Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:37:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213635 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:31:00 »
Sziasztok!
Egyébként ez is érdekes, hogy egy forgalmiba milyen úton-módon kerülnek be a járműre vonatkozó adatok? Marika-Gizike-Jolánka has/sacc írogat???
Nemegyszer volt már a kezemben olyan forgalmi engedély, melynek tartalma köszönő viszonyban sem volt az autó vonatkozó gyári paramétereivel: akár a jármű saját kezelési könyvével, akár külső forrással összehasonlítva a forgalmi engedélyt.
Példának okáért a Contour forgalmijában 127 KW szerepel, holott a kezelési könyvében (is) 125 KW van megadva.
Ilyenkor - ha én teljesen jogosan precíz és hiteles szeretnék lenni - mi a teendő? Hová kéne forduljak, kihez, milyen indokkal? És vajon mennyibe kerülne?
Üdv!
trombonist
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:31:39 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.11 szerda, 21:25:12
Szia!
Az ötlet nem rossz, csak félek, semmi értelme. A "polgárjenő" ugyanis nem azt veszi figyelembe, hogy egy konkrét autónak a mérés pillanatában az adott körülmények között éppen mennyi a teljesítménye. Hanem azt, hogy gyárilag mennyi (volt). Hogy azt tudja-e teljesíteni, vagy sem, az nem számít. Magyarán hiába méretjük le a gépeket, és hiába jönne ki alacsonyabb érték, mint a gyári, attól még fene nagy luxusban közlekedünk. A teljesítménymérős papírral meg jól kiröhögnének.
Mennyit tud a motor? Elő a forgalmit. Nincs benne? Elő egy gyári adatbázist. Mennyi az annyi gyárilag? Höhö, épp 125 KW...
Elég baj ez, de nem nagyon van mit tenni. Kicsit olyan ez, mint a sárga matricások kitiltása a belvárosból... Azoknak még rosszabb lesz... Node, nem szeretnék politizálni, mert attól mélyen elhatárolódom! Hanem bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!
Üdv!
trombonist
Hogy a fenébe ne kapnánk! Agyvérzést, rákot (nem étkezésit!), stresszt! Ill. nyugodtan engedd el a fantáziád, mit.. és hova...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:33:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2009.11.11 szerda, 21:24:20
Bárcsak végre itt állna a parkolónkban.....
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:34:41 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.11 szerda, 21:25:12
bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!
Üdv!
trombonist
Persze, kézzel fogható, egyre vékonyabb pénztárcát
Egyébként azt mondtaák nekem, hogy nem gyári adatbázisokat néznek, hanem a törzskönyvek alapján vezetik az adatbázist. Ha így van, és elfogadják a mérés eredményét, akkor nyitva a kiskapu.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:37:52 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 21:11:17
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3346704
Itt van kép
Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:38:58 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.06 péntek, 00:32:12
[...]Egyébként legyen bármennyire módosítva a Mondeom, nem azért lesz, hogy közutakon gyorsulgassak, és embereket ébresztgessek éjszakánként, csupán, ha véletlen elgurul a gyógyszer néhanapján, akkor kiereszthessem a gőzt, úgy, hogy azt az autó is támogatja (a széria állapottal ellentétben). Meghát nekem ez a szenvedélyem, hogy dögös gépem legyen, amihez a teljesítmény, menettulajdonság is passzol, még akkoris, ha 80%ban csak krúzingolok.[...]
Szia!
Nagyon örülök, hogy a Mondeo-tuningolásban a lényeget tekintve egyetértünk, kellemesen csalódtam!
A motorhang meg egy szubjektív dolog, mindenkinek egy kicsit más tetszik. A magam részéről nem szeretem 4-5ezer fölé pörgetni, mert magas fordulaton nem tetszik a hangja - legalábbis a jelenlegi gyári rendszerrel.
Balesetmentes, kellemes élményekben gazdag közlekedést kívánok!
Üdv!
trombonist
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 21:50:35 írta trombonist
»
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:45:00 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 21:37:52
Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
1.: 35mm. 2.: ...psszt... még elhappolják előle !
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:50:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 21:34:41
Egyébként azt mondtaák nekem, hogy nem gyári adatbázisokat néznek, hanem a törzskönyvek alapján vezetik az adatbázist. Ha így van, és elfogadják a mérés eredményét, akkor nyitva a kiskapu.
Szia!
Azt hittem, rosszul emlékeztem, ezért megnéztem a Contour törzskönyvét.
Mégis jól emlékeztem: A teljesítményre, sőt még a színre és a súlyadatokra vonatkozó rubrikák is üresek.
Tehát a törzskönyv szerint a kocsimnak motorja sincs (hiszen nincs teljesítménye sem), láthatatlan (ugyebár nincs színe), és lebeg (nincs súlya)...
Alvázszáma és motorszáma az van... No comment...
Ennyit a törzskönyvről, a hiteles adatairól, meg a magyar bürokráciáról, csak úgy dióhéjban...
Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2009.11.11 szerda, 21:51:52 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 21:31:39
Hogy a fenébe ne kapnánk! Agyvérzést, rákot (nem étkezésit!), stresszt! Ill. nyugodtan engedd el a fantáziád, mit.. és hova...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:04:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 21:05:40
Nincs az üzidben a kép.
Na még egy kép ez 15"-os gyári méretű kerékkel készült! Nagyon bután gyorsul vele, de mivel csak kőcssönbe kaptam vigyáztam rá és nem "gyilkoltam". De induláskor nagyon dinamikusan indul meg, a 17"-oshoz képest legalábbis!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:10:02 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.11 szerda, 21:38:58
Szia!
Nagyon örülök, hogy a Mondeo-tuningolásban a lényeget tekintve egyetértünk, kellemesen csalódtam!
A motorhang meg egy szubjektív dolog, mindenkinek egy kicsit más tetszik. A magam részéről nem szeretem 4-5ezer fölé pörgetni, mert magas fordulaton nem tetszik a hangja - legalábbis a jelenlegi gyári rendszerrel.
Balesetmentes, kellemes élményekben gazdag közlekedést kívánok!
Üdv!
trombonist
Szia!
Köszi! Viszont kívánom!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:13:34 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 22:04:15
Na még egy kép ez 15"-os gyári méretű kerékkel készült! Nagyon bután gyorsul vele, de mivel csak kőcssönbe kaptam vigyáztam rá és nem "gyilkoltam". De induláskor nagyon dinamikusan indul meg, a 17"-oshoz képest legalábbis!
Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki
Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:19:55 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 22:13:34
Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki
Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Nekem 215/45-ös van ez is magasabb a gyárinál kicsivel, ezt láthatod is a kerékjáratoknál, ha két képet megnézel! Az utóbbi lesz az olcsóbb, de attól még a gátlók maradnak..., ez nem teljesen tutter. Amúgy lehet nem szép így de az indulás élménye kárpótól. A következő autómra lesz legkisebb méretű kerekem is!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:28:22 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.11 szerda, 22:19:55
Nekem 215/45-ös van ez is magasabb a gyárinál kicsivel, ezt láthatod is a kerékjáratoknál, ha két képet megnézel! Az utóbbi lesz az olcsóbb, de attól még a gátlók maradnak..., ez nem teljesen tutter. Amúgy lehet nem szép így de az indulás élménye kárpótól. A következő autómra lesz legkisebb méretű kerekem is!
Nemnem, a gátlók mennek felújításra és keményítésre, az 100%
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:36:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 22:28:22
Nemnem, a gátlók mennek felújításra és keményítésre, az 100%
Az úgy okés, csak nem írtad...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2009.11.11 szerda, 22:58:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 21:37:52
Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
Szeretnék...jelenleg decembert emlegetett az,aki megnézte az enyémet.Tán akkor lesz pénze...ha viszi,akkor töröm a malacperselyt,szakítom a matracot,ásom a ki a földből a konzervdobozt...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 08:24:11 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.11 szerda, 21:50:01
Szia!
Azt hittem, rosszul emlékeztem, ezért megnéztem a Contour törzskönyvét.
Mégis jól emlékeztem: A teljesítményre, sőt még a színre és a súlyadatokra vonatkozó rubrikák is üresek.
Tehát a törzskönyv szerint a kocsimnak motorja sincs (hiszen nincs teljesítménye sem), láthatatlan (ugyebár nincs színe), és lebeg (nincs súlya)...
Alvázszáma és motorszáma az van... No comment...
Ennyit a törzskönyvről, a hiteles adatairól, meg a magyar bürokráciáról, csak úgy dióhéjban...
Üdv!
trombonist
Nem törzskönyv, hanem forgalmi alapján! Azaz a rendszerben lévő adatokat nézik.
Nincs is nálam a törzskönyv, mert hiteles az autó, akkor elsétálnának a bankba?...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:47:39 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.12 csütörtök, 08:24:11
Nem törzskönyv, hanem forgalmi alapján! Azaz a rendszerben lévő adatokat nézik.
Nincs is nálam a törzskönyv, mert hiteles az autó, akkor elsétálnának a bankba?...
Jaja, forgalmi alapján. Ott meg 125 Kw van és azt tekintik hitelesnek.
Nekem volt olyan Xr3i-m aminek a forgalmijában 54 Kw szerepelt a 77 helyett. És pont akkor vezették be a gépjárműadót. Akkor nagyon örültem neki.
Egyébiránt a vagyonadó (nekem) 30.000 pluszt jelent. Egy mérés+új törzsköny+új forgalmi az 22.000 és ebben nincs benne a benzinköltség (Pécsett a legolcsóbb a mérés 6.000 forintos áron, Pesten jóval drágább) és az a 2 szabadnap amit emiatt ki kellene venni. Szóval 125 Kw-tal nem érdemes kiskapuzni. Szerintem nem jössz ki jobban, max hosszútávon, de én autóval csak rövidtávra tervezek
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:55:49 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.11 szerda, 10:51:05
Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...
Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)
Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 09:57:13 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.12 csütörtök, 09:55:49
Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).
1 sodrott vezetékben 3-4 szál?
Nemtudom, ha nem testel sehova, akkor nemhiszem...
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 10:05:13 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 09:57:13
1 sodrott vezetékben 3-4 szál?
Nemtudom, ha nem testel sehova, akkor nemhiszem...
Akkor viszont nincs más ötletem
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 10:44:10 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.12 csütörtök, 10:05:13
Akkor viszont nincs más ötletem
Tiszta az a MAF?
Uh, nem kap valahol falslevegőt?
Naplózva
dbalintv6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 11:25:20 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 10:44:10
Tiszta az a MAF?
Uh, nem kap valahol falslevegőt?
Amikor elhoztam a bontóból, ki lett tisztítva.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 12:40:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.11 szerda, 22:13:34
Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki
Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Nekem 205/45/17 gumik vannak 4cm ültetés mellett, elöl 8cm-es toldat van, így is csak néha ér le az eleje, de az eredetihez képest sokkal stabilabb, nem szeretem ha az autó olyan kanyarba mint a hajó!
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 13:35:06 »
Update1:
Sziasztok,
Vettem gyertyakabelt, es gyertyakat. Ki meg nem csereltem, mert minden este sotet van mire hazaerek, es ugy nem olyan jo. Hetvegere tartogatom.
Tegnap kicsereltem egy csomo biztositekot az auto eddig halot felenek a fele is eletre kelt.
Jobb oldalon ahol a legszuro dobozba megy (menne) be a levego ott a gumi be volt csipve, es felig elallta a levego utjat. Most jo, es egy kicsit talan kevesbe dadog. De nagy gazra meg mindig dadog...
Hasznaltam a heten eddig olyan 200 km-t, es ujabb dologora derult feny. Alapjaraton fustol. Erdekes modon menet kozben nem, vagy mar allo helyzetben sem ha gazt adok. A fust feher, es benzinszagu. Ez mitol lehet, esetleg ha valaki tudja?
Tegnap megerkezett a Haynes Manual is a kocsihoz, azert az eleg sokat fog segiteni remelem.
Koszi
glavics
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 13:39:59 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.12 csütörtök, 13:35:06
Alapjaraton fustol. Erdekes modon menet kozben nem, vagy mar allo helyzetben sem ha gazt adok. A fust feher, es benzinszagu. Ez mitol lehet, esetleg ha valaki tudja?
Túldúsít a motyó. Vagy alapjárati motor, vagy maf, vagy a sok misztikus szelep (EPD, tankszuszogó, és társai)
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 13:47:53 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.12 csütörtök, 13:39:59
Túldúsít a motyó. Vagy alapjárati motor, vagy maf, vagy a sok misztikus szelep (EPD, tankszuszogó, és társai)
Ok, koszi. Hetvegen kicserelem a gyertyakat, es kabeleket, kitakaritom a szovooldalt, ha eppen nem fagy ra a kezem, es utana valoszinuleg tobbet fogok latni.
glavics
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:00:12 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.12 csütörtök, 12:40:49
Nekem 205/45/17 gumik vannak 4cm ültetés mellett, elöl 8cm-es toldat van, így is csak néha ér le az eleje, de az eredetihez képest sokkal stabilabb, nem szeretem ha az autó olyan kanyarba mint a hajó!
Képed van róla?
Egyébként, ha gyárilag 20milit van ültetve a V6, akkor egy hozzá való 40milis ültetőszettel már 60milivel van lejjebb, mint a kisebb motoros változatok nem? Feltéve, ha a rugók specifikusan a V6hoz készülnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 15:27:34 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:11:52 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.12 csütörtök, 13:47:53
Ok, koszi. Hetvegen kicserelem a gyertyakat, es kabeleket, kitakaritom a szovooldalt, ha eppen nem fagy ra a kezem, es utana valoszinuleg tobbet fogok latni.
glavics
Féktisztítóval fújkáld meg a szívóoldali tömítéseket, ha felugrik az alapjárat, léket találtál a rendszeren...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 14:48:03 »
Idézetet írta: dbalintv6 - 2009.11.12 csütörtök, 09:55:49
Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).
Ez biza igen! Sztem ott a megoldás!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 16:29:38 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.12 csütörtök, 14:48:03
Ez biza igen! Sztem ott a megoldás!
Okozhat,szerezz be bontottat és rakd át a csatlakozót!
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 18:12:06 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.12 csütörtök, 14:00:12
Képed van róla?
Egyébként, ha gyárilag 20milit van ültetve a V6, akkor egy hozzá való 40milis ültetőszettel már 60milivel van lejjebb, mint a kisebb motoros változatok nem? Feltéve, ha a rugók specifikusan a V6hoz készülnek.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képek!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2009.11.12 csütörtök, 19:57:09 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.12 csütörtök, 18:12:06
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képek!
Szép a gép, csak egy kérdés:
Nincs magasan a hátulja? Elöl patent, hátul nekem olyan abszurdnak tűnik. Csak elöl van lejjebb?
Fólia milyen van rajta? Százalékra? Rendőr nem b@sztat érte? Milyen vele este vezetni?
Én is le akarom sötétíteni, csak koporsó hangulatot nem szeretnék belülre, meg a rendőr se szeretném ha ugatna.
Egy kérdés volt, 5 lett belőle.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 20:00:35 írta Kuk3sz
»
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2009.11.13 péntek, 08:28:22 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.12 csütörtök, 19:57:09
Szép a gép, csak egy kérdés:
Nincs magasan a hátulja? Elöl patent, hátul nekem olyan abszurdnak tűnik. Csak elöl van lejjebb?
Fólia milyen van rajta? Százalékra? Rendőr nem b@sztat érte? Milyen vele este vezetni?
Én is le akarom sötétíteni, csak koporsó hangulatot nem szeretnék belülre, meg a rendőr se szeretném ha ugatna.
Egy kérdés volt, 5 lett belőle.
Elöl 40 hátul 35-ös ültetés, a foliázás a két első ajtón 60%-os a többin full fekete és papiros a két elsőn kivűl mind,,
a rendör így még nem szolt érte, a kép lehet csalóka valójában 1,5 cm-rel magasabb a hátúlja mint az eleje, de ez minden autómnál így van, mert ha megpakolom se tünjön úgy min egy lomis autó. de valójában a toldat miatt fura az eleje, de nekem így egyedi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2009.11.13 péntek, 11:58:40 »
Akkor még egy fontos kérdés, mielőtt berendelem a rugókat: az ültetőrugó a gyári magasságból ültet. A V6-hoz külön árulnak rugókat, tehát itt a 20milivel megültett állapotot veszik gyárinak, és így a 35milit ültető rugóval összesen 55milis ültetés érvényesül, vagy csak 15milivel kerül lejjebb a mostani magassághoz képest?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2009.11.13 péntek, 13:29:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.13 péntek, 11:58:40
Akkor még egy fontos kérdés, mielőtt berendelem a rugókat: az ültetőrugó a gyári magasságból ültet. A V6-hoz külön árulnak rugókat, tehát itt a 20milivel megültett állapotot veszik gyárinak, és így a 35milit ültető rugóval összesen 55milis ültetés érvényesül, vagy csak 15milivel kerül lejjebb a mostani magassághoz képest?
Én egy drágább rugót vettem,és megmértem előtte is és utána is,elöl a 4cm-t kb. 3hét után érte el, hátul valamivel később állt be a méretre, én is a v6-hoz rendeltem a rugót, azért a drágábbat vettem, mert ezek az olcsóbb
rugók egy idő után összeesnek, főleg hátul, ez tapasztalatból mondom, 2 év alatt 4 autót építettem úgyhogy szenvedtem velük eleget. A rugóval együtt az első gátlókat is cseréltem, hogy a komfortérzés megmaradjon.
Egy jó tanács: csak olyan rugót vegyél, amihez adnak műbizonylatot, és 1 év cseregaranciát, én már cseréltettem 7 hónap után, ezek fontosak, ha az ember nem a pénze ellensége.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2009.11.13 péntek, 16:08:23 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.13 péntek, 13:29:43
Én egy drágább rugót vettem,és megmértem előtte is és utána is,elöl a 4cm-t kb. 3hét után érte el, hátul valamivel később állt be a méretre, én is a v6-hoz rendeltem a rugót, azért a drágábbat vettem, mert ezek az olcsóbb
rugók egy idő után összeesnek, főleg hátul, ez tapasztalatból mondom, 2 év alatt 4 autót építettem úgyhogy szenvedtem velük eleget. A rugóval együtt az első gátlókat is cseréltem, hogy a komfortérzés megmaradjon.
Egy jó tanács: csak olyan rugót vegyél, amihez adnak műbizonylatot, és 1 év cseregaranciát, én már cseréltettem 7 hónap után, ezek fontosak, ha az ember nem a pénze ellensége.
Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2009.11.13 péntek, 17:27:03 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.13 péntek, 16:08:23
Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.
Keresd meg a Fegyut! Ő foglalkozik ilyen tuning cuccokkal, csak már nem aktív itt a fórumon. Lehet, hogy még jó árat is tud, és véleményt is erre a kérdésre...
fehergumiszervizkukacfreemail.hu
Hivatkozz nyugodtan rám!
Azt tudjátok, hogy MKI-II rugói ugyan azok é? Azaz MKI rugója jó MKII-be?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2009.11.13 péntek, 22:53:22 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.13 péntek, 16:08:23
Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.
Én Vogtland rugót vettem, 1 éve lett beszerelve, nekem bejött!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2009.11.13 péntek, 23:05:20 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.13 péntek, 17:27:03
Keresd meg a Fegyut! Ő foglalkozik ilyen tuning cuccokkal, csak már nem aktív itt a fórumon. Lehet, hogy még jó árat is tud, és véleményt is erre a kérdésre...
fehergumiszervizkukacfreemail.hu
Hivatkozz nyugodtan rám!
Azt tudjátok, hogy MKI-II rugói ugyan azok é? Azaz MKI rugója jó MKII-be?
Köszi, írtam neki!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2009.11.13 péntek, 23:08:41 »
Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2009.11.14 szombat, 04:12:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.13 péntek, 23:08:41
Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.
Ilyet csinált nekem is. Aztán gondolt egyet és abbahagyta. Gondolom a hideg miatt valahol nem volt tökéletes az érintkezés. Nekem csak télen csinálta....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2009.11.14 szombat, 14:20:42 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.14 szombat, 04:12:29
Ilyet csinált nekem is. Aztán gondolt egyet és abbahagyta. Gondolom a hideg miatt valahol nem volt tökéletes az érintkezés. Nekem csak télen csinálta....
Érdekes, de akkor talán semmi komoly
Azért ha máskor is előfordul, kivizsgálom.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2009.11.14 szombat, 16:04:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.13 péntek, 23:08:41
Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.
Nekem is csinálja a Galaxy. Érdekes, hogy csak 1,5-2 hetente ülök bele, és nehezen, de eddig még mindig beindult.
Múltkor a junixosok bemérték és a töltöttsége jó, viszont már csak 30%-os az indító árama.
Lassan ki fog nyiffanni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2009.11.14 szombat, 16:19:44 »
Idézetet írta: Joe - 2009.11.14 szombat, 16:04:21
Nekem is csinálja a Galaxy. Érdekes, hogy csak 1,5-2 hetente ülök bele, és nehezen, de eddig még mindig beindult.
Múltkor a junixosok bemérték és a töltöttsége jó, viszont már csak 30%-os az indító árama.
Lassan ki fog nyiffanni...
Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2009.11.14 szombat, 16:24:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.14 szombat, 16:19:44
Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?
Ez már kezd belemenni a jó sok ideig bírta kategóriába.
Sztem 7 év az már igencsak sok...
A Te 5 éved sem kispályás. Lassan csere, de ettől még koránt sem biztos, hogy akksi. Talán indítózás közben kéne rámérni, ha kb.10 köré vagy alá esik, akkor elfáradt...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 01:16:46 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.14 szombat, 16:19:44
Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?
Hello!
6-7 évet normális körülmények között kibírnak a mai akksik. (Normális körülmények: az autó kifogástalan elektromos rendszere, kifogástalan generátor, nem égve felejtett világítás, nem kikapcsolt motornál órákig üzemelő rádió, stb...)
A legegyszerűbb, legrégibb módszer: Próbáld ki, hogy úgy indítózol, hogy közben a tompítottat égeted. Ha az indítómotor működésekor a lámpák jelentősen elhalványulnak és az önindító nagyon lassan teker, akkor bizony lassan csereérett az akksid. Ha azonban csak kicsit hunyorít a tompított az indítózás alatt, akkor az indítómotorban lesz a hiba. Apám OFF autóján a másfél éve felújított indítómotor csinálja ugyanezt, mióta hideg van.
Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 12:20:56 »
Az akksi élettertamára legnagyobb befolyással a használat gyakorisága van. Ha minden nap 1-2 alkalommal mész az autóval, akkor 5-8 évig is bírja. (off Fabia 2002-es gyári akkuját ma cseréltük ki és még minig 25% volt az indítóáram).
Ha sokat áll az autó és csak párszor meg nagyobb távot, akkor 2-3 év.
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 15:49:11 »
Update2:
Sziasztok,
A hetvegi szervizeles es eredmenye:
Tegnap a hideg esos idore valo tekintettel, a fejegyseget csereltem ki. A regi egy az egyben ment a kukaba, az uj meg szol, semmi gaz.
Ma nem esett igy reggeltol lent voltam a kocsinal.
Gyertya es gyertya kabel csere, szivosor takaritas. A gyertyakabelek eredeti ford kabelek voltak, szepen megszamozva, latszolag problemamentesek. Kukaban van mind, most van benne uj. Gyertyak NGK-k voltak (PTR6D 13) szep ozbarna gyertyakeppel. DE! az osszes gyertyanak a feher porcelan resze kb fel centi hosszan barnara volt egve. Jelenleg NGK PTR5D 10 gyertyak vannak benne, ezt adtak a bolba...
A szivosor tisztitasara a legjobban nekem az injektortisztito spry jott be. A problema csak az hogy nem nagyon parolog, igy meg kellett oldani a motor es a szivosor szellozeset az osszeszereles elott. Csak fu alatt kerdezem meg, mas hogy szokta megoldani hogy a sok koksz ne esen bele a motorba? Ket gyertyakulcs lett oda a szereles alatt, mindketobol elveszett a gumi. Nem lettek meg, motorba nincsenek, a gyertyan sem maradtak... Elvesztek, na.
Eredmenyet tekintve igen jonak mondanam a mai napot. A kocsi nem dadog, barmilyen fordulatorol elindul, lekesen porog, szoval jobb lett. Valamit nagyon jol csinalhattam, mert az alapjarati fust is eltunt. Persze az elso inditas utan a szomszedok nem zartak a szivukbe, de nem is nagyon lathattak mi tortent csak a hatalmas kodot.
A motorral egyenlore ok vagyok, most meg jon a feltengelycsere, meg el kell szorakoznom a fekkel. Vilagit a fekbetet lampa, meg az ABS lampa meg a kiporgesgatlo is. A betetek ujak, ambar lehet nem szenzorosak. Majd egy masik hetvegen azt is kideritem.
Koszi a tanacsokat eddig is.
glavics
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 15:57:34 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.15 vasárnap, 15:49:11
Update2:....
A szivosor tisztitasara a legjobban nekem az injektortisztito spry jott be. A problema csak az hogy nem nagyon parolog, igy meg kellett oldani a motor es a szivosor szellozeset az osszeszereles elott. Csak fu alatt kerdezem meg, mas hogy szokta megoldani hogy a sok koksz ne esen bele a motorba? ..........
Koszi a tanacsokat eddig is.
glavics
Le kell szerelni mindent és úgy elmosni akkor nem hullik a motorba semmi. Persze ilyen esetben új tömítésgarnitúra nem árt ha van kéznél. A szívósort könnyű leszedni, az injektorokat ki kell húzni és félretenni. Utána jöhetnek a második torok pillangósorok.
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ