Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217275 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:56:56 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 22:52:57
Na ma nem tudtam videjót csinálni kívülről, mert most hoztak haza, de holnap délelőtt megyünk edzeni, ott van nagy parkoló azt onnan majd prezentálok valami hangorkánt.
még nincs késő...csinálhatsz most is...a hang terjed sötétben is
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:58:04 »
De valahogy nem bírok betelni ezzel a hanggal.
Csak nemtudom, mintha nem menne úgy mint eddig, vagy csak bebeszélem magamnak? Az befolyásolhatja a gyorsulást, hogy hátul stabrúd felett, ahol gyárilag van a "bilincs" ott szedtem le a kipuffot, és az onnan kijövő gáz, gyakorlatilag beleütközik a pótkerékdobba? Mondjuk hosszú távon nem marad így, sztem max 1-2 hét azt kap hátra Y-nal csövet oldalanként 1-1 véggel.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:01:39 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 22:56:56
még nincs késő...csinálhatsz most is...a hang terjed sötétben is
Persze, terjed, de ha most kimegyek beindítom, megrúgdosom (az autót, nem a szomszédokat
) a szomszédaim holnap letépik a tökömet.
De úgyis mindjárt itt a holnap, azt max 12 óra környékén kaptok hangos videót.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:04:41 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 22:58:04
De valahogy nem bírok betelni ezzel a hanggal.
Csak nemtudom, mintha nem menne úgy mint eddig, vagy csak bebeszélem magamnak? Az befolyásolhatja a gyorsulást, hogy hátul stabrúd felett, ahol gyárilag van a "bilincs" ott szedtem le a kipuffot, és az onnan kijövő gáz, gyakorlatilag beleütközik a pótkerékdobba? Mondjuk hosszú távon nem marad így, sztem max 1-2 hét azt kap hátra Y-nal csövet oldalanként 1-1 véggel.
remélem, nem kevered a tankot a pótkerékkel, mert az biza műjanyag..az nem nagyon szereti a pörzsölőt
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:09:03 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 23:04:41
remélem, nem kevered a tankot a pótkerékkel, mert az biza műjanyag..az nem nagyon szereti a pörzsölőt
Neem, neem, a tank az mesze van, amikor katalizátor utántól nem volt kipuff akkor közelebb volt.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:10:14 »
Különbenis, jól néz ki amikor a kipuffból kijön a lángcsóva, nálam max a kocsi alól jöhetne ki, kicsit nagy hanggal kísérve.
Bár akkor csak 1 jönne, és lehet nem ennék ennyire vidám.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2011.02.11 péntek, 23:39:10 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.11 péntek, 22:55:59
Akkor ezt kapd ki:
csak nem vagyok olyan hülye...csak egy kicsit...nem csak az autó szervizelését ***ták el,de még a kezelési is rossz...a következő oldala már jó...
Na,akkor ez is egyedi?De ha nem veszed észre a villanást,nekem a büdös életben fel nem tűnik,hogy el van nyomtatva...úgyhogy:
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.11 péntek, 23:45:27 írta misi107
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2011.02.12 szombat, 00:05:56 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.11 péntek, 22:58:04
sztem max 1-2 hét azt kap hátra Y-nal csövet oldalanként 1-1 véggel.
Az kb 20-30ezer körül lesz vég nélkül mi? Én remélem azért 20bol megcsinálják valahol, véget meg megpróbálok vágatni valami olyan cégnél, ahol árulnak rozsdamentes acél csöveket (aztán majd felpolírozom). Ezt még ki kell nyomoznom. Csak mert a kipufogó végként árult csődarabok túl drágák (majdnem mint egy komplett dob), meg amúgy is sima 90es vágott végű megoldásban gondolkozom.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2011.02.12 szombat, 00:09:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.12 szombat, 00:05:56
Az kb 20-30ezer körül lesz vég nélkül mi? Én remélem azért 20bol megcsinálják valahol, véget meg megpróbálok vágatni valami olyan cégnél, ahol árulnak rozsdamentes acél csöveket (aztán majd felpolírozom). Ezt még ki kell nyomoznom. Csak mert a kipufogó végként árult csődarabok túl drágák (majdnem mint egy komplett dob), meg amúgy is sima 90es vágott végű megoldásban gondolkozom.
Amikor nekem kellett a szívósorhoz cső,bementem egy vasboltba,levágtak x métert,hazavittem,flex elő (jó 4 korong is kellett hozzá...)polír és annyi.Vagy ez nemjó?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:02:22 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.12 szombat, 00:09:48
Amikor nekem kellett a szívósorhoz cső,bementem egy vasboltba,levágtak x métert,hazavittem,flex elő (jó 4 korong is kellett hozzá...)polír és annyi.Vagy ez nemjó?
Sima vas nem jó. Rozsdamentes acél kéne. Vagy krómacél.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:03:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.12 szombat, 11:02:22
Sima vas nem jó. Rozsdamentes acél kéne.
50-es átmérőnél 2200ft/m áron találtam az első ilyen helyen
ui igaz ez saválló cső volt, de szerintem az is jó nektek
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.12 szombat, 11:05:15 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:04:23 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.12 szombat, 11:02:22
Sima vas nem jó. Rozsdamentes acél kéne.
Én se sima vascsövet vettem,hanem pont azt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:12:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.12 szombat, 11:04:23
Én se sima vascsövet vettem,hanem pont azt.
Értem, akkor ezekszerint nem nagy kihívás találni. Rákeresve sok találat jön ki különféle csöveket forgalmazó cégekről is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:23:44 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.12 szombat, 11:12:23
Értem, akkor ezekszerint nem nagy kihívás találni. Rákeresve sok találat jön ki különféle csöveket forgalmazó cégekről is.
De szerintem a barkácsáruházakban is kapsz méretre vágva.baumax stb...én a cromaxnál egyetlen egyszer rendeltem kipufogó véget a cimbi 2.0-ásához.Amikor megjött még az eladó is csodálkozott rajta.Szimpla cső,valami 4e ft körüli árral (kb. 20 cm volt....) Aztán visszaküldte...gondolom a falvastagság az,ami nem mindegy,a vékonyabb jobban rezonál mint a vastag.Trükközhetsz vele csak ne sztrítracsingos tuningszuzuki legyen belőle....
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:21:44 »
sziasztok!most költözöm budapestre a 18kerbe.ha tud vki a közelben egy jo szerelöt aki ért is a v6-os autohoz nem aranyáron dolgozik stb a mondeok nagymestere annak a telszámát szivesen venném.elöre is köszi!!
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:32:52 »
Na csináltam állóhelyzetben rugdosós videjót de hát eléggé fhos lett.
http://www.youtube.com/watch?v=F7cKaE5NQKA
Élőben teljesen más. Plusz fújt a szél, próbáltunk elé állni, de hát ez lett belőle.
Hétfőn haverokkal kanbuli, úgyhogy ha jó idő lesz, lesz videódömping.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2011.02.12 szombat, 16:18:51 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.12 szombat, 14:32:52
Na csináltam állóhelyzetben rugdosós videjót de hát eléggé fhos lett.
http://www.youtube.com/watch?v=F7cKaE5NQKA
Élőben teljesen más. Plusz fújt a szél, próbáltunk elé állni, de hát ez lett belőle.
Hétfőn haverokkal kanbuli, úgyhogy ha jó idő lesz, lesz videódömping.
Nem olyan vészes. Sőt. SZerintem jó lett.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 02:09:05 »
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i11.html
http://racebits.org/index.php?main_page=product_info&products_id=547
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 02:14:18 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:26:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 02:09:05
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i11.html
http://racebits.org/index.php?main_page=product_info&products_id=547
Az alvázszám alapján történő adatlekérésnek (etis...) mennyire lehet hinni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:29:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.13 vasárnap, 11:26:08
Az alvázszám alapján történő adatlekérésnek (etis...) mennyire lehet hinni?
annak elvileg lehet, az a ford rendszerét használja, de lehetnek benne tévedések.
mit találtál benne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 12:10:10 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 02:09:05
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i11.html
http://racebits.org/index.php?main_page=product_info&products_id=547
Részbitc.orgon 200 fontér y-nal egész jó az ár, kérdés, hogy mennyi a behozatal.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 12:36:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.13 vasárnap, 11:29:56
annak elvileg lehet, az a ford rendszerét használja, de lehetnek benne tévedések.
mit találtál benne??
Hát,az első autóm nem stimmel egészen.Jobbkormányosnak hozza (bal volt),klíma nélkül (gyári manuális),angol forgalomba helyezéssel (olasz,minden papírt megkaptam hozzá,bónuszban a szerelő bontott ki belőle egy rakat olasz lírát is...) Angol rendszámot is kihozott,bár az szerintem semmit nem jelent.Ez inkább csak érdekes,mert réges-rég bontóban pihen...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 12:41:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.13 vasárnap, 12:36:05
Hát,az első autóm nem stimmel egészen.Jobbkormányosnak hozza (bal volt),klíma nélkül (gyári manuális),angol forgalomba helyezéssel (olasz,minden papírt megkaptam hozzá,bónuszban a szerelő bontott ki belőle egy rakat olasz lírát is...) Angol rendszámot is kihozott,bár az szerintem semmit nem jelent.Ez inkább csak érdekes,mert réges-rég bontóban pihen...
na ez már egészen nagy hiba
akkor fordéknál írták el annó...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 14:04:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.13 vasárnap, 12:41:58
na ez már egészen nagy hiba
akkor fordéknál írták el annó...
vagy kicserélték a kasztnit...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 14:12:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 14:04:41
vagy kicserélték a kasztnit...
nem hiszem,mert az meg nem érte volna meg.Ráadásul az volt az egyetlen olyan autóm,amin tényleg nem gányoltak semmit,mert magyarországon nem is volt forgalomba helyezve (azt hiszem ehhez nem kell kommentár...) Gyakorlatilag csak a négy gumit lopták le róla a kereskedésben (vagy aki behozta),a többihez nem nyúltak.Nepper meg nem cserél kasztnit,meg kormányt,meg mindent...ja, a színe az stimmel...bár a véhatra meg "benzinkék" a magyar szín...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 16:34:44 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.12 szombat, 14:32:52
Na csináltam állóhelyzetben rugdosós videjót de hát eléggé fhos lett.
http://www.youtube.com/watch?v=F7cKaE5NQKA
Élőben teljesen más. Plusz fújt a szél, próbáltunk elé állni, de hát ez lett belőle.
Hétfőn haverokkal kanbuli, úgyhogy ha jó idő lesz, lesz videódömping.
Hát ez így nem az igazi
Ugyhogy majd dobjál jó minőségűt, meg kívülről felvett kigyorsítást mindneképp!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 18:32:38 »
Rocco!
ha jól emlékszem, te kerestél megoldást a lámpa plexi polírozásra.
http://www.youtube.com/watch?v=_t1RBw0IGXA
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 18:42:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 18:32:38
Rocco!
ha jól emlékszem, te kerestél megoldást a lámpa plexi polírozásra.
http://www.youtube.com/watch?v=_t1RBw0IGXA
Igen, de úgy, hogy nem én csinálom, hanem valaki akinek megvannak az eszközei és tapasztalata hozzá. Nem akarok se törni, gányolni, sem azt, hogy utólag párásodjon, vagy ne legyen fullosan felpolríozva.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 18:46:24 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.13 vasárnap, 18:42:34
Igen, de úgy, hogy nem én csinálom, hanem valaki akinek megvannak az eszközei és tapasztalata hozzá. Nem akarok se törni, gányolni, sem azt, hogy utólag párásodjon, vagy ne legyen fullosan felpolríozva.
ehhez nem kell leszedni. így párásodni sem fog...3 féle papír kell hozzá, meg egy szivacskorong. az utolsó műveletben használt pasztát fogkrémmel is lehet pótolni..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 18:58:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 18:46:24
ehhez nem kell leszedni. így párásodni sem fog...3 féle papír kell hozzá, meg egy szivacskorong. az utolsó műveletben használt pasztát fogkrémmel is lehet pótolni..
Jah igen, de szeretném a belső foncsort is a szokásos módon feketíteni egyúttal.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:38:15 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 02:09:05
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i11.html
http://racebits.org/index.php?main_page=product_info&products_id=547
Nautilust 1 éve linkeltem kb. Azért nem jau, mert a lambda csak 1 henger gázát nézi 3 helyett. Rossz helyre tervezték. A másik jau, Ebayes cucc.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 21:42:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.13 vasárnap, 21:38:15
Nautilust 1 éve linkeltem kb. Azért nem jau, mert a lambda csak 1 henger gázát nézi 3 helyett. Rossz helyre tervezték. A másik jau, Ebayes cucc.
és a turbósításról mi a véleménye doktot úr?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 23:34:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.13 vasárnap, 21:42:33
és a turbósításról mi a véleménye doktot úr?
Megoldható, csal nem rentábilis. Eaton kompresszort érdemes akkor már betenni. Óccó, jó és a vízpumpa tengelyére pont passzol. Ígye:
http://www.youtube.com/watch?v=BCrPt2UjHF4
http://www.youtube.com/watch?v=1TzqAvnf2ec
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 01:08:17 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.13 vasárnap, 23:34:32
Megoldható, csal nem rentábilis. Eaton kompresszort érdemes akkor már betenni. Óccó, jó és a vízpumpa tengelyére pont passzol. Ígye:
http://www.youtube.com/watch?v=BCrPt2UjHF4
http://www.youtube.com/watch?v=1TzqAvnf2ec
Az helyes megállapítás, hogy egy ilyen M45-ös kompresszorral való feltöltéshez nem kell belenyúlni a motorba (dugattyú, főtengely...), és azért odadob egy 40-50 lovat?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:30:04 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.14 hétfő, 01:08:17
Az helyes megállapítás, hogy egy ilyen M45-ös kompresszorral való feltöltéshez nem kell belenyúlni a motorba (dugattyú, főtengely...), és azért odadob egy 40-50 lovat?
Az a helyes megállíptás, hogy 0.4-0.5 bar töltést elbír a szerkezet beavatkozás nélkül. Ez a motor jelenlegi állapotától függően lehet 10-50 plusz lóerő is.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 11:14:11 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.14 hétfő, 09:30:04
Az a helyes megállíptás, hogy 0.4-0.5 bar töltést elbír a szerkezet beavatkozás nélkül. Ez a motor jelenlegi állapotától függően lehet 10-50 plusz lóerő is.
Akkor a jelenlegi állapot mellett lemondok róla.Nehéz szívvel,dehát meg kellett hoznom ezt a döntést...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:06:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.14 hétfő, 09:30:04
Az a helyes megállíptás, hogy 0.4-0.5 bar töltést elbír a szerkezet beavatkozás nélkül. Ez a motor jelenlegi állapotától függően lehet 10-50 plusz lóerő is.
Hát én rá nem tenném erre a motorra, örülök ha normál használat mellett például nem égeti át a HF tömítést...
Na meg a kompresszor már kis fordulaton tölt, ellenben a turbóval, így előbbivel szerintem nemigazán lehet továbbra is ésszerű fogyasztással eljárni...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:57:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.02.14 hétfő, 14:06:18
Hát én rá nem tenném erre a motorra, örülök ha normál használat mellett például nem égeti át a HF tömítést...
Na meg a kompresszor már kis fordulaton tölt, ellenben a turbóval, így előbbivel szerintem nemigazán lehet továbbra is ésszerű fogyasztással eljárni...
erre találták ki a németek sok-sok évtizeddel ezelőtt azt,hogy csak padlógáznál kapcsol be a kompresszor.De nekem ez a vízpumpáról levett meghajtás nemigazán tűnik jónak,mert akkor baromi masszív pumpa kell hozzá,hogy elbírja.
Naplózva
Gery06
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:42:11 »
Ma néztem meg egy Ghia v6-os automata kombi Mondeot és nagyon tetszett ( Tökéletesen váltott az automata és nem rángatott sehol sem.Na de ki tudja,hogy meddig
)
A hátsó kerékívnél kicsit rozsdás,de ez sok mondeoról elmondható. Javító ívvel orvosolni lehet.
Nem tudom,hogy mi hiba lehet egy V6-os motornál. Irtatok valami MAF-ot vagy micsodát,de az fogalmam sincs,hogy micsoda. Mi ez?
Más hiba nem lehet?
A szervo szivattyú-ból kijövő csőnek a végéből kicsit folyik az olaj,de szerintem ez nem a szervszivattyú hibája mivel nem abból folyik.
Lehet,hogy holnap megnézem egy szerelő haverommal,de jó lenne ha írnátok még olyan hiba listát ami a V6 vagy az egész Mondeo-ra vonatkozik átnézéskor.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:24:54 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.02.14 hétfő, 15:42:11
Ma néztem meg egy Ghia v6-os automata kombi Mondeot és nagyon tetszett ( Tökéletesen váltott az automata és nem rángatott sehol sem.Na de ki tudja,hogy meddig
)
A hátsó kerékívnél kicsit rozsdás,de ez sok mondeoról elmondható. Javító ívvel orvosolni lehet.
Nem tudom,hogy mi hiba lehet egy V6-os motornál. Irtatok valami MAF-ot vagy micsodát,de az fogalmam sincs,hogy micsoda. Mi ez?
Más hiba nem lehet?
A szervo szivattyú-ból kijövő csőnek a végéből kicsit folyik az olaj,de szerintem ez nem a szervszivattyú hibája mivel nem abból folyik.
Lehet,hogy holnap megnézem egy szerelő haverommal,de jó lenne ha írnátok még olyan hiba listát ami a V6 vagy az egész Mondeo-ra vonatkozik átnézéskor.
hát,ha visszaolvasol írtunk már jópárszor.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:41:29 »
Idézetet írta: Gery06 - 2011.02.14 hétfő, 15:42:11
Ma néztem meg egy Ghia v6-os automata kombi Mondeot és nagyon tetszett ( Tökéletesen váltott az automata és nem rángatott sehol sem.Na de ki tudja,hogy meddig
)
A hátsó kerékívnél kicsit rozsdás,de ez sok mondeoról elmondható. Javító ívvel orvosolni lehet.
Nem tudom,hogy mi hiba lehet egy V6-os motornál. Irtatok valami MAF-ot vagy micsodát,de az fogalmam sincs,hogy micsoda. Mi ez?
Más hiba nem lehet?
A szervo szivattyú-ból kijövő csőnek a végéből kicsit folyik az olaj,de szerintem ez nem a szervszivattyú hibája mivel nem abból folyik.
Lehet,hogy holnap megnézem egy szerelő haverommal,de jó lenne ha írnátok még olyan hiba listát ami a V6 vagy az egész Mondeo-ra vonatkozik átnézéskor.
Nosza itt az egész este, lesz időd megnézés előtt visszaolvasni.
Leírtunk mindent. Legalább 3x.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 17:52:10 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.14 hétfő, 14:57:32
erre találták ki a németek sok-sok évtizeddel ezelőtt azt,hogy csak padlógáznál kapcsol be a kompresszor.De nekem ez a vízpumpáról levett meghajtás nemigazán tűnik jónak,mert akkor baromi masszív pumpa kell hozzá,hogy elbírja.
Ezt most honnan olvasod?
Abszolúte nem kell hozzá erősebb pumpa, alig van ellenállása a kompresszornak. Csak a tengely kivezetést-meghosszabbítást kell megoldani és kész is.
Az akksit kell áttenni a csomiba és pont bepasszol az M45-ös. Ez megvan 70-100e-ből (találni 300-400 fontért) és semmi módosítást nem igényel. Ellenben a turbóval, ami ugye 300-400e alsó hangon és nagyon nehezen fér be, módosítani kell szoftvert és hardvert egyaránt, a hőterhelés meg óriási.
@Rocco: a kompresszor nem termel számottevő hulladékhőt, mivel önmagát hűti és nem forró gáz pörgeti fel. A fogyit meg abszolúte nem dobja meg, mivel alulról tol és elősegíti a rugalmas városi autózást, az alacsonyabb fordulatot. Abban a tartományban, ahol a plusz fogyi számottevő lesz (4000 felett) ez már alig tol.
Sokkal egyszerűbb, gazdaságosabb és olcsóbb, mint a turbósítás.
A turbó csak azért lett elterjedtebb, mert a dízlikhez ígyis-úgyis kellett gyártani és olcsóbb volt, mint külön csinálni a benyásokhoz a kompresszort. Nézd meg, hogy hol jelent meg először a kompresszor! (ámerika, ahol nincsenek - nem voltak - dízelek és az európai Mergák, ahol meg nem számított a felár).
Én a chip+kompresszor mellett szavazok a turbóval szemben erre a motorra nézve. 250 ló gyerekjáték lenne 150e-ből. Többet tudna a turbó (300LE+) de milyen áron? Meg ugye 250LE-nél többet első kerék úgysem tud átvinni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 18:37:19 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.14 hétfő, 17:52:10
@Rocco: a kompresszor nem termel számottevő hulladékhőt, mivel önmagát hűti és nem forró gáz pörgeti fel. A fogyit meg abszolúte nem dobja meg, mivel alulról tol és elősegíti a rugalmas városi autózást, az alacsonyabb fordulatot. Abban a tartományban, ahol a plusz fogyi számottevő lesz (4000 felett) ez már alig tol.
Sokkal egyszerűbb, gazdaságosabb és olcsóbb, mint a turbósítás.
Én a chip+kompresszor mellett szavazok a turbóval szemben erre a motorra nézve. 250 ló gyerekjáték lenne 150e-ből. Többet tudna a turbó (300LE+) de milyen áron? Meg ugye 250LE-nél többet első kerék úgysem tud átvinni.
Hát mondasz valamit, de azért szerintem 250 paci az már odaverne ennek a konstrukciónak, ott már sok gyenge láncszem adódhat. Én mindenesetre nem kockáztatok.. Pl a csapágyak azért nem valószínű, hogy sokáig élveznék a plusz hirtelen erőteljes nagy terheléseket, még ha csak 4000rpm alatt is. Meg tény, hogy a kompi nem termel hőt igazán, de a motor jelentősen többet, ha rugva van neki. Talán azért éredemes lenne valamit okoskodni mellé a hűtéssel, pl vízjáratokat felbővíteni, nagyobb vízpumpa, motor mögé plussz levegő..
Egyébként vezérlést, üzemanyagellátást azért csak hozzá kell ehhez lőni gondolom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 18:42:13 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:00:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.14 hétfő, 17:52:10
Ezt most honnan olvasod?
Abszolúte nem kell hozzá erősebb pumpa, alig van ellenállása a kompresszornak. Csak a tengely kivezetést-meghosszabbítást kell megoldani és kész is.
Az akksit kell áttenni a csomiba és pont bepasszol az M45-ös. Ez megvan 70-100e-ből (találni 300-400 fontért) és semmi módosítást nem igényel. Ellenben a turbóval, ami ugye 300-400e alsó hangon és nagyon nehezen fér be, módosítani kell szoftvert és hardvert egyaránt, a hőterhelés meg óriási.
@Rocco: a kompresszor nem termel számottevő hulladékhőt, mivel önmagát hűti és nem forró gáz pörgeti fel. A fogyit meg abszolúte nem dobja meg, mivel alulról tol és elősegíti a rugalmas városi autózást, az alacsonyabb fordulatot. Abban a tartományban, ahol a plusz fogyi számottevő lesz (4000 felett) ez már alig tol.
Sokkal egyszerűbb, gazdaságosabb és olcsóbb, mint a turbósítás.
A turbó csak azért lett elterjedtebb, mert a dízlikhez ígyis-úgyis kellett gyártani és olcsóbb volt, mint külön csinálni a benyásokhoz a kompresszort. Nézd meg, hogy hol jelent meg először a kompresszor! (ámerika, ahol nincsenek - nem voltak - dízelek és az európai Mergák, ahol meg nem számított a felár).
Én a chip+kompresszor mellett szavazok a turbóval szemben erre a motorra nézve. 250 ló gyerekjáték lenne 150e-ből. Többet tudna a turbó (300LE+) de milyen áron? Meg ugye 250LE-nél többet első kerék úgysem tud átvinni.
Ez igaz,amit írsz.De azért egy-két dolgot ne felejts már el.Ez egy mechanikus kompresszor.Ami szép és jó.De,akkor is x fordulaton megy,ami tetszik-nem tetszik nem a vízpumpa számára találtak ki.A rendes kompresszor főtengelyről kapja a meghajtást,így-úgy amúgy v. külön elektromotor hajtja.Az amcsiknál azért ment a kompresszorozás,mert a hosszábban beépített öntöttvas motor gyakorlatilag mindent kibírt és nem voltak különböző korlátozások.Egyszerűen átvettek egy rakat dolgot a németektől a 2. vh után és ezzel máris utcahossznyi előnnyel indultak.Ezután nekik már egyszerűbb volt az alu motorra is kompresszort rakni,de azért ha rendesen megcsinálják,akkor azért ott is cserélnek egy-két dolgot.Az az előnye mindenféleképp megvan,hogy egyszerűbb beszerelni,de semmivel sem egyszerűbb a motort és a vezérlést is belőni hozzá.Márpedig mondjuk egy lehetséges-az általad írt-10-50 le helyett 20-30 le-t egy rendes szívó-kipufogó rendszerrel is meg lehet valósítani.És képzeld,nem amerikában indult el a kompresszorozás,hanem európában a két világháború között (anglia vs. németország aztán kiteljesedett a 2. vh alatt Messerschmitt vs. Spitfire témában.Aztán az amcsik meg lenyúltak minden német cuccot,de nem csak ezt)
Másrészt például a németek egészen a 2. vh végéig nem preferálták a dízel motort (ahogy a szövetségesek közül usa-gb sem),gyakorlatilag a tengeralattjárókban és egy-két hadihajó típusban használtak dízelmotort.A háború végén,amikor már egész egyszerűen nem volt annyi benzinjük álltak rá arra,hogy próbáltak-orosz mintára-dízelmotorokat nagy sorozatban gyártani.És most ne a jelenlegi agyonbonyolított motorokra gondolj,hanem a legegyszerűbb,legkevesebbet fogyasztó milliós darabszámban gyártható motorra.És,amint írtam,ehhez az oroszoktól vették a példát.Ott hamarabb gondoltak arra,hogy háborúban nem biztos,hogy mindig lesz benzin.Ezért létrehoztak olyan motorokat,amik mindennel elmentek,cserébe nagy volt a súlyuk és sokmindent kibírtak.Aztán jött a szép új dizlivilág...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 19:18:04 írta misi107
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:14:43 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.14 hétfő, 19:00:45
20-30 le-t egy rendes szívó-kipufogó rendszerrel is meg lehet valósítani.
A-aaa.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:21:33 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.02.14 hétfő, 19:00:45
Ez igaz,amit írsz.De azért egy-két dolgot ne felejts már el.Ez egy mechanikus kompresszor.Ami szép és jó.De,akkor is x fordulaton megy,ami tetszik-nem tetszik nem a vízpumpa számára találtak ki.A rendes kompresszor főtengelyről kapja a meghajtást,így-úgy amúgy v. külön elektromotor hajtja.Az amcsiknál azért ment a kompresszorozás,mert a hosszábban beépített öntöttvas motor gyakorlatilag mindent kibírt és nem voltak különböző korlátozások.Egyszerűen átvettek egy rakat dolgot a németektől a 2. vh után és ezzel máris utcahossznyi előnnyel indultak.Ezután nekik már egyszerűbb volt az alu motorra is kompresszort rakni,de azért ha rendesen megcsinálják,akkor azért ott is cserélnek egy-két dolgot.Az az előnye mindenféleképp megvan,hogy egyszerűbb beszerelni,de semmivel sem egyszerűbb a motort és a vezérlést is belőni hozzá.Márpedig mondjuk egy lehetséges-az általad írt-10-50 le helyett 20-30 le-t egy rendes szívó-kipufogó rendszerrel is meg lehet valósítani.És képzeld,nem amerikában indult el a kompresszorozás,hanem európában a két világháború között (anglia vs. németország aztán kiteljesedett a 2. vh alatt Messerschmitt vs. Spitfire témában.Aztán az amcsik meg lenyúltak minden német cuccot,de nem csak ezt)
Személyautókban az usa épített be először kompresszort. A német-angol vadászrepülők motorjait (csillagmotor) ne hasonlítsd egy V motorhoz, mert teljesen más konstrukció!
A kipuff tuning mennyiből lenne meg szerinted? Ugyan úgy 150e egy komoly rendszer.
0.5 bar-ig ezen a motoron semmit sem kell átalakítani, cserélni, felprogramozni.
A tengely probléma meg csak elméleti. A vízpumpa akkor is forog adott fordulaton, ha nincs rákötve semmi. Ugyanis azt is az első hengersor alsó tengelye hajtja. Ha a pumpa nem ott lenne, hanem a másik oldalon, akkor is ugyanannyit forogna mindkét oldal. Azzal, hogy hozzákötsz egy kompresszor tengelyt minimális ellenállással, azzal nem rövidül az élettartama számottevően. Max 100e helyett 90e-nél kell pumpát cserélni. A kompresszor rákötésével nem nő a fordulatszám, mivel a kompresszor nem hajt vissza, a fordulattartomány a pumpa csapágyánál mindig megegyezik a főtengely fordulatszámával (0-7000rpm), szal én itt nem látok gondot.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:43:29 »
Ja, benéztem, azok a gépek már nem csillagmotorosak. Akkó' nem szótam.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 19:59:55 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.14 hétfő, 19:21:33
Személyautókban az usa épített be először kompresszort. A német-angol vadászrepülők motorjait (csillagmotor) ne hasonlítsd egy V motorhoz, mert teljesen más konstrukció!
A kipuff tuning mennyiből lenne meg szerinted? Ugyan úgy 150e egy komoly rendszer.
0.5 bar-ig ezen a motoron semmit sem kell átalakítani, cserélni, felprogramozni.
A tengely probléma meg csak elméleti. A vízpumpa akkor is forog adott fordulaton, ha nincs rákötve semmi. Ugyanis azt is az első hengersor alsó tengelye hajtja. Ha a pumpa nem ott lenne, hanem a másik oldalon, akkor is ugyanannyit forogna mindkét oldal. Azzal, hogy hozzákötsz egy kompresszor tengelyt minimális ellenállással, azzal nem rövidül az élettartama számottevően. Max 100e helyett 90e-nél kell pumpát cserélni. A kompresszor rákötésével nem nő a fordulatszám, mivel a kompresszor nem hajt vissza, a fordulattartomány a pumpa csapágyánál mindig megegyezik a főtengely fordulatszámával (0-7000rpm), szal én itt nem látok gondot.
Nézzük,pl.messerschmitt gépek (a legnagyobb darabszámban gyártott német típuscsalád volt):
-motor:v12 db (daimler-benz )600-tól (alap,az évek folyamán változott a számozása,ahogy jöttek az újabb változatok)
-focke-wulf 1944-ig csillag,utána jumo v12,a Ju-87 Stuka kezdetektől jumo v12-vel
-az angol-usa legelterjedtebb motor:
-rolls-rollyce merlin-v12 (vadászoktól kezdve bombázókig millió egy variánsban)
-packard-v12
-allison-v12
stb...
oroszország:
-jak-mig vadászok,il csatarepülők v12 (feltöltött és anélkuli különböző mikulin v12 motorokkal)
A csillagmotor az amcsi és japán tengerészetnél terejdt el leginkább.Miért?Mert a repülőgéphordozókon kevesebb volt a helyigénye és jobban bírta a találatokat,másrészt egy-egy henger v. gyűrű sor hozzáadásával könnyebb volt növelni a teljesítményt a hely minimális növekedésével,másrészt ha csak magát a motort növelték a nagyobb teljesítményért,akkor sem kellett teljesen új repülőgépet kifejleszteni hozzá.Cserébe viszont rosszabb volt a légellenállása a nagy homlokfelület miatt.
Ha tetszik ha nem,a kipufogó jelentéktelen változtatása akár az emberek életén is múlhatott.Ha sokan kergették az embert,nem volt mindegy,hogy 1400 vagy 1500 lóval menekül.A német kompresszoros motorok 5e méter felett verhetetlenek voltak (állandó teljesítményt adott le a kompresszor és nem romlott a motor nagy magasságban sem-8-10e méter)a szövetséges és orosz vadászok mechanikus kétfokozatú töltős motorjai sokkal rosszabb teljesítményt nyújtottak.Főleg azért,mert nem tudták eltalálni a megfelelő sűrítést a különböző magasságokhoz,ezért megmaradtak ennél.A daimlernél megoldották,a junkers-jumónál nem tudták...hiába,a rivalizáció...A P-38 Lighting egyik változatánál,amit nagy magasságú vadásznak terveztek,próbáltak az amcsik a németekéhez hasonló cuccot építeni,de annyi motor robbant fel,hogy lemondtak róla.Aztán ezen kívül eléggé szerteágazó a különböző tervezők,gyártók megoldása,amik különböző koncepciókon alapult.
A németeké volt ezek mellett az első,nagy sorozatban gyártott injektoros motor (a többiek porlasztósok voltak és negatív terhelésnél kihagytak,végül az oroszok is átvették tőlük,az usa-angol tervezők nem),ami azt hiszem elég elterjedt lett mostanában,de egyelőre nincs sok köze a kompresszorhoz.
Szerintem ennyi elég belőle...
És Gottlieb Daimler is ott volt a szeren,amikor a kompreszorról volt szó...és ha nem versenyautó,hanem személyautó-bár ha ragaszkodsz hozzá,akkor legyen az is az és amerika beelőzött- a Mercedes gyártott sorozatban személyautót kompresszorral.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 20:50:52 írta misi107
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 21:09:53 »
Hú, de átcsaptunk itt jó kis töriórába.
Na csináltam ma videót, de hát nem hiszem el, a szél se fújt, a video HD, mégis recseg a hang:S
Mind1, valamit azért lehet hallani, most megy fel tubera utána linkelek.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 21:13:39 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.02.14 hétfő, 21:09:53
Hú, de átcsaptunk itt jó kis töriórába.
Na csináltam ma videót, de hát nem hiszem el, a szél se fújt, a video HD, mégis recseg a hang:S
Mind1, valamit azért lehet hallani, most megy fel tubera utána linkelek.
na,kíváncsi vagyok rá!Ez nem törióra,érvek csapnak össze pro és kontra...csakhát szélmalomharc egy olyan ellenféllel szemben,akinek folyamatosan ez hagyja el a száját (amerikai filmekből idézve):
TILTAKOZOM!TILTAKOZOM!TILTAKOZOM!
Naplózva
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ