Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:57:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
211
212
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
224
225
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263713 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10850 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:44:29 »
Ez jó lehet?
http://www.ebay.co.uk/itm/105-EGR-valve-blanking-plate-for-Mondeo-Focus-Kuga-C-Max-DW10CTED4-2-0-TDCi-/182053370472?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo+Turnier%7CCars+Year%3A2011%7CPlat_Gen%3AMK+IV%7CCars+Type%3A2.0+TDCi&hash=item2a6339fa68:g:TLIAAOSwAuNW5Yjg
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10851 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:53:57 »
Idézetet írta: steve78 - 2017.04.03 hétfő, 20:44:29
Ez jó lehet?
http://www.ebay.co.uk/itm/105-EGR-valve-blanking-plate-for-Mondeo-Focus-Kuga-C-Max-DW10CTED4-2-0-TDCi-/182053370472?fits=Car+Make%3AFord%7CModel%3AMondeo+Turnier%7CCars+Year%3A2011%7CPlat_Gen%3AMK+IV%7CCars+Type%3A2.0+TDCi&hash=item2a6339fa68:g:TLIAAOSwAuNW5Yjg
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10852 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 20:54:22 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.03 hétfő, 20:41:22
Na ez szerintem pont nem. Mert az övé euro5-ös... faceliftes...
mind1 is,mert xar is és a posta sem hozza....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10853 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 21:01:19 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.03 hétfő, 20:53:57
igen
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10854 Dátum:
2017.04.03 hétfő, 22:43:01 »
Hi,
-P244C alacsony katalizátor hőmérséklet, hibakód, vészmód, regen abbamarad-
A hiba oka nálam is a fincsi DPF előtti izzitógyertyàs befecskendező szelep eltömődése. Itt elég volt a féktisztító és a kompresszor a megtisztuláshoz.
Hálás köszönet a hasznos cikkért Alf-nak és papabahama-nak!
Vajon ebbe a szelepbe külön lehetséges izzítógyertyát beszerezni? Ennek cseréje szerintem sokunknak hasznos lenne.
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10855 Dátum:
2017.04.04 kedd, 11:41:07 »
Idézetet írta: mondeofan - 2017.04.03 hétfő, 14:01:56
Szia!
Maga a turbó leszerelését bármelyik autószerelő meg tudja csinálni, nem ördöngőség. Azt hogy szétszedi-e avagy sem, azt már szerelő válogatja. Ha olyan helyre viszed ahova sok VW dieselt hordanak, biztosan rutinos a szétszedésben, jellemző betegség a PDTDI-nél a geoemtria lekormolódása, szétszedéssel, tisztítással szokták orvosolni... (youtube is tele van iylen videókkal)
Ezzel rosszat nem teszel, biztosan jobb lesz tőle az autó... Egyúttal az EGR szelepet is érdemes kipucoltatni, nem tart sokáig... A szerelő meg amúgy is átnézi az egészet, lehetséges talál még más "rendellenességet" is...
A turbó szétszedését lehet nem az első lépcsőben fogja vállalni, mert az a legnagyobb munka, s ha van más oka is a gyengeségenek akkor lehet nem is kell hozzányúlni... Még egy fontos dolog ! A turbót vezérlő vákuumszelep is lehet "gyengécske", a kopottságtól. 2.0 Tdci esetében felcserélhető a másik vákuumszeleppel , ami a leállító csappantyút vezérli. (az a kevesebb működés miatt kevésbé elhasználódott). A két szelep teljesen azonos.
Remélem tudtam segíteni !
Üdv.: Peti
Még egy dolog ami eszembe jutott:
A városban araszolás közben nagyon zavaró, hogy 1. sebességben gyorsítok, majd elengedem a gáz pedált, akkor hirtelen nagyon visszafog, majdnem olyan mintha egyből fékeznék. Nem úgy csinálja, mint más autóknál, hogy a gázpedál felengedése után lassan visszalassítja a motorfék, hanem egyből nagy erővel el kezd lassulni, szinte ránt egyet, aztán ha már újból gyorsítanom kell, de nem intenzíven, akkor el kezd rángatni.
nemt udom, hogy ezzel még jobban belehet-e határolni a hiba okát.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10856 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:24:11 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.04.04 kedd, 11:41:07
Még egy dolog ami eszembe jutott:
A városban araszolás közben nagyon zavaró, hogy 1. sebességben gyorsítok, majd elengedem a gáz pedált, akkor hirtelen nagyon visszafog, majdnem olyan mintha egyből fékeznék. Nem úgy csinálja, mint más autóknál, hogy a gázpedál felengedése után lassan visszalassítja a motorfék, hanem egyből nagy erővel el kezd lassulni, szinte ránt egyet, aztán ha már újból gyorsítanom kell, de nem intenzíven, akkor el kezd rángatni.
nemt udom, hogy ezzel még jobban belehet-e határolni a hiba okát.
milyen az a "más" autó?
- mondeo-nak nagyon rövid az 1-es fokozata
- a kettőstömegűt szintén érezheted nagyobb terhelésváltáskor (pl. ebben az esetben)
- a "motorfék" -től egyesben intenzív gázadás ill. visszaengedéskor kb. ez a jelenség várható
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10857 Dátum:
2017.04.04 kedd, 16:02:55 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.04 kedd, 13:24:11
milyen az a "más" autó?
- mondeo-nak nagyon rövid az 1-es fokozata
- a kettőstömegűt szintén érezheted nagyobb terhelésváltáskor (pl. ebben az esetben)
- a "motorfék" -től egyesben intenzív gázadás ill. visszaengedéskor kb. ez a jelenség várható
A "más autó" az amire utaltam az előző írásaimban is. Az a Focus 1. sebességben is normálisan lassul, nem mint az enyém. Nagyon remélem nem lendkerék, de a köv. olajcserénél átnézetem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10858 Dátum:
2017.04.04 kedd, 16:11:18 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.03 hétfő, 22:43:01
Hi,
-P244C alacsony katalizátor hőmérséklet, hibakód, vészmód, regen abbamarad-
A hiba oka nálam is a fincsi DPF előtti izzitógyertyàs befecskendező szelep eltömődése. Itt elég volt a féktisztító és a kompresszor a megtisztuláshoz.
Hálás köszönet a hasznos cikkért Alf-nak és papabahama-nak!
Vajon ebbe a szelepbe külön lehetséges izzítógyertyát beszerezni? Ennek cseréje szerintem sokunknak hasznos lenne.
fordtol csak 1ben.azonosítás utan biztos talalni másikat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10859 Dátum:
2017.04.04 kedd, 16:51:43 »
Ma behekkeltem az izzitas ellenorzőt
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 649
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10860 Dátum:
2017.04.04 kedd, 17:11:54 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.04.04 kedd, 16:51:43
Ma behekkeltem az izzitas ellenorzőt
erre vmelyik este én is rászánom magam. A tűzfalon hol mentél át az utastérbe?
Naplózva
2014-2022 2011 évj. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,
2005-2014 2002 évj. TD
DI
MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10861 Dátum:
2017.04.04 kedd, 18:46:27 »
Idézetet írta: BLACKMondeo - 2017.04.04 kedd, 17:11:54
erre vmelyik este én is rászánom magam. A tűzfalon hol mentél át az utastérbe?
szerintem nektek is a kesztyűtartó mögött megy a kábelköteg.mögényúlva elérni a behúzószálat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10862 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:06:38 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.04 kedd, 18:46:27
szerintem nektek is a kesztyűtartó mögött megy a kábelköteg.mögényúlva elérni a behúzószálat.
Motortérben a kábelköteg bemeneteléhez hozzá lehet férni bontás nélkül is a tüzfalnál? Már én is gondolkodtam ezen az izzitós kábelbehúzáson.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10863 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:08:52 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.04 kedd, 19:06:38
Motortérben a kábelköteg bemeneteléhez hozzá lehet férni bontás nélkül is a tüzfalnál? Már én is gondolkodtam ezen az izzitós kábelbehúzáson.
nálam igen.a generátorszíj felett egészen odaérni a kábelkorbácsig.ott bedugsz pl egy tömör réz behúzószálat,belül meg csak lehúzod kesztyűtartó mögött,azzal meg behúzod a vezetéket.ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10864 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:14:38 »
Az az erdekes, hogy inditas elott izzít,majd inditas utan is legalabb egyvpercig.foleg utobbi tunt erdekesnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.04 kedd, 19:26:17 írta zsolank
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10865 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:18:44 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.04.04 kedd, 19:14:38
Az az erdekes, hogy inditas elott izzít,majd inditas utan is legalabb egyvpercig.foleg utobbi tunt erdekesnek
amíg hidegek voltak 5percig izzított.most kicsivel több mint 2 perc.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10866 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:24:53 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.04 kedd, 19:18:44
amíg hidegek voltak 5percig izzított.most kicsivel több mint 2 perc.
nekem nem hűlt ki teljesen, amikor elindultam vele.
de mire befaragtam a 3mm ledet....
és 1k ellenállást használtam. kisüti a szemem
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10867 Dátum:
2017.04.04 kedd, 19:40:19 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.04.04 kedd, 19:24:53
nekem nem hűlt ki teljesen, amikor elindultam vele.
de mire befaragtam a 3mm ledet....
és 1k ellenállást használtam. kisüti a szemem
ezért sem tettem szemben.inkább lentre,és egy fél méterrel elém világít függőlegesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10868 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:00:48 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.04 kedd, 19:06:38
Motortérben a kábelköteg bemeneteléhez hozzá lehet férni bontás nélkül is a tüzfalnál? Már én is gondolkodtam ezen az izzitós kábelbehúzáson.
siman. Nekem ott megy a hifihez a táp. 8as gegecsoben vegig.mellette siman befer ez is
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10869 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:11:58 »
Idézetet írta: atti1848 - 2017.04.04 kedd, 16:02:55
A "más autó" az amire utaltam az előző írásaimban is. Az a Focus 1. sebességben is normálisan lassul, nem mint az enyém. Nagyon remélem nem lendkerék, de a köv. olajcserénél átnézetem.
Biztos nem a lendkerék.
Az normális, ha egyesben gázelvételre erősen lassul. A motorfék itt a leghatásosabb az áttétel miatt. Eleve nem autózunk egyesben.
Ha tényleg van különbség egy ugyanolyan másik autóhoz képest, akkor valami fojthatja a motort szívó vagy kipufogó oldalon? Ez magyarázat lehet a kisebb teljesítményre is. Csak hangosan gondolkom...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
atti1848
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10870 Dátum:
2017.04.04 kedd, 20:23:02 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.04.04 kedd, 20:11:58
Biztos nem a lendkerék.
Az normális, ha egyesben gázelvételre erősen lassul. A motorfék itt a leghatásosabb az áttétel miatt. Eleve nem autózunk egyesben.
Ha tényleg van különbség egy ugyanolyan másik autóhoz képest, akkor valami fojthatja a motort szívó vagy kipufogó oldalon? Ez magyarázat lehet a kisebb teljesítményre is. Csak hangosan gondolkom...
Köszönöm.
Már adtatok egy pár tanácsot, amit meg is fogok osztani a szerelővel, hogy azokra is nézzen rá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10871 Dátum:
2017.04.05 szerda, 12:18:27 »
Idézetet írta: zsolank - 2017.04.04 kedd, 19:24:53
nekem nem hűlt ki teljesen, amikor elindultam vele.
de mire befaragtam a 3mm ledet....
és 1k ellenállást használtam. kisüti a szemem
Rengeteg különféle fényerejű LED-et lehet kapni. Talán gyengébbet kellett volna venni.
Az ellenállás (ilyen kicsi) nem fogja vissza.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10872 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 16:57:39 »
Meg előtte fénypróbát tartani!
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.05 szerda, 12:18:27
Rengeteg különféle fényerejű LED-et lehet kapni. Talán gyengébbet kellett volna venni.
Az ellenállás (ilyen kicsi) nem fogja vissza.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10873 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 18:08:37 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.04.06 csütörtök, 16:57:39
Meg előtte fénypróbát tartani!
ebből volt itthon 50db
majd kicserélem
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10874 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 18:58:05 »
Hátha van ellenállásod is. Tegyél még be sorba. De ne sötétbe próbáld, se ne nagyon világosban. Akkor jó lesz. Üdv a klubban!
Idézetet írta: zsolank - 2017.04.06 csütörtök, 18:08:37
ebből volt itthon 50db
majd kicserélem
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.06 csütörtök, 19:03:30 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10875 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:27:43 »
A szerviz, márkaszerviz garanciája mire kell kiterjedjen munka végzést követően láncolt kárkeletkezést követően?
(anyagot szerviz biztosította, munkát szerviz embere végezte hivatalosan, megrendelés alapján, de lehet más eset is amikor számlával igazolt vitt eredeti márkaanyag kerül beépítésre)
Mire gondolok pontosan?
egy pl.: vezérmű szett beépítés. Majd azt követően annak tönkremenetele esetén, akár már első beindításkor, vagy mondjuk egy hónap múlva, beépítési, vagy felhasznált anyag hibája esetén.
Akár tetemes + anyagi kár is keletkezhet.
vagy más oldalról megvizsgálva előzőre válasz függvényében
az akár fél árban beszerezhető nem eredeti, de prémium minőségűnek, eredetivel azonos minőségűnek titulált máshonnan származó számlás anyagok használata helyett az eredeti márka anyag ad-e más, vagy nagyobb jogi biztonságot a keletkezett károm térítésére?
(nem tudom hová írtátok volna, bocs ha rossz helyre került. Elvégre akár TDCi
)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.06 csütörtök, 21:29:28 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10876 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:47:59 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.04.06 csütörtök, 21:27:43
A szerviz, márkaszerviz garanciája mire kell kiterjedjen munka végzést követően láncolt kárkeletkezést követően?
(anyagot szerviz biztosította, munkát szerviz embere végezte hivatalosan, megrendelés alapján, de lehet más eset is amikor számlával igazolt vitt eredeti márkaanyag kerül beépítésre)
Mire gondolok pontosan?
egy pl.: vezérmű szett beépítés. Majd azt követően annak tönkremenetele esetén, akár már első beindításkor, vagy mondjuk egy hónap múlva, beépítési, vagy felhasznált anyag hibája esetén.
Akár tetemes + anyagi kár is keletkezhet.
vagy más oldalról megvizsgálva előzőre válasz függvényében
az akár fél árban beszerezhető nem eredeti, de prémium minőségűnek, eredetivel azonos minőségűnek titulált máshonnan származó számlás anyagok használata helyett az eredeti márka anyag ad-e más, vagy nagyobb jogi biztonságot a keletkezett károm térítésére?
(nem tudom hová írtátok volna, bocs ha rossz helyre került. Elvégre akár TDCi
)
Nem tudom mekkora összeg felett jótállási jegyet köteles a szervíz kiállítani. Nekem a márkaszervízben automatikusan nyomtatnak ilyet. Ha hiba keletkezik és abból kár, akkor a jótállás ideje alatt a kötelezett kell, hogy bizonyítsa, hogy nem hibásan teljesített. Na ha egy szíj a jótállás ideje alatt elszakad, akkor hibásan teljesített.
Nagyon egyszerűen és nagyon röviden összefoglalva.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10877 Dátum:
2017.04.07 péntek, 21:32:47 »
Sziasztok!
Hosszútávon milyen hátrányokkal lehet számolni, ha szakszerűen ki van iktatva a részecskeszűrő egy 2008-as 143 lovas autóban?
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10878 Dátum:
2017.04.07 péntek, 21:41:50 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.07 péntek, 21:32:47
Sziasztok!
Hosszútávon milyen hátrányokkal lehet számolni, ha szakszerűen ki van iktatva a részecskeszűrő egy 2008-as 143 lovas autóban?
azzal,ha mégis előjön a hibája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10879 Dátum:
2017.04.08 szombat, 09:29:46 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.07 péntek, 21:41:50
azzal,ha mégis előjön a hibája.
Mire gondolsz pontosan?
Próbáltam keresni itt a témában, hátha van olyan aki így használja, de nem találtam semmit.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10880 Dátum:
2017.04.08 szombat, 11:01:24 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.08 szombat, 09:29:46
Mire gondolsz pontosan?
Próbáltam keresni itt a témában, hátha van olyan aki így használja, de nem találtam semmit.
kevés van akinek végleg sikerült"kiirtani".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10881 Dátum:
2017.04.08 szombat, 11:32:14 »
Én nem tudom mert, nekem nincs kiirtva. De végiggondolom.
Gondolom mögötted fekete füst száguldozik veled, amitől bivaly erősnek látszik a gép. Adott esetben talán a szervek is rád másznak, mondjuk műszaki vizsgán. Persze mindig van az a pénz .. Valószínűleg a teljes kipufogó rendszered tiszta korom belül. Azt nem tudom, mennyire rakódik egyre inkább le az évek során, talán lehet takarítani kell. Összességében nem tudom megítélni, Te vagy-e a környezet szennyezőbb ilyen átállított rendszerrel, de valószínűleg, mert sok minden nem semlegesítődik, de rendes működése esetén is sajnos egy része szerintem tévedés, de akár hazugság is. A motort feltehetően a kimeneti gázáramlási ellenálláshoz tervezik, programozzák, vagyis számításba veszik a DPF-et kedvező működéshez, még akár turbónak is árthat. Amennyiben a regenerációs folyamat melegítő hatása is le van állítva, ha oxidációs katalizátorod van, az sem tisztul, működik rendesen. Lehet a motorodat kíméled kicsit vele, mert nem kerül annyi gázolaj a motorolajba, ha csak nem külön regen. befecskendezéses. Mindkét megoldással borzalmas károkat okozunk az élő szervezeteknek hosszú távon. Ha meg előjön a hiba, szinttől függően esetleg gondolom le is állhat a motor, vagy vészüzembe megy. Hogy a fogyasztás miként változik, azok tudják megmondani, akik hasonlóan cselekedtek. Mindemellett együtt érzek az esetleges adódó anyagi problémákkal, ami miatt így döntenél. Megvezetett fogyasztásra ítélt társadalomban élünk. Tévedés jogát fenntartom.
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.07 péntek, 21:32:47
Sziasztok!
Hosszútávon milyen hátrányokkal lehet számolni, ha szakszerűen ki van iktatva a részecskeszűrő egy 2008-as 143 lovas autóban?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10882 Dátum:
2017.04.08 szombat, 11:59:15 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.08 szombat, 11:01:24
kevés van akinek végleg sikerült"kiirtani".
A jogi oldalát most hagyjuk.
Azt a pár dolgot kell figyelembe venni, ami a működéséhez szükséges és nincs is vele gond.
Ahogy a turbó is, egyszerű szerkezetek minimális odafigyeléssel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mezso
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10883 Dátum:
2017.04.08 szombat, 12:26:07 »
Sziasztok!
Tapasztalt már olyat valaki, hogy DPF regeneráció közben az autó elerőtlenedik, sőt padlógázra meg is torpan, tekintélyes mennyiségű füstöt eregetve? Előzés közben sikerült előadni ezt a műsorszámot, nem akart gyorsulni, izgi volt...
Naplózva
Ford Mondeo 2008 2.0 tdci (QXBA) DPF
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10884 Dátum:
2017.04.08 szombat, 12:38:31 »
Idézetet írta: mezso - 2017.04.08 szombat, 12:26:07
Sziasztok!
Tapasztalt már olyat valaki, hogy DPF regeneráció közben az autó elerőtlenedik, sőt padlógázra meg is torpan, tekintélyes mennyiségű füstöt eregetve? Előzés közben sikerült előadni ezt a műsorszámot, nem akart gyorsulni, izgi volt...
Teljesen normális jelenség ilyenkor.
Észre kell venni mikor regenerál és ahhoz mérten közlekedni. Pl. nem előzni....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10885 Dátum:
2017.04.08 szombat, 21:31:09 »
Azért érdeklődöm PDF off után, mert egy PSA már 6.éve tökéletesen fut a családban szűrő nélkül.3x hivatalosan vizsgázott.
Viszont az csak euro3-as és abból a szériából volt reszecskeszűrő nélküli változat is gyárilag és az is euro3-as volt.
Gondolom itt a 4-es norma miatt lehet valami más.
De majd felkeresem az akkori szakit, biztos mond valami okosat.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10886 Dátum:
2017.04.08 szombat, 21:55:58 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.08 szombat, 21:31:09
Azért érdeklődöm PDF off után, mert egy PSA már 6.éve tökéletesen fut a családban szűrő nélkül.3x hivatalosan vizsgázott.
Viszont az csak euro3-as és abból a szériából volt reszecskeszűrő nélküli változat is gyárilag és az is euro3-as volt.
Gondolom itt a 4-es norma miatt lehet valami más.
De majd felkeresem az akkori szakit, biztos mond valami okosat.
nem éri meg kiiktatni.Rendbe kell rakni a hibát,ami miatt nem fut le a regeneráció.Nagyon sokat elmegy a dpf,ha tud működni rendesen.
céges autóink 5-600e km futottak már gyári részecskeszűrőkkel.
Neked gyakorlatilag egy csiptuningot kell iratni az autóra,hogy a programból "kiírják" a reg működését.Ehhez viszont kikell ütni a dpf belsejét is.
Innentől kezdve kb mint egy 30 éves ikarusz busz.
Nem sok dolog van a te autódon,aminek helyesen kell működnie a sikeres regenerációhoz.
Egy nyomáskülönbség szenzor,a rámenő csövek épsége,és 4 db jó izzítógyertya.Ezeket kell csak normálisan működővé tenni.A többit elvégzi a rendszer.
Persze kell,hogy ne legyen lukas turbócsöved,meg ne pisiljenek a porlasztók,de az már nem a dpf rendszer bűne,csak az szenvedi a kárt,ha ezek nem működnek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10887 Dátum:
2017.04.08 szombat, 22:14:23 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.08 szombat, 21:55:58
nem éri meg kiiktatni.Rendbe kell rakni a hibát,ami miatt nem fut le a regeneráció.Nagyon sokat elmegy a dpf,ha tud működni rendesen.
céges autóink 5-600e km futottak már gyári részecskeszűrőkkel.
Neked gyakorlatilag egy csiptuningot kell iratni az autóra,hogy a programból "kiírják" a reg működését.Ehhez viszont kikell ütni a dpf belsejét is.
Innentől kezdve kb mint egy 30 éves ikarusz busz.
Nem sok dolog van a te autódon,aminek helyesen kell működnie a sikeres regenerációhoz.
Egy nyomáskülönbség szenzor,a rámenő csövek épsége,és 4 db jó izzítógyertya.Ezeket kell csak normálisan működővé tenni.A többit elvégzi a rendszer.
Persze kell,hogy ne legyen lukas turbócsöved,meg ne pisiljenek a porlasztók,de az már nem a dpf rendszer bűne,csak az szenvedi a kárt,ha ezek nem működnek.
Az izzítógyertyáknál sokkal fontosabb(ak) a hőmérséklet szenzor(ok) a kipufogó rendszerben. A legfontosabb a turbó utáni.
Na meg a nem 3-4 kilométeres autózás!
A héten csináltam Saab 93-ast (Z19DTH, szutyok opel motor). Már tavaly év végén gondok voltak, kényszer regeneráltam.
(Megjegyzem azt ugye tudni illik, hogy a kényszer regen nem tisztítja ki teljesen a DPF-et, hanem átlagosan csak 50-60% körülire csökkenti a szűrő tartalmát. A teljes regenerálódás pedig menet közben fejeződik be.)
Na most a kocsi 4 hónap alatt ment 2e kilométert Bp-n 2 kerület között. Persze, hogy úgy eltömődött, hogy meg is állt. Az EGR nyitása alatt olyan mennyiségű és sűrűségű kipufogó gáz jutott a szívócsonkba, mintha a kipufogó lett volna odavezetve. Olyan mértékű lett a dugulása a DPF-nek a korom miatt, hogy szinte már nem is látszott -leszerelés után- a rácsos szerkezete. Motorolaj 5 (!) cm-el a max felett, "Time for service" a műszercsoporton és az autó a tréleren volt a vége. Most 0 km-es lett -tisztítás után- a DPF és persze olaj csere, de ilyen (nem megfelelő) használati körülmények mellett sokáig nem lesz jó. Szóval a DPF-es autó nem kifejezetten gyerek cipelő kocsi napi 2x pár kilométert....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.08 szombat, 23:15:21 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10888 Dátum:
2017.04.08 szombat, 22:14:55 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.08 szombat, 22:14:23
Az izzítógyertyáknál sokkal fontosabb(ak) a hőmérséklet szenzor(ok) a kipufogó rendszerben. A legfontosabb a turbó utáni.
jah,az kimaradt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10889 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 07:35:43 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.08 szombat, 21:55:58
nem éri meg kiiktatni.Rendbe kell rakni a hibát,ami miatt nem fut le a regeneráció.Nagyon sokat elmegy a dpf,ha tud működni rendesen.
céges autóink 5-600e km futottak már gyári részecskeszűrőkkel.
Neked gyakorlatilag egy csiptuningot kell iratni az autóra,hogy a programból "kiírják" a reg működését.Ehhez viszont kikell ütni a dpf belsejét is.
Innentől kezdve kb mint egy 30 éves ikarusz busz.
Nem sok dolog van a te autódon,aminek helyesen kell működnie a sikeres regenerációhoz.
Egy nyomáskülönbség szenzor,a rámenő csövek épsége,és 4 db jó izzítógyertya.Ezeket kell csak normálisan működővé tenni.A többit elvégzi a rendszer.
Persze kell,hogy ne legyen lukas turbócsöved,meg ne pisiljenek a porlasztók,de az már nem a dpf rendszer bűne,csak az szenvedi a kárt,ha ezek nem működnek.
Köszönöm! Ezért érdeklődöm, mert nem mindenképp akarom kiszedni.
A PSA-n elég volt egy pipát kiszedni a programból, mert ugye volt szűrő nélküli is és ua a szoftver volt mindkettőben.
Ott viszont volt tanksakpa jeladó, meg eolys szivattyú probléma, meg eolys utántöltő stb.
Akkor úgy döntöttem, hogy mielőtt jelentkezne a gond bármivel is inkább elébe megyek.
Nálam padlógázzon gyorsításkor dobott egy kis pamacsot, de ennyi volt a füst.
Gondolom ez az euro 4-es motor is PDF nélkül tudja az euro3-as normákat, így az Ikarushoz azért nem hasonlítható.
Ha csak ennyi, akkor marad így a rendszer, igaz a nyomáskülönbségből látszik lassan tisztítás lesz esedékes.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10890 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 09:43:21 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.09 vasárnap, 07:35:43
Köszönöm! Ezért érdeklődöm, mert nem mindenképp akarom kiszedni.
A PSA-n elég volt egy pipát kiszedni a programból, mert ugye volt szűrő nélküli is és ua a szoftver volt mindkettőben.
Ott viszont volt tanksakpa jeladó, meg eolys szivattyú probléma, meg eolys utántöltő stb.
Akkor úgy döntöttem, hogy mielőtt jelentkezne a gond bármivel is inkább elébe megyek.
Nálam padlógázzon gyorsításkor dobott egy kis pamacsot, de ennyi volt a füst.
Gondolom ez az euro 4-es motor is PDF nélkül tudja az euro3-as normákat, így az Ikarushoz azért nem hasonlítható.
Ha csak ennyi, akkor marad így a rendszer, igaz a nyomáskülönbségből látszik lassan tisztítás lesz esedékes.
galaxy 2.0tdci-ből van részecskeszűrő nélküli és ugyan úgy tudja az euro4et
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10891 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 10:38:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 09:43:21
galaxy 2.0tdci-ből van részecskeszűrő nélküli és ugyan úgy tudja az euro4et
Smaxból is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Biluxzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
Galaxy 2.0 Tdci
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10892 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 10:59:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.09 vasárnap, 09:43:21
galaxy 2.0tdci-ből van részecskeszűrő nélküli és ugyan úgy tudja az euro4et
Hoppá.. ezt nem tudtam.
Naplózva
Galaxy 2008 2.0 Tdci 143 ps Ghia Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10893 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 11:03:02 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.09 vasárnap, 10:59:46
Hoppá.. ezt nem tudtam.
Évjárat függő. 2006-ban jöttk ki az eslő galaxy-k, smaxik. Abban már a PSA tdci motor van a 2.0-ból. Még eleinte nem volt dpf itthon, viszont euro4 volt a szabvány.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10894 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 12:01:30 »
Idézetet írta: Biluxzsolt - 2017.04.09 vasárnap, 07:35:43
Köszönöm! Ezért érdeklődöm, mert nem mindenképp akarom kiszedni.
A PSA-n elég volt egy pipát kiszedni a programból, mert ugye volt szűrő nélküli is és ua a szoftver volt mindkettőben.
Ott viszont volt tanksakpa jeladó, meg eolys szivattyú probléma, meg eolys utántöltő stb.
Akkor úgy döntöttem, hogy mielőtt jelentkezne a gond bármivel is inkább elébe megyek.
Nálam padlógázzon gyorsításkor dobott egy kis pamacsot, de ennyi volt a füst.
Gondolom ez az euro 4-es motor is PDF nélkül tudja az euro3-as normákat, így az Ikarushoz azért nem hasonlítható.
Ha csak ennyi, akkor marad így a rendszer, igaz a nyomáskülönbségből látszik lassan tisztítás lesz esedékes.
dehogynem.a hasonlat arra vonatkozott,hogy annak sem szűrte semmi a kipuffgázt.A norma csak egy papírforma a gyártóknk,később már senki nem méri.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10895 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 12:07:33 »
https://www.youtube.com/watch?v=gvb4i5W2lFg
5:50 -től van a "felhasználási feltételek".
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.09 vasárnap, 12:13:29 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10896 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 12:20:54 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 12:07:33
https://www.youtube.com/watch?v=gvb4i5W2lFg
5:50 -től van a "felhasználási feltételek".
a ford 10éves dpf múltjával semmi újról nem beszél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10897 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 12:45:04 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 12:20:54
a ford 10éves dpf múltjával semmi újról nem beszél.
Nem erről van szó.
Arról és azért raktam ide a linket, hogy aki városban használja a DPF-es autóját....az ne csodálkozzon, ha előbb-utóbb problémája lesz és ugye ilyenkor kezdődik a szidás és az kiiktatás gondolata. Pedig csak rossz autót választott a használati körülményeihez.
ui:
Van egy kis bibi a dologban, mert 12:30-nál mutatja a DPF eltömődési ikon-t, amit néhány autónál van is. Viszont a második képen is mutat egy ilyen ikon-t, ami egy BMW és nem a DPF-t jelzi, hanem a microfiltert vagyis a pollenszűrőt! Ott is van a kis ventilátor jel felette!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10898 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:22:09 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.09 vasárnap, 12:45:04
Nem erről van szó.
Arról és azért raktam ide a linket, hogy aki városban használja a DPF-es autóját....az ne csodálkozzon, ha előbb-utóbb problémája lesz és ugye ilyenkor kezdődik a szidás és az kiiktatás gondolata. Pedig csak rossz autót választott a használati körülményeihez.
ui:
Van egy kis bibi a dologban, mert 12:30-nál mutatja a DPF eltömődési ikon-t, amit néhány autónál van is. Viszont a második képen is mutat egy ilyen ikon-t, ami egy BMW és nem a DPF-t jelzi, hanem a microfiltert vagyis a pollenszűrőt! Ott is van a kis ventilátor jel felette!
amíg minden működik,a városban is megcsinálja a regenerációt.A karbantartáson múlik inkább.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10899 Dátum:
2017.04.09 vasárnap, 18:27:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.04.09 vasárnap, 18:22:09
amíg minden működik,a városban is megcsinálja a regenerációt.A karbantartáson múlik inkább.
Nem figyeltél.
Rövid távok, nem melegszik fel...leállítják közben....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
211
212
213
214
215
216
217
[
218
]
219
220
221
222
223
224
225
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ