Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:15:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
266
267
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
279
280
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258718 alkalommal)
0 Felhasználó és 263 vendég van a témában
Dpontg
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13600 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 10:27:53 »
Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13601 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 11:13:07 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.07.15 hétfő, 10:21:49
2012-es szintén ezt csinálja kb 1 éve, folyamatos Németország Magyarország közötti használat csak OMV maxx olaj, szigorúan 10ezrenként olajcsere, mindent megnéztek már rajta, bevizsgálva a porlasztók, nincs lyukas csövem, DPF tisztítva, Waporizer szelep cserélve....... hibakód semmi...
Ha neked lesz valami megoldás légyszi írd meg.
Köszi
Lehet sok a km, a DPF nem örökéletű és bármikor előfordult mostoha körülmény csökkenti az élettartamát.
Emellett lehet fizikai probléma is...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13602 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 11:14:41 »
Idézetet írta: Dpontg - 2019.07.15 hétfő, 10:27:53
Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?
Ha olyan a körülmény, akkor úgyis újra kialakul a mostani helyzet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13603 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 12:55:10 »
Idézetet írta: Dpontg - 2019.07.15 hétfő, 10:27:53
Igen, sűrűn.
A használati körülmények tényleg nem a legjobbak.
Esetleg egy vegyi tisztítás megoldás lehet?
Ne kergess illúziókat, elfáradt..., cserés lesz hamarosan. Szerintem tisztíttatni nem érdemes, kérészéletű megoldás. Én anno áraztam újat, 150K Ft szereléssel együtt cirka. Nem übersok szerintem.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Gerzson4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13604 Dátum:
2019.07.19 péntek, 16:05:28 »
Üdvözlet.
Egy olyan probláma akadt, hogy a cooler-hűtőn van egy gombostű fejnyi lyuk. Gondolom, nem ártana kicserélni a cooler-t.
Mit gondoltok. Érdemes-e bontottat keresnem, vagy inkább új legyen. Abból jó-e az utángyártott /cirka 54.000 FT-ért/, vagy legyen a gyári /uhh.. 110.000 Ft-ért/.
Köszönöm szépen!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13605 Dátum:
2019.07.19 péntek, 16:35:23 »
Sziasztok
Jött be 2 olyan hibakód hogy :
Kommunikáció vesztés a SASM modullal
Érvénytelen adatok a légzsák vezérlőtől
Illetve ha ezeket törlöm akkor villog az ABS és ESP együtt, amíg a gyújtást le nem veszem(amikor hibakód törlésnél kéri)
Mitől lehetséges?
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13606 Dátum:
2019.07.19 péntek, 16:52:38 »
Idézetet írta: Gerzson4 - 2019.07.19 péntek, 16:05:28
Üdvözlet.
Egy olyan probláma akadt, hogy a cooler-hűtőn van egy gombostű fejnyi lyuk. Gondolom, nem ártana kicserélni a cooler-t.
Mit gondoltok. Érdemes-e bontottat keresnem, vagy inkább új legyen. Abból jó-e az utángyártott /cirka 54.000 FT-ért/, vagy legyen a gyári /uhh.. 110.000 Ft-ért/.
Köszönöm szépen!
A cooler hűtőn?
A cooler (hűtő) maga a hűtő.
Töltőlevegő hűtő, mert a hűtőfolyafék hűtő is cooler.
Ha hosszútávra tervezel, akkor új. Jó az utángyártott is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gerzson4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13607 Dátum:
2019.07.19 péntek, 16:59:38 »
Értem.
Szóval a töltő levegőt vissza hűtő hűtőn van a lyuk.
A hosszú távot időben érted, vagy kilométerben?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13608 Dátum:
2019.07.19 péntek, 17:52:28 »
Idézetet írta: Gerzson4 - 2019.07.19 péntek, 16:59:38
Értem.
Szóval a töltő levegőt vissza hűtő hűtőn van a lyuk.
A hosszú távot időben érted, vagy kilométerben?
"Szóval a töltő levegő hűtőn van a lyuk"
Eladás előtt van a kocsi, fél év múlva el akarod adni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13609 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 10:46:44 »
Üdv. mindenkinek.
Lassan megülyülök, de még bírom....
2.0 TDCI Euro5-os 2012-es 163 PS. az alany.
100 km-enként regenerál, mindegy milyen használat során ( autópálya, város, 120-al 160-al folyamatosan ) Porlasztók bevizsgálva, turbócsövek, vákumcsövek bevizsgálva, párologtató szelep cserélve, nyomáskülömbségszenzor cserélve, csövei bevizsgálva.
èlö adat folyamatosan ment 2 régen között, kiderült, hogy szépen megy felfelé a DPF Load és DPF Soot, majd egyszercsak egyik pillanatról a másikra (tempomat folyamatos 120km/h) hírtelen felugrik 20% a Load és a Soot 30% -ot közben a nyomáskülömbség nem változik marad 4 -5 körül. Ezek után szintén folyamatosan egyesével emelkedik minden, majd egyszercsak ismét ugrik 15-20 százalékot fölfelé. 80 % Loadnál ugye elindul a regen, a höfokok teljesen jók a DPF elött450 körül az utána lévo 650 körül van kb 8-10 km alatt le is megy, vissza áll a Load 30% környékére a soot pedig 20% körülre és kezdödeik minden elöröl....
DPF az 3 ( érzékelös cagy szenzoros vagy mit tudom én )
Ötletek?
Köszönöm
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13610 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 11:02:15 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.07.22 hétfő, 10:46:44
Üdv. mindenkinek.
Lassan megülyülök, de még bírom....
2.0 TDCI Euro5-os 2012-es 163 PS. az alany.
100 km-enként regenerál, mindegy milyen használat során ( autópálya, város, 120-al 160-al folyamatosan ) Porlasztók bevizsgálva, turbócsövek, vákumcsövek bevizsgálva, párologtató szelep cserélve, nyomáskülömbségszenzor cserélve, csövei bevizsgálva.
èlö adat folyamatosan ment 2 régen között, kiderült, hogy szépen megy felfelé a DPF Load és DPF Soot, majd egyszercsak egyik pillanatról a másikra (tempomat folyamatos 120km/h) hírtelen felugrik 20% a Load és a Soot 30% -ot közben a nyomáskülömbség nem változik marad 4 -5 körül. Ezek után szintén folyamatosan egyesével emelkedik minden, majd egyszercsak ismét ugrik 15-20 százalékot fölfelé. 80 % Loadnál ugye elindul a regen, a höfokok teljesen jók a DPF elött450 körül az utána lévo 650 körül van kb 8-10 km alatt le is megy, vissza áll a Load 30% környékére a soot pedig 20% körülre és kezdödeik minden elöröl....
DPF az 3 ( érzékelös cagy szenzoros vagy mit tudom én )
Ötletek?
Köszönöm
Ha DPF-ben nagy a hamutartalom, akkor kicsi a korom raktározási hely.
Kormol a motor, hamar telik a DPF.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13611 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 11:32:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.22 hétfő, 11:02:15
Ha DPF-ben nagy a hamutartalom, akkor kicsi a korom raktározási hely.
Kormol a motor, hamar telik a DPF.
Ezt úgy is leírnád, hogy egy olyan hülye mint én is megértsem.
Sok a hamu ( benne a DPF-ben amit nem lehet kiszedni?) Kormol a motor ( *** a motor?) vagy csak a normál kormolás?
Köszi, bocs, de tényleg hülye vagyok hozzá:-)
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13612 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 12:50:11 »
Idézetet írta: szeszka - 2019.07.22 hétfő, 11:32:36
Ezt úgy is leírnád, hogy egy olyan hülye mint én is megértsem.
Sok a hamu ( benne a DPF-ben amit nem lehet kiszedni?) Kormol a motor ( *** a motor?) vagy csak a normál kormolás?
Köszi, bocs, de tényleg hülye vagyok hozzá:-)
Ezt Tibi egyszer elmagyarázta nekem. Amit ebből leszűrtem: DPF-ben gyűlik a korom, megtelik, regenerál, az égés után égéstermék (hamu) marad, ami ott marad a DPF-ben. Az nem ég el a következő regen során sem, így a hamu folyamatosan gyűlik a DPF-ben. És így egyre kevesebb lesz a koromnak a hely, egyre sűrűbben tömödik el, egyre sűrűbben regenerál, és végül full eltömődik. Olyankor aztán tisztítás, vagy csere.
Ha mégsem így lenne, akkor majd jól kijavítanak
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13613 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 12:51:36 »
Idézetet írta: Domi - 2019.07.22 hétfő, 12:50:11
Ezt Tibi egyszer elmagyarázta nekem. Amit ebből leszűrtem: DPF-ben gyűlik a korom, megtelik, regenerál, az égés után égéstermék (hamu) marad, ami ott marad a DPF-ben. Az nem ég el a következő regen során sem, így a hamu folyamatosan gyűlik a DPF-ben. És így egyre kevesebb lesz a koromnak a hely, egyre sűrűbben tömödik el, egyre sűrűbben regenerál, és végül full eltömődik. Olyankor aztán tisztítás, vagy csere.
Ha mégsem így lenne, akkor majd jól kijavítanak
HUUU, de köszi, ezt megértettem!!!!!!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
PAULY7
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13614 Dátum:
2019.07.28 vasárnap, 14:46:37 »
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni h. MK4 TDCI 2011-2012 esetén (jelenleg 254e km, láncos vagy szíjas ??) mikor esedékes a vezérlés cseréje?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13615 Dátum:
2019.07.28 vasárnap, 14:55:04 »
Idézetet írta: PAULY7 - 2019.07.28 vasárnap, 14:46:37
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni h. MK4 TDCI 2011-2012 esetén (jelenleg 254e km, láncos vagy szíjas ??) mikor esedékes a vezérlés cseréje?
Előre is köszönöm a segítséget!
200e a szíj csereperiódusa.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13616 Dátum:
2019.07.30 kedd, 09:21:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.28 vasárnap, 14:55:04
200e a szíj csereperiódusa.
200e óra vagy kilóméter?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13617 Dátum:
2019.07.30 kedd, 09:29:11 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2019.07.30 kedd, 09:21:37
200e óra vagy kilóméter?
Neked óra
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13618 Dátum:
2019.07.30 kedd, 11:00:34 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.30 kedd, 09:29:11
Neked óra
karóra,vagy fali?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13619 Dátum:
2019.07.30 kedd, 11:18:27 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.07.30 kedd, 11:00:34
karóra,vagy fali?
Torony.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13620 Dátum:
2019.07.30 kedd, 11:19:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.30 kedd, 09:29:11
Neked óra
Nem forint?
200e Ft / óra?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13621 Dátum:
2019.07.30 kedd, 11:20:17 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.07.30 kedd, 11:00:34
karóra,vagy fali?
Rád való tekintettel..... pásztor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13622 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:21:11 »
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásához szeretném a segítségeteket kérni:
Az elmúlt időszakban három alkalommal, amikor a DPF regeneráció zajlott a kocsiban, a regeneráció végén megjelent a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, azonban a motor működésében nem volt tapasztaltam különbséget.
Hozzá kell tenni, hogy ez a hibajelzés csak akkor jelent meg, ha a regeneráció során csak araszolva tudtam közlekedni a forgalomban, vagy hosszabb ideig kellett állni, pl. vasúti átjáró előtt. Ha azalatt az idő alatt, míg a regeneráció zajlott, nem kerültem szembe ilyen "zavaró tényezőkkel", akkor a regeneráció hibajelzés nélkül lefutott.
Kiolvasva a P006D hibakód (P006D - Barometric Pressure - Turbocharger/Supercharger Inlet Pressure Correlation- Bank 1) volt eltárolva a rendszerben, melyet lehetett törölni, és nem is jelent meg újra.
Találkozott már valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen, akkor mi volt annak a megoldása?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13623 Dátum:
2019.08.09 péntek, 10:26:13 »
Idézetet írta: steve78 - 2019.08.09 péntek, 10:21:11
Sziasztok!
Az alábbi probléma megoldásához szeretném a segítségeteket kérni:
Az elmúlt időszakban három alkalommal, amikor a DPF regeneráció zajlott a kocsiban, a regeneráció végén megjelent a műszerfalon a motorhiba jelző lámpa, azonban a motor működésében nem volt tapasztaltam különbséget.
Hozzá kell tenni, hogy ez a hibajelzés csak akkor jelent meg, ha a regeneráció során csak araszolva tudtam közlekedni a forgalomban, vagy hosszabb ideig kellett állni, pl. vasúti átjáró előtt. Ha azalatt az idő alatt, míg a regeneráció zajlott, nem kerültem szembe ilyen "zavaró tényezőkkel", akkor a regeneráció hibajelzés nélkül lefutott.
Kiolvasva a P006D hibakód (P006D - Barometric Pressure - Turbocharger/Supercharger Inlet Pressure Correlation- Bank 1) volt eltárolva a rendszerben, melyet lehetett törölni, és nem is jelent meg újra.
Találkozott már valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen, akkor mi volt annak a megoldása?
Előre is köszönöm!
Ez ajánlott olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Illetve ezek a videók:
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc
https://www.youtube.com/watch?v=9Tm_y02fGPw
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13624 Dátum:
2019.08.09 péntek, 12:14:11 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.08.09 péntek, 10:26:13
Ez ajánlott olvasmány:
http://mondeo.hu/index.php?topic=21816.0
Illetve ezek a videók:
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc
https://www.youtube.com/watch?v=9Tm_y02fGPw
Köszi!
Ezeket már láttam. Úgy gondolod, hogy a hibakód a regenerációval lehet összefüggésben? Mert olvasatom szerint nem arra vonatkozik.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13625 Dátum:
2019.08.09 péntek, 13:05:44 »
Idézetet írta: steve78 - 2019.08.09 péntek, 12:14:11
Köszi!
Ezeket már láttam. Úgy gondolod, hogy a hibakód a regenerációval lehet összefüggésben? Mert olvasatom szerint nem arra vonatkozik.
Nekem FL előtti az autóm, ott picit máshogy van a regenerálás. Ha pont akkor dobta be a kódot, amikor regenerálás vége lett, akkor valószínűleg köze van hozzá, de lehet véletlen is.
A linkeket csak azért küldtem, mert sokan nem találják meg maguktól, de ezek szerint már tisztában vagy a regenerálásos dolgokkal.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13626 Dátum:
2019.08.09 péntek, 13:13:37 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.08.09 péntek, 13:05:44
Nekem FL előtti az autóm, ott picit máshogy van a regenerálás. Ha pont akkor dobta be a kódot, amikor regenerálás vége lett, akkor valószínűleg köze van hozzá, de lehet véletlen is.
A linkeket csak azért küldtem, mert sokan nem találják meg maguktól, de ezek szerint már tisztában vagy a regenerálásos dolgokkal.
Az túlzás, hogy tisztában vagyok vele, de ezeket a videókat megnéztem és a leírást is olvastam, mikor másoknak volt ilyen jellegű problémája.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13627 Dátum:
2019.08.10 szombat, 16:43:18 »
Sziasztok!
Megvolt nálam az eddigi leghosszabb út a mondeoval, 500km
Pár dolog lenne:
- 180-200kmenként regenerál
- Regenerálás pont dugóban jött és tötymörgős tempónál érezhetően rángat, 3asban 50el. Ha gyorsabban megyek nem érezni, csak a hangján hallom. Ez a rángatás normális? A sűrű regen nem, az tuti
- Ideérve azt tapasztalom, hogy sokkal jobban rezonál a kasztni, eddig is volt, de most sokkal durvább. Ez mitől lehet?
- 4esben motorféknél rángatózik picit
- Hibakód nincs
- Átlagfogyasztás 5.5ről 5.2re ment, ami elég furcsa hogy autópályán végig 140 tempomat, főúton meg 4esben leginkább, ahol lehetett előztem.
Első 4 probléma mitől lehet?
Köszönöm
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13628 Dátum:
2019.08.10 szombat, 16:59:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 16:43:18
Sziasztok!
Megvolt nálam az eddigi leghosszabb út a mondeoval, 500km
Pár dolog lenne:
- 180-200kmenként regenerál
- Regenerálás pont dugóban jött és tötymörgős tempónál érezhetően rángat, 3asban 50el. Ha gyorsabban megyek nem érezni, csak a hangján hallom. Ez a rángatás normális? A sűrű regen nem, az tuti
- Ideérve azt tapasztalom, hogy sokkal jobban rezonál a kasztni, eddig is volt, de most sokkal durvább. Ez mitől lehet?
- 4esben motorféknél rángatózik picit
- Hibakód nincs
- Átlagfogyasztás 5.5ről 5.2re ment, ami elég furcsa hogy autópályán végig 140 tempomat, főúton meg 4esben leginkább, ahol lehetett előztem.
Első 4 probléma mitől lehet?
Köszönöm
Első 4 probléma?
Én egyet sem olvastam.
Nem tudom milyen autóhoz, mihez hasonlítod....
Nem gondolom hogy 500 km után jobban rezonál egy autó, mitől?
Mi rángatózik picit?
Nem lehet, hogy csak úgy beképzeled a dolgokat hibának, amik nem azok?
Miért nem kapcsolsz fel 5-be országúton? Nem 90 körül mész? Lassabban?
Miért jelented ki, hogy a regenerálás - szerinted- sűrű és ez - szerinted- nem normális?
Nincs fix km. Lehet akár 150 - től 6-700 km is. Ez sok mindentől függ, ha rendszer érzi a szükségességét csinálja.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.10 szombat, 17:06:49 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13629 Dátum:
2019.08.10 szombat, 17:15:31 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 16:59:26
Első 4 probléma?
Én egyet sem olvastam.
Nem tudom milyen autóhoz, mihez hasonlítod....
Nem gondolom hogy 500 km után jobban rezonál egy autó, mitől?
Mi rángatózik picit?
Nem lehet, hogy csak úgy beképzeled a dolgokat hibának, amik nem azok?
Miért nem kapcsolsz fel 5-be országúton? Nem 90 körül mész? Lassabban?
Miért jelented ki, hogy a regenerálás - szerinted- sűrű és ez - szerinted- nem normális?
Nincs fix km. Lehet akár 150 - től 6-700 km is. Ez sok mindentől függ, ha rendszer érzi a szükségességét csinálja.
Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13630 Dátum:
2019.08.10 szombat, 17:54:08 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 17:15:31
Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig
Az más.....
Hivatalosan érezhető valami a motor teljesítmény leadásában regeneráció közben.
Ha finoman közlekedsz. Amikor ilyen autóval megyek, én úgy vezetek, hogy nem érezhető....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13631 Dátum:
2019.08.10 szombat, 18:24:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 17:15:31
Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig
Regenerálásnál finom gázadásnál/elvételnél normális egy kis rángatózás.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13632 Dátum:
2019.08.10 szombat, 18:58:00 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 17:15:31
Ha nem gondok akkor oké.
4es persze azért volt mert 70-80al lehetett menni elég sokáig
Hát én a 150-200km-enkénti regenerálásra nem mondanám, hogy nem gond.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13633 Dátum:
2019.08.10 szombat, 19:13:47 »
Idézetet írta: Sakos - 2019.08.10 szombat, 18:58:00
Hát én a 150-200km-enkénti regenerálásra nem mondanám, hogy nem gond.
Pedig nem gond.
- Ismeretlen a motor állapota.
- Ismeretlen a felhasználás körülménye.
- Ismeretlen a korábbi sikeres regenerálás minősége.
- Ismeretlen a rendszer alkatrészeinek az állapota.
Sorolhatnám még, hogy mennyi minden meghatározó.
Ami tűréshatárt írtam, azon belül még nem mondható hibának.
A hiba az és akkor van, ha nem tud regenerálni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13634 Dátum:
2019.08.10 szombat, 19:41:55 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.08.10 szombat, 18:24:19
Regenerálásnál finom gázadásnál/elvételnél normális egy kis rángatózás.
Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13635 Dátum:
2019.08.10 szombat, 20:32:26 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 19:41:55
Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.
Amikor regenerál?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13636 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:07:35 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.08.10 szombat, 20:32:26
Amikor regenerál?
Igen, csak akkor.
A 4.ben motorfékben már nem csinálta most
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13637 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:39:06 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 19:41:55
Folyamatos a rángatózás, de csak lassú tempónál.
Szia.
Én sokat megyek Német autópályán. Minden utam ezer km. fölött van és szinte minden alkalommal 160-170 km/h tempóról dugóba érve veszem észre, hogy regenerál.Lehet, hogy közben is, csak nem érezhető. Araszolós tempónál rángatva haladok 5-10 percig, aztán vége. Magasabb a fogyasztás, a motornak morgósabb hangja van és rángatva jár. Nálam ilyen. Szerintem normális. 300 ezer km-nél járok.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13638 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:51:11 »
Idézetet írta: nagytomi - 2019.08.10 szombat, 21:39:06
Szia.
Én sokat megyek Német autópályán. Minden utam ezer km. fölött van és szinte minden alkalommal 160-170 km/h tempóról dugóba érve veszem észre, hogy regenerál.Lehet, hogy közben is, csak nem érezhető. Araszolós tempónál rángatva haladok 5-10 percig, aztán vége. Magasabb a fogyasztás, a motornak morgósabb hangja van és rángatva jár. Nálam ilyen. Szerintem normális. 300 ezer km-nél járok.
Ok, akkor ez nem csak nálam ilyen. A többit észreveszem már, mélyebb hang, több fogyasztás.
De a 180-200kmenkénti regen sűrű.
.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13639 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:51:40 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 19:13:47
Pedig nem gond.
- Ismeretlen a motor állapota.
- Ismeretlen a felhasználás körülménye.
- Ismeretlen a korábbi sikeres regenerálás minősége.
- Ismeretlen a rendszer alkatrészeinek az állapota.
Sorolhatnám még, hogy mennyi minden meghatározó.
Ami tűréshatárt írtam, azon belül még nem mondható hibának.
A hiba az és akkor van, ha nem tud regenerálni.
Dpf load 33% dpf soot 18% regen után, 225000km
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13640 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:55:11 »
És volt egy minden adaptáció törlése diagban. Így a dpf tárolt adatai is törlődtek, de már bőven 1000km ezelött.
Na azóta hülyült meg a regen, elötte 600km volt kettő között, vagy véletlen egybeesés valamivel.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13641 Dátum:
2019.08.10 szombat, 21:56:37 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 21:55:11
És volt egy minden adaptáció törlése diagban. Így a dpf tárolt adatai is törlődtek, de már bőven 1000km ezelött
A nyitott kör adatai, legfeljebb.
Vajon miért nyúlkáltok bele olyanba, amit nem tudtok biztosan mire van/lesz hatással?
Volt DPF tisztítás vagy csere? Akkor kell/szabad csak törölni a nyitott köri adatokat.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.10 szombat, 21:58:42 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13642 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:00:27 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 21:51:11
Ok, akkor ez nem csak nálam ilyen. A többit észreveszem már, mélyebb hang, több fogyasztás.
De a 180-200kmenkénti regen sűrű.
.
Újfent megkérdezem, hogy mire alapozod a kijelentésed, hogy sűrű?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13643 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:02:07 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 21:56:37
A nyitott kör adatai, legfeljebb.
Vajon miért nyúlkáltok bele olyanba, amit nem tudtok biztosan mire van/lesz hatással?
Volt DPF tisztítás vagy csere? Akkor kell/szabad csak törölni a nyitott köri adatokat.
Volt egy másik hiba, ekkor egy Ford szervizes srác csinálta meg, de a dpfet nem kellett volna.
Be fogja tanulni az értékeket? Vagy ilyenkor mi van?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13644 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:02:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 22:00:27
Újfent megkérdezem, hogy mire alapozod a kijelentésed, hogy sűrű?
A többi mondeos leírására csak, illetve nekem is 600km volt kb
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13645 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:20:16 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 22:02:59
A többi mondeos leírására csak, illetve nekem is 600km volt kb
Az nem mérvadó, ahogyan írtam rengeteg a változó.
Ha nem regenerál, az lesz gond.
Neked is volt.... Minden változik, használódik, romlik..... Volt vastagabb fékbetéted is, mint most. De a mostani sem mondható rossznak, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13646 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:24:24 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 22:02:07
Volt egy másik hiba, ekkor egy Ford szervizes srác csinálta meg, de a dpfet nem kellett volna.
Be fogja tanulni az értékeket? Vagy ilyenkor mi van?
Milyen másik hiba volt, amiért törölte a DPF nyílt kör adatait?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13647 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:28:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 22:24:24
Milyen másik hiba volt, amiért törölte a DPF nyílt kör adatait?
2esben megtorpanás, erre ajánlotta a tanult értékek törlését, csak a mindenben a dpf is ott volt.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13648 Dátum:
2019.08.10 szombat, 22:45:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2019.08.10 szombat, 22:28:21
2esben megtorpanás, erre ajánlotta a tanult értékek törlését, csak a mindenben a dpf is ott volt.
Hm....
Fura ötlet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13649 Dátum:
2019.08.11 vasárnap, 07:14:22 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.10 szombat, 22:45:19
Hm....
Fura ötlet.
És akkor most, újra tanulja az értékeket?
Mi az a nyitott kör adatai?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak:
1
...
266
267
268
269
270
271
272
[
273
]
274
275
276
277
278
279
280
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ