Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 05:18:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685280 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36650 Dátum: 2015.02.27 péntek, 20:27:38 »

Sziasztok ha menet közben villog az izzitó akkor az porlasztó lessz vajon ?

nem feltétlenül.lehet szűrő,és turbó is-ha eu4es a gép.
hibakódolvasás. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36651 Dátum: 2015.02.27 péntek, 20:29:12 »

Helló

Egy kollegámnak van egy 2004-es 2000TDCI Mondeója és olyat csinál hogyha menet közbe jobban odalép a gázra kigyullad a motor check lámpa és elmegy a motor ereje. Ilyenkor menet közben újra indít és akkor minden ok. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?
valamelyik elektromos jeladó hibája lehet.talán MAF kontakthiba.hibakódolvasás. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kempinges
Vendég
« Új hozzászólás #36652 Dátum: 2015.02.28 szombat, 22:09:29 »

Sziasztok! Fiúk, segítsen aki tud!
Ez történt a 2001 MK3 2.0 TDCI mondeommal: Elromlott a 3-as befecskendező, megjavíttattam mind a négyet ami ultrahangos tisztításból és beszabályozásból állt.
A befecskendezők jól működtek, de a motorom hideg indításnál nem pörgött fel csak kb. 600-as fordulaton járt, nem tudtam gázt adni, nem vette a fordulatot.
Aztán gondolt egyet, 5-10 mp.-en beül normális alapjárat, és a gázadást is érzékelte. Ez a hibajelenség csak az első hidegindításnál van, meleg motornál a hiba nem lép fel, veszi a fordulatot lehet gázt adni. Ezután elvittem még egyszer a befecskendezőket ismételten beszabályozni, Ők azt mondták, hogy ez után jónak kell lennie, de az állapota nem javult. Tehát az autó pöccre indul, csak nincs normális alapjárat kb. 600-as fordulaton ketyeg, (mind a 4 henger jár) aztán gondol egyet pár mp. és a hiba megszűnt. Találkoztatok-e már ilyen hibajelenséggel? Mi tilthatja a fordulatot? Hibakód nincs. Mi lehet a gond, ha tudtok segítsetek! Köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36653 Dátum: 2015.02.28 szombat, 22:48:44 »

Sziasztok! Fiúk, segítsen aki tud!
Ez történt a 2001 MK3 2.0 TDCI mondeommal: Elromlott a 3-as befecskendező, megjavíttattam mind a négyet ami ultrahangos tisztításból és beszabályozásból állt.
A befecskendezők jól működtek, de a motorom hideg indításnál nem pörgött fel csak kb. 600-as fordulaton járt, nem tudtam gázt adni, nem vette a fordulatot.
Aztán gondolt egyet, 5-10 mp.-en beül normális alapjárat, és a gázadást is érzékelte. Ez a hibajelenség csak az első hidegindításnál van, meleg motornál a hiba nem lép fel, veszi a fordulatot lehet gázt adni. Ezután elvittem még egyszer a befecskendezőket ismételten beszabályozni, Ők azt mondták, hogy ez után jónak kell lennie, de az állapota nem javult. Tehát az autó pöccre indul, csak nincs normális alapjárat kb. 600-as fordulaton ketyeg, (mind a 4 henger jár) aztán gondol egyet pár mp. és a hiba megszűnt. Találkoztatok-e már ilyen hibajelenséggel? Mi tilthatja a fordulatot? Hibakód nincs. Mi lehet a gond, ha tudtok segítsetek! Köszönöm!
A fordulatszám ingadozásához köze lehet a légtömegmérőnek talán koszos,meg a generátornak is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36654 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 09:36:06 »

Sziasztok! Fiúk, segítsen aki tud!
Ez történt a 2001 MK3 2.0 TDCI mondeommal: Elromlott a 3-as befecskendező, megjavíttattam mind a négyet ami ultrahangos tisztításból és beszabályozásból állt.
A befecskendezők jól működtek, de a motorom hideg indításnál nem pörgött fel csak kb. 600-as fordulaton járt, nem tudtam gázt adni, nem vette a fordulatot.
Aztán gondolt egyet, 5-10 mp.-en beül normális alapjárat, és a gázadást is érzékelte. Ez a hibajelenség csak az első hidegindításnál van, meleg motornál a hiba nem lép fel, veszi a fordulatot lehet gázt adni. Ezután elvittem még egyszer a befecskendezőket ismételten beszabályozni, Ők azt mondták, hogy ez után jónak kell lennie, de az állapota nem javult. Tehát az autó pöccre indul, csak nincs normális alapjárat kb. 600-as fordulaton ketyeg, (mind a 4 henger jár) aztán gondol egyet pár mp. és a hiba megszűnt. Találkoztatok-e már ilyen hibajelenséggel? Mi tilthatja a fordulatot? Hibakód nincs. Mi lehet a gond, ha tudtok segítsetek! Köszönöm!
próbára kössétek le a generátort.okozhatja a rossz gen.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #36655 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 10:22:23 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Észrevettem, hogy a vízpumpa ismételten szivárog. (2.0 TDCI, FMBA, 2002 évj.) Hidegen érdekes, alkalmanként fémes nyikkanó hangot észlelek a kormány elöl a motortérből, és ezzel egy időben a motor fordulat "megtorpanik". Pici gázadással növelve a fordulatszám nő , a hang és megtorpanás megszűnik. Bemelegedett motornál már nem észlelhető a fent leírt jelenség plusz gázadás nem kell alapjáraton sem.
Van, vagy kell-e összefüggést keresnem a pumpa és a észlelt hang között.
Feszítő görgő, v. pumpa oldali kb. 25 e km előtt volt cserélve. generátoron szabadonfutó van, főtárcsa még nem volt cserélve.

Továbbá 198.000 km van a kocsiba, 20.000 Km ént mindent cserélek. Mit javasoltok még cserélni az olaj és szűrőn, gázolajsz., fékolaj, szíjakon kívül. Olyan, mint vezérműlánc? Szervó olaj? Hűtőrendszer tisztítás? Tank tisztítás stb?

Köszönöm.  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
kempinges
Vendég
« Új hozzászólás #36656 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:06:09 »

A fordulatszám ingadozásához köze lehet a légtömegmérőnek talán koszos,meg a generátornak is.

Köszönöm a válaszokat! Maga a fordulatszám nem ingadozik. Amikor beindítom akkor fixen 600-on tartja a fordulatot. Ilyenkor nem tudok gázt adni sem. Majd gondol egyet (kb. 5mp.) és veszi rendesen a gázt és a fordulat is helyreáll (alapjáratra.)
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36657 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:19:39 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni milyen olajat tegyek az autómba  a kötelezö olajcserénél.
Az üzemanyag szüröt  mennyi kilométerenként kell cserélni?
Üdv Mikhail
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36658 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:45:23 »

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni milyen olajat tegyek az autómba  a kötelezö olajcserénél.
Az üzemanyag szüröt  mennyi kilométerenként kell cserélni?
Üdv Mikhail


5W30-as ford formula a tök jó bele. A Go szűrőt ha jól tudom 60e km-ként van a cseréje, de pl én minden második olajcserekor cserélem. Vagy Bosch vagy gyári (az is Bosch) vagy Mann szűrőt ajánlanak sokan. Én tavaj 10e ft körül vettem a gyárit a Nagyautotól.
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36659 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 11:58:07 »


5W30-as ford formula a tök jó bele. A Go szűrőt ha jól tudom 60e km-ként van a cseréje, de pl én minden második olajcserekor cserélem. Vagy Bosch vagy gyári (az is Bosch) vagy Mann szűrőt ajánlanak sokan. Én tavaj 10e ft körül vettem a gyárit a Nagyautotól.



Castrol magnatec 5w-30 A5 ? Ebböl van benzines és vagy dizel olaj?
A go szüröm 10 E km ment eddig és bosch.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36660 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 12:02:26 »



Castrol magnatec 5w-30 A5 ? Ebböl van benzines és vagy dizel olaj?
A go szüröm 10 E km ment eddig és bosch.

Nincs. Azért ajánlottam a Ford formula olajat, mert egyes hírek szerint ugyanaz az a kettő ( a Castrol gyártja mindkettőt) és fele annyiba kerül. A Nagyauto-nál pl kb 8-9e ft/5 l. A go szűrő még bőven ráér.
Naplózva
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #36661 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 13:46:21 »

Nincs. Azért ajánlottam a Ford formula olajat, mert egyes hírek szerint ugyanaz az a kettő ( a Castrol gyártja mindkettőt) és fele annyiba kerül. A Nagyauto-nál pl kb 8-9e ft/5 l. A go szűrő még bőven ráér.


Köszönöm:-)
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #36662 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 15:02:25 »

Sziasztok!
Nem tudom, h jó topikba írok e ! 2004-es tdci 130 LE mondeomnál! Skóciában élek 0-8 fok körüli a levegő hőmérséklet mostanában! a gondok úgy kezdődtek, h csak autópályán nagyobb emelkedőknél felforrt a víz néhányszor de viszont a kiegyenlítő tartályban hideg vagy langyos szokott lenni, egyszer ki is buggyant felforrás után miután leszedtem a sapkát de maskor sohasem csak szisszen egyet! Ezután kiszedtem a termosztatot es egy hetig nélküle hasznaltam csak autópályán es hosszabb emelkedőknél érte el az üzemi hőfokot a motor de mindig gyorsan visszahült de soha nem forrt fel! Tegnap betettem egy új termosztátot és megint felforr emelkedőknél a víz még hamarabb mint multkor! A termosztát elott es után meleg a víz a csőnél és a hűtő is viszont a tartályban hideg vagy langyos, a visszafolyó cső is nyomja a vízet a tartályba bár nem túl gyorsan! És most a fűtés is valamikor fűt valamikor nem, valoszinuleg levegő van benne az lehet azért mert amikor termosztat cserénél visszaöntöttem 3 liter új fagyállót levegő maradthatott benne bár járattam egy darabig leszedett sapkával, nem tudom, h ez elég e! Amugy mas hengerfejes motorra utaló jelek nincsenek( nem füstöl, olajszint ok csak kis kartelgáz van ha leszedem a betöltő sapkát, víz nem fogyik úgy vettem észre csak kicsit rozsdás színe van! Vízpumpára v hengerfejre gyanakszom, remélem az előbbi! Jövö7en elviszem szerelőhöz de Ha valakinek volt már ilyen vagy van vmi ötlete akkor előre is köszönet érte!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36663 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 15:52:59 »

Sziasztok!
Nem tudom, h jó topikba írok e ! 2004-es tdci 130 LE mondeomnál! Skóciában élek 0-8 fok körüli a levegő hőmérséklet mostanában! a gondok úgy kezdődtek, h csak autópályán nagyobb emelkedőknél felforrt a víz néhányszor de viszont a kiegyenlítő tartályban hideg vagy langyos szokott lenni, egyszer ki is buggyant felforrás után miután leszedtem a sapkát de maskor sohasem csak szisszen egyet! Ezután kiszedtem a termosztatot es egy hetig nélküle hasznaltam csak autópályán es hosszabb emelkedőknél érte el az üzemi hőfokot a motor de mindig gyorsan visszahült de soha nem forrt fel! Tegnap betettem egy új termosztátot és megint felforr emelkedőknél a víz még hamarabb mint multkor! A termosztát elott es után meleg a víz a csőnél és a hűtő is viszont a tartályban hideg vagy langyos, a visszafolyó cső is nyomja a vízet a tartályba bár nem túl gyorsan! És most a fűtés is valamikor fűt valamikor nem, valoszinuleg levegő van benne az lehet azért mert amikor termosztat cserénél visszaöntöttem 3 liter új fagyállót levegő maradthatott benne bár járattam egy darabig leszedett sapkával, nem tudom, h ez elég e! Amugy mas hengerfejes motorra utaló jelek nincsenek( nem füstöl, olajszint ok csak kis kartelgáz van ha leszedem a betöltő sapkát, víz nem fogyik úgy vettem észre csak kicsit rozsdás színe van! Vízpumpára v hengerfejre gyanakszom, remélem az előbbi! Jövö7en elviszem szerelőhöz de Ha valakinek volt már ilyen vagy van vmi ötlete akkor előre is köszönet érte!
a rozsdás szín hengerfejre utal.....meg az egész történet is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36664 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:15:03 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Észrevettem, hogy a vízpumpa ismételten szivárog. (2.0 TDCI, FMBA, 2002 évj.) Hidegen érdekes, alkalmanként fémes nyikkanó hangot észlelek a kormány elöl a motortérből, és ezzel egy időben a motor fordulat "megtorpanik". Pici gázadással növelve a fordulatszám nő , a hang és megtorpanás megszűnik. Bemelegedett motornál már nem észlelhető a fent leírt jelenség plusz gázadás nem kell alapjáraton sem.
Van, vagy kell-e összefüggést keresnem a pumpa és a észlelt hang között.
Feszítő görgő, v. pumpa oldali kb. 25 e km előtt volt cserélve. generátoron szabadonfutó van, főtárcsa még nem volt cserélve.

Továbbá 198.000 km van a kocsiba, 20.000 Km ént mindent cserélek. Mit javasoltok még cserélni az olaj és szűrőn, gázolajsz., fékolaj, szíjakon kívül. Olyan, mint vezérműlánc? Szervó olaj? Hűtőrendszer tisztítás? Tank tisztítás stb?

Köszönöm.  worship
A sziuvárgás miatt lehet csere lesz sőt biztos.Addig csináld meg mert ha a szervóval közös ricnit is tönkre teszi és átszivárog a víz akkor a szervód is ugrik és az már nagyon nömegfogja növelni a költségeidet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #36665 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 17:37:12 »

a rozsdás szín hengerfejre utal.....meg az egész történet is....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36666 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 18:07:30 »

Vízpumpára v hengerfejre gyanakszom, remélem az előbbi! Jövö7en elviszem szerelőhöz de Ha valakinek volt már ilyen vagy van vmi ötlete akkor előre is köszönet érte!

Szerintem vízpumpa. Ha néha nincs fűtés, az azt jelenti, nem cirkulál a víz.
A szervóval együtt van  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #36667 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 19:26:28 »

Szerintem vízpumpa. Ha néha nincs fűtés, az azt jelenti, nem cirkulál a víz.
A szervóval együtt van  vigyor3

Köszi! Elég szomorú, h egybe rakták! Smiley én is arra gyanakszom meg talán még olcsóbb mint a hengerfej vagy a tömítés! Az a baj, h a visszajövő csövön a tartályba jön a víz bár csak néha folyik általában csak gyorsan cseppeg nem tudom normál estben, h jön!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36668 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 20:27:18 »


Köszi! Elég szomorú, h egybe rakták! Smiley én is arra gyanakszom meg talán még olcsóbb mint a hengerfej vagy a tömítés! Az a baj, h a visszajövő csövön a tartályba jön a víz bár csak néha folyik általában csak gyorsan cseppeg nem tudom normál estben, h jön!

elég szomorú?szerintem sokkal nagyobb találmány,mint a vezérlésbe építeni.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomiiiii55
Vendég
« Új hozzászólás #36669 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 22:29:19 »

elég szomorú?szerintem sokkal nagyobb találmány,mint a vezérlésbe építeni.... szomoru1
Ez mondjuk teljesen igaz! Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36670 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 06:57:14 »

elég szomorú?szerintem sokkal nagyobb találmány,mint a vezérlésbe építeni.... szomoru1
A v6nál a legjobb, ott még a motor másik oldalán is elrakták a vizpumpát, hogy senkit se zavarjon hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36671 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 07:03:22 »

A v6nál a legjobb, ott még a motor másik oldalán is elrakták a vizpumpát, hogy senkit se zavarjon hehe
elis főzi a belső hengerfejet gyakran.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
socks
Vendég
« Új hozzászólás #36672 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 18:23:25 »

Sziasztok!

Sajnos elég nagy gondban vagyok a 2002/04 2.0 TDCi Mondeommal (210e km). 4 szervízben voltam vele eddig, de senki nem tudta megcsinálni több mint egy év alatt. Nagyon szeretem az autót a gondjai ellenére is, mert kényelmes és a szívemhez nőtt és még mindig próbálom hinni, hogy lehet belőle egy jó autót varázsolni. Sajnos nem vagyok az a fajta ember, akikt hidegen hagynak a rendellenességek, zörgések, kattogások, ezért engem a következőkben ismertetett problémák eléggé idegesítenek, nem is csak azért, mert a vezetési élményt a nullával egyenlővé teszik, hanem azért is, mert folyton azon parázok, hogy ezek a gondok mit tesznek még tönkre a kocsin az idő múlásával.

Az autó problémáinak a 90%-a csak hidegben jelentkezik ennek megfelelően általában akkor amikor szervízben van, akkor nem észlelhetőek. Melegben nagyon jól működik minden (már várom a nyarat mint a messiást).
A gondok a következők lennének részletesen:

Az autó fordulatszáma hidegben (kb 15 fok alatt) ingadozik, úgy vettem észre, hogy minél hidegebb van, annál jobban. Úgy is sokszor van, hogy 800 és 2000! között periodikusan. Pont olyan, mintha valamitől belépne egy végtelen ciklusba, amit csak úgy tudok megszakítani, ha gázt adok (sokszor még úgy sem), vagy ha elindulok. Ha éppen nem ingadozik így, akkor is lehet érezni a folyamatos korrigálgatását az alapjáratnak, és a mutatón is lehet látni egy kis rezgést.
A fordulatszám egyébként a következőképpen alakul: mikor gázt adok, a fordulatszám megnő, majd mikor hirtelen elengedem, a fordulat lezuhan, akár az alapjárat alá is, majd onnan áll vissza. Az is előfordult már, hogy csak simán le is fulladt magától a kocsi üresben. Ezt úgy sikerült összehozni, hogy elinditottam reggel, és akartam egy nagyon kicsi gázt adni, hogy jobban melegedjen, jobb legyen a kenés (kb 1000 fordulat 5 másodpercig), majd mikor elengedtem a gázt, a motor egyszerűen leállt.
Mihelyst bemelegszik az autó (pont mire beérek a munkába: 25 perc kb) onnantól kezdve megszünik a probléma.

Hidegben valami csattog a motortérben. Ez egy folyamatosan hallható, kereplőhöz hasonló csattogás, ami véleményem szerint már túlmegy a normális határon. Senki nem tudja hogy mi lehet ez a hang, csak találgatnak (hidrotőke, porlasztócsúcs, stb), vagy többen csak legyintenek rá hogy ez az a "Fordos csattogás". Nem tudnám elképzelni, hogy ennek a kocsinak ilyen lenne a normális üzeme. Sok autót vezettem már, sokuk hangos is volt, de ilyen csattogást semelyiknél nem tapasztaltam még. Mikor erősebb gázt adok, akkor kb 1700ig elhallgat a csattogás, majd afelett újra előbukkan. Az az érdekes, hogy üresben nem igazán hallani gázadásra, csak terhelés alatt. Lehet hogy nem is a motorból jön? Akkor úgy is hallanám, ha üresben adnék gázt nem?
Mihelyst bemelegszik az autó, onnantól kezdve ez a probléma is megszűnik.

További adatok:
Hibakód nincs.
Motordiagnosztikán is voltam kétszer, azt mondták semmi baja a motornak.
Az egyik porlasztócsúcs ki lett tisztítva fél éve.
Kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű cserélve.
Motorolaj: Ford Formula F 5w30, 8ezrenként cserélve.
A kocsi pöccre indul -8ban is kb, azzal nincs probléma.
Nem vettem észre füstölést sem.
Fogyasztása jó.
Ereje is van szerintem rendesen, de inkább csak 2000 felett, egyébként gyorsan fullad (pláne ha még ingadozik is az alapjárat)

Mi lehet a gondja a kocsinak? Mit tudnátok tanácsolni?

Bocs a hosszú írásért, üdv:
Gromie
Szia,
olvastam az eseted és ez a "csattogás" dolog felkeltette a figyelmem.
Én a következőképp jártam:
-Villogó malacfarok, gyenge motorteljesítmény, füstölés
-Diagnózis, elvégzett javítás: 1db porlasztó felújítás 3 db tisztítás (ebből 1 db újabb mint a többi és ez szerintem a későbbiek szempontjából fontos), fémforgács a GO szűrőben nuku
-Eredmény: vaj-puha motorhang, de csak ha nem csattog, ami kb. 5 indításból 4 tehát nem rossz arány

Visszavittem a gépet a szerelőhöz, több napig tornázott a csattogással, mire azt mondta visszaadja, mert valószínű, hogy mivel az egyik porlasztó egyszer cserélve lett, most meg 1 db felújítva, ezért "nem mindig jól kommunikál a nemtommi a nemtommivel" ezért néha a GO befecskendezése nem mindig stimmel. ( a sokjegyű kódok alapján a "feltanítás" megtörtént)

Nem értek hozzá, így nem is célom "segíteni", csak ez is eset a csattogásra.
Szerelő szerint megoldás lehet 4 db egyforma porlasztót beszerezni, de azért előtte futok egy kört a Ford-nál, hátha.


Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36673 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 19:37:41 »

Sziasztok!

Sajnos elég nagy gondban vagyok a 2002/04 2.0 TDCi Mondeommal (210e km). 4 szervízben voltam vele eddig, de senki nem tudta megcsinálni több mint egy év alatt. Nagyon szeretem az autót a gondjai ellenére is, mert kényelmes és a szívemhez nőtt és még mindig próbálom hinni, hogy lehet belőle egy jó autót varázsolni. Sajnos nem vagyok az a fajta ember, akikt hidegen hagynak a rendellenességek, zörgések, kattogások, ezért engem a következőkben ismertetett problémák eléggé idegesítenek, nem is csak azért, mert a vezetési élményt a nullával egyenlővé teszik, hanem azért is, mert folyton azon parázok, hogy ezek a gondok mit tesznek még tönkre a kocsin az idő múlásával.

Az autó problémáinak a 90%-a csak hidegben jelentkezik ennek megfelelően általában akkor amikor szervízben van, akkor nem észlelhetőek. Melegben nagyon jól működik minden (már várom a nyarat mint a messiást).
A gondok a következők lennének részletesen:

Az autó fordulatszáma hidegben (kb 15 fok alatt) ingadozik, úgy vettem észre, hogy minél hidegebb van, annál jobban. Úgy is sokszor van, hogy 800 és 2000! között periodikusan. Pont olyan, mintha valamitől belépne egy végtelen ciklusba, amit csak úgy tudok megszakítani, ha gázt adok (sokszor még úgy sem), vagy ha elindulok. Ha éppen nem ingadozik így, akkor is lehet érezni a folyamatos korrigálgatását az alapjáratnak, és a mutatón is lehet látni egy kis rezgést.
A fordulatszám egyébként a következőképpen alakul: mikor gázt adok, a fordulatszám megnő, majd mikor hirtelen elengedem, a fordulat lezuhan, akár az alapjárat alá is, majd onnan áll vissza. Az is előfordult már, hogy csak simán le is fulladt magától a kocsi üresben. Ezt úgy sikerült összehozni, hogy elinditottam reggel, és akartam egy nagyon kicsi gázt adni, hogy jobban melegedjen, jobb legyen a kenés (kb 1000 fordulat 5 másodpercig), majd mikor elengedtem a gázt, a motor egyszerűen leállt.
Mihelyst bemelegszik az autó (pont mire beérek a munkába: 25 perc kb) onnantól kezdve megszünik a probléma.

Hidegben valami csattog a motortérben. Ez egy folyamatosan hallható, kereplőhöz hasonló csattogás, ami véleményem szerint már túlmegy a normális határon. Senki nem tudja hogy mi lehet ez a hang, csak találgatnak (hidrotőke, porlasztócsúcs, stb), vagy többen csak legyintenek rá hogy ez az a "Fordos csattogás". Nem tudnám elképzelni, hogy ennek a kocsinak ilyen lenne a normális üzeme. Sok autót vezettem már, sokuk hangos is volt, de ilyen csattogást semelyiknél nem tapasztaltam még. Mikor erősebb gázt adok, akkor kb 1700ig elhallgat a csattogás, majd afelett újra előbukkan. Az az érdekes, hogy üresben nem igazán hallani gázadásra, csak terhelés alatt. Lehet hogy nem is a motorból jön? Akkor úgy is hallanám, ha üresben adnék gázt nem?
Mihelyst bemelegszik az autó, onnantól kezdve ez a probléma is megszűnik.

További adatok:
Hibakód nincs.
Motordiagnosztikán is voltam kétszer, azt mondták semmi baja a motornak.
Az egyik porlasztócsúcs ki lett tisztítva fél éve.
Kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű cserélve.
Motorolaj: Ford Formula F 5w30, 8ezrenként cserélve.
A kocsi pöccre indul -8ban is kb, azzal nincs probléma.
Nem vettem észre füstölést sem.
Fogyasztása jó.
Ereje is van szerintem rendesen, de inkább csak 2000 felett, egyébként gyorsan fullad (pláne ha még ingadozik is az alapjárat)

Mi lehet a gondja a kocsinak? Mit tudnátok tanácsolni?

Bocs a hosszú írásért, üdv:
Gromie

Lekötöttétek már a generátort amit az Alf ajánlott? Van valami változás?   Huh?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #36674 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:28:20 »

Sziasztok!

Gergő vagyok és új tag itt a fórumon!Nemrég gazdája lettem egy 2006-os kombi Mondeonak!Konkrétan egy 115LE 6 sebességes változat!Kérdésem is lenne rögtön remélem jó helyen teszem fel(ha nem akkor szíves elnézéseteket kérem)!Van egy jelenség ami nem tudom mitől lehet...a dolog a következő:
-menet közben felvillan az izzításjelzőm...indításkor semmi gond és az alapjárat is teljesen rendben van szépen jár a motor de ez a kis bizbasz általában akkor villan fel ha 4.-ben odalépek neki...hozzáteszem akkor sem mindíg...mikor milyen kedve van...ja és egyszer már ötödikben is megcsinálta de ott nem talpaltam meg!Mikor kigyullad a jelző akkor az erő elfogy és mint egy szívó dízel eldöcög mert az autó súlya akkor már sok neki!Nem vagyok egy szaki a témában és fogalmam sincs mi okozhatja a jelenséget!Ha valamit segít 197000km van benne!Azthiszem leírtam a dologról mindent de ha valami eszembe jut még akkor pótolom!Ha valaki tud segíteni azt szívesen fogadnám worship!Köszönöm előre is!

Üdv Gergő!
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #36675 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:51:27 »

Üdv!

Sikerült kiderítenem végre az EJDR számot '00401Z'.

A kérdés a következő, ebbe a motorba ("FMBA") csak ez a számozású porlasztó jó, mert egy illető azt mondta, hogy pl. az 501-es is jó Huh?
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #36676 Dátum: 2015.03.09 hétfő, 16:53:34 »

Sziasztok!

Gergő vagyok és új tag itt a fórumon!Nemrég gazdája lettem egy 2006-os kombi Mondeonak!Konkrétan egy 115LE 6 sebességes változat!Kérdésem is lenne rögtön remélem jó helyen teszem fel(ha nem akkor szíves elnézéseteket kérem)!Van egy jelenség ami nem tudom mitől lehet...a dolog a következő:
-menet közben felvillan az izzításjelzőm...indításkor semmi gond és az alapjárat is teljesen rendben van szépen jár a motor de ez a kis bizbasz általában akkor villan fel ha 4.-ben odalépek neki...hozzáteszem akkor sem mindíg...mikor milyen kedve van...ja és egyszer már ötödikben is megcsinálta de ott nem talpaltam meg!Mikor kigyullad a jelző akkor az erő elfogy és mint egy szívó dízel eldöcög mert az autó súlya akkor már sok neki!Nem vagyok egy szaki a témában és fogalmam sincs mi okozhatja a jelenséget!Ha valamit segít 197000km van benne!Azthiszem leírtam a dologról mindent de ha valami eszembe jut még akkor pótolom!Ha valaki tud segíteni azt szívesen fogadnám worship!Köszönöm előre is!

Üdv Gergő!

Valószínűleg (mert ez itt többe között nekem is volt) a vezérműtengely-jeladó nem túl drága, pl. BÁRDInál kedvezmények nélkül középkategóriás 10e pénz...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36677 Dátum: 2015.03.11 szerda, 12:52:59 »

Sziasztok!

Gergő vagyok és új tag itt a fórumon!Nemrég gazdája lettem egy 2006-os kombi Mondeonak!Konkrétan egy 115LE 6 sebességes változat!Kérdésem is lenne rögtön remélem jó helyen teszem fel(ha nem akkor szíves elnézéseteket kérem)!Van egy jelenség ami nem tudom mitől lehet...a dolog a következő:
-menet közben felvillan az izzításjelzőm...indításkor semmi gond és az alapjárat is teljesen rendben van szépen jár a motor de ez a kis bizbasz általában akkor villan fel ha 4.-ben odalépek neki...hozzáteszem akkor sem mindíg...mikor milyen kedve van...ja és egyszer már ötödikben is megcsinálta de ott nem talpaltam meg!Mikor kigyullad a jelző akkor az erő elfogy és mint egy szívó dízel eldöcög mert az autó súlya akkor már sok neki!Nem vagyok egy szaki a témában és fogalmam sincs mi okozhatja a jelenséget!Ha valamit segít 197000km van benne!Azthiszem leírtam a dologról mindent de ha valami eszembe jut még akkor pótolom!Ha valaki tud segíteni azt szívesen fogadnám worship!Köszönöm előre is!

Üdv Gergő!

Rá kell dugni egy ODB II-es olvasót és előhozni a malacfarok (izzító) villogást. Az sok mindent el fog árulni.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #36678 Dátum: 2015.03.11 szerda, 16:43:53 »

Taki:
Neked is ugyan ez a jelenség volt...letalpalom megindul aztán mintha rántana egyet és már villog is az a *** és az erő elszállt?Ja és egy újraindításnál ugyan úgy muzsikál a gép mintha semmi sem történt volna.Amúgy azt a jeladót mennyire bonyolult dolog cserélni..úgy értem mennyire kell szétkapni hozzá az autót?Köszönöm!

Lacika71:
Az a műszer amit írsz gondolom olyan csak szakszervizben van vagy valami komoly szakinak nem?Gondolom ez egy hibakód olvasó lehet...ha jól gondolom.Neked is köszönöm a tippet és valakinek még van azt is szívesen fogadom!

Üdv!
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36679 Dátum: 2015.03.11 szerda, 17:08:42 »

Taki:
Neked is ugyan ez a jelenség volt...letalpalom megindul aztán mintha rántana egyet és már villog is az a *** és az erő elszállt?Ja és egy újraindításnál ugyan úgy muzsikál a gép mintha semmi sem történt volna.Amúgy azt a jeladót mennyire bonyolult dolog cserélni..úgy értem mennyire kell szétkapni hozzá az autót?Köszönöm!

Lacika71:
Az a műszer amit írsz gondolom olyan csak szakszervizben van vagy valami komoly szakinak nem?Gondolom ez egy hibakód olvasó lehet...ha jól gondolom.Neked is köszönöm a tippet és valakinek még van azt is szívesen fogadom!

Üdv!


CMP-t nem nehéz cserélni (a rail cső alatt van), de találomra nem érdemes cserélgetni semmit. 
Hibakódot kell olvasni...ebben többen is tudunk segíteni a fórumon, valaki biztos lakik a közeledben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #36680 Dátum: 2015.03.11 szerda, 17:18:28 »

Hát ha valaki tudna segíteni hibakód olvasásban az tényleg jó lenne...én Pápa mellett lakok ha esetleg lenne valaki vagy ha tudsz valakit?
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36681 Dátum: 2015.03.11 szerda, 17:36:01 »

Hát ha valaki tudna segíteni hibakód olvasásban az tényleg jó lenne...én Pápa mellett lakok ha esetleg lenne valaki vagy ha tudsz valakit?


Biztos vannak arra (is) fórumtársak.  Kérdezz rá a régiós topicban, vagy keresd CS12 fórumtársat, ha jól emlékszem ő szokott Pápa felé járni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36682 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 07:39:45 »

Taki:
Neked is ugyan ez a jelenség volt...letalpalom megindul aztán mintha rántana egyet és már villog is az a *** és az erő elszállt?Ja és egy újraindításnál ugyan úgy muzsikál a gép mintha semmi sem történt volna.Amúgy azt a jeladót mennyire bonyolult dolog cserélni..úgy értem mennyire kell szétkapni hozzá az autót?Köszönöm!

Lacika71:
Az a műszer amit írsz gondolom olyan csak szakszervizben van vagy valami komoly szakinak nem?Gondolom ez egy hibakód olvasó lehet...ha jól gondolom.Neked is köszönöm a tippet és valakinek még van azt is szívesen fogadom!

Üdv!

Ahogy a többiek is írták, nem kell egy hiperszuper ,csak szervizben fellelhető cuccra gondolni. Elég az ebay-ról megvásárolt ELM327+ a netről ingyen letöltött program és te is ki tudod olvasni.
Naplózva
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #36683 Dátum: 2015.03.13 péntek, 16:31:15 »

Sziasztok
EGR-ből ki/be jövő fémcső megnyekkent, ahol kezdődik a bordázás.
Hol tudom beszerezni?
Lehet így menni a vassal?
EGR ledugozva.
Köszönöm

Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #36684 Dátum: 2015.03.13 péntek, 17:14:42 »

Sziasztok!

Sajnos újra itt! Ma Bécsből hazafelé ki jelzett az izzító malacfarok és kb 10 km után mil lámpa.Kód olvasót rádugtam : mil status 1 tárolt hiba P 2336 fennálló hiba P 2336 vészüzem le állítás újra indítás után is.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36685 Dátum: 2015.03.13 péntek, 17:57:18 »

Sziasztok
EGR-ből ki/be jövő fémcső megnyekkent, ahol kezdődik a bordázás.
Hol tudom beszerezni?
Lehet így menni a vassal?
EGR ledugozva.
Köszönöm


cromax,nagyauto

ne sokat menj így vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36686 Dátum: 2015.03.13 péntek, 17:59:11 »

Sziasztok!

Sajnos újra itt! Ma Bécsből hazafelé ki jelzett az izzító malacfarok és kb 10 km után mil lámpa.Kód olvasót rádugtam : mil status 1 tárolt hiba P 2336 fennálló hiba P 2336 vészüzem le állítás újra indítás után is.
P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold

az egyes csúcsod halott.rakd össze a zsetont,mert ez csere lesz,de minimum javítás.és a többi sem futott kevesebbet gondolom....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #36687 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:05:16 »

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold

az egyes csúcsod halott.rakd össze a zsetont,mert ez csere lesz,de minimum javítás.és a többi sem futott kevesebbet gondolom....
Köszönöm a választ! Igen már mind volt cserélve kb 130000-nél,de már felvettem a kapcsolatot a fordosok bontósával.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #36688 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:10:22 »

cromax,nagyauto

ne sokat menj így vele.

Köszi, mi a neve a nyavalyásnak?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #36689 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:17:55 »

Köszi, mi a neve a nyavalyásnak?
egr hűtőcső...

de szerintem bontóban fogsz venni,vagy meg hegeszteted blau4kombi-val...... wow1


https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220419-kipufogogaz-szelep-alkatreszei/399417-kipufogogaz-femcso-ford-mondeo-2000-2007-2_0tdci
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #36690 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:26:13 »


Bammeg!!!
Köszi,  ez így felejtős

Kérem aki tud ésszerűbb megoldást erre, jelentkezzen, hálás vagyok!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #36691 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:32:33 »

Bammeg!!!
Köszi,  ez így felejtős

Kérem aki tud ésszerűbb megoldást erre, jelentkezzen, hálás vagyok!


Nekem van ilyen csövem. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #36692 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:35:03 »


Nekem van ilyen csövem. eljen
Pü ment
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #36693 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 09:48:00 »

Amiben a segítségeteket kérem nem hiszem hogy mindennapos hibajelenség falbav

2004-es, Euro 3-as 2.2 TDCI Mondeoban az alábbi hibakódok vannak:

P1211- befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)
P2291- befecskendező vezérlőnyomás túl alacsony (motor indít)
P0251- Befecskendező szivattyú üzemanyag Adagolás vezérlés
C1302- Bal első szigetelt csatlakozó áramkör hiba
és van még valami C-s hibakód, talán C1100- ABS szivattyúkapcsoló áramkör hiba

Valamilyen Delphi programmal olvasták ki belőle.

A hibajelenség amit már írtam korábban is, hogy önindítóval nagyon nehezen indul. Sokszor percekig forgatva sem indul el. Tolásra, tehát amikor már nem vesz fel áramot az önindító, azonnal indul.
Gázolajszivárgás van a 2-es henger résolajcsőnél, és a visszafolyó egyik csatlakozójánál. A tömítéskészlet beszerzése folyamatban van, ezek ki lesznek cserélve.
Viszont ami aggaszt az az, hogy ha csak levegősödés probléma lenne akkor tolásra sem dolgozná ki a levegőt azonnal.
Ami a másik csavar a dologban, hogy zsír új akksival, és egy másik akkumulátorról még bikakábellel rásegítve pedig elindul önindítóval is a levegősödés ellenére.

Amire gyanakszom, hogy valahol testhibának, vagy kontakthibának kell vagy kellene lennie. Csak azt nem tudom hogy merre kezdjük el keresni a hibát?

Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával?



Sziasztok,

a fent leírt hibával kapcsolatban arra jutottam, hogy résolajcsöveket kicseréltem, szivárgás már nem látszik. Generátor lekötve, ugyanúgy nehezen indul hidegen mint eddig. Izzítók kimérve, mindegyik jó.

Ami hibakód hideg motornál visszajön nagy terhelésre, villogó izzításjelzővel P0251. Ha bemelegszik, akármit csinálok nincs villogó izzításjelző, és szépen indul.
Van valakinek további ötlete?
Én nagynyomású szivattyúra gyanakszom, annak ellenére hogy a gázolajszűrőben nem sok fémreszelék volt.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #36694 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 14:31:40 »

Szép napot !

Gondolkodóba estem, mi legyen a sorsa az autónak. Mivel már egy kupplungozáson , főtengely szíjtárcsa - feszítőegység - támasztógörgő cserén (+szíjak) , valamint önindítócserén túl vagyok, lassan kezdem unni a hibákat.
A legutóbbi jelenség, ami most is megvan :
Indul, megy, gyorsul, stb. Olyan 2300 fordulatig. Ott egyszerűen megáll, mint a szög. Nem elgyengül, nem simán leesik a fordulat, hanem leáll a motor. Konkrétan.
Hallottam sok jót a nagynyomású szivattyú és az injektorok költségéről, valami azt súgja, innen fújhat a szél.
Az autóban kb 300.000 km van.
Ettől függetlenül nagy tisztelettem kérem, ha valakinek mond valamit ez a hibajelenség, legyen olyan jó, tegye már meg, hogy  felhomályosít, hogy valójában mi ez, mire számítsak, és mi az, amivel nem kellene, hogy megpróbáljon megvezetni valamelyik autószerelő szerencsecsomag.
Az is megérne egy komoly főhajtást, ha valaki abban is jártas, ki lenne a megfelelő szakember ( cég )

Köszönettel
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #36695 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 14:48:08 »

Taki:
Neked is ugyan ez a jelenség volt...letalpalom megindul aztán mintha rántana egyet és már villog is az a *** és az erő elszállt?Ja és egy újraindításnál ugyan úgy muzsikál a gép mintha semmi sem történt volna.Amúgy azt a jeladót mennyire bonyolult dolog cserélni..úgy értem mennyire kell szétkapni hozzá az autót?Köszönöm!

Lacika71:
Az a műszer amit írsz gondolom olyan csak szakszervizben van vagy valami komoly szakinak nem?Gondolom ez egy hibakód olvasó lehet...ha jól gondolom.Neked is köszönöm a tippet és valakinek még van azt is szívesen fogadom!

Üdv!

Bocsi, nem olvastam...
Igen ilyen volt. OBD2 interface-t meg elég olcsón lehet rendelni pl. e-bay-ről...
Mondjuk a Bluetooth-t is csak laptoppal használtam + Forscan, és úgy jó volt...
Naplózva
patakifeci
Vendég
« Új hozzászólás #36696 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 16:09:45 »

Sziasztok! A Ford Mondeom alapjárata ingadozik! A javítás érdekében átnézték a vezetékkorbácsokat, hibátlan, kicseréltük a légtömegmérőt is, de sajnos az autó alapjárata folyamatosan ingadozik. A kérdésem, hogy valakinek volt e ilyen problémája és ha igen, hogyan orvosolta. A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36697 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 16:30:15 »

Sziasztok! A Ford Mondeom alapjárata ingadozik! A javítás érdekében átnézték a vezetékkorbácsokat, hibátlan, kicseréltük a légtömegmérőt is, de sajnos az autó alapjárata folyamatosan ingadozik. A kérdésem, hogy valakinek volt e ilyen problémája és ha igen, hogyan orvosolta. A segítséget előre is köszönöm.
Generátor mert az is csinál ilyeneket bronzkefe kopás?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Tresszer
Vendég
« Új hozzászólás #36698 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 18:35:39 »

Sziasztok,

Előre bocsi a hülye kérdésért de még új vagyok a kocsik világában. Smiley

2 hete vettem egy Ford mondeo 2.0 TDCI 2005.02 havi gyártású kocsit.
Megy mint a lökös viszont alapjáraton van egy fúrcsak susogós hang ami a motortérből jön elő. Azt mondák néhányan, hogy cserélni kell a vezérműszíjat stb. viszont úgy tudom, hogy ez láncos vezérlésű 134 000 km van benne rendesen szervizelték a kicsikét nagyon jó állapotban van.

Szerintetek mi lehet ez a susogós hang?

Előre is köszönöm a válaszotokat.
 
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36699 Dátum: 2015.03.15 vasárnap, 18:38:55 »

Sziasztok,

Előre bocsi a hülye kérdésért de még új vagyok a kocsik világában. Smiley

2 hete vettem egy Ford mondeo 2.0 TDCI 2005.02 havi gyártású kocsit.
Megy mint a lökös viszont alapjáraton van egy fúrcsak susogós hang ami a motortérből jön elő. Azt mondák néhányan, hogy cserélni kell a vezérműszíjat stb. viszont úgy tudom, hogy ez láncos vezérlésű 134 000 km van benne rendesen szervizelték a kicsikét nagyon jó állapotban van.

Szerintetek mi lehet ez a susogós hang?

Előre is köszönöm a válaszotokat.
 


A vezérlés láncos.    A segédberendezéseket hajtja hosszbordás szíj. 
Kicsit pontosítani kellene honnan hallod a "susogó" hangot.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734] 735 736 737 738 739 740 741 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.