Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:11:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
261
262
263
264
265
266
267
[
268
]
269
270
271
272
273
274
275
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5258319 alkalommal)
0 Felhasználó és 261 vendég van a témában
Vili21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13350 Dátum:
2018.12.15 szombat, 16:23:58 »
Sziasztok!
Munkahelyváltás miatt felmerült a gondolat, hogy másik üzemanyagtöltő állomáson tankolhatnék.
Eddig MOL kúton tanukoltam, de a munkahelyem mellett található egy Dragonbenz nevű kút.
Egyszer tankoltam ott kényszerből és azt tapasztaltam, hogy kevesebbet fogyasztott a kocsi (2012 mk4 mondeno 2.0 TDCI).
Szóval Dragonbenz? Rajta van a használható benzinkutak tértéképén?
Vagy órási bakit követtem el, mert noname helyen tankoltam?
(ja és szeretném ha hosszúéletű lenne az autóm, ha eddig nem derült volna ki. Vagy a MOL is sz*r?
)
Köszi!
Naplózva
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13351 Dátum:
2018.12.15 szombat, 21:00:09 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.12.07 péntek, 14:38:10
Sziasztok!
Faceliftes 2.0 Tdciben izzítógyertyákat cserélnék. Milyen márkát vegyek? Beru, Bosch, Ngk
Üzemanyagszűrőt, szívócsonk pillangószelepet, EGR-t elég levenni?
Milyen tömítésekkel számoljak?
Hűtővíz az EGRnél fog folyni igaz?
Köszönöm
Szerinted ezek közül melyik éri meg?
https://cromax.hu/motor/gyujtasrendszer/izzitogyertya/izzitogyertya_citroen_ford_peugeot_56024
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13352 Dátum:
2018.12.16 vasárnap, 18:17:19 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.12.15 szombat, 21:00:09
Szerinted ezek közül melyik éri meg?
https://cromax.hu/motor/gyujtasrendszer/izzitogyertya/izzitogyertya_citroen_ford_peugeot_56024
Beru vagy NGK lesz
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13353 Dátum:
2018.12.16 vasárnap, 19:09:13 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.12.16 vasárnap, 18:17:19
Beru vagy NGK lesz
Azok mennyivel jobbak a gyárinál?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13354 Dátum:
2018.12.16 vasárnap, 19:27:13 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.12.16 vasárnap, 19:09:13
Azok mennyivel jobbak a gyárinál?
Szerintem a gyári ngk
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13355 Dátum:
2018.12.16 vasárnap, 20:53:22 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.12.16 vasárnap, 19:27:13
Szerintem a gyári ngk
Akkor ez is jó lehet?
https://www.mindenamiford.hu/ford_mondeo_103/ford_mondeo_200702____107/20l_duratorq_tdci_120kw__163le_991/motor_gyujtas_kipufogo_1930/izzitogyertya-1824690
Elvileg FL-es mert 120kW-ot mutat
Hogyan kerül "csak" ennyibe, máshol meg kedvezménnyel 6000Ft az NGK?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13356 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 09:26:11 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.12.16 vasárnap, 20:53:22
Akkor ez is jó lehet?
https://www.mindenamiford.hu/ford_mondeo_103/ford_mondeo_200702____107/20l_duratorq_tdci_120kw__163le_991/motor_gyujtas_kipufogo_1930/izzitogyertya-1824690
Elvileg FL-es mert 120kW-ot mutat
Hogyan kerül "csak" ennyibe, máshol meg kedvezménnyel 6000Ft az NGK?
https://alkatreszfordpetranyi.hu/mondeo+2007-2014+gyertya23289+izzitogyertya-ws-c2813,2939,23289,23291
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13357 Dátum:
2018.12.17 hétfő, 21:30:29 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.12.17 hétfő, 09:26:11
https://alkatreszfordpetranyi.hu/mondeo+2007-2014+gyertya23289+izzitogyertya-ws-c2813,2939,23289,23291
Hát ez meg még olcsóbb
Hogyan csinálják?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bonca
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 367
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13358 Dátum:
2018.12.18 kedd, 16:31:26 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.12.16 vasárnap, 19:27:13
Szerintem a gyári ngk
A Petrányinál vettem, és Beru van rajta.
Bonca
Naplózva
2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13359 Dátum:
2018.12.18 kedd, 17:49:03 »
Üdv!
Egy érdekes talány, valakinek ötlete!?
Nem tudom tartani a fordulatot álló kocsinál 1850es fordulat felett. Forscan, élő adatok: összes gázpedál érték (helyzet, feszültség érték, stb)+ fordulatszám -> Gázpedál fixen 10,59% fordulatszám fixen 1850. Aztán gázpedál fixen 10,98 fordulatszám felfut tiltásig akár (4000nél elvettem a gázt).
Ez újdonság! Valakinek ötlet? Mi ragadhat be vagy mi okozhat ilyet?
Szerk.: hibakód nincs!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.19 szerda, 05:59:45 írta ManiMondeo
»
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13360 Dátum:
2018.12.19 szerda, 09:18:54 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.12.18 kedd, 16:31:26
A Petrányinál vettem, és Beru van rajta.
Bonca
Nekem is Beru volt a Ford dobozban és az is Beru volt, amit cseréltem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13361 Dátum:
2018.12.19 szerda, 14:21:10 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.12.19 szerda, 09:18:54
Nekem is Beru volt a Ford dobozban és az is Beru volt, amit cseréltem!
az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13362 Dátum:
2018.12.19 szerda, 17:58:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.19 szerda, 14:21:10
az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód...
Én is most vettem gyárit, NGK volt a dobozban.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13363 Dátum:
2018.12.19 szerda, 18:00:02 »
+1 BERU, az egynyócban nekem is az volt
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13364 Dátum:
2018.12.19 szerda, 21:42:32 »
Idézetet írta: G_B - 2018.12.19 szerda, 18:00:02
+1 BERU, az egynyócban nekem is az volt
1nyóc nem játszik!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13365 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 07:00:26 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.12.19 szerda, 21:42:32
1nyóc nem játszik!
tudomtudom.
minden játékból kimaradtam, ezér' inkább eladtam
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13366 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 09:25:09 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2018.12.18 kedd, 17:49:03
Üdv!
Egy érdekes talány, valakinek ötlete!?
Nem tudom tartani a fordulatot álló kocsinál 1850es fordulat felett. Forscan, élő adatok: összes gázpedál érték (helyzet, feszültség érték, stb)+ fordulatszám -> Gázpedál fixen 10,59% fordulatszám fixen 1850. Aztán gázpedál fixen 10,98 fordulatszám felfut tiltásig akár (4000nél elvettem a gázt).
Ez újdonság! Valakinek ötlet? Mi ragadhat be vagy mi okozhat ilyet?
Szerk.: hibakód nincs!
Ötlet esetleg?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13367 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 13:39:20 »
Idézetet írta: alf® - 2018.12.19 szerda, 14:21:10
az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód...
Nekem is megjöttek, NGK. Ezeket tesztelik ahol csinálják vagy miért vannak megégve?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13368 Dátum:
2018.12.20 csütörtök, 13:54:08 »
Nem mindegy, hogy beru, ngk, vagy kajabá?
Ráadásul a Trollt úgy átbaxták, hogy az nem is Beru, hanem Bure...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rallywb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13369 Dátum:
2018.12.25 kedd, 22:11:18 »
Sziasztok!
Keresném a következő hibára a megoldást hátha valaki belefutott már.
2012 2,0tdci 143Le motornál tapasztaltam mostanában, hogy leggyakrabban teli gázos kigyorsításnál 2000 ford felett be torpangat kb 2 sec re elveszi a gázt és
kb 2 sec re villog a kipörgésgátló is. Eleinte a kipörgésgátló nem villogot. Hibakód nincs sajnos. Normál közlekedésnél nincs hiba.
Turbó nyomás? Vagy porlasztó? Nagy gázos gyorsításnál magasabb fordulaton eléggé csörgős hangja van de lehet, hogy fordnál ez normális?!
Válaszotok előre is köszi.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13370 Dátum:
2018.12.25 kedd, 22:16:09 »
Idézetet írta: rallywb - 2018.12.25 kedd, 22:11:18
Sziasztok!
Keresném a következő hibára a megoldást hátha valaki belefutott már.
2012 2,0tdci 143Le motornál tapasztaltam mostanában, hogy leggyakrabban teli gázos kigyorsításnál 2000 ford felett be torpangat kb 2 sec re elveszi a gázt és
kb 2 sec re villog a kipörgésgátló is. Eleinte a kipörgésgátló nem villogot. Hibakód nincs sajnos. Normál közlekedésnél nincs hiba.
Turbó nyomás? Vagy porlasztó? Nagy gázos gyorsításnál magasabb fordulaton eléggé csörgős hangja van de lehet, hogy fordnál ez normális?!
Válaszotok előre is köszi.
Nem a kuplung csúszik meg?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rallywb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13371 Dátum:
2018.12.25 kedd, 22:24:27 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.12.25 kedd, 22:16:09
Nem a kuplung csúszik meg?
A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13372 Dátum:
2018.12.25 kedd, 22:44:54 »
Idézetet írta: rallywb - 2018.12.25 kedd, 22:24:27
A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.
Nagyobb fokozatban produkálja?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13373 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 11:43:04 »
Idézetet írta: rallywb - 2018.12.25 kedd, 22:24:27
A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.
Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13374 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 12:07:53 »
Idézetet írta: Savanya - 2018.12.27 csütörtök, 11:43:04
Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Ha nincs hozzá gombod, akkor ha jól emlékszem menüből.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13375 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 12:16:03 »
Idézetet írta: titta - 2018.12.27 csütörtök, 12:07:53
Ha nincs hozzá gombod, akkor ha jól emlékszem menüből.
Köszi.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
rallywb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13376 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:17:50 »
Idézetet írta: Savanya - 2018.12.27 csütörtök, 11:43:04
Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Igen a menüben ki lehet kapcsolni.
Naplózva
rallywb
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13377 Dátum:
2018.12.27 csütörtök, 19:32:48 »
Kipróbáltam kikapcsolt kipörgésgátlóval is és feltünt hogy nem is az az ikon villogot hanem a menetstabilizátornak az ikonja.
Tehát erős gyorsításnál megtorpan az autó , elveszi a gázt, villog a menet stab ikonja kb 2-3 ms ig utána megint megy utána újra kezdi.
Normális tempóban nem csinálja. Alacsony fordulaton teli gázos gyorsításnál is előfordul. Elméletileg lehet kupplung hiba is de nem csúszik meg legalábbis nem látom a fordulaton
és nem is érzem. Hibatároló üres, élő adatok még nem voltak böngészve.
Hátha valaki belefutott már ilyen hibába. Valakinek ötlet???
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13378 Dátum:
2018.12.28 péntek, 08:20:15 »
Sziasztok!
Apró kis rángatasok mik lehetnek alapjaraton?
Igazából csak a kasztnin érzem, fordulatszámon nem latni és a hangján se hallani.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.28 péntek, 08:21:49 írta Thomas8607
»
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13379 Dátum:
2018.12.28 péntek, 14:20:09 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2018.12.28 péntek, 08:20:15
Sziasztok!
Apró kis rángatasok mik lehetnek alapjaraton?
Igazából csak a kasztnin érzem, fordulatszámon nem latni és a hangján se hallani.
Nézd meg közben a pillanatnyi fogyasztást. Ha nem 0,5-0,6 körüli érték hanem olyan 1,4-1,6 közti, akkor épp regenerál. Ilyenkor érdemes hagyni hogy végigcsinálja.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13380 Dátum:
2018.12.28 péntek, 19:27:20 »
Idézetet írta: titta - 2018.12.28 péntek, 14:20:09
Nézd meg közben a pillanatnyi fogyasztást. Ha nem 0,5-0,6 körüli érték hanem olyan 1,4-1,6 közti, akkor épp regenerál. Ilyenkor érdemes hagyni hogy végigcsinálja.
Nem regenerál, de olyasmi érzésre. Pillanatnyi 0.4-0.5 akkor is érzem.
Csak érezni lehet ha fogom a kormányt meg az ülésben is érezni.
Semmi mason nem észrevehető.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13381 Dátum:
2018.12.29 szombat, 14:38:47 »
Sziasztok
Az uncsim nemreg vett egy 2008-as , 2.0 TDCI QXBA motorkodu mondeot. Mar tulesett egy reszecskeszuro cseren, sajnos kuka volt, sot regeneralodas kozben ki is gyulladt...
A lenyeg hogy megmaradtak meg a kovetkezo hibakodok, a turbora vonatkozva. Ha megtudnatok nezni es velemenyt mondani megkoszonnem (kuka/felujitas, illetve mast is meg lehet meg nezni)
- P003A:16-6C - turbocharger boost control A Position exceeded learning limit
- P2566:00-24 - turbocharger boost control position sensor A circuit intermittent
- P0299 - turbocharger A Underboost condition
- P2566-C - turbochargher boost control position sensor A circuit intermittent
Persze ero az nincs benne , viszont nem is fustol.
Koszonom
«
Utoljára szerkesztve: 2018.12.29 szombat, 14:41:07 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
sanyo31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13382 Dátum:
2019.01.02 szerda, 11:04:28 »
Üdv!
Vezérléscsere mondeo mk4 2.2 tdci 175 ps kudarcba fulladt .. A megrendelt szettben (Bosch) egy renault feszítő lapult (autodoc.de) Egyelőre visszaépítettem amit lebontottam .... A kérdésem az lenne még a főtengely rögzítési pont,ennél a motornál is az önindító mögött van ? Mert nem találtam ..
1:
2:
3:
Naplózva
Mondeo kombi 2008 dec. 2.2 TDCI
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13383 Dátum:
2019.01.02 szerda, 11:04:45 »
Boldog, békés új esztendőt mindannyiótoknak!
Még nem jutottam előrébb történetemmel.
Bontott esetleg ilyen alkatrészt valaki már? (beszerzett kép, nem bontottam le
)
A
pirossal bekeretezett
részek bonthatóak roncsolódás nélkül? Tisztíthatóak, beszerezhetőek esetleges belső elemeik? (Membrán, szelep,..)
A
nyíllal jelölt
itt már nem látható csővégen is van szelep, szűrő, ... ? Ami elromolhat. Ott is egy műanyag komplexebb egység lapul eldugva mélyen. Az egyben az olajbetöltő bevezetése is. Annak a blokknak mi a neve? Fotót nem találtam egyenlőre.
Idézetet írta: fecskebeka - 2018.11.01 csütörtök, 15:10:19
Üdv!
Találkozott már valamelyikőtök ilyennel, mi lehet az ok?
A
kartergáz visszavezető cső és a nagy szívócső találkozásánál, .......
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.02 szerda, 12:06:07 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13384 Dátum:
2019.01.02 szerda, 11:08:47 »
Idézetet írta: sanyo31 - 2019.01.02 szerda, 11:04:28
Üdv!
Vezérléscsere mondeo mk4 2.2 tdci 175 ps kudarcba fulladt .. A megrendelt szettben (Bosch) egy renault feszítő lapult (autodoc.de) Egyelőre visszaépítettem amit lebontottam .... A kérdésem az lenne még a főtengely rögzítési pont,ennél a motornál is az önindító mögött van ? Mert nem találtam ..
igen. lekell szedni az indítómotort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13385 Dátum:
2019.01.02 szerda, 11:10:20 »
Idézetet írta: toby_as - 2018.12.29 szombat, 14:38:47
Sziasztok
Az uncsim nemreg vett egy 2008-as , 2.0 TDCI QXBA motorkodu mondeot. Mar tulesett egy reszecskeszuro cseren, sajnos kuka volt, sot regeneralodas kozben ki is gyulladt...
A lenyeg hogy megmaradtak meg a kovetkezo hibakodok, a turbora vonatkozva. Ha megtudnatok nezni es velemenyt mondani megkoszonnem (kuka/felujitas, illetve mast is meg lehet meg nezni)
- P003A:16-6C - turbocharger boost control A Position exceeded learning limit
- P2566:00-24 - turbocharger boost control position sensor A circuit intermittent
- P0299 - turbocharger A Underboost condition
- P2566-C - turbochargher boost control position sensor A circuit intermittent
Persze ero az nincs benne , viszont nem is fustol.
Koszonom
a vezérlőt lehet-kell javíttatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13386 Dátum:
2019.01.02 szerda, 11:15:25 »
Nemek a FORD M3 ban csinálták, talán más az elrendezés, de az önindítóhoz nem nyúltak az biztos. Tüzetesen nem figyeltem, de végig ott voltam. Csak a vezérlési oldalon dolgoztak.
Szerencsére megy azóta is
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 11:08:47
igen. lekell szedni az indítómotort.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sanyo31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13387 Dátum:
2019.01.02 szerda, 13:49:48 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 11:08:47
igen. lekell szedni az indítómotort.
Köszi az infót... reméltem ,hogy nem kell , mert van valami felépítmény az önindító mellett ami nem engedi kihúzni a helyéről.. akkor azt is le kell bontani....
Naplózva
Mondeo kombi 2008 dec. 2.2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13388 Dátum:
2019.01.02 szerda, 16:04:22 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2019.01.02 szerda, 11:15:25
Nemek a FORD M3 ban csinálták, talán más az elrendezés, de az önindítóhoz nem nyúltak az biztos. Tüzetesen nem figyeltem, de végig ott voltam. Csak a vezérlési oldalon dolgoztak.
Szerencsére megy azóta is
mk4,smx-galaxiban lekell szedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13389 Dátum:
2019.01.02 szerda, 16:08:23 »
Ok.
Én csak az enyémnél láttam amit.., próbáltam segíteni, ha nem is sokat tudtam! Üdv! BUÉK mester!
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 16:04:22
mk4,smx-galaxiban lekell szedni.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13390 Dátum:
2019.01.02 szerda, 16:41:04 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2019.01.02 szerda, 16:08:23
Ok.
Én csak az enyémnél láttam amit.., próbáltam segíteni, ha nem is sokat tudtam! Üdv! BUÉK mester!
szinte majdnem mindnél hasonló a művelet.
http://mondeo.hu/index.php?topic=24682.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13391 Dátum:
2019.01.02 szerda, 17:58:02 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 16:41:04
szinte majdnem mindnél hasonló a művelet.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13392 Dátum:
2019.01.04 péntek, 06:37:59 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.02 szerda, 11:10:20
a vezérlőt lehet-kell javíttatni.
Szia es BUEK mindenkinek!
A vezerlo alatt a PCM-re gondolsz?
Ha igen mit lehet azon javitani? (kontakthiba?)
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 06:39:38 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13393 Dátum:
2019.01.04 péntek, 06:56:09 »
Idézetet írta: toby_as - 2019.01.04 péntek, 06:37:59
Szia es BUEK mindenkinek!
A vezerlo alatt a PCM-re gondolsz?
Ha igen mit lehet azon javitani? (kontakthiba?)
nem. a turbó elektronikára, ha elektronikus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
toby_as
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13394 Dátum:
2019.01.04 péntek, 16:44:07 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 06:56:09
nem. a turbó elektronikára, ha elektronikus.
Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.
Amugy a MAF(P) szenzor es EGR takaritas utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :
P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,
Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....
Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 16:47:05 írta toby_as
»
Naplózva
Mondeo MK5 1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140(163), UFBA, Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4 2.0 TDCI - 140, QXBA, Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3 1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13395 Dátum:
2019.01.04 péntek, 16:56:33 »
Idézetet írta: toby_as - 2019.01.04 péntek, 16:44:07
Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.
Amugy a MAF(P) szenzor es EGR takaritas utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :
P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,
Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....
Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?
dehogynem. Ha nem megy a turbó, kormol az autó.Amíg nincs turbónyomás, addig sose lesz regen,sem.
Amúgy a normál nyomáskülönbség kb 0,8 ról indul, és 12-15ig megy fel fordulaton.Nyilván a 26 már egy telített állapotot jelez.Az 26bar nyomás...!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13396 Dátum:
2019.01.04 péntek, 17:10:26 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 16:56:33
dehogynem. Ha nem megy a turbó, kormol az autó.Amíg nincs turbónyomás, addig sose lesz regen,sem.
Amúgy a normál nyomáskülönbség kb 0,8 ról indul, és 12-15ig megy fel fordulaton.Nyilván a 26 már egy telített állapotot jelez.Az 26bar nyomás...!!
Gondolom mk3-nál is kPa-ban mér a ForScan, úgy csak 0,26 Bar a nyomás. Nekem az mk4nél alapjáraton 0,5-1,5 kPa között van általában, hosszú padlózásnál felmegy 30-37-re is (5-ben 150-nél padlón
), de alapjáraton a 3 kicsit valóban sok.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13397 Dátum:
2019.01.04 péntek, 17:30:04 »
Idézetet írta: xrobe - 2019.01.04 péntek, 17:10:26
Gondolom mk3-nál is kPa-ban mér a ForScan, úgy csak 0,26 Bar a nyomás. Nekem az mk4nél alapjáraton 0,5-1,5 kPa között van általában, hosszú padlózásnál felmegy 30-37-re is (5-ben 150-nél padlón
), de alapjáraton a 3 kicsit valóban sok.
ez mk4, de most nem emlékszem a mértékegységre pontosan...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13398 Dátum:
2019.01.04 péntek, 19:00:04 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 17:30:04
ez mk4, de most nem emlékszem a mértékegységre pontosan...
Benéztem a topicot
, akkor viszont kPa az. Nekem amikor emiatt motorhibát dobott, akkor alapjáraton 8-9 volt az értéke. A 3 viszont akkor sem faja.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13399 Dátum:
2019.01.04 péntek, 20:01:14 »
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,
Evvel nem kell feltétlenül foglalkozni, ez még jó részecskeszűrő mellett is megjelenik megszakított regenek miatt. És van, hogy automatikusan törlődik. /FORD központ/
Talán az sem utolsó infó, hogy élő adat, vagy csak tárolt. Bár ha törlés után jön azonnal, akkor ott van. Több infót kellene együtt kiolvasni folyamatában.... együttes változásokat, ráhatásokat figyelni.
Mértékegységet be lehet állítani forscan-ben. És talán illene is írni tanult ebereknek.
Idézetet írta: toby_as - 2019.01.04 péntek, 16:44:07
Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.
Amugy a MAF(P) szenzor es EGR takaritas utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :
P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,
Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....
Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 20:03:31 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak:
1
...
261
262
263
264
265
266
267
[
268
]
269
270
271
272
273
274
275
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ