Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:55:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214099 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1850 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:44:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:41:52
Hát eddig nem mozgott, de majd holnap belelesek. Azért nem értem, mert normál használat mellett, vagy úgy, hogy pl visszaszúrom 40-nél 2-be és kicsit meghúzatom úgy nem, csak ma hazafelé jövet kicsit elpattant a cérna, azt "kinyomtam a szemit". 1-es padló és kb 5 ezertől amíg nem váltottam pislákolt, ami felettébb idegesítő.
ja meg a feszszabályzót is lehet meg kellene nézetni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1851 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:46:55 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:43:50
Nemtudom, múltkor méricskéltem, és minden fogyasztó meg zene rátételekor se volt kevesebb a töltőfesz 13.7-nél.
Mondjuk akkor nem túrtam neki.
mint említettem vol, nem vagyok otthon ebben a témában, csak józan paraszti ésszel gondolkodom és próbálok ötletelni.
nem tudom, milyen tünetei vannak a generátor kopásnak, meg azt sem tudom, hogy mi lehet az oka, ha magas fordulaton kivillan a töltés lámpa. az ékszíj csúszás hangját meg úgy sem hallod 5000 felett, mert kicsivel hangosabb a motor és a menetzaj, mint hogy hallja az ember..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1852 Dátum:
2011.03.02 szerda, 21:49:05 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.02 szerda, 21:46:55
mint említettem vol, nem vagyok otthon ebben a témában, csak józan paraszti ésszel gondolkodom és próbálok ötletelni.
nem tudom, milyen tünetei vannak a generátor kopásnak, meg azt sem tudom, hogy mi lehet az oka, ha magas fordulaton kivillan a töltés lámpa. az ékszíj csúszás hangját meg úgy sem hallod 5000 felett, mert kicsivel hangosabb a motor és a menetzaj, mint hogy hallja az ember..
HÁ meg így most kipuff nélkül is esélytelen bármit is hallani a motorból.
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1853 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 14:45:00 »
Hali!
Ha valakit érdekel, megvan még a két hátsó dobom, a hátsó lengőkarok között lett elvágva a cső. Postázást nem vállalok, ez ugye érthető.
Ár megegyezés szerint.
Tudom, hogy ez nem az ad-vesz topic, de ez V6 cucc.
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1854 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 15:05:42 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:43:50
Nemtudom, múltkor méricskéltem, és minden fogyasztó meg zene rátételekor se volt kevesebb a töltőfesz 13.7-nél.
Mondjuk akkor nem túrtam neki.
nekem is ez volt, csak nálam 3000 fordulatnál , elértem a 3000 fordulatot és felvillant a töltés lámpa, meg nálam az összes kis lámpa a műszerfalon , nálam úgy kezdődött hogy kigyorsításnál felrobbantotta az aksit, aztán aksi és fesszabályzó csere, de nem múlt el, majd generátor tekercselés, 1 évig ment, de aztán elkezdtek pislákolni a lámpák, és a műszerfalvilágítás is, úgyh nem úsztam meg a generátor felujítást, de felújítás helyett inkább egy új generátort (Ford által felújított 51ért ) vettem bele, és most jó , szóval lehet feszültségszabályzóval nem úszod meg.. Én sokat szenvedtem vele
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1855 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 16:23:09 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.03.03 csütörtök, 15:05:42
nekem is ez volt, csak nálam 3000 fordulatnál , elértem a 3000 fordulatot és felvillant a töltés lámpa, meg nálam az összes kis lámpa a műszerfalon , nálam úgy kezdődött hogy kigyorsításnál felrobbantotta az aksit, aztán aksi és fesszabályzó csere, de nem múlt el, majd generátor tekercselés, 1 évig ment, de aztán elkezdtek pislákolni a lámpák, és a műszerfalvilágítás is, úgyh nem úsztam meg a generátor felujítást, de felújítás helyett inkább egy új generátort (Ford által felújított 51ért ) vettem bele, és most jó , szóval lehet feszültségszabályzóval nem úszod meg.. Én sokat szenvedtem vele
na,jóval biztatsz...a lámpák pislákolása nekem is megvan...igaz,én bontottban gondolkozok,de ez úgyis csak akkor derül ki,ha szétszedték a hf-t.Nekem a generátor egy merő olajszutyok...
Naplózva
don80
Vendég
mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1856 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 16:36:09 »
szevasztok!már irtam itt régebben a gondomrol.a kocsim piros lámpánál parkolásnál kormány tekergetésnél leejti a fordulatot kb 2szer majd leáll a motor.na most elvittem szerelöhöz dugja gépre a v6-ot.azt mondta az alapjárati motor volt koszor és ezt dobta ki a komputer is hibának.állitolag ö kitakaritotta majd mondta hogy olajcserénél figyeljek a jo minöségü levegöszüröre mert ha gagyit használok akkor az okoz gondot.2napig jo is volt a kocsim nem esett az alapjárat és nem is állt le de most kb 1héttel késöbb megint ugyan az a gond.a szerelöt felhivtam mondta vigyem vissza de nem szivesen tenném mert ezek után nem tul bizalomgerjesztö a foszer és igy is legombolt rolam 8ezret.szerintetek??
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1857 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 16:47:19 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.03 csütörtök, 16:36:09
szevasztok!már irtam itt régebben a gondomrol.a kocsim piros lámpánál parkolásnál kormány tekergetésnél leejti a fordulatot kb 2szer majd leáll a motor.na most elvittem szerelöhöz dugja gépre a v6-ot.azt mondta az alapjárati motor volt koszor és ezt dobta ki a komputer is hibának.állitolag ö kitakaritotta majd mondta hogy olajcserénél figyeljek a jo minöségü levegöszüröre mert ha gagyit használok akkor az okoz gondot.2napig jo is volt a kocsim nem esett az alapjárat és nem is állt le de most kb 1héttel késöbb megint ugyan az a gond.a szerelöt felhivtam mondta vigyem vissza de nem szivesen tenném mert ezek után nem tul bizalomgerjesztö a ***zer és igy is legombolt rolam 8ezret.szerintetek??
hát,egy alapjárati pucolást 1000 ft-ból meg tudsz ejteni otthon is...két csavart kell kitekerni,fogsz egy karburátor tisztító sprayt és addig fújod,amíg jön a szutyok.MEgszáradás után wd-40 vel kicsit befújkálod (az meg úgyis el fog párologni a hőtől) új tömítés alá (400-500 ft) és vis***ak.8e-ből akár egy bontottat is kapsz (én 5e-ért adtam el...) és annyi.De ez az alapjáratos dolog lehet más is,nem feltétlenül alapjárati motor.Például a szervonak van egy nyomáskapcsolója,ami megemeli az alapjáratot.A kiegyenlítőtartálynál találod.Húzd le a csatit,fújd be és vissza.Próba,utána csatlakozás nélkül is próbáld ki.Ha ugyanaz van mint előtte,akkor az is lehet a gond.Olyat nem tapasztalsz,hogy üresben lassításkor egyenesben annyira leesik a fordulat,hogy leáll?Csak kormánytekerésnél?Mert ha csak ez utóbbinál én inkább erre a kapcsolóra tippelek.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.03 csütörtök, 16:48:58 írta misi107
»
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1858 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 17:08:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 16:23:09
na,jóval biztatsz...a lámpák pislákolása nekem is megvan...igaz,én bontottban gondolkozok,de ez úgyis csak akkor derül ki,ha szétszedték a hf-t.Nekem a generátor egy merő olajszutyok...
nálam olyan szintű volt hogy ha bekapcsoltam a lámpákat a hátsóablakfűtést, a visszapillantók fütését, akkor a műszerfal is igen durván pislákolt ..
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1859 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 17:16:10 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.03.03 csütörtök, 17:08:16
nálam olyan szintű volt hogy ha bekapcsoltam a lámpákat a hátsóablakfűtést, a visszapillantók fütését, akkor a műszerfal is igen durván pislákolt ..
kb. nálam is ez van,de inkább hunyorgásnak mondom.Állítólag fel lett újítva,de az állapota alapján nem hiszem,hogy valaha is kikerült az autóból.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1860 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 17:54:26 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 16:47:19
hát,egy alapjárati pucolást 1000 ft-ból meg tudsz ejteni otthon is...két csavart kell kitekerni,fogsz egy karburátor tisztító sprayt és addig fújod,amíg jön a szutyok.MEgszáradás után wd-40 vel kicsit befújkálod (az meg úgyis el fog párologni a hőtől) új tömítés alá (400-500 ft) és vis***ak.8e-ből akár egy bontottat is kapsz (én 5e-ért adtam el...) és annyi.De ez az alapjáratos dolog lehet más is,nem feltétlenül alapjárati motor.Például a szervonak van egy nyomáskapcsolója,ami megemeli az alapjáratot.A kiegyenlítőtartálynál találod.Húzd le a csatit,fújd be és vissza.Próba,utána csatlakozás nélkül is próbáld ki.Ha ugyanaz van mint előtte,akkor az is lehet a gond.Olyat nem tapasztalsz,hogy üresben lassításkor egyenesben annyira leesik a fordulat,hogy leáll?Csak kormánytekerésnél?Mert ha csak ez utóbbinál én inkább erre a kapcsolóra tippelek.
na ha ezt tudotam volna akkor ezt jol megszivtam.az a baj hogy a kocsi össze vissza csinálja ezt sose pont akkor amikor pl szerelönél vagyok.már énis gondoltam a szervora mert ha igy parkolok hogy alácsüröm akkor szinte biztos leáll.de nem mindig.ezek szerint a szerelö átvert nem kicsit.már azt is megkérdöjelezem hogy gépre tette pedig ugy ajánlották a csákot.satuféknél is csinálta már hogy leállt.ezt az üres lassitás dolgot még nem néztem de kifogom porbálni és köszi a gyors választ!!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1861 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 18:00:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 17:16:10
kb. nálam is ez van,de inkább hunyorgásnak mondom.Állítólag fel lett újítva,de az állapota alapján nem hiszem,hogy valaha is kikerült az autóból.
igen hunyorgás , jobb szó rá ,de nem jutott eszebe
rem neked nem lesz annyi szívás vele mint nekem
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1862 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 18:08:59 »
már többször beszéltünk róla, hogy az alapjárati motor tisztítás ugyan viszonylag egyszerű és olcsó megoldás, viszont csak időleges megoldás.
ha már eljutottál odáig, hogy az alapjárati tisztítás megoldotta a gondjaidat pár napra, akkor minden más kizárható. ez az egy, de csak ez az egy haszna van a dolognak. cseréld le az alapjáratit és utána lehet találgatni, ha nem válik be....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1863 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 18:16:07 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.03.03 csütörtök, 18:00:30
igen hunyorgás , jobb szó rá ,de nem jutott eszebe
rem neked nem lesz annyi szívás vele mint nekem
Szerinted?Ha netalán követted az autó sorsát nálam,akkor tuti ez sem marad ki a repertoárból...
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1864 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 18:23:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 18:16:07
Szerinted?Ha netalán követted az autó sorsát nálam,akkor tuti ez sem marad ki a repertoárból...
igen követem, hát kitarást akkor
, egyeebként csak a lámpa pislákol ? vagy esetleg magasabb fordulaton töltés lámpa villanás v ilyesmi ?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1865 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 18:30:05 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.03.03 csütörtök, 18:23:40
igen követem, hát kitarást akkor
, egyeebként csak a lámpa pislákol ? vagy esetleg magasabb fordulaton töltés lámpa villanás v ilyesmi ?
Tehát úgy néz ki,hogy hidegen beindítom,pislog.Kis gáz-nem pislog.Hidegen csúsztatott kuplunggal elindulok,hunyorog minden.Aztán ha bemelegszik,akkor már jó.Arra gondolok még,hogy annyira tele van olajsárral a generátor belseje v. tengelye,hogy megdermed a hidegben és amíg fel nem melegszik,addig nem bír normál teljesítményt leadni.Legalábbis melegebb időben nem tapasztaltam.Tök mindegy,sehogy nem jó neki...
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1866 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:20:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 18:30:05
Tehát úgy néz ki,hogy hidegen beindítom,pislog.Kis gáz-nem pislog.Hidegen csúsztatott kuplunggal elindulok,hunyorog minden.Aztán ha bemelegszik,akkor már jó.Arra gondolok még,hogy annyira tele van olajsárral a generátor belseje v. tengelye,hogy megdermed a hidegben és amíg fel nem melegszik,addig nem bír normál teljesítményt leadni.Legalábbis melegebb időben nem tapasztaltam.Tök mindegy,sehogy nem jó neki...
értem, hf nél lesz akkor megbontva a generátor?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1867 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:31:07 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.02 szerda, 21:43:50
Nemtudom, múltkor méricskéltem, és minden fogyasztó meg zene rátételekor se volt kevesebb a töltőfesz 13.7-nél.
Mondjuk akkor nem túrtam neki.
Hello
Nem tudom, hogy a mondeonál hogyan van.
De én jártam úgy a transporter-el hogy elment a fesz szabályzó és fordulaton magas volt a töltés és akkor jelzett a visszajelző.
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1868 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:39:34 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2011.03.03 csütörtök, 19:20:57
értem, hf nél lesz akkor megbontva a generátor?
Igen.Igazából a szervócserénél már ki akartam szedni,de örültem,hogy be bírtam fejezni azt...de ha hamarabb látom a Pokol konyhája héten futó évadát,akkor nekiállok.Amit a törött csuklójú srác csinál már nem normális,elképesztő az akaratereje.És nekem még csak el sem tört csak repedt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1869 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:42:22 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2011.03.03 csütörtök, 19:31:07
Hello
Nem tudom, hogy a mondeonál hogyan van.
De én jártam úgy a transporter-el hogy elment a fesz szabályzó és fordulaton magas volt a töltés és akkor jelzett a visszajelző.
erre gondoltam én is, mikor beírtam kiegészítésként a fesz szabályzót...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1870 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:42:57 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.03 csütörtök, 19:39:34
És nekem még csak el sem tört csak repedt.
lehet ez a baj.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1871 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 19:55:31 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.03 csütörtök, 19:42:57
lehet ez a baj.
hehe,biztass csak...aztán majd jó kupán talál az első rugó...sajnos nem tudok ott lenni,mert dolgozok.Majd viszek egy rohamsisakot,ha sikerül szolgálatot cserélni...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.03 csütörtök, 20:24:12 írta misi107
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1872 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 20:18:01 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.03 csütörtök, 16:36:09
a szerelöt felhivtam mondta vigyem vissza de nem szivesen tenném mert ezek után nem tul bizalomgerjesztö a ***zer és igy is legombolt rolam 8ezret.szerintetek??
Hát szerintem verd meg
Elképesztő milyen pofátlanul meglopják az embert a szerelők, mindenhonnan hallom a különféle sztorikat.. Az sem számít hogy ajánlották, semmi nem számít ezeknek... Kőkeményen kell velük bánni, ha rákényszerül az ember, hogy szervízbe menjen. AMint naivnak látszol, abban pillanatban hülyérevesznek és meglopnak. De ez egy ilyen ország, én nem csodálkozok..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1873 Dátum:
2011.03.03 csütörtök, 21:18:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.03 csütörtök, 20:18:01
Hát szerintem verd meg
Elképesztő milyen pofátlanul meglopják az embert a szerelők, mindenhonnan hallom a különféle sztorikat.. Az sem számít hogy ajánlották, semmi nem számít ezeknek... Kőkeményen kell velük bánni, ha rákényszerül az ember, hogy szervízbe menjen. AMint naivnak látszol, abban pillanatban hülyérevesznek és meglopnak. De ez egy ilyen ország, én nem csodálkozok..
Sajnos...nekem most a rokon csodálkozott rajta,hogy hozzá megyek.Igaz,amikor kérdeztem a kipufogó szétvágásakor,hogy egy ilyen móka mennyi lenne,szerintem még nem gondolta,hogy vissza is megyek.Rá is kérdezett,mondtam,hogy úgy látom komolyan csinálják,amit kérek azt,ahogy kérem úgy.Ha megbeszéljük az árat,akkor az annyi és nem több.Innentől fogva nem rohangálok sehová,ha meg ott is tudok lenni,annál jobb.Zavarni nem fogom,max. hülye kérdéseket teszek fel.Ha idegesíti,szóljon,ha nem válaszoljon.Amikor közlik velem,hogy véletlenül se lehetek az autó közelében amikor javítják,hát fénysebességgel húzom el a csíkot.Az autóval együtt.10e-ben maradtunk mindennel együtt,jattot nem adok,ha le akar húzni,mondjon rá többet.Úgyse kérek számlát...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1874 Dátum:
2011.03.04 péntek, 08:03:31 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.03 csütörtök, 20:18:01
Hát szerintem verd meg
Elképesztő milyen pofátlanul meglopják az embert a szerelők, mindenhonnan hallom a különféle sztorikat.. Az sem számít hogy ajánlották, semmi nem számít ezeknek... Kőkeményen kell velük bánni, ha rákényszerül az ember, hogy szervízbe menjen. AMint naivnak látszol, abban pillanatban hülyérevesznek és meglopnak. De ez egy ilyen ország, én nem csodálkozok..
Igaz!
De ez a szerelő most konkrétan megtalálta a hibát, és ki is javította. Arról ő már nem tehet, hogy az IAV pucolás csak átmeneti sikert hoz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1875 Dátum:
2011.03.04 péntek, 08:46:12 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.03 csütörtök, 17:54:26
na ha ezt tudotam volna akkor ezt jol megszivtam.az a baj hogy a kocsi össze vissza csinálja ezt sose pont akkor amikor pl szerelönél vagyok.már énis gondoltam a szervora mert ha igy parkolok hogy alácsüröm akkor szinte biztos leáll.de nem mindig.ezek szerint a szerelö átvert nem kicsit.már azt is megkérdöjelezem hogy gépre tette pedig ugy ajánlották a csákot.satuféknél is csinálta már hogy leállt.ezt az üres lassitás dolgot még nem néztem de kifogom porbálni és köszi a gyors választ!!
Ahogy Drof is írta, a szerelő megtalálta a hibát. Ne keress tovább. Cseréld az alapjáratit, és lesz boldogság...
A pucolás vagy segít, vagy nem...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1876 Dátum:
2011.03.04 péntek, 10:28:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.03 csütörtök, 18:08:59
már többször beszéltünk róla, hogy az alapjárati motor tisztítás ugyan viszonylag egyszerű és olcsó megoldás, viszont csak időleges megoldás.
ha már eljutottál odáig, hogy az alapjárati tisztítás megoldotta a gondjaidat pár napra, akkor minden más kizárható. ez az egy, de csak ez az egy haszna van a dolognak. cseréld le az alapjáratit és utána lehet találgatni, ha nem válik be....
akkor az lesz hogy ezt cserélem.tudtok valakit ahonnan ezt olcson beszerezhetem?házilag én kitudom cserélni?nem csináltam még ilyent.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1877 Dátum:
2011.03.04 péntek, 10:31:45 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.04 péntek, 08:46:12
Ahogy Drof is írta, a szerelő megtalálta a hibát. Ne keress tovább. Cseréld az alapjáratit, és lesz boldogság...
A pucolás vagy segít, vagy nem...
szerinted akkor ez volt a gond??hiszek nektek.de ezt a szerelö is kitalálhatta vlona.ennyi pénzböl már vettem volna egy alapjáratit.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: mi lehet a gond?
«
Új hozzászólás #1878 Dátum:
2011.03.04 péntek, 11:09:33 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.04 péntek, 10:31:45
szerinted akkor ez volt a gond??hiszek nektek.de ezt a szerelö is kitalálhatta vlona.ennyi pénzböl már vettem volna egy alapjáratit.
Ennyi pénzből még nem vettél volna. 20e körül van az ára.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1879 Dátum:
2011.03.04 péntek, 11:25:51 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.04 péntek, 10:28:06
akkor az lesz hogy ezt cserélem.tudtok valakit ahonnan ezt olcson beszerezhetem?házilag én kitudom cserélni?nem csináltam még ilyent.
Pl: nagyauto.hu
Cromax.hu
Az előbbinek van saját topicja...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1880 Dátum:
2011.03.04 péntek, 12:54:45 »
Hmm de jól esett egyet gyorsulni előbb
Rámállt egy szép optikai tuningos Audi (már láttam máskor is, egy hófehér v gyöngyházfehér A4 kombi, mocitető közepe feketére fújva, azt hiszem lepucolva, ültetve és S4-es spoilerek). Ahogy lehúzódtak előlem 3asban rugtam egy padlót aztán mire elértem a 6ezres fordulatot fokozatosan lemaradt
Köv lámpánál a sorban hallottam, hogy valami dízel (biztos valami csipes 1,9 tdi).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1881 Dátum:
2011.03.04 péntek, 15:46:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.04 péntek, 12:54:45
Hmm de jól esett egyet gyorsulni előbb
Rámállt egy szép optikai tuningos Audi (már láttam máskor is, egy hófehér v gyöngyházfehér A4 kombi, mocitető közepe feketére fújva, azt hiszem lepucolva, ültetve és S4-es spoilerek). Ahogy lehúzódtak előlem 3asban rugtam egy padlót aztán mire elértem a 6ezres fordulatot fokozatosan lemaradt
Köv lámpánál a sorban hallottam, hogy valami dízel (biztos valami csipes 1,9 tdi).
ollé...én állok mint a zászlórúd,lassan elvonási tüneteim vannak...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1882 Dátum:
2011.03.04 péntek, 15:47:41 »
Idézetet írta: don80 - 2011.03.04 péntek, 10:28:06
akkor az lesz hogy ezt cserélem.tudtok valakit ahonnan ezt olcson beszerezhetem?házilag én kitudom cserélni?nem csináltam még ilyent.
két csavar tartja a szívósor tűzfal felöli részén.Alá kell egy új papírtömítés.A többit leírtam.Mindennel együtt 5 perc.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1883 Dátum:
2011.03.04 péntek, 19:27:52 »
A kérdésem , hogy a generátor szíj feszítőt hogy lehet leszedni, a közepében van egy csavar ami torz fejes, ha azt kicsavarom akkor lejön vagy valamit még tartja . fontos lenne mert holnap leszeretném szedni!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1884 Dátum:
2011.03.04 péntek, 19:30:06 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 19:27:52
A kérdésem , hogy a generátor szíj feszítőt hogy lehet leszedni, a közepében van egy csavar ami torz fejes, ha azt kicsavarom akkor lejön vagy valamit még tartja . fontos lenne mert holnap leszeretném szedni!
ne azt bántsd. annak akkor van jelentősége, ha ki akarod venni. a feszítő karján vagy egy négyszögletes nyílás. oda kell egy szerszámot gyártani, amivel oldani lehet a feszítését.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1885 Dátum:
2011.03.04 péntek, 19:39:28 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.04 péntek, 19:30:06
ne azt bántsd. annak akkor van jelentősége, ha ki akarod venni. a feszítő karján vagy egy négyszögletes nyílás. oda kell egy szerszámot gyártani, amivel oldani lehet a feszítését.
Az a gondom vele hogy a homlokfal fele van neki 1cm-es lötyögéses és szerintem errefele kellene feszíteni a szíjat nem a tűzfal fele, de ha tévedek javítsatok ki!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1886 Dátum:
2011.03.04 péntek, 19:42:48 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 19:39:28
Az a gondom vele hogy a homlokfal fele van neki 1cm-es lötyögéses és szerintem errefele kellene feszíteni a szíjat nem a tűzfal fele, de ha tévedek javítsatok ki!
ha lötyög, az már eleve nem jó. nem tudom, hogy van összerakva neked, de a feszítési irány az egyértelmű, hogy nem a tűzfal felé kell legyen. ha elölről nézed, akkor a feszítőn a szíjat kell látni, nem a görgőt..
kiszerelni akkor is egyszerűbb, ha nincs rajta a szíj.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1887 Dátum:
2011.03.04 péntek, 19:47:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.04 péntek, 19:42:48
ha lötyög, az már eleve nem jó. nem tudom, hogy van összerakva neked, de a feszítési irány az egyértelmű, hogy nem a tűzfal felé kell legyen. ha elölről nézed, akkor a feszítőn a szíjat kell látni, nem a görgőt..
kiszerelni akkor is egyszerűbb, ha nincs rajta a szíj.
A szíjat már leszedtem és furcsának találom hogy a szíj nélkül 1cm kotyogása van a homlokfal irányába, azért akarom szétszedni, hátha a rugóval lett valami. Mert nem logikus a mostani működése számomra.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1888 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:17:15 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 19:47:30
A szíjat már leszedtem és furcsának találom hogy a szíj nélkül 1cm kotyogása van a homlokfal irányába, azért akarom szétszedni, hátha a rugóval lett valami. Mert nem logikus a mostani működése számomra.
Nem lenne szabad lógnia,játéknak lennie.Szerintem eltörhetett a rugó benne.
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1889 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:21:47 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.04 péntek, 20:17:15
Nem lenne szabad lógnia,játéknak lennie.Szerintem eltörhetett a rugó benne.
Én is erre gondolok, de majd holnap kiderül, lehet hozzá rugót kapni vagy gyártatni kell?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1890 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:27:52 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 20:21:47
Én is erre gondolok, de majd holnap kiderül, lehet hozzá rugót kapni vagy gyártatni kell?
hát,ezt nem tudom.Szerintem van hozzá külön is,elvégre valahogy összeszerelik a gyárban is...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1891 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:34:06 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 20:21:47
Én is erre gondolok, de majd holnap kiderül, lehet hozzá rugót kapni vagy gyártatni kell?
ha nincs külön, akkor mk2-nél 3000 a komplett feszítő
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1892 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:44:44 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.04 péntek, 20:34:06
ha nincs külön, akkor mk2-nél 3000 a komplett feszítő
kösz!!
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1893 Dátum:
2011.03.04 péntek, 20:46:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.04 péntek, 20:27:52
hát,ezt nem tudom.Szerintem van hozzá külön is,elvégre valahogy összeszerelik a gyárban is...
én is ebben bízok
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1894 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:30:07 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.04 péntek, 19:27:52
A kérdésem , hogy a generátor szíj feszítőt hogy lehet leszedni, a közepében van egy csavar ami torz fejes, ha azt kicsavarom akkor lejön vagy valamit még tartja . fontos lenne mert holnap leszeretném szedni!
Csak az tartja. Kitekered és lejön. De előtte szedd le a szíjat.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1895 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:35:54 »
Kezdek teljesen kifeküdni idegileg. Hazajöttem most a vásárlásból és látom hogy fehér füst száll a kipufogobol. A kocsi már üzemmeleg volt. Feleségem beült kértem hogy túráztassa picit. Hát eléggé jött a fehér füst. Nem okádta de azért meglepő volt. Ez most normális? (2 fok volt kint) üzem melegen is? Azt mondtátok hogy ha hengerfejes akkor nem belülre ég szét hanem kivűlre. A kocsi nem volt erőtlen. Nem hagyott ki egy henger sem.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1896 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:44:17 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.03.04 péntek, 23:35:54
Kezdek teljesen kifeküdni idegileg. Hazajöttem most a vásárlásból és látom hogy fehér füst száll a kipufogobol. A kocsi már üzemmeleg volt. Feleségem beült kértem hogy túráztassa picit. Hát eléggé jött a fehér füst. Nem okádta de azért meglepő volt. Ez most normális? (2 fok volt kint) üzem melegen is? Azt mondtátok hogy ha hengerfejes akkor nem belülre ég szét hanem kivűlre. A kocsi nem volt erőtlen. Nem hagyott ki egy henger sem.
Az nem hengerfejesség miatt van, hanem a mostani magas páratartalomtól és az 1-2 foktól. Ma nagyon nyomtam neki este (tiltásig) és nekem is több gőz jött a szokásosnál. És a körülöttem haladók is gőzöltek rendesen. Ez az időjárás miatt van, ne parázználkodj.
Naplózva
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1897 Dátum:
2011.03.04 péntek, 23:53:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.04 péntek, 23:44:17
Az nem hengerfejesség miatt van, hanem a mostani magas páratartalomtól és az 1-2 foktól. Ma nagyon nyomtam neki este (tiltásig) és nekem is több gőz jött a szokásosnál. És a körülöttem haladók is gőzöltek rendesen. Ez az időjárás miatt van, ne parázználkodj.
Nagyon köszi. A hengerfejességet nem úszhatom meg csak épp gyüjtöm a gempát rá
Mondjuk az asszony jobban ki van bukva mint én hogy a kocsi most visz majd egy kis pénzt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1898 Dátum:
2011.03.05 szombat, 00:13:37 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.03.04 péntek, 23:53:57
Nagyon köszi. A hengerfejességet nem úszhatom meg csak épp gyüjtöm a gempát rá
Mondjuk az asszony jobban ki van bukva mint én hogy a kocsi most visz majd egy kis pénzt
nó para. az csak pár és teljesen nóóóómális
a hf valóban kifelé ég át, de akkor kifúj, végső stádiumban pedig a hűtővízbe fúj bele. ezért durrantja el a csövet. olyan helyen nem szokott átégni, hogy öszedolgozza az olajat a vízzel, vagy ezek közül bekerüljön az égéstérbe. ezek sor4-es tünetek. a kipu környékén hiába keresel hf hibára utaló jeleket...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #1899 Dátum:
2011.03.05 szombat, 10:57:47 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.05 szombat, 00:13:37
a hf valóban kifelé ég át, de akkor kifúj, végső stádiumban pedig a hűtővízbe fúj bele. ezért durrantja el a csövet.
Én úgy gondolom, hogy attól még hogy kifelé ég át, az érint hűtővízjáratokat, tehát onnantól kezdve hogy kifúj a tömítésnél, már lehet vele számolni, hogy fogy a hűtővíz és gázok kerülnek a hűtőrendszerbe. A végső stádium annyiban lehet más, hogy ott már nem csak azon a bizonyos kritikus ponton ég át, hanem a többi henger mentén is, tehát olyankor fokozottan lehet számolni ezzekkel a tünetekkel, meg már az olajjal is keveredik rendesen és az égéstérbe is bekerülnek. Az egy dolog, hogy nem sor4, de ha már nem csak a gyárilag elkúrt szakaszon van a baj, akkor már jönnek a szokásos hf átégéses tünetek természetesen itt is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.05 szombat, 11:00:07 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
36
37
[
38
]
39
40
41
42
43
44
45
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ