Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 06:08:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 296   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4715813 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
DPGHenessy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2020.12.20 vasárnap, 08:20:13 »

Próbáld meg, hogy tolass vissza egy dilettációs vonalon, hátha.
Látom ott is van baj rendesen... taps
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2020.12.20 vasárnap, 16:16:19 »

Tolasson az M3on?  uglystupid2 nevetes1

Nem biztos, hogy ugyanazon kell visszamenni. Hátha megjavul, ha egy másikon tolat.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Tibike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2020.12.22 kedd, 16:37:32 »

Sziasztok!
Tavasszal vettünk egy 2011 évjáratú Mondeo-t. Egyenlőre kb minden oké vele, kivéve egy dolog ami nagyon bántja a fülemet!
2.2-es tdci motor van benne és a gond az, hogy minden egyes leállításkor, legyen az hideg vagy meleg motor, amikor megáll a motor (utolsó 1-2 fordulatnál) valami nyekken, nyikorog, mintha valami mechanikus fék állítaná meg eléggé zavaróan és hangosan.
Tapasztalt már valaki ilyet, esetleg van rá valami gyógymód?
Előre is köszönöm szépen!
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2020.12.25 péntek, 21:57:11 »

Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2020.12.25 péntek, 22:40:09 »

Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
VGT,elektromos motorral és 2db.Az egyik az alacsony fordulaton tölt,a másik a magasabbon.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2020.12.26 szombat, 18:06:31 »

VGT,elektromos motorral és 2db.Az egyik az alacsony fordulaton tölt,a másik a magasabbon.


lófaxt vigyor3 mk5 csak biturbo
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2020.12.26 szombat, 18:07:12 »

Idiota kérdés:
A 2.2 tdci az valtozo geos turbos vagy 2 kisebb turbo van benne, mint a Peugeot-Citroen verzioban?
Köszi!!!
It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function, rather than the twin turbo approach of Peugeot and Citroen. The result is 175 PS (129 kW; 173 hp) with 400 N⋅m (295 lb⋅ft) of torque, although 420 N⋅m (310 lb⋅ft) is temporarily available thanks to the transient overboost function.

In 2010 Ford and PSA revised the engine with a new turbocharger and a new power output of 200 PS (147 kW; 197 hp) with a torque of 420 N⋅m (310 lb⋅ft) and 450 N⋅m (332 lb⋅ft) at overboost conditions while the emissions are at Euro 5 level.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2020.12.26 szombat, 18:08:34 »

It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function, rather than the twin turbo approach of Peugeot and Citroen. The result is 175 PS (129 kW; 173 hp) with 400 N⋅m (295 lb⋅ft) of torque, although 420 N⋅m (310 lb⋅ft) is temporarily available thanks to the transient overboost function.

In 2010 Ford and PSA revised the engine with a new turbocharger and a new power output of 200 PS (147 kW; 197 hp) with a torque of 420 N⋅m (310 lb⋅ft) and 450 N⋅m (332 lb⋅ft) at overboost conditions while the emissions are at Euro 5 level.

Olvastam én is. Ez alapján simpla turbósnak gondoltam, dupla vezérműtengellyel.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2020.12.26 szombat, 19:54:19 »

Olvastam én is. Ez alapján simpla turbósnak gondoltam, dupla vezérműtengellyel.
az, bár én ezt a motort inkább venném más kasztniban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2020.12.26 szombat, 20:35:16 »

lófaxt vigyor3 mk5 csak biturbo
igazad van,bekevertem az mk5 2.0 mociját...
ezekben is ez volt:
DW12C / 2.2 TDCI - HDI 200 P S
Ford Galaxy
Ford S-MAX
Ford Mondeo
Mitsubishi
Citroen
Peugeot
« Utoljára szerkesztve: 2020.12.26 szombat, 20:37:00 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2020.12.26 szombat, 23:17:15 »

igazad van,bekevertem az mk5 2.0 mociját...
ezekben is ez volt:
DW12C / 2.2 TDCI - HDI 200 P S
Ford Galaxy
Ford S-MAX
Ford Mondeo
Mitsubishi
Citroen
Peugeot


Ja de a fhansziák azok biturbók Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 11:49:25 »

Ja de a fhansziák azok biturbók Smiley
csak ismételni tudom magam, lófaxt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 12:25:30 »

csak ismételni tudom magam, lófaxt nyes

Totalcar, erőmérő alatt leoltottak. Mentem is sírva ügyelni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 20:49:47 »

Totalcar, erőmérő alatt leoltottak. Mentem is sírva ügyelni.
eu5 már ugyan úgy sima turbó psa-nál is. egy 508gt-ben pl hamarabb venném mint fordban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 20:57:16 »

eu5 már ugyan úgy sima turbó psa-nál is. egy 508gt-ben pl hamarabb venném mint fordban

Én ha lecserélem az MK4-et (soha), akkor márkaváltás lesz... Az MK5 nem jön át.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2020.12.27 vasárnap, 21:15:53 »

Én ha lecserélem az MK4-et (soha), akkor márkaváltás lesz... Az MK5 nem jön át.
pedig élőben ezerszer jobb az mk4től
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 07:37:59 »

Sziasztok!
2.0tdci, 115le, 2010 faceliftes(163le szoftver van rajta vagy chip tuning, nem tudom pontosan) 1400-1600rpm között enyhe remegést érzek üresben és sebességben is. Kuplung vajpuha, 1/3-nál lent fog nem gondolom, hogy az miatt lenne.
Valakinek valami ötlet,tipp, hogy mitől lehet?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 08:48:15 »

Sziasztok!
2.0tdci, 115le, 2010 faceliftes(163le szoftver van rajta vagy chip tuning, nem tudom pontosan) 1400-1600rpm között enyhe remegést érzek üresben és sebességben is. Kuplung vajpuha, 1/3-nál lent fog nem gondolom, hogy az miatt lenne.
Valakinek valami ötlet,tipp, hogy mitől lehet?
Köszi
egy amatőr tippje: injektor
nekem az egynyócnál volt ilyen, ott cserélni kellett
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 09:56:40 »

egy amatőr tippje: injektor
nekem az egynyócnál volt ilyen, ott cserélni kellett
Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 10:25:27 »

Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
be lett vizsgátatva mind, 2 jó volt, egyet nem is tudtak mérni valami miatt (3,5 éve volt, már nem emlékszem), egy pedig részterhelésen (vagy mi? Smiley ) volt rossz, így 2-t cseréltünk.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 10:33:51 »

Köszi
Neked is csak egy bizonyos tartományban volt?
Mind a négyet cserélted vagy csak 1et?
nálam a 3. hengernél nem tudtak mérni semmit a szivárgáson kívül. ez a 2-es hengeré, ez is cserélve lett.

Leak test a szivárgás, VL a teljes terhelés, LL üresjárat, a VE meg előbefecskendezés.
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2021.01.14 csütörtök, 15:58:11 »

nálam a 3. hengernél nem tudtak mérni semmit a szivárgáson kívül. ez a 2-es hengeré, ez is cserélve lett.

Leak test a szivárgás, VL a teljes terhelés, LL üresjárat, a VE meg előbefecskendezés.
[img]https://i.ibb.co/dr5654t/injektor.jpg
OFF: A leak test eredménye vajon miért van rossznak értékelve? A 18,1 igencsak benne van a 31,2 +/-31,2-ben (0..62,4)
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.14 csütörtök, 17:33:44 írta alf® » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2021.01.20 szerda, 13:29:27 »

2014  2.0 120 kw txba motorkódú mondeó milye vezérlésse van szerelve és mi a csere periódus?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2021.01.20 szerda, 13:49:56 »

OFF: A leak test eredménye vajon miért van rossznak értékelve? A 18,1 igencsak benne van a 31,2 +/-31,2-ben (0..62,4)
hát, passz  nemtudom
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2021.01.20 szerda, 14:22:51 »

2014  2.0 120 kw txba motorkódú mondeó milye vezérlésse van szerelve és mi a csere periódus?
szíj,200e km vagy 10év.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 17:41:12 »

Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2021.01.24 vasárnap, 13:40:50 »

Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Hát ha nem voltak tökéletesek a csúcsok akkor felhúzva előjöhet a kínjuk.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2021.01.24 vasárnap, 13:42:43 »

Sziasztok!
2010es fl, 2.0tdci ami gyárilag 115le volt, megkapta a 163le szoftvert. 240ekm van benne.
A jelenség, hogy hidegen gazadasra mintha jobban kopognak, mint melegen és, hogy 1500rpm körül beremeg a motor és ma már meg is rántott érezhetően. Kb 2000 rpm felett semmi nem érezhető vagy hallható.
Korrekciós értékek 1 körül, henger kienyenlites 1-2 között.
Hibakód nincs, füst nincs, azonnal indul.
Mit nézzek még meg? Ez injektor hibára utal?
Talán egyet érdemes lenne megpróbálni.A csúcsokat újra programozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2021.01.31 vasárnap, 10:48:58 »

2014  2.0 120 kw txba motorkódú mondeó időnként motorhibát ír s nem gyorsul vagy csak nagyon óvatosn. Leállítás után se hiba üzenet se probléma! Tudom olvasni kellene de nem ír hibát mire fel teszem a gépre. Lehet katalizátor hiba??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2021.01.31 vasárnap, 11:12:43 »

2014  2.0 120 kw txba motorkódú mondeó időnként motorhibát ír s nem gyorsul vagy csak nagyon óvatosn. Leállítás után se hiba üzenet se probléma! Tudom olvasni kellene de nem ír hibát mire fel teszem a gépre. Lehet katalizátor hiba??
Milyen gépre teszed fel?Ha csekk enzsdin lámpa kigyullad,kell hiba legyen a tárolóban.
Talán turbó nyomás hiba miatt áll vészüzemre,vagy az elektronika miatt,de lehet még más oka is böven.
Korrekt hibakódolvasás segít, és nem kell találgatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2021.01.31 vasárnap, 14:32:10 »

Milyen gépre teszed fel?Ha csekk enzsdin lámpa kigyullad,kell hiba legyen a tárolóban.
Talán turbó nyomás hiba miatt áll vészüzemre,vagy az elektronika miatt,de lehet még más oka is böven.
Korrekt hibakódolvasás segít, és nem kell találgatni.
   Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2021.01.31 vasárnap, 15:22:06 »

   Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .

lehetetlen,hogy nincs tárolt hiba.Nincs fórumtárs a közeledben,akinek van forscan elm327el?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2021.02.01 hétfő, 09:50:49 »

   Ford jászberényben nézték de ha leállítom semmi gond. Csekkendzsin lámpa nincs csak felirat hogy motorhiba. Van hogy hegyre fel dobja ki vagy csak sima úton folyamatos 120 nál .

Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2021.02.01 hétfő, 10:52:40 »

Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
https://www.youtube.com/watch?v=TLVdDEYZHe4 fent az olajnyomás lámpa mellett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szana8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2021.02.01 hétfő, 11:22:32 »

https://www.youtube.com/watch?v=TLVdDEYZHe4 fent az olajnyomás lámpa mellett
Az enyém is 2014 végi évjárat és ezen nincs. Ha ráadom a gyújtást ott nekem egy légzsákvisszajelző van.
Naplózva

Ford Mondeo 2014 2.0 TDCI Titanium Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2021.02.01 hétfő, 20:58:48 »

Az enyém is 2014 végi évjárat és ezen nincs. Ha ráadom a gyújtást ott nekem egy légzsákvisszajelző van.
Megnéztem az enyémen sincs, az olajlámpa mellett az ESP lámpája van
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.02 kedd, 07:54:31 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2021.02.02 kedd, 06:30:05 »

Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.

Az enyém 2012-09-s évjárat és nekem van ott lámpa,pont ugy ahogy a videón látszik.

Én inkább azt nem értem, hogy mi köze a vizsgának a műszerfal visszajelzőkhöz ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2021.02.02 kedd, 07:56:07 »

Az enyém 2012-09-s évjárat és nekem van ott lámpa,pont ugy ahogy a videón látszik.

Én inkább azt nem értem, hogy mi köze a vizsgának a műszerfal visszajelzőkhöz ?
nézik vizsgán, ahogy az ABS lámpának is fel kell villannia, hiszen sokan csinálták, hogy kivették/leragasztották a visszajelző lámpákat, eladáshoz, vizsgához
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2021.02.05 péntek, 19:07:05 »

Csekkendzsin lámpát ne is keress rajta, mert ezeken az évjáratokon nincs. Én most szívtam a műszakin vele mert kérni kellett egy papírt a Ford-tól, hogy ne keressék rajta gyújtásra mert itt már a Convers-en írja ki a motorhibát mert a vizsgabiztos nem engedte át. Váltig állította hogy kell lennie lámpának. A vicces az egészben hogy a Ford Vagép is oda hordja műszakiztatni a kocsikat.
találtam egy megbízhatót s talált egy p0094:00-68 hibát
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2021.02.05 péntek, 19:54:33 »

találtam egy megbízhatót s talált egy p0094:00-68 hibát
A PCM azt érzékeli, hogy az üzemanyag elosztócső nyomás a minimális  alatt van.
 egyik oka lehet a beragadó üzemanyag nyomás-szabályozó.
De egy eldugult szűrő is okozhatja,ahogy a pumpa halála is.Vagy szivárog az üzemanyag valahol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2021.02.05 péntek, 23:06:28 »

A PCM azt érzékeli, hogy az üzemanyag elosztócső nyomás a minimális  alatt van.
 egyik oka lehet a beragadó üzemanyag nyomás-szabályozó.
De egy eldugult szűrő is okozhatja,ahogy a pumpa halála is.Vagy szivárog az üzemanyag valahol.
szűrőket názném meg elsőre van elől s hátul is??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2021.02.06 szombat, 10:02:03 »

szűrőket názném meg elsőre van elől s hátul is??
Elöl van a motoron, generátor felett. Figyelj, hogy jót vásárolj évjárat szerint mindenképpen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2021.02.10 szerda, 14:54:41 »

megtaláltam Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg1114209#msg1114209

Ilyen csövet tudna vki linkelni, hogy melyiket érdemes venni?

köszönöm!



Sziasztok!

Dobott egy pár hibát ma az autóm, (engine malfunction) tudnátok segíteni merre induljak?

Menet közben(engine malfunction) egy kis megtorpanás volt. Leállítottam a motort , majd újraindítottam. A műszerfalról eltűnt a hiba, de a köv. DTC-k maradtak:

PCM - P2002 - részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)
OBDII - P2002 - részecskecsapda hatásfok küszöbérték alatt (hengersor 1)

kb. 20 perc után - miközben használtam az autót - a PCM - P2002 az állapotnál már nem azt írta hogy jelen van, mint először , hanem azt hogy részben vagy időszakosan (nem emlékszem pontosan)
kb 40 perc után eltűntek ezek a hibakódok!

Mi lehet ez??? Huh?

 
Illetve van egy másik hibám ami szinte mindig megvan  az utóbbi időben:

ABS - B1B69 - 12V tápáramkör - az áramkör feszültsége a küszöb alatt

Ezzel mit tudok kezdeni? Akksi jó. Legalábbis indul az autó mínuszokban is. (2.5 éves Varta Silver)

köszi
Isu


« Utoljára szerkesztve: 2021.02.10 szerda, 16:28:26 írta Isu » Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2021.02.11 csütörtök, 22:39:47 »

Sziasztok.
Egy mk4 2.0 tdci 163le produkálta a következőt:
- hosszú lejtős úton motorfék használata mellett Engine malfunction, de ment tovább, nem gyult motorlámpa nem éreztem semmi változást, szépen hazautaztam még 80 km-t;
- pár nap múlva indítottam, semmi jelzés de nem gyorsult, újra indítottam de semmi változás, viszont kb 8 km után ujra Engine malfunction, mostmár check engine is kigyulladt, de a motor hirtelen feléledt normálisan gyorsult, persze maradt a hiba jelentés és a check lámpa;
- ez csinálja minden indításkor, fogyasztás nem változott, motorhomérséklet is normális.

Tesz nem volt még, de gondoltam hátha lesz valaki aki tud véleményt.

Köszönöm, Károly.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2021.02.12 péntek, 11:45:14 »

Szia,
kell egy diagnosztika. Addig felesleges talalgatni. Ha a hiba kód megvan, akkor már könnyebb, hogy milyen irányban kell keresgelni.


 police
Sziasztok.
Egy mk4 2.0 tdci 163le produkálta a következőt:
- hosszú lejtős úton motorfék használata mellett Engine malfunction, de ment tovább, nem gyult motorlámpa nem éreztem semmi változást, szépen hazautaztam még 80 km-t;
- pár nap múlva indítottam, semmi jelzés de nem gyorsult, újra indítottam de semmi változás, viszont kb 8 km után ujra Engine malfunction, mostmár check engine is kigyulladt, de a motor hirtelen feléledt normálisan gyorsult, persze maradt a hiba jelentés és a check lámpa;
- ez csinálja minden indításkor, fogyasztás nem változott, motorhomérséklet is normális.

Tesz nem volt még, de gondoltam hátha lesz valaki aki tud véleményt.

Köszönöm, Károly.
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2021.02.13 szombat, 18:46:16 »

Áppdéét: nem müködik a diag dugasz, Ötlet??
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Joci0623
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2021.02.13 szombat, 22:23:10 »

Sziasztok!  wave Sikerült megvennem életem első dízeles autóját, ami egy mk4-es Mondeo 2007, 2.0 tdci, 103 kw. Most van benne 207.000 km és szeretnék vezérlést cseréltetni rajta, mert nem tudni mikor volt az utolsó (ha volt  miaz ). Ha jól tudom szíjas a vezérlése, de van láncos szakasza is. Ha valaki meg tudná mondani hogy ez így van-e, és hogy kell-e cserélni a láncot is azt nagyon megköszönném. És ha kell milyen időközönként/km-erenként esedékes a vezérmű szíj/lánc csere. Bocsi ha hülyeséget beszélek, nem értek hozzá, eddig csak sima láncos autóim voltak. Előre is örök hálám a segítségért!  worship
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:21:57 »

Sziasztok! Milyen üzemanyag adalékot ajánlotok?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:34:49 »

Sziasztok!  wave Sikerült megvennem életem első dízeles autóját, ami egy mk4-es Mondeo 2007, 2.0 tdci, 103 kw. Most van benne 207.000 km és szeretnék vezérlést cseréltetni rajta, mert nem tudni mikor volt az utolsó (ha volt  miaz ). Ha jól tudom szíjas a vezérlése, de van láncos szakasza is. Ha valaki meg tudná mondani hogy ez így van-e, és hogy kell-e cserélni a láncot is azt nagyon megköszönném. És ha kell milyen időközönként/km-erenként esedékes a vezérmű szíj/lánc csere. Bocsi ha hülyeséget beszélek, nem értek hozzá, eddig csak sima láncos autóim voltak. Előre is örök hálám a segítségért!  worship
szia.szíjas.10év vagy 200e km a csereperiódus.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:43:39 »

Sziasztok! Milyen üzemanyag adalékot ajánlotok?
én szoktam dízel injektor tisztítót használni időnként.Ilyenkor nagy hidegben,ha nem prémiumot tankolsz,érdemes cetán szám növelőt is tenni egyegy alkalommal.De ha nem raksz semmit,akkor megspórolsz egy kis zsebbpénzt... vigyor3 Nagyjából a lelki világot nyugtatja ...
Én azzal nyugtatom magam több mint húsz éve, hogy jó az üzemanyagrendszer nagynyomású szivattyújának, és a csúcsoknak, ha valamilyen kenő anyag van az üzemanyagba adagolva.Szoktat kétütemű szintetikus olajat,vagy alacson hamuképződésű más szintetikus olajat használni. És van aki semmit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 296   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.