Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:58:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217215 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1100 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 13:28:08 »

épp néztem az ebayen a kipuffokat,valószínűleg elkezdek gyűjteni egy katalizátorig tartó részre.Ebben nincs leömlő kat. valószínűleg lesz egy univerzális,elvégre fő a környezetvédelem...a többit meg majd adja magát...végül is csak az autó értékébe kerül mi az nekem...
azt azért ne felejtsd, hogy a leömlőkben van a lamda is...ha onnan kikerül a kat. lehet nem meglepő lesz az eredmény, viszont nem is lesz mulatságos....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1101 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 14:06:49 »

azt azért ne felejtsd, hogy a leömlőkben van a lamda is...ha onnan kikerül a kat. lehet nem meglepő lesz az eredmény, viszont nem is lesz mulatságos....
nem biztos.a négyhengeresen is a lambda után van a katalizátor.Másrészt egy 200+ e km-t futott katalizátornál szerintem édes mindegy...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1102 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 14:09:10 »

nem biztos.a négyhengeresen is a lambda után van a katalizátor.Másrészt egy 200+ e km-t futott katalizátornál szerintem édes mindegy...
nemtom...
azt tudom, hogy a 2.0-ás hibátlanul ment kat. nélkül...de... Huh?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1103 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 14:35:10 »

azt azért ne felejtsd, hogy a leömlőkben van a lamda is...ha onnan kikerül a kat. lehet nem meglepő lesz az eredmény, viszont nem is lesz mulatságos....

A katik előtt vannak a lambdák.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1104 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 14:42:31 »

A katik előtt vannak a lambdák.
mi is így tudjuk vigyor3
csak fordítva mondtuk: lamda után van a kat.
a lényeg viszont ugyan az.... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1105 Dátum: 2011.01.08 szombat, 17:57:20 »

mi is így tudjuk vigyor3
csak fordítva mondtuk: lamda után van a kat.
a lényeg viszont ugyan az.... Wink
mindegy,majd kiderül milyen lesz.Ha nem lennének nyilvánvaló jelei a hf tömítés hiányának,nem is gondolnám,hogy átégett.Eszméletlen jól megy az autó,bár most csökkentett etanollal autózok.Remélem a javítás után még jobb lesz...kopkopkop....a vásárlás óta nagyot változott-előnyére.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1106 Dátum: 2011.01.12 szerda, 14:37:57 »

Rocco!Ennyire füstöl a Te autód is? (az enyém igen,de csak hidegben... vigyor3)
http://www.youtube.com/watch?v=pWcZSJaHr9Q&feature=related


Aki tud nekem linket adni, ahol képek vannak erről az autóról, az kap egy sört Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1107 Dátum: 2011.01.12 szerda, 15:14:44 »


Aki tud nekem linket adni, ahol képek vannak erről az autóról, az kap egy sört Cheesy
miért nem írsz mailt a srácnak, aki feltöltötte?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1108 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:35:18 »

miért nem írsz mailt a srácnak, aki feltöltötte?

Írtam a videó alá, elvileg azt is megkapja mélben. De aztán lehet, hogy kivette a pipát és nem kap, mert már 1 hete írtam.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1109 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:01:23 »

Írtam a videó alá, elvileg azt is megkapja mélben. De aztán lehet, hogy kivette a pipát és nem kap, mert már 1 hete írtam.
4 napja volt fent...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1110 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:34:59 »

Pár tévhitet eloszlatnék, ha engeditek.

A videón nem füst, hanem, gőz volt látható, minden benyás motor köpi hideg időben, amíg be nem melegedett. A srác azért hüle, mert hideg motort nem pörgetünk 3000 fölé, sohasem. Főleg nem indítás után. Mert csak akkor képes ekkora gőzt nyomni.

A V6 hengerfejnek ilyen a hangja
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8&feature=related

 és a vizet/olajat nem dolgozza be az égéstérbe, csak kifúj. Ennek az a következménye, hogy felfújja a hűtőrendszert és eldurrant egy csövet, ha nincs időnként leengedve belőle a nyomás a kiegyenlítő kupakjának leszedésével. Tehát füstölni, olajat és vizet enni nem fog sohasem. Ha fogynak a folyadékok, az más miatt van. Ez nem sor4, itt kifelé égés van (a hf tömítés külső része ég át), ellentétben a sor4 befelé égésével (két henger között ég át a tömítés és fogy minden folyadék, meg füstöl is fehéren------erősen gőzöl.)

A csődurranástól nem kell bexarni, mert csak 1 helyen tud eldurranni, nevezetesen a termosztát után az utastér felé eső részen. Ott, ahol a hosszú csáp visszakanyarodik a kiegyenlítő tartályra. Azért csak ott, mert az a rendszer legvékonyabb pontja és még egy varrás is van ott. A képen a termosz felett jól látható.
http://postimage.org/image/2v9md7un8/
http://postimage.org/image/2vab6a21w/
Ezt nagyon egyszerű kivédeni, venni kell egyet bontottan és hordani kell a csomiban. MK2 Krisz 5e-ért adta darabját nyáron. Egy fogó 5 liter desztvíz és ez a polip legyen nálatok, akkor soha nem hagy cserben az autó még hengerfejesen sem.

Az Ebay HF készletről: 30e postával együtt a noname. Minden benne van, kivéve a csavarok és az olajteknő tömítés.
Gyári készletet ne hagyjatok magatokra dumálni, mert NINCS. És soha nem is volt Mondeohoz. Se FoMoCo, se Motorcraft. Ez egy Maverick motor (USA) és Európában csak az Ajusa és az Eerling volt a beszállító. Ezek a készletek 70-ért beszerezhetőek. De semmivel sem jobbak az Ebay-esnél. Top rated sellertől kell venni és akkor nem lesz gebax.

Munkadíj: 1 hengersor 80e, 2 hengersor 160e max. Többet ne adjatok érte. És ebben már benne van a síkolás is.

A motort pedig nem kell kiszedni hozzá, akármennyire is állítják a szerelők. A hátsó hengert érdemes előbb megcsináltatni, ha nincs lóvé a kettőre, 2 okból is.
1. A hátsó mindig xarabb állapotú a kereszt V6 konstrukció miatt,
2. A hátsó cseréjéhez csak a hátsó vezérlést (láncot) kell leszedni, az első cseréjéhez mindkettőt.

A hengerfejesedés oka pedig kettős: fhos tömítés gyárilag (van rajtuk egy lik ott, ahol nagyon nem kellene és emiatt ott nagyon könnyen átég), és az userek tudatlansága (ez a motor ugyanannyira kényes a leállítás előtti visszahűtésre, mint egy turbós sor4. Dugóban araszolás és komolyabb csapatás után csak úgy szabad leállítani, hogy klíma bekapcs, ventillátor indul, klíma kikapcs és járatás alapjáraton, amíg a venti ki nem kapcsol.)
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.15 szombat, 20:39:43 írta drof » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1111 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:44:32 »

 party0038 party0038 party0038
köszönjük mester!!!!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1112 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:55:40 »

party0038 party0038 party0038
köszönjük mester!!!!

Nem mester az, hanem egy szegény szerencsétlen, aki itthoni tapasztalat hiányában kénytelen volt az angol márkatársak kézivezérlése alatt magának megcsinálni és kitapasztalni mindent.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1113 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:57:25 »

Nem mester az, hanem egy szegény szerencsétlen, aki itthoni tapasztalat hiányában kénytelen volt az angol márkatársak kézivezérlése alatt magának megcsinálni és kitapasztalni mindent.
ez lehet...
de egyet ne feledjünk! a gyakorlat teszi a mestert! már pedig az megvan, így jogos a megszólításom vigyor3 Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1114 Dátum: 2011.01.15 szombat, 23:00:54 »

Ezzel csapatnátok egyet mi? Cheesy  http://www.youtube.com/watch?v=p9kzyr-m0YQ&feature=related
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1115 Dátum: 2011.01.15 szombat, 23:55:12 »

Ezzel csapatnátok egyet mi? Cheesy  http://www.youtube.com/watch?v=p9kzyr-m0YQ&feature=related
őszinte leszek,nekem ez a hang sehogy nem áll össze a mondeóval.Tehát tuti gép,de igazából egy escort cosworth-ot párosítok hozzá,nem egy mondeot.Igaz,ettől még mennék vele egy kört...
Drof!nem néztem még meg a szűrőházat,de egyelőre úgymarad.se időm,se kedvem most vacakolni vele.nagyhirtelen annyi meló lett,hogy beköltöztem a börtönbe...
Viszont a ház ára kellene,elküldtem a szszámot.
Csütörtökre kaptam újabb időpontot kipufogó ügyben,remélem most már végre összejön...
Viszont ezt a leállítós dolgot mindig elfelejtem...pedig ma volt hajtás (bár az asszony megkérdezte,hogy csövelnem kell-e,azért sietek...hát nem,csak nem volt kedvem tötymörögni)
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 00:01:13 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1116 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 02:12:28 »

őszinte leszek,nekem ez a hang sehogy nem áll össze a mondeóval.Tehát tuti gép,de igazából egy escort cosworth-ot párosítok hozzá,nem egy mondeot.Igaz,ettől még mennék vele egy kört...
Drof!nem néztem még meg a szűrőházat,de egyelőre úgymarad.se időm,se kedvem most vacakolni vele.nagyhirtelen annyi meló lett,hogy beköltöztem a börtönbe...
Viszont a ház ára kellene,elküldtem a szszámot.
Csütörtökre kaptam újabb időpontot kipufogó ügyben,remélem most már végre összejön...
Viszont ezt a leállítós dolgot mindig elfelejtem...pedig ma volt hajtás (bár az asszony megkérdezte,hogy csövelnem kell-e,azért sietek...hát nem,csak nem volt kedvem tötymörögni)

Jóvan, akkor küldöm a lóvét.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1117 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 02:13:35 »


Há' nem tom. Ilyen hanggal? Nem égetném magam.  eplus2 Ilyen hangja egy F1 gépnek legyen.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1118 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 14:48:36 »

Há' nem tom. Ilyen hanggal? Nem égetném magam.  eplus2 Ilyen hangja egy F1 gépnek legyen.

Nem is arra gondoltam, hogy a hungárián veretni vele, hanem így konkrétan pályán Tongue Dehát csak költői kérdés volt, egy egészséges férfit nemkell 2szer kérni hogy menjen pár kört a pályán egy versenyautóval Cheesy Meghát érdekességnek se utolsó, hogy az angolok hogy felkapták anno a típust a BTCCben meg egyéb versenyeken.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1119 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:36:49 »

Nem is arra gondoltam, hogy a hungárián veretni vele, hanem így konkrétan pályán Tongue Dehát csak költői kérdés volt, egy egészséges férfit nemkell 2szer kérni hogy menjen pár kört a pályán egy versenyautóval Cheesy Meghát érdekességnek se utolsó, hogy az angolok hogy felkapták anno a típust a BTCCben meg egyéb versenyeken.
hát ja.
Naplózva
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1120 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:37:58 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. Eddig a Ford Focus fórumon voltam jelen köszönhetően az 1,4-es Focusomnak amin most erősen gondolkodom,hogy le kellene cserélnem egy v6-os II-es Mondeora. ( Azért nagy váltás lenne nem?  smile )

Szeretném tőletek megtudni,hogy mire kell figyelni egy ilyen v6-os Mondeonál vásárláskor? Mik a gyenge pontjai?

Őt néztem ki elsősorban:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-3927682

Annyit látok rajta,hogy ez nem egy St hanem egy Ghia.

Gondolkodtam a ST200-as modellen is,de annak nagyon pattogós a futóműé ami nem hiszem,hogy jó a pesti utakra. Ezért maradna a sima 2,5 V6 Ghia.

Köszi a válaszokat!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1121 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:46:02 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. Eddig a Ford Focus fórumon voltam jelen köszönhetően az 1,4-es Focusomnak amin most erősen gondolkodom,hogy le kellene cserélnem egy v6-os II-es Mondeora. ( Azért nagy váltás lenne nem?  smile )

Szeretném tőletek megtudni,hogy mire kell figyelni egy ilyen v6-os Mondeonál vásárláskor? Mik a gyenge pontjai?

Őt néztem ki elsősorban:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-3927682

Annyit látok rajta,hogy ez nem egy St hanem egy Ghia.

Gondolkodtam a ST200-as modellen is,de annak nagyon pattogós a futóműé ami nem hiszem,hogy jó a pesti utakra. Ezért maradna a sima 2,5 V6 Ghia.

Köszi a válaszokat!
a többi mondeóhoz képest itt a hf-re kell, vagy annak tüneteire oda figyelni. ha vissza olvasol, ennek felismerésére vannak támpontok a topikban.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1122 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:51:08 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. Eddig a Ford Focus fórumon voltam jelen köszönhetően az 1,4-es Focusomnak amin most erősen gondolkodom,hogy le kellene cserélnem egy v6-os II-es Mondeora. ( Azért nagy váltás lenne nem?  smile )

Szeretném tőletek megtudni,hogy mire kell figyelni egy ilyen v6-os Mondeonál vásárláskor? Mik a gyenge pontjai?

Őt néztem ki elsősorban:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-3927682

Annyit látok rajta,hogy ez nem egy St hanem egy Ghia.

Gondolkodtam a ST200-as modellen is,de annak nagyon pattogós a futóműé ami nem hiszem,hogy jó a pesti utakra. Ezért maradna a sima 2,5 V6 Ghia.

Köszi a válaszokat!
Drof majd válaszol arra,hogy a kettesmondeó automata váltója jobb-e mint az egyesé.Szerintem nem,legalábbis a jánoshalmi cimbi utolsó infó szerint épp átépítette az automatát kézire...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1123 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:54:12 »

Drof majd válaszol arra,hogy a kettesmondeó automata váltója jobb-e mint az egyesé.Szerintem nem,legalábbis a jánoshalmi cimbi utolsó infó szerint épp átépítette az automatát kézire...
hinye...
azt nem is néztem...
a 4 gangosra mondta, hogy fhos...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1124 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:59:40 »

Ennyire gáz a Mondeokban az automata váltó,hogy valaki már át is építette manuálisra?

Kíváncsi vagyok mit mond Drof.

A kollegámnak 1-es mondeo 2,5 V6 van,de ő nagyon dicséri az automata váltot
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1125 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 19:09:48 »

Ennyire gáz a Mondeokban az automata váltó,hogy valaki már át is építette manuálisra?

Kíváncsi vagyok mit mond Drof.

A kollegámnak 1-es mondeo 2,5 V6 van,de ő nagyon dicséri az automata váltot
már többen is építették át...
többek között drof is...
sok függ a használattól is. ahogy elnézem ezt a gépet mo-i...így nem biztos a km-sem, meg sok gari nincs a hf és a váltó állapotára sem. ahhoz képest viszont nem alacsony az ár...
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 19:11:28 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1126 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 19:18:41 »

már többen is építették át...
többek között drof is...
sok függ a használattól is. ahogy elnézem ezt a gépet mo-i...így nem biztos a km-sem, meg sok gari nincs a hf és a váltó állapotára sem. ahhoz képest viszont nem alacsony az ár...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_v6_style_automata-4414228
a maradék 500-550eft-ból pedig rendbe lehet őket hozni. sőt ezekből az árakból még alkudni is lehet Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1127 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:30:32 »

már többen is építették át...
többek között drof is...
sok függ a használattól is. ahogy elnézem ezt a gépet mo-i...így nem biztos a km-sem, meg sok gari nincs a hf és a váltó állapotára sem. ahhoz képest viszont nem alacsony az ár...

MKI-II automatája ugyan az a 4 gangos. Anyagfáradásos az összes, szarból építették.
Átépíteni olcsóbb, gyorsabb és racionálisabb.

Javítani is lehet, csak nem érdemes.

MK III első szériája is jött ki ezzel fél évig, aztán gyorsan váltottak az 5 sebességes durashiftre. Azon van szekvenciális mód is.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1128 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:32:07 »

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon. Eddig a Ford Focus fórumon voltam jelen köszönhetően az 1,4-es Focusomnak amin most erősen gondolkodom,hogy le kellene cserélnem egy v6-os II-es Mondeora. ( Azért nagy váltás lenne nem?  smile )

Szeretném tőletek megtudni,hogy mire kell figyelni egy ilyen v6-os Mondeonál vásárláskor? Mik a gyenge pontjai?

Őt néztem ki elsősorban:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st-3927682

Annyit látok rajta,hogy ez nem egy St hanem egy Ghia.

Gondolkodtam a ST200-as modellen is,de annak nagyon pattogós a futóműé ami nem hiszem,hogy jó a pesti utakra. Ezért maradna a sima 2,5 V6 Ghia.

Köszi a válaszokat!

Ha jót akarsz magadnak, akkor megtartod a fókát ezt meg szépen elfelejted.

Fókások nincsenek felkészülve arra, amit ez az autó igényel karbantartásügyileg.
Naplózva
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1129 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:41:57 »

Köszi az infókat Drof!

Detényleg ennyire szörnyű a helyzet a II-es Mondeoval? A III-as-ról legendásan kaki dolgokat lehet hallani,de a II-es Mondeot dicsérni szokták.

Mi van akkor ha egy ilyen V6-os Mondeoban átépítem az automataváltót manuálisra? Akkor is ilyen szörnyű lenne a helyzet az egész kocsival? Ezt csak azért kérdezem,mert azt mondtad,hogy a Fókások nincsenek felkészülve a Mondeo karbantartására.

Mennyibe fájna egy ilyen váltóátalakítás?

Sok a kérdés  smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1130 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:45:52 »

Köszi az infókat Drof!

Detényleg ennyire szörnyű a helyzet a II-es Mondeoval? A III-as-ról legendásan kaki dolgokat lehet hallani,de a II-es Mondeot dicsérni szokták.

Mi van akkor ha egy ilyen V6-os Mondeoban átépítem az automataváltót manuálisra? Akkor is ilyen szörnyű lenne a helyzet az egész kocsival? Ezt csak azért kérdezem,mert azt mondtad,hogy a Fókások nincsenek felkészülve a Mondeo karbantartására.

Mennyibe fájna egy ilyen váltóátalakítás?

Sok a kérdés  smile
mennyit szánsz az autóra??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1131 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:52:44 »

Ha már ennyi szépet hallottam a Mondeoról akkor nem tudom igazán,hogy belevágjak e vagy sem  falbav

 1,200,000eFt-om lenne. Ebből 700-750 körűl vennék autót és a többit a felújítására költeném,hogy évekig autó maradjon.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1132 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:04:41 »

Ha már ennyi szépet hallottam a Mondeoról akkor nem tudom igazán,hogy belevágjak e vagy sem  falbav

 1,200,000eFt-om lenne. Ebből 700-750 körűl vennék autót és a többit a felújítására költeném,hogy évekig autó maradjon.
nézd,van ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_magyarorszagi-4394797

HA ennyi pénz van autóra,én ezt venném meg.A maradékból gyakorlatilag olyanra gyúrod,amilyenre akarod.Jól felszerelt,nem is drága,érdemes megnézni.És semmivel sem nagyobb lutri,mint kétszer ennyiért autót venni.Szerintem megéri.A véhatnál,mint doki lejjeb írja,a hf tömítés a leggyengébb pont,utána a hűtés.Ergo érdemes akár a legelején rendberakni és 150-200e km-re nincs vele probléma.A többi részével meg pont ugyanannyi nyűg van,mint az összes többivel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 22:07:59 írta misi107 » Naplózva
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1133 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:10:13 »

Na ja!

Azt nem mondtam,hogy nekem kombi kell,de azokból is van kínálat.

Eléggé mellbevágóan érintett,hogy ilyen gázok szerintetek az automata váltok. Gondolom a javításuk meg nem olcsó.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1134 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:28:35 »

Na ja!

Azt nem mondtam,hogy nekem kombi kell,de azokból is van kínálat.

Eléggé mellbevágóan érintett,hogy ilyen gázok szerintetek az automata váltok. Gondolom a javításuk meg nem olcsó.
az egy dolog, hogy nem olcsó, de nincs aki meg tudná csinálni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1135 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:32:04 »

nézd,van ez:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_magyarorszagi-4394797

HA ennyi pénz van autóra,én ezt venném meg.A maradékból gyakorlatilag olyanra gyúrod,amilyenre akarod.Jól felszerelt,nem is drága,érdemes megnézni.És semmivel sem nagyobb lutri,mint kétszer ennyiért autót venni.Szerintem megéri.A véhatnál,mint doki lejjeb írja,a hf tömítés a leggyengébb pont,utána a hűtés.Ergo érdemes akár a legelején rendberakni és 150-200e km-re nincs vele probléma.A többi részével meg pont ugyanannyi nyűg van,mint az összes többivel.

de erről takee levágja a tetőt eplus2

am nem lehet valami ventit bevágni a hátsó hengersorhoz?? mondjuk oldalanként 1-1 venti, ami a sárvédőbe ízlésesen!!! kialakított lyukon nyomná kifelé a meleg levegőt??

valami hasonló megoldásként, csak itt lenne is funkciója a sárvédőben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1136 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 00:10:06 »

Ha csak a automata váltó lenne a legnagyobb hibája a Mondeo II-esnek akkor inkább egy ST200-as kellene vennem manuális 5 sebességes váltóval?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_200-3453655

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1137 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 09:03:56 »

Ha csak a automata váltó lenne a legnagyobb hibája a Mondeo II-esnek akkor inkább egy ST200-as kellene vennem manuális 5 sebességes váltóval?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_200-3453655


a te döntésed,de szerintem nem 132 000 van benne...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1138 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:28:41 »

Ha csak a automata váltó lenne a legnagyobb hibája a Mondeo II-esnek akkor inkább egy ST200-as kellene vennem manuális 5 sebességes váltóval?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_200-3453655



Így van. Ennyi pénzből biztonsággal vehetsz ST200ast, a helyedben én is ezt tenném. Vagy sima V6 + alapos felújítás, meg esetleg némi tuning.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1139 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:10:45 »

Beszéltem egy Fordra specializálódott szerelővel és ő óva int a ST200-as modelltől,mert ezek szerinte már nagyon szét vannak hajtva és nem olcsó móka a helyrehozatala. Főleg a ha a motornak van baja pl. Hengerfej.

Szerinte nem hiába ilyen olcsók (800e-1,000,000m Ft) ezek az autók,mert ha nagyon pöpecek lennének akkor több pénzt kérnének érte.

Én úgy gondoltam,hogy 900eFt-ig vennék egy ST200-ast és a maradék 200eFt-ból pedig felújítanám a főbb részeket az autón. Pl. Fékek, olaj, szűrők stb. A futóműt sem ártana megnézetni és nem tudom ,hogy ennek a kocsinak milyen vezérlése van. Azt hiszem,hogy vezérműlánc hajtja. Gondolom egy vezérlés csere sem olcsó erre a kocsira.

Mindenesetre én egy olyan családi autót látok benne ami kielégíteni a vágyaimat. Lehet bele pakolni,tágas és ha kell akkor odatudok neki lépni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1140 Dátum: 2011.01.18 kedd, 13:37:59 »

Igen, az tény, hogy zsákbamacska itt használt autót venni, de az a helyzet, hogy nem feltétlen az állapotuk miatt ilyen olcsók az ST-k. Ha sima V6ot 2-400.000ért lehet már venni, akkor hogy lehetne az ST-k ára 1misi felett? Sajnos nagyon leesett az áruk a válsággal kezdődően ezeknek a nagy motoros, nem éppen magas presztízsű kategóriáknak. Bár ez csak annak sajos, aki el akarja adni Smiley Vevő jóformán nem is nagyon akad már ezekre reális áron. Talán jól lenyomott áron van rá némi esély, hogy el lehet adni, de akkor meg sokan élnek a gyanúval, h azért olyan olcsó, mert sz@r állapotú.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.18 kedd, 15:15:16 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1141 Dátum: 2011.01.18 kedd, 14:30:16 »

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/ford/ford_mondeo_v6_ghia_st200_optika_1438183079.html
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1142 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:19:47 »


Ugye ezt nem ajánlásképpen tetted be? Cheesy Nagyon igénytelen tulajra vall az autó megjelenése. Szóval könnyen lehet, hogy nem is csak annyi baja van, hogy rohad (legalábbis az első sérvédő a lökösnél) meg hogy hiányos meg összebarmolt rajta az ST spoilerezés Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.18 kedd, 15:22:40 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1143 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:29:20 »

Ugye ezt nem ajánlásképpen tetted be? Cheesy Nagyon igénytelen tulajra vall az autó megjelenése. Szóval könnyen lehet, hogy nem is csak annyi baja van, hogy rohad (legalábbis az első sérvédő a lökösnél) meg hogy hiányos meg összebarmolt rajta az ST spoilerezés Smiley
tanulságul linkeltem be...
a gázpedál alatt a szőnyegen a lyuk is sokat elárul...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1144 Dátum: 2011.01.18 kedd, 15:33:14 »

viszont a srácot némileg ismerve, lehet érdemes lenne megnézni....
http://mondeo.hu/index.php?topic=4882.0;topicseen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1145 Dátum: 2011.01.18 kedd, 16:14:11 »

viszont a srácot némileg ismerve, lehet érdemes lenne megnézni....
http://mondeo.hu/index.php?topic=4882.0;topicseen

Hát igen, ez eléggé rendben van..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Gery06
Vendég
« Új hozzászólás #1146 Dátum: 2011.01.18 kedd, 18:29:57 »

Szerintem a fogyasztás miatt is ijednek meg sokan ettől a típustól mivel nyáron lassan 500Ft lesz 1 liter benzin. Ezek az St200-as kocsik tudomásommal olyan 13 litert esznek normál használat mellett.

Ezt az autót már belinkeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_200-3453655

Mivel írtam,hogy csak kombi érdekel. Már beszéltem a tulajával és Svájcból hozták be az autót pár évvel ezelőtt. Van hozzá svájci szervizkönyv a mostani tulaj a 3ik tulajdonosa a gépnek. Csak most nincs rá műszaki,mert a srácnak több autója is van és nem volt kerete használni ezt a kocsit.

Tehát le kell műszakiztatni + fényezni kell a motorháztetejét,mert azzal valami bibi van. Lehet,hogy lemegyek egy szerelő haveromal megnézni a kocsit,de ennyiért sokkalom és is ,mert az átírási költsége sem olcsó.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1147 Dátum: 2011.01.18 kedd, 19:24:51 »

Szerintem a fogyasztás miatt is ijednek meg sokan ettől a típustól mivel nyáron lassan 500Ft lesz 1 liter benzin. Ezek az St200-as kocsik tudomásommal olyan 13 litert esznek normál használat mellett.

Tudtommal normál használat mellett az ST nemigazán eszik számottevően többet a sima V6nál (igaz valójában nem is megy annyival jobban, mit kéne a papír alapján, de ez egy másik történet:)). Szóval egy jó állapotú egyed 10-11körül mozog.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1148 Dátum: 2011.01.18 kedd, 20:46:05 »

Tudtommal normál használat mellett az ST nemigazán eszik számottevően többet a sima V6nál (igaz valójában nem is megy annyival jobban, mit kéne a papír alapján, de ez egy másik történet:)). Szóval egy jó állapotú egyed 10-11körül mozog.
én meglepődtem azon,hogy most a télen lement a fogyasztásom pont ebbe a 11 literes tartományba.Sűrűbb a levegő?LEhet belejátszik,bár számottevően-a havas/jeges napokat leszámítva-nemigen változott a stílusom...vagy a cyclo-s adalék tett valamit a motorral és az üzemanyag rendszerrel?Mert amióta kipróbáltam érezhetően jobb lett.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.18 kedd, 20:47:50 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1149 Dátum: 2011.01.18 kedd, 20:49:10 »

Szerintem a fogyasztás miatt is ijednek meg sokan ettől a típustól mivel nyáron lassan 500Ft lesz 1 liter benzin. Ezek az St200-as kocsik tudomásommal olyan 13 litert esznek normál használat mellett.

Ezt az autót már belinkeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_200-3453655

Mivel írtam,hogy csak kombi érdekel. Már beszéltem a tulajával és Svájcból hozták be az autót pár évvel ezelőtt. Van hozzá svájci szervizkönyv a mostani tulaj a 3ik tulajdonosa a gépnek. Csak most nincs rá műszaki,mert a srácnak több autója is van és nem volt kerete használni ezt a kocsit.

Tehát le kell műszakiztatni + fényezni kell a motorháztetejét,mert azzal valami bibi van. Lehet,hogy lemegyek egy szerelő haveromal megnézni a kocsit,de ennyiért sokkalom és is ,mert az átírási költsége sem olcsó.

a svájci autóknál nem olyan nagy oldaltámaszok voltak az üléslapon?Vagy csak én vagyok hölye és nem tűnik fel?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.