Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:17:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217149 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2010.11.26 péntek, 18:33:35 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.26 péntek, 18:16:26
Monnyuk ha nem megy, berángat 50 alatt 5.-ben, akkor trafó és kábel + gyertya csere egyben a tuti megoldás. Előző tulajnál rángatott, mondtam neki, hogy ezt a 3 dolgot cseréltesse ki és megveszem a vasat. Kicseréltette, megvettem. Azóta semmi baj, 5.-et eszi 30-tól is és nem rángat be.
Misi: az automata 3.-at úgy értettem, hogy berakom 3. sebességbe és egész nap úgy járok. Nem az MKIII automatára gondoltam.
A trafócserét megejtem a közeljövőben, aztán meglátjuk. A gyertyákat meg a kábeleket majd a hengerfejezéskor, ha odajutok.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2010.11.26 péntek, 21:14:50 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.11.26 péntek, 18:33:35
A trafócserét megejtem a közeljövőben, aztán meglátjuk. A gyertyákat meg a kábeleket majd a hengerfejezéskor, ha odajutok.
nálam is volt bontott cserére,de azzal is rángatott.Valami 80e km a gyújtáskábel élettartama,úgyhogy igazából a bontott is lutri.Ha közelebb lennénk,akkor cserélhetnénk próbából és kiderül.Én a gyertyákat a nagyautónál vettem,olcsóbb volt mint a cromax.Kábelszettet meg az ebayen (utángyártott,de eddig jó....) az meg 12e-ből jött ki.A bosch se lett volna drága csak épp akkor nem volt.Lemondani meg nem tudtam a vásárlást.Így már értem az automatát...bár én jobb szeretek menni kettesben a nagykörúton,hülyegyerek módjára.Padló-hörgés-padló-hörgés...meg 16 lityó...
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2010.11.26 péntek, 21:24:19 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.26 péntek, 21:14:50
nálam is volt bontott cserére,de azzal is rángatott.Valami 80e km a gyújtáskábel élettartama,úgyhogy igazából a bontott is lutri.Ha közelebb lennénk,akkor cserélhetnénk próbából és kiderül.Én a gyertyákat a nagyautónál vettem,olcsóbb volt mint a cromax.Kábelszettet meg az ebayen (utángyártott,de eddig jó....) az meg 12e-ből jött ki.A bosch se lett volna drága csak épp akkor nem volt.Lemondani meg nem tudtam a vásárlást.Így már értem az automatát...bár én jobb szeretek menni kettesben a nagykörúton,hülyegyerek módjára.Padló-hörgés-padló-hörgés...meg 16 lityó...
Ritkán rángat, de semmiképp nem tökéletes. Ha 80ekm az élettartama, akkor az enyém egy pár garnitúrát már megevett.
A gyertyákat elvileg 280e-nél cserélték, tahát azokban 26ekm van.
A bontott trafót olcsón megúszom, már ha rászanom magam a hengerfejezés előtt, mert lehet, hogy megvárom mit mutat az új gyertyákkal/kábelekkel.
Nekem is a második a kedvenc fokozatom, de hogy miért...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2010.11.27 szombat, 08:52:25 »
Idézetet írta: Fekusz - 2010.11.26 péntek, 21:24:19
Ritkán rángat, de semmiképp nem tökéletes. Ha 80ekm az élettartama, akkor az enyém egy pár garnitúrát már megevett.
A gyertyákat elvileg 280e-nél cserélték, tahát azokban 26ekm van.
A bontott trafót olcsón megúszom, már ha rászanom magam a hengerfejezés előtt, mert lehet, hogy megvárom mit mutat az új gyertyákkal/kábelekkel.
Nekem is a második a kedvenc fokozatom, de hogy miért...
ne legyél biztos benne...amiket én találtam az autómban...és még mindig ott tartott az öreg,hogy "szervízkönyves,egy helyre hordtam és nem rakattam bele szart...."....hát,az a baj,hogy ez csak szerinte volt így.Arra leszek kíváncsi,hogy ha leveszik a váltót mi derül ki.Állítólag a kuplung cserélve volt,bár a kinyomócsapágy kőkemény volt.Igaz,került bele castrol fékolaj és valamennyire felpuhult.De azért szerintem még nem az igazi.És ha a fékolaj sem volt cserélve...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2010.11.27 szombat, 20:47:26 »
Ma megvalósítottam azon elképzelésemet,hogy kiszerelem a cd/rádió karját.Azzal nem is volt gond (akinek ingerenciája van rá elviheti pár doboz Oettinger alkoholmentes sörért...a kábelét még nem szedtem ki,de folyamatban),csak épp balga módon azt hittem,hogy az mk1. oszlop borítását majd rárakom.Hát nem.Máshogy van felrakva gyújtáskulcs betétje.Csak tudnám,mi a bánatnak variálták meg.Gondolkoztam azon,hogy átrakom a kormányoszlopot (sok szerelés) vagy keresek olyan mk2 borítást,amiben gyárilag nincs kivágva a kar helye.Végül ez utóbbi maradt....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2010.11.27 szombat, 22:49:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.27 szombat, 20:47:26
Ma megvalósítottam azon elképzelésemet,hogy kiszerelem a cd/rádió karját.Azzal nem is volt gond (akinek ingerenciája van rá elviheti pár doboz Oettinger alkoholmentes sörért...a kábelét még nem szedtem ki,de folyamatban),csak épp balga módon azt hittem,hogy az mk1. oszlop borítását majd rárakom.Hát nem.Máshogy van felrakva gyújtáskulcs betétje.Csak tudnám,mi a bánatnak variálták meg.Gondolkoztam azon,hogy átrakom a kormányoszlopot (sok szerelés) vagy keresek olyan mk2 borítást,amiben gyárilag nincs kivágva a kar helye.Végül ez utóbbi maradt....
Én konkrétan újrahasznosítottam a helyet, oda raktam a Sony Rm-x4s távirányítókart. Pont passzentos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2010.11.27 szombat, 22:51:05 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.27 szombat, 22:49:59
Én konkrétan újrahasznosítottam a helyet, oda raktam a Sony Rm-x4s távirányítókart. Pont passzentos.
kellenek még képek mk3 ülésről??
voltál megnézni a verdát??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 09:33:12 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.27 szombat, 22:49:59
Én konkrétan újrahasznosítottam a helyet, oda raktam a Sony Rm-x4s távirányítókart. Pont passzentos.
Látod,az nincs nekem,nem is lesz...annak örülök,hogy legalább olyan lejátszót találtam (gyakorlatilag tök alap,mindenféle extra sallang nélkül,ahogy szeretem...) ami nekem tökéletesen megfelel.Nem vagyok technika ellenes,de utálom,ha millió egy gombot kell nyomkodnom ahhoz,hogy szóljon az acdc...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 13:51:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.27 szombat, 22:51:05
kellenek még képek mk3 ülésről??
voltál megnézni a verdát??
-igen
-még nem
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 14:02:41 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.28 vasárnap, 13:51:08
-igen
-még nem
na és mi van a gerinctámaszoddal?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 14:22:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.28 vasárnap, 14:02:41
na és mi van a gerinctámaszoddal?
Még semmi. Nem volt rá időm. Talán a jövő hétvégén nekiesek. De lehet, hogy várok vele dec. 20-ig, akkor szabin leszek és megyek mini szervízre a DIY garázsba. Olaj és szűrőcseréken túl úgyis tervezek vízpumpa cserét (ereszt), vízhűtő cserét (egy korábbi javítás mentén szivárog), és bal első gátló cserét. Ha meg már egész nap szerelek, akkor belefér a deréktámasz is.
Btw: a donorod V6? Csak mert köllene egy hűtő. MK2-nek tuti van, de nem tom mennyiért adja.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 14:57:16 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.28 vasárnap, 14:22:44
Még semmi. Nem volt rá időm. Talán a jövő hétvégén nekiesek. De lehet, hogy várok vele dec. 20-ig, akkor szabin leszek és megyek mini szervízre a DIY garázsba. Olaj és szűrőcseréken túl úgyis tervezek vízpumpa cserét (ereszt), vízhűtő cserét (egy korábbi javítás mentén szivárog), és bal első gátló cserét. Ha meg már egész nap szerelek, akkor belefér a deréktámasz is.
Btw: a donorod V6? Csak mert köllene egy hűtő. MK2-nek tuti van, de nem tom mennyiért adja.
nem
a régi 2.0-ásom van, meg a cimbib td-je van itt az udvarban.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 15:32:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.28 vasárnap, 14:57:16
nem
a régi 2.0-ásom van, meg a cimbib td-je van itt az udvarban.
Hülyeségeket kérdezek vazze. A hűtő ugyan az, minden motoron.
Mennyiért adod és milyen állapotban? Csak összehas. képpen MK2 áraival.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 15:42:53 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.28 vasárnap, 15:32:03
Hülyeségeket kérdezek vazze. A hűtő ugyan az, minden motoron.
Mennyiért adod és milyen állapotban? Csak összehas. képpen MK2 áraival.
elvileg van kettő is. mindegyik jó állapotban...asszem. az árat meg majd megeggyezzük
fogalmam nincs Krisz mennyiért adja, meg azt sem tudom én mennyiért adjam
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 16:42:07 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.28 vasárnap, 13:51:08
-igen
-még nem
no erről lekéstél, délelőtt megejtettem a műtétet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 17:11:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.28 vasárnap, 16:42:07
no erről lekéstél, délelőtt megejtettem a műtétet
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 17:12:37 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.28 vasárnap, 15:42:53
elvileg van kettő is. mindegyik jó állapotban...asszem. az árat meg majd megeggyezzük
fogalmam nincs Krisz mennyiért adja, meg azt sem tudom én mennyiért adjam
Rákérdezek nála, aztán elhozom a tiédet ingyen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2010.11.28 vasárnap, 18:12:27 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.28 vasárnap, 17:12:37
Rákérdezek nála, aztán elhozom a tiédet ingyen.
nekem úgy is jó, csak felírom valahova, hogy aztán én is elhozhassak tőled valamit ingyen
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2010.11.30 kedd, 15:19:25 »
Sziasztok, feltenném V6 tulajok berkeiben is:
Fogyasztással kapcsolatban lenne egy véleményeket erősen megosztó kérdésem. Hogyan érdemes autózni a minél kisebb fogyasztás érdekében? Ti hogyan toljátok a gépezetet?
Általánosságban két nézet terjeng a köztudatban:
1. Mielőbb kapcsolj fel a legnagyobb sebességfokozatba, és városban akár már 40-50-nél is szúrj egy 5-öst.
2. Nyomatékmaximum közelében kell autózni, mert ilyenkor a legjobb a motor hatásfoka, még ha így egy kicsit pörgősebben is jár (2500-3000, vagy a felett), mégis kevesebbet eszik, mintha sűrűbben elváltogatnál és 2000 körül vagy az alatt tartanád a fordulatot.
A gyakorlott szakik és akik jó fogyasztást szoktak produkálni mit mondanak erre? Van bevált módszer? Persze V6-ot senki nem ad a fogyasztása miatt vesz, de azért még érdekelne ki hogyan tolja a gépet.
Köszi előre is!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2010.11.30 kedd, 15:23:00 »
Idézetet írta: seekay - 2010.11.30 kedd, 15:19:25
Sziasztok, feltenném V6 tulajok berkeiben is:
Próbáld ki mindkettőt, aztán amelyikkel kevesebbet eszik azt alkalmazd.
Ez a motor akkor eszik jól, ha 1500 körül van a fordulat városban és erős gázzal gyorsítasz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2010.11.30 kedd, 16:25:52 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.30 kedd, 15:23:00
Próbáld ki mindkettőt, aztán amelyikkel kevesebbet eszik azt alkalmazd.
Ez a motor akkor eszik jól, ha 1500 körül van a fordulat városban és erős gázzal gyorsítasz.
nincs véleményem...én kipróbáltam így is úgy is,mindenhogy 15 jött ki...vagy 16...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:00:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 16:25:52
nincs véleményem...én kipróbáltam így is úgy is,mindenhogy 15 jött ki...vagy 16...
De a tiéd az nagyon nem mérvadó. Etanol, hengerfej, olajfolyás mindenhol. Én inkább azon lepődök meg, hogy 20 alatt tudod tartani.
Na meg ahogy vezetsz a videókon. Csoda, hogy 20 alatt van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2010.11.30 kedd, 18:31:39 »
Idézetet írta: seekay - 2010.11.30 kedd, 15:19:25
Sziasztok, feltenném V6 tulajok berkeiben is:
Fogyasztással kapcsolatban lenne egy véleményeket erősen megosztó kérdésem. Hogyan érdemes autózni a minél kisebb fogyasztás érdekében? Ti hogyan toljátok a gépezetet?
Általánosságban két nézet terjeng a köztudatban:
1. Mielőbb kapcsolj fel a legnagyobb sebességfokozatba, és városban akár már 40-50-nél is szúrj egy 5-öst.
2. Nyomatékmaximum közelében kell autózni, mert ilyenkor a legjobb a motor hatásfoka, még ha így egy kicsit pörgősebben is jár (2500-3000, vagy a felett), mégis kevesebbet eszik, mintha sűrűbben elváltogatnál és 2000 körül vagy az alatt tartanád a fordulatot.
A gyakorlott szakik és akik jó fogyasztást szoktak produkálni mit mondanak erre? Van bevált módszer? Persze V6-ot senki nem ad a fogyasztása miatt vesz, de azért még érdekelne ki hogyan tolja a gépet.
Köszi előre is!
csak pár éve van jogsim('89), de megosztom a tapasztalatomat....
ha fogyasztást akar csökkenteni az ember gyereke, akkor nagyban kell változtatni a vezetés dinamikáján. a legtöbb naftát gyorsításnál szippantja a vas. ha az elérni kívánt sebességet kétszer annyi idő alatt éred el, akkor sokat spórolhatsz. ha a mozgásenergiát nem a fékpofák koptatására használod, ismételten sok pénzt és üzemanyagot spórolhatsz.
fordulatszám és sebességfokozat kapcsán csak annyit, ha felülsz egy biciklire és tekersz, nem mindegy milyen sebesség fokozaton mész. gondolkodj el azon, hogy milyen sebességen és fordulaton tusz legtovább tekerni, hogy ne tikkadj ki...
ezzel csak azt akarom mondani, hogy minden körülmények között meg lehet és kell találni a megfelelő fordulatszámot és sebességi fokozatot, amiben nem fáradsz el. na így van ezzel a motor is...csak ő nem elfárad, hanem többet eszik. de ez logikus, mert több energia kell neki a feladat legyűréséhez.
összegezve:
ha nem dinamikusan, hanem "kényelmesen" gyorsítasz, olyan fordulaton váltasz, ahol nem erőlködik és nem is pörög túl a motor, akkor használod optimálisan.
ez az én személyes véleményem...
ja és én egyébként 10 liter körül járok a v6-al és nagyrészt nagyon rövid távokon mászkálok, sokszor bemelegedni sincs ideje.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.30 kedd, 18:33:29 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:16:37 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.30 kedd, 18:00:22
De a tiéd az nagyon nem mérvadó. Etanol, hengerfej, olajfolyás mindenhol. Én inkább azon lepődök meg, hogy 20 alatt tudod tartani.
Na meg ahogy vezetsz a videókon. Csoda, hogy 20 alatt van.
jé tényleg.Azokat el is felejtettem.Mindenesetre kíváncsi vagyok,hogy mennyi lesz akkor,ha kész lesz.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:20:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 19:16:37
jé tényleg.Azokat el is felejtettem.Mindenesetre kíváncsi vagyok,hogy mennyi lesz akkor,ha kész lesz.
kicsivel több
mert kevésbé fogod kímélni, viszont jobban fogod élvezni
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:35:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.30 kedd, 19:20:14
kicsivel több
mert kevésbé fogod kímélni, viszont jobban fogod élvezni
hát,a kímélet most nemigen van meg.....nem mondom,hogy ütöm vágom,de...viszont eszméletlen mennyiségű fehér füst jön ki hátul.Jó,hideg van,etanollal (is) járok,hengerfejes is stb...a pirosnál a kat. csere előtt volt ilyen,utána gyakorlatilag a minimálisra csökkent.Viszont nem tudom,hogy ez-nagyobb motor több füsttel...-normális-e.Gyanítom,szegény tanulóvezető mögöttem a bugyijához kapott,amikor beborítottam a füsttel...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:44:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 19:35:32
hát,a kímélet most nemigen van meg.....nem mondom,hogy ütöm vágom,de...viszont eszméletlen mennyiségű fehér füst jön ki hátul.Jó,hideg van,etanollal (is) járok,hengerfejes is stb...a pirosnál a kat. csere előtt volt ilyen,utána gyakorlatilag a minimálisra csökkent.Viszont nem tudom,hogy ez-nagyobb motor több füsttel...-normális-e.Gyanítom,szegény tanulóvezető mögöttem a bugyijához kapott,amikor beborítottam a füsttel...
ma reggel fél 6-kor indultam el itthonról, de nem láttam nagy fehér füstöt....
vized nem fogy?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:53:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 19:35:32
hát,a kímélet most nemigen van meg.....nem mondom,hogy ütöm vágom,de...viszont eszméletlen mennyiségű fehér füst jön ki hátul.Jó,hideg van,etanollal (is) járok,hengerfejes is stb...a pirosnál a kat. csere előtt volt ilyen,utána gyakorlatilag a minimálisra csökkent.Viszont nem tudom,hogy ez-nagyobb motor több füsttel...-normális-e.Gyanítom,szegény tanulóvezető mögöttem a bugyijához kapott,amikor beborítottam a füsttel...
Milyen fehér füst? Max. egy kis pára a hidegben, de autókat beborító füst semmiképpen sem. Az a hengerekben feldolgozott hűtővíz.....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:55:51 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.30 kedd, 19:53:51
Milyen fehér füst? Max. egy kis pára a hidegben, de autókat beborító füst semmiképpen sem. Az a hengerekben feldolgozott hűtővíz.....
ezért kérdeztem a vizet...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:57:14 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.30 kedd, 19:55:51
ezért kérdeztem a vizet...
Kérdezted, válaszoltam? Hol a hiba?
Nem vagyok én fügefaszi, ne kötöszködjé!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2010.11.30 kedd, 19:58:49 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.30 kedd, 19:57:14
Kérdezted, válaszoltam? Hol a hiba?
Nem vagyok én füge***i, ne kötöszködjé!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:04:58 »
Idézetet írta: drof - 2010.11.30 kedd, 19:53:51
Milyen fehér füst? Max. egy kis pára a hidegben, de autókat beborító füst semmiképpen sem. Az a hengerekben feldolgozott hűtővíz.....
nem viccelek,elindulásnál tényleg akkora fehér füst jött ki,hogy mögöttem beborította az autót.Ma reggel egy balga robogós pont a kipufhoz állt.Szegényt már előre sajnáltam...viszont a vizem nemigen fogy,amióta júniusban lecseréltem,azóta egyszer öntöttem utána,akkor is csak valami egy-másfél decit.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:06:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 20:04:58
nem viccelek,elindulásnál tényleg akkora fehér füst jött ki,hogy mögöttem beborította az autót.Ma reggel egy balga robogós pont a kipufhoz állt.Szegényt már előre sajnáltam...viszont a vizem nemigen fogy,amióta júniusban lecseréltem,azóta egyszer öntöttem utána,akkor is csak valami egy-másfél decit.
a 3. katit kipakoltad?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:09:28 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.30 kedd, 20:06:37
a 3. katit kipakoltad?
ááá....már háromszor lebeszéltem,az utolsó óta nem kerestem...úgyhogy a mai napig bent van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:14:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.11.30 kedd, 20:09:28
ááá....már háromszor lebeszéltem,az utolsó óta nem kerestem...úgyhogy a mai napig bent van.
nekem nincs bent. viszont az utolsó buhernyákolásom nyomán nem igazán tökéletes az ex katis darabnál. így vettem észre, hogy nem kis mennyiségű vizet termel a maradék 2 is, mert van, hogy húzom a csíkot a betonon...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2010.11.30 kedd, 20:37:09 »
Idézetet írta: astor72 - 2010.11.30 kedd, 20:14:46
nekem nincs bent. viszont az utolsó buhernyákolásom nyomán nem igazán tökéletes az ex katis darabnál. így vettem észre, hogy nem kis mennyiségű vizet termel a maradék 2 is, mert van, hogy húzom a csíkot a betonon...
én is erre gondolok,hogy ott van valami,mert ennyire azért nem kellene jönnie.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2010.11.30 kedd, 22:37:25 »
Szemezgessetek kicsit a csávó ST220ának a hangjáról felved videókból
Jó sokat feltöltött. Nagyon jó, de közúton csak ilyen formában tudom ezt elképzelni, hogy ha gondolok egyet, akkor kinyitom a szelepet a kocsi alatt, hogy ne a dobok felé menjen a gáz:
http://www.youtube.com/watch?v=3_brhBOnCMU
Egy kis alagutas kihuzatás is van ebben:
http://www.youtube.com/watch?v=wrsfVxSTpOY&list=ULSoLkCeEhGus&playnext=3
Betervezek egy ilyen megoldást, mert sokszor kedvem támadna egy iylen brutális hangorkánhoz, ami ráaádsul egy V6nál nagyon nem csúnya hangzás..
Dinamit dobnál 65ezer a szelep beszerelése irányáron.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.30 kedd, 23:57:13 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2010.12.01 szerda, 07:46:06 »
Arczok!
Egyre ***abb a fűtésem. Tavaly sem volt gőzfürdő, de idén már "hi" állásban is csak olyan, mintha 24 fokra lenne állítva. Mivel nem egyik napról a másikra gyengült el, hanem fokozatosan ezért én a fűtőradiátor eltömődésére tippelek. Tudok is óccón újat, de a beszerelés elég artistamutatványnak tűnik hájnesz alapján. Valaki csinázott már ilyet közületek?
Tudom, fusim igen csak cikk nincs róla.
Fényképeztem, hát sok hely az nincs.
http://postimage.org/image/1ox61r0o4/
http://postimage.org/image/1pakjo8f8/
«
Utoljára szerkesztve: 2010.12.01 szerda, 07:48:57 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2010.12.01 szerda, 08:10:48 »
Idézetet írta: drof - 2010.12.01 szerda, 07:46:06
Arczok!
Egyre ***abb a fűtésem. Tavaly sem volt gőzfürdő, de idén már "hi" állásban is csak olyan, mintha 24 fokra lenne állítva. Mivel nem egyik napról a másikra gyengült el, hanem fokozatosan ezért én a fűtőradiátor eltömődésére tippelek. Tudok is óccón újat, de a beszerelés elég artistamutatványnak tűnik hájnesz alapján. Valaki csinázott már ilyet közületek?
Tudom, fusim igen csak cikk nincs róla.
Fényképeztem, hát sok hely az nincs.
http://postimage.org/image/1ox61r0o4/
http://postimage.org/image/1pakjo8f8/
ha,én meg pont ellenkezőleg vagyok vele.Ha 18 foknál melegebbre állítom meg lehet bent főni.Ha csak 18 fokra,akkor vagy a leglassabb fordulaton kell járatni a ventit,de gyorsan lepárásodnak az ablakok.Ha feltekerem a fordulatot l. előbb...automatán meg mindent bekapcsol oszt egyszerre van hideg meg meleg.Visszasírom a tekerős,manuális cuccot...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2010.12.01 szerda, 09:19:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.01 szerda, 08:10:48
ha,én meg pont ellenkezőleg vagyok vele.Ha 18 foknál melegebbre állítom meg lehet bent főni.Ha csak 18 fokra,akkor vagy a leglassabb fordulaton kell járatni a ventit,de gyorsan lepárásodnak az ablakok.Ha feltekerem a fordulatot l. előbb...automatán meg mindent bekapcsol oszt egyszerre van hideg meg meleg.Visszasírom a tekerős,manuális cuccot...
Hát ennek a félautomatának sok értelme tényleg nincsen.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2010.12.01 szerda, 22:22:53 »
Idézetet írta: drof - 2010.12.01 szerda, 09:19:48
Hát ennek a félautomatának sok értelme tényleg nincsen.
érdekes,mert 18 fokon hamarabb fúj forró levegőt mint 19-20 vagy max-on.Úgyhogy most úgy járok,hogy levegő ablak-lábtér+18°+a sebességszabályzó kicsit feljebb mint a minimum.Kb. így elviselhető a hőmérséklet 1-2 celsiuson.
Ja,nem akarsz nicket változtatni?Nekem mindig úgy jössz elő,hogy dr.prof.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2010.12.01 szerda, 22:29:37 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.01 szerda, 22:22:53
Nekem mindig úgy jössz elő,hogy dr.prof.
nekem meg úgy, hogy dr off, vagy röff
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 08:23:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.12.01 szerda, 22:29:37
nekem meg úgy, hogy dr off, vagy röff
ez se rossz...de csak óvatosan vagy átok száll ránk...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 11:45:59 »
Már késő, a fűrész 8-at a ti főszereplésetekkel forgatják majd.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 15:02:09 »
Idézetet írta: drof - 2010.12.02 csütörtök, 11:45:59
Már késő, a fűrész 8-at a ti főszereplésetekkel forgatják majd.
De én leszek a fűrész és te leszel az anyag...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 15:39:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.02 csütörtök, 15:02:09
De én leszek a fűrész és te leszel az anyag...
És ki lesz az áldozat? A V6 blokk?
(anyag=cuccos
)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:52:13 »
Idézetet írta: drof - 2010.12.02 csütörtök, 15:39:35
És ki lesz az áldozat? A V6 blokk?
(anyag=cuccos
)
mondjuk első nekifutásra a az egyik kislábujjad.Te választhatod ki,melyik.A szerszám az a gép,amit vettél a lidl-ben én meg az,aki tartja...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2010.12.07 kedd, 12:11:59 »
Na,ma végre kapott friss anyagot a motor,remélhetőleg el lesz vele egy darabig és nem folyik ki...(mobil 3000 super fe 5w30) Egész szép lett a hangja,még jobban ciripel mint eddig...dehát a mínusz fokokat nem akarom megvárni a vip olajjal,bár jó lett volna kihúzni a szerelésig.Mindegy,azon a 9e forinton ne múljon az,hogy idő előtt szétkopik a motor...
Naplózva
Pethy_V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2010.12.08 szerda, 14:20:15 »
Szevasztok!
Még mindig van egy szett első fékbetétem a Bárdi Autóból, Mintex márkájú, zsír úúj!!
Féláron eladom, vagyis 5500 Ft-ért viheti bárki!
Mk2 V6-hoz való!
Tel: 30/831-6011
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2010.12.10 péntek, 17:45:15 »
Idézetet írta: misi107 - 2010.12.07 kedd, 12:11:59
Na,ma végre kapott friss anyagot a motor,remélhetőleg el lesz vele egy darabig és nem folyik ki...(mobil 3000 super fe 5w30) Egész szép lett a hangja,még jobban ciripel mint eddig...dehát a mínusz fokokat nem akarom megvárni a vip olajjal,bár jó lett volna kihúzni a szerelésig.Mindegy,azon a 9e forinton ne múljon az,hogy idő előtt szétkopik a motor...
Amióta bejött a hideg, párszor már nekem is volt moosing noise (vagy mi a...), amiről beszéltél. Indítás után jelentkezik, de pár másodperc múlva abbahagyja. Foglalkozzak vele?
Naplózva
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ