Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:15:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213458 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2009.11.25 szerda, 07:14:48 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.11.24 kedd, 20:15:43
Úgy szokták, hogy az ST170-es Focushoz való tárcsára csere ahogy írtad, mert az 4 lyukú, plusz 3-as mondeo féknyereg csere, mer azokon alapból 300-as tárcsa van, csak ugye az 5 lyukú.
Én is meg szeretném ezt majd csinálni, plusz gondolkoztat a tény, h ha előre nagyobb féket tennék, akkor az elöl lévő fékrendszert tárcsástúl hátra nem lehetne e felrakni. Nekem elöl fúrt Steinhof van, amit szívem szerint nem dobnék el, mivel kb fél éve volt tárcsa cserém, plusz atért csak jobban mutatna hátul a 278-as tárcsa a 256-os helyett.
Üdv
szóval mk3 féknyereg + ST170 féktárcsa?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2009.11.25 szerda, 07:42:28 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.11.25 szerda, 07:14:48
szóval mk3 féknyereg + ST170 féktárcsa?
Yepp!
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Upgrading_Brakes_-_Mk1_%26_Mk2
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2009.11.28 szombat, 23:05:42 »
Bevan halva a topic.
Korábban írtam, hogy mintha problémázna az indítómotorom. Na ez most már elfajult annyira, hogy egyáltalán nem indul az autó, mert valszeg zárlatos valahol (esélyes, h az indítómotor). Az akksit leszívta nullára, illetve eleinte, előfordulhat, hogy sikerül ráadni a gyújtást, de aztán ha indítózni próbálok, behal minden, és még egy műszerfal izzó sem kapcsol be többet. A pozitív saru pedig, ahol csatlakozik a pólusra, magától időnként pattogva szikrát dob. Hét elején betoljuk, aztán megy a szerelőhöz.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2009.11.29 vasárnap, 13:54:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.11.28 szombat, 23:05:42
Bevan halva a topic.
Korábban írtam, hogy mintha problémázna az indítómotorom. Na ez most már elfajult annyira, hogy egyáltalán nem indul az autó, mert valszeg zárlatos valahol (esélyes, h az indítómotor). Az akksit leszívta nullára, illetve eleinte, előfordulhat, hogy sikerül ráadni a gyújtást, de aztán ha indítózni próbálok, behal minden, és még egy műszerfal izzó sem kapcsol be többet. A pozitív saru pedig, ahol csatlakozik a pólusra, magától időnként pattogva szikrát dob. Hét elején betoljuk, aztán megy a szerelőhöz.
Ha kell vastag vezeték az öninditó és a aksi közé akkor szólj tudok adni.Fel is tudom saruzni ha kell.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 10:52:29 »
Hali!
Jól leült a topic.
Na hátha feldobok vmi érdekes témát.
1.8 és 2.0-s kombiból volt összkerekes. Namármost ha én egy ilyet szeretnék a 6 hengerem alá az mennyire lehet komplikált aláfaragni? Egyáltalán megoldható e, bár 2009-ben autóépítésben asszem nem ismernek lehetetlent, persze nem az olcsóságáról híres a tuning.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 13:08:17 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.12.06 vasárnap, 10:52:29
Hali!
Jól leült a topic.
Na hátha feldobok vmi érdekes témát.
1.8 és 2.0-s kombiból volt összkerekes. Namármost ha én egy ilyet szeretnék a 6 hengerem alá az mennyire lehet komplikált aláfaragni? Egyáltalán megoldható e, bár 2009-ben autóépítésben asszem nem ismernek lehetetlent, persze nem az olcsóságáról híres a tuning.
Hello!
Itt boncolgatják a témát:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/780589/
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 18:49:41 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.06 vasárnap, 13:08:17
Hello!
Itt boncolgatják a témát:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/780589/
Rocco!
Mi van a kocsival? Írtad, hogy viszed doktorbácsihoz, de aztán semmi...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2009.12.09 szerda, 12:39:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.06 vasárnap, 18:49:41
Rocco!
Mi van a kocsival? Írtad, hogy viszed doktorbácsihoz, de aztán semmi...
Még nem sikerült öszeegyeztetnem a szerelővel, talán pénteken megnézi, jövőhéten lehet, hogy el is kerül hozzá.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2009.12.09 szerda, 18:35:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.09 szerda, 12:39:17
Még nem sikerült öszeegyeztetnem a szerelővel, talán pénteken megnézi, jövőhéten lehet, hogy el is kerül hozzá.
És akkor most BMV-vel jársz?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2009.12.09 szerda, 21:03:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.09 szerda, 18:35:28
És akkor most BMV-vel jársz?
Egyébként is azzal járok hétközben a fősulira, mert nem éri meg városon belül autózni. Bár undorító a BKV (finoman szólva), dehát ezvan.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 09:46:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.09 szerda, 21:03:39
Egyébként is azzal járok hétközben a fősulira, mert nem éri meg városon belül autózni. Bár undorító a BKV (finoman szólva), dehát ezvan.
Hát ha nem csak gazdaságossági szempontokat nézünk akkor megéri autózni a városban is. pl nekem BMW 1-1 óra lenne minden nap, koszban, mocsokban, drágán és tülekedve havi 9700-hufért.
Kocsival reggel 20 perc, este 40 perc fűtött ülésekkel, zenével, melegben, kényelmesen, H1N1 veszély nélkül havi 18000 huf-ért. (benzin, szervízre nem költök, én vagyok a szerelő
)
Bár pont a 2x-ese, de szerintem megéri. Nekem legalábbis. Másnak (pl.: messzebbre megy, belvárosban totyorog, nem tud hol parkolni) már nem biztos, hogy megéri.
Naplózva
trombonist
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 21:01:18 »
Sziasztok!
Elektromos AC-csere megvolt, hiba elhárítva. Ha valaki repülőgéphangú kocsit szeretne építeni, szívesen odaadom neki a félelmetes hangú, egyébként jól üzemelő gyári AC-met. Néhány milliliter finom 95-ös OMV benzin is van még benne...
(Műszaki érdeklődésű családban karácsonyfadísznek sem utolsó...)
Más téma, bár félek, ez itt némileg OFFtopic lesz:
Elvileg a Mondeo V6-okra a nagyobb fékek miatt nem mennének fel a 14"-es felnik, igaz?
Nos, a Contour téli kerekei 14"-esek. Amivel semmi bajom sincs. Hanem hátul dobfékek vannak.
Az jutott az eszembe, vajon mibe kerülne és volna-e értelme átépíteni a hátsó fékeket is a Mondeo V6 tárcsafékes rendszerére? Mi minden kéne ehhez? Kerékagyak, ABS-jeladók, kézifék-alkatrészek, fékcsövek, esetleg futóműelemek is? És az átépítés után is megmaradhatnának-e a 14"-es kerekek?
Ismerem a tárcsafék előnyeit a dobbal szemben, szóval ezt nem kell részleteznetek. A néhai V6-om tárcsás volt hátul is, ahhoz képest nem érzek különbséget a Contour és aközött, bár az is igaz, hogy nem jöttem még le vele a Királyhágóról. De ha relatíve nem olyan nagy meló és tökéletesen meg lehet csinálni, jobban szeretném, ha a Contour hátsó kerekeit is hűtött tárcsák fékeznék, ahogy a Mondeo V6-okon.
Üdv!
trombonist
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 21:18:57 »
Nem a hátsó nyergek miatt nem férnek fel a 14"-esek, hanem az elsők miatt.
Nekem a 2.0-áson voltak 15"-ös alu felnik, de azok sem mentek fel a v6-ra. Sajnálom, mert nekem azok a felnik jobban tetszettek. Most eladó sorban vannak...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 22:07:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.10 csütörtök, 21:18:57
Nem a hátsó nyergek miatt nem férnek fel a 14"-esek, hanem az elsők miatt.
Nekem a 2.0-áson voltak 15"-ös alu felnik, de azok sem mentek fel a v6-ra. Sajnálom, mert nekem azok a felnik jobban tetszettek. Most eladó sorban vannak...
Szia! V6-re felmegy a 15"-ös kerék!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 23:18:05 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.10 csütörtök, 09:46:32
Mondjuk én ingyen BKV-zom (metróval nem járok).
Időnként, ha van egy kaller és nem tudom elkerülni, akkor ellyukasztok egy jegyet nagyritkán. De a belvárosban van a suli (Blaha), ahova valszeg sehogysem lenne érdemes autóval járnom.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 15:04:55 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2009.12.11 péntek, 07:51:03 »
Idézetet írta: Geeboy - 2009.12.10 csütörtök, 22:07:46
Szia! V6-re felmegy a 15"-ös kerék!
De fel ám!
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2009.12.11 péntek, 09:54:52 »
Rendben van srácok akkor én vagyok a nem normális!!!
Nem azt mondtam, hogy nem megy fel a 15-ös kerék, csak nem mindegyik megy fel. Leírtam a saját tapasztalatomat a dologgal kapcsolatban. Az a 15-ös, ami elfért a 2000-esen, az NEKEM nem ment fel a v6-ra. ENNYI... Éppen ezért most egy oroszlános OFF felni van a kocsin, amivel vettem. Ez mondjuk jobban kilóg a kasztniból, kicsit szélesebb nyomtávot biztosítva....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2009.12.11 péntek, 23:14:24 »
V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2009.12.12 szombat, 13:58:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.11 péntek, 23:14:24
V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?
Sajnos nincs. Bár én minden nap találkozok V6-tal.
Tavasz jobban hangzik.....
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2009.12.12 szombat, 13:59:24 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.11 péntek, 23:14:24
V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?
Sztem inkább tavasszal.
Addigra már úgyis lekerül mindenkinek a téli felni, visszakerül az alapállapot, meghát kitudja h februárba fog e még fagyni.
Mellesleg nekem is kb. addigra fog kicsit normálisabban összeállni a kocsi.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2009.12.12 szombat, 14:01:06 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.12 szombat, 13:58:44
Sajnos nincs. Bár én minden nap találkozok V6-tal.
Tavasz jobban hangzik.....
Takee, láthattalak téged kb 2 hete Kőbányán a főpostánál? Vagy csak egy ugyanolyan felnis ezüst V6 volt az "áldozat"?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2009.12.12 szombat, 14:08:19 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.12.12 szombat, 14:01:06
Takee, láthattalak téged kb 2 hete Kőbányán a főpostánál? Vagy csak egy ugyanolyan felnis ezüst V6 volt az "áldozat"?
Láthattál, oda járok hetente 1x.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 11:45:40 »
Eladó a Mondeom:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3482423
vagy a Keres kínál rovat.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.14 hétfő, 11:47:15 írta GoFerrari
»
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 12:03:21 »
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk1 és mk2 váltója megegyezik-e?
Konkrétabban egy 99-es váltó egy 95-ös mondiba...
Válaszokat előre is köszi...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 12:12:50 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 12:03:21
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk1 és mk2 váltója megegyezik-e?
Konkrétabban egy 99-es váltó egy 95-ös mondiba...
Válaszokat előre is köszi...
Szerintem igen. Ugyan az a motor, ugyan az a váltó (MTX-75 asszem, de nem biztos).
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 12:17:04 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.14 hétfő, 12:12:50
Szerintem igen. Ugyan az a motor, ugyan az a váltó (MTX-75 asszem, de nem biztos).
Logikai alapon én is ebben bízom. Kétségeket az keltett benem, hogy pl. a felső motortartó bak is más a két motornál és a Cromax szerint a felső váltó tartó bak is...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 13:02:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 12:17:04
Logikai alapon én is ebben bízom. Kétségeket az keltett benem, hogy pl. a felső motortartó bak is más a két motornál és a Cromax szerint a felső váltó tartó bak is...
Ha jól tévedek az csak az elhelyezkedés miatt változott, de azzal együtt a motor is arrébb került egy kicsit az MK II-ben, mivel a hátsó hengersor szellőzése nem volt kielégítő MK I-nél és ez hegerfej problémákhoz vezetett. Emiatt az MK II egy picit hosszabb orrakl rendelkezik és minden előrébb ven benne a motortérben. (személyes tapasztalat: MK I V6 befért az otthoni garázsba, MK II 2 centit kilóg belőle és nem csukható a garázskapu.)
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 13:29:49 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.14 hétfő, 13:02:21
Ha jól tévedek az csak az elhelyezkedés miatt változott, de azzal együtt a motor is arrébb került egy kicsit az MK II-ben, mivel a hátsó hengersor szellőzése nem volt kielégítő MK I-nél és ez hegerfej problémákhoz vezetett. Emiatt az MK II egy picit hosszabb orrakl rendelkezik és minden előrébb ven benne a motortérben. (személyes tapasztalat: MK I V6 befért az otthoni garázsba, MK II 2 centit kilóg belőle és nem csukható a garázskapu.)
Remélem, igazad van...most vettem vaterán egy váltót....ha nem lesz jó rád htk-zom
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 15:17:18 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 13:29:49
Remélem, igazad van...most vettem vaterán egy váltót....ha nem lesz jó rád htk-zom
Óránként 5 ezerért (számla nélkül) annyit hivatkozol rám, amennyit jól esik......
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 16:05:56 »
Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fusim
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 16:07:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.14 hétfő, 16:05:56
Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.
Gondolom többet is fal miatta? Idővel a benzinen visszajön az ára
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 16:19:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.14 hétfő, 16:05:56
Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.
Van egy békési srác, aki bont egy 99-es v6-ost. Megkérdezzem, van-e neki és mennyiért? vagy van raktáron ?
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 17:11:52 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.14 hétfő, 16:05:56
Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.
Kb. 2 hónapja kellett volna cserélned.....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 19:44:19 »
fusim:
Nem tudom, hogy többet fogyaszt-e mert nemsűrűn járok vele mostanában, és mindig más mennyiségben tankolok, meg a kiakasztott 2. szelepsor is megdobhatta nekem, bár azt megszüntettem már, mert így hidegben szívás volt amig be nem melegedett. Majd, ha megyek autopályára, akkor kiakasztom.
astor72:
Nem tudom érdemes-e ebből bontottat venni, mert ebben a korban már ideje, hogy tönkremegy. De ha lehet róla tudni, hogy az egy újabb darab már, akkor jöhet.
takee:
Hát akkor most már itt az ideje, felírom a listára 12-edik tételként a szervízelésre...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.12.14 hétfő, 19:46:17 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 19:52:28 »
Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:06:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 19:52:28
Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....
A légszűrőházát én vettem meg, tényleg patent (volt) az autó...(márha arról a bordó jobbkormányos kombiról beszélünk)
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:08:47 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.14 hétfő, 20:06:03
A légszűrőházát én vettem meg, tényleg patent (volt) az autó...(márha arról a bordó jobbkormányos kombiról beszélünk)
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_ii_jobb_hatso_ajto_158863352.html
A váltót vettem meg róla...19ért...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:10:24 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.14 hétfő, 19:44:19
takee:
Hát akkor most már itt az ideje, felírom a listára 12-edik tételként a szervízelésre...
20 ropi a kómaxnál. Egy nap alatt megtérül az ára, mert nem idegesít többé...
Átmeneti megoldásként lehet azt csinázni (én ezt tettem), hogy leszeded róla a csatit, leszeded a szívósorról és manuálisan kiakasztod minimális átengedésre (1-2mm). Úgy mindig 700 lesz az alapjárat és nem búg. (mivel nem teszed rá vissza a csatit, így nem kap jelet)
Hátránya, hogy klímával fulladozik alapjáraton és a szervó is leejti 500-ra.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:12:22 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.14 hétfő, 20:10:24
20 ropi a kómaxnál. Egy nap alatt megtérül az ára, mert nem idegesít többé...
Átmeneti megoldásként lehet azt csinázni (én ezt tettem), hogy leszeded róla a csatit, leszeded a szívósorról és manuálisan kiakasztod minimális átengedésre (1-2mm). Úgy mindig 700 lesz az alapjárat és nem búg. (mivel nem teszed rá vissza a csatit, így nem kap jelet)
Hátránya, hogy klímával fulladozik alapjáraton és a szervó is leejti 500-ra.
Szerintem, most a klímát lehet nélkülözni, igaz kicsit nyöszöröge...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:13:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 20:08:47
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_ii_jobb_hatso_ajto_158863352.html
A váltót vettem meg róla...19ért...
ezazezazezaz
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 20:14:04 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 20:12:22
Szerintem, most a klímát lehet nélkülözni, igaz kicsit nyöszöröge...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:38:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.14 hétfő, 19:52:28
Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....
Hát nem tudom. Az enyémben egy kb 160.000km-es angol motor van. Asszem nézek valahol újat (Cromaxtól szerintem fogok találni olcsóbban).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2009.12.14 hétfő, 21:44:40 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.12.14 hétfő, 21:38:55
Hát nem tudom. Az enyémben egy kb 160.000km-es angol motor van. Asszem nézek valahol újat (Cromaxtól szerintem fogok találni olcsóbban).
Tudod mit Rocco? Tedd azt
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:04:54 »
Nem köll valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3487907
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2009.12.16 szerda, 15:21:08 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.16 szerda, 15:04:54
Nem köll valakinek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3487907
Paripát cserélsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:29:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2009.12.16 szerda, 15:21:08
Paripát cserélsz?
Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.
Naplózva
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:36:03 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.16 szerda, 17:29:46
Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.
Vedd meg ezt, ebbe beleférsz és még márkahű is leszel
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_150/ford_f_150_5.4_v8_benzin-gaz_full-3441511
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2009.12.16 szerda, 17:51:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2009.12.16 szerda, 17:36:03
Vedd meg ezt, ebbe beleférsz és még márkahű is leszel
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_150/ford_f_150_5.4_v8_benzin-gaz_full-3441511
Én erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hummer/h1/hummer_h1-3245288
Naplózva
kimi33
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2009.12.17 csütörtök, 16:11:59 »
Sziasztok!
V6 motorom (st200) alapjáraton (melegen) kihagy, olyan érzés mintha egy -egy pillanatra kihagyna, nem menne az egyik henger.
Hibakód nincs, gyertyák, kábelek cserélve.
Volt valakinek hasonló tapasztalata, s van tippje esetleg a probléma megoldására?
Köszi.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2009.12.19 szombat, 01:21:20 »
Idézetet írta: takee - 2009.12.16 szerda, 17:29:46
Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.
nah de komolyan ,mi lesz a köv?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ