Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:04:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217060 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2009.11.25 szerda, 07:14:48 »

Úgy szokták, hogy az ST170-es Focushoz való tárcsára csere ahogy írtad, mert az 4 lyukú, plusz 3-as mondeo féknyereg csere, mer azokon alapból 300-as tárcsa van, csak ugye az 5 lyukú.
Én is meg szeretném ezt majd csinálni, plusz gondolkoztat a tény, h ha előre nagyobb féket tennék, akkor az elöl lévő fékrendszert tárcsástúl hátra nem lehetne e felrakni. Nekem elöl fúrt Steinhof van, amit szívem szerint nem dobnék el, mivel kb fél éve volt tárcsa cserém, plusz atért csak jobban mutatna hátul a 278-as tárcsa a 256-os helyett. eplus2 Üdv


szóval mk3 féknyereg + ST170 féktárcsa?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2009.11.25 szerda, 07:42:28 »


szóval mk3 féknyereg + ST170 féktárcsa?

Yepp!
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Upgrading_Brakes_-_Mk1_%26_Mk2
 integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2009.11.28 szombat, 23:05:42 »

Bevan halva a topic.

Korábban írtam, hogy mintha problémázna az indítómotorom. Na ez most már elfajult annyira, hogy egyáltalán nem indul az autó, mert valszeg zárlatos valahol (esélyes, h az indítómotor). Az akksit leszívta nullára, illetve eleinte, előfordulhat, hogy sikerül ráadni a gyújtást, de aztán ha indítózni próbálok, behal minden, és még egy műszerfal izzó sem kapcsol be többet. A pozitív saru pedig, ahol csatlakozik a pólusra, magától időnként pattogva szikrát dob. Hét elején betoljuk, aztán megy a szerelőhöz.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 13:54:02 »

Bevan halva a topic.

Korábban írtam, hogy mintha problémázna az indítómotorom. Na ez most már elfajult annyira, hogy egyáltalán nem indul az autó, mert valszeg zárlatos valahol (esélyes, h az indítómotor). Az akksit leszívta nullára, illetve eleinte, előfordulhat, hogy sikerül ráadni a gyújtást, de aztán ha indítózni próbálok, behal minden, és még egy műszerfal izzó sem kapcsol be többet. A pozitív saru pedig, ahol csatlakozik a pólusra, magától időnként pattogva szikrát dob. Hét elején betoljuk, aztán megy a szerelőhöz.

Ha kell vastag vezeték az öninditó és a aksi közé akkor szólj tudok adni.Fel is tudom saruzni ha kell.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 10:52:29 »

Hali!
Jól leült a topic.
Na hátha feldobok vmi érdekes témát. vigyor3
1.8 és 2.0-s kombiból volt összkerekes. Namármost ha én egy ilyet szeretnék a 6 hengerem alá az mennyire lehet komplikált aláfaragni? Egyáltalán megoldható e, bár 2009-ben autóépítésben asszem nem ismernek lehetetlent, persze nem az olcsóságáról híres a tuning. eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 13:08:17 »

Hali!
Jól leült a topic.
Na hátha feldobok vmi érdekes témát. vigyor3
1.8 és 2.0-s kombiból volt összkerekes. Namármost ha én egy ilyet szeretnék a 6 hengerem alá az mennyire lehet komplikált aláfaragni? Egyáltalán megoldható e, bár 2009-ben autóépítésben asszem nem ismernek lehetetlent, persze nem az olcsóságáról híres a tuning. eplus2

Hello!

Itt boncolgatják a témát: http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/780589/
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 18:49:41 »

Rocco!
Mi van a kocsival? Írtad, hogy viszed doktorbácsihoz, de aztán semmi...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2009.12.09 szerda, 12:39:17 »

Rocco!
Mi van a kocsival? Írtad, hogy viszed doktorbácsihoz, de aztán semmi...


Még nem sikerült öszeegyeztetnem a szerelővel, talán pénteken megnézi, jövőhéten lehet, hogy el is kerül hozzá.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2009.12.09 szerda, 18:35:28 »


Még nem sikerült öszeegyeztetnem a szerelővel, talán pénteken megnézi, jövőhéten lehet, hogy el is kerül hozzá.

És akkor most BMV-vel jársz? rinya
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2009.12.09 szerda, 21:03:39 »

És akkor most BMV-vel jársz? rinya


Egyébként is azzal járok hétközben a fősulira, mert nem éri meg városon belül autózni. Bár undorító a BKV (finoman szólva), dehát ezvan.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 09:46:32 »


Egyébként is azzal járok hétközben a fősulira, mert nem éri meg városon belül autózni. Bár undorító a BKV (finoman szólva), dehát ezvan.

Hát ha nem csak gazdaságossági szempontokat nézünk akkor megéri autózni a városban is. pl nekem BMW 1-1 óra lenne minden nap, koszban, mocsokban, drágán és tülekedve havi 9700-hufért.
Kocsival reggel 20 perc, este 40 perc fűtött ülésekkel, zenével, melegben, kényelmesen, H1N1 veszély nélkül havi 18000 huf-ért. (benzin, szervízre nem költök, én vagyok a szerelő vigyor3)

Bár pont a 2x-ese, de szerintem megéri. Nekem legalábbis. Másnak (pl.: messzebbre megy, belvárosban totyorog, nem tud hol parkolni) már nem biztos, hogy megéri.  integet2
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:01:18 »

Sziasztok!

Elektromos AC-csere megvolt, hiba elhárítva. Ha valaki repülőgéphangú kocsit szeretne építeni, szívesen odaadom neki a félelmetes hangú, egyébként jól üzemelő gyári AC-met. Néhány milliliter finom 95-ös OMV benzin is van még benne... beka2 (Műszaki érdeklődésű családban karácsonyfadísznek sem utolsó...)  Wink

Más téma, bár félek, ez itt némileg OFFtopic lesz:
Elvileg a Mondeo V6-okra a nagyobb fékek miatt nem mennének fel a 14"-es felnik, igaz?
Nos, a Contour téli kerekei 14"-esek. Amivel semmi bajom sincs. Hanem hátul dobfékek vannak.
Az jutott az eszembe, vajon mibe kerülne és volna-e értelme átépíteni a hátsó fékeket is a Mondeo V6 tárcsafékes rendszerére? Mi minden kéne ehhez? Kerékagyak, ABS-jeladók, kézifék-alkatrészek, fékcsövek, esetleg futóműelemek is? És az átépítés után is megmaradhatnának-e a 14"-es kerekek?
Ismerem a tárcsafék előnyeit a dobbal szemben, szóval ezt nem kell részleteznetek. A néhai V6-om tárcsás volt hátul is, ahhoz képest nem érzek különbséget a Contour és aközött, bár az is igaz, hogy nem jöttem még le vele a Királyhágóról. De ha relatíve nem olyan nagy meló és tökéletesen meg lehet csinálni, jobban szeretném, ha a Contour hátsó kerekeit is hűtött tárcsák fékeznék, ahogy a Mondeo V6-okon.  wave

Üdv!
trombonist
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:18:57 »

Nem a hátsó nyergek miatt nem férnek fel a 14"-esek, hanem az elsők miatt.
Nekem a 2.0-áson voltak 15"-ös alu felnik, de azok sem mentek fel a v6-ra. Sajnálom, mert nekem azok a felnik jobban tetszettek. Most eladó sorban vannak...
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:07:46 »

Nem a hátsó nyergek miatt nem férnek fel a 14"-esek, hanem az elsők miatt.
Nekem a 2.0-áson voltak 15"-ös alu felnik, de azok sem mentek fel a v6-ra. Sajnálom, mert nekem azok a felnik jobban tetszettek. Most eladó sorban vannak...
Szia! V6-re felmegy a 15"-ös kerék!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 23:18:05 »




Mondjuk én ingyen BKV-zom (metróval nem járok). Smiley Időnként, ha van egy kaller és nem tudom elkerülni, akkor ellyukasztok egy jegyet nagyritkán. De a belvárosban van a suli (Blaha), ahova valszeg sehogysem lenne érdemes autóval járnom.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 15:04:55 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2009.12.11 péntek, 07:51:03 »

Szia! V6-re felmegy a 15"-ös kerék!

De fel ám!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:54:52 »

Rendben van srácok akkor én vagyok a nem normális!!!
Nem azt mondtam, hogy nem megy fel a 15-ös kerék, csak nem mindegyik megy fel. Leírtam a saját tapasztalatomat a dologgal kapcsolatban. Az a 15-ös, ami elfért a 2000-esen, az NEKEM nem ment fel a v6-ra. ENNYI... Éppen ezért most egy oroszlános OFF felni van a kocsin, amivel vettem. Ez mondjuk jobban kilóg a kasztniból, kicsit szélesebb nyomtávot biztosítva....
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2009.12.11 péntek, 23:14:24 »

V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2009.12.12 szombat, 13:58:44 »

V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?

Sajnos nincs. Bár én minden nap találkozok V6-tal. hehe
Tavasz jobban hangzik..... integet2
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2009.12.12 szombat, 13:59:24 »

V6 tali ügyben nincs haladás. Valamikor februárra nemlenne rossz betervezni. Vagy tavasszal?

Sztem inkább tavasszal.
Addigra már úgyis lekerül mindenkinek a téli felni, visszakerül az alapállapot, meghát kitudja h februárba fog e még fagyni. eplus2
Mellesleg nekem is kb. addigra fog kicsit normálisabban összeállni a kocsi.  finom
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2009.12.12 szombat, 14:01:06 »

Sajnos nincs. Bár én minden nap találkozok V6-tal. hehe
Tavasz jobban hangzik..... integet2

Takee, láthattalak téged kb 2 hete Kőbányán a főpostánál? Vagy csak egy ugyanolyan felnis ezüst V6 volt az "áldozat"?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2009.12.12 szombat, 14:08:19 »

Takee, láthattalak téged kb 2 hete Kőbányán a főpostánál? Vagy csak egy ugyanolyan felnis ezüst V6 volt az "áldozat"?
Láthattál, oda járok hetente 1x.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 11:45:40 »

Eladó a Mondeom:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3482423 vagy a Keres kínál rovat.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.14 hétfő, 11:47:15 írta GoFerrari » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 12:03:21 »

Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk1 és mk2 váltója megegyezik-e?
Konkrétabban egy 99-es váltó egy 95-ös mondiba...
Válaszokat előre is köszi...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 12:12:50 »

Sziasztok!

Nem tudja véletlenül valaki, hogy mk1 és mk2 váltója megegyezik-e?
Konkrétabban egy 99-es váltó egy 95-ös mondiba...
Válaszokat előre is köszi...

Szerintem igen. Ugyan az a motor, ugyan az a váltó (MTX-75 asszem, de nem biztos). integet2
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 12:17:04 »

Szerintem igen. Ugyan az a motor, ugyan az a váltó (MTX-75 asszem, de nem biztos). integet2
Logikai alapon én is ebben bízom. Kétségeket az keltett benem, hogy pl. a felső motortartó bak is más a két motornál és a Cromax szerint a felső váltó tartó bak is...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 13:02:21 »

Logikai alapon én is ebben bízom. Kétségeket az keltett benem, hogy pl. a felső motortartó bak is más a két motornál és a Cromax szerint a felső váltó tartó bak is...

Ha jól tévedek az csak az elhelyezkedés miatt változott, de azzal együtt a motor is arrébb került egy kicsit az MK II-ben, mivel a hátsó hengersor szellőzése nem volt kielégítő MK I-nél és ez hegerfej problémákhoz vezetett. Emiatt az MK II egy picit hosszabb orrakl rendelkezik és minden előrébb ven benne a motortérben. (személyes tapasztalat: MK I V6 befért az otthoni garázsba, MK II 2 centit kilóg belőle és nem csukható a garázskapu.)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 13:29:49 »

Ha jól tévedek az csak az elhelyezkedés miatt változott, de azzal együtt a motor is arrébb került egy kicsit az MK II-ben, mivel a hátsó hengersor szellőzése nem volt kielégítő MK I-nél és ez hegerfej problémákhoz vezetett. Emiatt az MK II egy picit hosszabb orrakl rendelkezik és minden előrébb ven benne a motortérben. (személyes tapasztalat: MK I V6 befért az otthoni garázsba, MK II 2 centit kilóg belőle és nem csukható a garázskapu.)

Remélem, igazad van...most vettem vaterán egy váltót....ha nem lesz jó rád htk-zom eplus2 nyes Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 15:17:18 »

Remélem, igazad van...most vettem vaterán egy váltót....ha nem lesz jó rád htk-zom eplus2 nyes Wink

Óránként 5 ezerért (számla nélkül) annyit hivatkozol rám, amennyit jól esik...... taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 16:05:56 »

Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.  szomoru1
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 16:07:56 »

Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.  szomoru1

Gondolom többet is fal miatta? Idővel a benzinen visszajön az ára
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 16:19:25 »

Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.  szomoru1

Van egy békési srác, aki bont egy 99-es v6-ost. Megkérdezzem, van-e neki és mennyiért? vagy van raktáron ?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 17:11:52 »

Vajon mennyire lenne sürgős az alapjárati motor cserém? Már egy ideje tapasztalom (egyre jobban), hogy ha elengedem a gázt akár 1esben is, akkor nemigen van motorfék, és asszem van úgy, hogy menetközben felpörgetem és igen lassan esik vissza a fordulat. Továbbá hosszú utaknál elkezd búgni hangosan.  szomoru1

Kb. 2 hónapja kellett volna cserélned..... integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:44:19 »

fusim:
Nem tudom, hogy többet fogyaszt-e mert nemsűrűn járok vele mostanában, és mindig más mennyiségben tankolok, meg a kiakasztott 2. szelepsor is megdobhatta nekem, bár azt megszüntettem már, mert így hidegben szívás volt amig be nem melegedett. Majd, ha megyek autopályára, akkor kiakasztom.

astor72:
Nem tudom érdemes-e ebből bontottat venni, mert ebben a korban már ideje, hogy tönkremegy. De ha lehet róla tudni, hogy az egy újabb darab már, akkor jöhet.

takee:
Hát akkor most már itt az ideje, felírom a listára 12-edik tételként a szervízelésre...  pias
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.14 hétfő, 19:46:17 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:52:28 »

Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:06:03 »

Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....

A légszűrőházát én vettem meg, tényleg patent (volt) az autó...(márha arról a bordó jobbkormányos kombiról beszélünk)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:08:47 »

A légszűrőházát én vettem meg, tényleg patent (volt) az autó...(márha arról a bordó jobbkormányos kombiról beszélünk)
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_ii_jobb_hatso_ajto_158863352.html
A váltót vettem meg róla...19ért...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:10:24 »



takee:
Hát akkor most már itt az ideje, felírom a listára 12-edik tételként a szervízelésre...  pias
20 ropi a kómaxnál. Egy nap alatt megtérül az ára, mert nem idegesít többé...
Átmeneti megoldásként lehet azt csinázni (én ezt tettem), hogy leszeded róla a csatit, leszeded a szívósorról és manuálisan kiakasztod minimális átengedésre (1-2mm). Úgy mindig 700 lesz az alapjárat és nem búg. (mivel nem teszed rá vissza a csatit, így nem kap jelet)
Hátránya, hogy klímával fulladozik alapjáraton és a szervó is leejti 500-ra.  
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:12:22 »

20 ropi a kómaxnál. Egy nap alatt megtérül az ára, mert nem idegesít többé...
Átmeneti megoldásként lehet azt csinázni (én ezt tettem), hogy leszeded róla a csatit, leszeded a szívósorról és manuálisan kiakasztod minimális átengedésre (1-2mm). Úgy mindig 700 lesz az alapjárat és nem búg. (mivel nem teszed rá vissza a csatit, így nem kap jelet)
Hátránya, hogy klímával fulladozik alapjáraton és a szervó is leejti 500-ra.  

Szerintem, most a klímát lehet nélkülözni, igaz kicsit nyöszöröge... nyes
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:13:48 »


ezazezazezaz
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 20:14:04 »

Szerintem, most a klímát lehet nélkülözni, igaz kicsit nyöszöröge... nyes

 nyes hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:38:55 »

Garantáltan 145000 km van aíkocsiban. A srácé volt kint angliában....

Hát nem tudom. Az enyémben egy kb 160.000km-es angol motor van. Asszem nézek valahol újat (Cromaxtól szerintem fogok találni olcsóbban).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 21:44:40 »

Hát nem tudom. Az enyémben egy kb 160.000km-es angol motor van. Asszem nézek valahol újat (Cromaxtól szerintem fogok találni olcsóbban).
Tudod mit Rocco? Tedd azt nyes Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:04:54 »

Nem köll valakinek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia-3487907
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #594 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:21:08 »


Paripát cserélsz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:29:46 »

Paripát cserélsz?

Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:36:03 »

Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.
Vedd meg ezt, ebbe beleférsz és még márkahű is leszel beka3 nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_150/ford_f_150_5.4_v8_benzin-gaz_full-3441511
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:51:54 »

Vedd meg ezt, ebbe beleférsz és még márkahű is leszel beka3 nyes
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f_150/ford_f_150_5.4_v8_benzin-gaz_full-3441511

Én erre gondoltam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hummer/h1/hummer_h1-3245288 integet2
Naplózva
kimi33
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 16:11:59 »


Sziasztok!

V6 motorom (st200) alapjáraton (melegen) kihagy, olyan érzés mintha egy -egy pillanatra kihagyna, nem menne az egyik henger.
Hibakód nincs, gyertyák, kábelek cserélve.
Volt valakinek hasonló tapasztalata, s van tippje esetleg a probléma megoldására?
Köszi.
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2009.12.19 szombat, 01:21:20 »

Eljött az ideje egy nagyobbnak. Híztam 5 kilót, ekkora testhez min. 3000ccm és Scorpio dukál.

nah de komolyan ,mi lesz a köv?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.031 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.