Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:15:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213035 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
laszlolnagy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 13:57:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.28 szombat, 17:17:26
Akkor üdv újra itt!Tényleg jó eltűnt a "srác"...véletlenül nem az ufo-k vitték el?
ufok azok nem:) meg mindig nezegetem a neten ugyse eggyik naprol a masikra akarom megvenni
Naplózva
laszlolnagy
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 13:58:07 »
csak sok kozte az automata azert meg annyira nem rajongok
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 14:22:37 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.29 vasárnap, 13:58:07
csak sok kozte az automata azert meg annyira nem rajongok
Az nemis jó. Fogyi is több, könnnyebben elromlik mint a kézi, javítani kurv@drága. A nagyon lusta embereknek való XD
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 16:11:53 »
Idézetet írta: laszlolnagy - 2010.08.29 vasárnap, 13:58:07
csak sok kozte az automata azert meg annyira nem rajongok
hát na.Ha meg akarsz spórolni egy csomó szívást,akkor kerülendő.Jójó,nekem a a kéziváltót is cserélni kell,de az meg nem az autó hibája...Rocco!Te az ebayen melyik tömítéskészletet nézted?És végül miért nem vetted meg?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 17:21:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.29 vasárnap, 16:11:53
hát na.Ha meg akarsz spórolni egy csomó szívást,akkor kerülendő.Jójó,nekem a a kéziváltót is cserélni kell,de az meg nem az autó hibája...Rocco!Te az ebayen melyik tömítéskészletet nézted?És végül miért nem vetted meg?
Hát néztem én mindet (Mondeo V6 headgasket kit). De miután kiderült, hogy utángyártott, inkább nem vállaltam be. Meg mivel köztudott, hogy az utángyártott általában nem éppen gyári minőség, ez a motor meg kényes a hűtés miatt, inkább maradtam a gyárinál. Mondjuk utángyárott és utángyártott közt is van különbség, de az illető nem válaszolt már arra a levélre amiben kérdeztem a gyártó felől, a hírdetésben meg nem írta, szóval inkább hanyagoltam a dolgot..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 18:54:11 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.08.29 vasárnap, 17:21:02
Hát néztem én mindet (Mondeo V6 headgasket kit). De miután kiderült, hogy utángyártott, inkább nem vállaltam be. Meg mivel köztudott, hogy az utángyártott általában nem éppen gyári minőség, ez a motor meg kényes a hűtés miatt, inkább maradtam a gyárinál. Mondjuk utángyárott és utángyártott közt is van különbség, de az illető nem válaszolt már arra a levélre amiben kérdeztem a gyártó felől, a hírdetésben meg nem írta, szóval inkább hanyagoltam a dolgot..
Ez az egyik amit néztem:
http://cgi.ebay.co.uk/HEAD-GASKET-SET-FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-/330357877463?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM
Ez meg ugyanaz,de majd feleáron,csak más eladótól....
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM
HA tényleg gyári és benne van minden,akkor megéri.De ha nem az...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 20:11:49 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.29 vasárnap, 18:54:11
Ez az egyik amit néztem:
http://cgi.ebay.co.uk/HEAD-GASKET-SET-FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-/330357877463?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM
Ez meg ugyanaz,de majd feleáron,csak más eladótól....
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-COUGAR-MONDEO-2-5-V6-24V-1994-00-HEAD-GASKET-SET-/310118699819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM
HA tényleg gyári és benne van minden,akkor megéri.De ha nem az...
Hát ugyan a gyártóhoz az van írva, hogy Ford. De válaszban azt írták hogy nem gyári alkatrészek ezek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 21:23:09 »
Engem is ez tart vissza...reklamálni kicsit messze van,bár kezességet vállalnak érte...na,mindegy,egy itteni hirdetőtől megvettem az egész garnitúrát,amit árul.Már csak teknő,kipuf és hátsó hengerfej kell hozzá.Aztán jöhet mk2 féltengelye és irány a szerelő.Az egynyolc első agya jó a véhathoz?Mert nekem a balelső nagyon tré,viszont az egynyolcé meg megvan.Abban volt csapágy cserélve,ezért nem vennék újat v. csak szedessem ki a csapágyat?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2010.08.29 vasárnap, 21:43:01 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.08.29 vasárnap, 21:23:09
Engem is ez tart vissza...reklamálni kicsit messze van,bár kezességet vállalnak érte...na,mindegy,egy itteni hirdetőtől megvettem az egész garnitúrát,amit árul.Már csak teknő,kipuf és hátsó hengerfej kell hozzá.Aztán jöhet mk2 féltengelye és irány a szerelő.Az egynyolc első agya jó a véhathoz?Mert nekem a balelső nagyon tré,viszont az egynyolcé meg megvan.Abban volt csapágy cserélve,ezért nem vennék újat v. csak szedessem ki a csapágyat?
Igen azon a hírdetőn énis kattogtam nemrég
Ha előbb kezdte volna hírdetni, spórolhattam volna 20-25ezret, mer annyival drágább kereskedésnél az a pár tömítés..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2010.09.03 péntek, 16:47:13 »
Hali!
Mostanában elég érdekes hangokat ad ki a motorom, olyan fémes csörgős, ha szembe állok az autóval akkor bal oldalon. Lehet eljött az ideje a vezérműlánc cserének? Plusz olyan 3500-4000 fordulat körül, mikor megjön az ereje, akkoris olyan "berregő" hangot ad ki, autózás után, meg alapjáraton, nyiszergő hang jön ki a motortérből. Ékszíj pár hónapja lett cserélve, lehet szíjfeszítő görgő?
Ötlet? Erő van az autóban, bár sztem több volt benne.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2010.09.03 péntek, 18:26:12 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.09.03 péntek, 16:47:13
Hali!
Mostanában elég érdekes hangokat ad ki a motorom, olyan fémes csörgős, ha szembe állok az autóval akkor bal oldalon. Lehet eljött az ideje a vezérműlánc cserének? Plusz olyan 3500-4000 fordulat körül, mikor megjön az ereje, akkoris olyan "berregő" hangot ad ki, autózás után, meg alapjáraton, nyiszergő hang jön ki a motortérből. Ékszíj pár hónapja lett cserélve, lehet szíjfeszítő görgő?
Ötlet? Erő van az autóban, bár sztem több volt benne.
Mennyi km van benne?Én ugyan újonc vagyok a véhatos dologban,de tudtommal olyan 300e km-nél kell cserélni a vezérlést.De szerintem ha balról hallod,akkor vagy a láncfeszítő v. valamelyik lánc lesz a ludas.Inkább nézesd meg,mint egy új motor...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.03 péntek, 18:30:01 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2010.09.03 péntek, 18:50:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.03 péntek, 18:26:12
Mennyi km van benne?Én ugyan újonc vagyok a véhatos dologban,de tudtommal olyan 300e km-nél kell cserélni a vezérlést.De szerintem ha balról hallod,akkor vagy a láncfeszítő v. valamelyik lánc lesz a ludas.Inkább nézesd meg,mint egy új motor...
Az a baj, hogy reménytelen kitalálni, mennyi lehet a valós kilóméter. Az enyém cégautó volt, valós kilóméterrel vettem elsőkézből, most van benne 304ekm. Még nem csörög.
Ha csörög, akkor bizony csere, aztán jöhet a következő párszázezer kilóméter.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2010.09.04 szombat, 10:04:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.09.03 péntek, 18:26:12
Mennyi km van benne?Én ugyan újonc vagyok a véhatos dologban,de tudtommal olyan 300e km-nél kell cserélni a vezérlést.De szerintem ha balról hallod,akkor vagy a láncfeszítő v. valamelyik lánc lesz a ludas.Inkább nézesd meg,mint egy új motor...
Most értem el a 190.000-t. 145.000 óta van nálam a kocsi. Ilyen lánc, meg láncfeszítők milyen áron mennek?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2010.09.04 szombat, 19:16:24 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.09.04 szombat, 10:04:50
Most értem el a 190.000-t. 145.000 óta van nálam a kocsi. Ilyen lánc, meg láncfeszítők milyen áron mennek?
a keres-kínálban kérj árajánlatot a nagyautótól..
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2010.10.13 szerda, 07:32:55 »
Hali!
Egyik nap bele kellett tekernem pár kilómétert a gépbe, és épp a kedvenc útvonalamon vitt a dolgom. Ez egy jól belátható elkerülő út enyhe kanyarokkal. Este 9 körül jöttem haza, és látom, hogy valami nagyon pirít előttem. Beálltam 110-re, nem igazán közeledett, de nem is távolodott. Elértünk a kereszteződéshet, látom, hogy egy ezüst színű 3 ajtós "nagyon megy" Swift. Reméltem, egy felé megyünk, mert arra kb 2-3 km emelkedő van. Arra indexelt.
Kikanyarodtunk, ő a sávba, én "szabálytalanul" a szembe jövő lekanyarodóba, mert tudtam, hogy útban lesz.
Rendesen taposta neki a srác, de mire a 3-ast váltottam, már távolodott mögöttem. Tudom, hogy ez nem fair, és egyenlőtlen meccs, de ezek a játékautósok erőlködnek mindig, és csak játszom velük egy kicsit.
Szeretem az emelkedőket, ott mindig fokozottan megmutatkoznak az erőviszonyok. Az emelkedő után nekilendült, de az egyenesben is sok volt neki a 140, úgyhogy szép lassan eltűntek a fényei a horizonton. Én meg siettem haza vacsorázni.
Ezek a májer gyerekek mindig meg akarják mutatni a barátnőjüknek, hogy mekkora pengék, aztán meg mindig leégetik magukat.
Ez van, nem 3 milláért kellett volna ipari hulladékot vennie, hanem a töredékéért autót.
Itt a reggel, a gép lefagyva. Beülök, beindítom, felbőg a V6. Rányomom a klímát, az első és a hátsó ablakfűtést, és azon gondolkozom, hogy jól választottam...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:11:16 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.13 szerda, 07:32:55
Kikanyarodtunk, ő a sávba, én "szabálytalanul" a szembe jövő lekanyarodóba, mert tudtam, hogy útban lesz.
Erre a részre nem lennék feltétlenül büszke...
Legalább mi mutassunk példát! A közutak nem versenyzésre valók, ha ilyenre van ingerenciád, menj ki a ringre nyilt napokra, vagy havonta van hivatalos gyorsulás. Lezárt pályán, mentővel, stb... Ahogy kell!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2010.10.13 szerda, 08:48:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.10.13 szerda, 08:11:16
Erre a részre nem lennék feltétlenül büszke...
Legalább mi mutassunk példát! A közutak nem versenyzésre valók, ha ilyenre van ingerenciád, menj ki a ringre nyilt napokra, vagy havonta van hivatalos gyorsulás. Lezárt pályán, mentővel, stb... Ahogy kell!
Én se vagyok rá büszke,de nekem is van az egyik kedvenc utamon olyan kanyar,ahol ha töketlenkedik előttem az öreg csóka matizban,akkor a kanyarodó sávban előzök.Én bűnöm...a szuzuki-déwú-fábia trió (70-80 éves és a minél hangosabb annál gyorsabb ttulajdonosai...) meg szerintem közutálatnak örvendenek...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2010.10.13 szerda, 10:34:23 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.10.13 szerda, 08:11:16
Erre a részre nem lennék feltétlenül büszke...
Legalább mi mutassunk példát! A közutak nem versenyzésre valók, ha ilyenre van ingerenciád, menj ki a ringre nyilt napokra, vagy havonta van hivatalos gyorsulás. Lezárt pályán, mentővel, stb... Ahogy kell!
Természetesen igazad van, a szabálytalankodást nem itt kéne reklámoznom(nameg máshol sem). Ahol kikanyarodtunk, ott messze belátható az út, és sehol nem volt senki. Utána az út ívesen emelkedik(domborodik), és kanyarodik, ott már nem ilyen jól belátható, és nagyobb tempóval jóval "veszélyesebb" előzni (főleg éjjel), mint itt álló helyzetből, ahol pik-pakk magam mögött tudom, és ilyenkor a legkisebb problémám, hogy épp szabálytalanul használom a másik sávot. Ez nálam elő szokott fordulni. Lakott területen nem 50-el megyek, hanem 65-70-nel, ahogy általában a forgalom is. Lakott területen kívül is néha 95-100-zal megyek, nem 90-el. Szoktam előzni, de nem veszélyeztetek senkit, nem szorítok le senkit, maximum a lelküknek fáj, hogy lemaradnak. Ettől függetlenül engem nem zavar, ha megelőznek. Azt nem szeretem, ha más diktálja nekem a tempót. Nem fogok 70-nel kullogni senki mögött. És szívből utálom a suzukisokat!
Van egy másik kedvenc helyem, ahol egy vasúti átjáró utáni emelkedőn szoktam a kanyarodó sávban előzni, természetesen szabálytalanul. Erre sem vagyok büszke, de nem is érzem bűnnek. Nekik mindegy, mert én nem fogom feltartani őket, engem viszont megszabadít ez a tett a vánszorgás stresszétől. Így nyugodtabban megyek tovább, és ez ugye mindenképp jó.
Meglátásom szerint még ezeket figyelembe véve is normálisabban vezetek, mint a sofőrök legjava. Én sosem tartom fel a sort, kimegyek a külső sávba, ha ott is tudok haladni és nem tartom fel a belsőben a haladni vágyókat. Nem zavar, ha megelőznek, hagyok helyet, motorosoknak kifejezetten le szoktam húzódni, hogy ha lassan döcög a sor, akkor legalább azok tudjanak haladni, és ne kelljen sávot váltania az előzéshez(pozitívak a tapasztalataim, meg szokták köszönni). A kikanyarodni vágyókat kiengedem, ha tehetem, és mindig használom az indexet. Lehet, hogy szerénytelenség, de igenis példát lehet venni rólam (általában). De emellett néha előjön bennem a lelkes kisfiú(a hülyegyerek), és olyankor jobban kiaknázom a V6 adta élményt. Ezért vettem, ezért nem zavarnak a költségei. Én megértem, hogy te ezt nem érted. Az autóm nem versenyautó, sosem gyilkolnám pályán, és gyorsulásra sem vinném. Hétköznapi használatra vettem, nem is nagyon jó másra, viszont jól esik néha érezni, hogy a Mondeómat 11 éve autónak szánták, míg a mai többmilliós lemezbódék csak lelketlen hulladékok.
Nagyon meg vagyok elégedve a futóművel és a fékkel is, a legtöbb átlagos mai autót messze felülmúlja, főleg féktávon. Ezt is figyelembe kell venni. Én szeretek élni, ezért is vettem ezt a Mondeót. Nem vezetek veszélyesen, főleg nem életveszélyesen. Ahol előzök, vagy épp szabálytalankodok, ott erre van hely és lehetőség.
Úgy érzem, amiket írtam, elfér a V6 topicban, szerintem ez egy külön kis közösség a Mondeósok között, és ahogy mi nem értjük a kis benzines tulajokat, a dízeleseket meg végképp nem, úgy néha minket sem értenek. Én nem is vágyom rá, hogy mindenki megértsen, vagy elfogadjon. Sosem érdekelt az emberek véleménye.
Ha megsértem a fórum szabályait, lehet törölni a hozzászólásaimat, vagy engem. Tudom, hogy ezt most is megtehetted volna, de inkább csak figyelmeztettél. Őszinte voltam eddig is, és az leszek ezután is. Nem leszek képmutató. Nem a kresz a bibliám, de sokakkal ellentétben most is simán levizsgáznék, anno elsőre 2 hibapontom volt. 6 éve vezetek napi szinten, nem vagyok Ari Vatanen, és nem is tartom magam igazán jó sofőrnek, de tisztában vagyok a határaimmal, és nem feszegetem őket.
Hidd el, a magyar vezetési "kultúra" szinvonalát nem én rontom! Jól hangzik, hogy mutassunk példát, általában azt is teszem, viszont én nem gondolnám, hogy felnőtt embereket nevelni kéne. Ha úgy gondolnám, hogy ez járható út, akkor már jópár barmot orrbab*szt*m volna, mert abból biztos többet tanulnának, mint egy ejnyebejnyéből.
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült!
Szép napot mindenkinek!
Vegyetek V6-ot!!!
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2010.10.13 szerda, 10:44:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.13 szerda, 08:48:29
Én se vagyok rá büszke,de nekem is van az egyik kedvenc utamon olyan kanyar,ahol ha töketlenkedik előttem az öreg csóka matizban,akkor a kanyarodó sávban előzök.Én bűnöm...a szuzuki-déwú-fábia trió (70-80 éves és a minél hangosabb annál gyorsabb ttulajdonosai...) meg szerintem közutálatnak örvendenek...
Tapasztalatom szerint ezek a wannaberacer szuzuki-déwú-fábia tulajok közlekednek ön és közveszélyesen, nem mi, én legalábbis így látom. Ezeknél a matchboxoknál nincs ráhagyás, dobfék stb, aztán csodálkoznak, ha leesnek az útról, vagy nem sikerül befejezni az előzést, aztán csatt. Nemrég a helyi übercsávó földigspoilerezett 1,4 Corsája is így ragadt egy BMW orrára, aztán került bontóba. Előzött már meg jónéhány bivaly Merci/BMW/Audi, de hiába köpködnek rájuk, ezek mindig csak elsuhannak, nincs velük semmi gond. Nem tapadnak az ember seggére, nem akarnak leszorítani, mennek, ha hagyják őket. Ilyenkor én is előzékenyen kisorolok a külső sávba.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2010.10.13 szerda, 11:11:48 »
Dehogy is, ez nem figyelmeztetés, meg nem leszólás volt, csak a saját véleményem. Az is rossz szándék nélkül, harag mentesen!
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.13 szerda, 10:34:23
Természetesen igazad van, a szabálytalankodást nem itt kéne reklámoznom(nameg máshol sem). Ahol kikanyarodtunk, ott messze belátható az út, és sehol nem volt senki. Utána az út ívesen emelkedik(domborodik), és kanyarodik, ott már nem ilyen jól belátható, és nagyobb tempóval jóval "veszélyesebb" előzni (főleg éjjel), mint itt álló helyzetből, ahol pik-pakk magam mögött tudom, és ilyenkor a legkisebb problémám, hogy épp szabálytalanul használom a másik sávot. Ez nálam elő szokott fordulni. Lakott területen nem 50-el megyek, hanem 65-70-nel, ahogy általában a forgalom is. Lakott területen kívül is néha 95-100-zal megyek, nem 90-el. Szoktam előzni, de nem veszélyeztetek senkit, nem szorítok le senkit, maximum a lelküknek fáj, hogy lemaradnak. Ettől függetlenül engem nem zavar, ha megelőznek. Azt nem szeretem, ha más diktálja nekem a tempót. Nem fogok 70-nel kullogni senki mögött. És szívből utálom a suzukisokat!
Van egy másik kedvenc helyem, ahol egy vasúti átjáró utáni emelkedőn szoktam a kanyarodó sávban előzni, természetesen szabálytalanul. Erre sem vagyok büszke, de nem is érzem bűnnek. Nekik mindegy, mert én nem fogom feltartani őket, engem viszont megszabadít ez a tett a vánszorgás stresszétől. Így nyugodtabban megyek tovább, és ez ugye mindenképp jó.
Meglátásom szerint még ezeket figyelembe véve is normálisabban vezetek, mint a sofőrök legjava. Én sosem tartom fel a sort, kimegyek a külső sávba, ha ott is tudok haladni és nem tartom fel a belsőben a haladni vágyókat. Nem zavar, ha megelőznek, hagyok helyet, motorosoknak kifejezetten le szoktam húzódni, hogy ha lassan döcög a sor, akkor legalább azok tudjanak haladni, és ne kelljen sávot váltania az előzéshez(pozitívak a tapasztalataim, meg szokták köszönni). A kikanyarodni vágyókat kiengedem, ha tehetem, és mindig használom az indexet. Lehet, hogy szerénytelenség, de igenis példát lehet venni rólam (általában). De emellett néha előjön bennem a lelkes kisfiú(a hülyegyerek), és olyankor jobban kiaknázom a V6 adta élményt. Ezért vettem, ezért nem zavarnak a költségei. Én megértem, hogy te ezt nem érted. Az autóm nem versenyautó, sosem gyilkolnám pályán, és gyorsulásra sem vinném. Hétköznapi használatra vettem, nem is nagyon jó másra, viszont jól esik néha érezni, hogy a Mondeómat 11 éve autónak szánták, míg a mai többmilliós lemezbódék csak lelketlen hulladékok.
Nagyon meg vagyok elégedve a futóművel és a fékkel is, a legtöbb átlagos mai autót messze felülmúlja, főleg féktávon. Ezt is figyelembe kell venni. Én szeretek élni, ezért is vettem ezt a Mondeót. Nem vezetek veszélyesen, főleg nem életveszélyesen. Ahol előzök, vagy épp szabálytalankodok, ott erre van hely és lehetőség.
Úgy érzem, amiket írtam, elfér a V6 topicban, szerintem ez egy külön kis közösség a Mondeósok között, és ahogy mi nem értjük a kis benzines tulajokat, a dízeleseket meg végképp nem, úgy néha minket sem értenek. Én nem is vágyom rá, hogy mindenki megértsen, vagy elfogadjon. Sosem érdekelt az emberek véleménye.
Ha megsértem a fórum szabályait, lehet törölni a hozzászólásaimat, vagy engem. Tudom, hogy ezt most is megtehetted volna, de inkább csak figyelmeztettél. Őszinte voltam eddig is, és az leszek ezután is. Nem leszek képmutató. Nem a kresz a bibliám, de sokakkal ellentétben most is simán levizsgáznék, anno elsőre 2 hibapontom volt. 6 éve vezetek napi szinten, nem vagyok Ari Vatanen, és nem is tartom magam igazán jó sofőrnek, de tisztában vagyok a határaimmal, és nem feszegetem őket.
Hidd el, a magyar vezetési "kultúra" szinvonalát nem én rontom! Jól hangzik, hogy mutassunk példát, általában azt is teszem, viszont én nem gondolnám, hogy felnőtt embereket nevelni kéne. Ha úgy gondolnám, hogy ez járható út, akkor már jópár barmot orrbab*szt*m volna, mert abból biztos többet tanulnának, mint egy ejnyebejnyéből.
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült!
Szép napot mindenkinek!
Vegyetek V6-ot!!!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 10:58:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.10.13 szerda, 11:11:48
Dehogy is, ez nem figyelmeztetés, meg nem leszólás volt, csak a saját véleményem. Az is rossz szándék nélkül, harag mentesen!
Harag részemről sincs, és a felvetésed jogos. Nem reklámozom többet a szabálytalankodást, egyébként is rossz fényt vetne rám.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 11:13:45 »
Nemrég írtam, hogy kis fordulaton rángat a gép, és a gyertyakábelek cseréje után is, és a trafó a gyanúsított. Most úgy állok, hogy a rángatás nagyjából megszűnt, csak nagyon ritkán egyszer-egyszer jön elő, pedig próbálgatom is (az egyik fő érvem a V6 mellett a kis fordulaton jelentkező nyomaték, ami miatt nem kell pörgetni). Arra is gondoltam, hogy az időközben történt erős lehülés is szerepet játszhat ebben, de üzemmeleg motornál sincs nagyobb gond. Viszont épp most ürül ki lassan a tankom, és az előző tankolásnál beleöntöttem egy STP injektor tisztítót. Ha ez segített, az azért fura, mert nagy fordulaton eddig sem volt gond, csak 1000-2500 között. Még egy kicsit tesztelem a dolgot, aztán ha nem szűnik meg teljesen a hiba, akkor trafócsere.
Hogy minden tökéletes legyen, úgy tűnik, a legutóbbi nagyszervíz óta kicsit lement a szervóolaj szintem. Lehet, hogy csak most állt be állandóra, de most utántöltöttem, és ha megint fogy, meglátogatom a szerelőmet.
A váltó csak nem akar "bekopni", nem ugrik vissza középre, ha kihúzom balra az 1-2-es vonalába. Jó lenne, ha ez a dolog is megoldódna, mert így 2-ből néha nem akar 3-ba menni, hanem 1-es és 3-as közé megy.(mondjuk még ez is jobb, mintha 2-ből kihúzatás után visszatolnám 1-be)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 11:30:48 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.14 csütörtök, 10:58:25
Harag részemről sincs, és a felvetésed jogos. Nem reklámozom többet a szabálytalankodást, egyébként is rossz fényt vetne rám.
Ha gondolod írd le, nincs ez megkötve, hogy ki mit írhat, max. lesz egyetértő, és nem egyetértő vélemény is!
Bennem sincs harag, nem is volt!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 12:11:49 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.14 csütörtök, 11:13:45
Nemrég írtam, hogy kis fordulaton rángat a gép, és a gyertyakábelek cseréje után is, és a trafó a gyanúsított. Most úgy állok, hogy a rángatás nagyjából megszűnt, csak nagyon ritkán egyszer-egyszer jön elő, pedig próbálgatom is (az egyik fő érvem a V6 mellett a kis fordulaton jelentkező nyomaték, ami miatt nem kell pörgetni). Arra is gondoltam, hogy az időközben történt erős lehülés is szerepet játszhat ebben, de üzemmeleg motornál sincs nagyobb gond. Viszont épp most ürül ki lassan a tankom, és az előző tankolásnál beleöntöttem egy STP injektor tisztítót. Ha ez segített, az azért fura, mert nagy fordulaton eddig sem volt gond, csak 1000-2500 között. Még egy kicsit tesztelem a dolgot, aztán ha nem szűnik meg teljesen a hiba, akkor trafócsere.
Hogy minden tökéletes legyen, úgy tűnik, a legutóbbi nagyszervíz óta kicsit lement a szervóolaj szintem. Lehet, hogy csak most állt be állandóra, de most utántöltöttem, és ha megint fogy, meglátogatom a szerelőmet.
A váltó csak nem akar "bekopni", nem ugrik vissza középre, ha kihúzom balra az 1-2-es vonalába. Jó lenne, ha ez a dolog is megoldódna, mert így 2-ből néha nem akar 3-ba menni, hanem 1-es és 3-as közé megy.(mondjuk még ez is jobb, mintha 2-ből kihúzatás után visszatolnám 1-be)
Próbáld meg a bowdenállítást.Szerintem túl feszes.Nekem pont ilyen a bowdencsere óta,de mivel úgyis váltócsere lesz nem foglalkozok vele,lassan hozzászoktam.A padlón való átvezetésnél lehet állítani.
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 12:33:42 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.13 szerda, 07:32:55
Ezek a májer gyerekek mindig meg akarják mutatni a barátnőjüknek, hogy mekkora pengék, aztán meg mindig leégetik magukat.
Arra gondolsz, akik szabálytalanul előzve akarják csakazért is megmutatni, hogy nekik mekkora über autójuk van? Mellesleg nekem is volt suzukim és céges autóként néha fabiával is járok...
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 13:29:05 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.10.14 csütörtök, 12:33:42
Arra gondolsz, akik szabálytalanul előzve akarják csakazért is megmutatni, hogy nekik mekkora über autójuk van? Mellesleg nekem is volt suzukim és céges autóként néha fabiával is járok...
Jár a pont. A fagyi visszanyalt!
Volt Suzukid? Ez van. Szerencsére túlélted, és sikerült venned helyette egy autót.
Néha Fabiával jársz? Én meg Ignis-szel, úgyhogy át tudom érezni a fájdalmad. Az élet nem csupa habostorta! Pont ezért tudjuk értékelni, mikor átülünk egy autóba.
Igen, útálom a hülyegyerekeket, de néha belőlem is előjön, még nem nőttem ki.
Sokat változtam az elmúlt években, és szerencsére jó irányba.
A Mondeo messze nem über autó, egy Swiftet vagy Fabiát lenyomni meg nem dicsőség...de jó érzés!
Az az érdekes, hogy minél erősebb autóban ülök, annál jobban megnyugszom, annál kevésbé jön elő a "hülyegyerek". Szeretnék egy A6 Avant 4,2 V8-at, és biztos vagyok benne, hogy azzal nem fogok állatkodni, mert nem arra való, hanem cirkálásra.
Schwarzenegger mondta: "Ha BMW-d van, jó autó, nyomod neki, megmutatod mindenkinek, hogy milyen jól megy, de ha Lamborghini-d van, 90-nel mész autópályán, megelőzhetnek, de mindenki tisztában van az erőviszonyokkal." (nem szó szerint idéztem az "Utam a csúcsra" című könyvéből)
Valamiért Te is a v6 mellett döntöttél...
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 20:33:55 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.14 csütörtök, 13:29:05
Valamiért Te is a v6 mellett döntöttél...
Mert az ismerős, akitől vettem, valamiért ilyet vett. Ha 1.8-ast választ, akkor most nekem is az lenne. Fontosabb a megbízható előélet, mint a motor. Én nem versenyezni vettem és már ebben is elég nyugodt vagyok. Sőt, az 1,4-es fabiában is. (Amit nem kell lenézni, egy nagyon korrekt kisautó, teljesen vállalható még a mondeohoz képest is. A nyilvánvaló különbségeken kívül semmiben nem érzem visszalépésnek, amikor átülök a mondeoból.)
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 21:37:11 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.10.14 csütörtök, 20:33:55
Mert az ismerős, akitől vettem, valamiért ilyet vett. Ha 1.8-ast választ, akkor most nekem is az lenne. Fontosabb a megbízható előélet, mint a motor. Én nem versenyezni vettem és már ebben is elég nyugodt vagyok. Sőt, az 1,4-es fabiában is. (Amit nem kell lenézni, egy nagyon korrekt kisautó, teljesen vállalható még a mondeohoz képest is. A nyilvánvaló különbségeken kívül semmiben nem érzem visszalépésnek, amikor átülök a mondeoból.)
Az ismerősöd valószinűleg nem ok nélkül vett V6-ost, és valószinűleg a felszereltség sem véletlenül lett Ghia, ez a párosítás így együtt szerintem minden igényt kielégít. Szerencséd van, hogy biztos kézből vetted az autód, így még piaci ár fölött is megéri megvenni, de ha korrekt áron adta, akkor kifejezetten ajándék volt. Nekem nem volt ilyen szerencsém, a használtautó zsákbamacska, bár szerencsére nem nyúltam mellé, azt kaptam, amit vártam. Én sem versenyezni vettem, de szeretem az autókat, szeretem az erős autókat. A Fabiát nem "kell" lenézni, de nagyon magasztalni sem. Ahogy írod, korrekt kisautó, igen, kisautónak korrekt, de ugye az messze nem a Mondeo kategória. Vagy, ha az ismerősöd Fabiát választ, akkor most Fabiád van? A két autó minden téren ég és föld. Ha neked mindegy, hogy miben ülsz, akkor nincs értelme egyiket sem minősíteni, A-ból B-be szinte bármi elvisz. Én kötődöm az autóimhoz, szeretem őket, egy Fabián nincs mit szeretni. Én is akartam egy darabig 1,4-es 100 lovas kombi Fabiát, az olyan minimál autó kis költségekkel. Hiába nem fogyaszt sokat, és hiába olcsón üzemeltethető, attól még útáltam volna, ezért nem is vettem azt. Nameg egyébként sem egy életbiztosítás. Itt szokták felvetni, hogy ha kamion jön szemből, akkor mindegy, miben ülök. Én a Mondeómban biztonságban érzem magam, egy Fabiába viszont nem merném ilyen nyugodtan beültetni az ismerőseimet. A mostani autóm messze nem tökéletes, de szerethető. A következő autómat sem (csak) ésszel fogom megvenni. Írtam az A6-ost. Mindenképp kombit akarok, mert az praktikus. Mindenképp quattro-t, mert ha már Audit veszek, akkor legyen benne a világ egyik legjobb összkerékhajtás rendszere, ami nem csak télen és esőben nagy előny. A motor pedig legyen V8, mert azt imádom gyerekkorom óta, és a 2,8-as amúgy se megy jobban, mint a Mondeo. Lehet, hogy nem olcsó fenntartani, de nem lesz szürke az életem.
Persze ez egyelőre csak álom...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.14 csütörtök, 21:39:13 írta Fekusz
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2010.10.14 csütörtök, 22:02:14 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.10.14 csütörtök, 21:37:11
Az ismerősöd valószinűleg nem ok nélkül vett V6-ost, és valószinűleg a felszereltség sem véletlenül lett Ghia, ez a párosítás így együtt szerintem minden igényt kielégít. Szerencséd van, hogy biztos kézből vetted az autód, így még piaci ár fölött is megéri megvenni, de ha korrekt áron adta, akkor kifejezetten ajándék volt. Nekem nem volt ilyen szerencsém, a használtautó zsákbamacska, bár szerencsére nem nyúltam mellé, azt kaptam, amit vártam. Én sem versenyezni vettem, de szeretem az autókat, szeretem az erős autókat. A Fabiát nem "kell" lenézni, de nagyon magasztalni sem. Ahogy írod, korrekt kisautó, igen, kisautónak korrekt, de ugye az messze nem a Mondeo kategória. Vagy, ha az ismerősöd Fabiát választ, akkor most Fabiád van? A két autó minden téren ég és föld. Ha neked mindegy, hogy miben ülsz, akkor nincs értelme egyiket sem minősíteni, A-ból B-be szinte bármi elvisz. Én kötődöm az autóimhoz, szeretem őket, egy Fabián nincs mit szeretni. Én is akartam egy darabig 1,4-es 100 lovas kombi Fabiát, az olyan minimál autó kis költségekkel. Hiába nem fogyaszt sokat, és hiába olcsón üzemeltethető, attól még útáltam volna, ezért nem is vettem azt. Nameg egyébként sem egy életbiztosítás. Itt szokták felvetni, hogy ha kamion jön szemből, akkor mindegy, miben ülök. Én a Mondeómban biztonságban érzem magam, egy Fabiába viszont nem merném ilyen nyugodtan beültetni az ismerőseimet. A mostani autóm messze nem tökéletes, de szerethető. A következő autómat sem (csak) ésszel fogom megvenni. Írtam az A6-ost. Mindenképp kombit akarok, mert az praktikus. Mindenképp quattro-t, mert ha már Audit veszek, akkor legyen benne a világ egyik legjobb összkerékhajtás rendszere, ami nem csak télen és esőben nagy előny. A motor pedig legyen V8, mert azt imádom gyerekkorom óta, és a 2,8-as amúgy se megy jobban, mint a Mondeo. Lehet, hogy nem olcsó fenntartani, de nem lesz szürke az életem.
Persze ez egyelőre csak álom...
Amikor az első autóm először összetörtem (belecsúsztam egy bömösbe...) egy kollega kölcsön fábiáját használtam.1.2,5 ajtó,full fapad.Amikor totál véletlenül (szó szerint rossz felé vettem egy kanyart...)kimentem vele az autópályára gyakorlatilag összeszartam magam.Az asszony mellettem falfehéren ült és életében először egy szót sem szólt.Szegedtől Kistelekig mentünk (első lehajtó) és én akkor megfogadtam,az életbe többet nem megyek ilyen autóval se pályán,se országúton.Kamion mellett ide*oda dülöngélt a bódé,100 fölött úgy kapaszkodtam a kormányba,hogy egyenesben maradjon (34-35e km volt benne,szóval nem egy széthajtott darab volt,újonnan vette) Lehet,hogy a fapad miatt volt ilyen,de én nem kívántam vissza...az igazsághoz tartozik,hogy a másik cimbimnek 1.4 kombija volt,abban nem voltam úgy beszarva,de az meg széthullott alatta...és még csak nem is hajtotta.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2010.10.15 péntek, 06:46:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.14 csütörtök, 22:02:14
Amikor az első autóm először összetörtem (belecsúsztam egy bömösbe...) egy kollega kölcsön fábiáját használtam.1.2,5 ajtó,full fapad.Amikor totál véletlenül (szó szerint rossz felé vettem egy kanyart...)kimentem vele az autópályára gyakorlatilag össze***tam magam.Az asszony mellettem falfehéren ült és életében először egy szót sem szólt.Szegedtől Kistelekig mentünk (első lehajtó) és én akkor megfogadtam,az életbe többet nem megyek ilyen autóval se pályán,se országúton.Kamion mellett ide*oda dülöngélt a bódé,100 fölött úgy kapaszkodtam a kormányba,hogy egyenesben maradjon (34-35e km volt benne,szóval nem egy széthajtott darab volt,újonnan vette) Lehet,hogy a fapad miatt volt ilyen,de én nem kívántam vissza...az igazsághoz tartozik,hogy a másik cimbimnek 1.4 kombija volt,abban nem voltam úgy be***va,de az meg széthullott alatta...és még csak nem is hajtotta.
Nem is lehet sokat várni egy Fabiától, hisz mégis csak a Volkswager óccsómárkája. A Polo is egy unalmas, egyszerű kisautó, ehhez képest még rontani kellett a Fabián, nehogy konkurencia legyen. A maga módján még jól is sikerült a konstrukció, de az biztos, hogy nem autópályázásra való, és semmiképp nem családi autónak. Én csak kombit néztem, de hiába tűrhető a csomagtartó, az utastér kicsi. Az 1,4 100 ló jól hangzik, de csak leírva vagy kimondva, az életben egy vérszegény varrógépmotor. Kultúrált kisautó, ami semmivel nem több, mint aminek szánták. Nem akarok egy ilyenben meghalni.
De nem is ez a gond, hanem amikor a wannaberacer gyerek úgy gondolja, hogy egy sportvégtől meg 4 alufelnitől sportkocsi lesz belőle. A Mondeóm nagy, a V6 egyelőre elég minden helyzetben, a 4 tárcsafék sok kellemes meglepetést okozott, és a futómű is tűrhető, ahhoz képest, hogy ez sem sportkocsi. Ez nem egy minimál kisautó.
Nekem a céges Ignisben kín minden megtett kilóméter, de szerencsére nem sokat ülök benne. Minden rossz tulajdonsága mellett a futóműve a legdurvább, a Lada legalább élvezhetően volt egyszerű, de az Ignis szerintem életveszélyes. És még csak most jön a tél...
Naplózva
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2010.10.15 péntek, 08:00:32 »
Nemtom, ki hogy van vele, én a feleségemet meg a gyerekeimet szeretem, esetleg még a kutyámat. Az autót azért vettem, hogy elvigyen ide-oda, nem azért, hogy legyen kit szeretni
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2010.10.15 péntek, 08:13:06 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.10.15 péntek, 08:00:32
Nemtom, ki hogy van vele, én a feleségemet meg a gyerekeimet szeretem, esetleg még a kutyámat. Az autót azért vettem, hogy elvigyen ide-oda, nem azért, hogy legyen kit szeretni
Igaz,de szerintem ezért nem vagyunk egyformák.Engem még arra tanítottak,hogy tisztelni és kiszolgálni kell a gépeket,hogy segítsenek.Eközben pedig,aki a saját vérét és verítékét is beleépíti a verdába-akármilyen furcsa is-de akkor is létrejön egy különleges kapcsolat.A nők például ezt sosem értik meg.Rengeteg példát lehet felhozni főleg a katonai repülők világából,pilóták tömkelege vitt vissza olyan gépet amit szétlőttek,széthullott és mégis ragaszkodott hozzá,hogy összarakják.Én ugyanígy vagyok vele.A saját példám,hogy ha valamin bánkódók vagy rossz dolog ért,akkor a hideg vas megérzi.Nem úgy megy,előjön valami piszlicsáré hiba,amivel addig semmi gond nem volt.A következő alkalommal,amikor nincs semmi bajom,akkor meg ugyanolyan rejtélyesen megszűnik,az ami nem volt jó (oké,motorcsere nem játszik...)
Másik dolog:
...Valami nem stimmel.Elállt az autó alatt az olajfolyás.Illetve már nem annyi jön mint eddig.Azért gyanús,mert a motorolaj ugyan szivárog a teknőnél,de eddig is nagy folt volt az autó alatt.Igaz ez a szervóra is.Szivárog de ennyi,a nagy foltot nem indokolja.Viszont az első lengéscsillapító még gyári.Ha hinni lehet a cromaxnak,akkor az összes gyári olajos.És a baloldali gyanús volt eddig is,mert a tengelyanya olajos mindig és ott nincs más...de a jobb oldalnál meg minden van.És most elállt.Valamiből elfogyott az anyag és ez aggaszt.Ha lenyomom az autót nem rugózik,csak lemegy,feljön és úgy marad.Mintha csak a rugó tartaná...azt hiszem,ez nem jó...vagy jó?Mindenesetre a motorban,a fékrendszerben és a szervóban van olaj...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2010.10.15 péntek, 14:29:18 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.10.15 péntek, 08:00:32
Nemtom, ki hogy van vele, én a feleségemet meg a gyerekeimet szeretem, esetleg még a kutyámat. Az autót azért vettem, hogy elvigyen ide-oda, nem azért, hogy legyen kit szeretni
Szerintem egy autós klubban eléggé egyedül vagy ezzel a nézeteddel
És egy egészséges ember nem azért szokott szeretni egy tárgyat, ill eszközt mert nincs senkije...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:55:35 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.10.15 péntek, 14:29:18
Szerintem egy autós klubban eléggé egyedül vagy ezzel a nézeteddel
És egy egészséges ember nem azért szokott szeretni egy tárgyat, ill eszközt mert nincs senkije...
Hát na...én is imádom a lányomat...az autót szintén.Ez van.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 10:43:45 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.10.15 péntek, 08:00:32
Nemtom, ki hogy van vele, én a feleségemet meg a gyerekeimet szeretem, esetleg még a kutyámat. Az autót azért vettem, hogy elvigyen ide-oda, nem azért, hogy legyen kit szeretni
Nagyapám is azt mondja, hogy az autó azért van, hogy szolgáljon. Én elfogadom ezt a hozzáállást is, mondjuk ő még más rendszerben nőtt fel, és a Zsiguli meg a kocka Lada után a mostani Swiftje maga a megtestesült komfort. Emellett mindig rendben tartja az autót, sosem mulasztja el a téli-nyári felkészítést, olajcserét stb, szóval megadja az autónak, ami jár, cserébe az autó is szolgál. Gondolom nagyjából nálad is ez a helyzet.
Sajnos a legtöbb magyar autótulaj nem szereti az autóját, de nem is gondoskodik róla, hanem tényleg csak használja, ezért olyan a hazai használtautó piac, amilyen, ezt ugye mindenki tapasztalta. Nemrég azt írtam, hogy a használt autó zsákbamacska, de igazából nem, mivel tudja az ember, hogy így is úgy is többé-kevésbé átb*sszák, nincs korrekt kereskedő, az is csak biznisz, a pénz az úr. Az biztos, hogy ha az ember megteheti, hogy megbízható ismerőstől vegyen autót, azt nem szabad kihagyni, sok fejfájást megelőzhet vele. Én az előző autómat egy haveromnak adtam oda igen baráti áron, nekem is jó érzés, hogy a 3 ajtós Swift helyett abba(Astra F 1,8 16V Diamant) ülteti a családot, és ő is nyugodt volt, mert ismerte az autót. Sajnos nem vigyáz rá, azóta sokat romlott a gép állapota, de ez már egy másik történet, és nem az én dolgom.
Én szeretem az autókat, szeretem az autóimat, kötődök hozzájuk, különben nem vettem volna A-ból B-be jutáshoz Grand Cherokee-t, vagy '79-es Mustangot, és most sem egy V8-as A6 Avantról álmodoznék, hanem lenne egy 1,4-es Corsám vagy Fabiám... De "ilyeneket" nem veszek!
Ha nem szeretném, akkor az első komolyabb hibánál megszabadulnék tőle, és nem költenék rá, így viszont költök, és alig várom, hogy teljesen rendben legyen.
Egyébként nincs családom, és most épp barátnőm sincs, de nem autóval próbálom helyettesíteni.
Anno a Grand Cherokee-t épp azért adtam el, mert minden pénzem és időm ráment volna, és ez nem lett volna fair a barátnőmmel szemben, így inkább eladtam...az autót, nem a lányt!
Bár azóta sem tudom, igazán jó döntés volt-e.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.17 vasárnap, 10:47:33 írta Fekusz
»
Naplózva
babapa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:31:40 »
Kedves Emberek!
Találkozott már valaki hasonló problémával: adott egy 2002/12 V6-os Mondeo, kéziváltós. Tegnap az M6-oson mentem, és kicsit meghajtottam - volna, ha hagyta volna magát. Az autó max sebessége kb. 175 km/h volt, 5-ben kb. 4200 fölé nem volt hajlandó forogni vízszintes úton. A folyamatos 160-at éppen tartotta (kicsit erőlködve), de már a közepes emelkedőkön sem tudott ennyivel felmenni. És emellett elnyelt kb. 13 liter benzint 100 km-en. Korábban ilyen tartós 160-as tempókat simán megcsinált 9 literből.
Van esetleg valami ötletetek?
Köszi, üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:08:43 »
Idézetet írta: babapa - 2010.10.18 hétfő, 10:31:40
Kedves Emberek!
Találkozott már valaki hasonló problémával: adott egy 2002/12 V6-os Mondeo, kéziváltós. Tegnap az M6-oson mentem, és kicsit meghajtottam - volna, ha hagyta volna magát. Az autó max sebessége kb. 175 km/h volt, 5-ben kb. 4200 fölé nem volt hajlandó forogni vízszintes úton. A folyamatos 160-at éppen tartotta (kicsit erőlködve), de már a közepes emelkedőkön sem tudott ennyivel felmenni. És emellett elnyelt kb. 13 liter benzint 100 km-en. Korábban ilyen tartós 160-as tempókat simán megcsinált 9 literből.
Van esetleg valami ötletetek?
Köszi, üdv!
Én valamilyen elektromos hibára gyanakodnék v. beragadt a fék...
Naplózva
babapa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2010.10.19 kedd, 20:59:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.18 hétfő, 12:08:43
Én valamilyen elektromos hibára gyanakodnék v. beragadt a fék...
A fék 2 hete lett átnézve, ott OK-s minden.
Azért köszi!
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2010.10.19 kedd, 21:01:49 »
Idézetet írta: babapa - 2010.10.19 kedd, 20:59:20
A fék 2 hete lett átnézve, ott OK-s minden.
Azért köszi!
az csak vicc volt...ha be van ragadva,akkor már rég észrevetted volna.Én a lambdát gondolom,hogy gixer lehet vele.Neked már hármas mondeod van,nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2010.10.19 kedd, 21:09:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.19 kedd, 21:01:49
az csak vicc volt...ha be van ragadva,akkor már rég észrevetted volna.Én a lambdát gondolom,hogy gixer lehet vele.Neked már hármas mondeod van,nem?
aláírása szerint igen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2010.10.19 kedd, 21:49:06 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.19 kedd, 21:01:49
az csak vicc volt...ha be van ragadva,akkor már rég észrevetted volna.Én a lambdát gondolom,hogy gixer lehet vele.Neked már hármas mondeod van,nem?
Mondanám, hogy vezérlés, de akkor nem csak 5ösben, ill nagy sebességnél lennének problémák szerintem.
Illetve még az is ilyet produkál, ha nem nyílik ki a második szelepsor (IMRC). Bár attól a fogyinak nemkéne nagyobbnak lennie.
Gyorsulgass városban alacsonyabb sebességi fogkozatokban is, hátha még lesz más tünet is. Pl IMRC hiba esetén egyből megérzed, hogy a 3800as fordulat feeltti megindulás helyett elég durva elgyengülés érezhető.
Mondjuk nekem az IMRC városban mindig nyílik, de autópályán nemigazán teszi meg valamiért.. Ez akkor nyilvánvaló, ha autópályán megállok kúton, kiakasztom és úgy megyek tovább. Olyankor a 180km/h szinte lehetetlen elérése helyett 200nál is reagálgat.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.19 kedd, 21:56:35 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
babapa
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2010.10.20 szerda, 10:48:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.10.19 kedd, 21:01:49
az csak vicc volt...ha be van ragadva,akkor már rég észrevetted volna.Én a lambdát gondolom,hogy gixer lehet vele.Neked már hármas mondeod van,nem?
Egyébként tényleg fogott egy kicsit, és először erre gyanakodtam, de azt két hete az Auto-Fortnál rendbe rakták, és a probléma még mindig megvan. De most legalább a fék csak akkor fog, ha nyomom a pedált...
Idézetet írta: Rocco - 2010.10.19 kedd, 21:49:06
Mondanám, hogy vezérlés, de akkor nem csak 5ösben, ill nagy sebességnél lennének problémák szerintem.
Illetve még az is ilyet produkál, ha nem nyílik ki a második szelepsor (IMRC). Bár attól a fogyinak nemkéne nagyobbnak lennie.
Gyorsulgass városban alacsonyabb sebességi fogkozatokban is, hátha még lesz más tünet is. Pl IMRC hiba esetén egyből megérzed, hogy a 3800as fordulat feeltti megindulás helyett elég durva elgyengülés érezhető.
Mondjuk nekem az IMRC városban mindig nyílik, de autópályán nemigazán teszi meg valamiért.. Ez akkor nyilvánvaló, ha autópályán megállok kúton, kiakasztom és úgy megyek tovább. Olyankor a 180km/h szinte lehetetlen elérése helyett 200nál is reagálgat.
Érdekes a dolog, ma reggel jöttem vele, és kisebb tempónál teljesen korrekt, jól is megy, 1-ben, 2-ben, 3-ban simán kiforogja magát, ahogy kell.
- Lehetséges, hogy kicsit még mindig fog a fék, és nagy tempónál, ahogy egyre melegebb, és emiatt (gondolom) tágulnak valamennyit az alkatrészek, így egyre jobban fog mégis a fék?
- Vagy olvastam német fórumokon, hogy a katalizátor eldugul (vagy akár össze is szakad), és emiatt is lehet. De ez csak nagyobb tempónál jelentkezik? Látott/hallott már valaki ilyet?
- Vagy lambda szonda móka mégis? De ez is csak nagy tempónál jelentkezne?
Azt hiszem egy diagnosztikával indítunk, aztán meglátjuk.
Kösz mindenkinek
Naplózva
Mondolo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 227
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 19:06:48 »
Sziasztok!
Szerintetek 2001-es MK3 2.5V6 motorhoz van friss(ebb) szoftver és ha igen akkor érdemes frissítettni? Lesz valami látható vagy érezhető külömbség?
Naplózva
2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2010.10.28 csütörtök, 19:15:57 »
Idézetet írta: babapa - 2010.10.20 szerda, 10:48:03
Egyébként tényleg fogott egy kicsit, és először erre gyanakodtam, de azt két hete az Auto-Fortnál rendbe rakták, és a probléma még mindig megvan. De most legalább a fék csak akkor fog, ha nyomom a pedált...
Érdekes a dolog, ma reggel jöttem vele, és kisebb tempónál teljesen korrekt, jól is megy, 1-ben, 2-ben, 3-ban simán kiforogja magát, ahogy kell.
- Lehetséges, hogy kicsit még mindig fog a fék, és nagy tempónál, ahogy egyre melegebb, és emiatt (gondolom) tágulnak valamennyit az alkatrészek, így egyre jobban fog mégis a fék?
- Vagy olvastam német fórumokon, hogy a katalizátor eldugul (vagy akár össze is szakad), és emiatt is lehet. De ez csak nagyobb tempónál jelentkezik? Látott/hallott már valaki ilyet?
- Vagy lambda szonda móka mégis? De ez is csak nagy tempónál jelentkezne?
Azt hiszem egy diagnosztikával indítunk, aztán meglátjuk.
Kösz mindenkinek
Ha eldugul a katalizátor,azt inkább alacsony fordulaton és kis sebességnél érezni.Rángat gázadásra,fullad a motor.Bár 160-nál nem tudom,a tiéd mennyit forog,de szerintem ott már dolgozik annyira a motor,hogy átmegy a kipufogó gáz a katalizátoron.A lambda hiba leginkább így jelentkezik:túldúsít,szegénykeverék,semmit nem csinál.Az átmenet az,amikor már nem is jó de még nem is rossz (ellustul) Akkor képes jól is rosszul is működni,szerintem a legrosszabb dolog,mert nehéz kiszűrni.Lehet,hogy mérés alatt jó,aztán menet közben meg leáll miatta a motor.Én utoljára megúsztam,mert egyik-pillanatról a másikra halt be (még az 1.8-nál januárban) IGaz,majd beszartam,mert nem volt motorfék és télen kicsit gáz volt közlekedni,hogy kinyomott kuplunggal folyamatosan leállt a motor (motorfékes lassításhoz visszaváltáskor) Raktam bele újat és egyrészt megtáltosodott a paripa,másrészt kb. két literrel lejjebb ment a fogyasztás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.28 csütörtök, 19:21:37 írta misi107
»
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2010.11.06 szombat, 11:52:24 »
sziasztok!!a v6-om motorja rendszeresen leáll mindegy hogy hideg vagy meleg a motor.pl ha a kormányt parkoláskor kitekerem teljesen majd beállok és alaphelyzetbe teszem leáll.rákell lépnem a gázpedálra hogy ne álljon le.piros lámpánál szintén.de ezt nem mindig produkálja ez a baj mert a szerelö se tudja igy mitöl lehet.szerintetek?alapjárati motor?de amugy nincs gondom az alapjárattal.plusz még ritkán ha letiprom magas pordulatnál rángat a kicsike.ez meg talán gyujtokábel hiba??
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2010.11.06 szombat, 20:10:26 »
Idézetet írta: don80 - 2010.11.06 szombat, 11:52:24
sziasztok!!a v6-om motorja rendszeresen leáll mindegy hogy hideg vagy meleg a motor.pl ha a kormányt parkoláskor kitekerem teljesen majd beállok és alaphelyzetbe teszem leáll.rákell lépnem a gázpedálra hogy ne álljon le.piros lámpánál szintén.de ezt nem mindig produkálja ez a baj mert a szerelö se tudja igy mitöl lehet.szerintetek?alapjárati motor?de amugy nincs gondom az alapjárattal.plusz még ritkán ha letiprom magas pordulatnál rángat a kicsike.ez meg talán gyujtokábel hiba??
Az hogy leáll, az lehet alapjárati motor hibája is, de nagy eséllyel okozhatja valamelyik vákuumcső törése vagy repedése is. Alapjárati motor egyéb tünetei: nyáron melegbe fordul elő főleg, hogy egyszercsak elkezd búgni hangosan egy ideig. Ha már nagyon rossz, akkor magátol felpörög a motor ha üresben van. Ha járó motornál felnyitod a mocitetőt, és fülelsz, akkor, ha hallasz egy folyamatos sziszegő hangot, akkor valószínűeg ott repedt valami vákuumcső. Én vákuumcső vagy fals levegő beszívására tippelnék.
Szerintem elképzelhető, hogy azért ránt be magas fordulatnál, amikor letiprod, mert valahol falsot szív, és így hirtelen túl szegény lesz a keverék. Gyújtáshibánál alacsony fordulaton szokott berángatni. Benzinellátás hibánál elfordulhat, hogy magas fordulaton vannak problémák, de hogy rántana, azt nemtudom, inkább elgyengül oylankor.
Javítsatok ki, vagy írjatok tiis, mert nem vagyok szerelő, szal nem lehet készpénznek venni amit írok.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2010.11.06 szombat, 20:17:00 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.11.06 szombat, 20:10:26
Az hogy leáll, az lehet alapjárati motor hibája is, de nagy eséllyel okozhatja valamelyik vákuumcső törése vagy repedése is. Alapjárati motor egyéb tünetei: nyáron melegbe fordul elő főleg, hogy egyszercsak elkezd búgni hangosan egy ideig. Ha már nagyon rossz, akkor magátol felpörög a motor ha üresben van. Ha járó motornál felnyitod a mocitetőt, és fülelsz, akkor, ha hallasz egy folyamatos sziszegő hangot, akkor valószínűeg ott repedt valami vákuumcső. Én vákuumcső vagy fals levegő beszívására tippelnék.
Szerintem elképzelhető, hogy azért ránt be magas fordulatnál, amikor letiprod, mert valahol falsot szív, és így hirtelen túl szegény lesz a keverék. Gyújtáshibánál alacsony fordulaton szokott berángatni. Benzinellátás hibánál elfordulhat, hogy magas fordulaton vannak problémák, de hogy rántana, azt nemtudom, inkább elgyengül oylankor.
Javítsatok ki, vagy írjatok tiis, mert nem vagyok szerelő, szal nem lehet készpénznek venni amit írok.
De több üzemeltetési tapasztalatod van,mint nekem...
Nekem például a felpörgést mind a két alapjáratival csinálja.És az egyik új...azon kevés alkatrészek egyike,amit tényleg cseréltek az előző tulajnál.Gondolom nagyon szemelőtt volt...viszont nálam belejátszik a fojtószelep potméter,mert cseréltem (A hülyeségem miatt eltörtem az előzőt,nem figyeltem az előfezsítésre és rosszul raktam fel...) és azóta csinálja az üresben felpörgést.
Naplózva
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 18:40:44 »
Sziasztok! Tegnap az M3-ason hazafele jövet észre vettem, hogy az overdrive lámpája folyamatosan villog. Valaki tudja ez mitől lehet?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2010.11.07 vasárnap, 23:11:39 »
Idézetet írta: Ribizke - 2010.11.07 vasárnap, 18:40:44
Sziasztok! Tegnap az M3-ason hazafele jövet észre vettem, hogy az overdrive lámpája folyamatosan villog. Valaki tudja ez mitől lehet?
Szerintem ezt a közösbe dobd be,ez nem kimondottan véhat hiba.Bár éppen az is lehet...kontakt?Beragadó gomb v. kapcsoló v. mifene ami az automatákon van?
Naplózva
Ribizke
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2010.11.08 hétfő, 16:25:09 »
Azért ide írtam, mert... nem is tudom. Igaz, hogy automata is. Szal ennek örömére
a váltásonál egy nagyot rántott is, ma reggel is ilyen volt, azután menet közben megjavult
. Bár ettől még nem lettem nyugodt, csak egy kicsit jobb a kedvem. Valamiért csinálta és nem tudom miért. Minden esetre a héten olajcsere lesz, majd a szerelő mond valami okosat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ