Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:40:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5255591 alkalommal)
Gejza és 39 vendég van a témában
Vili21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #13350 Dátum: 2018.12.15 szombat, 16:23:58 »

Sziasztok!

Munkahelyváltás miatt felmerült a gondolat, hogy másik üzemanyagtöltő állomáson tankolhatnék.
Eddig MOL kúton tanukoltam, de a munkahelyem mellett található egy Dragonbenz nevű kút.
Egyszer tankoltam ott kényszerből és azt tapasztaltam, hogy kevesebbet fogyasztott a kocsi (2012 mk4 mondeno 2.0 TDCI).

Szóval Dragonbenz? Rajta van a használható benzinkutak tértéképén?
Vagy órási bakit követtem el, mert noname helyen tankoltam?   Shocked

(ja és szeretném ha hosszúéletű lenne az autóm, ha eddig nem derült volna ki. Vagy a MOL is sz*r? Cheesy)
Köszi!
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13351 Dátum: 2018.12.15 szombat, 21:00:09 »

Sziasztok!

Faceliftes 2.0 Tdciben izzítógyertyákat cserélnék. Milyen márkát vegyek? Beru, Bosch, Ngk
Üzemanyagszűrőt, szívócsonk pillangószelepet, EGR-t elég levenni?
Milyen tömítésekkel számoljak?
Hűtővíz az EGRnél fog folyni igaz?

Köszönöm

Szerinted ezek közül melyik éri meg?

https://cromax.hu/motor/gyujtasrendszer/izzitogyertya/izzitogyertya_citroen_ford_peugeot_56024
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13352 Dátum: 2018.12.16 vasárnap, 18:17:19 »


Beru vagy NGK lesz
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13353 Dátum: 2018.12.16 vasárnap, 19:09:13 »

Beru vagy NGK lesz

Azok mennyivel jobbak a gyárinál?
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13354 Dátum: 2018.12.16 vasárnap, 19:27:13 »

Azok mennyivel jobbak a gyárinál?

Szerintem a gyári ngk
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13355 Dátum: 2018.12.16 vasárnap, 20:53:22 »

Szerintem a gyári ngk

Akkor ez is jó lehet?
https://www.mindenamiford.hu/ford_mondeo_103/ford_mondeo_200702____107/20l_duratorq_tdci_120kw__163le_991/motor_gyujtas_kipufogo_1930/izzitogyertya-1824690
Elvileg FL-es mert 120kW-ot mutat
Hogyan kerül "csak" ennyibe, máshol meg kedvezménnyel 6000Ft az NGK?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13356 Dátum: 2018.12.17 hétfő, 09:26:11 »

Akkor ez is jó lehet?
https://www.mindenamiford.hu/ford_mondeo_103/ford_mondeo_200702____107/20l_duratorq_tdci_120kw__163le_991/motor_gyujtas_kipufogo_1930/izzitogyertya-1824690
Elvileg FL-es mert 120kW-ot mutat
Hogyan kerül "csak" ennyibe, máshol meg kedvezménnyel 6000Ft az NGK?

https://alkatreszfordpetranyi.hu/mondeo+2007-2014+gyertya23289+izzitogyertya-ws-c2813,2939,23289,23291

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13357 Dátum: 2018.12.17 hétfő, 21:30:29 »

Hát ez meg még olcsóbb Cheesy
Hogyan csinálják?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #13358 Dátum: 2018.12.18 kedd, 16:31:26 »

Szerintem a gyári ngk

A Petrányinál vettem, és Beru van rajta.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13359 Dátum: 2018.12.18 kedd, 17:49:03 »

Üdv!
Egy érdekes talány, valakinek ötlete!?
Nem tudom tartani a fordulatot álló kocsinál 1850es fordulat felett. Forscan, élő adatok: összes gázpedál érték (helyzet, feszültség érték, stb)+ fordulatszám -> Gázpedál fixen 10,59% fordulatszám fixen 1850. Aztán gázpedál fixen 10,98 fordulatszám felfut tiltásig akár (4000nél elvettem a gázt).
Ez újdonság! Valakinek ötlet? Mi ragadhat be vagy mi okozhat ilyet?   wow1

Szerk.: hibakód nincs!
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.19 szerda, 05:59:45 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #13360 Dátum: 2018.12.19 szerda, 09:18:54 »

A Petrányinál vettem, és Beru van rajta.

Bonca

Nekem is Beru volt a Ford dobozban és az is Beru volt, amit cseréltem!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13361 Dátum: 2018.12.19 szerda, 14:21:10 »

Nekem is Beru volt a Ford dobozban és az is Beru volt, amit cseréltem!
az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13362 Dátum: 2018.12.19 szerda, 17:58:20 »

az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód... vigyor3

Én is most vettem gyárit, NGK volt a dobozban.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #13363 Dátum: 2018.12.19 szerda, 18:00:02 »

+1 BERU, az egynyócban nekem is az volt
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #13364 Dátum: 2018.12.19 szerda, 21:42:32 »

+1 BERU, az egynyócban nekem is az volt
1nyóc nem játszik!  Cheesy Cheesy Cheesy  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #13365 Dátum: 2018.12.20 csütörtök, 07:00:26 »

1nyóc nem játszik!  Cheesy Cheesy Cheesy  integet2
tudomtudom.
minden játékból kimaradtam, ezér' inkább eladtam  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #13366 Dátum: 2018.12.20 csütörtök, 09:25:09 »

Üdv!
Egy érdekes talány, valakinek ötlete!?
Nem tudom tartani a fordulatot álló kocsinál 1850es fordulat felett. Forscan, élő adatok: összes gázpedál érték (helyzet, feszültség érték, stb)+ fordulatszám -> Gázpedál fixen 10,59% fordulatszám fixen 1850. Aztán gázpedál fixen 10,98 fordulatszám felfut tiltásig akár (4000nél elvettem a gázt).
Ez újdonság! Valakinek ötlet? Mi ragadhat be vagy mi okozhat ilyet?   wow1

Szerk.: hibakód nincs!

Ötlet esetleg?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13367 Dátum: 2018.12.20 csütörtök, 13:39:20 »

az a baj. A gyárban NKG-t szerelnek be.Biztosan totálkáros volt az autód... vigyor3

Nekem is megjöttek, NGK. Ezeket tesztelik ahol csinálják vagy miért vannak megégve? Cheesy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13368 Dátum: 2018.12.20 csütörtök, 13:54:08 »



Nem mindegy, hogy beru, ngk, vagy kajabá?
 nyes vigyor3

Ráadásul a Trollt úgy átbaxták, hogy az nem is Beru, hanem Bure...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rallywb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #13369 Dátum: 2018.12.25 kedd, 22:11:18 »

Sziasztok!  integet2

Keresném a következő hibára a megoldást hátha valaki belefutott már.

2012 2,0tdci 143Le motornál tapasztaltam mostanában, hogy leggyakrabban teli gázos kigyorsításnál 2000 ford felett be torpangat kb 2 sec re elveszi a gázt és
kb 2 sec re villog a kipörgésgátló is. Eleinte a kipörgésgátló nem villogot.  Hibakód nincs sajnos.  Normál közlekedésnél nincs hiba.
Turbó nyomás? Vagy porlasztó?  Nagy gázos gyorsításnál magasabb fordulaton eléggé csörgős hangja van de lehet, hogy fordnál ez normális?!

Válaszotok előre is köszi.


Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13370 Dátum: 2018.12.25 kedd, 22:16:09 »

Sziasztok!  integet2

Keresném a következő hibára a megoldást hátha valaki belefutott már.

2012 2,0tdci 143Le motornál tapasztaltam mostanában, hogy leggyakrabban teli gázos kigyorsításnál 2000 ford felett be torpangat kb 2 sec re elveszi a gázt és
kb 2 sec re villog a kipörgésgátló is. Eleinte a kipörgésgátló nem villogot.  Hibakód nincs sajnos.  Normál közlekedésnél nincs hiba.
Turbó nyomás? Vagy porlasztó?  Nagy gázos gyorsításnál magasabb fordulaton eléggé csörgős hangja van de lehet, hogy fordnál ez normális?!

Válaszotok előre is köszi.




Nem a kuplung csúszik meg?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rallywb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #13371 Dátum: 2018.12.25 kedd, 22:24:27 »

Nem a kuplung csúszik meg?

A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13372 Dátum: 2018.12.25 kedd, 22:44:54 »

A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.



Nagyobb fokozatban produkálja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13373 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 11:43:04 »

A kipörgésgátló villogása óta nekem is átfutott az agyamon. De nem tűnt kuplung hibának, kipróbálom kikapcsolt kipörgésgátlóval akkor hátha kiadja.


Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13374 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 12:07:53 »

Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?

Ha nincs hozzá gombod, akkor ha jól emlékszem menüből.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13375 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 12:16:03 »

Ha nincs hozzá gombod, akkor ha jól emlékszem menüből.
Köszi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
rallywb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #13376 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:17:50 »

Hogy lehet kikapcsolni a kipörgésgátlót?

Igen a menüben ki lehet kapcsolni.
Naplózva
rallywb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #13377 Dátum: 2018.12.27 csütörtök, 19:32:48 »

Kipróbáltam kikapcsolt kipörgésgátlóval is és feltünt hogy nem is az az ikon villogot hanem a menetstabilizátornak az ikonja.

Tehát erős gyorsításnál megtorpan az autó , elveszi a gázt, villog a menet stab ikonja kb 2-3 ms ig utána megint megy utána újra kezdi.
Normális tempóban nem csinálja. Alacsony fordulaton teli gázos gyorsításnál is előfordul.  Elméletileg lehet kupplung hiba is de nem csúszik meg legalábbis nem látom a fordulaton
és nem is érzem. Hibatároló üres, élő adatok még nem voltak böngészve.

Hátha valaki belefutott már ilyen hibába. Valakinek ötlet???  falbav
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13378 Dátum: 2018.12.28 péntek, 08:20:15 »

Sziasztok!
Apró kis rángatasok mik lehetnek alapjaraton?
 Igazából csak a kasztnin érzem, fordulatszámon nem latni és a hangján se hallani.
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.28 péntek, 08:21:49 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #13379 Dátum: 2018.12.28 péntek, 14:20:09 »

Sziasztok!
Apró kis rángatasok mik lehetnek alapjaraton?
 Igazából csak a kasztnin érzem, fordulatszámon nem latni és a hangján se hallani.


Nézd meg közben a pillanatnyi fogyasztást. Ha nem 0,5-0,6 körüli érték hanem olyan 1,4-1,6 közti, akkor épp regenerál. Ilyenkor érdemes hagyni hogy végigcsinálja.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13380 Dátum: 2018.12.28 péntek, 19:27:20 »

Nézd meg közben a pillanatnyi fogyasztást. Ha nem 0,5-0,6 körüli érték hanem olyan 1,4-1,6 közti, akkor épp regenerál. Ilyenkor érdemes hagyni hogy végigcsinálja.
Nem regenerál, de olyasmi érzésre. Pillanatnyi 0.4-0.5 akkor is érzem.
Csak érezni lehet ha fogom a kormányt meg az ülésben is érezni.
Semmi mason nem észrevehető.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #13381 Dátum: 2018.12.29 szombat, 14:38:47 »

Sziasztok
Az uncsim nemreg vett egy 2008-as , 2.0 TDCI QXBA motorkodu mondeot. Mar tulesett egy reszecskeszuro cseren, sajnos kuka volt, sot regeneralodas kozben ki is gyulladt...
A lenyeg hogy megmaradtak meg a kovetkezo hibakodok, a turbora vonatkozva. Ha megtudnatok nezni es velemenyt mondani megkoszonnem (kuka/felujitas, illetve mast is meg lehet meg nezni)
 -  P003A:16-6C   -  turbocharger boost control A Position exceeded learning limit
 -  P2566:00-24   -  turbocharger boost control position sensor A circuit intermittent
 -  P0299 - turbocharger A Underboost condition
 -  P2566-C - turbochargher boost control position sensor A circuit intermittent

Persze ero az nincs benne , viszont nem is fustol.

Koszonom
« Utoljára szerkesztve: 2018.12.29 szombat, 14:41:07 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
sanyo31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



E-mail
« Új hozzászólás #13382 Dátum: 2019.01.02 szerda, 11:04:28 »

Üdv!
Vezérléscsere  mondeo mk4 2.2 tdci 175 ps kudarcba fulladt .. A megrendelt szettben (Bosch) egy renault feszítő lapult (autodoc.de) Egyelőre visszaépítettem amit lebontottam .... A kérdésem az lenne még a főtengely rögzítési pont,ennél a motornál is az önindító mögött van ? Mert nem találtam ..
1:
2:
3:
Naplózva

Mondeo kombi 2008 dec.  2.2 TDCI
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13383 Dátum: 2019.01.02 szerda, 11:04:45 »

Boldog, békés új esztendőt mindannyiótoknak!

Még nem  jutottam előrébb történetemmel.
Bontott esetleg ilyen alkatrészt valaki már? (beszerzett kép, nem bontottam le Smiley )
A pirossal bekeretezett részek bonthatóak roncsolódás nélkül? Tisztíthatóak, beszerezhetőek esetleges belső elemeik? (Membrán, szelep,..)
A nyíllal jelölt itt már nem látható csővégen is van szelep, szűrő, ... ?  Ami elromolhat. Ott is egy műanyag komplexebb egység lapul eldugva mélyen. Az egyben az olajbetöltő bevezetése is. Annak a blokknak mi a neve? Fotót nem találtam egyenlőre.

 

 beka3  worship

Üdv!

       

Találkozott már valamelyikőtök ilyennel, mi lehet az ok?
A kartergáz visszavezető cső és a nagy szívócső találkozásánál, .......
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.02 szerda, 12:06:07 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13384 Dátum: 2019.01.02 szerda, 11:08:47 »

Üdv!
Vezérléscsere  mondeo mk4 2.2 tdci 175 ps kudarcba fulladt .. A megrendelt szettben (Bosch) egy renault feszítő lapult (autodoc.de) Egyelőre visszaépítettem amit lebontottam .... A kérdésem az lenne még a főtengely rögzítési pont,ennél a motornál is az önindító mögött van ? Mert nem találtam ..

igen. lekell szedni az indítómotort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13385 Dátum: 2019.01.02 szerda, 11:10:20 »

Sziasztok
Az uncsim nemreg vett egy 2008-as , 2.0 TDCI QXBA motorkodu mondeot. Mar tulesett egy reszecskeszuro cseren, sajnos kuka volt, sot regeneralodas kozben ki is gyulladt...
A lenyeg hogy megmaradtak meg a kovetkezo hibakodok, a turbora vonatkozva. Ha megtudnatok nezni es velemenyt mondani megkoszonnem (kuka/felujitas, illetve mast is meg lehet meg nezni)
 -  P003A:16-6C   -  turbocharger boost control A Position exceeded learning limit
 -  P2566:00-24   -  turbocharger boost control position sensor A circuit intermittent
 -  P0299 - turbocharger A Underboost condition
 -  P2566-C - turbochargher boost control position sensor A circuit intermittent

Persze ero az nincs benne , viszont nem is fustol.

Koszonom
a vezérlőt lehet-kell javíttatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13386 Dátum: 2019.01.02 szerda, 11:15:25 »

Nemek a FORD M3 ban csinálták, talán más az elrendezés, de az önindítóhoz nem nyúltak az biztos. Tüzetesen nem figyeltem, de végig ott voltam. Csak a vezérlési oldalon dolgoztak.  beka3   Szerencsére megy azóta is Smiley
igen. lekell szedni az indítómotort.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
sanyo31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12



E-mail
« Új hozzászólás #13387 Dátum: 2019.01.02 szerda, 13:49:48 »

igen. lekell szedni az indítómotort.
Köszi az infót... reméltem ,hogy nem kell , mert van  valami felépítmény az önindító mellett ami nem engedi kihúzni a helyéről.. akkor azt is le kell bontani.... Angry
Naplózva

Mondeo kombi 2008 dec.  2.2 TDCI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13388 Dátum: 2019.01.02 szerda, 16:04:22 »

Nemek a FORD M3 ban csinálták, talán más az elrendezés, de az önindítóhoz nem nyúltak az biztos. Tüzetesen nem figyeltem, de végig ott voltam. Csak a vezérlési oldalon dolgoztak.  beka3   Szerencsére megy azóta is Smiley
mk4,smx-galaxiban lekell szedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13389 Dátum: 2019.01.02 szerda, 16:08:23 »

Ok.  worship Én csak az enyémnél láttam amit.., próbáltam segíteni, ha nem is sokat tudtam! Üdv! BUÉK mester!  beka3
mk4,smx-galaxiban lekell szedni.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13390 Dátum: 2019.01.02 szerda, 16:41:04 »

Ok.  worship Én csak az enyémnél láttam amit.., próbáltam segíteni, ha nem is sokat tudtam! Üdv! BUÉK mester!  beka3
szinte majdnem mindnél hasonló a művelet.

http://mondeo.hu/index.php?topic=24682.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13391 Dátum: 2019.01.02 szerda, 17:58:02 »

 eljen
szinte majdnem mindnél hasonló a művelet.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #13392 Dátum: 2019.01.04 péntek, 06:37:59 »

a vezérlőt lehet-kell javíttatni.
Szia es BUEK mindenkinek!
A vezerlo alatt a PCM-re gondolsz?
Ha igen mit lehet azon javitani? (kontakthiba?)
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 06:39:38 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13393 Dátum: 2019.01.04 péntek, 06:56:09 »

Szia es BUEK mindenkinek!
A vezerlo alatt a PCM-re gondolsz?
Ha igen mit lehet azon javitani? (kontakthiba?)
nem. a turbó elektronikára, ha elektronikus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #13394 Dátum: 2019.01.04 péntek, 16:44:07 »

nem. a turbó elektronikára, ha elektronikus.
Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.

Amugy a MAF(P)  szenzor es EGR takaritas   utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :

P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,  

Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra  mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....

Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?

« Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 16:47:05 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13395 Dátum: 2019.01.04 péntek, 16:56:33 »

Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.

Amugy a MAF(P)  szenzor es EGR takaritas   utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :

P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,  

Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra  mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....

Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?


dehogynem. Ha nem megy a turbó, kormol az autó.Amíg nincs turbónyomás, addig sose lesz regen,sem.
Amúgy a normál nyomáskülönbség kb 0,8 ról indul, és 12-15ig megy fel fordulaton.Nyilván a 26 már egy telített állapotot jelez.Az 26bar nyomás...!! wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13396 Dátum: 2019.01.04 péntek, 17:10:26 »

dehogynem. Ha nem megy a turbó, kormol az autó.Amíg nincs turbónyomás, addig sose lesz regen,sem.
Amúgy a normál nyomáskülönbség kb 0,8 ról indul, és 12-15ig megy fel fordulaton.Nyilván a 26 már egy telített állapotot jelez.Az 26bar nyomás...!! wow1
Gondolom mk3-nál is kPa-ban mér a ForScan, úgy csak 0,26 Bar a nyomás. Nekem az mk4nél alapjáraton 0,5-1,5 kPa között van általában, hosszú padlózásnál felmegy 30-37-re is (5-ben 150-nél padlón  vigyor3), de alapjáraton a 3 kicsit valóban sok.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13397 Dátum: 2019.01.04 péntek, 17:30:04 »

Gondolom mk3-nál is kPa-ban mér a ForScan, úgy csak 0,26 Bar a nyomás. Nekem az mk4nél alapjáraton 0,5-1,5 kPa között van általában, hosszú padlózásnál felmegy 30-37-re is (5-ben 150-nél padlón  vigyor3), de alapjáraton a 3 kicsit valóban sok.
ez mk4, de most nem emlékszem a mértékegységre pontosan...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13398 Dátum: 2019.01.04 péntek, 19:00:04 »

ez mk4, de most nem emlékszem a mértékegységre pontosan...
Benéztem a topicot  vigyor3, akkor viszont kPa az. Nekem amikor emiatt motorhibát dobott, akkor alapjáraton 8-9 volt az értéke. A 3 viszont akkor sem faja.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #13399 Dátum: 2019.01.04 péntek, 20:01:14 »

P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,
Evvel nem kell feltétlenül foglalkozni, ez még jó részecskeszűrő mellett is megjelenik megszakított regenek miatt. És van, hogy automatikusan törlődik. /FORD központ/
Talán az sem utolsó infó, hogy élő adat, vagy csak tárolt. Bár ha törlés után jön azonnal, akkor ott van. Több infót kellene együtt kiolvasni folyamatában.... együttes változásokat, ráhatásokat figyelni.
Mértékegységet be lehet állítani forscan-ben. És talán illene is írni tanult ebereknek.  Wink  beka3
Nem tudom milyen fajta a turbo, majd utananezunk.

Amugy a MAF(P)  szenzor es EGR takaritas   utan a turbo reszerol csak a P003A maradt meg , az auto tovabra sem huz, es raadasul az uj reszecskeszuron is elojottek ujra az alabbi kodok
( a regin is ezek voltak mielott statikus regeneralas kozben tulmelegedett es kigyulladt) :

P2463 - Dízel-részecskeszűrő - Korom összegyűlés,
P242F - Diesel részecskeszűrő eltömődés - hamu tárolódás,
P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration,  

Sikerult kitorolni de 1-2 perc utam visszajonnek, ez szamunkra  mar tob mint erdekes....Amugy a nyomas a DPF-ben 3-rol indul es 26 korul van gazadasra....

Nem gondolnam hogy az uj szuro eldugult ujra, megis mi lehet a gond?


« Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 20:03:31 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.