Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217089 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:22:11 »


1.Nincs valakinek eladó olajteknője?

Az enyém elrepedt. Olajcsere után új gyári csavart tettek bele, aztán megküldtem a gépet utána 1-2 nappal, és elkezdett csöpögni az olaj a csavarnál. Kiderült, hogy keletkezett egy kis repedés a csavar mellett és onnan szivárog. A szerelő szerint nem valószínű, hogy a csavar hibája. Viszont én nem tudom elképzelni, hogy ne legyen összefüggés. Az lehet, hogy az új csavar eltérő mértékben tágul hőre mint a régi teknő, és a feszültség miatt keletkezett a repedés. Úgyhogy, ha valaki tud bontott teknőt, akkor ugy lenne jó, ha a csavar is meglenne hozzá, mert az enyém már valszeg nincs meg.

Más:

2.Az első stabilizátor szilentek cseréjéhez tényleg le kell engedni a bölcsőt valamennyire?

3.Az első leömlők sortömítéscseréjéhez elkerülhetetlen a hűtő lebontása?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:27:37 »


2.Az első stabilizátor szilentek cseréjéhez tényleg le kell engedni a bölcsőt valamennyire?

3.Az első leömlők sortömítéscseréjéhez elkerülhetetlen a hűtő lebontása?

Igen és igen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:35:03 »

Igen és igen.

Smiley Nagyszerű.

De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.01.06 szerda, 14:48:29 »

Smiley Nagyszerű.

De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
ha mákod van, akkor találhatsz valami hengerfelyes motort, javítani nem biztos, hogy érdemes, azt szétbonhatják. de most jut eszembe, hogy a csávó, akit a múltkor is ajánlottam neked, a vaterán hírdetett szelepfedelet v6-hoz, ha akarod, megkérdezem tőle a teknőt
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.01.06 szerda, 17:33:33 »

ha mákod van, akkor találhatsz valami hengerfelyes motort, javítani nem biztos, hogy érdemes, azt szétbonhatják. de most jut eszembe, hogy a csávó, akit a múltkor is ajánlottam neked, a vaterán hírdetett szelepfedelet v6-hoz, ha akarod, megkérdezem tőle a teknőt

Okés, azt megköszönöm!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.01.06 szerda, 21:49:16 »

Smiley Nagyszerű.

De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
Ha meghegesztik, és raksz bele másik csavart akkor is jó lesz sokáig,
A mélyen ültetet autóknál ez gyakori probléma, hogy elreped a teknő és ott is így orvosoljuk legtöbbször.  Új tömítés + a hegesztés költség  kímélő megoldás, de nem szeretnék okoskodni,leírtam hátha segíthetek.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.01.06 szerda, 23:28:32 »

Ha meghegesztik, és raksz bele másik csavart akkor is jó lesz sokáig,
A mélyen ültetet autóknál ez gyakori probléma, hogy elreped a teknő és ott is így orvosoljuk legtöbbször.  Új tömítés + a hegesztés költség  kímélő megoldás, de nem szeretnék okoskodni,leírtam hátha segíthetek.


Jaja lehet, hogy ez lesz. Vagy hegesztés, vagy fémragasztó.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.01.06 szerda, 23:39:28 »

Jaja lehet, hogy ez lesz. Vagy hegesztés, vagy fémragasztó.
ha már a kettő közül lehet választani, akkor a hegesztés...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 09:42:25 »

Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 11:06:05 »

ha már a kettő közül lehet választani, akkor a hegesztés...

Én is a hegesztést javaslom!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 11:07:07 »

Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado

Szokj hozzá a gondolathoz, ez egy  idiota ország! Örülj neki, hogy hivatalosan is elérted a luxus életszínvonalat..... taps
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 11:33:55 »

Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado

Hát ez van.. Remélem lesz alkalmam elhúzni ebből az országból valamikor..
Majd nehogy elfelejtsétek visszaigényelni az APEH-től az alap kW adó összegét (vagy a fél luxusadót?), merthogy az alapon felül kell a duplázott összeget befizetni majd. Csak a duplaadóztatás elkerülése miatt vissza lehet majd igényelni azta részt.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 13:12:14 »

Hát ez van.. Remélem lesz alkalmam elhúzni ebből az országból valamikor..
Majd nehogy elfelejtsétek visszaigényelni az APEH-től az alap kW adó összegét (vagy a fél luxusadót?), merthogy az alapon felül kell a duplázott összeget befizetni majd. Csak a duplaadóztatás elkerülése miatt vissza lehet majd igényelni azta részt.

A törvény szerint a teljesítményadó összege levonható és nem visszaigényelhető. Vagyis be kell fizetni a teljesítményadót (nálam kb. 30.000) aztán az Szja-val együtt a luxusadó 2x-esének felét (szintén 30e).

Tehát nem úgy van, hogy befizetsz 90e-t és visszaigényelhetsz 30-at, hanem 2x kell 30-at befizetned.

Teccikérteni?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 13:27:11 »

A törvény szerint a teljesítményadó összege levonható és nem visszaigényelhető. Vagyis be kell fizetni a teljesítményadót (nálam kb. 30.000) aztán az Szja-val együtt a luxusadó 2x-esének felét (szintén 30e).

Tehát nem úgy van, hogy befizetsz 90e-t és visszaigényelhetsz 30-at, hanem 2x kell 30-at befizetned.

Teccikérteni?

Akkor oké, csak valahol meg így olvastam.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.01.08 péntek, 02:23:13 »

Smiley Nagyszerű.

De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.

Hali!

Ne aggódj, megmondom neked, hogy en mar 4 db olajtaknő megvételén vagyok túl és már ismernek azon a helyen, és, mikor megjelentem már tudták, hogy mi kell nekem megint. Ültetőszett(rugo) volt a mondimban elől, hátul. A negyedik 64000Ft-os olajteknő után pedig ültetőrugó ki, utolsó olajteknő be...
Azóta a motor megadta magát, most ami fennvan, az már lett hegesztve, de nem csöpög, azzal gond nem volt.
Van egy MKI-es 2,5-ös mondim bontásra gondoltam! De eladom egyben is.
A motorja van megmakkanva kissé, állítólag nem lehet kapni hajtókar csapágyat, azt, ami a hajtókar felső végén van a dugattyúnál, emiatt lett ez a sorsa a régi drágámnak.
Sztenderre lett csetttintve...
Ha valakinek kell belőle valami, akkor mindene megvan még!
Amit nem adok el belőle, az a gázszett és a 16-os felnik. Ja és bordó.
Naplózva

MK-II V6
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:24:16 »

Hali!

Ne aggódj, megmondom neked, hogy en mar 4 db olajtaknő megvételén vagyok túl és már ismernek azon a helyen, és, mikor megjelentem már tudták, hogy mi kell nekem megint. Ültetőszett(rugo) volt a mondimban elől, hátul. A negyedik 64000Ft-os olajteknő után pedig ültetőrugó ki, utolsó olajteknő be...

Mekkora ültetés volt a kocsin, mekkora felnivel?
Én most fogom ültetni, egyenlőre 205/65 r15-höz, 50/40-es rugókkal.
Még a végén kiderül, hogy muszáj lesz óvatosabban közlekedni. eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:37:54 »

Mekkora ültetés volt a kocsin, mekkora felnivel?
Én most fogom ültetni, egyenlőre 205/65 r15-höz, 50/40-es rugókkal.
Még a végén kiderül, hogy muszáj lesz óvatosabban közlekedni. eplus2


Hajaj.. Smiley Beszéltem olyannal aki 6centis ültetésel jár (ST200), meg akinek egy telefon épphogy befér élére állítva a kocsi alá, és szerintük nem olyan vészes a közlekedés így (bár ezen csodálkozom nagyon). Cheesy
Mondjuk ennél a V6-nál tény, hogy elég alacsonyan van a teknő, nekem most ültetés nélkül is elrepedt, de valahogy rásegíthetett az olajcsere nálam..

Mikor lesz beszerelve neked a cucc? Merwede rugókra mennyit vártál?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:02:12 »

Hajaj.. Smiley Beszéltem olyannal aki 6centis ültetésel jár (ST200), meg akinek egy telefon épphogy befér élére állítva a kocsi alá, és szerintük nem olyan vészes a közlekedés így (bár ezen csodálkozom nagyon). Cheesy
Mondjuk ennél a V6-nál tény, hogy elég alacsonyan van a teknő, nekem most ültetés nélkül is elrepedt, de valahogy rásegíthetett az olajcsere nálam..

Mikor lesz beszerelve neked a cucc? Merwede rugókra mennyit vártál?

Na tehát.
Adamo 2 hetet mondott rá, percre pontosan 2 hétre megjött a cucc.
Hátul Koni Special lesz, 30% keményre tekerve, amiatt pénteken 1 felé hívtam Adamot, este háromnegyed 8-kor küldött Privit, h megvannak. Előre hétfőn intézek haverommal Boge Turbo-t. Jó lenne minél előbb összerakni, de szombaton Sopronban vagyok, és előbb szét kéne szedni a kocsit, h lássam mi az amit még ki kel cserélnem, szilentek, kormányösszekötő..., plusz muszáj lenne végre megejteni az olajcserét mert már így is túlfutottam rajta, de remélem legkésőbb jövőhét utáni hétvégén végre futóműileg teljesen egybeáll a cucc.
Sry, hogy kicsit OFF voltam
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 19:06:08 írta Kuk3sz » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.01.29 péntek, 21:40:48 »

Vajon egy AWD Mondeo donor közreműködésével meg lehetne oldani, hogy csak hátsókerékhajtású legyen a gép?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.01.29 péntek, 21:48:09 »

Vajon egy AWD Mondeo donor közreműködésével meg lehetne oldani, hogy csak hátsókerékhajtású legyen a gép?
mit akarsz? driftelni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.01.29 péntek, 21:52:07 »

mit akarsz? driftelni?

Az nem lenne rossz, de egyébként is előnyösebb, ha a kormányzott kerekeken nincs hajtás. De persze ez inkább költői kérdés volt, mert nincs erre a célra megfelelő váltó gyárilag..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.01.29 péntek, 21:53:28 »

de egyébkéntis előnyösebb, ha a kormányzott kerekeken nincs hajtás.
ezt ki mondja? (a bmw-n kívül)
max könnyebb megoldani, ha nem az a hajtott, de mondjuk közlekedni nagyobb szívás vele, pláne télen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.01.29 péntek, 22:49:57 »

de mondjuk közlekedni nagyobb szívás vele, pláne télen

Meg kell tanulni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.01.29 péntek, 23:21:36 »

Meg kell tanulni.
Ja, ezt nem tudtam.  Wink

Semmi előnye sincs egyébként a hátsó keré meghajtásnak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.01.29 péntek, 23:38:16 »

Ja, ezt nem tudtam.  Wink

Semmi előnye sincs egyébként a hátsó keré meghajtásnak

A sportos vezetéshez, gyorsuláshoz, drifthez kiváló, ezekért meg odavagyok Cheesy Persze forgalomban, csúszós úton nem feltétlen előnyös, de állítólag meg lehet szokni, és akkor már nem is akar elsőkerekest az ember.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.01.30 szombat, 02:26:58 »

A sportos vezetéshez, gyorsuláshoz, drifthez kiváló, ezekért meg odavagyok Cheesy Persze forgalomban, csúszós úton nem feltétlen előnyös, de állítólag meg lehet szokni, és akkor már nem is akar elsőkerekest az ember.

Ez így vagyon! Az igazi autó hátsókerék hajtásos és az nem való akárkinek, azt tudni kell uralni. Az elsőkerékre azért tért át minden gyártó, mert hülyebiztosabb, és könnyebben vezethetőbb. De aki élményből akar autózni, annak csak a hátsókerék való, és ha egyszer vezet egyet, akkor mindig visszavágyik.....

Erre mondják, hogy "a BMW autókat gyárt, a többiek meg csak próbálkoznak".

Fenti tényekkel a Ford is tisztában volt egészen pár évtizeddel ezelőttig (majd minden autójuk hátsókerekes volt), azután a vezetők körének bővülésével (nők) kénytelenek voltak áttérni az elsőkerékre, hogy versenyképesek maradjanak és profitot termelhessenek.

Szóval szerintem aki azt mondja, hogy az első kerekes jobb, mint a hátsó (a jég, meg a tél, stb. miatt) az vagy nem vezetett még hátsókerekest  (havon és jegen, egyenes-kanyargós úton sokkal jobban irányítható, mert nem az eleje megy el és nincs hajtási befolyás, orrtúrás a kormányzott keréken, lefagyott emelkedőn meg a 4x4 is megakad, ha nincs lendülete), vagy már vezetett, de nem alkalmas a gép uralom alatt tartására, nem tudja hogyan kell gázadással-elvétellel irányban tartani az autót, a seggével irányítani az orrát.

Én hátsókerekesen tanultam vezetni, időnként beleülök egy-két hátsókerekesbe és sokkal jobb érzés vezetni, benne van a vezetés igazi élménye, az autó és a vezető igazi küzdelme az útonmaradásért.

Ezért jó pl a BMW, vagy a Porsche, mert azok lazán kinyírnak, ha nem tudsz velük bánni. taps
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.01.30 szombat, 03:21:11 »


havon és jegen, egyenes-kanyargós úton sokkal jobban irányítható, mert nem az eleje megy el és nincs hajtási befolyás, orrtúrás a kormányzott keréken
ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.01.30 szombat, 11:03:56 »

ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze

Egy rutintalan biztos összetöri, de akinek már a vérében van egy hátsókerekes vezetése, azt nemkell félteni egyáltalán.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

arnytech
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.01.30 szombat, 12:57:16 »

Udv!
Nem tempomat. Alapjarati motor bemocskolodott. Levenni, megsprayzni, aztan mehet. Ha tovabbra is csinalja, venni kell egy ujat, de sajnos azt is idonkent majd takaritani kell. Nekem kb 30 000 utan mindig aktualis egy ilyen szindroma. Mar nem idegesit, mert tudom mi a baj oka. Telen, nagy hidegben meg iszonyu, csunya bugo hangja is lehet, megoldas: csere.
nagyon egyszeru a muvelet es nem draga
Sok szerencset!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.01.30 szombat, 15:36:41 »

Egy rutintalan biztos összetöri, de akinek már a vérében van egy hátsókerekes vezetése, azt nemkell félteni egyáltalán.
nem a féltésről van szó, de ilyen hülyeséget, hogy jobban irányítható havas jeges úton...
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.01.30 szombat, 15:56:42 »

keresztbe tényleg jobban lehet vele haladni nyes eplus2 taps
ja! kilinccsel előre nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.01.30 szombat, 16:12:59 »

ha leesik a hó az összes BMW,LADA,.... alapjáraton halad mert különben....
én meg ott szívok mögöttük
Hát igen. kell egy kis emberi "ügyesség" is, hogy csak így bénáznak. azért lehet vele rendesen haladni jó gumival. Én a saját kocsimon kívül csak hátsókerekes autóval dolgozom, ugyhogy nem hülyeségből írom amit írok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.01.30 szombat, 22:49:38 »

ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze

De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)

Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.

Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett nyes
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 10:34:46 »

De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)

Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.

Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett nyes
Hát a meséd alapján nem tűnik ugy, hogy sokat vezetsz télen hátsókerekes gépet. az elsőkerekes bármikor megfogható, ha értesz hozzá. hátsó meg a jégen megcsúszik, akkor csinálhatsz bármit, azt nem tudod már visszahozni. a 4 kerék az megint teljesen más. az tuti. De mindegy nem vitatkozok. Élvezd a hátsókerekes autót, amíg nem te állod a kasznizást
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:25:48 »

De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)

Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.

Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett nyes
én nem akarok bele ug....ni,szerintem jeges uton nem sokat ér az abs sem.max.5x akkora féktáv.kanyanyarban oldalirányú csúszásnál pedig annyit sem,hiába tudod kormányozni a kereket ha nem tapad.hátsókerekes az királyság ahol nem törsz senkit,semmit,én is szoktam ökörködni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
takee
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:41:31 »

az elsőkerekes bármikor megfogható, ha értesz hozzá. hátsó meg a jégen megcsúszik, akkor csinálhatsz bármit, azt nem tudod már visszahozni.

Hát én ezt pont fordítva látom, hátsókerekest könnyebben vissza tudom hozni havon és jégen, mint elsőkerekest és bizony arra megy, amerre én szeretném, nem amerre az orra húzza.
Ha mesének érzed az álláspontom, javaslom iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre és ne csak az általad generált és kontrollált helyzetekből adódó tapasztalataidra alapozd a véleményed. Úgy talán megízleled azt a tapsztalatot hátsókerékkel, amire én mutatok.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 11:47:14 »

Hát én ezt pont fordítva látom, hátsókerekest könnyebben vissza tudom hozni havon és jégen, mint elsőkerekest és bizony arra megy, amerre én szeretném, nem amerre az orra húzza.
Ha mesének érzed az álláspontom, javaslom iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre és ne csak az általad generált és kontrollált helyzetekből adódó tapasztalataidra alapozd a véleményed. Úgy talán megízleled azt a tapsztalatot hátsókerékkel, amire én mutatok.
szerintem évi 150000 km-el nincs szükségem semmilyen vezetéstechnikai tréningre. jó roncsderbizést. sziasztok
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 12:03:40 »

szerintem évi 150000 km-el nincs szükségem semmilyen vezetéstechnikai tréningre. jó roncsderbizést. sziasztok

Hát azért ez nem biztos. Abból mennyi a tényleges kanyar és jeges út? Évi x alkalom. Egy vezetéstechnikai tréningen (egy normálison, nem egy megyünk egy kört a rántópadon és jóvan) egy nap alatt annyi izgalmas helyzettel találkozhatsz, amivel 2-3 év alatt összesen nem az utakon. Bocs, hogy nem esetk hasra az évi 150e km előtt, de gondolom abból 148e km egyenes úton, autópályán történő vezetés.
És még annyi mindenről nem is esett szó a hátsókerekesek kapcsán (súlyelosztás, pedálkezelés, kézifék használata, gázzal fordulás jégen, autópályán megcsúszás, irányított csúszás, pl.) Nem tudom milyen hátsókerekes vezetsz, de abból is lehetnek pl. más tapasztalataink, hogy más autóval éljük át. Nem mindegy pl. hogy én egy 540i/750i teleelektronikázott, kitörésgátlós BMW-vel tapasztalgatok, te meg mondjuk egy Lada ezeröcsivel, vagy fordítva.
De látom kicsit besértettünk azzal, hogy nem osztjuk a véleményed. Sajnálom, hogy személyes támadásnak vetted, nem az volt a cél, hanem ellenvélemény és ellentapasztalat megosztása.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 12:11:49 »

Hát azért ez nem biztos. Abból mennyi a tényleges kanyar és jeges út? Évi x alkalom. Egy vezetéstechnikai tréningen (egy normálison, nem egy megyünk egy kört a rántópadon és jóvan) egy nap alatt annyi izgalmas helyzettel találkozhatsz, amivel 2-3 év alatt összesen nem az utakon. Bocs, hogy nem esetk hasra az évi 150e km előtt, de gondolom abból 148e km egyenes úton, autópályán történő vezetés.
És még annyi mindenről nem is esett szó a hátsókerekesek kapcsán (súlyelosztás, pedálkezelés, kézifék használata, gázzal fordulás jégen, autópályán megcsúszás, irányított csúszás, pl.) Nem tudom milyen hátsókerekes vezetsz, de abból is lehetnek pl. más tapasztalataink, hogy más autóval éljük át. Nem mindegy pl. hogy én egy 540i/750i teleelektronikázott, kitörésgátlós BMW-vel tapasztalgatok, te meg mondjuk egy Lada ezeröcsivel, vagy fordítva.
De látom kicsit besértettünk azzal, hogy nem osztjuk a véleményed. Sajnálom, hogy személyes támadásnak vetted, nem az volt a cél, hanem ellenvélemény és ellentapasztalat megosztása.
Maradjunk abban, hogy többet megyek "nem úton", mint úton.( inkább építem az autópályát, mint használom  Wink  )
Nem sértettél meg egyáltalán
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 12:14:18 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.01.31 vasárnap, 13:41:57 »

már eléggé szét van offolva ez a totyik, de mivel már mindegy, én is beírom ide a véleményem...
Anno én is ladáztam elelget. Össze lehet hasonlítani a két hajtás előnyeit és hátrányait, de sokazor nagyon különbözö szempontok érvényesülnek és ezt mindenkinek magának kell ledönteni, hogy milyen tudása van, milyen körülmények között vezet és mire szeretné használni a kocsit.
Az én álláspontom ebben a dologban az, hogy biztonságosabban tudok télen eljutni a-ból b-be, mivel a nagyobb súly a hajtott keréken van és itt most nem a kormányzott kerék hajtottsága a mérvedó. a fronthajtás egyik előnye, hogy kanyarban húzza a kocsit kifelé és nem tolja. teljesen más vezetési stílust kíván mindkét eset. míg a frontos beengedi a kanyarba az ember és mikor rááltál az ívre tolod neki, akkor nem túrja az orrát.
Apósom a mercijével nem mer elindulni télen, mert már a kiállóban problémái vannak, ezért általában engem ér a megtiszteltetés, hogy cipelhetem a családot, pedig párszázezret ér az autó...
egyébként meg ha jégen nincs szöges gumid, tökmindegy..márpedig hivatalosan nem nagyon lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 14:08:02 írta astor » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.02.02 kedd, 15:34:52 »

Maradjunk abban, hogy többet megyek "nem úton", mint úton.( inkább építem az autópályát, mint használom  Wink  )

Ezt nem tudtam, akkor én kérek elnézést. integet2
Azt hittem területi képviselő jellegű munkád van. Nem tudom miből asszociáltam ezt, de ezek szerint mellément.
Nem sértettél meg egyáltalán

Ennek örülök! Wink
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.02.02 kedd, 15:43:17 »



Elég érdekes egyébként, hogy V6-nál (csak, hogy ne legyen off) mennyire más a hátsókerék hatás, mint sor 4-nél. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy Béka Cossie-t könnyebb volt csúszós úton összeszedni, mint az ezeröcsit. Azt istenigazából nem tudom, hogy az automata és a sok elektronika miatt, vagy csak a súlyelosztás és a nagyobb tömeg okán, de nekem így jött le.

Porsche Boxster-rel viszont akármekkora állat vagyok, nem tudok megpördülni, mert a jó pedálkezeléssel mindig vissza lehet hozni az ívre csúszós körülmények között is. Ennek az okát a középmotorban látom, de lehet, hogy más is benne van.

BMW-t viszont túl végletesnek tartom. Bekapcsolt elektronikával semmi játék nincs, kikapcsolttal havon meg folyamatosan küzdeni kell az útonmaradásért, ami 1-2 órás hegyi vezetésen nagyon fárasztó és idegesítő tud lenni.

Én személy szerint nem bánom, hogy front V6 a magánautóm, de nagyon nem szeretem a hajtási befolyást és az orrtúrást, amit produkál.  

SZVSZ, ha nem munkába járáshoz, meg utazáshoz, hanem élvezethez kellene csak az autó, akkor a magán is hátsókerekes lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.02 kedd, 15:45:03 írta takee » Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.02.02 kedd, 16:01:55 »

Hideg motornál alapjáraton hallok valami surlodást a motor felől. Egyelentes hang nem erős nem érzem vészesnek csak a tudat hogy van zavar. Amúgy a fullra karban van tartva a cucc. Olajcsere 10 ezerenként. Jól megy. Nem füstöl se hidegen se melegen, akármilyen hideg van pöccre indul. Mi a franc lehet ez?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.02.02 kedd, 16:49:05 »

hát a porsche az ja. rajta van a súly is jobban  a keréken, meghát valamit ők nagyon tudnak. Egyszer mentem egy strosek féle 928-assal, hát... sokáig kellett rávennem magam, hogy visszaüljek bármi egyébbe. nagyon bejött. hátha még kívülről ugy nézne ki mint egy corvette, akkor még lehet csúnya dolgot is csinálnék, hogy meglegyen rá a lé nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.02.06 szombat, 08:26:07 »

Sziasztok!

Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.

Köszi!

Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 00:32:07 »

Sziasztok!

Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.

Köszi!




Minek ígérsz neki ilyet? Nála tört el, oldja meg magának. Minek vesz szart? hehe
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 08:17:27 »


Minek ígérsz neki ilyet? Nála tört el, oldja meg magának. Minek vesz ***t? hehe

Inkább ne írtál volna semmit,akkor bölcsebb lettél volna.Nem kell segíteni(mert persze az nem tudtál),de a hülye megjegyzéseidtől légyszíves kímélj meg máskor.
Elmesélek valamit:Nemrég egy másik fórumon feltettem egy kérdést alkatrész ügyben,venni akartam valamit.Pár órán belül hívtak ketten telefonon,de kaptam emailt is.Ott tényleg segítenek a másiknak ha tudnak,nem csak a hülye duma van.Ennyit erről,és Rólad.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 08:26:01 írta GoFerrari » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:07:11 »

Inkább ne írtál volna semmit,akkor bölcsebb lettél volna.Nem kell segíteni(mert persze az nem tudtál),de a hülye megjegyzéseidtől légyszíves kímélj meg máskor.
Elmesélek valamit:Nemrég egy másik fórumon feltettem egy kérdést alkatrész ügyben,venni akartam valamit.Pár órán belül hívtak ketten telefonon,de kaptam emailt is.Ott tényleg segítenek a másiknak ha tudnak,nem csak a hülye duma van.Ennyit erről,és Rólad.


Szerintem viccelt. Egyébként lehet, hogy a másik fórumon sem tudnának kapásból egy db V6 rugót ajánlani Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:13:08 »

Sziasztok!

Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.

Köszi!

Hívd fel MKII-t, nála elég sűrűn "bontódnak" Mondik...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 13:54:24 »

Hívd fel MKII-t, nála elég sűrűn "bontódnak" Mondik...

 eljen eljen  Főleg, hogy mostmár jobban bontja őket. Hátha van neki V6 is
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.