Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:02:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217046 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2010.02.18 csütörtök, 23:24:41 »

Kezdek aggódni. Kicseréltettem a leömlő sortömítést elöl, de nem szünt meg a fordulatszámra szaporodó, terhelésre hangosabb csittegés.. Ha sokáig nem huzatom ki túl gyakran vagy nem járok autopályán, csak városban szötymörgök, akkor elhallgat. A szerelőm szerint ez vaalmi csapágy hang. Hát remélem, de sajnos ha szemben állok az autóval, akkor a motor bal sarka felől hallatszódik kb középtájról. Sad
Valaki már mondta nekem (ST-s), hogy neki csak hengerfejmunkálatok után szünt meg a ciccegés, pedig semmi más hengerfejességre utaló tünete nemvolt. :S
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

takee
Vendég
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2010.02.20 szombat, 00:06:10 »

Kezdek aggódni. Kicseréltettem a leömlő sortömítést elöl, de nem szünt meg a fordulatszámra szaporodó, terhelésre hangosabb csittegés.. Ha sokáig nem huzatom ki túl gyakran vagy nem járok autopályán, csak városban szötymörgök, akkor elhallgat. A szerelőm szerint ez vaalmi csapágy hang. Hát remélem, de sajnos ha szemben állok az autóval, akkor a motor bal sarka felől hallatszódik kb középtájról. Sad
Valaki már mondta nekem (ST-s), hogy neki csak hengerfejmunkálatok után szünt meg a ciccegés, pedig semmi más hengerfejességre utaló tünete nemvolt. :S

Lehet bármi. Ha pl. ütemes és alapjáraton halk, terhelés alatt erős, üresben pörgetve pedig elhallgat, akkor nagy valószínűséggel csapágy, méghozzá a generátorszíj spanolóé. Az a baj az ilyen hangokkal, hogy csak hallás után azonosítható be. Ami neked csittegés, az nekem lehet, hogy kattogás, vagy sistergésként jön le.  integet2
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 19:35:48 »

Üdv!
Az AC pumpát szeretném kicserélni, honnan férek hozzá, és mekkora munka?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 20:00:10 »

Üdv!
Az AC pumpát szeretném kicserélni, honnan férek hozzá, és mekkora munka?


Ha még nem vetted meg, nekem van egy eladó. A hátsó ülés alatti gumifedél alatt van azt hiszem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 20:14:10 »

Ha még nem vetted meg, nekem van egy eladó. A hátsó ülés alatti gumifedél alatt van azt hiszem.
Már megvettem a Fed Com-ot és hozzá az AC pumpát mert különben nem mutatja az üzemanyag mennyiséget, és ezért akarom a régi AC kicserélni.
De különben kösz a lehetőséget.
Naplózva
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2010.02.26 péntek, 07:48:07 »

Nekem hála isten semmi baja a motornak sem a kaszninak.
Egy rozsda folt sincs rajta,de a hátsó küszöbnél van egy kis rohadás.Ez legyen a legnagyobb bajom.
Majd keresek egy kasznist.
Ritka jól jártam a vétellel és a párom is a fiestával.
Pedig mennyien mondták ne vegyek fordot.
A szerelmem lett.Egy éve van meg de csak a kötelezőeket kellett cserélnem.
Megmondom őszintén ,nem cserélném el a Mk3-ra!!
Csak  egy jó alufelni és egy dörmögős hátsó dob  hiányzik rá nyes
Az az  ha van valakinek elfogadom ajándékba  worship worship worship nyes nyes
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2010.02.26 péntek, 14:02:13 »

Csak  egy jó alufelni és egy dörmögős hátsó dob  hiányzik rá nyes
Az az  ha van valakinek elfogadom ajándékba  worship worship worship nyes nyes


Hát szerethető autó az egyszer biztos.. Smiley

Nekem mind2ből akad eladó:
-Gyári 16os alufelni, 4küllős változat.
-Nem hangos, szép, dörmögős mély hangzású sporthátsódob. Utóbbi még fenntvan az autó alatt, 1 éve került alá kb, de majd nemsokára le is kerül, mert fejlesztek a kipuffon.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2010.02.27 szombat, 18:55:00 »

Hát szerethető autó az egyszer biztos.. Smiley

Nekem mind2ből akad eladó:
-Gyári 16os alufelni, 4küllős változat.
-Nem hangos, szép, dörmögős mély hangzású sporthátsódob. Utóbbi még fenntvan az autó alatt, 1 éve került alá kb, de majd nemsokára le is kerül, mert fejlesztek a kipuffon.

Mi az ára?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2010.02.27 szombat, 22:46:42 »

Mi az ára?

Felni mondjuk 50ezer gumistól (téligumigarnitúra kb 4milivel), de végülis lehet megtartom, mert most nézem, hogy, ha veszek télire lemezfelnigarnitúrát plusz használt gumit rá, az sem nagyon jönne ki olcsóbban, de még utánajárok.

Kipuff (lásd a képeken) 7900Ft.





Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2010.02.28 vasárnap, 07:11:45 »

Felni mondjuk 50ezer gumistól (téligumigarnitúra kb 4milivel), de végülis lehet megtartom, mert most nézem, hogy, ha veszek télire lemezfelnigarnitúrát plusz használt gumit rá, az sem nagyon jönne ki olcsóbban, de még utánajárok.

Kipuff (lásd a képeken) 7900Ft.




A felnit is lefotózhattad volna:)

Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2010.03.03 szerda, 10:53:48 »

Jódelet...
Na ma megszívatott a kocsi. Tünet: gázadásnál letorpan, alapjáraton le is áll, menet közben meg dadog egy darabig, aztán 4-5 kísérlet után felpörög, de akkor se úgy, ahogy kellene. A következő gázelvétel után megint ugyanez. Elvergődtem vele a Ford szervizig, rádugták gépre meg kínozták egy órát, de nem dobott semmi hibakódot.
Lefuttattak teszteket, kipucolták a MAF-ot és ugyanaz. Nekem gyújtás gondnak tűnik, mert kékes a füst és szerintem benzin is jön a kipufogóból. De ezt majd csak holnapra tudom meg, akkor állnak neki a gyertyákat meg kábeleket kipróbálni. A srác aszonta, hogy gyújtáshiba esetén is kellene hibakódot dobnia.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:04:52 »

Jódelet...
Na ma megszívatott a kocsi. Tünet: gázadásnál letorpan, alapjáraton le is áll, menet közben meg dadog egy darabig, aztán 4-5 kísérlet után felpörög, de akkor se úgy, ahogy kellene. A következő gázelvétel után megint ugyanez. Elvergődtem vele a Ford szervizig, rádugták gépre meg kínozták egy órát, de nem dobott semmi hibakódot.
Lefuttattak teszteket, kipucolták a MAF-ot és ugyanaz. Nekem gyújtás gondnak tűnik, mert kékes a füst és szerintem benzin is jön a kipufogóból. De ezt majd csak holnapra tudom meg, akkor állnak neki a gyertyákat meg kábeleket kipróbálni. A srác aszonta, hogy gyújtáshiba esetén is kellene hibakódot dobnia.
üzem anyag szűrő? Hol tankoltál utoljára??
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:07:37 »

üzem anyag szűrő? Hol tankoltál utoljára??

Ma reggel, ahol szoktam, MOLnál. Én is mondtam nekik, mert a tankolás után 5 perccel jött elő a hiba, de azt mondták, ez nem üzemanyag, mert akkor semmikor nem menne. Nyomta a srác 1 percig folyamatosan 4000es fordulaton, ment rendesen. Aztán levette a gázt, megint lenyomta és le is állt... Tehát amikor épp elkapja a fordulatot, akkor megy.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:11:00 »

Ma reggel, ahol szoktam, MOLnál. Én is mondtam nekik, mert a tankolás után 5 perccel jött elő a hiba, de azt mondták, ez nem üzemanyag, mert akkor semmikor nem menne. Nyomta a srác 1 percig folyamatosan 4000es fordulaton, ment rendesen. Aztán levette a gázt, megint lenyomta és le is állt... Tehát amikor épp elkapja a fordulatot, akkor megy.
szerintem valami uszadékot felkap/felszív a tankból...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:12:40 »

szerintem valami uszadékot felkap/felszív a tankból...
Most rájuk telefonáltam, hogy mégiscsak nézzék meg az üzemanyagot is, hátha. Még jó, hogy teletankoltam  falbav
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:30:25 »

Most rájuk telefonáltam, hogy mégiscsak nézzék meg az üzemanyagot is, hátha. Még jó, hogy teletankoltam  falbav
nem hinném, hogy a csatornába eresztik.....szépen elrakják kannákba és utána vissza töltik....elvileg
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2010.03.03 szerda, 11:38:59 »

nem hinném, hogy a csatornába eresztik.....szépen elrakják kannákba és utána vissza töltik....elvileg

Ha ***, akkor inkább ne töltsék vissza.  smile
Majd a MOL szépen kifizeti nekem, ha *** volt, megvan a számla, legfeljebb felborítok egy-két asztalt. De nem érdekel az az egy tank benzin, csak a kocsinak ne legyen baja...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2010.03.03 szerda, 12:04:41 »

Én még feldobnék egy AC pumpa gyengélkedik / nem kap néha powert tippet is  (egyszer elmesélem a riasztóm nem ad áramot az AC-nek karácsonykor sztorimat ... hát, ironizálhatnék, hogy halálra röhögtük magunkat )

Egyébként állítólag reggel nem szabad tankolni, csak du-este. Vizezik a benyát (ki mennyire), ami szépen leülepszik a tartály aljára az este folyamán amikor alig tankolnak, így a reggeli koránkelők szépen kapják töményen. Állítólag.

szép kis jövedéki adó mellett... pfff hánynom kell attól ami itt megy ebben az országban.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #718 Dátum: 2010.03.03 szerda, 12:06:24 »

Én még feldobnék egy AC pumpa gyengélkedik / nem kap néha powert tippet is  (egyszer elmesélem a riasztóm nem ad áramot az AC-nek karácsonykor sztorimat ... hát, ironizálhatnék, hogy halálra röhögtük magunkat )

Egyébként állítólag reggel nem szabad tankolni, csak du-este. Vizezik a benyát (ki mennyire), ami szépen leülepszik a tartály aljára az este folyamán amikor alig tankolnak, így a reggeli koránkelők szépen kapják töményen. Állítólag.

na meg ugye az ufók. Ők is inkább éjszaka támadják meg a kutasokat eperfagyival, hogy spermát vigyenek el...  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2010.03.03 szerda, 15:54:21 »

Na, úgy néz ki, megvan a gond, hívtak a Fordtól, hogy úgy tudják, gond volt a benzinnel azon a MOL kúton, ahol tankoltam reggel, be is van most zárva. Összekevertek valamit és gázolajat engedtek a benzines tartályba. Úgyhogy frankó gázolaj-benzin keverékkel üzemelt az autóm. Üzemanyagtank tisztítás, benzinszűrő csere és egy papír a rossz üzemanyagról, aztán mehetek is a MOLhoz kiverni belőlük a költségeimet. Azt mondták, baja nem lesz a kocsinak, hát remélem.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2010.03.03 szerda, 15:57:03 »

Na, úgy néz ki, megvan a gond, hívtak a Fordtól, hogy úgy tudják, gond volt a benzinnel azon a MOL kúton, ahol tankoltam reggel, be is van most zárva. Összekevertek valamit és gázolajat engedtek a benzines tartályba. Úgyhogy frankó gázolaj-benzin keverékkel üzemelt az autóm. Üzemanyagtank tisztítás, benzinszűrő csere és egy papír a rossz üzemanyagról, aztán mehetek is a MOLhoz kiverni belőlük a költségeimet. Azt mondták, baja nem lesz a kocsinak, hát remélem.
Shocked boxer mf3 nezze nezze
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #721 Dátum: 2010.03.03 szerda, 16:12:26 »

Na, úgy néz ki, megvan a gond, hívtak a Fordtól, hogy úgy tudják, gond volt a benzinnel azon a MOL kúton, ahol tankoltam reggel, be is van most zárva. Összekevertek valamit és gázolajat engedtek a benzines tartályba. Úgyhogy frankó gázolaj-benzin keverékkel üzemelt az autóm. Üzemanyagtank tisztítás, benzinszűrő csere és egy papír a rossz üzemanyagról, aztán mehetek is a MOLhoz kiverni belőlük a költségeimet. Azt mondták, baja nem lesz a kocsinak, hát remélem.
na ez nem semmi...

Ne izgulj... egyik ismerősöm a dízli bömbi x5-jét tankolta tele benyával, még elment Svechátig meg vissza Budaörsig, ott megállt a paripa (2km-re a szagszervíztől), a szgszervízben másnapra megcsinálták, kutya baja sem volt, hamadnapra meg ellopták a paripát...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2010.03.03 szerda, 17:14:20 »

Shocked boxer mf3 nezze nezze

Voltam benn a kúton hazafelé, elismertek mindent, adtak papírokat, elmondták mit hogyan töltsek ki meg csatoljak, eddig korrekt. Holnap lesz kész a kocsi, mondták, hogy csatoljam a szervizről is a számlát és azt is fizetik természetesen. Tudok olyan benzinkutat itt a környéken, ahol másfél évig pereskedtek egy ilyen után, szóval ha ez itt így megy, akkor nálam pirospont. Állítólag nem ők cseszték el, hanem a szállító kamion volt rosszul feltöltve, a kútvezető srácon mondjuk látszott, hogy ma nem sokat pihent...
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2010.03.03 szerda, 17:51:41 »

Nem szeretem a MOLT.Mindig baj van velük pláne az üzemanyaggal.Az enyém is szerakodott amig náluk tankoltam.Most már csak az Agipon.Azóta szuperál a jártmű.




Voltam benn a kúton hazafelé, elismertek mindent, adtak papírokat, elmondták mit hogyan töltsek ki meg csatoljak, eddig korrekt. Holnap lesz kész a kocsi, mondták, hogy csatoljam a szervizről is a számlát és azt is fizetik természetesen. Tudok olyan benzinkutat itt a környéken, ahol másfél évig pereskedtek egy ilyen után, szóval ha ez itt így megy, akkor nálam pirospont. Állítólag nem ők cseszték el, hanem a szállító kamion volt rosszul feltöltve, a kútvezető srácon mondjuk látszott, hogy ma nem sokat pihent...
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2010.03.03 szerda, 18:01:59 »

Nem szeretem a MOLT.Mindig baj van velük pláne az üzemanyaggal.Az enyém is szerakodott amig náluk tankoltam.Most már csak az Agipon.Azóta szuperál a jártmű.

Pont Agip volt, amiről a másfél éves pereskedést hallottam.  wave Ott víz került az üzemanyagba, mert megrepedt valami tartály.
Én úgy vagyok vele, hogy ilyen bárhol előfordulhat, ha korrekten kártalanítanak, akkor legalább tudom, hogy itt nincs szívás, ha ilyen történik.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 16:01:27 »

Na, kész az autó, benzinszűrő+gyertyák+pucolás 51ezer Ft. Beadtam a MOLnak a papírokat, majd értesítenek.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #726 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 16:16:17 »

Na, kész az autó, benzinszűrő+gyertyák+pucolás 51ezer Ft. Beadtam a MOLnak a papírokat, majd értesítenek.

ebből az anyag kb. 10e Ft... a munkadíj így elég baráti...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 16:18:18 »

ebből az anyag kb. 10e Ft... a munkadíj így elég baráti...  hehe

13000 a 6 db gyertya, 4300 a benzinszűrő. Meg 4700ért adtak bele 10liter benzint, hogy eljussak a kútig. Ami persze gyakorlatilag volt vagy 2-3 liter.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
takee
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2010.03.08 hétfő, 22:47:39 »

Meg 4700ért adtak bele 10liter benzint, hogy eljussak a kútig. Ami persze gyakorlatilag volt vagy 2-3 liter.

 hehe action taps
Nem neked, nekik.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2010.03.10 szerda, 14:35:52 »

sziasztok ELADÓ 2,5DURATECH 24V KIFOGÁSTALAN ÁLLAPOTU MKII-motor, egy automata váltó és még sok más ha érdekel valakit írjon
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2010.03.12 péntek, 13:11:31 »


Kipuff (lásd a képeken) 7900Ft.


Rocco, eladó még a kipuff? Engem érdekelne, ha jó állapotban van. Küldenél priviben "élő" képeket róla? Esetleg hangfelvétel?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2010.03.12 péntek, 16:18:07 »

Rocco, eladó még a kipuff? Engem érdekelne, ha jó állapotban van. Küldenél priviben "élő" képeket róla? Esetleg hangfelvétel?

Pü ment
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2010.03.13 szombat, 23:00:53 »

Normális az, hogy 13-13,5-öt fogyasztott csak autopályás használattal végig főleg 130-140, (és kb harmadrészt) 150-es tempóval?
Lambdaszonda, vagy mi okozhatja még, ha egyszercsak többet kezd fogyasztani pár lityóval?
Úgy tudom ilyen tempónál 8-9körül lenne ideáils, és ha korábban jól számoltam, nekem 160-180as tempóknál szokott 12-13-at enni pályán.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 00:07:19 »

Mostanság nekem is e körül eszik, pedig előtte precízen 10-et evett (480 km, 48 L)
Nekem volt egy kis aksi gondom (lemerülés, sz.r, csere), és nem tanítottam be rendesen a motort. Szerintem nekem ez lesz az oka.
Esetleg valami hasonló, vagy valami tünet, hogy miben másabb (nálam talán 2000 alatt egy kicsit fuldoklik, és kisebb az ereje)


Nálam sem volt tanítva, és sokat volt levéve akksisaru (többször is, meg aztán hetekre is) nemrégiben. Nekem nem erőtlenebb kis fordulatokon, viszont hidegen amikor visszaesik a fordulat, akkor van, hogy le is áll. Bár ez utóbbi nálam gyanítom, hogy alapjárati motor, mert annak már voltak más tünetei is.
Hát reméljük, hogy csak elmaradt újratanulás + a téli hideg okozza, bár a közel 4liter többlet akkoris necces  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.14 vasárnap, 00:08:53 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 11:15:01 »

Tényleg, a gázpedál az hogy van az 2-esben? Elektronikus? Az is "betanul"?
Amikor vettem a kocsit akkor volt olyan, mint most, hogy 3-asban alig érek a gázhoz (hogy azért mégse alapjáraton menjen), és alig tudom 60 alatt tartani a kmh-t.
Városban nem is tudok 4-esbe felkapcsolni ...


Hát ez furán hangzik  Grin Én városban is gyakran megyek 5ösben 60nal. Bowdenes a gázpedál.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 11:40:23 »

hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem ,és nem tudom hogy milyen megy a kocsiba, mert írják hozzá az erősített sportot ilyen 20e körül, de van ST200hoz sima 30e körül, erről van valakinek valami infoja ?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 11:45:44 »

hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem ,és nem tudom hogy milyen megy a kocsiba, mert írják hozzá az erősített sportot ilyen 20e körül, de van ST200hoz sima 30e körül, erről van valakinek valami infoja ?


Mértnem újíttatod fel pl Kárászyval? 9000Ft lenne. +2000, ha még keményítenél is rajta egyúttal.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 12:15:09 »

Mértnem újíttatod fel pl Kárászyval? 9000Ft lenne. +2000, ha még keményítenél is rajta egyúttal.

és ez mennyire jó dolog ez a megújítás ?hozza teljesen a gyári szintet ? csak mert a jobb oldali már abszolút halott...
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2010.03.14 vasárnap, 13:53:22 »

és ez mennyire jó dolog ez a megújítás ?hozza teljesen a gyári szintet ? csak mert a jobb oldali már abszolút halott...

Sokan csináltatják így (rallyban is). A gyári szint sem 100% ám, és elvileg csak 40% alatt számít rossznak. Szétkapják, új cuccokat beleraknak, szerintem hozza a gyári szintet. Ha a szár sérült az viszont hozzádob még 3ezer Ft-ot kb. 1 év garanciát is adnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

papesz
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 17:55:24 »

és ez mennyire jó dolog ez a megújítás ?hozza teljesen a gyári szintet ? csak mert a jobb oldali már abszolút halott...
[/quote
én már javíttattam Kárászyékkal és hidd el hogy jó munkát végeznek ők nagyon régi motorosok a szakmában és profik eljen
Naplózva
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:12:53 »

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani,hogy hogy lehet aksi csere után be tanítani az autót.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:42:28 »

Sziasztok!

Valaki megtudná mondani,hogy hogy lehet aksi csere után be tanítani az autót.

Szia!

2 változatot is lementettem korábban, de szerintem ahányan leírnák, mindneki másképp mondaná, legalábbis az álló helyzetes részt, ami szerintem meg el is hagyható, sőt, valószínűleg semmi értelme.
A kezelési útmutató (164.o) csupán azt írja, hogy 8km-re van szüksége az ECU-nak, hogy begyűjtse az adatokat.

De, ha tényleg létezik ilyen, hogy betanítás (bár szerelőm szerint marhaság), akkor az valahogy így megy:

"Hideg motor, minden kikapcsolva, beindítod és vársz míg a víz bemelegszik a normál tartományba, gázfröccs és 3 percig megtartod a fordulatot 1250 nél, utána 8km es lendületes próbaút."

"3perc alapjáraton, aztán 2 perc 1200-as fordulaton, végül indulás, és 8km-t bele változatos húzós iramban"
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

zola2
Vendég
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:50:29 »

Szia!

2 változatot is lementettem korábban, de szerintem ahányan leírnák, mindneki másképp mondaná, legalábbis az álló helyzetes részt, ami szerintem meg el is hagyható, sőt, valószínűleg semmi értelme.
A kezelési útmutató (164.o) csupán azt írja, hogy 8km-re van szüksége az ECU-nak, hogy begyűjtse az adatokat.

De, ha tényleg létezik ilyen, hogy betanítás (bár szerelőm szerint marhaság), akkor az valahogy így megy:

"Hideg motor, minden kikapcsolva, beindítod és vársz míg a víz bemelegszik a normál tartományba, gázfröccs és 3 percig megtartod a fordulatot 1250 nél, utána 8km es lendületes próbaút."

"3perc alapjáraton, aztán 2 perc 1200-as fordulaton, végül indulás, és 8km-t bele változatos húzós iramban"



köszi a választ hétvégén kipróbálom.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2010.03.16 kedd, 18:52:17 »



köszi a választ hétvégén kipróbálom.

Egyébként miért szeretnéd ezt a betanítást kipróbálni, van valami hibajelenség?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

zola2
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2010.03.17 szerda, 13:54:53 »

Egyébként miért szeretnéd ezt a betanítást kipróbálni, van valami hibajelenség?

aksit cseréltem és valahogy nem az igazi a kocsi
Naplózva
vfox
Vendég
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 11:31:49 »

Sziasztok!

Lehet, hogy van aki ismeri...
Ha nem is véglegesen (ez majd 6 hónap múlva kiderül), de olcsóbban megoldódott a gyújtáskábel problémám.
http://gyujtokabel.unas.hu
Én már jártam nála, úgyhogy megvannak a V6-hoz a paraméterek, tehát lehet rendelni postán is.
A lényeg, hogy 12e HUF-ba kerül egy komplett szett, Champion kábelből. (és szép piros, jól néz ki a motortérben  Wink )

Üdv
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2010.03.26 péntek, 09:49:54 »

Sziasztok!

Lehet, hogy van aki ismeri...
Ha nem is véglegesen (ez majd 6 hónap múlva kiderül), de olcsóbban megoldódott a gyújtáskábel problémám.
http://gyujtokabel.unas.hu
Én már jártam nála, úgyhogy megvannak a V6-hoz a paraméterek, tehát lehet rendelni postán is.
A lényeg, hogy 12e HUF-ba kerül egy komplett szett, Champion kábelből. (és szép piros, jól néz ki a motortérben  Wink )

Üdv

Én még nem ismertem, ezért köszi az infót.
Ma hozok el egy szettet, van raktáron, míg máshol rendelni kell. Meglátjuk milyen lesz.
6 hónap a gari, de azt mondta a tulaj, 5 évet bírnia kell és még senki nem vitte vissza.
Reméljük nekünk is így lesz.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
RickShaw
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2010.03.30 kedd, 22:14:11 »

Sziasztok !

Az MKIII V6 topikban is megkérdeztem pár napja, de nem válaszolt senki ...
Most itt is megkérdezem:  merre lehet az MKIII 2.5V6-ban az EGR, merthogy kinézem a szemem, de nem látom sem felülről, sem alulról.
Beletettem a motorba 5 év alatt közel 200 ezret, innentől illene ledugózni. És még pár lovat talán hozna is ...

Kösz előre is:  R

Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2010.03.30 kedd, 22:38:24 »

http://kepfeltoltes.hu/view/100330/mondeo5m_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

24
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2010.03.31 szerda, 19:06:58 »

Ha megkérlek leírod , hogy  a számok mit jelölnek?
Kösz!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.