Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:11:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
276
277
278
279
280
281
282
[
283
]
284
285
286
287
288
289
290
...
297
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 5263481 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
DPGHenessy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14100 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 08:20:13 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.12.19 szombat, 20:16:03
Próbáld meg, hogy tolass vissza egy dilettációs vonalon, hátha.
Látom ott is van baj rendesen...
Naplózva
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14101 Dátum:
2020.12.20 vasárnap, 16:16:19 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.19 szombat, 20:44:10
Tolasson az M3on?
Nem biztos, hogy ugyanazon kell visszamenni. Hátha megjavul, ha egy másikon tolat.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Tibike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14102 Dátum:
2020.12.22 kedd, 16:37:32 »
Sziasztok!
Tavasszal vettünk egy 2011 évjáratú Mondeo-t. Egyenlőre kb minden oké vele, kivéve egy dolog ami nagyon bántja a fülemet!
2.2-es tdci motor van benne és a gond az, hogy minden egyes leállításkor, legyen az hideg vagy meleg motor, amikor megáll a motor (utolsó 1-2 fordulatnál) valami nyekken, nyikorog, mintha valami mechanikus fék állítaná meg eléggé zavaróan és hangosan.
Tapasztalt már valaki ilyet, esetleg van rá valami gyógymód?
Előre is köszönöm szépen!
Naplózva
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14103 Dátum:
2020.12.25 péntek, 21:57:11 »
Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14104 Dátum:
2020.12.25 péntek, 22:40:09 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.25 péntek, 21:57:11
Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
VGT,elektromos motorral és 2db.Az egyik az alacsony fordulaton tölt,a másik a magasabbon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14105 Dátum:
2020.12.26 szombat, 18:06:31 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.25 péntek, 22:40:09
VGT,elektromos motorral és 2db.Az egyik az alacsony fordulaton tölt,a másik a magasabbon.
lófaxt
mk5 csak biturbo
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14106 Dátum:
2020.12.26 szombat, 18:07:12 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.25 péntek, 21:57:11
Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function, rather than the twin turbo approach of Peugeot and Citroen. The result is 175 PS (129 kW; 173 hp) with 400 N⋅m (295 lb⋅ft) of torque, although 420 N⋅m (310 lb⋅ft) is temporarily available thanks to the transient overboost function.
In 2010 Ford and PSA revised the engine with a new turbocharger and a new power output of 200 PS (147 kW; 197 hp) with a torque of 420 N⋅m (310 lb⋅ft) and 450 N⋅m (332 lb⋅ft) at overboost conditions while the emissions are at Euro 5 level.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14107 Dátum:
2020.12.26 szombat, 18:08:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2020.12.26 szombat, 18:07:12
It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function, rather than the twin turbo approach of Peugeot and Citroen. The result is 175 PS (129 kW; 173 hp) with 400 N⋅m (295 lb⋅ft) of torque, although 420 N⋅m (310 lb⋅ft) is temporarily available thanks to the transient overboost function.
In 2010 Ford and PSA revised the engine with a new turbocharger and a new power output of 200 PS (147 kW; 197 hp) with a torque of 420 N⋅m (310 lb⋅ft) and 450 N⋅m (332 lb⋅ft) at overboost conditions while the emissions are at Euro 5 level.
Olvastam én is. Ez alapján simpla turbósnak gondoltam, dupla vezérműtengellyel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14108 Dátum:
2020.12.26 szombat, 19:54:19 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.26 szombat, 18:08:34
Olvastam én is. Ez alapján simpla turbósnak gondoltam, dupla vezérműtengellyel.
az, bár én ezt a motort inkább venném más kasztniban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14109 Dátum:
2020.12.26 szombat, 20:35:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2020.12.26 szombat, 18:06:31
lófaxt
mk5 csak biturbo
igazad van,bekevertem az mk5 2.0 mociját...
ezekben is ez volt:
DW12C / 2.2 TDCI - HDI 200 P S
Ford Galaxy
Ford S-MAX
Ford Mondeo
Mitsubishi
Citroen
Peugeot
«
Utoljára szerkesztve: 2020.12.26 szombat, 20:37:00 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14110 Dátum:
2020.12.26 szombat, 23:17:15 »
Idézetet írta: alf® - 2020.12.26 szombat, 20:35:16
igazad van,bekevertem az mk5 2.0 mociját...
ezekben is ez volt:
DW12C / 2.2 TDCI - HDI 200 P S
Ford Galaxy
Ford S-MAX
Ford Mondeo
Mitsubishi
Citroen
Peugeot
Ja de a fhansziák azok biturbók
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14111 Dátum:
2020.12.27 vasárnap, 11:49:25 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.26 szombat, 23:17:15
Ja de a fhansziák azok biturbók
csak ismételni tudom magam, lófaxt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14112 Dátum:
2020.12.27 vasárnap, 12:25:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2020.12.27 vasárnap, 11:49:25
csak ismételni tudom magam, lófaxt
Totalcar, erőmérő alatt leoltottak. Mentem is sírva ügyelni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14113 Dátum:
2020.12.27 vasárnap, 20:49:47 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.27 vasárnap, 12:25:30
Totalcar, erőmérő alatt leoltottak. Mentem is sírva ügyelni.
eu5 már ugyan úgy sima turbó psa-nál is. egy 508gt-ben pl hamarabb venném mint fordban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14114 Dátum:
2020.12.27 vasárnap, 20:57:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2020.12.27 vasárnap, 20:49:47
eu5 már ugyan úgy sima turbó psa-nál is. egy 508gt-ben pl hamarabb venném mint fordban
Én ha lecserélem az MK4-et (soha), akkor márkaváltás lesz... Az MK5 nem jön át.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14115 Dátum:
2020.12.27 vasárnap, 21:15:53 »
Idézetet írta: Jalkin - 2020.12.27 vasárnap, 20:57:16
Én ha lecserélem az MK4-et (soha), akkor márkaváltás lesz... Az MK5 nem jön át.
pedig élőben ezerszer jobb az mk4től
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14116 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 07:37:59 »
Sziasztok!
2.0tdci, 115le, 2010 faceliftes(163le szoftver van rajta vagy chip tuning, nem tudom pontosan) 1400-1600rpm között enyhe remegést érzek üresben és sebességben is. Kuplung vajpuha, 1/3-nál lent fog nem gondolom, hogy az miatt lenne.
Valakinek valami ötlet,tipp, hogy mitől lehet?
Köszi
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14117 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 08:48:15 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.14 csütörtök, 07:37:59
Sziasztok!
2.0tdci, 115le, 2010 faceliftes(163le szoftver van rajta vagy chip tuning, nem tudom pontosan) 1400-1600rpm között enyhe remegést érzek üresben és sebességben is. Kuplung vajpuha, 1/3-nál lent fog nem gondolom, hogy az miatt lenne.
Valakinek valami ötlet,tipp, hogy mitől lehet?
Köszi
egy amatőr tippje: injektor
nekem az egynyócnál volt ilyen, ott cserélni kellett
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14118 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 09:56:40 »
Idézetet írta: G_B - 2021.01.14 csütörtök, 08:48:15
egy amatőr tippje: injektor
nekem az egynyócnál volt ilyen, ott cserélni kellett
Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14119 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 10:25:27 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.14 csütörtök, 09:56:40
Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
be lett vizsgátatva mind, 2 jó volt, egyet nem is tudtak mérni valami miatt (3,5 éve volt, már nem emlékszem), egy pedig részterhelésen (vagy mi?
) volt rossz, így 2-t cseréltünk.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14120 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 10:33:51 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.14 csütörtök, 09:56:40
Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
nálam a 3. hengernél nem tudtak mérni semmit a szivárgáson kívül. ez a 2-es hengeré, ez is cserélve lett.
Leak test a szivárgás, VL a teljes terhelés, LL üresjárat, a VE meg előbefecskendezés.
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14121 Dátum:
2021.01.14 csütörtök, 15:58:11 »
Idézetet írta: G_B - 2021.01.14 csütörtök, 10:33:51
nálam a 3. hengernél nem tudtak mérni semmit a szivárgáson kívül. ez a 2-es hengeré, ez is cserélve lett.
Leak test a szivárgás, VL a teljes terhelés, LL üresjárat, a VE meg előbefecskendezés.
[img]https://i.ibb.co/dr5654t/injektor.jpg
OFF: A leak test eredménye vajon miért van rossznak értékelve? A 18,1 igencsak benne van a 31,2 +/-31,2-ben (0..62,4)
«
Utoljára szerkesztve: 2021.01.14 csütörtök, 17:33:44 írta alf®
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14122 Dátum:
2021.01.20 szerda, 13:29:27 »
2014 2.0 120 kw txba motorkódú mondeó milye vezérlésse van szerelve és mi a csere periódus?
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14123 Dátum:
2021.01.20 szerda, 13:49:56 »
Idézetet írta: Sakos - 2021.01.14 csütörtök, 15:58:11
OFF: A leak test eredménye vajon miért van rossznak értékelve? A 18,1 igencsak benne van a 31,2 +/-31,2-ben (0..62,4)
hát, passz
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14124 Dátum:
2021.01.20 szerda, 14:22:51 »
Idézetet írta: cini - 2021.01.20 szerda, 13:29:27
2014 2.0 120 kw txba motorkódú mondeó milye vezérlésse van szerelve és mi a csere periódus?
szíj,200e km vagy 10év.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14125 Dátum:
2021.01.21 csütörtök, 17:41:12 »
Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14126 Dátum:
2021.01.24 vasárnap, 13:40:50 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.21 csütörtök, 17:41:12
Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Hát ha nem voltak tökéletesek a csúcsok akkor felhúzva előjöhet a kínjuk.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14127 Dátum:
2021.01.24 vasárnap, 13:42:43 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2021.01.21 csütörtök, 17:41:12
Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Talán egyet érdemes lenne megpróbálni.A csúcsokat újra programozni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14128 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 10:48:58 »
2014 2.0 120 kw txba motorkódú mondeó időnként motorhibát ír s nem gyorsul vagy csak nagyon óvatosn. Leállítás után se hiba üzenet se probléma! Tudom olvasni kellene de nem ír hibát mire fel teszem a gépre. Lehet katalizátor hiba??
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14129 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 11:12:43 »
Idézetet írta: cini - 2021.01.31 vasárnap, 10:48:58
2014 2.0 120 kw txba motorkódú mondeó időnként motorhibát ír s nem gyorsul vagy csak nagyon óvatosn. Leállítás után se hiba üzenet se probléma! Tudom olvasni kellene de nem ír hibát mire fel teszem a gépre. Lehet katalizátor hiba??
Milyen gépre teszed fel?Ha csekk enzsdin lámpa kigyullad,kell hiba legyen a tárolóban.
Talán turbó nyomás hiba miatt áll vészüzemre,vagy az elektronika miatt,de lehet még más oka is böven.
Korrekt hibakódolvasás segít, és nem kell találgatni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14130 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 14:32:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.01.31 vasárnap, 11:12:43
Milyen gépre teszed fel?Ha csekk enzsdin lámpa kigyullad,kell hiba legyen a tárolóban.
Talán turbó nyomás hiba miatt áll vészüzemre,vagy az elektronika miatt,de lehet még más oka is böven.
Korrekt hibakódolvasás segít, és nem kell találgatni.
Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14131 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 15:22:06 »
Idézetet írta: cini - 2021.01.31 vasárnap, 14:32:10
Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .
lehetetlen,hogy nincs tárolt hiba.Nincs fórumtárs a közeledben,akinek van forscan elm327el?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szana8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14132 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 09:50:49 »
Idézetet írta: cini - 2021.01.31 vasárnap, 14:32:10
Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .
Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
Naplózva
Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14133 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 10:52:40 »
Idézetet írta: szana8 - 2021.02.01 hétfő, 09:50:49
Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
https://www.youtube.com/watch?v=TLVdDEYZHe4
fent az olajnyomás lámpa mellett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szana8
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14134 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 11:22:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.02.01 hétfő, 10:52:40
https://www.youtube.com/watch?v=TLVdDEYZHe4
fent az olajnyomás lámpa mellett
Az enyém is 2014 végi évjárat és ezen nincs. Ha ráadom a gyújtást ott nekem egy légzsákvisszajelző van.
Naplózva
Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14135 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 20:58:48 »
Idézetet írta: szana8 - 2021.02.01 hétfő, 11:22:32
Az enyém is 2014 végi évjárat és ezen nincs. Ha ráadom a gyújtást ott nekem egy légzsákvisszajelző van.
Megnéztem az enyémen sincs, az olajlámpa mellett az ESP lámpája van
«
Utoljára szerkesztve: 2021.02.02 kedd, 07:54:31 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14136 Dátum:
2021.02.02 kedd, 06:30:05 »
Idézetet írta: szana8 - 2021.02.01 hétfő, 09:50:49
Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
Az enyém 2012-09-s évjárat és nekem van ott lámpa,pont ugy ahogy a videón látszik.
Én inkább azt nem értem, hogy mi köze a vizsgának a műszerfal visszajelzőkhöz ?
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14137 Dátum:
2021.02.02 kedd, 07:56:07 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.02.02 kedd, 06:30:05
Az enyém 2012-09-s évjárat és nekem van ott lámpa,pont ugy ahogy a videón látszik.
Én inkább azt nem értem, hogy mi köze a vizsgának a műszerfal visszajelzőkhöz ?
nézik vizsgán, ahogy az ABS lámpának is fel kell villannia, hiszen sokan csinálták, hogy kivették/leragasztották a visszajelző lámpákat, eladáshoz, vizsgához
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14138 Dátum:
2021.02.05 péntek, 19:07:05 »
Idézetet írta: szana8 - 2021.02.01 hétfő, 09:50:49
Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
találtam egy megbízhatót s talált egy p0094:00-68 hibát
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14139 Dátum:
2021.02.05 péntek, 19:54:33 »
Idézetet írta: cini - 2021.02.05 péntek, 19:07:05
találtam egy megbízhatót s talált egy p0094:00-68 hibát
A PCM azt érzékeli, hogy az üzemanyag elosztócső nyomás a minimális alatt van.
egyik oka lehet a beragadó üzemanyag nyomás-szabályozó.
De egy eldugult szűrő is okozhatja,ahogy a pumpa halála is.Vagy szivárog az üzemanyag valahol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14140 Dátum:
2021.02.05 péntek, 23:06:28 »
Idézetet írta: alf® - 2021.02.05 péntek, 19:54:33
A PCM azt érzékeli, hogy az üzemanyag elosztócső nyomás a minimális alatt van.
egyik oka lehet a beragadó üzemanyag nyomás-szabályozó.
De egy eldugult szűrő is okozhatja,ahogy a pumpa halála is.Vagy szivárog az üzemanyag valahol.
szűrőket názném meg elsőre van elől s hátul is??
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14141 Dátum:
2021.02.06 szombat, 10:02:03 »
Idézetet írta: cini - 2021.02.05 péntek, 23:06:28
szűrőket názném meg elsőre van elől s hátul is??
Elöl van a motoron, generátor felett. Figyelj, hogy jót vásárolj évjárat szerint mindenképpen.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14142 Dátum:
2021.02.10 szerda, 14:54:41 »
megtaláltam
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1114209#msg1114209
Ilyen csövet tudna vki linkelni, hogy melyiket érdemes venni?
köszönöm!
Sziasztok!
Dobott egy pár hibát ma az autóm, (engine malfunction) tudnátok segíteni merre induljak?
Menet közben(engine malfunction) egy kis megtorpanás volt. Leállítottam a motort , majd újraindítottam. A műszerfalról eltűnt a hiba, de a köv. DTC-k maradtak:
PCM - P2002 - részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)
OBDII - P2002 - részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)
kb. 20 perc után - miközben használtam az autót - a PCM - P2002 az állapotnál már nem azt írta hogy jelen van, mint először , hanem azt hogy részben vagy időszakosan (nem emlékszem pontosan)
kb 40 perc után eltűntek ezek a hibakódok!
Mi lehet ez???
Illetve van egy másik hibám ami szinte mindig megvan az utóbbi időben:
ABS - B1B69 - 12V tápáramkör - az áramkör feszültsége a küszöb alatt
Ezzel mit tudok kezdeni? Akksi jó. Legalábbis indul az autó mínuszokban is. (2.5 éves Varta Silver)
köszi
Isu
«
Utoljára szerkesztve: 2021.02.10 szerda, 16:28:26 írta Isu
»
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14143 Dátum:
2021.02.11 csütörtök, 22:39:47 »
Sziasztok.
Egy mk4 2.0 tdci 163le produkálta a következőt:
- hosszú lejtős úton motorfék használata mellett Engine malfunction, de ment tovább, nem gyult motorlámpa nem éreztem semmi változást, szépen hazautaztam még 80 km-t;
- pár nap múlva indítottam, semmi jelzés de nem gyorsult, újra indítottam de semmi változás, viszont kb 8 km után ujra Engine malfunction, mostmár check engine is kigyulladt, de a motor hirtelen feléledt normálisan gyorsult, persze maradt a hiba jelentés és a check lámpa;
- ez csinálja minden indításkor, fogyasztás nem változott, motorhomérséklet is normális.
Tesz nem volt még, de gondoltam hátha lesz valaki aki tud véleményt.
Köszönöm, Károly.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14144 Dátum:
2021.02.12 péntek, 11:45:14 »
Szia,
kell egy diagnosztika. Addig felesleges talalgatni. Ha a hiba kód megvan, akkor már könnyebb, hogy milyen irányban kell keresgelni.
Idézetet írta: keczka - 2021.02.11 csütörtök, 22:39:47
Sziasztok.
Egy mk4 2.0 tdci 163le produkálta a következőt:
- hosszú lejtős úton motorfék használata mellett Engine malfunction, de ment tovább, nem gyult motorlámpa nem éreztem semmi változást, szépen hazautaztam még 80 km-t;
- pár nap múlva indítottam, semmi jelzés de nem gyorsult, újra indítottam de semmi változás, viszont kb 8 km után ujra Engine malfunction, mostmár check engine is kigyulladt, de a motor hirtelen feléledt normálisan gyorsult, persze maradt a hiba jelentés és a check lámpa;
- ez csinálja minden indításkor, fogyasztás nem változott, motorhomérséklet is normális.
Tesz nem volt még, de gondoltam hátha lesz valaki aki tud véleményt.
Köszönöm, Károly.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14145 Dátum:
2021.02.13 szombat, 18:46:16 »
Áppdéét: nem müködik a diag dugasz, Ötlet??
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Joci0623
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14146 Dátum:
2021.02.13 szombat, 22:23:10 »
Sziasztok!
Sikerült megvennem életem első dízeles autóját, ami egy mk4-es Mondeo 2007, 2.0 tdci, 103 kw. Most van benne 207.000 km és szeretnék vezérlést cseréltetni rajta, mert nem tudni mikor volt az utolsó (ha volt
). Ha jól tudom szíjas a vezérlése, de van láncos szakasza is. Ha valaki meg tudná mondani hogy ez így van-e, és hogy kell-e cserélni a láncot is azt nagyon megköszönném. És ha kell milyen időközönként/km-erenként esedékes a vezérmű szíj/lánc csere. Bocsi ha hülyeséget beszélek, nem értek hozzá, eddig csak sima láncos autóim voltak. Előre is örök hálám a segítségért!
Naplózva
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14147 Dátum:
2021.02.14 vasárnap, 09:21:57 »
Sziasztok! Milyen üzemanyag adalékot ajánlotok?
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14148 Dátum:
2021.02.14 vasárnap, 09:34:49 »
Idézetet írta: Joci0623 - 2021.02.13 szombat, 22:23:10
Sziasztok!
Sikerült megvennem életem első dízeles autóját, ami egy mk4-es Mondeo 2007, 2.0 tdci, 103 kw. Most van benne 207.000 km és szeretnék vezérlést cseréltetni rajta, mert nem tudni mikor volt az utolsó (ha volt
). Ha jól tudom szíjas a vezérlése, de van láncos szakasza is. Ha valaki meg tudná mondani hogy ez így van-e, és hogy kell-e cserélni a láncot is azt nagyon megköszönném. És ha kell milyen időközönként/km-erenként esedékes a vezérmű szíj/lánc csere. Bocsi ha hülyeséget beszélek, nem értek hozzá, eddig csak sima láncos autóim voltak. Előre is örök hálám a segítségért!
szia.szíjas.10év vagy 200e km a csereperiódus.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14149 Dátum:
2021.02.14 vasárnap, 09:43:39 »
Idézetet írta: pamacs - 2021.02.14 vasárnap, 09:21:57
Sziasztok! Milyen üzemanyag adalékot ajánlotok?
én szoktam dízel injektor tisztítót használni időnként.Ilyenkor nagy hidegben,ha nem prémiumot tankolsz,érdemes cetán szám növelőt is tenni egyegy alkalommal.De ha nem raksz semmit,akkor megspórolsz egy kis zsebbpénzt...
Nagyjából a lelki világot nyugtatja ...
Én azzal nyugtatom magam több mint húsz éve, hogy jó az üzemanyagrendszer nagynyomású szivattyújának, és a csúcsoknak, ha valamilyen kenő anyag van az üzemanyagba adagolva.Szoktat kétütemű szintetikus olajat,vagy alacson hamuképződésű más szintetikus olajat használni. És van aki semmit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
276
277
278
279
280
281
282
[
283
]
284
285
286
287
288
289
290
...
297
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ