Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217243 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:22:11 »
1.Nincs valakinek eladó olajteknője?
Az enyém elrepedt. Olajcsere után új gyári csavart tettek bele, aztán megküldtem a gépet utána 1-2 nappal, és elkezdett csöpögni az olaj a csavarnál. Kiderült, hogy keletkezett egy kis repedés a csavar mellett és onnan szivárog. A szerelő szerint nem valószínű, hogy a csavar hibája. Viszont én nem tudom elképzelni, hogy ne legyen összefüggés. Az lehet, hogy az új csavar eltérő mértékben tágul hőre mint a régi teknő, és a feszültség miatt keletkezett a repedés. Úgyhogy, ha valaki tud bontott teknőt, akkor ugy lenne jó, ha a csavar is meglenne hozzá, mert az enyém már valszeg nincs meg.
Más:
2.Az első stabilizátor szilentek cseréjéhez tényleg le kell engedni a bölcsőt valamennyire?
3.Az első leömlők sortömítéscseréjéhez elkerülhetetlen a hűtő lebontása?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:27:37 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.06 szerda, 14:22:11
2.Az első stabilizátor szilentek cseréjéhez tényleg le kell engedni a bölcsőt valamennyire?
3.Az első leömlők sortömítéscseréjéhez elkerülhetetlen a hűtő lebontása?
Igen és igen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:35:03 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.06 szerda, 14:27:37
Igen és igen.
Nagyszerű.
De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2010.01.06 szerda, 14:48:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.06 szerda, 14:35:03
Nagyszerű.
De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
ha mákod van, akkor találhatsz valami hengerfelyes motort, javítani nem biztos, hogy érdemes, azt szétbonhatják. de most jut eszembe, hogy a csávó, akit a múltkor is ajánlottam neked, a vaterán hírdetett szelepfedelet v6-hoz, ha akarod, megkérdezem tőle a teknőt
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2010.01.06 szerda, 17:33:33 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.06 szerda, 14:48:29
ha mákod van, akkor találhatsz valami hengerfelyes motort, javítani nem biztos, hogy érdemes, azt szétbonhatják. de most jut eszembe, hogy a csávó, akit a múltkor is ajánlottam neked, a vaterán hírdetett szelepfedelet v6-hoz, ha akarod, megkérdezem tőle a teknőt
Okés, azt megköszönöm!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2010.01.06 szerda, 21:49:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.06 szerda, 14:35:03
Nagyszerű.
De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
Ha meghegesztik, és raksz bele másik csavart akkor is jó lesz sokáig,
A mélyen ültetet autóknál ez gyakori probléma, hogy elreped a teknő és ott is így orvosoljuk legtöbbször. Új tömítés + a hegesztés költség kímélő megoldás, de nem szeretnék okoskodni,leírtam hátha segíthetek.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2010.01.06 szerda, 23:28:32 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.01.06 szerda, 21:49:16
Ha meghegesztik, és raksz bele másik csavart akkor is jó lesz sokáig,
A mélyen ültetet autóknál ez gyakori probléma, hogy elreped a teknő és ott is így orvosoljuk legtöbbször. Új tömítés + a hegesztés költség kímélő megoldás, de nem szeretnék okoskodni,leírtam hátha segíthetek.
Jaja lehet, hogy ez lesz. Vagy hegesztés, vagy fémragasztó.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2010.01.06 szerda, 23:39:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.06 szerda, 23:28:32
Jaja lehet, hogy ez lesz. Vagy hegesztés, vagy fémragasztó.
ha már a kettő közül lehet választani, akkor a hegesztés...
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 09:42:25 »
Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 11:06:05 »
Idézetet írta: astor - 2010.01.06 szerda, 23:39:28
ha már a kettő közül lehet választani, akkor a hegesztés...
Én is a hegesztést javaslom!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 11:07:07 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.01.07 csütörtök, 09:42:25
Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado
Szokj hozzá a gondolathoz, ez egy
ország! Örülj neki, hogy hivatalosan is elérted a luxus életszínvonalat.....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 11:33:55 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.01.07 csütörtök, 09:42:25
Dupla annyi lesz az adó a kocsimra mivel éppen 125kW... Mert a 14 éves brutál vagyonnak számító mondim luxus. Persze egy uj 30 millás ls600 hibrid lexus nem vagyontárgy tehát nincs rajta vagyonado
Hát ez van.. Remélem lesz alkalmam elhúzni ebből az országból valamikor..
Majd nehogy elfelejtsétek visszaigényelni az APEH-től az alap kW adó összegét (vagy a fél luxusadót?), merthogy az alapon felül kell a duplázott összeget befizetni majd. Csak a duplaadóztatás elkerülése miatt vissza lehet majd igényelni azta részt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 13:12:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.07 csütörtök, 11:33:55
Hát ez van.. Remélem lesz alkalmam elhúzni ebből az országból valamikor..
Majd nehogy elfelejtsétek visszaigényelni az APEH-től az alap kW adó összegét (vagy a fél luxusadót?), merthogy az alapon felül kell a duplázott összeget befizetni majd. Csak a duplaadóztatás elkerülése miatt vissza lehet majd igényelni azta részt.
A törvény szerint a teljesítményadó összege levonható és nem visszaigényelhető. Vagyis be kell fizetni a teljesítményadót (nálam kb. 30.000) aztán az Szja-val együtt a luxusadó 2x-esének felét (szintén 30e).
Tehát nem úgy van, hogy befizetsz 90e-t és visszaigényelhetsz 30-at, hanem 2x kell 30-at befizetned.
Teccikérteni?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 13:27:11 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.07 csütörtök, 13:12:14
A törvény szerint a teljesítményadó összege levonható és nem visszaigényelhető. Vagyis be kell fizetni a teljesítményadót (nálam kb. 30.000) aztán az Szja-val együtt a luxusadó 2x-esének felét (szintén 30e).
Tehát nem úgy van, hogy befizetsz 90e-t és visszaigényelhetsz 30-at, hanem 2x kell 30-at befizetned.
Teccikérteni?
Akkor oké, csak valahol meg így olvastam.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
mandris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2010.01.08 péntek, 02:23:13 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.06 szerda, 14:35:03
Nagyszerű.
De, hogy olajteknőt hol fogok szerezni bontva... Most GoFerrari az egyetlen reményem, mert azt hiszem neki van vagy volt szétkapott motorja. Nekem is volt/van, de sajnos a blokk eleve nem volt meg. Bontókban meg nemhiszem, hogy magát a motort megbontanák. Vagy igen? Attól tartok a gyári új méregdrága.
Hali!
Ne aggódj, megmondom neked, hogy en mar 4 db olajtaknő megvételén vagyok túl és már ismernek azon a helyen, és, mikor megjelentem már tudták, hogy mi kell nekem megint. Ültetőszett(rugo) volt a mondimban elől, hátul. A negyedik 64000Ft-os olajteknő után pedig ültetőrugó ki, utolsó olajteknő be...
Azóta a motor megadta magát, most ami fennvan, az már lett hegesztve, de nem csöpög, azzal gond nem volt.
Van egy MKI-es 2,5-ös mondim bontásra gondoltam! De eladom egyben is.
A motorja van megmakkanva kissé, állítólag nem lehet kapni hajtókar csapágyat, azt, ami a hajtókar felső végén van a dugattyúnál, emiatt lett ez a sorsa a régi drágámnak.
Sztenderre lett csetttintve...
Ha valakinek kell belőle valami, akkor mindene megvan még!
Amit nem adok el belőle, az a gázszett és a 16-os felnik. Ja és bordó.
Naplózva
MK-II V6
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:24:16 »
Idézetet írta: mandris - 2010.01.08 péntek, 02:23:13
Hali!
Ne aggódj, megmondom neked, hogy en mar 4 db olajtaknő megvételén vagyok túl és már ismernek azon a helyen, és, mikor megjelentem már tudták, hogy mi kell nekem megint. Ültetőszett(rugo) volt a mondimban elől, hátul. A negyedik 64000Ft-os olajteknő után pedig ültetőrugó ki, utolsó olajteknő be...
Mekkora ültetés volt a kocsin, mekkora felnivel?
Én most fogom ültetni, egyenlőre 205/65 r15-höz, 50/40-es rugókkal.
Még a végén kiderül, hogy muszáj lesz óvatosabban közlekedni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:37:54 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.01.23 szombat, 16:24:16
Mekkora ültetés volt a kocsin, mekkora felnivel?
Én most fogom ültetni, egyenlőre 205/65 r15-höz, 50/40-es rugókkal.
Még a végén kiderül, hogy muszáj lesz óvatosabban közlekedni.
Hajaj..
Beszéltem olyannal aki 6centis ültetésel jár (ST200), meg akinek egy telefon épphogy befér élére állítva a kocsi alá, és szerintük nem olyan vészes a közlekedés így (bár ezen csodálkozom nagyon).
Mondjuk ennél a V6-nál tény, hogy elég alacsonyan van a teknő, nekem most ültetés nélkül is elrepedt, de valahogy rásegíthetett az olajcsere nálam..
Mikor lesz beszerelve neked a cucc? Merwede rugókra mennyit vártál?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:02:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.23 szombat, 16:37:54
Hajaj..
Beszéltem olyannal aki 6centis ültetésel jár (ST200), meg akinek egy telefon épphogy befér élére állítva a kocsi alá, és szerintük nem olyan vészes a közlekedés így (bár ezen csodálkozom nagyon).
Mondjuk ennél a V6-nál tény, hogy elég alacsonyan van a teknő, nekem most ültetés nélkül is elrepedt, de valahogy rásegíthetett az olajcsere nálam..
Mikor lesz beszerelve neked a cucc? Merwede rugókra mennyit vártál?
Na tehát.
Adamo 2 hetet mondott rá, percre pontosan 2 hétre megjött a cucc.
Hátul Koni Special lesz, 30% keményre tekerve, amiatt pénteken 1 felé hívtam Adamot, este háromnegyed 8-kor küldött Privit, h megvannak. Előre hétfőn intézek haverommal Boge Turbo-t. Jó lenne minél előbb összerakni, de szombaton Sopronban vagyok, és előbb szét kéne szedni a kocsit, h lássam mi az amit még ki kel cserélnem, szilentek, kormányösszekötő..., plusz muszáj lenne végre megejteni az olajcserét mert már így is túlfutottam rajta, de remélem legkésőbb jövőhét utáni hétvégén végre futóműileg teljesen egybeáll a cucc.
Sry, hogy kicsit OFF voltam
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 19:06:08 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2010.01.29 péntek, 21:40:48 »
Vajon egy AWD Mondeo donor közreműködésével meg lehetne oldani, hogy csak hátsókerékhajtású legyen a gép?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2010.01.29 péntek, 21:48:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.29 péntek, 21:40:48
Vajon egy AWD Mondeo donor közreműködésével meg lehetne oldani, hogy csak hátsókerékhajtású legyen a gép?
mit akarsz? driftelni?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2010.01.29 péntek, 21:52:07 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 21:48:09
mit akarsz? driftelni?
Az nem lenne rossz, de egyébként is előnyösebb, ha a kormányzott kerekeken nincs hajtás. De persze ez inkább költői kérdés volt, mert nincs erre a célra megfelelő váltó gyárilag..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2010.01.29 péntek, 21:53:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.29 péntek, 21:52:07
de egyébkéntis előnyösebb, ha a kormányzott kerekeken nincs hajtás.
ezt ki mondja? (a bmw-n kívül)
max könnyebb megoldani, ha nem az a hajtott, de mondjuk közlekedni nagyobb szívás vele, pláne télen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2010.01.29 péntek, 22:49:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 21:53:28
de mondjuk közlekedni nagyobb szívás vele, pláne télen
Meg kell tanulni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2010.01.29 péntek, 23:21:36 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.29 péntek, 22:49:57
Meg kell tanulni.
Ja, ezt nem tudtam.
Semmi előnye sincs egyébként a hátsó keré meghajtásnak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2010.01.29 péntek, 23:38:16 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.29 péntek, 23:21:36
Ja, ezt nem tudtam.
Semmi előnye sincs egyébként a hátsó keré meghajtásnak
A sportos vezetéshez, gyorsuláshoz, drifthez kiváló, ezekért meg odavagyok
Persze forgalomban, csúszós úton nem feltétlen előnyös, de állítólag meg lehet szokni, és akkor már nem is akar elsőkerekest az ember.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2010.01.30 szombat, 02:26:58 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.29 péntek, 23:38:16
A sportos vezetéshez, gyorsuláshoz, drifthez kiváló, ezekért meg odavagyok
Persze forgalomban, csúszós úton nem feltétlen előnyös, de állítólag meg lehet szokni, és akkor már nem is akar elsőkerekest az ember.
Ez így vagyon! Az igazi autó hátsókerék hajtásos és az nem való akárkinek, azt tudni kell uralni. Az elsőkerékre azért tért át minden gyártó, mert hülyebiztosabb, és könnyebben vezethetőbb. De aki élményből akar autózni, annak csak a hátsókerék való, és ha egyszer vezet egyet, akkor mindig visszavágyik.....
Erre mondják, hogy "a BMW autókat gyárt, a többiek meg csak próbálkoznak".
Fenti tényekkel a Ford is tisztában volt egészen pár évtizeddel ezelőttig (majd minden autójuk hátsókerekes volt), azután a vezetők körének bővülésével (nők) kénytelenek voltak áttérni az elsőkerékre, hogy versenyképesek maradjanak és profitot termelhessenek.
Szóval szerintem aki azt mondja, hogy az első kerekes jobb, mint a hátsó (a jég, meg a tél, stb. miatt) az vagy nem vezetett még hátsókerekest (havon és jegen, egyenes-kanyargós úton sokkal jobban irányítható, mert nem az eleje megy el és nincs hajtási befolyás, orrtúrás a kormányzott keréken, lefagyott emelkedőn meg a 4x4 is megakad, ha nincs lendülete), vagy már vezetett, de nem alkalmas a gép uralom alatt tartására, nem tudja hogyan kell gázadással-elvétellel irányban tartani az autót, a seggével irányítani az orrát.
Én hátsókerekesen tanultam vezetni, időnként beleülök egy-két hátsókerekesbe és sokkal jobb érzés vezetni, benne van a vezetés igazi élménye, az autó és a vezető igazi küzdelme az útonmaradásért.
Ezért jó pl a BMW, vagy a Porsche, mert azok lazán kinyírnak, ha nem tudsz velük bánni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2010.01.30 szombat, 03:21:11 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.30 szombat, 02:26:58
havon és jegen, egyenes-kanyargós úton sokkal jobban irányítható, mert nem az eleje megy el és nincs hajtási befolyás, orrtúrás a kormányzott keréken
ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2010.01.30 szombat, 11:03:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.30 szombat, 03:21:11
ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze
Egy rutintalan biztos összetöri, de akinek már a vérében van egy hátsókerekes vezetése, azt nemkell félteni egyáltalán.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
arnytech
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2010.01.30 szombat, 12:57:16 »
Udv!
Nem tempomat. Alapjarati motor bemocskolodott. Levenni, megsprayzni, aztan mehet. Ha tovabbra is csinalja, venni kell egy ujat, de sajnos azt is idonkent majd takaritani kell. Nekem kb 30 000 utan mindig aktualis egy ilyen szindroma. Mar nem idegesit, mert tudom mi a baj oka. Telen, nagy hidegben meg iszonyu, csunya bugo hangja is lehet, megoldas: csere.
nagyon egyszeru a muvelet es nem draga
Sok szerencset!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2010.01.30 szombat, 15:36:41 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.01.30 szombat, 11:03:56
Egy rutintalan biztos összetöri, de akinek már a vérében van egy hátsókerekes vezetése, azt nemkell félteni egyáltalán.
nem a féltésről van szó, de ilyen hülyeséget, hogy jobban irányítható havas jeges úton...
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2010.01.30 szombat, 15:56:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.01.30 szombat, 15:55:24
keresztbe tényleg jobban lehet vele haladni
ja! kilinccsel előre
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2010.01.30 szombat, 16:12:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.01.30 szombat, 15:59:18
ha leesik a hó az összes BMW,LADA,.... alapjáraton halad mert különben....
én meg ott szívok mögöttük
Hát igen. kell egy kis emberi "ügyesség" is, hogy csak így bénáznak. azért lehet vele rendesen haladni jó gumival. Én a saját kocsimon kívül csak hátsókerekes autóval dolgozom, ugyhogy nem hülyeségből írom amit írok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2010.01.30 szombat, 22:49:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.30 szombat, 03:21:11
ezt ugye te sem gondolod komolyan? amíg az eleje csúszik, az kormányozható gázzal, egyéb módon, de ha a hátulja kitör, azt bszhatod. akkor vezess kicsit többet hátsókerekest télen is, majd rájössz, melyiket töröd előbb össze
De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)
Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.
Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 10:34:46 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.30 szombat, 22:49:38
De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)
Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.
Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett
Hát a meséd alapján nem tűnik ugy, hogy sokat vezetsz télen hátsókerekes gépet. az elsőkerekes bármikor megfogható, ha értesz hozzá. hátsó meg a jégen megcsúszik, akkor csinálhatsz bármit, azt nem tudod már visszahozni. a 4 kerék az megint teljesen más. az tuti. De mindegy nem vitatkozok. Élvezd a hátsókerekes autót, amíg nem te állod a kasznizást
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 11:25:48 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.30 szombat, 22:49:38
De komolyan gondolom. Ha tényleg vezetsz rendszeresen hátsókerekest is, akkor pontosan tudod mire gondolok. Nyomj egy padlót kettesben havas-lefagyott úton kanyar közben az elsőkerekesnek. Hol kötsz ki? Az árokban, vagy a padkán, ha nem veszed el a gázt. (ezért hülyebiztos, mert minden tapasztalatlan úgy reagál, hogy gázról leugrik és padlófék, ami, ha van ABS akkor megoldja a helyzetet.)
Csináld meg ezt hátsókerekessel. Mi történik? Ha tudsz bánni a géppel akkor szép ívesen bedriftel a hátulja és vigyorral az arcodon beveszed a kanyart. Ha nem érzed a hátsókerekest, akkor meg mész a szembesávba és megmurdersz.
Hátsókerekes tapasztalt, jó képességű sofőröknek való, elsőkerekes mindenki másnak. Nálunk a cégnél csak hátsókerekes és összkerekes vas van. Aki nem tud velük bánni, az nem sokáig dolgozik nálunk. Tapasztalat itt is van bőven. És a hátsókerekest nagyobb élvezet vezetni. Még mindig.
Az meg alap, hogy hóban 100-150 kg súly megy a csomagtartóba, az emelkedők leküzdése végett
én nem akarok bele ug....ni,szerintem jeges uton nem sokat ér az abs sem.max.5x akkora féktáv.kanyanyarban oldalirányú csúszásnál pedig annyit sem,hiába tudod kormányozni a kereket ha nem tapad.hátsókerekes az királyság ahol nem törsz senkit,semmit,én is szoktam ökörködni
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 11:41:31 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 10:34:46
az elsőkerekes bármikor megfogható, ha értesz hozzá. hátsó meg a jégen megcsúszik, akkor csinálhatsz bármit, azt nem tudod már visszahozni.
Hát én ezt pont fordítva látom, hátsókerekest könnyebben vissza tudom hozni havon és jégen, mint elsőkerekest és bizony arra megy, amerre én szeretném, nem amerre az orra húzza.
Ha mesének érzed az álláspontom, javaslom iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre és ne csak az általad generált és kontrollált helyzetekből adódó tapasztalataidra alapozd a véleményed. Úgy talán megízleled azt a tapsztalatot hátsókerékkel, amire én mutatok.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 11:47:14 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.31 vasárnap, 11:41:31
Hát én ezt pont fordítva látom, hátsókerekest könnyebben vissza tudom hozni havon és jégen, mint elsőkerekest és bizony arra megy, amerre én szeretném, nem amerre az orra húzza.
Ha mesének érzed az álláspontom, javaslom iratkozz be egy vezetéstechnikai tréningre és ne csak az általad generált és kontrollált helyzetekből adódó tapasztalataidra alapozd a véleményed. Úgy talán megízleled azt a tapsztalatot hátsókerékkel, amire én mutatok.
szerintem évi 150000 km-el nincs szükségem semmilyen vezetéstechnikai tréningre. jó roncsderbizést. sziasztok
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 12:03:40 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 11:47:14
szerintem évi 150000 km-el nincs szükségem semmilyen vezetéstechnikai tréningre. jó roncsderbizést. sziasztok
Hát azért ez nem biztos. Abból mennyi a tényleges kanyar és jeges út? Évi x alkalom. Egy vezetéstechnikai tréningen (egy normálison, nem egy megyünk egy kört a rántópadon és jóvan) egy nap alatt annyi izgalmas helyzettel találkozhatsz, amivel 2-3 év alatt összesen nem az utakon. Bocs, hogy nem esetk hasra az évi 150e km előtt, de gondolom abból 148e km egyenes úton, autópályán történő vezetés.
És még annyi mindenről nem is esett szó a hátsókerekesek kapcsán (súlyelosztás, pedálkezelés, kézifék használata, gázzal fordulás jégen, autópályán megcsúszás, irányított csúszás, pl.) Nem tudom milyen hátsókerekes vezetsz, de abból is lehetnek pl. más tapasztalataink, hogy más autóval éljük át. Nem mindegy pl. hogy én egy 540i/750i teleelektronikázott, kitörésgátlós BMW-vel tapasztalgatok, te meg mondjuk egy Lada ezeröcsivel, vagy fordítva.
De látom kicsit besértettünk azzal, hogy nem osztjuk a véleményed. Sajnálom, hogy személyes támadásnak vetted, nem az volt a cél, hanem ellenvélemény és ellentapasztalat megosztása.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 12:11:49 »
Idézetet írta: takee - 2010.01.31 vasárnap, 12:03:40
Hát azért ez nem biztos. Abból mennyi a tényleges kanyar és jeges út? Évi x alkalom. Egy vezetéstechnikai tréningen (egy normálison, nem egy megyünk egy kört a rántópadon és jóvan) egy nap alatt annyi izgalmas helyzettel találkozhatsz, amivel 2-3 év alatt összesen nem az utakon. Bocs, hogy nem esetk hasra az évi 150e km előtt, de gondolom abból 148e km egyenes úton, autópályán történő vezetés.
És még annyi mindenről nem is esett szó a hátsókerekesek kapcsán (súlyelosztás, pedálkezelés, kézifék használata, gázzal fordulás jégen, autópályán megcsúszás, irányított csúszás, pl.) Nem tudom milyen hátsókerekes vezetsz, de abból is lehetnek pl. más tapasztalataink, hogy más autóval éljük át. Nem mindegy pl. hogy én egy 540i/750i teleelektronikázott, kitörésgátlós BMW-vel tapasztalgatok, te meg mondjuk egy Lada ezeröcsivel, vagy fordítva.
De látom kicsit besértettünk azzal, hogy nem osztjuk a véleményed. Sajnálom, hogy személyes támadásnak vetted, nem az volt a cél, hanem ellenvélemény és ellentapasztalat megosztása.
Maradjunk abban, hogy többet megyek "nem úton", mint úton.( inkább építem az autópályát, mint használom
)
Nem sértettél meg egyáltalán
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 12:14:18 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2010.01.31 vasárnap, 13:41:57 »
már eléggé szét van offolva ez a totyik, de mivel már mindegy, én is beírom ide a véleményem...
Anno én is ladáztam elelget. Össze lehet hasonlítani a két hajtás előnyeit és hátrányait, de sokazor nagyon különbözö szempontok érvényesülnek és ezt mindenkinek magának kell ledönteni, hogy milyen tudása van, milyen körülmények között vezet és mire szeretné használni a kocsit.
Az én álláspontom ebben a dologban az, hogy biztonságosabban tudok télen eljutni a-ból b-be, mivel a nagyobb súly a hajtott keréken van és itt most nem a kormányzott kerék hajtottsága a mérvedó. a fronthajtás egyik előnye, hogy kanyarban húzza a kocsit kifelé és nem tolja. teljesen más vezetési stílust kíván mindkét eset. míg a frontos beengedi a kanyarba az ember és mikor rááltál az ívre tolod neki, akkor nem túrja az orrát.
Apósom a mercijével nem mer elindulni télen, mert már a kiállóban problémái vannak, ezért általában engem ér a megtiszteltetés, hogy cipelhetem a családot, pedig párszázezret ér az autó...
egyébként meg ha jégen nincs szöges gumid, tökmindegy..márpedig hivatalosan nem nagyon lehet...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.31 vasárnap, 14:08:02 írta astor
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2010.02.02 kedd, 15:34:52 »
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 12:11:49
Maradjunk abban, hogy többet megyek "nem úton", mint úton.( inkább építem az autópályát, mint használom
)
Ezt nem tudtam, akkor én kérek elnézést.
Azt hittem területi képviselő jellegű munkád van. Nem tudom miből asszociáltam ezt, de ezek szerint mellément.
Idézetet írta: GinJoy - 2010.01.31 vasárnap, 12:11:49
Nem sértettél meg egyáltalán
Ennek örülök!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2010.02.02 kedd, 15:43:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.01.31 vasárnap, 13:41:57
Elég érdekes egyébként, hogy V6-nál (csak, hogy ne legyen off) mennyire más a hátsókerék hatás, mint sor 4-nél. Nekem az a tapasztalatom, hogy egy Béka Cossie-t könnyebb volt csúszós úton összeszedni, mint az ezeröcsit. Azt istenigazából nem tudom, hogy az automata és a sok elektronika miatt, vagy csak a súlyelosztás és a nagyobb tömeg okán, de nekem így jött le.
Porsche Boxster-rel viszont akármekkora állat vagyok, nem tudok megpördülni, mert a jó pedálkezeléssel mindig vissza lehet hozni az ívre csúszós körülmények között is. Ennek az okát a középmotorban látom, de lehet, hogy más is benne van.
BMW-t viszont túl végletesnek tartom. Bekapcsolt elektronikával semmi játék nincs, kikapcsolttal havon meg folyamatosan küzdeni kell az útonmaradásért, ami 1-2 órás hegyi vezetésen nagyon fárasztó és idegesítő tud lenni.
Én személy szerint nem bánom, hogy front V6 a magánautóm, de nagyon nem szeretem a hajtási befolyást és az orrtúrást, amit produkál.
SZVSZ, ha nem munkába járáshoz, meg utazáshoz, hanem élvezethez kellene csak az autó, akkor a magán is hátsókerekes lenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.02 kedd, 15:45:03 írta takee
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2010.02.02 kedd, 16:01:55 »
Hideg motornál alapjáraton hallok valami surlodást a motor felől. Egyelentes hang nem erős nem érzem vészesnek csak a tudat hogy van zavar. Amúgy a fullra karban van tartva a cucc. Olajcsere 10 ezerenként. Jól megy. Nem füstöl se hidegen se melegen, akármilyen hideg van pöccre indul. Mi a franc lehet ez?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2010.02.02 kedd, 16:49:05 »
Idézetet írta: takee - 2010.02.02 kedd, 15:43:17
hát a porsche az ja. rajta van a súly is jobban a keréken, meghát valamit ők nagyon tudnak. Egyszer mentem egy strosek féle 928-assal, hát... sokáig kellett rávennem magam, hogy visszaüljek bármi egyébbe. nagyon bejött. hátha még kívülről ugy nézne ki mint egy corvette, akkor még lehet csúnya dolgot is csinálnék, hogy meglegyen rá a lé
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2010.02.06 szombat, 08:26:07 »
Sziasztok!
Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.
Köszi!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 00:32:07 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2010.02.06 szombat, 08:26:07
Sziasztok!
Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.
Köszi!
Minek ígérsz neki ilyet? Nála tört el, oldja meg magának. Minek vesz szart?
Naplózva
GoFerrari
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 08:17:27 »
Idézetet írta: takee - 2010.02.07 vasárnap, 00:32:07
Minek ígérsz neki ilyet? Nála tört el, oldja meg magának. Minek vesz ***t?
Inkább ne írtál volna semmit,akkor bölcsebb lettél volna.Nem kell segíteni(mert persze az nem tudtál),de a hülye megjegyzéseidtől légyszíves kímélj meg máskor.
Elmesélek valamit:Nemrég egy másik fórumon feltettem egy kérdést alkatrész ügyben,venni akartam valamit.Pár órán belül hívtak ketten telefonon,de kaptam emailt is.Ott tényleg segítenek a másiknak ha tudnak,nem csak a hülye duma van.Ennyit erről,és Rólad.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.07 vasárnap, 08:26:01 írta GoFerrari
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 13:07:11 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2010.02.07 vasárnap, 08:17:27
Inkább ne írtál volna semmit,akkor bölcsebb lettél volna.Nem kell segíteni(mert persze az nem tudtál),de a hülye megjegyzéseidtől légyszíves kímélj meg máskor.
Elmesélek valamit:Nemrég egy másik fórumon feltettem egy kérdést alkatrész ügyben,venni akartam valamit.Pár órán belül hívtak ketten telefonon,de kaptam emailt is.Ott tényleg segítenek a másiknak ha tudnak,nem csak a hülye duma van.Ennyit erről,és Rólad.
Szerintem viccelt. Egyébként lehet, hogy a másik fórumon sem tudnának kapásból egy db V6 rugót ajánlani
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 13:13:08 »
Idézetet írta: GoFerrari - 2010.02.06 szombat, 08:26:07
Sziasztok!
Nemrég adtam el a mondimat,de akinek eladtam eltört a jobb első rugó.Ha valakinek van,vevő lennék rá gyorsan,megigértem hogy szerzek neki egyet.Föleg személyes átvétel érdekelne,pest-kecskemét vonalon,minnél elöbb.
Köszi!
Hívd fel MKII-t, nála elég sűrűn "bontódnak" Mondik...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2010.02.07 vasárnap, 13:54:24 »
Idézetet írta: Maffy - 2010.02.07 vasárnap, 13:13:08
Hívd fel MKII-t, nála elég sűrűn "bontódnak" Mondik...
Főleg, hogy mostmár jobban bontja őket. Hátha van neki V6 is
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ