Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:31:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213171 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:31:00 »

Sziasztok!

Egyébként ez is érdekes, hogy egy forgalmiba milyen úton-módon kerülnek be a járműre vonatkozó adatok? Marika-Gizike-Jolánka has/sacc írogat???

Nemegyszer volt már a kezemben olyan forgalmi engedély, melynek tartalma köszönő viszonyban sem volt az autó vonatkozó gyári paramétereivel: akár a jármű saját kezelési könyvével, akár külső forrással összehasonlítva a forgalmi engedélyt.

Példának okáért a Contour forgalmijában 127 KW szerepel, holott a kezelési könyvében (is) 125 KW van megadva.

Ilyenkor - ha én teljesen jogosan precíz és hiteles szeretnék lenni - mi a teendő? Hová kéne forduljak, kihez, milyen indokkal? És vajon mennyibe kerülne?

Üdv!
trombonist
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:31:39 »

Szia!

Az ötlet nem rossz, csak félek, semmi értelme. A "polgárjenő" ugyanis nem azt veszi figyelembe, hogy egy konkrét autónak a mérés pillanatában az adott körülmények között éppen mennyi a teljesítménye. Hanem azt, hogy gyárilag mennyi (volt). Hogy azt tudja-e teljesíteni, vagy sem, az nem számít. Magyarán hiába méretjük le a gépeket, és hiába jönne ki alacsonyabb érték, mint a gyári, attól még fene nagy luxusban közlekedünk. A teljesítménymérős papírral meg jól kiröhögnének.
Mennyit tud a motor? Elő a forgalmit. Nincs benne? Elő egy gyári adatbázist. Mennyi az annyi gyárilag? Höhö, épp 125 KW...

Elég baj ez, de nem nagyon van mit tenni. Kicsit olyan ez, mint a sárga matricások kitiltása a belvárosból... Azoknak még rosszabb lesz... Node, nem szeretnék politizálni, mert attól mélyen elhatárolódom! Hanem bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!

Üdv!
trombonist
Hogy a fenébe ne kapnánk! Agyvérzést, rákot (nem étkezésit!), stresszt! Ill. nyugodtan engedd el a fantáziád, mit.. és hova...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:33:19 »

Bárcsak végre itt állna a parkolónkban..... rinya
integet2  eljen  Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:34:41 »

bízzunk benne, hátha egyszer az életben kapunk cserébe valami kézzelfoghatót az adónkért!

Üdv!
trombonist

Persze, kézzel fogható, egyre vékonyabb pénztárcát Smiley

Egyébként azt mondtaák nekem, hogy nem gyári adatbázisokat néznek, hanem a törzskönyvek alapján vezetik az adatbázist. Ha így van, és elfogadják a mérés eredményét, akkor nyitva a kiskapu.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:37:52 »


Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:38:58 »

[...]Egyébként legyen bármennyire módosítva a Mondeom, nem azért lesz, hogy közutakon gyorsulgassak, és embereket ébresztgessek éjszakánként, csupán, ha véletlen elgurul a gyógyszer néhanapján, akkor kiereszthessem a gőzt, úgy, hogy azt az autó is támogatja (a széria állapottal ellentétben). Meghát nekem ez a szenvedélyem, hogy dögös gépem legyen, amihez a teljesítmény, menettulajdonság is passzol, még akkoris, ha 80%ban csak krúzingolok.[...]

Szia!

Nagyon örülök, hogy a Mondeo-tuningolásban a lényeget tekintve egyetértünk, kellemesen csalódtam!  worship Wink
A motorhang meg egy szubjektív dolog, mindenkinek egy kicsit más tetszik. A magam részéről nem szeretem 4-5ezer fölé pörgetni, mert magas fordulaton nem tetszik a hangja - legalábbis a jelenlegi gyári rendszerrel.

Balesetmentes, kellemes élményekben gazdag közlekedést kívánok!  wave

Üdv!
trombonist
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 21:50:35 írta trombonist » Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:45:00 »

Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
1.: 35mm. 2.: ...psszt... még elhappolják előle ! Wink
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:50:01 »

Egyébként azt mondtaák nekem, hogy nem gyári adatbázisokat néznek, hanem a törzskönyvek alapján vezetik az adatbázist. Ha így van, és elfogadják a mérés eredményét, akkor nyitva a kiskapu.
Szia!

Azt hittem, rosszul emlékeztem, ezért megnéztem a Contour törzskönyvét.
Mégis jól emlékeztem: A teljesítményre, sőt még a színre és a súlyadatokra vonatkozó rubrikák is üresek.
Tehát a törzskönyv szerint a kocsimnak motorja sincs (hiszen nincs teljesítménye sem), láthatatlan (ugyebár nincs színe), és lebeg (nincs súlya)...  taps  Alvázszáma és motorszáma az van... No comment...

Ennyit a törzskönyvről, a hiteles adatairól, meg a magyar bürokráciáról, csak úgy dióhéjban...  eplus2

Üdv!
trombonist
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2009.11.11 szerda, 21:51:52 »

Hogy a fenébe ne kapnánk! Agyvérzést, rákot (nem étkezésit!), stresszt! Ill. nyugodtan engedd el a fantáziád, mit.. és hova...
vigyor3 Grin
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:04:15 »


Nincs az üzidben a kép.

Na még egy kép ez 15"-os gyári méretű kerékkel készült! Nagyon bután gyorsul vele, de mivel csak kőcssönbe kaptam vigyáztam rá és nem "gyilkoltam". De induláskor nagyon dinamikusan indul meg, a 17"-oshoz képest legalábbis!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:10:02 »

Szia!

Nagyon örülök, hogy a Mondeo-tuningolásban a lényeget tekintve egyetértünk, kellemesen csalódtam!  worship Wink
A motorhang meg egy szubjektív dolog, mindenkinek egy kicsit más tetszik. A magam részéről nem szeretem 4-5ezer fölé pörgetni, mert magas fordulaton nem tetszik a hangja - legalábbis a jelenlegi gyári rendszerrel.

Balesetmentes, kellemes élményekben gazdag közlekedést kívánok!  wave

Üdv!
trombonist

Szia!

Köszi! Viszont kívánom!  Wink
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:13:34 »

Na még egy kép ez 15"-os gyári méretű kerékkel készült! Nagyon bután gyorsul vele, de mivel csak kőcssönbe kaptam vigyáztam rá és nem "gyilkoltam". De induláskor nagyon dinamikusan indul meg, a 17"-oshoz képest legalábbis!

Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki Cheesy Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:19:55 »

Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki Cheesy Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Nekem 215/45-ös van ez is magasabb a gyárinál kicsivel, ezt láthatod is a kerékjáratoknál, ha két képet megnézel! Az utóbbi lesz az olcsóbb, de attól még a gátlók maradnak..., ez nem teljesen tutter. Amúgy lehet nem szép így de az indulás élménye kárpótól. A következő autómra lesz legkisebb méretű kerekem is! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:28:22 »

Nekem 215/45-ös van ez is magasabb a gyárinál kicsivel, ezt láthatod is a kerékjáratoknál, ha két képet megnézel! Az utóbbi lesz az olcsóbb, de attól még a gátlók maradnak..., ez nem teljesen tutter. Amúgy lehet nem szép így de az indulás élménye kárpótól. A következő autómra lesz legkisebb méretű kerekem is! Cheesy

Nemnem, a gátlók mennek felújításra és keményítésre, az 100% Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:36:12 »

Nemnem, a gátlók mennek felújításra és keményítésre, az 100% Smiley
Az úgy okés, csak nem írtad...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2009.11.11 szerda, 22:58:49 »

Mennyit van ültetve? Mi lesz helytte? misi107 lesz az új tulaja?
Szeretnék...jelenleg decembert emlegetett az,aki megnézte az enyémet.Tán akkor lesz pénze...ha viszi,akkor töröm a malacperselyt,szakítom a matracot,ásom a ki a földből a konzervdobozt...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 08:24:11 »

Szia!

Azt hittem, rosszul emlékeztem, ezért megnéztem a Contour törzskönyvét.
Mégis jól emlékeztem: A teljesítményre, sőt még a színre és a súlyadatokra vonatkozó rubrikák is üresek.
Tehát a törzskönyv szerint a kocsimnak motorja sincs (hiszen nincs teljesítménye sem), láthatatlan (ugyebár nincs színe), és lebeg (nincs súlya)...  taps  Alvázszáma és motorszáma az van... No comment...

Ennyit a törzskönyvről, a hiteles adatairól, meg a magyar bürokráciáról, csak úgy dióhéjban...  eplus2

Üdv!
trombonist

Nem törzskönyv, hanem forgalmi alapján! Azaz a rendszerben lévő adatokat nézik.
Nincs is nálam a törzskönyv, mert hiteles az autó, akkor elsétálnának a bankba?...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:47:39 »

Nem törzskönyv, hanem forgalmi alapján! Azaz a rendszerben lévő adatokat nézik.
Nincs is nálam a törzskönyv, mert hiteles az autó, akkor elsétálnának a bankba?...

Jaja, forgalmi alapján. Ott meg 125 Kw van és azt tekintik hitelesnek.
Nekem volt olyan Xr3i-m aminek a forgalmijában 54 Kw szerepelt a 77 helyett. És pont akkor vezették be a gépjárműadót. Akkor nagyon örültem neki.  taps

Egyébiránt a vagyonadó (nekem) 30.000 pluszt jelent. Egy mérés+új törzsköny+új forgalmi az 22.000 és ebben nincs benne a benzinköltség (Pécsett a legolcsóbb a mérés 6.000 forintos áron, Pesten jóval drágább) és az a 2 szabadnap amit emiatt ki kellene venni. Szóval 125 Kw-tal nem érdemes kiskapuzni. Szerintem nem jössz ki jobban, max hosszútávon, de én autóval csak rövidtávra tervezek  hehe
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:55:49 »

Lehet, hogy az is rossz volt. Talán azért volt jó egy pillanatig, mert még nem dobott hibakódot. Amint megjött, romlott is a helyzet.
Vedd le az akksit min. negyed órára, ezzel reseteled a komputert, és egyben törlődik a hibatár is, és próbáld újra. Ha ismét jó lesz egy darabig, akkor rossz a másik MAF is...

Viszont ezek után(resetelés) újra kell tanítani a komputert, ami V6-nál egy 15 perces alapjárati járatást jelent.(mármint, ha a hiba megszűnik)

Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 09:57:13 »

Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).
1 sodrott vezetékben 3-4 szál?
Nemtudom, ha nem testel sehova, akkor nemhiszem...
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 10:05:13 »

1 sodrott vezetékben 3-4 szál?
Nemtudom, ha nem testel sehova, akkor nemhiszem...

Akkor viszont nincs más ötletem Sad
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 10:44:10 »

Akkor viszont nincs más ötletem Sad
Tiszta az a MAF?
Uh, nem kap valahol falslevegőt?
Naplózva
dbalintv6
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 11:25:20 »

Tiszta az a MAF?
Uh, nem kap valahol falslevegőt?

Amikor elhoztam a bontóból, ki lett tisztítva.
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 12:40:49 »

Azért a 17es felnikkel kicsit jobban néz ki Cheesy Asszem mégsem rendelem be a 35milis ültetőrugókat. Ráadásul a 17es felnin 205/55, és 215/50 gumijaim vannak, amik túl magasak (dehát jó gumiból használtan csak ilyet találtam). Szerintem szerzek ST rugókat, vagy átalakíttatom a gyárit 20milivel kisebbre.
Nekem 205/45/17 gumik vannak 4cm ültetés mellett, elöl 8cm-es toldat van, így is csak néha ér le az eleje, de az eredetihez képest sokkal stabilabb, nem szeretem ha az autó olyan kanyarba mint a hajó!
Naplózva
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:35:06 »

Update1:
Sziasztok,
Vettem gyertyakabelt, es gyertyakat. Ki meg nem csereltem, mert minden este sotet van mire hazaerek, es ugy nem olyan jo. Hetvegere tartogatom.
Tegnap kicsereltem egy csomo biztositekot az auto eddig halot felenek a fele is eletre kelt.
Jobb oldalon ahol a legszuro dobozba megy (menne) be a levego ott a gumi be volt csipve, es felig elallta a levego utjat. Most jo, es egy kicsit talan kevesbe dadog. De nagy gazra meg mindig dadog...
Hasznaltam a heten eddig olyan 200 km-t, es ujabb dologora derult feny. Alapjaraton fustol. Erdekes modon menet kozben nem, vagy mar allo helyzetben sem ha gazt adok. A fust feher, es benzinszagu. Ez mitol lehet, esetleg ha valaki tudja?
Tegnap megerkezett a Haynes Manual is a kocsihoz, azert az eleg sokat fog segiteni remelem.

Koszi

glavics
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:39:59 »

Alapjaraton fustol. Erdekes modon menet kozben nem, vagy mar allo helyzetben sem ha gazt adok. A fust feher, es benzinszagu. Ez mitol lehet, esetleg ha valaki tudja?
Túldúsít a motyó. Vagy alapjárati motor, vagy maf, vagy a sok misztikus szelep (EPD, tankszuszogó, és társai)
Naplózva
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 13:47:53 »

Túldúsít a motyó. Vagy alapjárati motor, vagy maf, vagy a sok misztikus szelep (EPD, tankszuszogó, és társai)

Ok, koszi. Hetvegen kicserelem a gyertyakat, es kabeleket, kitakaritom a szovooldalt, ha eppen nem fagy ra a kezem, es utana valoszinuleg tobbet fogok latni.

glavics
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:00:12 »

Nekem 205/45/17 gumik vannak 4cm ültetés mellett, elöl 8cm-es toldat van, így is csak néha ér le az eleje, de az eredetihez képest sokkal stabilabb, nem szeretem ha az autó olyan kanyarba mint a hajó!

Képed van róla?

Egyébként, ha gyárilag 20milit van ültetve a V6, akkor egy hozzá való 40milis ültetőszettel már 60milivel van lejjebb, mint a kisebb motoros változatok nem? Feltéve, ha a rugók specifikusan a V6hoz készülnek.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 15:27:34 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

tádé
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:11:52 »

Ok, koszi. Hetvegen kicserelem a gyertyakat, es kabeleket, kitakaritom a szovooldalt, ha eppen nem fagy ra a kezem, es utana valoszinuleg tobbet fogok latni.

glavics
Féktisztítóval fújkáld meg a szívóoldali tömítéseket, ha felugrik az alapjárat, léket találtál a rendszeren...  wave
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:48:03 »

Sajnos nem javult meg (egy pillanatra sem). Viszont amikor lehúztam észrevettem, hogy a csatlakozó jobb oldali vezetékében 3-4 szál meg van szakadva. Gondolom ez okozhat hibás működést (?).

Ez biza igen! Sztem ott a megoldás!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 16:29:38 »

Ez biza igen! Sztem ott a megoldás!
Okozhat,szerezz be bontottat és rakd át a csatlakozót!
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 18:12:06 »

Képed van róla?

Egyébként, ha gyárilag 20milit van ültetve a V6, akkor egy hozzá való 40milis ültetőszettel már 60milivel van lejjebb, mint a kisebb motoros változatok nem? Feltéve, ha a rugók specifikusan a V6hoz készülnek.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képek!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 19:57:09 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képek!

Szép a gép, csak egy kérdés:
Nincs magasan a hátulja? Elöl patent, hátul nekem olyan abszurdnak tűnik. Csak elöl van lejjebb?
Fólia milyen van rajta? Százalékra? Rendőr nem b@sztat érte? Milyen vele este vezetni?
Én is le akarom sötétíteni, csak koporsó hangulatot nem szeretnék belülre, meg a rendőr se szeretném ha ugatna. Cheesy
Egy kérdés volt, 5 lett belőle.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 20:00:35 írta Kuk3sz » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2009.11.13 péntek, 08:28:22 »

Szép a gép, csak egy kérdés:
Nincs magasan a hátulja? Elöl patent, hátul nekem olyan abszurdnak tűnik. Csak elöl van lejjebb?
Fólia milyen van rajta? Százalékra? Rendőr nem b@sztat érte? Milyen vele este vezetni?
Én is le akarom sötétíteni, csak koporsó hangulatot nem szeretnék belülre, meg a rendőr se szeretném ha ugatna. Cheesy
Egy kérdés volt, 5 lett belőle.  eplus2
Elöl 40 hátul 35-ös ültetés, a foliázás a két első ajtón 60%-os a többin full fekete és papiros a két elsőn kivűl mind,,
a rendör így még nem  szolt érte, a kép lehet csalóka valójában 1,5 cm-rel magasabb a hátúlja mint az eleje, de ez minden autómnál így van, mert ha megpakolom se tünjön úgy min egy lomis autó. de valójában a toldat miatt fura az eleje, de nekem így egyedi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2009.11.13 péntek, 11:58:40 »

Akkor még egy fontos kérdés, mielőtt berendelem a rugókat: az ültetőrugó a gyári magasságból ültet. A V6-hoz külön árulnak rugókat, tehát itt a 20milivel megültett állapotot veszik gyárinak, és így a 35milit ültető rugóval összesen 55milis ültetés érvényesül, vagy csak 15milivel kerül lejjebb a mostani magassághoz képest?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2009.11.13 péntek, 13:29:43 »

Akkor még egy fontos kérdés, mielőtt berendelem a rugókat: az ültetőrugó a gyári magasságból ültet. A V6-hoz külön árulnak rugókat, tehát itt a 20milivel megültett állapotot veszik gyárinak, és így a 35milit ültető rugóval összesen 55milis ültetés érvényesül, vagy csak 15milivel kerül lejjebb a mostani magassághoz képest?
Én egy drágább rugót vettem,és  megmértem előtte is és utána is,elöl a 4cm-t kb. 3hét után érte el, hátul valamivel később állt be a méretre, én is a v6-hoz rendeltem a rugót, azért a drágábbat vettem, mert ezek az olcsóbb
rugók egy idő után összeesnek, főleg hátul, ez tapasztalatból mondom, 2 év alatt 4 autót építettem úgyhogy szenvedtem velük eleget. A rugóval együtt az első gátlókat is cseréltem, hogy a komfortérzés  megmaradjon.
Egy jó tanács: csak olyan rugót vegyél, amihez adnak műbizonylatot, és 1 év cseregaranciát, én már cseréltettem 7 hónap után, ezek fontosak, ha az ember nem a pénze ellensége.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2009.11.13 péntek, 16:08:23 »

Én egy drágább rugót vettem,és  megmértem előtte is és utána is,elöl a 4cm-t kb. 3hét után érte el, hátul valamivel később állt be a méretre, én is a v6-hoz rendeltem a rugót, azért a drágábbat vettem, mert ezek az olcsóbb
rugók egy idő után összeesnek, főleg hátul, ez tapasztalatból mondom, 2 év alatt 4 autót építettem úgyhogy szenvedtem velük eleget. A rugóval együtt az első gátlókat is cseréltem, hogy a komfortérzés  megmaradjon.
Egy jó tanács: csak olyan rugót vegyél, amihez adnak műbizonylatot, és 1 év cseregaranciát, én már cseréltettem 7 hónap után, ezek fontosak, ha az ember nem a pénze ellensége.


Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2009.11.13 péntek, 17:27:03 »


Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.

Keresd meg a Fegyut! Ő foglalkozik ilyen tuning cuccokkal, csak már nem aktív itt a fórumon. Lehet, hogy még jó árat is tud, és véleményt is erre a kérdésre...
fehergumiszervizkukacfreemail.hu
Hivatkozz nyugodtan rám!

Azt tudjátok, hogy MKI-II rugói ugyan azok é? Azaz MKI rugója jó MKII-be?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2009.11.13 péntek, 22:53:22 »


Az FK állítólag nagyon tré, TA Technix vagy Merwede rugót ajánlották nekem, de igazából mindegyik ugyanannyiba kerül: 35ezer körül/szett.
Én Vogtland rugót vettem, 1 éve lett beszerelve, nekem bejött!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2009.11.13 péntek, 23:05:20 »

Keresd meg a Fegyut! Ő foglalkozik ilyen tuning cuccokkal, csak már nem aktív itt a fórumon. Lehet, hogy még jó árat is tud, és véleményt is erre a kérdésre...
fehergumiszervizkukacfreemail.hu
Hivatkozz nyugodtan rám!

Azt tudjátok, hogy MKI-II rugói ugyan azok é? Azaz MKI rugója jó MKII-be?

Köszi, írtam neki!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2009.11.13 péntek, 23:08:41 »

Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2009.11.14 szombat, 04:12:29 »

Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.

Ilyet csinált nekem is. Aztán gondolt egyet és abbahagyta. Gondolom a hideg miatt valahol nem volt tökéletes az érintkezés. Nekem csak télen csinálta....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2009.11.14 szombat, 14:20:42 »

Ilyet csinált nekem is. Aztán gondolt egyet és abbahagyta. Gondolom a hideg miatt valahol nem volt tökéletes az érintkezés. Nekem csak télen csinálta....

Érdekes, de akkor talán semmi komoly Smiley Azért ha máskor is előfordul, kivizsgálom.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:04:21 »

Na, ma indítanám be az autót, erre éppenhogy megnyekkent az indítómotor.. Pedig töltés volt rendesen. Aztán kb az ötödik próbálkozásra pöccre indult, és azután is amikor be kellett indítani, nem volt gond. Kezd besz@rni az indítómotorom? Vagy érintkezési hiba? Nem csinált még ilyet eddig.

Nekem is csinálja a Galaxy. Érdekes, hogy csak 1,5-2 hetente ülök bele, és nehezen, de eddig még mindig beindult.
Múltkor a junixosok bemérték és a töltöttsége jó, viszont már csak 30%-os az indító árama. szomoru1 Lassan ki fog nyiffanni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:19:44 »

Nekem is csinálja a Galaxy. Érdekes, hogy csak 1,5-2 hetente ülök bele, és nehezen, de eddig még mindig beindult.
Múltkor a junixosok bemérték és a töltöttsége jó, viszont már csak 30%-os az indító árama. szomoru1 Lassan ki fog nyiffanni...

Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:24:37 »

Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?

Ez már kezd belemenni a jó sok ideig bírta kategóriába. nyes Sztem 7 év az már igencsak sok...
A Te 5 éved sem kispályás. Lassan csere, de ettől még koránt sem biztos, hogy akksi. Talán indítózás közben kéne rámérni, ha kb.10 köré vagy alá esik, akkor elfáradt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 01:16:46 »

Akkor lehet, hogy akksi? Asszem az enyém 2004-es (Banner). Meddig bírja kb egy jófajata akku?

Hello!

6-7 évet normális körülmények között kibírnak a mai akksik. (Normális körülmények: az autó kifogástalan elektromos rendszere, kifogástalan generátor, nem égve felejtett világítás, nem kikapcsolt motornál órákig üzemelő rádió, stb...)

A legegyszerűbb, legrégibb módszer: Próbáld ki, hogy úgy indítózol, hogy közben a tompítottat égeted. Ha az indítómotor működésekor a lámpák jelentősen elhalványulnak és az önindító nagyon lassan teker, akkor bizony lassan csereérett az akksid. Ha azonban csak kicsit hunyorít a tompított az indítózás alatt, akkor az indítómotorban lesz a hiba. Apám OFF autóján a másfél éve felújított indítómotor csinálja ugyanezt, mióta hideg van.

Üdv!
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 12:20:56 »

Az akksi élettertamára legnagyobb befolyással a használat gyakorisága van. Ha minden nap 1-2 alkalommal mész az autóval, akkor 5-8 évig is bírja. (off Fabia 2002-es gyári akkuját ma cseréltük ki és még minig 25% volt az indítóáram).

Ha sokat áll az autó és csak párszor meg nagyobb távot, akkor 2-3 év. 
Naplózva
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 15:49:11 »

Update2:
Sziasztok,
A hetvegi szervizeles es eredmenye:
Tegnap a hideg esos idore valo tekintettel, a fejegyseget csereltem ki. A regi egy az egyben ment a kukaba, az uj meg szol, semmi gaz.
Ma nem esett igy reggeltol lent voltam a kocsinal.
Gyertya es gyertya kabel csere, szivosor takaritas. A gyertyakabelek eredeti ford kabelek voltak, szepen megszamozva, latszolag problemamentesek. Kukaban van mind, most van benne uj. Gyertyak NGK-k voltak (PTR6D 13) szep ozbarna gyertyakeppel. DE! az osszes gyertyanak a feher porcelan resze kb fel centi hosszan barnara volt egve. Jelenleg NGK PTR5D 10 gyertyak vannak benne, ezt adtak a bolba...
A szivosor tisztitasara a legjobban nekem az injektortisztito spry jott be. A problema csak az hogy nem nagyon parolog, igy meg kellett oldani a motor es a szivosor szellozeset az osszeszereles elott. Csak fu alatt kerdezem meg, mas hogy szokta megoldani hogy a sok koksz ne esen bele a motorba? Ket gyertyakulcs lett oda a szereles alatt, mindketobol elveszett a gumi. Nem lettek meg, motorba nincsenek, a gyertyan sem maradtak... Elvesztek, na.
Eredmenyet tekintve igen jonak mondanam a mai napot. A kocsi nem dadog, barmilyen fordulatorol elindul, lekesen porog, szoval jobb lett. Valamit nagyon jol csinalhattam, mert az alapjarati fust is eltunt. Persze az elso inditas utan a szomszedok nem zartak a szivukbe, de nem is nagyon lathattak mi tortent csak a hatalmas kodot.  vigyor3

A motorral egyenlore ok vagyok, most meg jon a feltengelycsere, meg el kell szorakoznom a fekkel. Vilagit a fekbetet lampa, meg az ABS lampa meg a kiporgesgatlo is. A betetek ujak, ambar lehet nem szenzorosak. Majd egy masik hetvegen azt is kideritem.

Koszi a tanacsokat eddig is.

glavics
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 15:57:34 »

Update2:....
A szivosor tisztitasara a legjobban nekem az injektortisztito spry jott be. A problema csak az hogy nem nagyon parolog, igy meg kellett oldani a motor es a szivosor szellozeset az osszeszereles elott. Csak fu alatt kerdezem meg, mas hogy szokta megoldani hogy a sok koksz ne esen bele a motorba? ..........

Koszi a tanacsokat eddig is.

glavics


Le kell szerelni mindent és úgy elmosni akkor nem hullik a motorba semmi. Persze ilyen esetben új tömítésgarnitúra nem árt ha van kéznél. A szívósort könnyű leszedni, az injektorokat ki kell húzni és félretenni. Utána jöhetnek a második torok pillangósorok.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.