Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217259 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:18:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.02 szerda, 23:13:52
ez mondjuk egy külön tudomány...
a nagyobb átmérő egyébként nem fojtja a motort, éppen ellenkezőleg. könnyebben öblít. persze ennek is megvan a hátulütője. mivel a mi autónkban van 2 lamda is. ennek a működésébe bekeverhet a megbontott gyári rendszer...
na innentől tudomány a dolog...
Nah ezaz amit nem értek. Hogy értetted a 2-t? Leömlőnként 2, vagy összesen 2? Mer ez is érdekes, hogy van aki azt írta, hogy neki a leömlőkatalizátor előtt meg után is van egy, de nálam is ha jól láttam speciel "csak" 1-1 van rögtön kati előtt a csonknál, mondjuk, hogy utána mekkora csövön jön ki a cucc azt nem tom mi alapján érzékeli.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:37:50 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 23:18:58
Nah ezaz amit nem értek. Hogy értetted a 2-t? Leömlőnként 2, vagy összesen 2? Mer ez is érdekes, hogy van aki azt írta, hogy neki a leömlőkatalizátor előtt meg után is van egy, de nálam is ha jól láttam speciel "csak" 1-1 van rögtön kati előtt a csonknál, mondjuk, hogy utána mekkora csövön jön ki a cucc azt nem tom mi alapján érzékeli.
1-1 van. 60-as csövek vannak a v6 alatt, ha jól emlékszem. nem azt érzékeli, hogy mekkora csövön jön, hanem az égéstermék összetételét érzékeli. ha könnyebben öblít a rendszer, nem "torlódik" fel benne a kipifgáz. így azt érzékeli, hogy szegény a keverék és az ecu elkezd rátolni naftát. így a fogyi drasztikusan megnőhet, miközben a teljesítmény csökken, mert belefolytja a motort a benyába és képtelen elégetni optimálisan.
ez mondjuk a józan paraszti eszem szüleménye, ne vedd készpénznek . van nálam okosabb itt, aki majd kiigazít, ha hülyeséget beszélek.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:42:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.02 szerda, 23:37:50
1-1 van. 60-as csövek vannak a v6 alatt, ha jól emlékszem. nem azt érzékeli, hogy mekkora csövön jön, hanem az égéstermék összetételét érzékeli. ha könnyebben öblít a rendszer, nem "torlódik" fel benne a kipifgáz. így azt érzékeli, hogy szegény a keverék és az ecu elkezd rátolni naftát. így a fogyi drasztikusan megnőhet, miközben a teljesítmény csökken, mert belefolytja a motort a benyába és képtelen elégetni optimálisan.
ez mondjuk a józan paraszti eszem szüleménye, ne vedd készpénznek . van nálam okosabb itt, aki majd kiigazít, ha hülyeséget beszélek.
Jah értem, mint pl egy csúszdánál ha van 5 darab nagyobb darab ember akkor a 6. kb 10 perc múlva fog sorra kerülni, viszont ha van 5 vékony fürge fiú, akkor a 6. is hamarabb fog sorra kerülni, ezáltal a csúszda mester is meg tudja saccolni, hogy 3 perc múlva mehet el hamburgerezni vagy 10 perc múlva. És ha nem úgy jön össze ideges lesz.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2011.02.02 szerda, 23:44:25 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 23:42:39
Jah értem, mint pl egy csúszdánál ha van 5 darab nagyobb darab ember akkor a 6. kb 10 perc múlva fog sorra kerülni, viszont ha van 5 vékony fürge fiú, akkor a 6. is hamarabb fog sorra kerülni, ezáltal a csúszda mester is meg tudja saccolni, hogy 3 perc múlva mehet el hamburgerezni vagy 10 perc múlva. És ha nem úgy jön össze ideges lesz.
valami ilyesmi
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 06:57:09 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 22:57:11
Hát mondjuk ha nincs hátul plusz súly az is jó dolog, akkor ezekszerint neki elől kati meg középdob gondolom megmaradt.
Hát a katalizátort mindenféleképpen ki akarom szedetni, úgyis van belőle 3
legalább elvileg rotyogósabb lesz, és akkor hátra csak cső fog menni 2 oldalra, egyedül a gázgyorsítót tartom meg.
Hmm. Hülyeséget kérdezek: A vég az hang szempontjából ér valamit? Mármint az olyan amibe van háló. Mert ha "csak" dísz, akkor ha a katit kiszedetem és széthúzom a csövet hátsó keréknél, akkor úgyis megtudom h jó hangja lesz é vagy sem.
Eredetileg csak meg akartam szabadulni a 2 hátsó dobtól, és szebb hangot akartam. A terv egy vagy két sportdob volt. A műhelyben azt mondták, ők semmiképp nem is nyúlnának a katalizátorhoz, mert ha kiderül, bevonják az engedélyüket... Szóval, felmerült bennem, mi lenne, ha nem is lennének dobok. A hátsó lengőkarok között elvágták a csövet, és lekerült a 2 hátsó dob. Mentem így egy kört, és tetszett, ezért döntöttem úgy, hogy megspórolom a dobok árát, és csak cső lesz. Amikor felkerültek a csövek, az kicsit finomított a hangján, így pont jó, nekem nagyon bejön. A sportvégek csak dísznek vannak, hogy mutasson is valahogy a dolog...
Itt csináltattam a III. kerületben:
http://www.kipufogo.hu/welcome.html
Úgy emlékszem, kb 33eFt-ba került mindenestől. Szépen meg vannak hajlítva a csövek, szépek a hegesztések, le lett festve feketére, és szépen bele lett vágva a hátsó lökösbe. És talán 2 óra alatt meg is volt. Persze hazavittem a régi dobokat is (tele voltak vízzel), amiket eladok, ha valaki barkácsolni akar.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 08:14:48 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 23:18:58
Nah ezaz amit nem értek. Hogy értetted a 2-t? Leömlőnként 2, vagy összesen 2? Mer ez is érdekes, hogy van aki azt írta, hogy neki a leömlőkatalizátor előtt meg után is van egy,
Aki ezt írta, az annyit ért ehhez a motorhoz, meg az autókhoz általában, mint a jó édes anyám. Semenyit.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 09:49:10 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 08:14:48
Aki ezt írta, az annyit ért ehhez a motorhoz, meg az autókhoz általában, mint a jó édes anyám. Semenyit.
vazze,én se értettem hozzá,amíg ide nem jöttem kérdezősködni,meg utánaolvasni meg képezni magam.Egy autó mégse repülőgép...én meg azoknak a szerelésére készültem.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 10:24:47 »
Helló.
Fekusz majd tudsz képeket felrakni
, nha meg persze hangot is
,
kíváncsi lenék, hogy most vajon milyen hangja van, előre is köszönöm.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 10:30:10 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2011.02.03 csütörtök, 10:24:47
Helló.
Fekusz majd tudsz képeket felrakni
, nha meg persze hangot is
,
kíváncsi lenék, hogy most vajon milyen hangja van, előre is köszönöm.
képet rakott fel, tegnap idéztem éppen azt a hsz-t amiben van kép a lényegről.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 11:03:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 10:30:10
képet rakott fel, tegnap idéztem éppen azt a hsz-t amiben van kép a lényegről.
na,nekem valami ilyen hang kellene,hogy legyen....
http://www.youtube.com/watch?v=uEkHXJRZxhA&feature=related
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 16:29:24 írta misi107
»
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 12:19:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 11:03:53
na,nekem valami ilyen hang kellene,hogy legyen....
[urhttp://www.youtube.com/watch?v=uEkHXJRZxhA&feature=related][/url]
Hát ehhez hiányzik legalább 2 henger minimum még 2.5 de inkább 3.2 liter, hengerenkénti leömlő, X vagy H pipe kipu...
Volt Camarom. Imádtam. Az 5 literes volt de a hang mindennel felért
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 12:30:49 írta Nyiri
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 13:05:33 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 09:49:10
vazze,én se értettem hozzá,amíg ide nem jöttem kérdezősködni,meg utánaolvasni meg képezni magam.Egy autó mégse repülőgép...én meg azoknak a szerelésére készültem.
Ez rendben is van. Akkor van a baj, ha ilyen hozzá nem értők adnak tanácsokat azoknak, akik szeretnének hozzá érteni.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:16:07 »
A mai napon megállapítást nyert,hogy elrepedt a csuklóm-mégis.Jövő hét péntekig gipsz.ba...meg...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:18:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 17:16:07
A mai napon megállapítást nyert,hogy elrepedt a csuklóm-mégis.Jövő hét péntekig gipsz.ba...meg...
drakula!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 17:23:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 17:18:43
drakula!
kösz...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:26:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 11:03:53
na,nekem valami ilyen hang kellene,hogy legyen....
http://www.youtube.com/watch?v=uEkHXJRZxhA&feature=related
Ilyen hangot egy injektoros autóból sohasem fogsz kihozni.
Ilyet viszont bármikor:
http://www.youtube.com/watch?v=1iwJWPna4Eo
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:28:53 »
Meg ilyet is:
http://www.youtube.com/watch?v=pdi8tHbmAdc
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 18:53:26 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 18:28:53
Meg ilyet is:
http://www.youtube.com/watch?v=pdi8tHbmAdc
az ódisosem volt a szívem csücske.A kollegámnak is véhatos van,amikor ott voltunk kipróbáltam.Hát,nagyobb,hosszabb,meg ódi,de azon kívül egy tetűlassú batár.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 19:20:50 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 18:53:26
az ódisosem volt a szívem csücske.A kollegámnak is véhatos van,amikor ott voltunk kipróbáltam.Hát,nagyobb,hosszabb,meg ódi,de azon kívül egy tetűlassú batár.
az a6-nak konkrétan kisebb a tengelytávja, mint a mondinak...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:19:09 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 18:28:53
Meg ilyet is:
http://www.youtube.com/watch?v=pdi8tHbmAdc
Nem megye rosszul az ódi, de a crown-nak 100x szebb hangja van.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:26:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 19:20:50
az a6-nak konkrétan kisebb a tengelytávja, mint a mondinak...
lehet,de az eleje-hátulja hosszabb (szerintem)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:27:35 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 20:19:09
Nem megye rosszul az ódi, de a crown-nak 100x szebb hangja van.
hát igen..azok a jó kis karburátoros motorok...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 20:58:47 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.02 szerda, 22:57:11
A vég az hang szempontjából ér valamit? Mármint az olyan amibe van háló. Mert ha "csak" dísz, akkor ha a katit kiszedetem és széthúzom a csövet hátsó keréknél, akkor úgyis megtudom h jó hangja lesz é vagy sem.
Dehogy ér.
Kati és hátsó dobok nélkül sem lesz igazán hangos, amíg a gyári középdob alatta van. Alapjáraton nemlesz szép tagolt sem, viszont terhelésen már egész más ahelyzet
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:12:41 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.02 szerda, 23:01:05
a katalizátor nálam ki van szedve. igazából, ha jó hangot akar az ember kihozni nagy átmérőjű csöveket kellene használni.
Inkább az a helyzet, h a nagyobb átmérőjű csövekkel inkább ércesebb, repedtebb hangot lehet elérni. Na meg persze a csökkent fojtás miatt pár lóerőt is lehet veszíteni. És nem a lambdaszondák miatt, mert azok miatt sosem lesz olyan dús a keverék, hogy problémát okozzon (sokminden más jellel dolgozik az ecu, a lambda ennyit nem számít, pláne h mindig csak nagyon rövid ideig korrigál, akkor amikor hirtelen jobban le van nyomva a gázpedál minthogy szükséges lenne a full benya -> pl emelkedőn fel). Szóval a nagyobb csőátmérő miatt feltorlódik a lelassó gáz a kipuffban, és ez visszafogja a motort. Ráadásul a kipufogó szelepek is károsodhatnak, mert közvetlenül utánuk még túl könnyen kiáramlanak a gázok, és így némi benzin is kifelé gyullad (vagy legalábis biznyos fordulatszámon, amikor éppen nem fojt a rosszul áramló gáz)...
És a csipsztuning még édeskevés ahhoz, h nagyobb csőátmérőt tegyen alá valaki
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 21:23:31 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:35:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 21:12:41
Inkább az a helyzet, h a nagyobb átmérőjű csövekkel inkább ércesebb, repedtebb hangot lehet elérni. Na meg persze a csökkent fojtás miatt pár lóerőt is lehet veszíteni. És nem a lambdaszondák miatt, mert azok miatt sosem lesz olyan dús a keverék, hogy problémát okozzon (sokminden más jellel dolgozik az ecu, a lambda ennyit nem számít, pláne h mindig csak nagyon rövid ideig korrigál, akkor amikor hirtelen jobban le van nyomva a gázpedál minthogy szükséges lenne a full benya -> pl emelkedőn fel). Szóval a nagyobb csőátmérő miatt feltorlódik a lelassó gáz a kipuffban, és ez visszafogja a motort. Ráadásul a kipufogó szelepek is károsodhatnak, mert közvetlenül utánuk még túl könnyen kiáramlanak a gázok, és így némi benzin is kifelé gyullad (vagy legalábis biznyos fordulatszámon, amikor éppen nem fojt a rosszul áramló gáz)...
És a csipsztuning még édeskevés ahhoz, h nagyobb csőátmérőt tegyen alá valaki
Így van. A nagyobb átmérő a növelt befecskendezéshez kell, ha több az égéstermék és így a gáz.
Csipsztuning, ez jó!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:36:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 18:28:53
Meg ilyet is:
http://www.youtube.com/watch?v=pdi8tHbmAdc
Mindkettő vérpezsdítő, de ha már V6 topik, akkor egy VQ35-ös gépezet is had szólaljon meg
Sztem az egyik legszebb hangú konstrukció, ami itt szól:
http://www.youtube.com/watch?v=quxSAjIbrJ0
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:42:28 »
Ez nem az előbb linkelt szép trombitáló hang, de így is szépen kiadja a V6-os jellegzetes hangját, és ilyen hangzásra van is esélyünk, h kihozzuk, mert több Mondeot hallottam már ami pont így szólt. Nekem is konkréten ez a célom: 1:15-től nyomassátok, ahogy megindul!
http://www.youtube.com/watch?v=ZR3MrBeFgos
Ez ugyanilyen jellegű ->
http://www.youtube.com/watch?v=-PsebphGe6w
--> 0:40nél ahogy megáll, az az alapjárat amit kikell hozni
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 21:47:06 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 21:59:53 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 21:36:00
Mindkettő vérpezsdítő, de ha már V6 topik, akkor egy VQ35-ös gépezet is had szólaljon meg
Sztem az egyik legszebb hangú konstrukció, ami itt szól:
http://www.youtube.com/watch?v=quxSAjIbrJ0
akkor ezt nézdd meg, ebben is olyan lesz
http://karotta.blog.hu/
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:16:40 »
maradjunk a mi motorunknál:
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=C5NCsrLNouI&feature=related
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 22:27:03 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:33:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 22:16:40
maradjunk a mi motorunknál:
http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=C5NCsrLNouI&feature=related
Hát igen, azt a fehéret régen agyon hallgattam, nagyonjó hangja van
Csak attol félek, hogy ezt a hangzást kihozni alapjáraton, csak túl üres rendszerrel lehetne elérni, ami nagyobb fordulatszámon már nembizti, h szép :S De aztán lehet, hogy 1 vagy 2 megfelelő kipudobbal el lehet érni mégis enélkül, ebben reménykedek, 1 hónapon belül remélem eljutok idáig. A hátsólöki már megvan krisztiántol
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 22:38:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 21:42:28
Ez nem az előbb linkelt szép trombitáló hang, de így is szépen kiadja a V6-os jellegzetes hangját, és ilyen hangzásra van is esélyünk, h kihozzuk, mert több Mondeot hallottam már ami pont így szólt. Nekem is konkréten ez a célom: 1:15-től nyomassátok, ahogy megindul!
http://www.youtube.com/watch?v=ZR3MrBeFgos
Ez ugyanilyen jellegű ->
http://www.youtube.com/watch?v=-PsebphGe6w
--> 0:40nél ahogy megáll, az az alapjárat amit kikell hozni
Ez a hang gusztustalan, repedtfazék, igénytelen boyracer tuning. Pont a V motor mély hangját tünteti el az idétlen, kiherélt ordításával. Arról nem is beszélve, hogy 5 perc után idegesítő, pályán meg egyenesen elviselhetetlen.
Ilyet csak pelyhedző zacsijú boyracerek használnak, aztán kinőnek belőle.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:02:12 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 21:36:00
Mindkettő vérpezsdítő, de ha már V6 topik, akkor egy VQ35-ös gépezet is had szólaljon meg
Sztem az egyik legszebb hangú konstrukció, ami itt szól:
http://www.youtube.com/watch?v=quxSAjIbrJ0
Hát igen ezek a Nismo motorok gyönyörűen szólnak.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:05:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 22:38:28
Ez a hang gusztustalan, repedtfazék, igénytelen boyracer tuning. Pont a V motor mély hangját tünteti el az idétlen, kiherélt ordításával. Arról nem is beszélve, hogy 5 perc után idegesítő, pályán meg egyenesen elviselhetetlen.
Ilyet csak pelyhedző zacsijú boyracerek használnak, aztán kinőnek belőle.
khm...ebben úgy néz ki egyetértünk...csak én nem mertem leírni...de az Istennek mindent lehet...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:08:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 20:58:47
Dehogy ér.
Kati és hátsó dobok nélkül sem lesz igazán hangos, amíg a gyári középdob alatta van. Alapjáraton nemlesz szép tagolt sem, viszont terhelésen már egész más ahelyzet
Ez tiszta, csakhogy nálam nincs középdob, helyette patron van, ami tudom semmit nem ér, de legalább így is kicsit hangosabb lett a kocsi, de én most nagy hangot akarok.
Főleg, hogy mostanában keveset használom a kocsit, így arra kis időre nyugodtan üvölthet, sőt még gyorsabbnak fogod hinni a kocsit.
De ez is milyen érdekes, haverom 1.2 16V Twingoja egész jól szalad, amióta meg még üvölt is mégjobbnak érződik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:09:33 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.03 csütörtök, 23:05:39
khm...ebben úgy néz ki egyetértünk...csak én nem mertem leírni...de az Istennek mindent lehet...
hál'isten
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:12:19 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:08:29
Ez tiszta, csakhogy nálam nincs középdob, helyette patron van, ami tudom semmit nem ér, de legalább így is kicsit hangosabb lett a kocsi, de én most nagy hangot akarok.
Főleg, hogy mostanában keveset használom a kocsit, így arra kis időre nyugodtan üvölthet, sőt még gyorsabbnak fogod hinni a kocsit.
De ez is milyen érdekes, haverom 1.2 16V Twingoja egész jól szalad, amióta meg még üvölt is mégjobbnak érződik.
ki tudod próbálni te is. a katalizátor elötti csatlakozót lekötöd és tádám...már hallgathatod is a nagyhangot. onnan, ha üres cső megy hátra már tudsz mihez viszonyítani...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:15:27 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 23:12:19
ki tudod próbálni te is. a katalizátor elötti csatlakozót lekötöd és tádám...már hallgathatod is a nagyhangot. onnan, ha üres cső megy hátra már tudsz mihez viszonyítani...
Jah ugyanezt ezt írtam tegnap, kati kidob, hátul lecsatol azt hallgatóz, csak azt nem tudtam, hogy ha a cső végére teszek hálós véget az valamit szépít e rajta, vagy igazából tök mind1, csak akkor miért van a végbe is ilyen hálócucc?
Kati előtt nem merem levenni, mert egyszer mikor leszakadt a kipuffom pár napig úgy jártam, hogy konkrétan a váltó alatt volt a kipuff vége, vagyis volt 3db katalizátorom és ennyi nah az volt a nemegyszerű. Egyik utazótársam emgjegyezte, h aztkur*a a gigámba érzem a morgást.
De mindent összevetve csúnya volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 23:17:37 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:16:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.03 csütörtök, 22:38:28
Ez a hang gusztustalan, repedtfazék, igénytelen boyracer tuning. Pont a V motor mély hangját tünteti el az idétlen, kiherélt ordításával. Arról nem is beszélve, hogy 5 perc után idegesítő, pályán meg egyenesen elviselhetetlen.
Ilyet csak pelyhedző zacsijú boyracerek használnak, aztán kinőnek belőle.
Hát nemhinném h egy ilyen kaliberű több100 lóerősre épített sportkocsit suhanc sutyerák 18 évesek hajtanának
Elsősorban én az alapjárat illetve kisfordulaton terhelésre hallható rész miatt linkeltem, és mint mondtam ez benne a para, h magas fordulaton nem biztos h szép lesz, és ennék a motornál, ami nekünk van, csak ilyenre van esély, igazán szép, és egyszerre viszonylag hangos hangzás ki van lőve.. Ennél a típusnál nemigazán volt ez szempont a tervezésnél sajna.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:18:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 23:16:49
Hát nemhinném h egy ilyen kaliberű több100 lóerősre épített sportkocsit suhanc sutyerák 18 évesek hajtanának
Elsősorban én az alapjárat illetve kisfordulaton terhelésre hallható rész miatt linkeltem, és mint mondtam ez benne a para, h magas fordulaton nem biztos h szép lesz, és ennék a motornál, ami nekünk van, csak ilyenre van esély, igazán szép, és egyszerre viszonylag hangos hangzás ki van lőve.. Ennél a típusnál nemigazán volt ez szempont a tervezésnél sajna.
Hát nekem ha így menne, meg ekkorákat prüszkölne váltáskor, azért meg bírnék békélni ezzel a hanggal.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:20:51 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:02:12
Hát igen ezek a Nismo motorok gyönyörűen szólnak.
(A Nismo egy Nissanra szakosodott tunercég)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:21:29 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 23:20:51
(A Nismo egy Nissanra szakosodott tunercég)
Jó hát tudom, de jobban hangzik.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:21:31 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:18:48
Hát nekem ha így menne, meg ekkorákat prüszkölne váltáskor, azért meg bírnék békélni ezzel a hanggal.
Jaja, itt nem az volt a szempont, h minden forudlaton szép hangja legyen
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:22:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 23:20:51
(A Nismo egy Nissanra szakosodott tunercég)
hát,nekem ez akkor sem áll össze a mondeoval.Azt hiszem,szerzek valami spéci karburátort....
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:22:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 23:21:31
Jaja, itt nem az volt a szempont, h minden forudlaton szép hangja legyen
Amúgy Rocco, te a Dinamitosokkal ütteted ki a katit?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:24:50 »
Jó kis kompresszoros Contour:
http://www.youtube.com/watch?v=kH8zX2mMKW4
Bár ahogy hallom nincs a legjobb formában a motor, viszont hangra nem olyan rossz és szépet szisszen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:26:51 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:15:27
Jah ugyanezt ezt írtam tegnap, kati kidob, hátul lecsatol azt hallgatóz, csak azt nem tudtam, hogy ha a cső végére teszek hálós véget az valamit szépít e rajta, vagy igazából tök mind1, csak akkor miért van a végbe is ilyen hálócucc?
Kati előtt nem merem levenni, mert egyszer mikor leszakadt a kipuffom pár napig úgy jártam, hogy konkrétan a váltó alatt volt a kipuff vége, vagyis volt 3db katalizátorom és ennyi nah az volt a nemegyszerű. Egyik utazótársam emgjegyezte, h aztkur*a a gigámba érzem a morgást.
De mindent összevetve csúnya volt.
akkor ne akarj üres rendszert. a háló meg azért van a végben, mert kis csövekre szokták húzni és ne látszon, hogy egy 30-as csőre van ráhúzva egy kéményvég. meg ha parkolsz, ne rakjanak fészket benne a verebek
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:30:23 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.03 csütörtök, 23:26:51
akkor ne akarj üres rendszert. a háló meg azért van a végben, mert kis csövekre szokták húzni és ne látszon, hogy egy 30-as csőre van ráhúzva egy kéményvég. meg ha parkolsz, ne rakjanak fészket benne a verebek
Felőlem lehet üres a rendszer, engem nem basztatnak a szomszédok, hogyha hangos az autó, csak repedtfazék ne legyen, meg ne rezonáljon be a kasztni ha véletlen 3 ezer fölé pörgetem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:34:01 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:22:09
Amúgy Rocco, te a Dinamitosokkal ütteted ki a katit?
Jaja, 6ezerér kivágták, csövet szépen behegesztetteka helyére, majd katit meg átvették tőlem 15.000-ért egy katalizátorátvevőhelyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 23:37:41 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:38:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.03 csütörtök, 23:34:01
Jaja, 6ezerér kivágták (vagy8?), csövet szépen behegesztetteka helyére, majd katit meg átvették tőlem 15.000-ért egy katalizátorátvevőhelyen.
Ha hétvégén sikerül autószerelnem, akkor jövőhéten asszem meglátogatom őket egy katikivágás erejéig.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2011.02.03 csütörtök, 23:39:31 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.03 csütörtök, 23:30:23
Felőlem lehet üres a rendszer, engem nem ***tatnak a szomszédok, hogyha hangos az autó, csak repedtfazék ne legyen, meg ne rezonáljon be a kasztni ha véletlen 3 ezer fölé pörgetem.
hallottad volna tavaly karácsonykor a piros autómat.Kivágta a szerelő a kat-ot és csöveket hegesztett be helyette átmenetileg,hogy az ünnepek alatt tudjam használni.Mintha egy hk. belsejében ültünk volna...nyáron amikor elvittem a gyereket egy próbaútra gyakorlatilag megkukult,annyira félt.Mert "apuci,nem gondoltam,hogy ilyen hangos..." Van róla videó,majd felrakom a youtubra.
Naplózva
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ