Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:54:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 297   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 5263691 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 08:26:44 »

Ok, akkor ez nem csak nálam ilyen. A többit észreveszem már, mélyebb hang, több fogyasztás.

De a 180-200kmenkénti regen sűrű.
.
szerelj egy ledet a reg izzító reléjére, és akkor konkrétan lesz infó a regenerációkról. Az sem biztos, hogy regenerál,amikor te azt gondolod... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 09:13:20 »

szerelj egy ledet a reg izzító reléjére, és akkor konkrétan lesz infó a regenerációkról. Az sem biztos, hogy regenerál,amikor te azt gondolod... Roll Eyes

Tuti az.
Megemelkedett pill fogy, ventilátor(klíma nélkül), mélyebb motorhang.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 09:18:56 »

Tuti az.
Megemelkedett pill fogy, ventilátor(klíma nélkül), mélyebb motorhang.
nekem az  autó kiírja,amikor fut e regeneráció.Ellenben több esetben emeli a pillanatnyi fogyit, és indítja a ventit(klíma nélkül) a regenerációkon kívül is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 09:20:45 »

nekem az  autó kiírja,amikor fut e regeneráció.Ellenben több esetben emeli a pillanatnyi fogyit, és indítja a ventit(klíma nélkül) a regenerációkon kívül is.
Vannak ilyen kisebb részek is amikor bekapcsol a venti, és a fogyasztás megemelkedik, de ez csak 1perc kb.
A regen meg 10perc kb
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 10:38:00 »

Pedig nem gond.
- Ismeretlen a motor állapota.
- Ismeretlen a felhasználás körülménye.
- Ismeretlen a korábbi sikeres regenerálás minősége.
- Ismeretlen a rendszer alkatrészeinek az állapota.

Sorolhatnám még, hogy mennyi minden meghatározó.

Ami tűréshatárt írtam, azon belül még nem mondható hibának.
A hiba az és akkor van, ha nem tud regenerálni.
Autópályán (is) ment, az átlafogyasztása 5.2! Ebből lehet következtetni a felhasználás körülményeire. Akár a motor állapota, akár a korábbi regen akár egyéb alkatrész okozza, a 200km túl sűrű. De ezek mind az jelentik, hogy valami okozza a sűrűbb regent. Nekem munkába járva, rövid utak, elővárosban is 4-500 km-es regent jelentett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:15:43 »

Autópályán (is) ment, az átlafogyasztása 5.2! Ebből lehet következtetni a felhasználás körülményeire. Akár a motor állapota, akár a korábbi regen akár egyéb alkatrész okozza, a 200km túl sűrű. De ezek mind az jelentik, hogy valami okozza a sűrűbb regent. Nekem munkába járva, rövid utak, elővárosban is 4-500 km-es regent jelentett.
Autópálya után volt 300km főút, sok araszolással, sok előzéssel, amire ideértem zadarba lett 5.2
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:18:06 »

Autópálya után volt 300km főút, sok araszolással, sok előzéssel, amire ideértem zadarba lett 5.2
Szerintem is sűrű. Nekem elővárosi használatban 600km-enként csinálja. Tavaly a horvát/erdélyi nyaraláskor 800km-t, meg 1000-et is elment 2 regenerálás között.
Szerintem használd, aztán meglátod, hogy adaptálódik e valamennyit.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:18:17 »

Autópályán (is) ment, az átlafogyasztása 5.2! Ebből lehet következtetni a felhasználás körülményeire. Akár a motor állapota, akár a korábbi regen akár egyéb alkatrész okozza, a 200km túl sűrű. De ezek mind az jelentik, hogy valami okozza a sűrűbb regent. Nekem munkába járva, rövid utak, elővárosban is 4-500 km-es regent jelentett.

NE, ismétlem ne hasonlítsd össze az Euro4-es és az Euro5-ös motort.  wave
Alapból más a regenerációs megoldás és emiatt a stratégia is, még ha az Euro5-ös is használ utóbefecskendezést is.
Szerintem nem érdemes nem azonos rendszereket egymáshoz hasonlítani.
Az, hogy most hirtelen ment egy autópályán (is) az még nem ismert felhasználási körülmény, csak az utolsó pár száz kilométeré.
Az Euro5 jellemzően rövid távok alatt másképp regenerál, mint amikor felhajtasz pályára vagy folyamatos lesz a kipufogó gázáramlás.


Az Euro5-ösnél hamarabb lehet károsítani a DPF-et jelentős túltelítődéssel, jellemzően az üzemanyagpára szelep eldugulása miatti regeneráció meghiúsulással.
Ez ugye eleve nem volt az Euro4-esnél, így csak a motor vezérlésből eredően történt/történhetett regeneráció. (más stratégia) Vagyis ez a "hibalehetőség" (okozat) nem volt korábban. Nyilván több az előnye annak, hogy célzottam/közvetlenebben történik a felfűtés a regenerációhoz ami ebből kifolyóan sűrűbb regenerálást tesz lehetővé (ennek nyilván köze lehet az Euro5-höz is) motorolaj hígulás nélkül, ezért könnyebb és biztosabb kevesebbet kiégetni, mint többet és nem is közvetlen felfűtéssel.


« Utoljára szerkesztve: 2019.08.11 vasárnap, 11:24:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:29:15 »

Szerintem is sűrű. Nekem elővárosi használatban 600km-enként csinálja. Tavaly a horvát/erdélyi nyaraláskor 800km-t, meg 1000-et is elment 2 regenerálás között.
Szerintem használd, aztán meglátod, hogy adaptálódik e valamennyit.


Miből gondolod, hogy az a jó, ha minél később regenerál?  Roll Eyes
Ez nem ilyen "verseny", hogy arra kell törekedni....

A probléma az, ha nem tud regenerálni.  wave

(A tiéd is Euro4, ne hasonlítsd az Euro5-höz)


Adaptálódik, mármint változik a telítettsége? Mindig....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:45:08 »

NE, ismétlem ne hasonlítsd össze az Euro4-es és az Euro5-ös motort.  wave
Alapból más a regenerációs megoldás és emiatt a stratégia is, még ha az Euro5-ös is használ utóbefecskendezést is.
Szerintem nem érdemes nem azonos rendszereket egymáshoz hasonlítani.
Az, hogy most hirtelen ment egy autópályán (is) az még nem ismert felhasználási körülmény, csak az utolsó pár száz kilométeré.
Az Euro5 jellemzően rövid távok alatt másképp regenerál, mint amikor felhajtasz pályára vagy folyamatos lesz a kipufogó gázáramlás.


Az Euro5-ösnél hamarabb lehet károsítani a DPF-et jelentős túltelítődéssel, jellemzően az üzemanyagpára szelep eldugulása miatti regeneráció meghiúsulással.
Ez ugye eleve nem volt az Euro4-esnél, így csak a motor vezérlésből eredően történt/történhetett regeneráció. (más stratégia) Vagyis ez a "hibalehetőség" (okozat) nem volt korábban. Nyilván több az előnye annak, hogy célzottam/közvetlenebben történik a felfűtés a regenerációhoz ami ebből kifolyóan sűrűbb regenerálást tesz lehetővé (ennek nyilván köze lehet az Euro5-höz is) motorolaj hígulás nélkül, ezért könnyebb és biztosabb kevesebbet kiégetni, mint többet és nem is közvetlen felfűtéssel.




Akkor addig nem aggódok amíg tud regenerálni. És nincs hibakód/vészüzem
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:55:33 »


Miből gondolod, hogy az a jó, ha minél később regenerál?  Roll Eyes
Ez nem ilyen "verseny", hogy arra kell törekedni....

A probléma az, ha nem tud regenerálni.  wave

(A tiéd is Euro4, ne hasonlítsd az Euro5-höz)


Adaptálódik, mármint változik a telítettsége? Mindig....
Csak a megfigyeléseimet írtam le, nem gondolom hogy baj lenne az autójával.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 11:59:11 »

Csak a megfigyeléseimet írtam le, nem gondolom hogy baj lenne az autójával.

 eljen   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 12:33:28 »

Akkor addig nem aggódok amíg tud regenerálni. És nincs hibakód/vészüzem
Kb ennyi, nem kell túlgondolni.
Informálisan maximum még a nyomáskülönbség szenzor értékét figyelném reg előtt és után.Hátha abból lehetne még következtetni, pl olyanra, ha a rámenő cső elvan dugulva és bennrekedhet a nyomás, amitől feleslegesen indít több reg-t,mint kellene...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 12:45:04 »

Kb ennyi, nem kell túlgondolni.
Informálisan maximum még a nyomáskülönbség szenzor értékét figyelném reg előtt és után.Hátha abból lehetne még következtetni, pl olyanra, ha a rámenő cső elvan dugulva és bennrekedhet a nyomás, amitől feleslegesen indít több reg-t,mint kellene...
Hogy kell nézni a nyomáskülönbséget:
Milyen fordulaton? Terhelésen vagy csak álló helyben?
Alapjáraton mindig 0 és max 1kpa, dpf load 74%nál is 0.0kpa alapjáraton.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 12:52:04 »

Hogy kell nézni a nyomáskülönbséget:
Milyen fordulaton? Terhelésen vagy csak álló helyben?
Alapjáraton mindig 0 és max 1kpa, dpf load 74%nál is 0.0kpa alapjáraton.
csinálj összehasonlító méréseket előtte,utána,2-3 alkalommal.Alapjáraton,és 2-3ezres fordulaton.Ha van valami összefüggés,esetleg kiderülhet.
Nekem alapjáraton 0-0,2ban 2000-n kb 8-10bar. Diagrammot készítve össze lehet hasonlítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 15:28:02 »

csinálj összehasonlító méréseket előtte,utána,2-3 alkalommal.Alapjáraton,és 2-3ezres fordulaton.Ha van valami összefüggés,esetleg kiderülhet.
Nekem alapjáraton 0-0,2ban 2000-n kb 8-10bar. Diagrammot készítve össze lehet hasonlítani.

8-10 bar?
 wow1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 15:33:54 »

8-10 bar?
 wow1
kpa asszem...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2019.08.11 vasárnap, 15:51:11 »

Forscan alapból kpa-ban van. Én arra gondoltam, bar az sok lenne
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 23:08:48 »

Sziasztok!

Ha már a regen a téma...  vigyor3

1. Tudna vki szerelőt ajánlani aki kiszűrné a "hibát", hogy mitől regenerál sokszor az autó? (Bp, Pest megye)

Tudom addig nem hiba, amíg nincs hibakód és lefut a regen, de ma Hajduszoboszló - Bp oda-vissza alatt 110km-enként regenerált és egyszer 80 km után ismét. Mivel majdnem egy éve vezetem a regenek időpontját, látom, hogy hónapról hónapra csökken a táv. Nem városban használom, rövid távon. 60e km-t mentem el egy év alatt. Forscannel nem tudom mindig monitorozni, de amikor néztem 2 hete, akkor 640 fokig felfűtött. A dpf load és dpf soot 87/79-ről lement 39/26-ra majd utána egy manuális regent indítva lejjebb ment 34/9-re. Csak utána mindig hamar felmegy 80 körülire. Júliusban dél-olaszország oda-vissza , összesen 4500km alatt is 150- 250km-enként ment a regen. Nem "égett ki" autópályán, pedig azért mentünk nem keveset.

2. ha előjönne a hiba és nem fut le a regen, mi történik? Engine malfunktion hiba? Vészüzem lesz vagy mi várható? Lehet úgy használni az autót?

3. úgy emléxem valaki cserélt már dpf-et és nem gyárira. Ki volt az, tudja vki? Jól jönnének az infók.

4. dpf-et hogyan szokás cserélni? Az új dpf-en rajta vannak a nyomás érzékelők is vagy azt külön kell megvenni, mint a porlasztót a dpf előtt?

Sorry, de szeretnék felkészülni, hogy ha game over, akkor ne álljon a kocsi hetekig, amíg valaki rájön hogy mi a gond 500-600 ezerért "baráti áron".  Embarrassed

Galaxy, Euro5, 260e Km.

köszi
Isu


Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2019.08.13 kedd, 08:44:58 »

Sziasztok!

Ha már a regen a téma...  vigyor3

1. Tudna vki szerelőt ajánlani aki kiszűrné a "hibát", hogy mitől regenerál sokszor az autó? (Bp, Pest megye)

Tudom addig nem hiba, amíg nincs hibakód és lefut a regen, de ma Hajduszoboszló - Bp oda-vissza alatt 110km-enként regenerált és egyszer 80 km után ismét. Mivel majdnem egy éve vezetem a regenek időpontját, látom, hogy hónapról hónapra csökken a táv. Nem városban használom, rövid távon. 60e km-t mentem el egy év alatt. Forscannel nem tudom mindig monitorozni, de amikor néztem 2 hete, akkor 640 fokig felfűtött. A dpf load és dpf soot 87/79-ről lement 39/26-ra majd utána egy manuális regent indítva lejjebb ment 34/9-re. Csak utána mindig hamar felmegy 80 körülire. Júliusban dél-olaszország oda-vissza , összesen 4500km alatt is 150- 250km-enként ment a regen. Nem "égett ki" autópályán, pedig azért mentünk nem keveset.

2. ha előjönne a hiba és nem fut le a regen, mi történik? Engine malfunktion hiba? Vészüzem lesz vagy mi várható? Lehet úgy használni az autót?

3. úgy emléxem valaki cserélt már dpf-et és nem gyárira. Ki volt az, tudja vki? Jól jönnének az infók.

4. dpf-et hogyan szokás cserélni? Az új dpf-en rajta vannak a nyomás érzékelők is vagy azt külön kell megvenni, mint a porlasztót a dpf előtt?

Sorry, de szeretnék felkészülni, hogy ha game over, akkor ne álljon a kocsi hetekig, amíg valaki rájön hogy mi a gond 500-600 ezerért "baráti áron".  Embarrassed

Galaxy, Euro5, 260e Km.

köszi
Isu



Nekem Euro 4-es FL előttinél vészüzembe került az autó. Mi levettük, kitisztítottuk, és azóta is jó (2 év ~ 30.000 km). Valószínűleg hamuval telítődik a rendszer.
Én első körben tisztítanám/tisztíttatnám ( persze, csak ha panaszkodik az autó ).
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2019.08.14 szerda, 02:35:46 »

Nekem Euro 4-es FL előttinél vészüzembe került az autó. Mi levettük, kitisztítottuk, és azóta is jó (2 év ~ 30.000 km). Valószínűleg hamuval telítődik a rendszer.
Én első körben tisztítanám/tisztíttatnám ( persze, csak ha panaszkodik az autó ).

Igen, valószínűleg tisztítással kezdek. Keresgéltem és láttam olyan helyet ahol egy "mosógépbe" beteszik és km vagy év garot is adnak rá.
Viszont ellenőriznék mást is. Miket kell ellenőrizni hogy jó legyen a regen es ne köpje tele hamar? Porlasztó biztos. Izzító van ott? Nyomás merok vagy más egyéb?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2019.08.14 szerda, 07:18:47 »

Igen, valószínűleg tisztítással kezdek. Keresgéltem és láttam olyan helyet ahol egy "mosógépbe" beteszik és km vagy év garot is adnak rá.
Viszont ellenőriznék mást is. Miket kell ellenőrizni hogy jó legyen a regen es ne köpje tele hamar? Porlasztó biztos. Izzító van ott? Nyomás merok vagy más egyéb?
Nemrég linkeltem ezeket a videókat, látható mi a lelke az Euro 5-ös rendszernek. Nekem személyes tapasztalatom nincs vele, de azt szokták pucolni.
Motor állapotát illetően majd szólnak a tapasztaltabbak, de turbócső repedést keresnék pl. (Igaz, hogy teljesítmény ügyileg nem panaszkodtál)

Videók:
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc
https://www.youtube.com/watch?v=9Tm_y02fGPw
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2019.08.14 szerda, 20:06:36 »

Nemrég linkeltem ezeket a videókat, látható mi a lelke az Euro 5-ös rendszernek. Nekem személyes tapasztalatom nincs vele, de azt szokták pucolni.
Motor állapotát illetően majd szólnak a tapasztaltabbak, de turbócső repedést keresnék pl. (Igaz, hogy teljesítmény ügyileg nem panaszkodtál)

Videók:
https://www.youtube.com/watch?v=yop_WFCHvuc
https://www.youtube.com/watch?v=9Tm_y02fGPw
igen ezeket már láttam régebben, de köszi. Teljesítmény vesztést nem tapasztaltam.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:19:23 »

csinálj összehasonlító méréseket előtte,utána,2-3 alkalommal.Alapjáraton,és 2-3ezres fordulaton.Ha van valami összefüggés,esetleg kiderülhet.
Nekem alapjáraton 0-0,2ban 2000-n kb 8-10bar. Diagrammot készítve össze lehet hasonlítani.
Helló
Most értünk haza horvátországból.
Megnéztem, jelenleg 67% a DPF_LOAD és a SOOT is. 2000es fordulaton 4kpa, 3000es fordulaton 5kpa. Állóhelyben.
Ez jelentheti azt, hogy a Dpf telítettség a nyomás alapján nem is 67%? Vagy honnét tudom, itt milyen értéknek kell lennie?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:32:39 »

Helló
Most értünk haza horvátországból.
Megnéztem, jelenleg 67% a DPF_LOAD és a SOOT is. 2000es fordulaton 4kpa, 3000es fordulaton 5kpa. Állóhelyben.
Ez jelentheti azt, hogy a Dpf telítettség a nyomás alapján nem is 67%? Vagy honnét tudom, itt milyen értéknek kell lennie?
a telítettség kalkulált érték.Ami hibás lehet az a nyomásjel.Több fordulaton,reg előtt és után mérj.Azokat lehet összehasonlítani-Reg után valamelyest csökkennie kellene a nyomáskülönbségnek is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:36:50 »

a telítettség kalkulált érték.Ami hibás lehet az a nyomásjel.Több fordulaton,reg előtt és után mérj.Azokat lehet összehasonlítani-Reg után valamelyest csökkennie kellene a nyomáskülönbségnek is.
Arra gondoltam, hogy a telítettség %os értéke nem jó a nyomás különbség jele alapján, mivel volt a tanult értékek törlése.
Vagy a kettő nem függ össze?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:43:27 »

Arra gondoltam, hogy a telítettség %os értéke nem jó a nyomás különbség jele alapján, mivel volt a tanult értékek törlése.
Vagy a kettő nem függ össze?

A tanult értéket hol lehet törölni forscan-ben?
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:44:58 »

A tanult értéket hol lehet törölni forscan-ben?
Szerviz menü.
Összes adaptáció törlése, egr tanult értékek, dpf tanult értékek törlése is. A pcm modulban
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2019.08.14 szerda, 21:49:56 »

Arra gondoltam, hogy a telítettség %os értéke nem jó a nyomás különbség jele alapján, mivel volt a tanult értékek törlése.
Vagy a kettő nem függ össze?
A nyomás alapjele 0 nyomásnál nulla kell legyen mindig.Nem tudod rossz értéken kinullázni.A tanult értékek egy hosszabb akkufeszmentesítésnél is törlődnek.
Én arra gondolnék ha valahol eldugult a nyomáskülönbség mérő szenzorhoz vezető csőszakasz,és nem tud leépülni a nyomás-bennreked.Ezért indíthat gyakrabban regenerációt.De ez lehet, hogy gyorsabban kideríthető, ha a két csövet valahogy megpróbálod átfújni,hogy átjárhatóak-e rendesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2019.08.14 szerda, 22:16:04 »

Szerviz menü.
Összes adaptáció törlése, egr tanult értékek, dpf tanult értékek törlése is. A pcm modulban

  eljen  köszönöm, felirtam.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 10:25:51 »

Helló
Most értünk haza horvátországból.
Megnéztem, jelenleg 67% a DPF_LOAD és a SOOT is. 2000es fordulaton 4kpa, 3000es fordulaton 5kpa. Állóhelyben.
Ez jelentheti azt, hogy a Dpf telítettség a nyomás alapján nem is 67%? Vagy honnét tudom, itt milyen értéknek kell lennie?

Miért nem használod az autót, miért görcsölsz állandóan?
Ez a baj, vettél egy kütyüt és most állandóan az nyomogatod....

Én se méregetek TV-n, számítógépen, telefonon.... stb. mindenféle értékeket, hogy húú ez ennyi.. vajon jó-e... Használom. Ennyi.
Ha elromlik javítás.

Teljesen belecsavarodsz ezekbe, pedig neked csak használni kellene az autót.
Ahogy már sokszor írtam, nem látok problémát. Majd ha nem regenerál, akkor lesz. Azt pedig jelezni fogja.

Töltsd az időd mással.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 10:32:20 »

Miért nem használod az autót, miért görcsölsz állandóan?
Ez a baj, vettél egy kütyüt és most állandóan az nyomogatod....

Én se méregetek TV-n, számítógépen, telefonon.... stb. mindenféle értékeket, hogy húú ez ennyi.. vajon jó-e... Használom. Ennyi.
Ha elromlik javítás.

Teljesen belecsavarodsz ezekbe, pedig neked csak használni kellene az autót.
Ahogy már sokszor írtam, nem látok problémát. Majd ha nem regenerál, akkor lesz. Azt pedig jelezni fogja.

Töltsd az időd mással.  wave

worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 10:32:50 »

Szerviz menü.
Összes adaptáció törlése, egr tanult értékek, dpf tanult értékek törlése is. A pcm modulban


Ez az, van kütyü.... állítgassunk mindent, törölgessünk... Mert megtehetjük!  zavart2
Ezek olyan dolgok, amiket nem kell /nem szabad csak úgy játékból akármikor törölni.
Vannak feltételek, javítások ami után kell elvégezni! Egyébként meg csak megzavarod a rendszert....


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 11:37:58 »


Ez az, van kütyü.... állítgassunk mindent, törölgessünk... Mert megtehetjük!  zavart2
Ezek olyan dolgok, amiket nem kell /nem szabad csak úgy játékból akármikor törölni.
Vannak feltételek, javítások ami után kell elvégezni! Egyébként meg csak megzavarod a rendszert....




Pont az a lényege, hogy a megzavarodott rendszert megzavarja...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 11:40:26 »

Pont az a lényege, hogy a megzavarodott rendszert megzavarja...  nyes

Akkor balról egy pofon és jobbról egy pofon az nulla, semlegesítik egymást?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikkencs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 11:59:29 »

Sziasztok!

Van egy 2008-as mondeo kombim mk4-es 2.0 tdci, amiben nem tudom hol van az olaj és a gázolaj szűrö.
Egy kis segítség elkelne!
Előre is köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 12:04:03 »

Sziasztok!

Van egy 2008-as mondeo kombim mk4-es 2.0 tdci, amiben nem tudom hol van az olaj és a gázolaj szűrö.
Egy kis segítség elkelne!
Előre is köszönöm.

Ne vedd bántásnak, de ha ez a felismerés nem megy, akkor lehet nem kéne piszkálni....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 12:30:46 »

Ne vedd bántásnak, de ha ez a felismerés nem megy, akkor lehet nem kéne piszkálni....  wave

 eljen
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikkencs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 12:36:54 »

eljen

Természetesen Nem veszem bántásnak, volt már egy pár autóm és mindegyiknél egyértelműen felismerhetők voltak a szűrők és ki is tudtam cserélni!!!
De itt nem teljesen egyértelmű számomra és ezért kértem segítőkész válaszokat!
Ha nem találom természetesen más megoldást keresek!
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2019.09.15 vasárnap, 13:44:14 »

Természetesen Nem veszem bántásnak, volt már egy pár autóm és mindegyiknél egyértelműen felismerhetők voltak a szűrők és ki is tudtam cserélni!!!
De itt nem teljesen egyértelmű számomra és ezért kértem segítőkész válaszokat!
Ha nem találom természetesen más megoldást keresek!

Az olajszűrőt megtalálod /belső/, a gázolajszűrő kb hátsó hid felett van a kombimon.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Mikkencs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 07:54:58 »


Az olajszűrőt megtalálod /belső/, a gázolajszűrő kb hátsó hid felett van a kombimon.

Köszönöm, utánanézek!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 09:14:36 »

Ne vedd bántásnak, de ha ez a felismerés nem megy, akkor lehet nem kéne piszkálni....  wave

pl a gázoljaszűrő azért nem olyan egyértelmű...

Épeszű ember nem tenné a hátsó híd fölé. De ha ezt elmondjuk, hogy rossz esetben ott találja, akkor az már egy nagy segítség, nekünk, meg minimális energia.

Ha meg kicseréli és elbaxa, akkor az az ő dolga. Vagy legalább megtanulja, hogy legközelebb hogyan kell csinálnia.

Te sem ebben a mérhetetlen tudás birtokában születtél.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikkencs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2019.09.16 hétfő, 12:28:34 »

 worship
pl a gázoljaszűrő azért nem olyan egyértelmű...

Épeszű ember nem tenné a hátsó híd fölé. De ha ezt elmondjuk, hogy rossz esetben ott találja, akkor az már egy nagy segítség, nekünk, meg minimális energia.

Ha meg kicseréli és elbaxa, akkor az az ő dolga. Vagy legalább megtanulja, hogy legközelebb hogyan kell csinálnia.

Te sem ebben a mérhetetlen tudás birtokában születtél.  eplus2
worship
Naplózva
Tamás1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2019.09.25 szerda, 14:01:27 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:17:46 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?

Első a hibakód olvasás.A porlasztókkaptak új kódokat,ls azok be is lettek írva? Ha garis, vidd vissza a csúcsokat javítóhoz, hogy csekkolják le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2019.09.25 szerda, 20:25:47 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?


Ez mk3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:05:21 »

Sziasztok.
Valaki nem tud egy eladó qxba kódú motort.
A szerelőm azt mondta hogy hajtókaros lett,igaz meg sem bontotta.
Motircserét ajánlott.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:25:09 »

Sziasztok.
Valaki nem tud egy eladó qxba kódú motort.
A szerelőm azt mondta hogy hajtókaros lett,igaz meg sem bontotta.
Motircserét ajánlott.
Privátban küldök 2 számot, őket hívd fel, szerintem lesz nekik.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2019.10.09 szerda, 18:57:33 »

Privátban küldök 2 számot, őket hívd fel, szerintem lesz nekik.

KÖSZÖNÖM Smiley
Naplózva
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 10:00:58 »

Sziasztok!

Mitől lehet itt olajos?

https://kepkuldes.com/image/eAgZJf
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 297   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.