Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5253802 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11000 Dátum:
2017.04.21 péntek, 18:36:27 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.21 péntek, 14:42:26
Nos, rajta van az alsó burkolat.
Egy kérdés: jól tudom, hogy két részből áll az alsóburkolat? Egy keskeny, ami a lökös aljához van rögzitve és egy nagy a motor alatt? És ha igen, akkor kivehető a lökös alatti külön?
2 részből van és kivehető, csak cumi visszarakni normálisan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11001 Dátum:
2017.04.21 péntek, 20:59:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.21 péntek, 18:36:27
2 részből van és kivehető, csak cumi visszarakni normálisan
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerü. Miért lenne az? Na de muszály lesz levenni mindenképpen. Köszike!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11002 Dátum:
2017.04.21 péntek, 21:17:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2017.04.21 péntek, 20:59:35
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerü. Miért lenne az? Na de muszály lesz levenni mindenképpen. Köszike!
kell hozzá egyszerre vagy 4 kéz, hogy minden jókor legyen jó helyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11003 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:02:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.21 péntek, 21:17:40
kell hozzá egyszerre vagy 4 kéz, hogy minden jókor legyen jó helyen
Akkor lehet marad a szerviz, mert csak két kezem van sajna.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11004 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:04:39 »
Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11005 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:19:35 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:04:39
Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.
Tudom, mondta a BT is!
(Tipcsi, ez egy olyan igazi Alf féle magas labda volt...)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11006 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:24:23 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:04:39
Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.
de te sem először csinálod. mire rájön az ember, hogy milyen sorrendben kell rácsúsztatni, illeszteni, addig kell a több kéz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fbudai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11007 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:25:27 »
Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.
Tapasztalt valaki hasonlókat?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11008 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:25:47 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2017.04.22 szombat, 12:19:35
Tudom, mondta a BT is!
(Tipcsi, ez egy olyan igazi Alf féle magas labda volt...)
Direkt nem írtam bele a mondatba, hogy mit csinálok két kézzel............ legyen mit lecsapni!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11009 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:30:11 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:25:47
Direkt nem írtam bele a mondatba, hogy mit csinálok két kézzel............ legyen mit lecsapni!
Öklözni? Fujjjj.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11010 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:31:10 »
Idézetet írta: fbudai - 2017.04.22 szombat, 12:25:27
Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.
Tapasztalt valaki hasonlókat?
Csinálj egy vizes kárpittisztítást, ki tudja, lehet 50-60 lóerő pluszt is hoz...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.22 szombat, 12:32:57 írta Monster Pimpili
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11011 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:39:29 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.22 szombat, 12:31:10
Csinálj egy vizes kárpittisztítást, ki tudja, lehet 50-60 lóerő pluszt is hoz...
Az kevés! Hűtött alcantara ülések kellenek bele, garantált a 310 PS!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11012 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:41:42 »
Idézetet írta: fbudai - 2017.04.22 szombat, 12:25:27
Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.
Tapasztalt valaki hasonlókat?
Én azt szoktam, hogy amikor már nincsenek mínuszok már akkor kicserélem a téli szélvédőmosó folyadékot nyárira! Még a nyári gumik felrakása előtt.
Már nem kell attól félnem, hogy befagy a tartályba, de például piros lámpánál elindulva simán érezhető a teljesítmény többlet. A téli szélvédő mosó a fagytűrési tulajdonsága miatt visszafogja az autót kicsit.
Sőt a (téli) gumiszőnyegeket is előbb szoktam átcserélni a szövet szőnyegekre. Ezzel is lehet egy kis erőt nyerni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.22 szombat, 12:47:40 írta GSR™
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11013 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:47:05 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:41:42
Én azt szoktam, hogy amikor már nincsenek mínuszok már akkor kicserélem a téli szélvédőmosó folyadékot nyárira! Még a nyári gumik felrakása előtt.
Már nem kell attól félnem, hogy befagy a tartályba, de például piros lámpánál elindulva simán érezhető a teljesítmény többlet. A téli szélvédő mosó a fagytűrési tulajdonsága miatt visszafogja az autót kicsit.
Sőt a (téli) gumiszőnyegeket is előbb szoktam átcserélni a szövet szőnyegekre. Ezzel is lehet egy is erőt nyerni.
indexfolyadékot is hamarabb cseréled? igazad van, veszélyesen kell élni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11014 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:47:52 »
Idézetet írta: fbudai - 2017.04.22 szombat, 12:25:27
Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.
Tapasztalt valaki hasonlókat?
takarítás után a helyére rakod a gumiszőnyeget, használat közben meg lassan felcsúszik a gázpedál alá és nem lehet tőle teljesen lenyomni. nem véletlen találták ki a szőnyeg rögzítőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11015 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:49:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.22 szombat, 12:47:05
indexfolyadékot is hamarabb cseréled? igazad van, veszélyesen kell élni
Bevallom, azt nem szoktam.
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!
https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11016 Dátum:
2017.04.22 szombat, 12:57:28 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:49:38
Bevallom, azt nem szoktam.
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!
https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1
akkor ezt ajánlom figyelmedbe:
https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k
mk3-nél kicsit hosszadalmasabb az izzó helyén való feltöltés, de a végeredmény kárpótol érte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fbudai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11017 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:00:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.22 szombat, 12:47:52
takarítás után a helyére rakod a gumiszőnyeget, használat közben meg lassan felcsúszik a gázpedál alá és nem lehet tőle teljesen lenyomni. nem véletlen találták ki a szőnyeg rögzítőt
Jogos, csak most már szőnyeg nélkül sem jön elő a "hatás", ezért tettem fel a kérdést. Azt gondoltam, hogy valamit szétbarmolhatott a gumi szőnyeg...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11018 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:00:15 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:49:38
Bevallom, azt nem szoktam.
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!
https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1
Itt egy videó hogyan tudod.
https://youtu.be/E6GsXhBb10k
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11019 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:05:06 »
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.22 szombat, 13:00:15
Itt egy videó hogyan tudod.
https://youtu.be/E6GsXhBb10k
Nem azt mondtam, hogy nem tudom hogyan kell. Azt tudom!
Csak nem szoktam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11020 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:09:26 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.04.22 szombat, 12:49:38
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat!
Basszus, én csak zsírozni szoktam, igaz a legjobb minőségű ACME reszelőzsírral. Lehet, hogy emiatt kopik kissé kagylósan a hátsó ülésen a könyöktámasz?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11021 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:13:21 »
Idézetet írta: Sakos - 2017.04.22 szombat, 13:09:26
Basszus, én csak zsírozni szoktam, igaz a legjobb minőségű ACME reszelőzsírral. Lehet, hogy emiatt kopik kissé kagylósan a hátsó ülésen a könyöktámasz?
Ha nincsen szétesve a csapágy, akkor elég lehet a zsírozás. De ha pl. hiányzik belőle görgő, akkor emiatt rezonancia keletkezik és így a káros rezgés miatt már kophat rendellenesen a könyöktámasz.
Javaslom vedd ki a csapágyat és nézd át, hátha sérült. Nem elég csak bent a helyén zsírozni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11022 Dátum:
2017.04.22 szombat, 13:23:07 »
Idézetet írta: fbudai - 2017.04.22 szombat, 13:00:07
Jogos, csak most már szőnyeg nélkül sem jön elő a "hatás", ezért tettem fel a kérdést. Azt gondoltam, hogy valamit szétbarmolhatott a gumi szőnyeg...
tedd a pedál alá a szőnyeget, aztán ki és meglesz a hatás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bakolaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11023 Dátum:
2017.04.25 kedd, 14:03:31 »
Sziasztok,
Az lenne kérdésem, hogy a töltőlevegő hűtő cső műanyag része javítható? Nemrég láttam, amikor emelőn volt az autó, hogy a műanyag résznél, ami az intercooler felé megy, kifúj a levegő a két műanyag fél összeillesztésénél.
Van olyan házi barkács technológia, amivel javítható (pl. ragasztás, műanyag hegesztés)?
Elég drága az új elem, hogy gondolkodás nélkül cseréljem (cca. 28 eFt.
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_bal_2_0tdci_31806
)
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
Naplózva
2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11024 Dátum:
2017.04.25 kedd, 15:18:03 »
Idézetet írta: bakolaci - 2017.04.25 kedd, 14:03:31
Sziasztok,
Az lenne kérdésem, hogy a töltőlevegő hűtő cső műanyag része javítható? Nemrég láttam, amikor emelőn volt az autó, hogy a műanyag résznél, ami az intercooler felé megy, kifúj a levegő a két műanyag fél összeillesztésénél.
Van olyan házi barkács technológia, amivel javítható (pl. ragasztás, műanyag hegesztés)?
Elég drága az új elem, hogy gondolkodás nélkül cseréljem (cca. 28 eFt.
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_bal_2_0tdci_31806
)
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv BL.
ha heggeszthető műanyagból van akkor igen, csak a tartósság a kérdés. nem hiszem, hogy egy bontott hibátlan 5-8eft-nál több legyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11025 Dátum:
2017.04.30 vasárnap, 00:40:30 »
Helló Srácok!
Kaptam egy OBD lámpát (csak a kicsi, a Convers sem jelezte, hogy motorhiba). Kiolvasás után szám-hibakód nincsen, de az eltárolt hibaüzenet az alábbi: "Intake air flow controll module failure", magyar nyelven: "Levegő áramlás szabályozó áramköri hiba". A sárga lámpa eltűnt, majd megint előjött.
Menni megy az autó, ugyanúgy, ahogy előtte, torpanás, hátbaütés, leállítás utáni fingás nincsen. (Leállítás után van, hogy durván áll meg a motor, de ez mindig így volt, kb. 15 leállításból 1.) De van úgy, hogy 1-2 szer egymás után. Ez gondolom a folytószelepállító Pierburg lesz, de fura, hogy fingás nincs, aminek ilyenkor kéne lennie, ha ez tojik be. Azt észrevettem (de ezt az én szubjektív érzésemnek tulajdonítom), hogy van, hogy egy kicsit jobban (inkább könnyebben, lazábban) gyorsul (legalábbis így érzem.) az autó. De ilyen hirtelen megjövő nyomaték, torpanás nincs. Talán annyi,hogy gyorsításnál, ha változatlan gázpedál állásnál kettesben/hármasban gyorsítok, talán érzem, hogy a gyorsulás egy kicsit visszaesik 2200-2300 körül, (én ezt az elfogyó turbó levegőnek tulajdonítottam), de ez is épphogy érezhető.
Legtömegmérőt (pontosabban MAP szenzort) kivettem, nem volt koszos (bár a fém részt letöröltem, s ott volt rajta egy kis fekete köd (De ez csak a fehér ruhán látható), de lefújtam kontakt tisztítóval.
Valakinek esetleg volt már ilyen hibaüzenete, s volt mögötte valami hiba?
Volt már úgy valakinek, hogy az első Pierburg úgy ment tönkre, hogy nem is adott ki leállítás után hangot?
Nekem még szerintem ezek is az eredetiek...
Köszönettel,
Dani
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Black
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11026 Dátum:
2017.04.30 vasárnap, 08:54:25 »
Idézetet írta: kalmara - 2017.03.23 csütörtök, 09:57:22
Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz. Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András
Ez az info nagy segítség volt. Még amikor írtad, akkor lementem egy piperetükörrel megnézni és tényleg ott van.
De csak húsvétkor volt időm foglalkozni vele, írni meg csak most.
Szóval nagy szívás az a csavar. Szerintem két órát biztos brékeltem mire kilazítottam. Tükör, imbuszflexelés, fetrengés a motoron, emlegetése a tervező családfájának, minden volt.
De végül sikerült leszednem.
Kitakarítottam, összeraktam (a ledugózást meghagytam) és ha nem is egyből de a check engine kijelzés megszűnt azóta se jött elő.
Azt itt olvastam, hogy többen akarnak a netről a ledugózáshoz lemezt rendelni. Nem akarok erről senkit lebeszélni, de nekem egy darab vékony alulemez amit itthon találtam (kicsit vastagabb mint egy sörösdoboz) is teljesen megfelelőnek bizonyult már több mint egy éve és azóta mentem min. 30k km-t.
Hajrá!
Naplózva
Ford Fiesta MKVII 2016/6 1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Izzítógyertyák
«
Új hozzászólás #11027 Dátum:
2017.04.30 vasárnap, 22:20:06 »
Sziasztok,
Alf után szabadon én is kicseréltem az izzítókat. Nekem 2,5 óráig tartott
nem vagyok olyan ügyes, mint Alf
. Főleg az akksi felől a harmadik volt szívás az nagyon el van rejtve és vennem kellett egy 280 mm-es hosszú fogót hozzá.
Érdekes, hogy könnyen kijöttek nekem is, pedig 9 éve tették be őket és nem voltak kormosak, de gondolom a dugózott egr is segít. 50e kmrt így ment már.
3 nem működött még szerencse, hogy beindult -9-ben is most télen...
Mostantól 120 ezrenkent cserélem őket, 16e Ft a gyári négy gyertya
meg használnom kell néha az új fogóm
Üdv bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Izzítógyertyák
«
Új hozzászólás #11028 Dátum:
2017.04.30 vasárnap, 22:22:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2017.04.30 vasárnap, 22:20:06
Sziasztok,
Alf után szabadon én is kicseréltem az izzítókat. Nekem 2,5 óráig tartott
nem vagyok olyan ügyes, mint Alf
. Főleg az akksi felől a harmadik volt szívás az nagyon el van rejtve és vennem kellett egy 280 mm-es hosszú fogót hozzá.
Érdekes, hogy könnyen kijöttek nekem is, pedig 9 éve tették be őket és nem voltak kormosak, de gondolom a dugózott egr is segít. 50e kmrt így ment már.
3 nem működött még szerencse, hogy beindult -9-ben is most télen...
Mostantól 120 ezrenkent cserélem őket, 16e Ft a gyári négy gyertya
meg használnom kell néha az új fogóm
Üdv bb
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11029 Dátum:
2017.05.02 kedd, 09:21:15 »
Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11030 Dátum:
2017.05.02 kedd, 11:48:35 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.05.02 kedd, 09:21:15
Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi.
kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11031 Dátum:
2017.05.02 kedd, 12:45:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.02 kedd, 11:48:35
kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni
Köszi!
Észak-Pesten tud valaki segíteni hibakódolvasásban? (leginkább IV, XV, XIV kerületek lennének jók, de persze Budapesten bárhová elgurulok, ha csak ezen múlik)
Köszönöm!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Filewalker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11032 Dátum:
2017.05.02 kedd, 14:24:13 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.05.02 kedd, 12:45:27
Köszi!
Észak-Pesten tud valaki segíteni hibakódolvasásban? (leginkább IV, XV, XIV kerületek lennének jók, de persze Budapesten bárhová elgurulok, ha csak ezen múlik)
Köszönöm!
13. kerület?
Naplózva
S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11033 Dátum:
2017.05.02 kedd, 15:17:07 »
Halihó!
Ezek szerint most ez a OBD-os lámpa korszak jön
Én most egy jó tanácsot megfogadva a szívósornál, vagyis a fojtószelep-házban lévő cuccokat tisztítottam ki. elképesztő mi retek van ott, a beszívott levegő hőmérsékletét mérő szenzor tiszta korom, ahogy a nyomásszenzor is, magáról a fojtószelep pillangójáról nem is beszélve. Hibajelzésem eltűnt, de a múltkor is, így ha a javulásom tartós lesz, beszámolok.
A biztonság kedvéért rendeltem két Pierburgert is, azokat cserélni fogom, mert hajlamosak meghibásodni, nekem még az eredetiek vannak benne.
Üdv.
D.
Idézetet írta: fektoh - 2017.05.02 kedd, 09:21:15
Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11034 Dátum:
2017.05.02 kedd, 16:24:34 »
Idézetet írta: Filewalker - 2017.05.02 kedd, 14:24:13
13. kerület?
Köszi, az is király lenne. Ma este felhekkelek a gépemre egy Forscan-t (ha tudok), és megpróbálom azzal is kiolvasni. Ha nem járok sikerrel, akkor majd kereslek (holnap-holnapután úgysem lenne jó, mert egész nap rendezvényen leszek, úgyhogy legkorábban péntek valamikor).
Üdv,
Józsi
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11035 Dátum:
2017.05.02 kedd, 16:36:16 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.05.02 kedd, 16:24:34
Köszi, az is király lenne. Ma este felhekkelek a gépemre egy Forscan-t (ha tudok), és megpróbálom azzal is kiolvasni. Ha nem járok sikerrel, akkor majd kereslek (holnap-holnapután úgysem lenne jó, mert egész nap rendezvényen leszek, úgyhogy legkorábban péntek valamikor).
Üdv,
Józsi
szombaton leszek pesten, ha addig nem sikerül megoldani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11036 Dátum:
2017.05.02 kedd, 16:45:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.02 kedd, 16:36:16
szombaton leszek pesten, ha addig nem sikerül megoldani
Köszi, szólók időben, ha esetleg úgy alakulna.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Hakim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11037 Dátum:
2017.05.02 kedd, 22:32:29 »
Sziasztok!
Megküzdöttem egy regisztrációért, végre érdemben kérdezhetek tapasztalatokról.
Adott egy 2009-es QXBA diesel Mondeo. @2000rpm körül, főleg 2. fokozatban - időnként 3-ban is, de 2-ban intenzívebb - érezhető némi "hullámzás" a motor hangjában, mely egy picit a kasztnira is kihat. Előfordul, hogy csak egy erősebb gyorsításkor jelentkezik, de van hogy lomha gáz alatt is. Korábban tapasztaltam azt is, hogy gyorsításkor - ez nagy tempónál szeret elő jönni - kihagyásokkal jön a teljesítmény. Tehát padlógáz, az autó meglódul, majd vár egy másodpercet, és megint meglódul.
Találkoztatok már a fentiekkel?
Üdv,
Naplózva
2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11038 Dátum:
2017.05.02 kedd, 23:22:24 »
Idézetet írta: Hakim - 2017.05.02 kedd, 22:32:29
Sziasztok!
Megküzdöttem egy regisztrációért, végre érdemben kérdezhetek tapasztalatokról.
Adott egy 2009-es QXBA diesel Mondeo. @2000rpm körül, főleg 2. fokozatban - időnként 3-ban is, de 2-ban intenzívebb - érezhető némi "hullámzás" a motor hangjában, mely egy picit a kasztnira is kihat. Előfordul, hogy csak egy erősebb gyorsításkor jelentkezik, de van hogy lomha gáz alatt is. Korábban tapasztaltam azt is, hogy gyorsításkor - ez nagy tempónál szeret elő jönni - kihagyásokkal jön a teljesítmény. Tehát padlógáz, az autó meglódul, majd vár egy másodpercet, és megint meglódul.
Találkoztatok már a fentiekkel?
Üdv,
Bizony, sokan találkoztak már ezzel, keress rá a "hullámzás" szóra, minimum 100 találatod lesz. Nézd át ezeket, de egyébként a turbó lapátszöget állító vákuumszeleped (Pierburg nevű, a gyártója alapján) nem működik rendesen.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11039 Dátum:
2017.05.02 kedd, 23:26:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.02 kedd, 11:48:35
kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni
Sikerült Forscannel kiolvasnom - ez egy szimpla bluetooth-os cucc, nem kapcsolós, nem tudom, hogy ebben az esetben ez számít-e. Ezt kaptam:
===PCM DTC P02EA:00-28===
Kód: P02EA - Dízel beszívott levegő áramlás helyzetérzékelő áramkör időszakos/szabálytalan
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P02EA:00-28===
===PCM DTC P02E2:00-6C===
Kód: P02E2 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő áramköre alacsony
Állapot:
- DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
- A teszt nem fejeződött be
Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul
===END PCM DTC P02E2:00-6C===
===OBDII DTC P02E2-C===
Kód: P02E2 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő áramköre alacsony
Állapot:
- Megerősítve - a hiba fennállása megerősítve
Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II
===END OBDII DTC P02E2-C===
===SASM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Kormány szöghelyzet-érzékelő modul
===END SASM DTC Nincs===
===ABS DTC U3001:00-08===
Kód: U3001 - Vezérlőmodul szabálytalan leállás
Állapot:
- Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
- A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
Modul: Blokkolásgátló rendszer
===END ABS DTC U3001:00-08===
===PSCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Szervokormányzás-modul
===END PSCM DTC Nincs===
===BCMii DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs
Modul: Karosszéria vezérlőmodul
===END BCMii DTC Nincs===
Töröltem a hibakódokat, de azóta nem mentem vele, csak beindítottam - egyelőre nem jött vissza egy sem.
Megköszönöm, ha egy hozzáértő cartárs megszakérti nekem ezeket.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Hakim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11040 Dátum:
2017.05.03 szerda, 20:51:22 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.05.02 kedd, 23:22:24
Bizony, sokan találkoztak már ezzel, keress rá a "hullámzás" szóra, minimum 100 találatod lesz. Nézd át ezeket, de egyébként a turbó lapátszöget állító vákuumszeleped (Pierburg nevű, a gyártója alapján) nem működik rendesen.
Szia!
Sajnos a keresés a hullámzás szóra nem hozott jó eredményt (vagy valamit rosszul csináltam, Mk4 témakörben kerestem... ).
Mindkettő szelepet cserélni kell? Úgy olvastam, ez a levegőszűrő ház alatt van, illetve mindketten ott élnek.
Köszi,
Naplózva
2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
Mentatea
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11041 Dátum:
2017.05.03 szerda, 20:53:44 »
Idézetet írta: Hakim - 2017.05.03 szerda, 20:51:22
Szia!
Sajnos a keresés a hullámzás szóra nem hozott jó eredményt (vagy valamit rosszul csináltam, Mk4 témakörben kerestem... ).
Mindkettő szelepet cserélni kell? Úgy olvastam, ez a levegőszűrő ház alatt van, illetve mindketten ott élnek.
Köszi,
Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new
Naplózva
Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Hakim
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11042 Dátum:
2017.05.03 szerda, 21:07:02 »
Idézetet írta: Mentatea - 2017.05.03 szerda, 20:53:44
Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new
Szia!
Köszi!
Engem a @2000 körüli kasztniban is érezhető cucc jobban aggaszt picit, és félek hogy ez azt nem oldja meg. Ettől függetlenül úgy néz ki, ez csere érett.
Naplózva
2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11043 Dátum:
2017.05.03 szerda, 22:15:47 »
Idézetet írta: Mentatea - 2017.05.03 szerda, 20:53:44
Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new
Ott a pont
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11044 Dátum:
2017.05.05 péntek, 10:00:52 »
Leállítás utáni kattanás a motorban mitöl lehet? Azóta van hogy menet közben és állóhelyzetben is vadul pörög a ventillátor. Vízhöfok rendben, víz is van benne. Pierburg mindkettö cserés már 1-2 hónapja, nemsokára meglesz. Kapcsolós hibakódolvasóm nemsokára megjön, addig is hátha valaki tudja mi ez.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11045 Dátum:
2017.05.06 szombat, 01:40:02 »
Idézetet írta: Adam86 - 2017.05.05 péntek, 10:00:52
Leállítás utáni kattanás a motorban mitöl lehet? Azóta van hogy menet közben és állóhelyzetben is vadul pörög a ventillátor. Vízhöfok rendben, víz is van benne. Pierburg mindkettö cserés már 1-2 hónapja, nemsokára meglesz. Kapcsolós hibakódolvasóm nemsokára megjön, addig is hátha valaki tudja mi ez.
mire van állítva a hőmérséklet?
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11046 Dátum:
2017.05.06 szombat, 09:31:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2017.05.06 szombat, 01:40:02
mire van állítva a hőmérséklet?
22 fokra, manuális minden irányba, alacsony erősségen (3 csík). Automata módot, ac-t nem használom mostanában.
Naplózva
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11047 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 19:11:41 »
Hello Urak,
Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?
Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11048 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 19:21:37 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.05.08 hétfő, 19:11:41
Hello Urak,
Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?
Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?
az biztos jó.galaxyhoz és smaxhoz is hozza.ugyan az van a mondiban.
https://alkatreszek.hu/7_01771_01_0_pie_jk
gyertya .motorkódot állítsd be a szűrőn.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2008/2_0/D/elektromos-rendszer/izzitas-alkatreszei/izzitogyertya
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11049 Dátum:
2017.05.08 hétfő, 19:41:08 »
Idézetet írta: BRoland - 2017.05.08 hétfő, 19:11:41
Hello Urak,
Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?
Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?
izzítógyertyára visszakeresel, leírtam már melyikbe melyik való.
pierburg jó lesz bele, én is unixból rendeltem, ott se hozza mondeo-ra, galaxy, stb-re meg igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
214
215
216
217
218
219
220
[
221
]
222
223
224
225
226
227
228
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ