Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:32:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213514 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 15:02:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.17 csütörtök, 14:56:19
hát na.engedélyeztetni,évenkénti műszaki,rajz stb. Nem nyugat európában vagyunk,ahol egy szaki leellenőrzi,kapsz papírt,az alapján meg új forgalmit.Ez még mindig magyarország...
Nameg,mondjuk motor+váltó mindennel együtt,futómű hozzá,fékek,vezérlés,kipuf. Ez így első nekifutásra mondjuk 250-300e.Amíg beszerelésre kerül,az mondjuk 50e baráti áron.
Én 400e-ért vettem az autót,de akár már 200-250e-ért is kapsz mk1-et.
Nah hát igen, gyakorlatilag át kell építeni az egész autót.. Nincs nagyon érv amellett hogy megérné lecserélés helyett egy átépítés.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
hori23
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 16:53:01 »
köszönöm a gyors és őszinte válaszokat:D erre számítottam
az egyetlen érvem az átépítés mellett,hogy az mk1-esem 100000km-es ,rokontól, amely 8évig garázsban állt. papír,műszaki nem probléma ,és szalont kihagynám belőle amennyire csak lehet. én csak az esetleges alváz erősítéstől tartotta, illetve,hogy a V6-os szerkezetileg valamiben különbözik, a motor,elektronika,váltó,fék,futóművet leszámítva.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 17:02:34 »
Idézetet írta: hori23 - 2011.03.17 csütörtök, 16:53:01
köszönöm a gyors és őszinte válaszokat:D erre számítottam
az egyetlen érvem az átépítés mellett,hogy az mk1-esem 100000km-es ,rokontól, amely 8évig garázsban állt. papír,műszaki nem probléma ,és szalont kihagynám belőle amennyire csak lehet. én csak az esetleges alváz erősítéstől tartotta, illetve,hogy a V6-os szerkezetileg valamiben különbözik, a motor,elektronika,váltó,fék,futóművet leszámítva.
Maga az alvázkeret elöl szerintem ugyanaz.Viszont a kábelezést is cserélni kell,mert máshol mennek mint a négyhengeresé mert máshol vannak a jeladók (is).A többit már írtam/írtuk.És az egészben még mindig nem ez a buktató,hanem a forgalomba helyezés...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 17:07:32 »
Idézetet írta: hori23 - 2011.03.17 csütörtök, 14:31:30
Sziasztok!
Én egy olyan témában lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy 94-es mk1es 1.6-os mondeó átalakítása V6os mondivá.
Ami érdekelne: lehetséges-e, ha igen, mennyibe kerül kb, és milyen alkatrészek cserélye szükséges, illetve,lehet-e még találni, jó állaptoban lévő mk1es v6-os motort.
előre is köszönöm válaszotokat.
Szia! Én is csak csatlakozni tudok az elöttem szólókhoz, én most cseréltem le a 94 MKI 2.0-t egy MKII 2.5 V6 2000-s évjáratúra.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:42:07 »
Igaz,ami igaz,a szívásokra fel kell készülni.Itt mindenki megjárta a maga Golgotáját,bár szerintem az enyém magasabb mint másoké...de egy tény,ha nem lennék belebolondulva akkor nem csinálnám.A tuning dolog nálam kimarad,arra nem érzek késztetést.Most a váltócsere után kezdem csak érezni azt,hogy tizenévvel ezelőtt milyen lehetett.És amin továbbra is kiakadok az az,hogy ha nyomok egy padlót,akkor mindenki figyel.Mert valamiért egy mondeótól (mint megszokott látvány) nem várnak ilyen hangot.Ez megfizethetetlen...(vigyorfaktor...) vannak jobbak,erősebbek,tuninggal vagy a nélkül,meg van ez.Talán a 166-os 3.0-ás Alfa még jó lenne mellé...de ez legalább félig halottan is megy.REmélem Kunmadarasra tudok menni és kicsit megfuttatni.
Naplózva
PeterHz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2011.03.18 péntek, 01:48:59 »
Beszéltem a haverom szerelőjével. Mondta, hogy a gyertyákra, kábelekre ők is gondoltak az alapjárat kapcsán, két különböző garnitúra gyertya volt benne, a mostani motorcraft, és akkor cseréltek kábelt is, zsír új, gyári. Azóta 4000 km-t ment az autó, csak közben állt egy évet garázsban. A lényeg akkor sem lett jobb az alapjárat.
Szóval ez kilőve.
Ellenben nagy szeretettel NEM és NEEEEM ajánlok egy szerelőt a 17. kerület Vasút utcában. Konkrétan idiótának nézik az embert. Odamentem, hogy a gerjesztő kábel csatiját cseréljék ki, mert ismerősnél már diagnosztizáltuk a hibát(meg is csinálta volna ma, ha otthon lett volna). Erre elkezdett a fószer ott méregetni, mesélt valamit az alapjáratról, a töltésről, meg arról, hogy ehhez szét kell szedni az egész motort, meg a féltengelyt, és a generátort ki kell cserélni, de ők tudnak szerezni felújítottat. Pörögtek a szemem előtt az 50 ezrek.
Mondom, csak ezt a csatlakozót szeretném kicserélni...válasz: "Na majd meglátjuk, ha aknára toljuk a kocsit és megbontjuk a motort. Ok, mondtam, nekem erre nincs időm. Akkor nincs töltésem, le vannak ők magasról....de én nem hagyom itt a kocsim egy percre sem, mert úgy járok mint Jim Carrey a Maszk c. filmben, hogy kiderül, mindent cserélni kell rajta, és csavarjaira lesz bontva a kocsi, aztán eladják nekem a kocsi jó alkatrészeit.
Szóval linkelnek ott rendesen. 3-an dolgoztak egy kocsin. És se közel, se távol nem volt más munkájuk. Gondolom ezért.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2011.03.18 péntek, 08:57:24 »
Idézetet írta: PeterHz - 2011.03.18 péntek, 01:48:59
Beszéltem a haverom szerelőjével. Mondta, hogy a gyertyákra, kábelekre ők is gondoltak az alapjárat kapcsán, két különböző garnitúra gyertya volt benne, a mostani motorcraft, és akkor cseréltek kábelt is, zsír új, gyári. Azóta 4000 km-t ment az autó, csak közben állt egy évet garázsban. A lényeg akkor sem lett jobb az alapjárat.
Szóval ez kilőve.
Ellenben nagy szeretettel NEM és NEEEEM ajánlok egy szerelőt a 17. kerület Vasút utcában. Konkrétan idiótának nézik az embert. Odamentem, hogy a gerjesztő kábel csatiját cseréljék ki, mert ismerősnél már diagnosztizáltuk a hibát(meg is csinálta volna ma, ha otthon lett volna). Erre elkezdett a fószer ott méregetni, mesélt valamit az alapjáratról, a töltésről, meg arról, hogy ehhez szét kell szedni az egész motort, meg a féltengelyt, és a generátort ki kell cserélni, de ők tudnak szerezni felújítottat. Pörögtek a szemem előtt az 50 ezrek.
Mondom, csak ezt a csatlakozót szeretném kicserélni...válasz: "Na majd meglátjuk, ha aknára toljuk a kocsit és megbontjuk a motort. Ok, mondtam, nekem erre nincs időm. Akkor nincs töltésem, le vannak ők magasról....de én nem hagyom itt a kocsim egy percre sem, mert úgy járok mint Jim Carrey a Maszk c. filmben, hogy kiderül, mindent cserélni kell rajta, és csavarjaira lesz bontva a kocsi, aztán eladják nekem a kocsi jó alkatrészeit.
Szóval linkelnek ott rendesen. 3-an dolgoztak egy kocsin. És se közel, se távol nem volt más munkájuk. Gondolom ezért.
Indexfolyadékot nem akartak cserélni a kocsiban?
Szokásos történet. Meglátták a nagy motort, akkor ennek sok lóvéja van, jól bepróbálkozunk nála. Mindenhol ezt játszák itthon. V6? Akkor meg kell bonatni a motort, mert jujjdekomplikáltottminden. Ja, nekik az a kevés kis tudásukhoz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2011.03.18 péntek, 09:10:50 »
Idézetet írta: hori23 - 2011.03.17 csütörtök, 16:53:01
az egyetlen érvem az átépítés mellett,hogy az mk1-esem 100000km-es ,rokontól, amely 8évig garázsban állt.
Akkor ez egy komoly érv, hogy ne kezdj bele!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2011.03.18 péntek, 09:47:12 »
Kissé off, de V6...
Mire tippelnétek olyan tünetnél, hogy iszonyat hangos a kanyarodás, persze a motor felől jön, kormány tekerés közben, erős búgó hang, lehet, hogy nehezebb is a kormány, ha csinálja, és talán még olaj is távozik a rendszerből, de az is lehet, hogy inkább csak fagyálló, mert a vízpumpa több, mint valószínű(inkább 100%, a környéken elfolyik a víz lassacskán), hogy ereszt, és a végét járja...(nincs kedvem átszabni ezt a hosszú, többszörösen összetett mondatot
)
Délután nézünk alá, eddig húztam, mert nem sok víz folyt/ik el...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:02:58 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 09:47:12
Kissé off, de V6...
Mire tippelnétek olyan tünetnél, hogy iszonyat hangos a kanyarodás, persze a motor felől jön, kormány tekerés közben, erős búgó hang, lehet, hogy nehezebb is a kormány, ha csinálja, és talán még olaj is távozik a rendszerből, de az is lehet, hogy inkább csak fagyálló, mert a vízpumpa több, mint valószínű(inkább 100%, a környéken elfolyik a víz lassacskán), hogy ereszt, és a végét járja...(nincs kedvem átszabni ezt a hosszú, többszörösen összetett mondatot
)
Délután nézünk alá, eddig húztam, mert nem sok víz folyt/ik el...
nem nagyon látom az összefüggést a víz elfolyás és a szervó haldoklása között. ráadásul nem is egy szíj hajtja őket. attól persze döglődhet a vízpumpád is, meg a szervód is egyszerre...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:12:17 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.18 péntek, 10:02:58
nem nagyon látom az összefüggést a víz elfolyás és a szervó haldoklása között. ráadásul nem is egy szíj hajtja őket. attól persze döglődhet a vízpumpád is, meg a szervód is egyszerre...
Az összefüggést csak a folyás miatt írtam, hogy van alatta mindig anyag, de az hűtővíz. Ma egy kicsit több volt, és az udvarról való kiállás után is maradt a járdán anyag, ami lehet, hogy csak fagyálló volt. Tehát a vízpumpán az tényleges döglődik...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:13:45 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 10:12:17
Az összefüggést csak a folyás miatt írtam, hogy van alatta mindig anyag, de az hűtővíz. Ma egy kicsit több volt, és az udvarról való kiállás után is maradt a járdán anyag, ami lehet, hogy csak fagyálló volt. Tehát a vízpumpán az tényleges döglődik...
Én inkább abban bíznék, hogy a vízpumpa csapágya kezd beállni, de lehet, hogy ez nem produkálná ezt a tünetet...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
PeterHz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2011.03.18 péntek, 11:45:13 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.18 péntek, 08:57:24
Indexfolyadékot nem akartak cserélni a kocsiban?
Szokásos történet. Meglátták a nagy motort, akkor ennek sok lóvéja van, jól bepróbálkozunk nála. Mindenhol ezt játszák itthon. V6? Akkor meg kell bonatni a motort, mert jujjdekomplikáltottminden. Ja, nekik az a kevés kis tudásukhoz.
Sok lové...
Már a városban is tempomattal megyek. Az automatán a 3-as fokozat után visszaesik a fordulatszám 1500-1700 környékére, akkor tempomat és az aktuális fogyasztás beáll 6-7 literre, 20 fokos emelkedőnél megy fel 9-10 literre...így próbálok spórolni
Szülinapomra majd beletankolok 25.000-ért V-Power 100-at és repülőstartokat fogok csinálni az autópályán, hogy tisztuljon a motor a városnéző tempó miatt lerakodott anyagoktól.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2011.03.18 péntek, 12:20:19 »
Idézetet írta: PeterHz - 2011.03.18 péntek, 11:45:13
Sok lové...
Már a városban is tempomattal megyek. Az automatán a 3-as fokozat után visszaesik a fordulatszám 1500-1700 környékére, akkor tempomat és az aktuális fogyasztás beáll 6-7 literre, 20 fokos emelkedőnél megy fel 9-10 literre...így próbálok spórolni
Szülinapomra majd beletankolok 25.000-ért V-Power 100-at és repülőstartokat fogok csinálni az autópályán, hogy tisztuljon a motor a városnéző tempó miatt lerakodott anyagoktól.
Tehetsz az üzemanyagba STP adalékot, ez tísztit is és felsőkenőként is szuperál, nekem nagyon bejött, sokkal szebben jár utána a motor, piros flakonos Tescoban egy ezres.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2011.03.18 péntek, 12:49:57 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 10:13:45
Én inkább abban bíznék, hogy a vízpumpa csapágya kezd beállni, de lehet, hogy ez nem produkálná ezt a tünetet...
Ez sajna nem fagyálló, hanem olaj, ami folyik
. A fagyállóból nem fogyott semmi, viszont tócsa folyik ki a kocsi alól itt a cégnél...
(szemben állva a motor bal oldala, lengőkar mögül csepeg...
)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2011.03.18 péntek, 13:10:19 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 12:49:57
Ez sajna nem fagyálló, hanem olaj, ami folyik
. A fagyállóból nem fogyott semmi, viszont tócsa folyik ki a kocsi alól itt a cégnél...
(szemben állva a motor bal oldala, lengőkar mögül csepeg...
)
Ha olaj és motor felől erős búgás akkor az biza szervó lesz.
Lengőkar mögül? Ha szerencséd van, "csak" eldurrant valahol a szervócső, de azt aknáról jobban látni, viszont ha a kormánymű porvédő gumiharangját megrángatod és alóla jön ki az olaj, akkor kormánymű felújítás, vagy csere, de szerintem inkább felújítás, a bontott is lutri mikor lesz bármi baja, hiába olcsóbb mint egy felújítás.
Nekem amúgy ugyanez volt, jöttem hazafelé, elkezd búgni valami kormánytekeréskor, szomszédommal beszéltem, szervó. Adott szervólajat töltsem bele 3 éve nem nyúltam hozzá, elfogyott, van ez így. Aham utána benézek még töltés előtt a kocsi alá, tócsa. Nézem szervótartály üres. Ok. Akkor a hiba adott. Nekem összehuggyozta magát a kormányműben a szimmering, úgyhogy csere. 25 volt a bontott, de 35-r újítják fel. Mondjuk nekem kicsit el is volt ferdűlve egy annoi üközés miatt, úgyhogy mindenképpen kellett egy bontott, bár ez meg lóg, de legalább még nem folyik, szal nem úszom meg valamikor a felújítást.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 13:21:15 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2011.03.18 péntek, 13:49:31 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.18 péntek, 13:10:19
Ha olaj és motor felől erős búgás akkor az biza szervó lesz.
Lengőkar mögül? Ha szerencséd van, "csak" eldurrant valahol a szervócső, de azt aknáról jobban látni, viszont ha a kormánymű porvédő gumiharangját megrángatod és alóla jön ki az olaj, akkor kormánymű felújítás, vagy csere, de szerintem inkább felújítás, a bontott is lutri mikor lesz bármi baja, hiába olcsóbb mint egy felújítás.
Mindössze egy eldurrant csőnek nagyon örülnék!
Az anyós oldali lengőkar mögül folyik, úgyhogy kormánymű sztem nem lehet.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2011.03.18 péntek, 14:12:03 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 13:49:31
Mindössze egy eldurrant csőnek nagyon örülnék!
Az anyós oldali lengőkar mögül folyik, úgyhogy kormánymű sztem nem lehet.
Hát ahogy nézzük. Neked most VR6-os Galaxy van? Annál nemtudom, de a mondinál ha szembe állsz vele akkor a kormánymű vége a lengőkar mögött fut kb 10 centivel, bár a lengőkar mögött van a szervótartály csak feljebb, ha ott pl elöregedett a tartályba menő gumi, akkor onnan fentről akár folyhat is a tartályból. Nekem még a szervószivattyúm "izzad" de az ugye a motoron folyik végig.
Nem feltétlenül kell akna, ha picit meg tudod emelni alapon járatod, és megkérsz valakit akit tekergeti a kormányt, persze úgy, hogy van szervóolajad, alánézel, akkor egyből látod, hogy a tartálytól csöpög, vagy a kormánymű gumiharangja alól jön ki az olaj és a folyik végig valahol, viszont akkor sajnos kormánymű.
De ne legyen igazam és csak egy új cső vagy egy új bilincs kell a tartályhoz.
Amúgy a lengőkar mögül az az autó utastere felét jelent, vagy a motor felé, mer nem mind1 merre van az a mögül.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 14:20:47 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2011.03.18 péntek, 14:55:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.18 péntek, 14:12:03
Amúgy a lengőkar mögül az az autó utastere felét jelent, vagy a motor felé, mer nem mind1 merre van az a mögül.
Nekem így néz ki:
http://users.atw.hu/eckjoe/linkek/vr6.jpeg
Azaz a kormánymű előtt van a kiegyenlítő tartály, közvetlenül mögötte van az akksi, és nekem a másik oldalon folyik, a lengőkar hátsó oldalán. A tartályból már teljesen elfogyott az oil, ezért is adja a hangot, és most már egyértelmű, hogy eddig sem a fagyálló folyt ki...
(az máshol tűnik el, amikor eltűnik...)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2011.03.18 péntek, 15:27:18 »
Idézetet írta: PeterHz - 2011.03.18 péntek, 11:45:13
Sok lové...
Már a városban is tempomattal megyek. Az automatán a 3-as fokozat után visszaesik a fordulatszám 1500-1700 környékére, akkor tempomat és az aktuális fogyasztás beáll 6-7 literre, 20 fokos emelkedőnél megy fel 9-10 literre...így próbálok spórolni
Szülinapomra majd beletankolok 25.000-ért V-Power 100-at és repülőstartokat fogok csinálni az autópályán, hogy tisztuljon a motor a városnéző tempó miatt lerakodott anyagoktól.
Na ezt én nem nagyon tudom összerakni. Most vettél egy V6 automata kombi (kombi???) Mondeot és egyébként meg spórolni akarsz? Mivan?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2011.03.18 péntek, 15:33:44 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 14:55:13
Nekem így néz ki:
http://users.atw.hu/eckjoe/linkek/vr6.jpeg
Azaz a kormánymű előtt van a kiegyenlítő tartály, közvetlenül mögötte van az akksi, és nekem a másik oldalon folyik, a lengőkar hátsó oldalán. A tartályból már teljesen elfogyott az oil, ezért is adja a hangot, és most már egyértelmű, hogy eddig sem a fagyálló folyt ki...
(az máshol tűnik el, amikor eltűnik...)
A legjobb akkoris az szerintem, ha tök üres a rendszer, töltesz bele szervóolajat (jó igen pénzkidobás, mert úgyis elfolyik), és járó motornál megkérsz valakit aki tekergeti a kormányt te meg alulról nézed honnan csöpög/folyik. Ha csak ráfolyik a kormányműre vagy fentebbről csöpög, azt úgyis látod, akkor gondolom valami cső vagy bilincs probléma, viszont ha egyértelműen a porvédő alól jön a cucc akkor az sajna gáz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2011.03.18 péntek, 15:49:45 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.18 péntek, 15:33:44
A legjobb akkoris az szerintem, ha tök üres a rendszer, töltesz bele szervóolajat (jó igen pénzkidobás, mert úgyis elfolyik), és járó motornál megkérsz valakit aki tekergeti a kormányt te meg alulról nézed honnan csöpög/folyik. Ha csak ráfolyik a kormányműre vagy fentebbről csöpög, azt úgyis látod, akkor gondolom valami cső vagy bilincs probléma, viszont ha egyértelműen a porvédő alól jön a cucc akkor az sajna gáz.
17h után megyünk alá!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2011.03.18 péntek, 16:22:39 »
ha simán aláfekszel, meglátod, honnan csöpög. nálam is ez volt, de nekem ki kellett dobnom a kormányművet, mert az fhosta össze magát. olyan szinten, hogy egy nap alatt elcsurrantott egy liter szervó folyadékot....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:30:42 »
Idézetet írta: PeterHz - 2011.03.18 péntek, 11:45:13
Sok lové...
Már a városban is tempomattal megyek. Az automatán a 3-as fokozat után visszaesik a fordulatszám 1500-1700 környékére, akkor tempomat és az aktuális fogyasztás beáll 6-7 literre, 20 fokos emelkedőnél megy fel 9-10 literre...így próbálok spórolni
Szülinapomra majd beletankolok 25.000-ért V-Power 100-at és repülőstartokat fogok csinálni az autópályán, hogy tisztuljon a motor a városnéző tempó miatt lerakodott anyagoktól.
hát,azért ebben ne bízz,azzal sem igen fog jobban menni mint mezei 95-tel...én utoljára a cyclo adalékot próbáltam ki és azzal például érezhetően jobb volt az autó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:58:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.18 péntek, 16:22:39
ha simán aláfekszel, meglátod, honnan csöpög. nálam is ez volt, de nekem ki kellett dobnom a kormányművet, mert az fhosta össze magát. olyan szinten, hogy egy nap alatt elcsurrantott egy liter szervó folyadékot....
Hát aláfeküdni nem igen akartam ebben az időben.
De aknából megnéztük, és a kormánymű szimeringjei eresztik az olajat, és most telt meg annyira a gumiharang, hogy nagyobb adag jött ki egy kormány alátekerés alkalmával...
Megnézzük majd, hogy mennyire kell megbontani a kormányművet, meg ugye gumiharangot is cserélünk, de egyenlőre ez így marad...
1,5decit öntöttem utána, és már maxon is volt. Már nincs csúnya búgó hang.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:08:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.18 péntek, 15:27:18
Na ezt én nem nagyon tudom összerakni. Most vettél egy V6 automata kombi (kombi???) Mondeot és egyébként meg spórolni akarsz? Mivan?
ilyen ez, a következő kérdés a gázosítás lesz
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:40:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.18 péntek, 20:08:51
ilyen ez, a következő kérdés a gázosítás lesz
naja...szokás szerint ma is előkerült nálunk az autó téma...(meg vagy elégedve a forddal?naná,főleg,hogy a mínuszok mínuszában vagyok...) fogyasztás?hááát 11-15 között...???hát én 6 literrel járok!!!khmm,mivel is?egy totál unalmas malacorrú dízel passat kombival?vazze,ha autózok,lexarom a fogyasztást.Miért?mert hülye vagyok és élvezem...na,itt jöttek a többiek..1.4 astra...1.7 dízel stb....és még mindig nem értik meg,hogy mi a frászt szeretek benne....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:57:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.18 péntek, 20:40:54
és még mindig nem értik meg,hogy mi a frászt szeretek benne....
Hát akkor vidd el őket egy körre
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:10:01 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.18 péntek, 20:57:58
Hát akkor vidd el őket egy körre
igen,felajánlottam már,csak senki nem akar mellém ülni...azt is,hogy akkor ott a kulcs,lehet vinni.Á,ford,meg ***,meg szétesik.Érdekes,én még nem tapasztaltam,de akinek a szuzukifábiaastra kombó valamelyike van,biztos jobban tudja...bár kíváncsi lennék rá,melyik ment volna döglött váltóval,hengerfejes annyit mint én.Szerintem egyik se.Én meg vígan száguldozok (kopkopkop...)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:14:18 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.18 péntek, 21:10:01
.Á,ford,meg ***,meg szétesik.
Hát csak azt lehet mondani erre, hogy előbb győződjön meg róla, azután ítélkezzen. És nemárt hozzátenni, hogy de nem vállalod a felelősséget, ha ezekután bese akar majd szállni a skodájába vagy szutyokijába
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:16:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.18 péntek, 21:14:18
Hát csak azt lehet mondani erre, hogy előbb győződjön meg róla, azután ítélkezzen. És nemárt hozzátenni, hogy de nem vállalod a felelősséget, ha ezekután bese akar majd szállni a skodájába vagy szutyokijába
Ez van,ők el vannak azzal én meg ezzel.Reggel majd felszántom megint a 3-as 4-es torony között az aszfaltot...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2011.03.18 péntek, 21:35:14 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 19:58:55
1,5decit öntöttem utána, és már maxon is volt. Már nincs csúnya búgó hang.
nálam is így kezdődött, aztán napok alatt exponenciálisan nőt az olajfogyás...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:14:40 »
Idézetet írta: Joe - 2011.03.18 péntek, 19:58:55
Hát aláfeküdni nem igen akartam ebben az időben.
De aknából megnéztük, és a kormánymű szimeringjei eresztik az olajat, és most telt meg annyira a gumiharang, hogy nagyobb adag jött ki egy kormány alátekerés alkalmával...
Megnézzük majd, hogy mennyire kell megbontani a kormányművet, meg ugye gumiharangot is cserélünk, de egyenlőre ez így marad...
1,5decit öntöttem utána, és már maxon is volt. Már nincs csúnya búgó hang.
Na akkor a tippem csak bevált sajnos.
Hát bátor vagy, ha így mered használni, de 1 Liter szervóolaj azér legyen nálad, nehogy még a végén ha párszor előjön a búgás rámenjen a szivattyúd is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:54:07 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.18 péntek, 22:14:40
Na akkor a tippem csak bevált sajnos.
Hát bátor vagy, ha így mered használni, de 1 Liter szervóolaj azér legyen nálad, nehogy még a végén ha párszor előjön a búgás rámenjen a szivattyúd is.
Időnként parkoláskor nekemis brutálisakat tud búgni tekerés közben, és a kormányon is lehet érezni. De nem mindig meg van h csak kicsit, van h nagyon. Ez nem lehet attol, h csak szimplán el van dugulva valamelyik olajcső? A szint nem fogy a tartályból.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2011.03.19 szombat, 00:10:21 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.18 péntek, 22:54:07
Időnként parkoláskor nekemis brutálisakat tud búgni tekerés közben, és a kormányon is lehet érezni. De nem mindig meg van h csak kicsit, van h nagyon. Ez nem lehet attol, h csak szimplán el van dugulva valamelyik olajcső? A szint nem fogy a tartályból.
Az azért van mert hiába úgy tanítják, hogy csak akkor tekerd a kormányt ha már picit mozdul az autó, mert akkor kisebb az ellenállás, de parkoláskor okvetlen is úgy tekered a kormányt, hogy nem mozdul a kocsi semerre, rgo a legerősebben kell dolgoznia a szervónak és hát van úgy olykor-olykor megnyikkan. Az, hogy nagyritkán 1x-1x az állítólag nem nagy probléma, benne van.
Nekem pl most a 15-ös téli kerékkel egyszer se csinálta, viszont a 17-essel meg már túl soxor, de csak ha jobbra tekertem, viszont nekem akkoris ha egy kicsit dinamikusabban sikerült egy kanyarbevétel. Ha neked is a 17-essel, vagy sokszor csinálja akkor szerintem meggyengülhetett a szervó, elvégre csak az st-ken volt 17-es kerék abba meg lehet erősebb a szervó (bár ez lehet hülye elmélet).
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2011.03.19 szombat, 00:32:03 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.18 péntek, 20:40:54
naja...szokás szerint ma is előkerült nálunk az autó téma...(meg vagy elégedve a forddal?naná,főleg,hogy a mínuszok mínuszában vagyok...) fogyasztás?hááát 11-15 között...???hát én 6 literrel járok!!!khmm,mivel is?egy totál unalmas malacorrú dízel passat kombival?vazze,ha autózok,lexarom a fogyasztást.Miért?mert hülye vagyok és élvezem...na,itt jöttek a többiek..1.4 astra...1.7 dízel stb....és még mindig nem értik meg,hogy mi a frászt szeretek benne....
Hehe, a szokásos körök.
Haveromnak van egy '96-os 1.3 8V Swiftje, tök jó kisautó, szépen meg van neki csinálva, kis méregzsák elég jól megy.
Szerdán viszont alkalma volt egy kicsit vezethette a Mondit, mondta, hogy hú ez király odalépsz és megy.
Jó nem jó összehasonlítási alap, de eddig bárki aki nem tudta milyen motor van benne vagy először vittem őt, miután beült a kocsiba és elindultunk szépen higgadtan aki nem ismeri a kocsit hallgatja a hangját, kérdezi, hogy -mekkora motor van ebbe, -mondom 2.5 V6, -azigen, vagy -akkor jól hallom és ez utólag épített? -nem, gyári, gyári 170 paripa
aztán mikor kicsit megjáratom akkor mindenki csak annyit mond: áztá***, hú, jól megy.
A mennyit eszik kérdésre mondom 12-13 -hú az nem kevés, -nem, de cserébe van teljesítmény. (Ettől függetlenül főleg most ebbe a pénztelen időkben jó lenne ha csak a felét falná fel, de utána valahogy mindig sikerül pár km alatt elégetnem kb egy ezrest).
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 00:34:22 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2011.03.19 szombat, 00:42:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.18 péntek, 21:10:01
igen,felajánlottam már,csak senki nem akar mellém ülni...azt is,hogy akkor ott a kulcs,lehet vinni.Á,ford,meg ***,meg szétesik.Érdekes,én még nem tapasztaltam,de akinek a szuzukifábiaastra kombó valamelyike van,biztos jobban tudja...bár kíváncsi lennék rá,melyik ment volna döglött váltóval,hengerfejes annyit mint én.Szerintem egyik se.Én meg vígan száguldozok (kopkopkop...)
Enyémet meg mindenki vinné.
Csak senkinek nem adom. (1x volt de akkoris az illető mögött mentem másik kocsival.) Amióta volt a karambolom, azóta valahogy nem jó szívvel adnám oda senkinek, mert van bennem egy afféle félsz. Egyedül apu az, akinek oda szoktam adni, vagy volt, hogy pár napig kocsit cseréltünk.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2011.03.19 szombat, 00:48:26 »
Egy szó mint száz: A maga korszakából főleg teljesítményben nem sok legyőzője akad.
1-t tudok, de azt én khúrtam el: 525i 24v 192lovas bmw csak azért ment el nagyon minimálisan mert 2 sávos úton a belső sávban 40-nel aludt beálltam a senekébe, észrevett elkezdte adagolni és a nagy hévben elfelejtettem 3-as váltani és kb 2mp volt mire észrevettem, hogy mé nem húz a kocsi. Jah tiltott.
Na utána picit elkezdett távolodni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 00:50:55 írta Kuk3sz
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2011.03.19 szombat, 08:54:17 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.19 szombat, 00:48:26
Egy szó mint száz: A maga korszakából főleg teljesítményben nem sok legyőzője akad.
1-t tudok, de azt én khúrtam el: 525i 24v 192lovas bmw csak azért ment el nagyon minimálisan mert 2 sávos úton a belső sávban 40-nel aludt beálltam a senekébe, észrevett elkezdte adagolni és a nagy hévben elfelejtettem 3-as váltani és kb 2mp volt mire észrevettem, hogy mé nem húz a kocsi. Jah tiltott.
Na utána picit elkezdett távolodni.
Hát ez azért megmozgatta a fantáziámat...
http://totalcar.hu/tesztek/2011/03/19/az_igazi_christine/
És a húsz liter csak öttel több mint a jelenlegi fogyasztás.Az semmi...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2011.03.19 szombat, 11:20:18 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.19 szombat, 08:54:17
Hát ez azért megmozgatta a fantáziámat...
http://totalcar.hu/tesztek/2011/03/19/az_igazi_christine/
És a húsz liter csak öttel több mint a jelenlegi fogyasztás.Az semmi...
Nyilván te is csak a képeket nézegeted és nem olvasol. A 20 liter az a vegyes. Ami nálad 15, az nála 40 liter.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2011.03.19 szombat, 11:27:20 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.19 szombat, 11:20:18
Nyilván te is csak a képeket nézegeted és nem olvasol. A 20 liter az a vegyes. Ami nálad 15, az nála 40 liter.
olvasni nem tud, az náluk nem feltétele a munkának
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2011.03.19 szombat, 13:36:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.19 szombat, 11:20:18
Nyilván te is csak a képeket nézegeted és nem olvasol. A 20 liter az a vegyes. Ami nálad 15, az nála 40 liter.
honnan tudod?és ha leállítom és csak mint műtárgyban gyönyörködök?de őszintén,egy ilyen autóval tuti nem száguldoznék.szépen nyomatékból autózás és kerülgessenek és gyönyörködjenek benne...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2011.03.19 szombat, 13:45:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.19 szombat, 13:36:49
honnan tudod?és ha leállítom és csak mint műtárgyban gyönyörködök?de őszintén,egy ilyen autóval tuti nem száguldoznék.szépen nyomatékból autózás és kerülgessenek és gyönyörködjenek benne...
egy nagy lófaxt barátom!!!!
ebből látszik, hogy nem vezettél még ilyen dögöt. ha egyszer ez megfertőz, véged mint a botnak. gondolja csak bele a mostani autódba.
hol van a magabiztos tudatod, mikor arra gondolsz, hogy előtted ott dübörög a v6 és úgy se sok ellenfeled lehet, ezért csak mosolyogva nézel ki a sztítracsingos barmokra, akik a kis köbcentis talicskájukat bőgetik melletted. elengeded őket rájuk hagyó mosollyal? hát nem. letalpalod a vasat és jól esik lealázni őket.
akkor most belegondolhatsz ugyanebbe, hogy néznék a veterán verdádat és vigyorognának rád, azzal a mi van tata kifejezéssel...
nem úgy ismerlek, aki ezek után ne nyomná a pedált trepni horpadásig....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2011.03.19 szombat, 14:03:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.19 szombat, 13:45:20
egy nagy lófaxt barátom!!!!
ebből látszik, hogy nem vezettél még ilyen dögöt. ha egyszer ez megfertőz, véged mint a botnak. gondolja csak bele a mostani autódba.
hol van a magabiztos tudatod, mikor arra gondolsz, hogy előtted ott dübörög a v6 és úgy se sok ellenfeled lehet, ezért csak mosolyogva nézel ki a sztítracsingos barmokra, akik a kis köbcentis talicskájukat bőgetik melletted. elengeded őket rájuk hagyó mosollyal? hát nem. letalpalod a vasat és jól esik lealázni őket.
akkor most belegondolhatsz ugyanebbe, hogy néznék a veterán verdádat és vigyorognának rád, azzal a mi van tata kifejezéssel...
nem úgy ismerlek, aki ezek után ne nyomná a pedált trepni horpadásig....
Mert ha ilyenem lenne,akkor csak vigyorognék ki a fejemből,jobban mint most.Nyáron például ha egyedül vagyok,nemigen száguldozok,főleg a belvárosban.Elindulok és csak úgy megyek (idén lesz-e valami belőle,nem tudom,drága a benzin...de azért összehoztam reggel a főépület előtt némi kerékfüstöt...) Talán jobban ismerem magam mint teeee...a sztrítracsingosok meg eltűntek Szegedről az iqfigheterekkel (sztrítfájghter?)együtt.De lehet,hogy a jóidővel előkerülnek...és akkor mehet a menet...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 11:59:27 »
Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló 60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob a motorhoz készítet majd két vég, Elöl- hátul új féktárcsák és betétek az első tárcsa sport, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva gyertya és a kábel csere, ez egy év munkája és most egy darabig csak élvezni akarom, de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.20 vasárnap, 14:49:58 írta imi111
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 12:07:54 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 11:59:27
Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
és hova?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 12:10:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.20 vasárnap, 12:07:54
és hova?
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=34034
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 12:11:54 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 12:10:21
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=34034
közben megtaláltam..
faxa a gép!
mi az az izé a hátsó lökös közepén? tolatókamera?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 12:12:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.20 vasárnap, 12:11:54
közben megtaláltam..
faxa a gép!
mi az az izé a hátsó lökös közepén? tolatókamera?
igen
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 12:58:20 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 11:59:27
Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló 60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob a motorhoz készítet majd két vég, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva gyertya és a kábel csere, ez egy év munkája és most egy darabig csak élvezni akarom, de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,
Szia!
Nekem a kipufogó végek nem igazán tetszenek, valami szolidabbal szebb lenne, de az a lényeg, ha neked tetszik, amúgy zsír lett nagyon.
Pár kérdésem lenne:
Felni/gumi mekkorák?
Koniból sárga vagy piros?
Állítottál-e rajta keménységet?
Pattogós lett a kocsi?
Hangot ha esetleg tudsz felvenni, arra kíváncsi lennék, de gondolom nem csak én.
Naplózva
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ