Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:37:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213233 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:01:10 »

Le kell szerelni mindent és úgy elmosni akkor nem hullik a motorba semmi. Persze ilyen esetben új tömítésgarnitúra nem árt ha van kéznél. A szívósort könnyű leszedni, az injektorokat ki kell húzni és félretenni. Utána jöhetnek a második torok pillangósorok.

Legkozelebb ugy fogom csinalni. Mar az is nagy fegyverteny volt, hogy a szivosor lejott. A legtobb idot azzal a ket kis vakumcsovel szorakoztam ott jobbkezfelol...

Koszi

glavics
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:27:04 »

Legkozelebb ugy fogom csinalni. Mar az is nagy fegyverteny volt, hogy a szivosor lejott. A legtobb idot azzal a ket kis vakumcsovel szorakoztam ott jobbkezfelol...

Koszi

glavics

Azok aranyosak, törnek hidegbe, melegíteni kell hőfúvóval hajszárítóval.
Mennyi retek volt benne-  főleg a pillangó környékén érdekelne?
Naplózva
glavics
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 17:00:15 »

Azok aranyosak, törnek hidegbe, melegíteni kell hőfúvóval hajszárítóval.
Mennyi retek volt benne-  főleg a pillangó környékén érdekelne?

Utaltam azokat a csoveket... vigyor3 az egyik kijott a helyerol, a masik, a vekonyabb, az nem ugyhogy azt a masik oldalon valasztottam le.
Bartan mondhatom hogy olyan fel minimeter vastagon allt benne a raegett kosz/koksz. Eloszor csak aztatgattam, aztan rongyal mostam, aztan szaritorram, aztan kiporszivoztam a darabokat. Jo moka volt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 17:04:49 »

A motorral egyenlore ok vagyok, most meg jon a feltengelycsere, meg el kell szorakoznom a fekkel.


Jó kis meló lehett, gondolom ilynekor jóérzés, hogy szépen ki is lett pucolva, és még a problémák is megszűntek a mocival.
Ha automataváltós, akkor ahhoz van féltengelyem párban.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.15 vasárnap, 17:06:25 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

glavics
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 17:16:56 »


Jó kis meló lehett, gondolom ilynekor jóérzés, hogy szépen ki is lett pucolva, és még a problémák is megszűntek a mocival.
Ha automataváltós, akkor ahhoz van féltengelyem párban.

Az erzes az nagyszeru.
Koszi, igazan megtisztalo, de sajna kezivaltos. Automata jobb lett volna, de hat ennyi penzert nem lehet minden...  nyes

Naplózva
meszi
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 20:18:28 »

Sziasztok!
Tíz perce vagyok klub tag, de hét éve Mondeo V6-os tulajdonos, és imádó.
Egész hétvégén szakszerű hozzászólásaitokat olvastam, de nem tudtam végig böngészni több év beírását. A problémám a második szívósor nyitásával kapcsolatos. Nekem elektromos motor bowden segítségével nyitná a pillangószelepeket(1999-es évjárat), de álló helyzetben pusztán a motort túráztatva,forgatva nem mozdul a  csuklós vezérlőkar(a kis villanymotor elől-a szívócső fölött-mechanikailag és elektromosan is működőképes, van ellenállása,forgatásra feszültséget is indukál). Kérdezném Tőletek, hogy computeres diagnosztikával ki lehet-e ezt szűrni valamilyen módon, van-e valakinek ebben tapasztalata, illetve ha cserére szorul a komplett vezérlőegység, akkor az kb. mibe fáj: új,bontott,utángyártott...? Segítségeteket előre is köszönöm: Mészi, Miskolc
06-30/9281-034 egy sms és visszahívlak, mert nem tudok jól gépelni, ezt is a kislányom írta. Örülök,hogy megtaláltam a Csapatot.Mégegyszer köszi:Mészi
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:26:04 »

Megkérdeztem egy ügyvédet (Dr Kovács Kázmért) erről a luxusadóról.

"Kérdésére válaszolva tájékoztatom, hogy a hatályos jogszabályok alapján Önnek a gépjárműve után fizetendő adót annak hatósági nyilvántartásában feltüntetett teljesítménye, vagyis gépjárműve gyári adatai alapján kell befizetnie, akkor is, ha a gépkocsi teljesítménye időközben csökkent, mert a jogszabály csak az előbbi adatot veszi figyelembe."
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:35:46 »

Nem tudja valaki, hogy nálunk a rugó kisebb-e, vagy a rugótányér van-e lejjebb a gyári ültetés miatt?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 19:51:02 »

Nem tudja valaki, hogy nálunk a rugó kisebb-e, vagy a rugótányér van-e lejebb a gyári ültetés miatt?
Megnéztem az alkatrész kereskedőknél, és az 1,8-t és a 2,5-t összehasonlítva, azonos a gólyaláb hossza és a rugó hossza is, nem tudom honnan jött, hogy a v6 2cm alacsonyabb, mint a többi, az adatok nem ezt mutatják, pedig a számok nem hazudnak!
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 20:12:49 »

Megnéztem az alkatrész kereskedőknél, és az 1,8-t és a 2,5-t összehasonlítva, azonos a gólyaláb hossza és a rugó hossza is, nem tudom honnan jött, hogy a v6 2cm alacsonyabb, mint a többi, az adatok nem ezt mutatják, pedig a számok nem hazudnak!

Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 20:15:27 írta GoFerrari » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:34:03 »

V6 és a TD motor nehezebb, emiatt erősebb rugó kell. Ennyi a történet. Nincs ültetés, nincs -2 cm, csak a rugó erősebb. Ez és a nagyobb súly ad egy kicsit jobb kanyarstabilitást. Ennyi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 21:53:16 »

Nincs ültetés, nincs -2 cm, csak a rugó erősebb.

Hát ezt előbb is mondhattátok volna  hehe De egyébként többen is mondták ezt a 2 centit, meghogy alacsonyabban is van, ha melléáll pl egy 1.8. De ezekszerint, ha tényleg alacsonyabban van, akkor az azért lehet, mert nem erősebb annyival a rugó, amennyivel nehezebb a V6motor.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2009.11.17 kedd, 07:31:49 »

Hát ezt előbb is mondhattátok volna  hehe De egyébként többen is mondták ezt a 2 centit, meghogy alacsonyabban is van, ha melléáll pl egy 1.8. De ezekszerint, ha tényleg alacsonyabban van, akkor az azért lehet, mert nem erősebb annyival a rugó, amennyivel nehezebb a V6motor.
Valószínű ez az igazság, mert azonos a rugók rendelési száma is,  ha a v6-ba erösebb lenne a rugó akkor más
számon futna!
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:36:57 »

Takee!

Mocitető teleszkóp képek?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2009.11.17 kedd, 16:56:25 »

Takee!

Mocitető teleszkóp képek?

ööööööööööö laugh
Hétvégéig kibírjátok? Előbb nem leszek napfénynél autóközelben... wave
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2009.11.17 kedd, 18:47:14 »

ööööööööööö laugh
Hétvégéig kibírjátok? Előbb nem leszek napfénynél autóközelben... wave

Okés.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2009.11.17 kedd, 19:47:50 »

Hali!
Egyre jobban érzem a vesztem.
Asszem nemsokára meg kék ejteni egy kuplung cserét.
Ugye tárcsát meg szerkezetet szoktak cserélni?
Valakinek ez irányú tapasztalata? Nagy szívás kicserélni? Márkából melyik a jó?
Sachs-sal szemezek. Nagyon istenítik.
Aránylag egész korrekt áron van.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2009.11.17 kedd, 19:49:03 »

Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...
Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne  az öntöttvastól? A választ köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:06:31 »

Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne  az öntöttvastól? A választ köszönöm!

Ez érdekes kérdés, bár lehet, h könnyűfém, de nagyobb is mint az öntöttvas eplus2
Mondjuk attól függetlenül súlyra, kezelési leírásban ezt írják:
2.5i 24v kézi váltós kombi 1372-1510kg
2.0i 16v kézi váltós kombi 1307-1453kg
1.8i 16v kézi váltós kombi 1289-1430kg

Rugókkal kapcsolatban nemtudom, h ugyanaz e a cikkszám,
de pl Merwedenél két kateg van: 1.6 1.8 2.0 és 2.5 1.8 TD
Ilyen szempontból akkor meg csak van vmi különbség, mert ha u.a. akkor lenne olyan h Mondeo rugó azt jójaz mind1-ikbe.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:10:15 »


Ez érdekes kérdés, bár lehet, h könnyűfém, de nagyobb is mint az öntöttvas eplus2
Mondjuk attól függetlenül súlyra, kezelési leírásban ezt írják:
2.5i 24v kézi váltós kombi 1372-1510kg
2.0i 16v kézi váltós kombi 1307-1453kg
1.8i 16v kézi váltós kombi 1289-1430kg

Rugókkal kapcsolatban nemtudom, h ugyanaz e a cikkszám,
de pl Merwedenél két kateg van: 1.6 1.8 2.0 és 2.5 1.8 TD
Ilyen szempontból akkor meg csak van vmi különbség, mert ha u.a. akkor lenne olyan h Mondeo rugó azt jójaz mind1-ikbe.
Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:15:32 »

Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa Cheesy

Igen pedig azt hinné az ember h az alamínium az könnyeb azt közbe lókukit. Bár egy 16-os lemezfelninél egy 13-as alamínium biztos könnyebb. eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:37:22 »

Szia! Egy kérdésem lenne, biztos hogy a V6 nehezebb mint a többi benyás? Az én kocsim sajáttömege 1399kg, de a többi benyásét nem tudom. A könnyfém ötvözetű motor nehezebb lenne  az öntöttvastól? A választ köszönöm!

A Mondeo V6 a világ legkönnyebb sorozatgyártású V6 motorja (167 kg). De ezzel együtt is lényegesen nehezebb a többinél a méretei miatt.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2009.11.17 kedd, 20:42:31 »

Lehet h hülyét kérdezek mondok,de nem lehet h csak a plussz súlytól lenne lentebb?Szerintem logikus lenne...

Ha a plusz súlytól van lejjebb, arra is rá lehet mondani, h gyárilag ültetett.  nyes
Hol gondolkoztak olyanon a gyártók, h külön fórumon fogják ezt a júerek tárgyalgatni.  hehe hehe vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2009.11.17 kedd, 22:27:15 »

Köszönöm a választ! Akkor ez olyan mint a könnyűfém felni. Ami ugye nem könnyebb mint az acél tárcsa Cheesy

Ugyanakkora alufelni az könyebb, de talán a valamivel nagyobb is. Viszont mivel azért is használunk alut, hogy a 17-es 18as is felkerülhessen, így azok már többet nyomnak mint egy 14-15ös acél.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2009.11.18 szerda, 21:35:46 »

Nemtudom, hogy volt e már, de ennek vmi iszonyat szép hangja van az elején, a végén nemtommi az a csörömpölés eplus2:
http://www.youtube.com/watch?v=spwoOswDHFk&feature=related
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2009.11.18 szerda, 22:53:46 »

Nemtudom, hogy volt e már, de ennek vmi iszonyat szép hangja van az elején, a végén nemtommi az a csörömpölés eplus2:
http://www.youtube.com/watch?v=spwoOswDHFk&feature=related

Jaja nemrossz, bár lehet ez szebb is. Az a hang szerintem csak az hogy tipeg a csávó a vizes földön Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2009.11.18 szerda, 23:23:27 »

Ezt linkeltem ár régebben, iszonyat jól bugyog, nem bírok betelni vele Cheesy Ja és nemis érces magasabb fordulaton se. A fekete nitros ST-s srác gépének detto ilyen hangja van, majd megkérdem nála milyen dobok vannak hátul (asszem 3. katitól nagyobb a cső is neki).
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:05:38 »

Ezt linkeltem ár régebben, iszonyat jól bugyog, nem bírok betelni vele Cheesy Ja és nemis érces magasabb fordulaton se. A fekete nitros ST-s srác gépének detto ilyen hangja van, majd megkérdem nála milyen dobok vannak hátul (asszem 3. katitól nagyobb a cső is neki).
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4
A hétvégén elkészült a kipufogó rendszerem, katalizátór üres, középdob helyett gázgyorsitó, a két hátsódob helyett egy került vissza,és végi 60-as rendszer azt nem állitom, hogy dettó ilyen hagja van mint itt a linken, de nagyon hasonló. Végre olyan mint egy sportosabb v6-os!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:14:02 »

Ma 1 centit beljebb raktam az utasoldali lukat, mert kicsit kiemelte a mocitetőt és elcsúsztatta a vezető felé (értsd a vezetőnél pár mm a hézag, az utasoldalon 7-8 mm).

Persze az áthelyezés után sem változott semmit a helyzet. Lexarom, nekem jó így, ha meg eladom, majd kiszedem belőle és újra tökéletes lesz az illesztés a mocitető körül.

Addig viszont élvezem, hogy csak felrántom és kész, semmi matatás, lukkeresés. Nagyon király.  

Lehet egyik sárvédőcsavaron felfexik. Valami gyurma rágógumi darabbal tudod ellenőrizni. Volt akinél ki kellett venni és leköszörülni a csavarból. Esetleg a hangszigetelő paplan széléből le kell vágni. Kaffa lett a cucc!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2009.11.21 szombat, 21:23:23 »

Jó a meglátás Mester! Felfekszik mindkét oldalon 2-2 csavarra. Kivettem őket ma, de nem vált be. Egyrészt nem javult semmit, másrészt a sárvédőív nagyon mozgott a kevés rögzítőcsavar miatt. Nem baj, nem lehet minden ok egyszerre.

Köszi a jó cuccot Fusim!

A tartályos témával kapcsolatban: Megvan a régi érzékelő - az új nem Roccoé - széttörtem és rövidre zárom majd. Na meg van egy 2.0 tartályom is, azzal is megnézem, hogyan viselkedik, aztán csak meglesz az a hiba!   

Rövidzárlat nem jó - kinyírhatja hosszútávon az AWS csipet, 80 Ohm a gyári érték ha jól emléxem - a cikk írásakor méregettem teszteltem ezeket.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2009.11.21 szombat, 21:36:51 »

Jó a meglátás Mester! Felfekszik mindkét oldalon 2-2 csavarra. Kivettem őket ma, de nem vált be. Egyrészt nem javult semmit, másrészt a sárvédőív nagyon mozgott a kevés rögzítőcsavar miatt. Nem baj, nem lehet minden ok egyszerre.
Rakd át a gömbfejeket a távolabbi csavar helyére, kifogástalan lesz. Nekem is így volt...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2009.11.21 szombat, 21:57:25 »

Rápróbálok, köszi! integet2
Én szóltam időben, te meg ementálit csináltál a verdából... C C
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2009.11.21 szombat, 22:07:08 »

A hétvégén elkészült a kipufogó rendszerem, katalizátór üres, középdob helyett gázgyorsitó, a két hátsódob helyett egy került vissza,és végi 60-as rendszer azt nem állitom, hogy dettó ilyen hagja van mint itt a linken, de nagyon hasonló. Végre olyan mint egy sportosabb v6-os!

Na akkor videót majd csinálj róla! Bár én a gázgyorsítónak nem látom értelmét, magától nem fog a gáz felgyorsulni akármilyen spirális megvezetéssel próbálkozunk.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 17:40:19 »

Na akkor videót majd csinálj róla! Bár én a gázgyorsítónak nem látom értelmét, magától nem fog a gáz felgyorsulni akármilyen spirális megvezetéssel próbálkozunk.

Max annyi értelme van, h mivel a középdob helyére szokták tenni, és mivel az igazából hangtompítónak van benn, így kicsit hangosabb lesz tőle a kocsi, meg pl nálam "rötyögősebb" hehe lett.
Azt tudjuk, h miért szokták olyat csinálni a két oldalt lévő doboknál, h az egyik az vagy halkabb vagy hangosabb a másiknál?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 19:58:58 »

@Fusim:

Szétszedtem a régi jeladót és zártam az áramkört, erre kialudt a visszajelző. Vagyis nem elektromos hiba, a kábelezés rendben. Van egy 2.0 tartályom, jövőhéten kipróbálom azzal. Ha azzal ok, akkor a tartályom szfh (koszos). Ilyenkor a trisós tisztítás segíthet?

Sósav is mehet bele - műanyag Wink de küzdeni kell vele meg rázogatni ledugózva persze
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2009.11.22 vasárnap, 22:16:54 »

Azt tudjuk, h miért szokták olyat csinálni a két oldalt lévő doboknál, h az egyik az vagy halkabb vagy hangosabb a másiknál?

Takeenak is így volt az RS-en. A hangzás miatt gondolom. Meghallgatnék egy ilyet élőben, hogy hogyan szól.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 09:02:28 »

Takeenak is így volt az RS-en. A hangzás miatt gondolom. Meghallgatnék egy ilyet élőben, hogy hogyan szól.

Pontosan, így adja ki a jó hangot. Hogy miért, azt én sem értem, de a komolyabb rendszereken így van.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 16:25:12 »

Pontosan, így adja ki a jó hangot. Hogy miért, azt én sem értem, de a komolyabb rendszereken így van.

Tehát ha úgy lesz "kedvem" és a másik oldalra is akarok dobot, akkor célszerű hangosabbat csináltatni, mert most ölég lájtos ami alatta van, bár ha nem szól semmi, akkor tök jól duruzsol.  eplus2
Meg különben is úgy tartja a mondás, ha túl hangos, túl öreg vagy.  hehe

Basszus, a zene már valamilyen szinten kész van, a ültető szett úton, ha megjön mellé komplett futómű felújtás, és nagyon kéne már csinálni valami pöpec hangot a verdának, meg ráncba kéne szedni a külsejét is, istenem ez a tuning, rosszabb mint a H1N1.  nyes Meg még jön a Karácsony is. Korrekt. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.23 hétfő, 16:33:13 írta Kuk3sz » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 18:36:50 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Egy kis kedvcsináló a tuningoláshoz
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 18:41:57 »



Egy kis kedvcsináló a tuningoláshoz

Szép a "vas"! eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 19:35:21 »


Az összkép hirtelen ránézésre nagyon adja, de jobban szemügyre véve ezt a Streetfiter kit-re hallgató szettet, feltűnik, hogy nem túl ízléses, csak előnyére válik, hogy sötét színű az autó. Gondolom ebből indultak ki akik kitalálták:


Bár valahogy ez sem az igazi, én az ST-t fogom alapul venni, ha egyszer nekiállok.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:27:36 »

Az összkép hirtelen ránézésre nagyon adja, de jobban szemügyre véve ezt a Streetfiter kit-re hallgató szettet, feltűnik, hogy nem túl ízléses, csak előnyére válik, hogy sötét színű az autó. Gondolom ebből indultak ki akik kitalálták:


Bár valahogy ez sem az igazi, én az ST-t fogom alapul venni, ha egyszer nekiállok.

Ez nem egy Contour egészen véletlenül?
Túl clearnek néz ki a lámpája.
Nálam is az ST az alap, kicsit egyediesítve, csak basszus nemtudom mikor érek el oda, h bármi is történjen optikailag, mert mindent egyszerrre szeretne az ember. hehe
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2009.11.24 kedd, 09:34:40 »

Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #543 Dátum: 2009.11.24 kedd, 09:40:19 »

Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.

Te paprikás hangulatban van ma kolléga!?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2009.11.24 kedd, 12:04:35 »

Ez nem egy Contour egészen véletlenül?
Túl clearnek néz ki a lámpája.
Nálam is az ST az alap, kicsit egyediesítve, csak basszus nemtudom mikor érek el oda, h bármi is történjen optikailag, mert mindent egyszerrre szeretne az ember. hehe

De Contour, úgy tűnik a Saleen kicsit kezelésbe vete anno, de nemigazán terjedt el a csomag hozzá.

Hát igen, bár már nekemis meglenne teljesen az optikázás, de már több éve csúszik főleg időhiány miatt, meg mert előbb műszakilag kell mindent megcsinálni. Na de majd talán jövő nyárra...  Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2009.11.24 kedd, 19:11:09 »

Modik merre vagytok? Kene takaritani,athelyezni az optikai tuning topicba.
Sracok ti meg ne offoljatok,van erre spec topic.
Szerintem az optikai tuning topic akkor működne ha tipusra lenne lebontva,nem összekeverve!
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2009.11.24 kedd, 19:31:16 »

Kérdésem a következő?
a V6 első fékjét szeretném kicserélni a focus 2,5 T első fékjére, elég a tárcsát és a betétet cserélni, vagy kell a munkahengert is cserélni!
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2009.11.24 kedd, 19:54:43 »

Sziasztok!

Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyik pillanatról a másikra az elektromos AC elkezd búgni, mint az őrült?
Ma este a szívbajt hozta rám a verda: állok be be a benzinkútra (lám, pedig még enni is kapott a hálátlan dög), és olyan hangon és hangerővel, mint egy sportrepülőgép.  Undecided
Ettől eltekintve minden hibátlan.

Ötletek?

Üdv!
trombonist
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:14:11 »

Sziasztok!

Tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyik pillanatról a másikra az elektromos AC elkezd búgni, mint az őrült?
Ma este a szívbajt hozta rám a verda: állok be be a benzinkútra (lám, pedig még enni is kapott a hálátlan dög), és olyan hangon és hangerővel, mint egy sportrepülőgép.  Undecided
Ettől eltekintve minden hibátlan.

Ötletek?

Üdv!
trombonist

Nálam offcorsa csinálta ezelött 2 évvel kb 10 percig azóta se csinálta...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:15:43 »

Kérdésem a következő?
a V6 első fékjét szeretném kicserélni a focus 2,5 T első fékjére, elég a tárcsát és a betétet cserélni, vagy kell a munkahengert is cserélni!

Úgy szokták, hogy az ST170-es Focushoz való tárcsára csere ahogy írtad, mert az 4 lyukú, plusz 3-as mondeo féknyereg csere, mer azokon alapból 300-as tárcsa van, csak ugye az 5 lyukú.
Én is meg szeretném ezt majd csinálni, plusz gondolkoztat a tény, h ha előre nagyobb féket tennék, akkor az elöl lévő fékrendszert tárcsástúl hátra nem lehetne e felrakni. Nekem elöl fúrt Steinhof van, amit szívem szerint nem dobnék el, mivel kb fél éve volt tárcsa cserém, plusz azért csak jobban mutatna hátul a 278-as tárcsa a 256-os helyett. eplus2 Üdv

Hülyeséget írtam, első fék hátra nem tehető mer akkor nem lesz kézifékem hehe, bár a 3-as mondeonak a hátsó féke 280-as tárcsához van faragva, rgo ha az lenne hátul ahhoz a 278-as tárcsát szó nélkül fel lehet rakni, gondolom körbe 1-1 mm elfér. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.25 szerda, 20:33:17 írta Kuk3sz » Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.