Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:19:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214730 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 16:01:10 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.15 vasárnap, 15:57:34
Le kell szerelni mindent és úgy elmosni akkor nem hullik a motorba semmi. Persze ilyen esetben új tömítésgarnitúra nem árt ha van kéznél. A szívósort könnyű leszedni, az injektorokat ki kell húzni és félretenni. Utána jöhetnek a második torok pillangósorok.
Legkozelebb ugy fogom csinalni. Mar az is nagy fegyverteny volt, hogy a szivosor lejott. A legtobb idot azzal a ket kis vakumcsovel szorakoztam ott jobbkezfelol...
Koszi
glavics
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 16:27:04 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.15 vasárnap, 16:01:10
Legkozelebb ugy fogom csinalni. Mar az is nagy fegyverteny volt, hogy a szivosor lejott. A legtobb idot azzal a ket kis vakumcsovel szorakoztam ott jobbkezfelol...
Koszi
glavics
Azok aranyosak, törnek hidegbe, melegíteni kell hőfúvóval hajszárítóval.
Mennyi retek volt benne- főleg a pillangó környékén érdekelne?
Naplózva
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 17:00:15 »
Idézetet írta: fusim - 2009.11.15 vasárnap, 16:27:04
Azok aranyosak, törnek hidegbe, melegíteni kell hőfúvóval hajszárítóval.
Mennyi retek volt benne- főleg a pillangó környékén érdekelne?
Utaltam azokat a csoveket...
az egyik kijott a helyerol, a masik, a vekonyabb, az nem ugyhogy azt a masik oldalon valasztottam le.
Bartan mondhatom hogy olyan fel minimeter vastagon allt benne a raegett kosz/koksz. Eloszor csak aztatgattam, aztan rongyal mostam, aztan szaritorram, aztan kiporszivoztam a darabokat. Jo moka volt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 17:04:49 »
Idézetet írta: glavics - 2009.11.15 vasárnap, 15:49:11
A motorral egyenlore ok vagyok, most meg jon a feltengelycsere, meg el kell szorakoznom a fekkel.
Jó kis meló lehett, gondolom ilynekor jóérzés, hogy szépen ki is lett pucolva, és még a problémák is megszűntek a mocival.
Ha automataváltós, akkor ahhoz van féltengelyem párban.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 17:06:25 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
glavics
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 17:16:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.15 vasárnap, 17:04:49
Jó kis meló lehett, gondolom ilynekor jóérzés, hogy szépen ki is lett pucolva, és még a problémák is megszűntek a mocival.
Ha automataváltós, akkor ahhoz van féltengelyem párban.
Az erzes az nagyszeru.
Koszi, igazan megtisztalo, de sajna kezivaltos. Automata jobb lett volna, de hat ennyi penzert nem lehet minden...
Naplózva
meszi
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 20:18:28 »
Sziasztok!
Tíz perce vagyok klub tag, de hét éve Mondeo V6-os tulajdonos, és imádó.
Egész hétvégén szakszerű hozzászólásaitokat olvastam, de nem tudtam végig böngészni több év beírását. A problémám a második szívósor nyitásával kapcsolatos. Nekem elektromos motor bowden segítségével nyitná a pillangószelepeket(1999-es évjárat), de álló helyzetben pusztán a motort túráztatva,forgatva nem mozdul a csuklós vezérlőkar(a kis villanymotor elől-a szívócső fölött-mechanikailag és elektromosan is működőképes, van ellenállása,forgatásra feszültséget is indukál). Kérdezném Tőletek, hogy computeres diagnosztikával ki lehet-e ezt szűrni valamilyen módon, van-e valakinek ebben tapasztalata, illetve ha cserére szorul a komplett vezérlőegység, akkor az kb. mibe fáj: új,bontott,utángyártott...? Segítségeteket előre is köszönöm: Mészi, Miskolc
06-30/9281-034 egy sms és visszahívlak, mert nem tudok jól gépelni, ezt is a kislányom írta. Örülök,hogy megtaláltam a Csapatot.Mégegyszer köszi:Mészi
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 16:26:04 »
Megkérdeztem egy ügyvédet (Dr Kovács Kázmért) erről a luxusadóról.
"Kérdésére válaszolva tájékoztatom, hogy a hatályos jogszabályok alapján Önnek a gépjárműve után fizetendő adót annak hatósági nyilvántartásában feltüntetett teljesítménye, vagyis gépjárműve gyári adatai alapján kell befizetnie, akkor is, ha a gépkocsi teljesítménye időközben csökkent, mert a jogszabály csak az előbbi adatot veszi figyelembe."
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 16:35:46 »
Nem tudja valaki, hogy nálunk a rugó kisebb-e, vagy a rugótányér van-e lejjebb a gyári ültetés miatt?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 19:51:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.16 hétfő, 16:35:46
Nem tudja valaki, hogy nálunk a rugó kisebb-e, vagy a rugótányér van-e lejebb a gyári ültetés miatt?
Megnéztem az alkatrész kereskedőknél, és az 1,8-t és a 2,5-t összehasonlítva, azonos a gólyaláb hossza és a rugó hossza is, nem tudom honnan jött, hogy a v6 2cm alacsonyabb, mint a többi, az adatok nem ezt mutatják, pedig a számok nem hazudnak!
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 20:12:49 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.16 hétfő, 19:51:02
Megnéztem az alkatrész kereskedőknél, és az 1,8-t és a 2,5-t összehasonlítva, azonos a gólyaláb hossza és a rugó hossza is, nem tudom honnan jött, hogy a v6 2cm alacsonyabb, mint a többi, az adatok nem ezt mutatják, pedig a számok nem hazudnak!
Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 20:15:27 írta GoFerrari
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:34:03 »
V6 és a TD motor nehezebb, emiatt erősebb rugó kell. Ennyi a történet. Nincs ültetés, nincs -2 cm, csak a rugó erősebb. Ez és a nagyobb súly ad egy kicsit jobb kanyarstabilitást. Ennyi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 21:53:16 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.16 hétfő, 21:34:03
Nincs ültetés, nincs -2 cm, csak a rugó erősebb.
Hát ezt előbb is mondhattátok volna
De egyébként többen is mondták ezt a 2 centit, meghogy alacsonyabban is van, ha melléáll pl egy 1.8. De ezekszerint, ha tényleg alacsonyabban van, akkor az azért lehet, mert nem erősebb annyival a rugó, amennyivel nehezebb a V6motor.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2009.11.17 kedd, 07:31:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.16 hétfő, 21:53:16
Hát ezt előbb is mondhattátok volna
De egyébként többen is mondták ezt a 2 centit, meghogy alacsonyabban is van, ha melléáll pl egy 1.8. De ezekszerint, ha tényleg alacsonyabban van, akkor az azért lehet, mert nem erősebb annyival a rugó, amennyivel nehezebb a V6motor.
Valószínű ez az igazság, mert azonos a rugók rendelési száma is, ha a v6-ba erösebb lenne a rugó akkor más
számon futna!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2009.11.17 kedd, 16:36:57 »
Takee!
Mocitető teleszkóp képek?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2009.11.17 kedd, 16:56:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.17 kedd, 16:36:57
Takee!
Mocitető teleszkóp képek?
ööööööööööö
Hétvégéig kibírjátok? Előbb nem leszek napfénynél autóközelben...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2009.11.17 kedd, 18:47:14 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.17 kedd, 16:56:25
ööööööööööö
Hétvégéig kibírjátok? Előbb nem leszek napfénynél autóközelben...
Okés.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2009.11.17 kedd, 19:47:50 »
Hali!
Egyre jobban érzem a vesztem.
Asszem nemsokára meg kék ejteni egy kuplung cserét.
Ugye tárcsát meg szerkezetet szoktak cserélni?
Valakinek ez irányú tapasztalata? Nagy szívás kicserélni? Márkából melyik a jó?
Sachs-sal szemezek. Nagyon istenítik.
Aránylag egész korrekt áron van.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2009.11.17 kedd, 19:49:03 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.11.16 hétfő, 20:12:49
Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...
Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne az öntöttvastól? A választ köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2009.11.17 kedd, 20:06:31 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.17 kedd, 19:49:03
Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne az öntöttvastól? A választ köszönöm!
Ez érdekes kérdés, bár lehet, h könnyűfém, de nagyobb is mint az öntöttvas
Mondjuk attól függetlenül súlyra, kezelési leírásban ezt írják:
2.5i 24v kézi váltós kombi 1372-1510kg
2.0i 16v kézi váltós kombi 1307-1453kg
1.8i 16v kézi váltós kombi 1289-1430kg
Rugókkal kapcsolatban nemtudom, h ugyanaz e a cikkszám,
de pl Merwedenél két kateg van: 1.6 1.8 2.0 és 2.5 1.8 TD
Ilyen szempontból akkor meg csak van vmi különbség, mert ha u.a. akkor lenne olyan h Mondeo rugó azt jójaz mind1-ikbe.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2009.11.17 kedd, 20:10:15 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.17 kedd, 20:06:31
Ez érdekes kérdés, bár lehet, h könnyűfém, de nagyobb is mint az öntöttvas
Mondjuk attól függetlenül súlyra, kezelési leírásban ezt írják:
2.5i 24v kézi váltós kombi 1372-1510kg
2.0i 16v kézi váltós kombi 1307-1453kg
1.8i 16v kézi váltós kombi 1289-1430kg
Rugókkal kapcsolatban nemtudom, h ugyanaz e a cikkszám,
de pl Merwedenél két kateg van: 1.6 1.8 2.0 és 2.5 1.8 TD
Ilyen szempontból akkor meg csak van vmi különbség, mert ha u.a. akkor lenne olyan h Mondeo rugó azt jójaz mind1-ikbe.
Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2009.11.17 kedd, 20:15:32 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.17 kedd, 20:10:15
Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa
Igen pedig azt hinné az ember h az alamínium az könnyeb azt közbe lókukit. Bár egy 16-os lemezfelninél egy 13-as alamínium biztos könnyebb.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2009.11.17 kedd, 20:37:22 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.17 kedd, 19:49:03
Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne az öntöttvastól? A választ köszönöm!
A Mondeo V6 a világ legkönnyebb sorozatgyártású V6 motorja (167 kg). De ezzel együtt is lényegesen nehezebb a többinél a méretei miatt.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2009.11.17 kedd, 20:42:31 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2009.11.16 hétfő, 20:12:49
Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...
Ha a plusz súlytól van lejjebb, arra is rá lehet mondani, h gyárilag ültetett.
Hol gondolkoztak olyanon a gyártók, h külön fórumon fogják ezt a júerek tárgyalgatni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2009.11.17 kedd, 22:27:15 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.11.17 kedd, 20:10:15
Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa
Ugyanakkora alufelni az könyebb, de talán a valamivel nagyobb is. Viszont mivel azért is használunk alut, hogy a 17-es 18as is felkerülhessen, így azok már többet nyomnak mint egy 14-15ös acél.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2009.11.18 szerda, 21:35:46 »
Nemtudom, hogy volt e már, de ennek vmi iszonyat szép hangja van az elején, a végén nemtommi az a csörömpölés
:
http://www.youtube.com/watch?v=spwoOswDHFk&feature=related
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2009.11.18 szerda, 22:53:46 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.18 szerda, 21:35:46
Nemtudom, hogy volt e már, de ennek vmi iszonyat szép hangja van az elején, a végén nemtommi az a csörömpölés
:
http://www.youtube.com/watch?v=spwoOswDHFk&feature=related
Jaja nemrossz, bár lehet ez szebb is. Az a hang szerintem csak az hogy tipeg a csávó a vizes földön
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2009.11.18 szerda, 23:23:27 »
Ezt linkeltem ár régebben, iszonyat jól bugyog, nem bírok betelni vele
Ja és nemis érces magasabb fordulaton se. A fekete nitros ST-s srác gépének detto ilyen hangja van, majd megkérdem nála milyen dobok vannak hátul (asszem 3. katitól nagyobb a cső is neki).
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2009.11.21 szombat, 19:05:38 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.18 szerda, 23:23:27
Ezt linkeltem ár régebben, iszonyat jól bugyog, nem bírok betelni vele
Ja és nemis érces magasabb fordulaton se. A fekete nitros ST-s srác gépének detto ilyen hangja van, majd megkérdem nála milyen dobok vannak hátul (asszem 3. katitól nagyobb a cső is neki).
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
A hétvégén elkészült a kipufogó rendszerem, katalizátór üres, középdob helyett gázgyorsitó, a két hátsódob helyett egy került vissza,és végi 60-as rendszer azt nem állitom, hogy dettó ilyen hagja van mint itt a linken, de nagyon hasonló. Végre olyan mint egy sportosabb v6-os!
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2009.11.21 szombat, 20:14:02 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.21 szombat, 19:54:56
Ma 1 centit beljebb raktam az utasoldali lukat, mert kicsit kiemelte a mocitetőt és elcsúsztatta a vezető felé (értsd a vezetőnél pár mm a hézag, az utasoldalon 7-8 mm).
Persze az áthelyezés után sem változott semmit a helyzet. Lexarom, nekem jó így, ha meg eladom, majd kiszedem belőle és újra tökéletes lesz az illesztés a mocitető körül.
Addig viszont élvezem, hogy csak felrántom és kész, semmi matatás, lukkeresés. Nagyon király.
Lehet egyik sárvédőcsavaron felfexik. Valami gyurma rágógumi darabbal tudod ellenőrizni. Volt akinél ki kellett venni és leköszörülni a csavarból. Esetleg a hangszigetelő paplan széléből le kell vágni. Kaffa lett a cucc!
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2009.11.21 szombat, 21:23:23 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.21 szombat, 20:37:53
Jó a meglátás Mester! Felfekszik mindkét oldalon 2-2 csavarra. Kivettem őket ma, de nem vált be. Egyrészt nem javult semmit, másrészt a sárvédőív nagyon mozgott a kevés rögzítőcsavar miatt. Nem baj, nem lehet minden ok egyszerre.
Köszi a jó cuccot Fusim!
A tartályos témával kapcsolatban: Megvan a régi érzékelő - az új nem Roccoé - széttörtem és rövidre zárom majd. Na meg van egy 2.0 tartályom is, azzal is megnézem, hogyan viselkedik, aztán csak meglesz az a hiba!
Rövidzárlat nem jó - kinyírhatja hosszútávon az AWS csipet, 80 Ohm a gyári érték ha jól emléxem - a cikk írásakor méregettem teszteltem ezeket.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2009.11.21 szombat, 21:36:51 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.21 szombat, 20:37:53
Jó a meglátás Mester! Felfekszik mindkét oldalon 2-2 csavarra. Kivettem őket ma, de nem vált be. Egyrészt nem javult semmit, másrészt a sárvédőív nagyon mozgott a kevés rögzítőcsavar miatt. Nem baj, nem lehet minden ok egyszerre.
Rakd át a gömbfejeket a távolabbi csavar helyére, kifogástalan lesz. Nekem is így volt...
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2009.11.21 szombat, 21:57:25 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.21 szombat, 21:55:02
Rápróbálok, köszi!
Én szóltam időben, te meg ementálit csináltál a verdából... C C
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2009.11.21 szombat, 22:07:08 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.21 szombat, 19:05:38
A hétvégén elkészült a kipufogó rendszerem, katalizátór üres, középdob helyett gázgyorsitó, a két hátsódob helyett egy került vissza,és végi 60-as rendszer azt nem állitom, hogy dettó ilyen hagja van mint itt a linken, de nagyon hasonló. Végre olyan mint egy sportosabb v6-os!
Na akkor videót majd csinálj róla! Bár én a gázgyorsítónak nem látom értelmét, magától nem fog a gáz felgyorsulni akármilyen spirális megvezetéssel próbálkozunk.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 17:40:19 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.21 szombat, 22:07:08
Na akkor videót majd csinálj róla! Bár én a gázgyorsítónak nem látom értelmét, magától nem fog a gáz felgyorsulni akármilyen spirális megvezetéssel próbálkozunk.
Max annyi értelme van, h mivel a középdob helyére szokták tenni, és mivel az igazából hangtompítónak van benn, így kicsit hangosabb lesz tőle a kocsi, meg pl nálam "rötyögősebb"
lett.
Azt tudjuk, h miért szokták olyat csinálni a két oldalt lévő doboknál, h az egyik az vagy halkabb vagy hangosabb a másiknál?
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 19:58:58 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.22 vasárnap, 16:10:46
@Fusim:
Szétszedtem a régi jeladót és zártam az áramkört, erre kialudt a visszajelző. Vagyis nem elektromos hiba, a kábelezés rendben. Van egy 2.0 tartályom, jövőhéten kipróbálom azzal. Ha azzal ok, akkor a tartályom szfh (koszos). Ilyenkor a trisós tisztítás segíthet?
Sósav is mehet bele - műanyag
de küzdeni kell vele meg rázogatni ledugózva persze
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 22:16:54 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.22 vasárnap, 17:40:19
Azt tudjuk, h miért szokták olyat csinálni a két oldalt lévő doboknál, h az egyik az vagy halkabb vagy hangosabb a másiknál?
Takeenak is így volt az RS-en. A hangzás miatt gondolom. Meghallgatnék egy ilyet élőben, hogy hogyan szól.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 09:02:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.22 vasárnap, 22:16:54
Takeenak is így volt az RS-en. A hangzás miatt gondolom. Meghallgatnék egy ilyet élőben, hogy hogyan szól.
Pontosan, így adja ki a jó hangot. Hogy miért, azt én sem értem, de a komolyabb rendszereken így van.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 16:25:12 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.23 hétfő, 09:02:28
Pontosan, így adja ki a jó hangot. Hogy miért, azt én sem értem, de a komolyabb rendszereken így van.
Tehát ha úgy lesz "kedvem" és a másik oldalra is akarok dobot, akkor célszerű hangosabbat csináltatni, mert most ölég lájtos ami alatta van, bár ha nem szól semmi, akkor tök jól duruzsol.
Meg különben is úgy tartja a mondás, ha túl hangos, túl öreg vagy.
Basszus, a zene már valamilyen szinten kész van, a ültető szett úton, ha megjön mellé komplett futómű felújtás, és nagyon kéne már csinálni valami pöpec hangot a verdának, meg ráncba kéne szedni a külsejét is, istenem ez a tuning, rosszabb mint a H1N1.
Meg még jön a Karácsony is. Korrekt.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.23 hétfő, 16:33:13 írta Kuk3sz
»
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 18:36:50 »
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Egy kis kedvcsináló a tuningoláshoz
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 18:41:57 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.23 hétfő, 18:36:50
Egy kis kedvcsináló a tuningoláshoz
Szép a "vas"!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 19:35:21 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.23 hétfő, 18:36:50
Az összkép hirtelen ránézésre nagyon adja, de jobban szemügyre véve ezt a Streetfiter kit-re hallgató szettet, feltűnik, hogy nem túl ízléses, csak előnyére válik, hogy sötét színű az autó. Gondolom ebből indultak ki akik kitalálták:
Bár valahogy ez sem az igazi, én az ST-t fogom alapul venni, ha egyszer nekiállok.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 20:27:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.23 hétfő, 19:35:21
Az összkép hirtelen ránézésre nagyon adja, de jobban szemügyre véve ezt a Streetfiter kit-re hallgató szettet, feltűnik, hogy nem túl ízléses, csak előnyére válik, hogy sötét színű az autó. Gondolom ebből indultak ki akik kitalálták:
Bár valahogy ez sem az igazi, én az ST-t fogom alapul venni, ha egyszer nekiállok.
Ez nem egy Contour egészen véletlenül?
Túl clearnek néz ki a lámpája.
Nálam is az ST az alap, kicsit egyediesítve, csak basszus nemtudom mikor érek el oda, h bármi is történjen optikailag, mert mindent egyszerrre szeretne az ember.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2009.11.24 kedd, 09:34:40 »
Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2009.11.24 kedd, 09:40:19 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.24 kedd, 09:34:40
Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.
Te paprikás hangulatban van ma kolléga!?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2009.11.24 kedd, 12:04:35 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.23 hétfő, 20:27:36
Ez nem egy Contour egészen véletlenül?
Túl clearnek néz ki a lámpája.
Nálam is az ST az alap, kicsit egyediesítve, csak basszus nemtudom mikor érek el oda, h bármi is történjen optikailag, mert mindent egyszerrre szeretne az ember.
De Contour, úgy tűnik a Saleen kicsit kezelésbe vete anno, de nemigazán terjedt el a csomag hozzá.
Hát igen, bár már nekemis meglenne teljesen az optikázás, de már több éve csúszik főleg időhiány miatt, meg mert előbb műszakilag kell mindent megcsinálni. Na de majd talán jövő nyárra...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2009.11.24 kedd, 19:11:09 »
Idézetet írta: takee - 2009.11.24 kedd, 09:34:40
Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.
Szerintem az optikai tuning topic akkor működne ha tipusra lenne lebontva,nem összekeverve!
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2009.11.24 kedd, 19:31:16 »
Kérdésem a következő?
a V6 első fékjét szeretném kicserélni a focus 2,5 T első fékjére, elég a tárcsát és a betétet cserélni, vagy kell a munkahengert is cserélni!
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2009.11.24 kedd, 19:54:43 »
Sziasztok!
Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyik pillanatról a másikra az elektromos AC elkezd búgni, mint az őrült?
Ma este a szívbajt hozta rám a verda: állok be be a benzinkútra (lám, pedig még enni is kapott a hálátlan dög), és olyan hangon és hangerővel, mint egy sportrepülőgép.
Ettől eltekintve minden hibátlan.
Ötletek?
Üdv!
trombonist
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2009.11.24 kedd, 20:14:11 »
Idézetet írta: trombonist - 2009.11.24 kedd, 19:54:43
Sziasztok!
Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyik pillanatról a másikra az elektromos AC elkezd búgni, mint az őrült?
Ma este a szívbajt hozta rám a verda: állok be be a benzinkútra (lám, pedig még enni is kapott a hálátlan dög), és olyan hangon és hangerővel, mint egy sportrepülőgép.
Ettől eltekintve minden hibátlan.
Ötletek?
Üdv!
trombonist
Nálam offcorsa csinálta ezelött 2 évvel kb 10 percig azóta se csinálta...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2009.11.24 kedd, 20:15:43 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.24 kedd, 19:31:16
Kérdésem a következő?
a V6 első fékjét szeretném kicserélni a focus 2,5 T első fékjére, elég a tárcsát és a betétet cserélni, vagy kell a munkahengert is cserélni!
Úgy szokták, hogy az ST170-es Focushoz való tárcsára csere ahogy írtad, mert az 4 lyukú, plusz 3-as mondeo féknyereg csere, mer azokon alapból 300-as tárcsa van, csak ugye az 5 lyukú.
Én is meg szeretném ezt majd csinálni, plusz gondolkoztat a tény, h ha előre nagyobb féket tennék, akkor az elöl lévő fékrendszert tárcsástúl hátra nem lehetne e felrakni. Nekem elöl fúrt Steinhof van, amit szívem szerint nem dobnék el, mivel kb fél éve volt tárcsa cserém, plusz azért csak jobban mutatna hátul a 278-as tárcsa a 256-os helyett.
Üdv
Hülyeséget írtam, első fék hátra nem tehető mer akkor nem lesz kézifékem
, bár a 3-as mondeonak a hátsó féke 280-as tárcsához van faragva, rgo ha az lenne hátul ahhoz a 278-as tárcsát szó nélkül fel lehet rakni, gondolom körbe 1-1 mm elfér.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.25 szerda, 20:33:17 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ