Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:35:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213202 alkalommal)
0 Felhasználó és 28 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:55:23 »

Én úgy gondolom, hogy attól még hogy kifelé ég át, az érint hűtővízjáratokat, tehát onnantól kezdve hogy kifúj a tömítésnél, már lehet vele számolni, hogy fogy a hűtővíz és gázok kerülnek a hűtőrendszerbe. A végső stádium annyiban lehet más, hogy ott már nem csak azon a bizonyos kritikus ponton ég át, hanem a többi henger mentén is, tehát olyankor fokozottan lehet számolni ezzekkel a tünetekkel, meg már az olajjal is keveredik rendesen és az égéstérbe is bekerülnek. Az egy dolog, hogy nem sor4, de ha már nem csak a gyárilag elkúrt szakaszon van a baj, akkor már jönnek a szokásos hf átégéses tünetek természetesen itt is.

És ezeket a "szokásos" tüneteket te már tapasztaltad ezen a motoron? Csak mert a fizika szabályai szerint kifelé fújásnál semmi sem kerülhet be az égéstérbe, se víz, se olaj. Így azokat nem tudja fogyasztani se keverni.

Nekem mindhárom hengernél kifújt rendesen (lásd a korábban mellékelt képet) és mégsem fogyott semmi, nem gőzölt, nem evett olajat, se vizet.

Nem igazán értem mit akartál mondani ezzel a végső stádium dologgal, de nem tudok olyan HF-es V6-ról, ami gőzölt volna, vizet olajjal kevert volna, vagy ette volna ezeket. integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2011.03.05 szombat, 13:55:56 »

És ezeket a "szokásos" tüneteket te már tapasztaltad ezen a motoron? Csak mert a fizika szabályai szerint kifelé fújásnál semmi sem kerülhet be az égéstérbe, se víz, se olaj. Így azokat nem tudja fogyasztani se keverni.

Nekem mindhárom hengernél kifújt rendesen (lásd a korábban mellékelt képet) és mégsem fogyott semmi, nem gőzölt, nem evett olajat, se vizet.

Nem igazán értem mit akartál mondani ezzel a végső stádium dologgal, de nem tudok olyan HF-es V6-ról, ami gőzölt volna, vizet olajjal kevert volna, vagy ette volna ezeket. integet2

Hát én viszont tudok ilyenről Smiley Konkrétan az a motor volt ilyen amivel az autót vettem. Tiszta olaj volt a hűtővíz, meg erőteljes olajos benzines szagú. És a víz nekem a jelenlegi motoromnál is igencsak fogyott. Nem győztem töltögetni.

Amúgy meg hogyan definiálnád ezt a dolgot, hogy csakis "kifelé fúj". Eleinte elképzelhető, hogy csak kifelé nyomja, de ha már mindenhol átég, akkor semmi különbség nincs egy 4hengereshez képest. Mert miért is lenne?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2011.03.05 szombat, 16:06:35 »

A víz nekem sem fogy.Barnának barna,ez tény.De nem olajos.És nem benzinszagú (mi a frásztól lenne az?ezt szintén nem értem...) Viszont a tűzfal felőli hengersornál a sortömítésnél látszódik a kinyomott olaj (bár az épp a szelepfedéltől is jöhet,de a csonk fölött nemigen láttam olajat)
A párát én is egyszer írtam be,de az is igaz,hogy ez a hidegtől is van,5-6 fok felett semmi extra.És a végső stádium lenne?Mivel fogalmam sincs mióta ilyen,ezt sem tudom.És az olajam sem fogy olyan mértékben,hogy aggasszon.Töltögetek utána,szivárog is de ennyi.A kipuf gázban egyáltalán nem érzem az olaj illatát.Pedig szoktam szívni koko helyett...a hangok mondták,hogy jójaznekem...
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:16:23 »

Ma sikerült levennem a generátor szíj feszítőt , és a probléma abból  adódott, hogy a felfogató csavar egy műanyag hüvely segítségével rögzíti a feszítőt  és nekem az a műanyag darabokra volt törve ebből adódott a lötyögése (még szerencse hogy nem eset szét menet közben ), kicseréltem és most teljesen patent és a csapágycsere miatt végre halkan jár a motor! 
A szétszedéshez az útmutatott mindenkinek köszönöm!!!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:23:03 »

Ma sikerült levennem a generátor szíj feszítőt , és a probléma abból  adódott, hogy a felfogató csavar egy műanyag hüvely segítségével rögzíti a feszítőt  és nekem az a műanyag darabokra volt törve ebből adódott a lötyögése (még szerencse hogy nem eset szét menet közben ), kicseréltem és most teljesen patent és a csapágycsere miatt végre halkan jár a motor! 
A szétszedéshez az útmutatott mindenkinek köszönöm!!!

Na,akkor öröm az egész családnak és halleluja!Ezt is megoldottuk   Grin
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:32:41 »

Na,akkor öröm az egész családnak és halleluja!Ezt is megoldottuk   Grin

 taps tapstaps
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:30:59 »

Rocco!Ma hoztam el anyámtól a rugókat,teljesen jók,rosszabbra gondoltam.Egy kérésem lenne,legközelebb értéket ne írj rá értéket a feladószelvényre és megúszok 600 ft-ot.Ha elvész a csomag,a posta akkor is kártérítést köteles fizetni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 16:38:30 »

Rocco!Ma hoztam el anyámtól a rugókat,teljesen jók,rosszabbra gondoltam.Egy kérésem lenne,legközelebb értéket ne írj rá értéket a feladószelvényre és megúszok 600 ft-ot.Ha elvész a csomag,a posta akkor is kártérítést köteles fizetni.


Örülök, de miért számítottál rosszabbra? Cheesy Mondtam hogy szinte vadi új kinézetük van, szerintem előző tulaj vette a kocsi alá.
600Ft? Nem gondoltam, hogy az előre kifizetett postaköltségen felül az átvevőnek is kell még fizetnie  Undecided
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 17:31:58 »


Örülök, de miért számítottál rosszabbra? Cheesy Mondtam hogy szinte vadi új kinézetük van, szerintem előző tulaj vette a kocsi alá.
600Ft? Nem gondoltam, hogy az előre kifizetett postaköltségen felül az átvevőnek is kell még fizetnie  Undecided
Na,pont erre gondoltam,hogy amikor beszéltünk telefonon,azután gondoltam rosszabbnak.Ez teljesen pozitív meglepetés volt,köszönet érte!Aztán majd a hátsó is sorra kerül.A végén még ez az autó lesz a frankenstein 2...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 22:31:53 »

Fogyival kapcs.ban egy kérdés.
220km-t mentem, ebből 30km város lájtos stílusban, autopálya meg 75%ban 120-szal, 25%ban 150nel. Azért mentem főleg ilyen lassan a pályán, mert az említett 2 érték közötti tartományban brutálisan ráz az autó. Ez centírozási vagy szálszakadásos problémára utalna, ha csak ezzel a kerékgarnitúrhával csinálná, de ugyanez volt a nyári garnitúrával is. A kormány is félreáll, és elhúz jobbra (a másik garnitúrval is). Mindegy, holnap megnézetem.

De a kérdésem elsősorban most a fogyival kapcsolatos lenne: Hány liter benya fogyhatott el, ha 2 miliméter híján a felénél van a benzinmutató? Sajna nem tudom, hogy ez mennyi lehet, mert nem teljesen reálisan mutat, és nekem nincs fedkompom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.06 vasárnap, 22:40:23 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 23:04:22 »

Fogyival kapcs.ban egy kérdés.
220km-t mentem, ebből 30km város lájtos stílusban, autopálya meg 75%ban 120-szal, 25%ban 150nel. Azért mentem főleg ilyen lassan a pályán, mert az említett 2 érték közötti tartományban brutálisan ráz az autó. Ez centírozási vagy szálszakadásos problémára utalna, ha csak ezzel a kerékgarnitúrhával csinálná, de ugyanez volt a nyári garnitúrával is. A kormány is félreáll, és elhúz jobbra (a másik garnitúrval is). Mindegy, holnap megnézetem.

De a kérdésem elsősorban most a fogyival kapcsolatos lenne: Hány liter benya fogyhatott el, ha 2 miliméter híján a felénél van a benzinmutató? Sajna nem tudom, hogy ez mennyi lehet, mert nem teljesen reálisan mutat, és nekem nincs fedkompom.
Emlékszel arra,amikor nekem is ez volt a gondom?Az első motorbak volt szétszakadva.Lecseréltem bontottra és megszűnt.Nekem is mindenféle gumival csinálta,végigpróbáltam az összeset otthon.Persze ettől még nem biztos,hogy az a baj nálad is.Ezt meg ma kockáztam ki,mentem haza a garázsból a rakparton:



Aztán majdnem ***betaláltam egy hülye vitost,mert a feljáró előtt majdnem nullára fékezett.Biztos nem akarta,hogy drof jóslata valóra váljon...a videjón lehet látni,hogy qrva közel van...
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.06 vasárnap, 23:09:25 írta misi107 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 23:22:13 »

http://kepfeltoltes.hu/110306/636269298N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Aztán majdnem ***betaláltam egy hülye vitost,mert a feljáró előtt majdnem nullára fékezett.Biztos nem akarta,hogy drof jóslata valóra váljon...a videjón lehet látni,hogy qrva közel van...

Motorbak? Nekem fordulatszámtól függetlenül csinálja. Csak 130-150ig zavaró, 140nél dúrva.

Én azt javaslom óvakodj attól, hogy túl sokszor így megküld ennyire, mert ilyen tempónál a rakparton már küldik a 300.000Ft-os csekket :S A másik, hogy ha kijönnek eléd, vagy valami, akkor abból akkora csatt lenne, hogy a vízban kötnél ki.
De tudomén, hogy nehéz megállni, csak tanulva mások hibájából visszafogom magam, meg eszembejut már hogy mit kockáztatok. Így maradnak a többsávos, gyérebb forgalmú utak hogy időnként meghuzassam  Tongue
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 23:34:17 »

Motorbak? Nekem fordulatszámtól függetlenül csinálja. Csak 130-150ig zavaró, 140nél dúrva.

Én azt javaslom óvakodj attól, hogy túl sokszor így megküld ennyire, mert ilyen tempónál a rakparton már küldik a 300.000Ft-os csekket :S A másik, hogy ha kijönnek eléd, vagy valami, akkor abból akkora csatt lenne, hogy a vízban kötnél ki.
De tudomén, hogy nehéz megállni, csak tanulva mások hibájából visszafogom magam, meg eszembejut már hogy mit kockáztatok. Így maradnak a többsávos, gyérebb forgalmú utak hogy időnként meghuzassam  Tongue
A fordulatszám nálam is mindegy volt,nekem 160-nál például már alig lehetett érezni belőle bármit is.Kb. 100-110-nél kezdődött és 130-140-nél kegyetlenül rázott.Utána fokozatosan abbamaradt.Nekem fusim mondta a bakot és tényleg el volt szakadva.Alacsonyabb sebességnél mehettem akármilyen fordulaton,semmit nem lehetett belőle észrevenni.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 08:28:43 »

Itteni infok alapján felbátorodva hétvégén megküldtem a kocsit picit. Persze nem tiltásik. Hát azt kell mondjam ezek a motorok azért jól húznak. Mióta nálam van az autó soha nem pörgettem 5000 főle. Tényleg e fölött kezd élni a kocsi. Azt azért érzem hogy ki kéne hajtani a kocsit mert el van lustulva.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 08:58:12 »

Itteni infok alapján felbátorodva hétvégén megküldtem a kocsit picit. Persze nem tiltásik. Hát azt kell mondjam ezek a motorok azért jól húznak. Mióta nálam van az autó soha nem pörgettem 5000 főle. Tényleg e fölött kezd élni a kocsi. Azt azért érzem hogy ki kéne hajtani a kocsit mert el van lustulva.
És eddig mitől féltél?
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 09:08:08 »

És eddig mitől féltél?
Nem féltem semmitől csak mivel van motorom is azt szoktam pörgetni és hajtani. Kocsiban nem hiányoltam ezt az érzést. Eddig Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 10:17:11 »

Nem féltem semmitől csak mivel van motorom is azt szoktam pörgetni és hajtani. Kocsiban nem hiányoltam ezt az érzést. Eddig Smiley
hát,a kettő nem ugyanaz ez tény.de azért simogatni sem mindig kell... smile
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 13:02:24 »

Emlékszel arra,amikor nekem is ez volt a gondom?Az első motorbak volt szétszakadva.Lecseréltem bontottra és megszűnt.Nekem is mindenféle gumival csinálta,végigpróbáltam az összeset otthon.Persze ettől még nem biztos,hogy az a baj nálad is.Ezt meg ma kockáztam ki,mentem haza a garázsból a rakparton:

Aztán majdnem ***betaláltam egy hülye vitost,mert a feljáró előtt majdnem nullára fékezett.Biztos nem akarta,hogy drof jóslata valóra váljon...a videjón lehet látni,hogy qrva közel van...

Melyik jóslatom?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.07 hétfő, 14:47:36 írta Joe » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 13:10:40 »

Emlékszel arra,amikor nekem is ez volt a gondom?Az első motorbak volt szétszakadva.Lecseréltem bontottra és megszűnt.Nekem is mindenféle gumival csinálta,végigpróbáltam az összeset otthon.Persze ettől még nem biztos,hogy az a baj nálad is.Ezt meg ma kockáztam ki,mentem haza a garázsból a rakparton:


Aztán majdnem ***betaláltam egy hülye vitost,mert a feljáró előtt majdnem nullára fékezett.Biztos nem akarta,hogy drof jóslata valóra váljon...a videjón lehet látni,hogy qrva közel van...

Hol van a videó? A Jewtube-on nem látom a videóid között ezt a legújabbat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.07 hétfő, 14:47:55 írta Joe » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 14:08:50 »

Sziasztok Kedves Club Tagok!

Szeretném megkérdezni Tőletek, mivel újoncként veszek részt itt, hogy Budaőrsön a Berki Autónál hírdetett MkII V6 Mondeot 2000/4-i gyártású a kasztni száma alapján, ismeri e esetleg valaki közületek az autót, esetleg az elő életét.
Várom válaszotokat, melyet előre is köszönök.

Üdv: Kusti
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 14:14:12 »

Sziasztok Kedves Club Tagok!

Szeretném megkérdezni Tőletek, mivel újoncként veszek részt itt, hogy Budaőrsön a Berki Autónál hírdetett MkII V6 Mondeot 2000/4-i gyártású a kasztni száma alapján, ismeri e esetleg valaki közületek az autót, esetleg az elő életét.
Várom válaszotokat, melyet előre is köszönök.

Üdv: Kusti

Linkeld be a hirdetést, ha van.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 14:49:03 »

Hol van a videó? A Jewtube-on nem látom a videóid között ezt a legújabbat.

Na igen, én sem látom, hogy mit kéne nézni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 15:32:24 »

De tudomén, hogy nehéz megállni, csak tanulva mások hibájából visszafogom magam, meg eszembejut már hogy mit kockáztatok. Így maradnak a többsávos, gyérebb forgalmú utak hogy időnként meghuzassam  Tongue

Én azt szeretem, hogy nagyon jól megy hegyre. Alig lehet megfogni... vigyor3 Egyszerűen nincs súlya olyankor az autónak. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 15:52:16 »

Én azt szeretem, hogy nagyon jól megy hegyre. Alig lehet megfogni... vigyor3 Egyszerűen nincs súlya olyankor az autónak. nyes
engem egy vr6 transporter tolt le egyszer hegynek felfele...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 16:48:37 »

Hol van a videó? A Jewtube-on nem látom a videóid között ezt a legújabbat.
mert még nem ment fel...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 17:03:25 »

ÖÖÖ...

Mi van akkor, ha ami a kocsim alatt van/volt hátsó dob azt kibelezem és úgy teszem vissza?
Mer most annyi pénzem sincs, h csak csövet csináltassak hátulig, viszont a büdös így bejön az utastérbe, de a hang meg teszik. Változik valami ahhoz képest, h most nincs rajta hátul dob?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 17:14:46 »

ÖÖÖ...

Mi van akkor, ha ami a kocsim alatt van/volt hátsó dob azt kibelezem és úgy teszem vissza?
Mer most annyi pénzem sincs, h csak csövet csináltassak hátulig, viszont a büdös így bejön az utastérbe, de a hang meg teszik. Változik valami ahhoz képest, h most nincs rajta hátul dob?

Hát szerintem felejtsd el. A gyári dobba bele van hegesztve mindenhogyan a belső párhuzamos csövezés, ha szét is flexeled, azt sose szeded ki belőle. Gyapot nincs benne, általában az csak az átömlősökbe van tömve.

Szerezz flexibilis alucsövet, húzd rá az egyik felét a csonkra, a másik végét mega lökös előtt kössed fel a dob kampójára.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 17:26:59 »

Hát szerintem felejtsd el. A gyári dobba bele van hegesztve mindenhogyan a belső párhuzamos csövezés, ha szét is flexeled, azt sose szeded ki belőle. Gyapot nincs benne, általában az csak az átömlősökbe van tömve.

Szerezz flexibilis alucsövet, húzd rá az egyik felét a csonkra, a másik végét mega lökös előtt kössed fel a dob kampójára.

A gyári az ok, de most én a dinamitos dobomra gondoltam. Mi van akkor, ha szanaszét szedem az egészet, és csak egy sima üres dob lesz egy véggel? Az ezen hangosítana még valamit? Vagy inkább flexeljem le a dobot, azt a helyére arra a 30 centire tegyek egy csövet?

Bár pár fórumon olyan büszkén írják, h ennek herélt vagy annak kibelezett hátsó dobja van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.07 hétfő, 17:29:33 írta Kuk3sz » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 17:32:38 »

A gyári az ok, de most én a dinamitos dobomra gondoltam. Mi van akkor, ha szanaszét szedem az egészet, és csak egy sima üres dob lesz egy véggel? Az ezen hangosítana még valamit? Vagy inkább flexeljem le a dobot, azt a helyére arra a 30 centire tegyek egy csövet?

Jah, hogy neked az volt. Kérdés, hogy milyen dob, mert ha halk, akkor arra pont illik a leírásom, ugyanis anno pont egy dinamit halk dob palástját nyitottuk fel flexszel, és az olyan volt amit leírtam.

Mindenesetre, ha sikerülne is egy üres dobot feltenned, azzal nyilván halkabb lenne minimálisan, mintha nem lenne fennt semmi, de jó ronda hangja is lenne egyben.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 17:38:36 »

Jah, hogy neked az volt. Kérdés, hogy milyen dob, mert ha halk, akkor arra pont illik a leírásom, ugyanis anno pont egy dinamit halk dob palástját nyitottuk fel flexszel, és az olyan volt amit leírtam.

Mindenesetre, ha sikerülne is egy üres dobot feltenned, azzal nyilván halkabb lenne minimálisan, mintha nem lenne fennt semmi, de jó ronda hangja is lenne egyben.

Hát a lehető leghalkabbat kértem anno. Igen ettől félek én is, hogy ha ki is nyitom, meg ki is szednék belőle mindent, utána mi lenne a végeredmény. Mert ez így most nem azt mondom, h tuti, lehetne szebb is, főleg fordulaton, de nekem teszik. Viszont, azért csak szebb, h hátul nem éktelenkedik a lökösből kivágott lyuk, hanem ott egy vég, meg persze nem hátrány ha nem jön be  kocsiba a büdös, meg nem a kerék alól száll ki a pára. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 19:18:25 »

http://www.youtube.com/watch?v=XrRJUjnZvQk
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 23:53:56 »

Hát a lehető leghalkabbat kértem anno. Igen ettől félek én is, hogy ha ki is nyitom, meg ki is szednék belőle mindent, utána mi lenne a végeredmény. Mert ez így most nem azt mondom, h tuti, lehetne szebb is, főleg fordulaton, de nekem teszik. Viszont, azért csak szebb, h hátul nem éktelenkedik a lökösből kivágott lyuk, hanem ott egy vég, meg persze nem hátrány ha nem jön be  kocsiba a büdös, meg nem a kerék alól száll ki a pára. vigyor3

Na igen, ezeknek nem olyan a belső felépítése, hogy szét lehessen szedni, úgyhogy felejtős. Gyűjtögessél, nem olyan lehetlen összeg az a 25.000Ft az Y-hoz. Hátul csak végekben gondolkozz, a kocsi alatt viszont legyen egy átömlős testesebb középdob, és akkor garantált hogy nem lesz csúnya hangja fordulaton sem, mert egy ilyen átömlős dob kiszűri a magasabb, ércesebb hangokat, és többnyire a hosszú mély hullámokat viszont engedi továbbjutni. Én is így fogom kivitelezni nemsokára. Ha gondolod várd meg, addigis vezesd hátra a gázokat a flexicsővel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2011.03.08 kedd, 00:40:41 »

Hm valami nem stimmel. 12 liter feletti, de gyanúsan 15-16hoz tendáló fogyasztásom van.
Most a felénél van a mutató, úgy hogy megtettem közel 250km-t, amiből 200km az autópálya nagyrészt 120szal... A többi meg város normál tempóval. És állítólag ha a felénél van a mutató, akkor már elvileg valójában kevesebb benya is van a tankban mint 30 liter.
Lambdák miatt elvileg nem kajálhat sokkal többet max 1liternél, meg mondjuk ha hozzáadok még egy litert a szívósor kiakasztás miatt így télen, akkor még mindig nem reális a 15-6 lityós fogyi. Sőt ha még egyet hozzáadok 100km-en a kipuff könnyítés miatt, akkor is necces egy 12literes fogyi ilyen tempóval, hát még ennél több..
Vagy lehet hogy a nagy hidegek ennyire meg tudják dobni az említett 3 tényezővel együtt? Csak mert ősszel még úgy voltam, h sose ment 12 fölé.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2011.03.08 kedd, 01:04:47 »

Hm valami nem stimmel. 12 liter feletti, de gyanúsan 15-16hoz tendáló fogyasztásom van.
Most a felénél van a mutató, úgy hogy megtettem közel 250km-t, amiből 200km az autópálya nagyrészt 120szal... A többi meg város normál tempóval. És állítólag ha a felénél van a mutató, akkor már elvileg valójában kevesebb benya is van a tankban mint 30 liter.
Lambdák miatt elvileg nem kajálhat sokkal többet max 1liternél, meg mondjuk ha hozzáadok még egy litert a szívósor kiakasztás miatt így télen, akkor még mindig nem reális a 15-6 lityós fogyi. Sőt ha még egyet hozzáadok 100km-en a kipuff könnyítés miatt, akkor is necces egy 12literes fogyi ilyen tempóval, hát még ennél több..
Vagy lehet hogy a nagy hidegek ennyire meg tudják dobni az említett 3 tényezővel együtt? Csak mert ősszel még úgy voltam, h sose ment 12 fölé.

Én mostanában sajna keveset megyek a kocsival, inkább kisebb távokat 4-5km-eseket és sajna igencsak nem megyek el 5ezeré (13,8L) 100km-t:S Kb 85-90km  gun
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2011.03.08 kedd, 08:40:08 »

Hm valami nem stimmel. 12 liter feletti, de gyanúsan 15-16hoz tendáló fogyasztásom van.
Most a felénél van a mutató, úgy hogy megtettem közel 250km-t, amiből 200km az autópálya nagyrészt 120szal...

Ez egyenlőre még elég pontatlan. Sztem a tankolást meg kéne várni...
És lambda miatt akár duplázódhat is a fogyi, volt már rá példa.....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2011.03.08 kedd, 11:25:17 »

Ez egyenlőre még elég pontatlan. Sztem a tankolást meg kéne várni...
És lambda miatt akár duplázódhat is a fogyi, volt már rá példa.....

Szerintem se kellene elhamarkodottan következetéseket levonni. A fele nálam az pont a fele (fedcomp szerint 29-31 liter) és pontos a műszer, 5 liternél kapcsol a mennyé' tankúni pilács, a fedcomp szerinti 0 km-nél pedig elkezd beszaggatni a verda, addigra tényleg 1-2 deci van benne.

De ettől még Rocco-é lehet pontatlan.

A fogyasztás hiteles mérése csak teletankolással történhet. integet2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2011.03.08 kedd, 11:27:17 »

Ez egyenlőre még elég pontatlan. Sztem a tankolást meg kéne várni...
És lambda miatt akár duplázódhat is a fogyi, volt már rá példa.....

Hmm. Lehet mostmár rászánom magam a szondacserére. Már csak azért is, mert a leömlőkatiknak egyben kéne maradniuk  Undecided

Mi is volt az az univerzális olcsó szonda amiről már volt itt szó? És hol lehet kapni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2011.03.08 kedd, 21:19:25 »

Hmm. Lehet mostmár rászánom magam a szondacserére. Már csak azért is, mert a leömlőkatiknak egyben kéne maradniuk  Undecided

Mi is volt az az univerzális olcsó szonda amiről már volt itt szó? És hol lehet kapni?

Na rátankoltam fullra és belement 35 liter. A megtett 250km-rel számolva az 14 liter fogyi.
Most hazafelé kb végig tartottam a 110-120-at, és így 200km megtétele után alig volt lejjebb a mutató az utolsó negyed felénél, aztán persze még 20km város megtétele után elérte az utolsó negyed alsó csíkját. Tehát ez meg most 10 liter alatti fogyi Cheesy Ha úgy számolok, hogy itt nem pontos a mutató és 15 helyett 20 liter már elfogyott akkoris 9 literre jön ki Smiley

Következtetés: Odafelé párszor megküldtem 150nel, meg volt egy 40km város, amikor a lambdaszondának jónéhányszor lenne dolga, visszafele meg kb állandó gázpedál állással nemsokszor van szükség a szonda közbelépésre, úgyhogy valszeg ők a hibásak. Majd azért rá lesz dugva egy diagra is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2011.03.08 kedd, 21:26:28 »

Na rátankoltam fullra és belement 35 liter. A megtett 250km-rel számolva az 14 liter fogyi.
Most hazafelé kb végig tartottam a 110-120-at, és így 200km megtétele után alig volt lejjebb a mutató az utolsó negyed felénél, aztán persze még 20km város megtétele után elérte az utolsó negyed alsó csíkját. Tehát ez meg most 10 liter alatti fogyi Cheesy Ha úgy számolok, hogy itt nem pontos a mutató és 15 helyett 20 liter már elfogyott akkoris 9 literre jön ki Smiley

Következtetés: Odafelé párszor megküldtem 150nel, meg volt egy 40km város, amikor a lambdaszondának jónéhányszor lenne dolga, visszafele meg kb állandó gázpedál állással nemsokszor van szükség a szonda közbelépésre, úgyhogy valszeg ők a hibásak. Majd azért rá lesz dugva egy diagra is.
te Rocco!
úgy csinálsz, mint ha most vettél volna mondeot. annyira nem lehet adni a mutatóra, hogy csuda. ráadásul majdnem minden autóban mást mutat. ha mész mint állat, oszt leállsz egy parkolóba, benyomsz egy kávét és újra indulsz, már nem azt mutatja, mint mikor kiszálltál a kocsiból.
az előző csinálta nálam azt, hogy totál üreset mutatott. ha visszament negyedig, na akkor kellett sietősen igyekezni egy kút felé...
szal elég összevissza mutogat és sokszor a tájékoztatási szintet sem üti meg a mutató állása.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2011.03.08 kedd, 21:36:57 »

Hmm. Lehet mostmár rászánom magam a szondacserére. Már csak azért is, mert a leömlőkatiknak egyben kéne maradniuk  Undecided

Mi is volt az az univerzális olcsó szonda amiről már volt itt szó? És hol lehet kapni?
van joe-nak is,én ngk/ntk-t raktam bele.De ha kell odaadom  noname-ket,amiket kiszedtem.Cseredarabok voltak,de nekem nem kellettek.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:07:02 »

te Rocco!
úgy csinálsz, mint ha most vettél volna mondeot. annyira nem lehet adni a mutatóra, hogy csuda. ráadásul majdnem minden autóban mást mutat. ha mész mint állat, oszt leállsz egy parkolóba, benyomsz egy kávét és újra indulsz, már nem azt mutatja, mint mikor kiszálltál a kocsiból.
az előző csinálta nálam azt, hogy totál üreset mutatott. ha visszament negyedig, na akkor kellett sietősen igyekezni egy kút felé...
szal elég összevissza mutogat és sokszor a tájékoztatási szintet sem üti meg a mutató állása.

Hát én nemtom, nálam ilyeneket nemigen csinál. Nem konkrétan mutatja litert, de teljesen szabályszerűen mozog: maximumról lassan megy le, közepére begyorsul, aztán alsó negyed tetejénél megin lassú. Esetleg, így leállítás majd újraindítás után nem hajszál pontosan ugyanott van a mutató, de majdnem, és pár km után beis tájolja magát. Az előző MKII-m ugyanígy volt. Ugyhogy gondolom a többi MKIIben is így ugyanígy mozog.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:27:42 »

Hát én nemtom, nálam ilyeneket nemigen csinál. Nem konkrétan mutatja litert, de teljesen szabályszerűen mozog: maximumról lassan megy le, közepére begyorsul, aztán alsó negyed tetejénél megin lassú. Esetleg, így leállítás majd újraindítás után nem hajszál pontosan ugyanott van a mutató, de majdnem, és pár km után beis tájolja magát. Az előző MKII-m ugyanígy volt. Ugyhogy gondolom a többi MKIIben is így ugyanígy mozog.
a mostani nálam is így műxik, de nagyon nem foglalkozom vele. ha kivillan a visszajelző, tudom, hogy kb van még 50 km-re való nafta. nem szoktam kivárni, míg berángat. ha kivillan, megyek tankolni. a leírásid megfelel az enyém működésével. de ezen soha nem gondolkodtam még el, hogy hány liter lehet benna, ha felet mutat, pedig korai mondeós koromban próbáltam kiismerni a szintjelzőt, de feladtam...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:52:09 »

a mostani nálam is így műxik, de nagyon nem foglalkozom vele. ha kivillan a visszajelző, tudom, hogy kb van még 50 km-re való nafta. nem szoktam kivárni, míg berángat. ha kivillan, megyek tankolni. a leírásid megfelel az enyém működésével. de ezen soha nem gondolkodtam még el, hogy hány liter lehet benna, ha felet mutat, pedig korai mondeós koromban próbáltam kiismerni a szintjelzőt, de feladtam...

Nekem most ez bejött amit írtak nekem általános kérdések topikban, hogy a felénél tényleg 30liter körül van. Aztán alatta meg fölötte sajnos nem lehet tudni pontosan.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2011.03.08 kedd, 22:57:58 »

Linkeld be a hirdetést, ha van.

http--www.gedeon72.hu-jarmu.php
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2011.03.08 kedd, 23:00:06 »

http--www.gedeon72.hu-jarmu.php


Ez lenne az?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_full_extra_magyarorszagi-4400785
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2011.03.08 kedd, 23:02:38 »


Igen.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2011.03.09 szerda, 01:51:16 »

Nekem most ez bejött amit írtak nekem általános kérdések topikban, hogy a felénél tényleg 30liter körül van. Aztán alatta meg fölötte sajnos nem lehet tudni pontosan.

Ez lehet hülyeség, de az nem lehet, hogy maga a tankszintjelző is hiába analóg, mégis digitális?
Tehát, analóg módon mutatja a szintet, de komputer által számolja és nem a tényleges szintet mutatja?
Mert ugye beindítás után, főleg, ha kevés van benne, vagy épp kigyulladt leállítás előtt a lámpi, akkor ha mész vele pár km-t amíg bemelegszik a kocsi átlag tempóval, utána "visszatermeli" az ü.a-t és még bőven tudsz vele menni, ha tartod a tempót, akkor idővel szépen lassan lejjebb megy majd gyullad a lámpa akkor igencsak kút.
Legalábbis én ezt tapasztalom, volt egy anno olyan, hogy volt egy nagyobb túrám, Pestről-Aszód-Hatvan-Sztmkáta negyed alatt volt kicsivel a mutató, elindultam, kiértem Aszód, leállít majd indít kicsit fekszik világít a lámpa, kollégám mondja á kibírja az majd hatvanba tankolunk, ok, te tolod ha megállunk, Hatvanig visszament negyed és üres közé, megint leállít, majd később indít, nagyon fekszik, kollégám á visszamegy az még, majd Kátán tankolunk ok. Káta felé kis idő múlva megint teljes fekvőből visszább megy, világítás elmúlik, folyamatos 80-90-es tempó, beérünk Kátára lefekszik a mutató világít a lámpa, jó, na most jött el az idő tankolni. Ez egy jó 80km-es út. Mondjuk büszke is voltam a drágaságra.  vigyor3
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2011.03.09 szerda, 08:55:39 »

Hmm. Lehet mostmár rászánom magam a szondacserére. Már csak azért is, mert a leömlőkatiknak egyben kéne maradniuk  Undecided

Mi is volt az az univerzális olcsó szonda amiről már volt itt szó? És hol lehet kapni?

Én tudok szondát eladót. Van több féle is, de itt csak a 4 vezetékes németet hirdetem...
Van 5 vezetékes német is, van japán.....

Ja, és ez Bosch! nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2011.03.09 szerda, 09:00:04 »

Hát én nemtom, nálam ilyeneket nemigen csinál. Nem konkrétan mutatja litert, de teljesen szabályszerűen mozog: maximumról lassan megy le, közepére begyorsul, aztán alsó negyed tetejénél megin lassú. Esetleg, így leállítás majd újraindítás után nem hajszál pontosan ugyanott van a mutató, de majdnem, és pár km után beis tájolja magát. Az előző MKII-m ugyanígy volt. Ugyhogy gondolom a többi MKIIben is így ugyanígy mozog.

Nekem hibátlanul működött az MKI-ben, és most is a Galaxyban, és a Fiestában is tökéletes.
Persze ha hegyre megyek, vagy lefelé áll a kocsi, akkor aztán meg tud viccelni rendesen, nade ez érthető is. Főleg a Galaxynál. Sztem ennek egy nagyon elnyújtott 70l-es tankja lehet, amiben sok benzin elfér elöl, ugyanis volt, hogy egy meredek garázslejáróból ki kellett húzatni magam, mert negyed állásban már nem indult be. Kijöttem, és felment a megtehető km 100km fölé, tehát volt benne vagy 15l biztos... Azóta nem állok oda negyed, csak negyed fölött.
Ráadásul szívatós is, mert nem tudom azt csinálni, hogy beülök, gyorsan gyújtás, beindít, és kijövök, mert a kocsi már ajtónyitásra nyomás alá helyezi a rendszert, így van ideje eltűnni a nyálnak......
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.09 szerda, 09:23:24 írta Joe » Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2011.03.09 szerda, 09:26:09 »

Nekem hibátlanul működött az MKI-ben, és most is a Galaxyban, és a Fiestában is tökéletes.
Persze ha hegyre megyek, vagy lefelé áll a kocsi, akkor aztán meg tud viccelni rendesen, nade ez érthető is. Főleg a Galaxynál. Sztem ennek egy nagyon elnyújtott 70l-es tankja lehet, amiben sok benzin elfér elöl, ugyanis volt, hogy egy meredek garázslejáróból ki kellett húzatni magam, mert negyed állásban már nem indult be. Kijöttem, és felment a megtehető km 10km fölé, tehát volt benne vagy 15l biztos... Azóta nem állok oda negyed, csak negyed fölött.
Ráadásul szívatós is, mert nem tudom azt csinálni, hogy beülök, gyorsan gyújtás, beindít, és kijövök, mert a kocsi már ajtónyitásra nyomás alá helyezi a rendszert, így van ideje eltűnni a nyálnak......

Én MK I-gyel és MK II-vel is jártam már úgy, hogy kevés volt a benya, de egyenesben semmi baja. Aztán jött az emelkedő és elkezdett berángatni, mert levegőt szívott. Olyankor egy nagy fék és a benya elkezdett lötyögni, úgy jó lett egy darabig, de aztán megint berángatott és 3x kellett satuzni, hogy felérjek a hegytetőre. Egyből kimentem  tankolni. MkI-be ekkor 60 lityi, MKII-be 60.5  lityi ment bele.

De olyan is volt, hogy 1-2%-os lejtős kapubejárón álltam meg orral felfelé , volt még 3 liter benne, de nem indult be. Kigurultam hátra egyenes talajra, rebootoltam az AC-t és beindult szépen. taps
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.