveszem ezt:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Remlém, e a... az egr utáni szakasz.

Nnna. Némi kalandok árán (bőven a zárás után értem oda, de megvártak  vigyor3), és végül gyári lett, de meglett.
A felsőt még szép ruhában is le lehet szedni, de az alsó már alábújós. Kicsit megemeltem, mert nem fértem be alá  vigyor3, leszedni könnyű volt, az új csövet visszarakni 2 emberes (pontosabban 1 ember, 1 asszony). Jól megszorítottam a bilincseket, és usgyi. Valószínűleg megvan a turbó nyomás (nem mértem), és nem sziszeg.
Köszönet érte Alfnak (aki megtalálta a lyukat, és meg is ujjazta, bár ez nem volt benne a feladatkiírásban), Stylernek, akit remélhetőleg így írnak, és adta a tuti tippet, meg a bótosnak (mert megvárt), akinek a nevét sajna elfelejtettem, és a kedves nejemnek, aki megmarkolta a csövet.
Hát ennyi volt a történet, Styler szeint dokumentálni kellett volna (nem a markolást) a cserét. Ha lesz még ilyen (remélem nem), biz megteszem.
A turbónyomás legyen veletek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34419 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:31:49 »

Nem.
A levegő áramlási iránya a mérvadó a sorrend meghatározásában. Cool
Szóval az az EGR előtt van.  Wink

Én azt hittem, az megy a coolerra. Ha nem, hát nem. Akkor előtte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34420 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:45:58 »


Biztos... csak hogy néz ki, az egyik cső kék, a többi meg fekete...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #34421 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:48:51 »

A szürke vagy a fekte CMP szenzor a kaki? Szürke az enyém meg elméletileg ezt ki is mérték a szervizben és jónak találtatott. Azt mondták a hibakód annyira általános hogy a fél kábelkötegben bárhol lehet, de valami befecskendező elektronikai kontakthiba lehet szerintük.  Huh? Most visszakaptam hogy teszteljem de még a vonószemet nem csavartam ki és teleírtam a telefonom traileres számokkal.  szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34422 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:26:16 »

Én azt hittem, az megy a coolerra. Ha nem, hát nem. Akkor előtte.

Igen, a coolerre csatlakozik. De onnan jön. (Áramlása irány) Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 14:27:53 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34423 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:27:09 »

Igen, a coolerre csatlakozik. De tonna jön. (Áramlása irány) Wink
tonna? Roll Eyes eplus2

kapcsold már ki azt a xar telefont.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34424 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:27:16 »

A szürke vagy a fekte CMP szenzor a kaki? Szürke az enyém meg elméletileg ezt ki is mérték a szervizben és jónak találtatott. Azt mondták a hibakód annyira általános hogy a fél kábelkötegben bárhol lehet, de valami befecskendező elektronikai kontakthiba lehet szerintük.  Huh? Most visszakaptam hogy teszteljem de még a vonószemet nem csavartam ki és teleírtam a telefonom traileres számokkal.  szomoru1
Szürke az új. (Jobb, ha úgy tetszik)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34425 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:27:48 »

Igen, a coolerre csatlakozik. De tonna jön. (Áramlása irány) Wink
keveri.ő a coorel utáni fémcső szakaszra gondolt.amiben a MAP lakozik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34426 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:29:19 »

tonna? Roll Eyes eplus2

kapcsold már ki azt a xar telefont.... hehe
Cheesy
A jó szót látom leírva, de aztán javít.  levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34427 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:47:07 »

 nyes F5->F3? Alattomos telefon.

Cheesy
A jó szót látom leírva, de aztán javít.  levele
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34428 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:55:47 »

nyes F5->F3? Alattomos telefon.

Most mondj valami vicceset is.  
Én fejből mondtam úgy, hogy már nem is tudom mikor foglalkoztam ezzel utoljára.
Majd írtam, hogy rosszul írtam. Elismerten.....,
Nem úgy vagyok, mint te aki napok óta a tis-t nézi és úgy sem érti.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 14:59:10 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34429 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 15:27:05 »

Most mondj valami vicceset is.  
Én fejből mondtam úgy, hogy már nem is tudom mikor foglalkoztam ezzel utoljára.
Majd írtam, hogy rosszul írtam. Elismerten.....,
Nem úgy vagyok, mint te aki napok óta a tis-t nézi és úgy sem érti.  nyes
sértődj meg gyogyó! eplus2
fáj amikor nincs igazad mi? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34430 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:05:04 »

Cheesy
A jó szót látom leírva, de aztán javít.  levele
Oszt miért nem kapcsolod ki az automata javítást/korrekciót?
Ja, akkor még több hiba lenne a szövegedben!? eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34431 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:24:05 »

sértődj meg gyogyó! eplus2
fáj amikor nincs igazad mi? hehe

Sértődni?  laugh

Nekem mindig igazam van!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34432 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 16:25:07 »

Oszt miért nem kapcsolod ki az automata javítást/korrekciót?
Ja, akkor még több hiba lenne a szövegedben!? eplus2

Úgy van!  vigyor3


(mert néha jó, amikor hosszú szót kell írnom és "leírja helyettem")
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
aussy
Vendég
« Új hozzászólás #34433 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 17:02:15 »

Segítséget kérnék.
A mk III-as mondimon kigyulladt a szervizlámpa és szelelő bácsi azt mondta hogy turbótöltő nyomás állító motor szelepet kell vennem.
Mennyibe kerülhet egy ilyen és esetleg bontóból ez beszerezhető?
Esetleg valaki tudna egy címet mondani hogy hol?
A Google barátom faképnél hagyott.
Ismét én.
Pontos hibakiolvasás és tisztítás után bebizonyosodott hogy a turbóra szerelt elektromos vezérlő a ludas.
Találtam is a neten egy eladót. azt kérdezném hogy a mondeomba ez vajon jó vagy itt is fontos a motorszám és alvázszám?Ez egy jobb kormányosból való.Más elméletileg stimmel.Lóerő és az évjárat is.teszek fel képet is hogy be tudjátok azonosítani.
Nem szeretném addig megrendelni míg nem tudom hogy jó hozzá.
Képet ide nem tudtam tenni ezért a profilomba raktam.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34434 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 17:21:15 »

Ismét én.
Pontos hibakiolvasás és tisztítás után bebizonyosodott hogy a turbóra szerelt elektromos vezérlő a ludas.
Találtam is a neten egy eladót. azt kérdezném hogy a mondeomba ez vajon jó vagy itt is fontos a motorszám és alvázszám?Ez egy jobb kormányosból való.Más elméletileg stimmel.Lóerő és az évjárat is.teszek fel képet is hogy be tudjátok azonosítani.
Nem szeretném addig megrendelni míg nem tudom hogy jó hozzá.
Képet ide nem tudtam tenni ezért a profilomba raktam.
Elektronika javítható, turbót ki kell tisztítani. Sokkal kevesebbe fog kerülni, és nem egy lutri használt turbót veszel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34435 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 17:22:41 »

Ismét én.
Pontos hibakiolvasás és tisztítás után bebizonyosodott hogy a turbóra szerelt elektromos vezérlő a ludas.
Találtam is a neten egy eladót. azt kérdezném hogy a mondeomba ez vajon jó vagy itt is fontos a motorszám és alvázszám?Ez egy jobb kormányosból való.Más elméletileg stimmel.Lóerő és az évjárat is.teszek fel képet is hogy be tudjátok azonosítani.
Nem szeretném addig megrendelni míg nem tudom hogy jó hozzá.
Képet ide nem tudtam tenni ezért a profilomba raktam.
Jó hozzá bármelyik, de javítható
turbót pucoltátok ki?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
aussy
Vendég
« Új hozzászólás #34436 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 17:59:01 »

Jó hozzá bármelyik, de javítható
turbót pucoltátok ki?

igen teljesen ki lett pucolva.

Tudom most már hogy javítható de a költsége ugyanannyi mint ha ezt amit hirdetnek megveszem.35 ezer az ára.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34437 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 18:02:48 »

igen teljesen ki lett pucolva.

Tudom most már hogy javítható de a költsége ugyanannyi mint ha ezt amit hirdetnek megveszem.35 ezer az ára.
miért lenne annyi a köktsége? egy órás meló otthon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
aussy
Vendég
« Új hozzászólás #34438 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 18:09:48 »

miért lenne annyi a köktsége? egy órás meló otthon

Ezt akár én is meg tudnám csinálni?
Ha volna valaki aki szájbarágósan leírná akkor biztos bele mernék vágni mert elég ügyesnek érzem magam műszaki téren.
lehet hogy 3 órába beletelik de szerintem menne.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #34439 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 18:16:44 »

Ezt akár én is meg tudnám csinálni?
Ha volna valaki aki szájbarágósan leírná akkor biztos bele mernék vágni mert elég ügyesnek érzem magam műszaki téren.
lehet hogy 3 órába beletelik de szerintem menne.

http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34440 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:06:03 »

Volt egy kollégám. Tök jó fej volt amúgy, csak mindig igaza volt.
Pont az volt a szokása, hogy mindenről amiről hallott úgy gondolta, hogy tudja.
És ezért "fejből" nyomatta az információt mindig.
Én bírtam amúgy mert tök megértő vagyok, de a többiek utálták. Fel is mondott hamar.

Sértődni?  laugh

Nekem mindig igazam van!  Cool
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34441 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:15:25 »

Volt egy kollégám. Tök jó fej volt amúgy, csak mindig igaza volt.
Pont az volt a szokása, hogy mindenről amiről hallott úgy gondolta, hogy tudja.
És ezért "fejből" nyomatta az információt mindig.
Én bírtam amúgy mert tök megértő vagyok, de a többiek utálták. Fel is mondott hamar.


 laugh
Valaki kérte, hogy mesélj a kollégádról?   Cheesy
Engem akarsz hasonlítasz hozzá?  laugh
A kollégádat ismerhetted -valamennyire-, engem NEM...de máris hasonlítasz valakihez!  Gratulálok!   taps  laugh
Van még "bizonyítvány" magadról?  Hamar hamar írd be.... ma még nevetni akarok!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34442 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:18:23 »

Persze, hogy van bizonyítványom.
Én is mindenkinél okosabb  vagyok és nekem is mindig igazam van.
 beka3
A kedvencem meg mikor valakit baszogathatok. eplus2

laugh
Valaki kérte, hogy mesélj a kollégádról?   Cheesy
Engem akarsz hasonlítasz hozzá?  laugh
A kollégádat ismerhetted -valamennyire-, engem NEM...de máris hasonlítasz valakihez!  Gratulálok!   taps  laugh
Van még "bizonyítvány" magadról?  Hamar hamar írd be.... ma még nevetni akarok!  hehe
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34443 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:21:24 »

Persze, hogy van bizonyítványom.
Én is mindenkinél okosabb  vagyok és nekem is mindig igazam van.
 beka3

Na na....olyan nem lehetsz!  Cool
Te iiis? Ki még?  fejvakaras

Én sajnos nem vagyok mindenkinél okosabb, de amióta tökéletes vagyok azóta szerény nem.  hehe
Igazam van, most is!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34444 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:22:01 »

Persze, hogy van bizonyítványom.
Én is mindenkinél okosabb  vagyok és nekem is mindig igazam van.
 beka3
A kedvencem meg mikor valakit baszogathatok. eplus2


Az asszony már nem enged magához?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #34445 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:23:25 »

Tudod ,sokat vagyok külföldön.
Az asszony már nem enged magához?  eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34446 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 19:24:55 »

Tudod ,sokat vagyok külföldön.

Múltkor BT ajánlott egy link-et Domi-nak..... nem tudom láttad-e.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #34447 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 07:28:12 »

Korábbi írásod alapján turbócsöved lyukas olyan helyen is ahol nem kéne. Megnézted, megtaláltad ahogy AndyA javasolta?
Lehet mérni turbónyomást ellenőrzés képen. Ugorj le ALF-hoz Halásztelekre, vagy ide a 18. ker-be.

Szerelő: Vik nem vált be?

Vik-nél még nem voltam, de akkor keresem őt. Egyébként azóta ma reggel mentem vele. Az izzítógyertya visszajelző villog, és tényleg olyan mintha nem lenne elég turbónyomás... Mindenképpen szerviz. Köszönöm az infókat!  worship
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #34448 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 07:55:42 »

Vik-nél még nem voltam, de akkor keresem őt. Egyébként azóta ma reggel mentem vele. Az izzítógyertya visszajelző villog, és tényleg olyan mintha nem lenne elég turbónyomás... Mindenképpen szerviz. Köszönöm az infókat!  worship
Lehet nem a turbó cső lesz lyukas, ha az izzítód is villog.
Gyere át,  ki olvassuk a hibakódot! (karitatív)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34449 Dátum: 2014.10.13 hétfő, 07:58:37 »

Lehet nem a turbó cső lesz lyukas, ha az izzítód is villog.
Gyere át,  ki olvassuk a hibakódot! (karitatív)

Te így fogod a pasikat?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 682 683 684 685 686 687 688 [689] 690 691 692 693 694 695 696 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.