Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 09:55:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4720727 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2017.04.21 péntek, 18:36:27 »

Nos, rajta van az alsó burkolat.  vigyor3 Egy kérdés: jól tudom, hogy két részből áll az alsóburkolat? Egy keskeny, ami a lökös aljához van rögzitve és egy nagy a motor alatt? És ha igen, akkor kivehető a lökös alatti külön?  wave
2 részből van és kivehető, csak cumi visszarakni normálisan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2017.04.21 péntek, 20:59:35 »

2 részből van és kivehető, csak cumi visszarakni normálisan

Sejtettem, hogy nem lesz egyszerü. Miért lenne az? Na de muszály lesz levenni mindenképpen. Köszike!  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2017.04.21 péntek, 21:17:40 »

Sejtettem, hogy nem lesz egyszerü. Miért lenne az? Na de muszály lesz levenni mindenképpen. Köszike!  worship
kell hozzá egyszerre vagy 4 kéz, hogy minden jókor legyen jó helyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:02:50 »

kell hozzá egyszerre vagy 4 kéz, hogy minden jókor legyen jó helyen

Akkor lehet marad a szerviz, mert csak két kezem van sajna.  smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:04:39 »

Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:19:35 »

Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.  Cool
Tudom, mondta a BT is!  Cheesy Cheesy (Tipcsi, ez egy olyan igazi Alf féle magas labda volt...)  Cheesy 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:24:23 »

Én két kézzel szoktam, mindig sikerül.  Cool
de te sem először csinálod. mire rájön az ember, hogy milyen sorrendben kell rácsúsztatni, illeszteni, addig kell a több kéz vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:25:27 »

Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után  ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.

Tapasztalt valaki hasonlókat?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:25:47 »

Tudom, mondta a BT is!  Cheesy Cheesy (Tipcsi, ez egy olyan igazi Alf féle magas labda volt...)  Cheesy 

Direkt nem írtam bele a mondatba, hogy mit csinálok két kézzel............ legyen mit lecsapni!  Cool  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:30:11 »

Direkt nem írtam bele a mondatba, hogy mit csinálok két kézzel............ legyen mit lecsapni!  Cool  wave

Öklözni? Fujjjj.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:31:10 »

Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után  ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.

Tapasztalt valaki hasonlókat?

Csinálj egy vizes kárpittisztítást, ki tudja, lehet 50-60 lóerő pluszt is hoz...  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.22 szombat, 12:32:57 írta Monster Pimpili » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:39:29 »

Csinálj egy vizes kárpittisztítást, ki tudja, lehet 50-60 lóerő pluszt is hoz...  hehe
Az kevés! Hűtött alcantara ülések kellenek bele, garantált a 310 PS!   Cheesy Cheesy 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:41:42 »

Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után  ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.

Tapasztalt valaki hasonlókat?


Én azt szoktam, hogy amikor már nincsenek mínuszok már akkor kicserélem a téli szélvédőmosó folyadékot nyárira! Még a nyári gumik felrakása előtt.
Már nem kell attól félnem, hogy befagy a tartályba, de például piros lámpánál elindulva simán érezhető a teljesítmény többlet. A téli szélvédő mosó a fagytűrési tulajdonsága miatt visszafogja az autót kicsit.
Sőt a (téli) gumiszőnyegeket is előbb szoktam átcserélni a szövet szőnyegekre. Ezzel is lehet egy kis erőt nyerni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.22 szombat, 12:47:40 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:47:05 »


Én azt szoktam, hogy amikor már nincsenek mínuszok már akkor kicserélem a téli szélvédőmosó folyadékot nyárira! Még a nyári gumik felrakása előtt.
Már nem kell attól félnem, hogy befagy a tartályba, de például piros lámpánál elindulva simán érezhető a teljesítmény többlet. A téli szélvédő mosó a fagytűrési tulajdonsága miatt visszafogja az autót kicsit.
Sőt a (téli) gumiszőnyegeket is előbb szoktam átcserélni a szövet szőnyegekre. Ezzel is lehet egy is erőt nyerni.
indexfolyadékot is hamarabb cseréled? igazad van, veszélyesen kell élni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:47:52 »

Egy érdekesség: többször feltűnt, hogy autótakarítás után (belső) sokkal jobban megy a gép. Mintha úgy 20 - 30 lóerővel erősebb lenne...(jobban húz, vidámabban pörög föl)
Egy nem túl beleillő gumi szőnyeg van a lábam alatt ami egész mélyen becsúszik a pedálok alá. Arra gondoltam, hogy a szőnyeg alapesetben előre van csúszva, nyomhat valami érzékelőt majd a takarítás után a szőnyeg nem a megszokott helyére kerül emiatt van a változás. Persze egy idő után  ez a teljesítmény többlet megszűnik.
Mostanában sajnos hiába takarítgatok nem jön elő a jelenség ennek ellenére piszkálja a fantáziámat, hogy hogyan lehetne állandósítani ezt.

Tapasztalt valaki hasonlókat?
takarítás után a helyére rakod a gumiszőnyeget, használat közben meg lassan felcsúszik a gázpedál alá és nem lehet tőle teljesen lenyomni. nem véletlen találták ki a szőnyeg rögzítőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:49:38 »

indexfolyadékot is hamarabb cseréled? igazad van, veszélyesen kell élni eplus2

Bevallom, azt nem szoktam.  Undecided
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!  eljen

https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2017.04.22 szombat, 12:57:28 »

Bevallom, azt nem szoktam.  Undecided
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!  eljen

https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1

akkor ezt ajánlom figyelmedbe:
https://www.youtube.com/watch?v=E6GsXhBb10k

mk3-nél kicsit hosszadalmasabb az izzó helyén való feltöltés, de a végeredmény kárpótol érte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fbudai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:00:07 »

takarítás után a helyére rakod a gumiszőnyeget, használat közben meg lassan felcsúszik a gázpedál alá és nem lehet tőle teljesen lenyomni. nem véletlen találták ki a szőnyeg rögzítőt

Jogos, csak most már szőnyeg nélkül sem jön elő a "hatás", ezért tettem fel a kérdést. Azt gondoltam, hogy valamit szétbarmolhatott a gumi szőnyeg...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:00:15 »

Bevallom, azt nem szoktam.  Undecided
Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat! Ebből viszont csak márkásat veszek, megéri!  eljen

https://youtu.be/eWdqlpxRA4I?t=1


Itt egy videó hogyan tudod.

https://youtu.be/E6GsXhBb10k
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:05:06 »

Itt egy videó hogyan tudod.

https://youtu.be/E6GsXhBb10k

Nem azt mondtam, hogy nem tudom hogyan kell. Azt tudom!
Csak nem szoktam.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:09:26 »

Viszont szigorúan 2 évente cserélem a kipufogó csapágyat!
Basszus, én csak zsírozni szoktam, igaz a legjobb minőségű ACME reszelőzsírral. Lehet, hogy emiatt kopik kissé kagylósan a hátsó ülésen a könyöktámasz?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:13:21 »

Basszus, én csak zsírozni szoktam, igaz a legjobb minőségű ACME reszelőzsírral. Lehet, hogy emiatt kopik kissé kagylósan a hátsó ülésen a könyöktámasz?

Ha nincsen szétesve a csapágy, akkor elég lehet a zsírozás. De ha pl. hiányzik belőle görgő, akkor emiatt rezonancia keletkezik és így a káros rezgés miatt már kophat rendellenesen a könyöktámasz.
Javaslom vedd ki a csapágyat és nézd át, hátha sérült. Nem elég csak bent a helyén zsírozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2017.04.22 szombat, 13:23:07 »

Jogos, csak most már szőnyeg nélkül sem jön elő a "hatás", ezért tettem fel a kérdést. Azt gondoltam, hogy valamit szétbarmolhatott a gumi szőnyeg...

tedd a pedál alá a szőnyeget, aztán ki és meglesz a hatás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2017.04.25 kedd, 14:03:31 »

Sziasztok,

Az lenne  kérdésem, hogy a töltőlevegő hűtő cső műanyag része javítható? Nemrég láttam, amikor emelőn volt az autó, hogy a műanyag résznél, ami az intercooler felé megy, kifúj a levegő a két műanyag fél összeillesztésénél.
Van olyan házi barkács technológia, amivel javítható (pl. ragasztás, műanyag hegesztés)?
Elég drága az új elem, hogy gondolkodás nélkül cseréljem (cca. 28 eFt. https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_bal_2_0tdci_31806 )

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2017.04.25 kedd, 15:18:03 »

Sziasztok,

Az lenne  kérdésem, hogy a töltőlevegő hűtő cső műanyag része javítható? Nemrég láttam, amikor emelőn volt az autó, hogy a műanyag résznél, ami az intercooler felé megy, kifúj a levegő a két műanyag fél összeillesztésénél.
Van olyan házi barkács technológia, amivel javítható (pl. ragasztás, műanyag hegesztés)?
Elég drága az új elem, hogy gondolkodás nélkül cseréljem (cca. 28 eFt. https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/toltolevego_huto_cso/toltolevego_huto_cso_ford_mondeo_2007-_bal_2_0tdci_31806 )

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.

ha heggeszthető műanyagból van akkor igen, csak a tartósság a kérdés. nem hiszem, hogy egy bontott hibátlan 5-8eft-nál több legyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 00:40:30 »

Helló Srácok!


Kaptam egy OBD lámpát (csak a kicsi, a Convers sem jelezte, hogy motorhiba). Kiolvasás után szám-hibakód nincsen, de az eltárolt hibaüzenet az alábbi: "Intake air flow controll module failure", magyar nyelven: "Levegő áramlás szabályozó áramköri hiba". A sárga lámpa eltűnt, majd megint előjött.

Menni megy az autó, ugyanúgy, ahogy előtte, torpanás, hátbaütés, leállítás utáni fingás nincsen. (Leállítás után van, hogy durván áll meg a motor, de ez mindig így volt, kb. 15 leállításból 1.) De van úgy, hogy 1-2 szer egymás után. Ez gondolom a folytószelepállító Pierburg lesz, de fura, hogy fingás nincs, aminek ilyenkor kéne lennie, ha ez tojik be. Azt észrevettem (de ezt az én szubjektív érzésemnek tulajdonítom), hogy van, hogy egy kicsit jobban (inkább könnyebben, lazábban) gyorsul (legalábbis így érzem.) az autó.  De ilyen hirtelen megjövő nyomaték, torpanás nincs. Talán annyi,hogy gyorsításnál, ha változatlan gázpedál állásnál kettesben/hármasban gyorsítok, talán érzem, hogy a gyorsulás egy kicsit visszaesik 2200-2300 körül, (én ezt az elfogyó turbó levegőnek tulajdonítottam), de ez is épphogy érezhető.

Legtömegmérőt (pontosabban MAP szenzort) kivettem, nem volt koszos (bár a fém részt letöröltem, s ott volt rajta egy kis fekete köd (De ez csak a fehér ruhán látható), de lefújtam kontakt tisztítóval.

Valakinek esetleg volt már ilyen hibaüzenete, s volt mögötte valami hiba?
Volt már úgy valakinek, hogy az első Pierburg úgy ment tönkre, hogy nem is adott ki leállítás után hangot?
Nekem még szerintem ezek is az eredetiek...

Köszönettel,
Dani
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Black
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 08:54:25 »

Ha 2.0 TDCI motorod van, akkor ami miatt az EGR meg sem mozdul az egr hűtő és a 2-2 látható csavar leszedése után az az, hogy van egy csavar alulról az EGR szelepen. Ezt én úgy tudtam kicsavarni, hogy a sört megittam, és talán 5-ös imbusz kulcssal kicsavartam felülről behajolva. Ami kell, az annyi, hogy egy imbuszt fel kell áldozz, le kell vágni a rövid oldalának a felét, úgy férsz egyáltalán a csavarhoz.  Alulról hozzáférhetőbb ha olyan 80cm-el tudsz toldani egy imbuszt.
Üdv.: András
Ez az info nagy segítség volt. Még amikor írtad, akkor lementem egy piperetükörrel megnézni és tényleg ott van.
De csak húsvétkor volt időm foglalkozni vele, írni meg csak most.
Szóval nagy szívás az a csavar. Szerintem két órát biztos brékeltem mire kilazítottam. Tükör, imbuszflexelés, fetrengés a motoron, emlegetése a tervező családfájának, minden volt.
De végül sikerült leszednem.
Kitakarítottam, összeraktam (a ledugózást meghagytam) és ha nem is egyből de a check engine kijelzés megszűnt azóta se jött elő.
Azt itt olvastam, hogy többen akarnak a netről a ledugózáshoz lemezt rendelni. Nem akarok erről senkit lebeszélni, de nekem egy darab vékony alulemez amit itthon találtam (kicsit vastagabb mint egy sörösdoboz) is teljesen megfelelőnek bizonyult már több mint egy éve és azóta mentem min. 30k km-t.
Hajrá!
Naplózva

Ford Fiesta MKVII 2016/6  1,25 benzin
Ford Mondeo MKIV 2009/4 2.0TDCI Titanium Kombi
Ford Mondeo MKII 1999/5 1,8TD CLX Kombi (eladtam)
Lincoln Continental Mark V 1977/1 460 (7,5L)/V8 (végülis Ford 100 éve)
MGF 1996 1,8 benzin
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 22:20:06 »

Sziasztok,
Alf után szabadon én is kicseréltem az izzítókat. Nekem 2,5 óráig tartott Sad nem vagyok olyan ügyes, mint Alf Smiley. Főleg az akksi felől a harmadik volt szívás az nagyon el van rejtve és vennem kellett egy 280 mm-es hosszú fogót hozzá.
Érdekes, hogy könnyen kijöttek nekem is, pedig 9 éve tették be őket és nem voltak kormosak, de gondolom a dugózott egr is segít. 50e kmrt így ment már.
3 nem működött még szerencse, hogy beindult -9-ben is most télen...
Mostantól 120 ezrenkent cserélem őket, 16e Ft a gyári négy gyertya Smiley meg használnom kell néha az új fogóm Wink
Üdv bb

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2017.04.30 vasárnap, 22:22:15 »

Sziasztok,
Alf után szabadon én is kicseréltem az izzítókat. Nekem 2,5 óráig tartott Sad nem vagyok olyan ügyes, mint Alf Smiley. Főleg az akksi felől a harmadik volt szívás az nagyon el van rejtve és vennem kellett egy 280 mm-es hosszú fogót hozzá.
Érdekes, hogy könnyen kijöttek nekem is, pedig 9 éve tették be őket és nem voltak kormosak, de gondolom a dugózott egr is segít. 50e kmrt így ment már.
3 nem működött még szerencse, hogy beindult -9-ben is most télen...
Mostantól 120 ezrenkent cserélem őket, 16e Ft a gyári négy gyertya Smiley meg használnom kell néha az új fogóm Wink
Üdv bb



 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2017.05.02 kedd, 09:21:15 »

Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszi.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2017.05.02 kedd, 11:48:35 »

Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszi.
kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2017.05.02 kedd, 12:45:27 »

kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni
Köszi!  worship

Észak-Pesten tud valaki segíteni hibakódolvasásban? (leginkább IV, XV, XIV kerületek lennének jók, de persze Budapesten bárhová elgurulok, ha csak ezen múlik)

Köszönöm!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2017.05.02 kedd, 14:24:13 »

Köszi!  worship

Észak-Pesten tud valaki segíteni hibakódolvasásban? (leginkább IV, XV, XIV kerületek lennének jók, de persze Budapesten bárhová elgurulok, ha csak ezen múlik)

Köszönöm!

13. kerület?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2017.05.02 kedd, 15:17:07 »

Halihó!

Ezek szerint most ez a OBD-os lámpa korszak jön Smiley

Én most egy jó tanácsot megfogadva a szívósornál, vagyis a fojtószelep-házban lévő cuccokat tisztítottam ki. elképesztő mi retek van ott, a beszívott levegő hőmérsékletét mérő szenzor tiszta korom, ahogy a nyomásszenzor is, magáról a fojtószelep pillangójáról nem is beszélve. Hibajelzésem eltűnt, de a múltkor is, így ha a javulásom tartós lesz, beszámolok.

A biztonság kedvéért rendeltem két Pierburgert is, azokat cserélni fogom, mert hajlamosak meghibásodni, nekem még az eredetiek vannak benne.

Üdv.
D.


Sziasztok!
Engem is elért a sárga, motort ábárázoló lámpácska réme, a Torque azt mondja, hogy a hibakód P02E2. Itt a fórumon nem találtam semmit erre rákeresve, a net azt mondja, hogy "Diesel Intake Air Flow Control Circuit Low". A teljesítményen én nem érzek semmit, igaz, hogy pályán még nem voltam azóta, 100 km/h -ig nem mutat semmi rendelleneset. A levegő szívó csőben lévő szenzort (ez lenne a MAF?) kiszedtem, gyönyörű szép tiszta volt, semmi kosz.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszi.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:24:34 »

13. kerület?
Köszi, az is király lenne. Ma este felhekkelek a gépemre egy Forscan-t (ha tudok), és megpróbálom azzal is kiolvasni. Ha nem járok sikerrel, akkor majd kereslek (holnap-holnapután úgysem lenne jó, mert egész nap rendezvényen leszek, úgyhogy legkorábban péntek valamikor).
Üdv,
Józsi
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:36:16 »

Köszi, az is király lenne. Ma este felhekkelek a gépemre egy Forscan-t (ha tudok), és megpróbálom azzal is kiolvasni. Ha nem járok sikerrel, akkor majd kereslek (holnap-holnapután úgysem lenne jó, mert egész nap rendezvényen leszek, úgyhogy legkorábban péntek valamikor).
Üdv,
Józsi
szombaton leszek pesten, ha addig nem sikerül megoldani Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2017.05.02 kedd, 16:45:01 »

szombaton leszek pesten, ha addig nem sikerül megoldani Wink
Köszi, szólók időben, ha esetleg úgy alakulna.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Hakim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2017.05.02 kedd, 22:32:29 »

Sziasztok!

Megküzdöttem egy regisztrációért, végre érdemben kérdezhetek tapasztalatokról.

Adott egy 2009-es QXBA diesel Mondeo. @2000rpm körül, főleg 2. fokozatban - időnként 3-ban is, de 2-ban intenzívebb - érezhető némi "hullámzás" a motor hangjában, mely egy picit a kasztnira is kihat. Előfordul, hogy csak egy erősebb gyorsításkor jelentkezik, de van hogy lomha gáz alatt is. Korábban tapasztaltam azt is, hogy gyorsításkor - ez nagy tempónál szeret elő jönni - kihagyásokkal jön a teljesítmény. Tehát padlógáz, az autó meglódul, majd vár egy másodpercet, és megint meglódul.

Találkoztatok már a fentiekkel?

Üdv,
Naplózva

2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2017.05.02 kedd, 23:22:24 »

Sziasztok!

Megküzdöttem egy regisztrációért, végre érdemben kérdezhetek tapasztalatokról.

Adott egy 2009-es QXBA diesel Mondeo. @2000rpm körül, főleg 2. fokozatban - időnként 3-ban is, de 2-ban intenzívebb - érezhető némi "hullámzás" a motor hangjában, mely egy picit a kasztnira is kihat. Előfordul, hogy csak egy erősebb gyorsításkor jelentkezik, de van hogy lomha gáz alatt is. Korábban tapasztaltam azt is, hogy gyorsításkor - ez nagy tempónál szeret elő jönni - kihagyásokkal jön a teljesítmény. Tehát padlógáz, az autó meglódul, majd vár egy másodpercet, és megint meglódul.

Találkoztatok már a fentiekkel?

Üdv,


Bizony, sokan találkoztak már ezzel, keress rá a "hullámzás" szóra, minimum 100 találatod lesz. Nézd át ezeket, de egyébként a turbó lapátszöget állító vákuumszeleped (Pierburg nevű, a gyártója alapján) nem működik rendesen.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2017.05.02 kedd, 23:26:04 »

kipufogó hőmérséklet érzékelő elvileg az a kód. valami normálisabb programmal kéne kiolvasni

Sikerült Forscannel kiolvasnom - ez egy szimpla bluetooth-os cucc, nem kapcsolós, nem tudom, hogy ebben az esetben ez számít-e. Ezt kaptam:

===PCM DTC P02EA:00-28===
Kód: P02EA - Dízel beszívott levegő áramlás helyzetérzékelő áramkör időszakos/szabálytalan

Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P02EA:00-28===

===PCM DTC P02E2:00-6C===
Kód: P02E2 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő áramköre alacsony

Állapot:
 - DTC folyamatban - a lekérdezés idején szakaszosan jelentkezik
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz
 - A teszt nem fejeződött be

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

===END PCM DTC P02E2:00-6C===

===OBDII DTC P02E2-C===
Kód: P02E2 - Dízel beszívott levegő áramlásvezérlő áramköre alacsony

Állapot:
 - Megerősítve - a hiba fennállása megerősítve

Modul: Fedélzeti diagnosztika - OBD-II

===END OBDII DTC P02E2-C===

===SASM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Kormány szöghelyzet-érzékelő modul

===END SASM DTC Nincs===

===ABS DTC U3001:00-08===
Kód: U3001 - Vezérlőmodul szabálytalan leállás

Állapot:
 - Korábban tárolt DTC hibakód - a lekérdezés idején nem található
 - A hibajelző MIL lámpa nincs bekapcsolva ehhez a DTC hibakódhoz

Modul: Blokkolásgátló rendszer

===END ABS DTC U3001:00-08===

===PSCM DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Szervokormányzás-modul

===END PSCM DTC Nincs===

===BCMii DTC Nincs===
A DTC kiolvasás sikeres, tárolt hibakód nincs

Modul: Karosszéria vezérlőmodul

===END BCMii DTC Nincs===

Töröltem a hibakódokat, de azóta nem mentem vele, csak beindítottam - egyelőre nem jött vissza egy sem.

Megköszönöm, ha egy hozzáértő cartárs megszakérti nekem ezeket.

Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Hakim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2017.05.03 szerda, 20:51:22 »

Bizony, sokan találkoztak már ezzel, keress rá a "hullámzás" szóra, minimum 100 találatod lesz. Nézd át ezeket, de egyébként a turbó lapátszöget állító vákuumszeleped (Pierburg nevű, a gyártója alapján) nem működik rendesen.


Szia!

Sajnos a keresés a hullámzás szóra nem hozott jó eredményt (vagy valamit rosszul csináltam, Mk4 témakörben kerestem... ).

Mindkettő szelepet cserélni kell? Úgy olvastam, ez a levegőszűrő ház alatt van, illetve mindketten ott élnek.

Köszi,
Naplózva

2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
Mentatea
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2017.05.03 szerda, 20:53:44 »

Szia!

Sajnos a keresés a hullámzás szóra nem hozott jó eredményt (vagy valamit rosszul csináltam, Mk4 témakörben kerestem... ).

Mindkettő szelepet cserélni kell? Úgy olvastam, ez a levegőszűrő ház alatt van, illetve mindketten ott élnek.

Köszi,

Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new
Naplózva

Mondeo Turnier Mk4 FL 2012/06 2.0TDCI 163LE
Mondeo Turnier Mk5 FL 2021/11 Hybrid
Hakim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2017.05.03 szerda, 21:07:02 »

Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new


Szia!

Köszi!
Engem a @2000 körüli kasztniban is érezhető cucc jobban aggaszt picit, és félek hogy ez azt nem oldja meg. Ettől függetlenül úgy néz ki, ez csere érett.  worship
Naplózva

2009 Mondeo Mk4 5D 2.0 TDCI
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2017.05.03 szerda, 22:15:47 »

Szia! Szerintem ezt keresed.
http://mondeo.hu/index.php?topic=23709.new

Ott a pont  wave
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2017.05.05 péntek, 10:00:52 »

Leállítás utáni kattanás a motorban mitöl lehet? Azóta van hogy menet közben és állóhelyzetben is vadul pörög a ventillátor. Vízhöfok rendben, víz is van benne. Pierburg  mindkettö cserés már 1-2 hónapja, nemsokára meglesz. Kapcsolós hibakódolvasóm nemsokára megjön, addig is hátha valaki tudja mi ez.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2017.05.06 szombat, 01:40:02 »

Leállítás utáni kattanás a motorban mitöl lehet? Azóta van hogy menet közben és állóhelyzetben is vadul pörög a ventillátor. Vízhöfok rendben, víz is van benne. Pierburg  mindkettö cserés már 1-2 hónapja, nemsokára meglesz. Kapcsolós hibakódolvasóm nemsokára megjön, addig is hátha valaki tudja mi ez.

mire van állítva a hőmérséklet?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2017.05.06 szombat, 09:31:06 »

mire van állítva a hőmérséklet?
22 fokra, manuális minden irányba, alacsony erősségen (3 csík). Automata módot, ac-t nem használom mostanában.
Naplózva
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 19:11:41 »

Hello Urak,

Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás Wink
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?

Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?

Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 19:21:37 »

Hello Urak,

Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás Wink
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?

Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?


az biztos jó.galaxyhoz és smaxhoz is hozza.ugyan az van a mondiban. https://alkatreszek.hu/7_01771_01_0_pie_jk

gyertya .motorkódot állítsd be a szűrőn.

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2008/2_0/D/elektromos-rendszer/izzitas-alkatreszei/izzitogyertya
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2017.05.08 hétfő, 19:41:08 »

Hello Urak,

Kissé összekavarodtam, kéne egy kis tisztán látás Wink
Kellene cserélnem pierburg szelepet ill. izzítógyertyát.
Van itt egy leírás a pierburg szelepről, ha az a 701771010 cikkszámra keresek pl. a zsu.hu-n (de más webshopban is) mondeora nem adja ki, csak focus/cmax-ra. Most akkor mi az igazság?

Izzítógyertyára meg kilistáz M8 és M10 valamint 114mm és 118mm hosszú gyertyát is az adott motorhoz.
Melyik való a QXBA-ba?


izzítógyertyára visszakeresel, leírtam már melyikbe melyik való.

pierburg jó lesz bele, én is unixból rendeltem, ott se hozza mondeo-ra, galaxy, stb-re meg igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.