Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:42:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213269 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:04:48 »

ajajj...lehet most lenyakaztok....bocsika vigyor3

http://index.hu/video/?s=tag:mos%C3%B3g%C3%A9p
most ezmiez?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:09:05 »

mosógépteszt vigyor3

a drága miele nyes
Naplózva
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:21:53 »

pl. ez a bontó szerintetek mit tud? érdemes itt vásárolni, vagy az az e-bayes dolog az igazi heppi....

http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:22:50 »

mosógépteszt vigyor3

a drága miele nyes
azt látom, de miért van itt a v6-ban?
elvesztettem a fonalat valahol? mert nem látom az összefüggést...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:26:06 »

nincs is összefüggés...ez az én hóbortom....a mosógépek vigyor3


Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:34:27 »

pl. ez a bontó szerintetek mit tud? érdemes itt vásárolni, vagy az az e-bayes dolog az igazi heppi....

http://fordbonto.bolt.hu/BMon.HTML
hát,ez lényegében a cromax bontós részlege.Ennél olcsóbban kapsz bontott cuccot mk2-től.Max. annyi az előnye,hogy kötelezően garanciát kell adniuk az alkatrészekre.Viszont ha nem igazolod számlával,fényképpel,videóval,hogy szakszerűen,szakszervízben szerelték be,akkor annyi.Ergo abba nem kötnek bele,amibe nem akarnak...
Naplózva
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:39:27 »

ahha...értem...hát igen...ez a bizonyos garancia....videóval igazolni? aztapecsa....
Naplózva
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:43:15 »

tényleg....most azt nem értem, hogy nézegettem hasznaltauto.hun a gépeket és láttam, hogy 2000es évjáratú, 2544ccm....ezeket a mocikat nem csak 96ig gyártották?
húúú, pedig már szó volt itt róla.....ha jól emlékszem...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:45:23 »

Melyiket cserézné? 3-as 5ezer, a mellette lévő 3 ezer, a felső nagy (2-es) nem tom mennyi. Mindegyik cserélhető egyenként. Nekem van 3-as és a felette lévő, de "azt nem használhatják". taps

Helló.

Erről a képről a számok jelentését le tudná valaki írni.

Azzal tisztában vagyok hogy a 2-es a vezérmű teng, a 3-as az feszitő görg, a 4-es föteng és a többi?

Mi az 5 és az 1 ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:43:10 írta Joe » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:45:34 »

tényleg....most azt nem értem, hogy nézegettem hasznaltauto.hun a gépeket és láttam, hogy 2000es évjáratú, 2544ccm....ezeket a mocikat nem csak 96ig gyártották?
húúú, pedig már szó volt itt róla.....ha jól emlékszem...
az enyém is ilyen...és ez 99-es...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:49:30 »

Helló.

Erről a képről a számok jelentését le tudná valaki írni.

Azzal tisztában vagyok hogy a 2-es a vezérmű teng, a 3-as az feszitő görg, a 4-es föteng és a többi?

Mi az 5 és az 1 ?
hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.01 kedd, 20:58:20 írta misi107 » Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2011.02.01 kedd, 20:59:50 »

azért még eladod?

Továbbra is az a terv. Az az igazság, hogy voltam egy-két helyen, és beszámítják, ezzel nincs gond, csak kéne valami, amit veszek helyette. Namost körülnéztem, és összesen két autót találtam(a neten), ami konkrétan szóba jöhetett, de mindkettő elkelt már. Kicsit rugalmasabb hozzáállással találtam még egyet, amit ma meg is néztem. Ha meglesz minden papír, lesz kezes, és nem viszik addig el, akkor megveszem. Ha nem jön össze, akkor várok, amíg találok megfelelő utódot, addig meg gurulok tovább a V6-tal. Így, hogy végre újra jól megy, nem is rossz opció. vigyor3 De legkésőbb nyár elejéig lecserélem. Azt még meglátom, hogy meghírdetem-e.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:01:54 »

Továbbra is az a terv. Az az igazság, hogy voltam egy-két helyen, és beszámítják, ezzel nincs gond, csak kéne valami, amit veszek helyette. Namost körülnéztem, és összesen két autót találtam(a neten), ami konkrétan szóba jöhetett, de mindkettő elkelt már. Kicsit rugalmasabb hozzáállással találtam még egyet, amit ma meg is néztem. Ha meglesz minden papír, lesz kezes, és nem viszik addig el, akkor megveszem. Ha nem jön össze, akkor várok, amíg találok megfelelő utódot, addig meg gurulok tovább a V6-tal. Így, hogy végre újra jól megy, nem is rossz opció. vigyor3 De legkésőbb nyár elejéig lecserélem. Azt még meglátom, hogy meghírdetem-e.
na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt... vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:23:39 »

na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt... vigyor3
egészen a hálóig?  eplus2 taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:24:46 »

hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:
az egyes az szerintem a két ovál csati.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:27:18 »

Melyiket cserézné? 3-as 5ezer, a mellette lévő 3 ezer, a felső nagy (2-es) nem tom mennyi. Mindegyik cserélhető egyenként. Nekem van 3-as és a felette lévő, de "azt nem használhatják". taps

Há szerintem vagy a 3-as, vagy a mellette lévő. Ha lehet cserézni ilyen 4-5 ezer Ft körül az jó, mert a 3-ast kompletten 27 ezer a cromaxnál, azért volt ez a "pánik" nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:43:43 írta Joe » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:32:32 »

Há szerintem vagy a 3-as, vagy a mellette lévő. Ha lehet cserézni ilyen 4-5 ezer Ft körül az jó, mert a 3-ast kompletten 27 ezer a cromaxnál, azért volt ez a "pánik" nyes

az érdekelne engem is. mert ezért nem cseréltem még szíjat. ha felraktam volna, tuti elszáll a feszítő...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:40:46 »

Amúgy azon gondolkoztam, hogy pár napja itt téma volt ez a szívósor, meg rücskös, meg retkes a torok ohne áramlás és olyat nem lehet-e csinálni, hogy a szívósor ugye pucolós, de a szívócsonkot belülről nem lehetne valahogy kipucolni? Gondolok itt olyanra, h pl. fúróba beledugok egy flexibilis szárat drótkorong véggel és azt könyékig betolom a csonkba annak lehet valami értelme? Vagy tök lényegtelen elbas*ni rá egy csomó időt, mer max én fogom tudni, h 3 percig tiszta belülről és érezhetően semmi változás nem fog történni?
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:53:25 »

na,ez a lényeg.Ha meg elgurulsz még vele kunmadarasra,akkor száguldhatunk egyet együtt... vigyor3

 Én sosem szoktam száguldani... nyes Őszinte leszek, nincs sok esélye, hogy ott legyek. Spórolok, amennyit tudok...a következő verdára. smile
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2011.02.01 kedd, 21:54:23 »

egészen a hálóig?  eplus2 taps

 nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:11:33 »

Amúgy azon gondolkoztam, hogy pár napja itt téma volt ez a szívósor, meg rücskös, meg retkes a torok ohne áramlás és olyat nem lehet-e csinálni, hogy a szívósor ugye pucolós, de a szívócsonkot belülről nem lehetne valahogy kipucolni? Gondolok itt olyanra, h pl. fúróba beledugok egy flexibilis szárat drótkorong véggel és azt könyékig betolom a csonkba annak lehet valami értelme? Vagy tök lényegtelen elbas*ni rá egy csomó időt, mer max én fogom tudni, h 3 percig tiszta belülről és érezhetően semmi változás nem fog történni?
ha misi aláírásában ráklikkelsz a linkre, megtalálod a blogot, amiben leírja kalandjait, többek között a szívósor pucolást is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:15:26 »

hol ennyi?

Hát a V6-osok hivatalos angol beszállítójánál. (Mk2)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:16:58 »

hát,ez lényegében a cromax bontós részlege.Ennél olcsóbban kapsz bontott cuccot mk2-től.Max. annyi az előnye,hogy kötelezően garanciát kell adniuk az alkatrészekre.Viszont ha nem igazolod számlával,fényképpel,videóval,hogy szakszerűen,szakszervízben szerelték be,akkor annyi.Ergo abba nem kötnek bele,amibe nem akarnak...

Pesti kómax Krisztől veszi a cuccost. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:17:13 »

Hát a V6-osok hivatalos angol beszállítójánál. (Mk2)
ez eszembe sem jutott. azt hittem nem bontja meg a motorokat....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:18:03 »

Pesti kómax Krisztől veszi a cuccost. integet2
pfff  wow1 ...ezt sem tudtam taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:20:10 »

hát,a 2-es éppenséggel a szervoszivattyú tárcsája,volt szerencsém megismerkedni vele.Az 5. a generátor helye,az 1? na,azt nem tudom...de megkeresem,mielőtt drof beír valami disznóságot...de egyáltalán,van ott bármilyen tárcsa?nameg a klíma hiányzik a képről.
de ez alapján az egyes mást jelöl:

Vazz, azok a vezetékek (3 csati). Gyújtás, ECU, lambda, meg a többi kacat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 10:45:19 írta Joe » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:22:42 »

az enyém is ilyen...és ez 99-es...

V6 1994-1999 2544ccm
V6 1999. 3/4 év- 2000. 10. 2495 ccm.

Azért, mert akkor jelent meg nyugaton a korábbi 2000-3000 kategória helyett a 2000-2500 kategória (biztosításban).

Értelem szerűen ST200 csak 2495ccm lehet, mert 2000. 01. hótól van csak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:23:52 »

Vazz, azok a vezetékek (3 csati). Gyújtás, ECU, lambda, meg a többi kacat.
aszontam én is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:26:06 »

ha misi aláírásában ráklikkelsz a linkre, megtalálod a blogot, amiben leírja kalandjait, többek között a szívósor pucolást is.

LoL, azt tudtam, hogy blogol, de nem is figyeltem, hogy már mennyi mindent "kőbe vésett". nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:26:58 »

ez eszembe sem jutott. azt hittem nem bontja meg a motorokat....

Pedig de. Tavaly nyáron 3 is volt nála bontva.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:29:45 »

nyes
astor,hát ott se voltál...vagy voltál?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:30:58 »

pfff  wow1 ...ezt sem tudtam taps
én se.itt kérdeztem a boltos sráctól,hogy merről vannak,de nem árulta el.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:34:01 »

V6 1994-1999 2544ccm
V6 1999. 3/4 év- 2000. 10. 2495 ccm.

Azért, mert akkor jelent meg nyugaton a korábbi 2000-3000 kategória helyett a 2000-2500 kategória (biztosításban).

Értelem szerűen ST200 csak 2495ccm lehet, mert 2000. 01. hótól van csak.
na,megint eggyel több infó.Csak milyen régi infót szorít ki a fejemből?Egyáltalán ki az a doktor of?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:37:45 »

na,megint eggyel több infó.Csak milyen régi infót szorít ki a fejemből?Egyáltalán ki az a doktor of?

Olvasd el arabul. vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2011.02.01 kedd, 22:42:35 »

astor,hát ott se voltál...vagy voltál?
nem, de a vidijót láttam. az is elég volt, hogy emlékezetes legyen. taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2011.02.01 kedd, 23:09:40 »

Olvasd el arabul. vigyor3
mit?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2011.02.02 szerda, 10:28:55 »

mit?

A nickemet, vazz.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2011.02.02 szerda, 10:32:11 »

A nickemet, vazz.
elolvastam.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2011.02.02 szerda, 10:49:30 »

Fhaszomatmár ebbe az elbaxott fórumba! Ki a ***öm üzemelteti ezt? Nézzen már fel egyszer a postimage.org-ra!
Trehány banda!

Hogy nem tudod használni a galériát, vagy egy saját ftp-t(talán egyszerűbb lenne). Te doki. eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2011.02.02 szerda, 13:45:08 »

Hogy nem tudod használni a galériát, vagy egy saját ftp-t(talán egyszerűbb lenne). Te doki. eplus2

Ne nézzé', tévézzé! hehe
Naplózva
Toffi88
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:27:25 »

nah, hogy ma is írjak valamit....VALAMI....

Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:38:58 »

Épp azon gondolkoztam, hogy lehetne valami jó kis hangot kihozni a verdából. Most ugye úgy néz ki a kipuffom, hogy leömlő-3.kati-gázgyorsító patron-hátul egy csöndes dob. Mi változna ha kidobnám a 3. katit meg a hátsó dobot, és csak a patron hagynám meg hátul 1-1 oldali kivezetéssel? Vagy jobb hátra azért 1-1 dob, esetleg 1 hátsó dob és abból kétoldalra kivezetés? Igazából jobb lenne ha hangosabb lenne, elbas*ztam amikor a leghalkabb dobot kértem, bár akkor sokat mentem vidékre azt nem akartam h szétnyomja a fejem a morgás, de most, h szinte hobbiautóként van a verda, jó lenne valami jó hangos "V" hangot kihozni.Cheesy
Jelenleg így szolgál: http://www.youtube.com/watch?v=USXSrTXqdho  vigyor3
Meg azzal hogy kiveszem a katit, elvileg mégjobban előjön az a "rötyögés" ami ha magasabb fordulaton leveszem a gázról a lábam és csak motorfék van? eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 22:42:43 írta Kuk3sz » Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:39:46 »

Tök jó, hogy így felpörgött ez a topic az utóbbi időben.   taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:48:37 »

Épp azon gondolkoztam, hogy lehetne valami jó kis hangot kihozni a verdából. Most ugye úgy néz ki a kipuffom, hogy leömlő-3.kati-gázgyorsító patron-hátul egy csöndes dob. Mi változna ha kidobnám a 3. katit meg a hátsó dobot, és csak a patron hagynám meg hátul 1-1 oldali kivezetéssel? Vagy jobb hátra azért 1-1 dob, esetleg 1 hátsó dob és abból kétoldalra kivezetés? Igazából jobb lenne ha hangosabb lenne, elbas*ztam amikor a leghalkabb dobot kértem, bár akkor sokat mentem vidékre azt nem akartam h szétnyomja a fejem a morgás, de most, h szinte hobbiautóként van a verda, jó lenne valami jó hangos "V" hangot kihozni.Cheesy
Jelenleg így szolgál: http://www.youtube.com/watch?v=USXSrTXqdho  vigyor3
Meg azzal hogy kiveszem a katit, elvileg mégjobban előjön az a "rötyögés" ami ha magasabb fordulaton leveszem a gázról a lábam és csak motorfék van? eplus2
Fekusznak vannak sima csövek hátul dobok nélkül. nézegess kicsit vissza, képet is rakott fel róla.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:50:01 »

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:50:46 »

Ahogy már régebben írtam, nekem le lett vágva a 2 hátsó dob, középre került egy Y , és csak cső megy hátra, két sportvéggel a végén. Nagyon dícsérik a hangját, és szerintem sem túlzás, pont jó.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2011.02.02 szerda, 22:57:11 »



Hát mondjuk ha nincs hátul plusz súly az is jó dolog, akkor ezekszerint neki elől kati meg középdob gondolom megmaradt.
Hát a katalizátort mindenféleképpen ki akarom szedetni, úgyis van belőle 3 eplus2 legalább elvileg rotyogósabb lesz, és akkor hátra csak cső fog menni 2 oldalra, egyedül a gázgyorsítót tartom meg.  eplus2
Hmm. Hülyeséget kérdezek: A vég az hang szempontjából ér valamit? Mármint az olyan amibe van háló. Mert ha "csak" dísz, akkor ha a katit kiszedetem és széthúzom a csövet hátsó keréknél, akkor úgyis megtudom h jó hangja lesz é vagy sem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.02 szerda, 23:00:29 írta Kuk3sz » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:01:05 »

Hát mondjuk ha nincs hátul plusz súly az is jó dolog, akkor ezekszerint neki elől kati meg középdob gondolom megmaradt.
Hát a katalizátort mindenféleképpen ki akarom szedetni, úgyis van belőle 3 eplus2 legalább elvileg rotyogósabb lesz, és akkor hátra csak cső fog menni 2 oldalra, egyedül a gázgyorsítót tartom meg.  eplus2
a katalizátor nálam ki van szedve. igazából, ha jó hangot akar az ember kihozni nagy átmérőjű csöveket kellene használni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:04:54 »

a katalizátor nálam ki van szedve. igazából, ha jó hangot akar az ember kihozni nagy átmérőjű csöveket kellene használni.

Nah ezaz amihez sajna nem értek, mert több helyen olvastam, hogyha nagyobb átmérőjű a rendszer akkor hogy ne fogja vissza a motort hozzá kell íratni egy chipet, ami optimalizálja a nagyobb rendszerhez az ideális keveréket. Vagy ez is csak egy, a tanulságos magyar népmesék közül?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:13:52 »

Nah ezaz amihez sajna nem értek, mert több helyen olvastam, hogyha nagyobb átmérőjű a rendszer akkor hogy ne fogja vissza a motort hozzá kell íratni egy chipet, ami optimalizálja a nagyobb rendszerhez az ideális keveréket. Vagy ez is csak egy, a tanulságos magyar népmesék közül?
ez mondjuk egy külön tudomány...
a nagyobb átmérő egyébként nem fojtja a motort, éppen ellenkezőleg. könnyebben öblít. persze ennek is megvan a hátulütője. mivel a mi autónkban van 2 lamda is. ennek a működésébe bekeverhet a megbontott gyári rendszer...
na innentől tudomány a dolog...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.