Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217068 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:04:48 »
Idézetet írta: Toffi88 - 2011.02.01 kedd, 19:56:05
ajajj...lehet most lenyakaztok....bocsika
http://index.hu/video/?s=tag:mos%C3%B3g%C3%A9p
most ezmiez?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:09:05 »
mosógépteszt
a drága miele
Naplózva
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:21:53 »
pl. ez a bontó szerintetek mit tud? érdemes itt vásárolni, vagy az az e-bayes dolog az igazi heppi....
http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:22:50 »
Idézetet írta: Toffi88 - 2011.02.01 kedd, 20:09:05
mosógépteszt
a drága miele
azt látom, de miért van itt a v6-ban?
elvesztettem a fonalat valahol? mert nem látom az összefüggést...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:26:06 »
nincs is összefüggés...ez az én hóbortom....a mosógépek
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:34:27 »
Idézetet írta: Toffi88 - 2011.02.01 kedd, 20:21:53
pl. ez a bontó szerintetek mit tud? érdemes itt vásárolni, vagy az az e-bayes dolog az igazi heppi....
http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
hát,ez lényegében a cromax bontós részlege.Ennél olcsóbban kapsz bontott cuccot mk2-től.Max. annyi az előnye,hogy kötelezően garanciát kell adniuk az alkatrészekre.Viszont ha nem igazolod számlával,fényképpel,videóval,hogy szakszerűen,szakszervízben szerelték be,akkor annyi.Ergo abba nem kötnek bele,amibe nem akarnak...
Naplózva
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:39:27 »
ahha...értem...hát igen...ez a bizonyos garancia....videóval igazolni? aztapecsa....
Naplózva
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:43:15 »
tényleg....most azt nem értem, hogy nézegettem hasznaltauto.hun a gépeket és láttam, hogy 2000es évjáratú, 2544ccm....ezeket a mocikat nem csak 96ig gyártották?
húúú, pedig már szó volt itt róla.....ha jól emlékszem...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:45:23 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 19:15:31
Melyiket cserézné? 3-as 5ezer, a mellette lévő 3 ezer, a felső nagy (2-es) nem tom mennyi. Mindegyik cserélhető egyenként. Nekem van 3-as és a felette lévő, de "azt nem használhatják".
Helló.
Erről a képről a számok jelentését le tudná valaki írni.
Azzal tisztában vagyok hogy a 2-es a vezérmű teng, a 3-as az feszitő görg, a 4-es föteng és a többi?
Mi az 5 és az 1 ?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:43:10 írta Joe
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:45:34 »
Idézetet írta: Toffi88 - 2011.02.01 kedd, 20:43:15
tényleg....most azt nem értem, hogy nézegettem hasznaltauto.hun a gépeket és láttam, hogy 2000es évjáratú, 2544ccm....ezeket a mocikat nem csak 96ig gyártották?
húúú, pedig már szó volt itt róla.....ha jól emlékszem...
az enyém is ilyen...és ez 99-es...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:49:30 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.02.01 kedd, 20:45:23
Helló.
Erről a képről a számok jelentését le tudná valaki írni.
Azzal tisztában vagyok hogy a 2-es a vezérmű teng, a 3-as az feszitő görg, a 4-es föteng és a többi?
Mi az 5 és az 1 ?
hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.01 kedd, 20:58:20 írta misi107
»
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2011.02.01 kedd, 20:59:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.01.31 hétfő, 18:54:49
azért még eladod?
Továbbra is az a terv. Az az igazság, hogy voltam egy-két helyen, és beszámítják, ezzel nincs gond, csak kéne valami, amit veszek helyette. Namost körülnéztem, és összesen két autót találtam(a neten), ami konkrétan szóba jöhetett, de mindkettő elkelt már. Kicsit rugalmasabb hozzáállással találtam még egyet, amit ma meg is néztem. Ha meglesz minden papír, lesz kezes, és nem viszik addig el, akkor megveszem. Ha nem jön össze, akkor várok, amíg találok megfelelő utódot, addig meg gurulok tovább a V6-tal. Így, hogy végre újra jól megy, nem is rossz opció.
De legkésőbb nyár elejéig lecserélem. Azt még meglátom, hogy meghírdetem-e.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:01:54 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.01 kedd, 20:59:50
Továbbra is az a terv. Az az igazság, hogy voltam egy-két helyen, és beszámítják, ezzel nincs gond, csak kéne valami, amit veszek helyette. Namost körülnéztem, és összesen két autót találtam(a neten), ami konkrétan szóba jöhetett, de mindkettő elkelt már. Kicsit rugalmasabb hozzáállással találtam még egyet, amit ma meg is néztem. Ha meglesz minden papír, lesz kezes, és nem viszik addig el, akkor megveszem. Ha nem jön össze, akkor várok, amíg találok megfelelő utódot, addig meg gurulok tovább a V6-tal. Így, hogy végre újra jól megy, nem is rossz opció.
De legkésőbb nyár elejéig lecserélem. Azt még meglátom, hogy meghírdetem-e.
na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:23:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 21:01:54
na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt...
egészen a hálóig?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:24:46 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 20:49:30
hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:
az egyes az szerintem a két ovál csati.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:27:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 19:15:31
Melyiket cserézné? 3-as 5ezer, a mellette lévő 3 ezer, a felső nagy (2-es) nem tom mennyi. Mindegyik cserélhető egyenként. Nekem van 3-as és a felette lévő, de "azt nem használhatják".
Há szerintem vagy a 3-as, vagy a mellette lévő. Ha lehet cserézni ilyen 4-5 ezer Ft körül az jó, mert a 3-ast kompletten 27 ezer a cromaxnál, azért volt ez a "pánik"
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:43:43 írta Joe
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:32:32 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.01 kedd, 21:27:18
Há szerintem vagy a 3-as, vagy a mellette lévő. Ha lehet cserézni ilyen 4-5 ezer Ft körül az jó, mert a 3-ast kompletten 27 ezer a cromaxnál, azért volt ez a "pánik"
az érdekelne engem is. mert ezért nem cseréltem még szíjat. ha felraktam volna, tuti elszáll a feszítő...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:40:46 »
Amúgy azon gondolkoztam, hogy pár napja itt téma volt ez a szívósor, meg rücskös, meg retkes a torok ohne áramlás és olyat nem lehet-e csinálni, hogy a szívósor ugye pucolós, de a szívócsonkot belülről nem lehetne valahogy kipucolni? Gondolok itt olyanra, h pl. fúróba beledugok egy flexibilis szárat drótkorong véggel és azt könyékig betolom a csonkba annak lehet valami értelme? Vagy tök lényegtelen elbas*ni rá egy csomó időt, mer max én fogom tudni, h 3 percig tiszta belülről és érezhetően semmi változás nem fog történni?
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:53:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 21:01:54
na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt...
Én sosem szoktam száguldani...
Őszinte leszek, nincs sok esélye, hogy ott legyek. Spórolok, amennyit tudok...a következő verdára.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2011.02.01 kedd, 21:54:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.01 kedd, 21:23:39
egészen a hálóig?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:11:33 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.01 kedd, 21:40:46
Amúgy azon gondolkoztam, hogy pár napja itt téma volt ez a szívósor, meg rücskös, meg retkes a torok ohne áramlás és olyat nem lehet-e csinálni, hogy a szívósor ugye pucolós, de a szívócsonkot belülről nem lehetne valahogy kipucolni? Gondolok itt olyanra, h pl. fúróba beledugok egy flexibilis szárat drótkorong véggel és azt könyékig betolom a csonkba annak lehet valami értelme? Vagy tök lényegtelen elbas*ni rá egy csomó időt, mer max én fogom tudni, h 3 percig tiszta belülről és érezhetően semmi változás nem fog történni?
ha misi aláírásában ráklikkelsz a linkre, megtalálod a blogot, amiben leírja kalandjait, többek között a szívósor pucolást is.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:15:26 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.01 kedd, 19:50:29
hol ennyi?
Hát a V6-osok hivatalos angol beszállítójánál. (Mk2)
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:16:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 20:34:27
hát,ez lényegében a cromax bontós részlege.Ennél olcsóbban kapsz bontott cuccot mk2-től.Max. annyi az előnye,hogy kötelezően garanciát kell adniuk az alkatrészekre.Viszont ha nem igazolod számlával,fényképpel,videóval,hogy szakszerűen,szakszervízben szerelték be,akkor annyi.Ergo abba nem kötnek bele,amibe nem akarnak...
Pesti kómax Krisztől veszi a cuccost.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:17:13 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 22:15:26
Hát a V6-osok hivatalos angol beszállítójánál. (Mk2)
ez eszembe sem jutott. azt hittem nem bontja meg a motorokat....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:18:03 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 22:16:58
Pesti kómax Krisztől veszi a cuccost.
pfff
...ezt sem tudtam
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:20:10 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 20:49:30
hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:
Vazz, azok a vezetékek (3 csati). Gyújtás, ECU, lambda, meg a többi kacat.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:45:19 írta Joe
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:22:42 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 20:45:34
az enyém is ilyen...és ez 99-es...
V6 1994-1999 2544ccm
V6 1999. 3/4 év- 2000. 10. 2495 ccm.
Azért, mert akkor jelent meg nyugaton a korábbi 2000-3000 kategória helyett a 2000-2500 kategória (biztosításban).
Értelem szerűen ST200 csak 2495ccm lehet, mert 2000. 01. hótól van csak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:23:52 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 22:20:10
Vazz, azok a vezetékek (3 csati). Gyújtás, ECU, lambda, meg a többi kacat.
aszontam én is...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:26:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.01 kedd, 22:11:33
ha misi aláírásában ráklikkelsz a linkre, megtalálod a blogot, amiben leírja kalandjait, többek között a szívósor pucolást is.
LoL, azt tudtam, hogy blogol, de nem is figyeltem, hogy már mennyi mindent "kőbe vésett".
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:26:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.01 kedd, 22:17:13
ez eszembe sem jutott. azt hittem nem bontja meg a motorokat....
Pedig de. Tavaly nyáron 3 is volt nála bontva.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:29:45 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.02.01 kedd, 21:54:23
astor,hát ott se voltál...vagy voltál?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:30:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.01 kedd, 22:18:03
pfff
...ezt sem tudtam
én se.itt kérdeztem a boltos sráctól,hogy merről vannak,de nem árulta el.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:34:01 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 22:22:42
V6 1994-1999 2544ccm
V6 1999. 3/4 év- 2000. 10. 2495 ccm.
Azért, mert akkor jelent meg nyugaton a korábbi 2000-3000 kategória helyett a 2000-2500 kategória (biztosításban).
Értelem szerűen ST200 csak 2495ccm lehet, mert 2000. 01. hótól van csak.
na,megint eggyel több infó.Csak milyen régi infót szorít ki a fejemből?Egyáltalán ki az a doktor of?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:37:45 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 22:34:01
na,megint eggyel több infó.Csak milyen régi infót szorít ki a fejemből?Egyáltalán ki az a doktor of?
Olvasd el arabul.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2011.02.01 kedd, 22:42:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 22:29:45
astor,hát ott se voltál...vagy voltál?
nem, de a vidijót láttam. az is elég volt, hogy emlékezetes legyen.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2011.02.01 kedd, 23:09:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 22:37:45
Olvasd el arabul.
mit?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:28:55 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.01 kedd, 23:09:40
mit?
A nickemet, vazz.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:32:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.02 szerda, 10:28:55
A nickemet, vazz.
elolvastam.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2011.02.02 szerda, 10:49:30 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.01 kedd, 19:18:14
Fhaszomatmár ebbe az elbaxott fórumba! Ki a ***öm üzemelteti ezt? Nézzen már fel egyszer a postimage.org-ra!
Trehány banda!
Hogy nem tudod használni a galériát, vagy egy saját ftp-t(talán egyszerűbb lenne). Te doki.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2011.02.02 szerda, 13:45:08 »
Idézetet írta: Joe - 2011.02.02 szerda, 10:49:30
Hogy nem tudod használni a galériát, vagy egy saját ftp-t(talán egyszerűbb lenne). Te doki.
Ne nézzé', tévézzé!
Naplózva
Toffi88
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:27:25 »
nah, hogy ma is írjak valamit....VALAMI....
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:38:58 »
Épp azon gondolkoztam, hogy lehetne valami jó kis hangot kihozni a verdából. Most ugye úgy néz ki a kipuffom, hogy leömlő-3.kati-gázgyorsító patron-hátul egy csöndes dob. Mi változna ha kidobnám a 3. katit meg a hátsó dobot, és csak a patron hagynám meg hátul 1-1 oldali kivezetéssel? Vagy jobb hátra azért 1-1 dob, esetleg 1 hátsó dob és abból kétoldalra kivezetés? Igazából jobb lenne ha hangosabb lenne, elbas*ztam amikor a leghalkabb dobot kértem, bár akkor sokat mentem vidékre azt nem akartam h szétnyomja a fejem a morgás, de most, h szinte hobbiautóként van a verda, jó lenne valami jó hangos "V" hangot kihozni.
Jelenleg így szolgál:
http://www.youtube.com/watch?v=USXSrTXqdho
Meg azzal hogy kiveszem a katit, elvileg mégjobban előjön az a "rötyögés" ami ha magasabb fordulaton leveszem a gázról a lábam és csak motorfék van?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 22:42:43 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:39:46 »
Tök jó, hogy így felpörgött ez a topic az utóbbi időben.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:48:37 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 22:38:58
Épp azon gondolkoztam, hogy lehetne valami jó kis hangot kihozni a verdából. Most ugye úgy néz ki a kipuffom, hogy leömlő-3.kati-gázgyorsító patron-hátul egy csöndes dob. Mi változna ha kidobnám a 3. katit meg a hátsó dobot, és csak a patron hagynám meg hátul 1-1 oldali kivezetéssel? Vagy jobb hátra azért 1-1 dob, esetleg 1 hátsó dob és abból kétoldalra kivezetés? Igazából jobb lenne ha hangosabb lenne, elbas*ztam amikor a leghalkabb dobot kértem, bár akkor sokat mentem vidékre azt nem akartam h szétnyomja a fejem a morgás, de most, h szinte hobbiautóként van a verda, jó lenne valami jó hangos "V" hangot kihozni.
Jelenleg így szolgál:
http://www.youtube.com/watch?v=USXSrTXqdho
Meg azzal hogy kiveszem a katit, elvileg mégjobban előjön az a "rötyögés" ami ha magasabb fordulaton leveszem a gázról a lábam és csak motorfék van?
Fekusznak vannak sima csövek hátul dobok nélkül. nézegess kicsit vissza, képet is rakott fel róla.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:50:01 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.25 kedd, 06:32:18
Bár egyszer már mutattam, az enyém ilyen:
http://kepfeltoltes.hu/view/100419/251785277K_p5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:50:46 »
Idézetet írta: Fekusz - 2011.01.20 csütörtök, 22:14:08
Ahogy már régebben írtam, nekem le lett vágva a 2 hátsó dob, középre került egy Y , és csak cső megy hátra, két sportvéggel a végén. Nagyon dícsérik a hangját, és szerintem sem túlzás, pont jó.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2011.02.02 szerda, 22:57:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.02 szerda, 22:50:46
Hát mondjuk ha nincs hátul plusz súly az is jó dolog, akkor ezekszerint neki elől kati meg középdob gondolom megmaradt.
Hát a katalizátort mindenféleképpen ki akarom szedetni, úgyis van belőle 3
legalább elvileg rotyogósabb lesz, és akkor hátra csak cső fog menni 2 oldalra, egyedül a gázgyorsítót tartom meg.
Hmm. Hülyeséget kérdezek: A vég az hang szempontjából ér valamit? Mármint az olyan amibe van háló. Mert ha "csak" dísz, akkor ha a katit kiszedetem és széthúzom a csövet hátsó keréknél, akkor úgyis megtudom h jó hangja lesz é vagy sem.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 23:00:29 írta Kuk3sz
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:01:05 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 22:57:11
Hát mondjuk ha nincs hátul plusz súly az is jó dolog, akkor ezekszerint neki elől kati meg középdob gondolom megmaradt.
Hát a katalizátort mindenféleképpen ki akarom szedetni, úgyis van belőle 3
legalább elvileg rotyogósabb lesz, és akkor hátra csak cső fog menni 2 oldalra, egyedül a gázgyorsítót tartom meg.
a katalizátor nálam ki van szedve. igazából, ha jó hangot akar az ember kihozni nagy átmérőjű csöveket kellene használni.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:04:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.02 szerda, 23:01:05
a katalizátor nálam ki van szedve. igazából, ha jó hangot akar az ember kihozni nagy átmérőjű csöveket kellene használni.
Nah ezaz amihez sajna nem értek, mert több helyen olvastam, hogyha nagyobb átmérőjű a rendszer akkor hogy ne fogja vissza a motort hozzá kell íratni egy chipet, ami optimalizálja a nagyobb rendszerhez az ideális keveréket. Vagy ez is csak egy, a tanulságos magyar népmesék közül?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:13:52 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 23:04:54
Nah ezaz amihez sajna nem értek, mert több helyen olvastam, hogyha nagyobb átmérőjű a rendszer akkor hogy ne fogja vissza a motort hozzá kell íratni egy chipet, ami optimalizálja a nagyobb rendszerhez az ideális keveréket. Vagy ez is csak egy, a tanulságos magyar népmesék közül?
ez mondjuk egy külön tudomány...
a nagyobb átmérő egyébként nem fojtja a motort, éppen ellenkezőleg. könnyebben öblít. persze ennek is megvan a hátulütője. mivel a mi autónkban van 2 lamda is. ennek a működésébe bekeverhet a megbontott gyári rendszer...
na innentől tudomány a dolog...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
34
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ