Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:37:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2213225 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
PeterHz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 13:17:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.18 péntek, 15:27:18
Na ezt én nem nagyon tudom összerakni. Most vettél egy V6 automata kombi (kombi???) Mondeot és egyébként meg spórolni akarsz? Mivan?
Hosszú történet.
Haveromé volt. Vagy elviszi a bank, vagy megveszi valaki. Ssegíteni akartam neki. Ennyi.
És sedan, nem kombi. Van rajta pár meló meló még(hátsó sárvédő rohadás, lökháritók cseréje mert törött, fényezés). Majd teszek fel képeket.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.20 vasárnap, 13:30:56 írta PeterHz
»
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 14:08:41 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.20 vasárnap, 12:58:20
Szia!
Nekem a kipufogó végek nem igazán tetszenek, valami szolidabbal szebb lenne, de az a lényeg, ha neked tetszik, amúgy zsír lett nagyon.
Pár kérdésem lenne:
Felni/gumi mekkorák?
Koniból sárga vagy piros?
Állítottál-e rajta keménységet?
Pattogós lett a kocsi?
Hangot ha esetleg tudsz felvenni, arra kíváncsi lennék, de gondolom nem csak én.
A felni 16" 205/55/16 Koni Sárga, Elöl nem állítottam, csak hátul egy fokozatott keményítettem, de elöl ha sokat autó pályázok rá állitok, mert a motortérből tudom álli tani, amúgy ahogy használom még a nejem is azt mondja sokkal jobb mint a gyári. a hangja alapjáraton mély de menet közben nem hallatszik az utastérbe , de ez is volt a cél.
a nyári 18" felni 205/40/18, de most gondolkodok a 205/45/18
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 14:44:39 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 14:08:41
A felni 16" 205/55/16 Koni Sárga, Elöl nem állítottam, csak hátul egy fokozatott keményítettem, de elöl ha sokat autó pályázok rá állitok, mert a motortérből tudom álli tani, amúgy ahogy használom még a nejem is azt mondja sokkal jobb mint a gyári. a hangja alapjáraton mély de menet közben nem hallatszik az utastérbe , de ez is volt a cél.
a nyári 18" felni 205/40/18, de most gondolkodok a 205/45/18
Ja és még egy aprócska módosítást csináltam egy osztrák tuningos mutatta a mondeoján utána csináltam én is , a kombi hátsó rugótányér belsejébe esztergáltattam egy 1cm vastag műanyagot, amit a tányér aljához rögzítettem belülről, így most a bak 1cm előbb felül , ezáltal az ültetéssel sem üt bele a gumiba, ha agyonpakolom , nagyon praktikus, ha viszont nem megyek teherrel akkor nincs jelentősége,
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 15:06:13 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 11:59:27
Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló 60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob a motorhoz készítet majd két vég, Elöl- hátul új féktárcsák és betétek az első tárcsa sport, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva gyertya és a kábel csere, ez egy év munkája és most egy darabig csak élvezni akarom, de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,
Na ezmár igen
Gratula. Majd a 18as felnivel is lőjél képet! Meg kívülről felvett, kihuzatós vidi is legyen a hangzásról.
(A gázgyorsító dobot miért cumizzátok be, azt sose fogom megérteni
Még józan paraszti ésszel átgondolva is hülyeség.)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 16:53:07 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 14:44:39
Ja és még egy aprócska módosítást csináltam egy osztrák tuningos mutatta a mondeoján utána csináltam én is , a kombi hátsó rugótányér belsejébe esztergáltattam egy 1cm vastag műanyagot, amit a tányér aljához rögzítettem belülről, így most a bak 1cm előbb felül , ezáltal az ültetéssel sem üt bele a gumiba, ha agyonpakolom , nagyon praktikus, ha viszont nem megyek teherrel akkor nincs jelentősége,
inkább légrugót raktál volna bele
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 17:10:04 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.20 vasárnap, 11:59:27
Raktam fel a kocsiról képeke, mert amióta elkészült nem fotóztam!
Ami elkészült küszöb hátsó ív csere teljes festés st optikával elöl hátul tuning lámpák , elöl hátul koni állit ható keménységű teló 60-as ültetés , 3-sa kat üres 60-as rendszer középdob helyet gázgyorsító és a 2 hátsó dob helyet 1dob a motorhoz készítet majd két vég, Elöl- hátul új féktárcsák és betétek az első tárcsa sport, a motor hf tömítés cseréje összes többi tömítéssel szelepek becsiszolva gyertya és a kábel csere, ez egy év munkája és most egy darabig csak élvezni akarom, de kíváncsi vagyok milyennek találjátok,
Szia! Jó lett a verda! Gratulálok! Üdv. Kusti
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 19:14:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.20 vasárnap, 16:53:07
inkább légrugót raktál volna bele
az drágább...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 21:24:21 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.20 vasárnap, 19:14:59
az drágább...
kókányolni mindig is egyszerűbb volt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 21:27:01 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.20 vasárnap, 21:24:21
kókányolni mindig is egyszerűbb volt
nem feltétlenül kókányolás, ha rendesen meg van csinálva és passzol a tányérba is rendesen, meg a rugónak is megvan a helye. de ettől még közel sem tölti be azt a funkciót, mint a légrugó. az kíméli a rugót és a lengéscsillapítót is...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 21:34:35 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.03.20 vasárnap, 21:27:01
nem feltétlenül kókányolás, ha rendesen meg van csinálva és passzol a tányérba is rendesen, meg a rugónak is megvan a helye. de ettől még közel sem tölti be azt a funkciót, mint a légrugó. az kíméli a rugót és a lengéscsillapítót is...
most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2011.03.20 vasárnap, 21:52:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.20 vasárnap, 21:34:35
most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
ezért írtam, amit írtam...
az egyik cimbim hátsó rugójába kemény gumi kockák voltak betuszakolva a rogóspirálba. oldalanként 3. mondta is, hogy mennyi pénzt szánt rá anno, de...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 08:48:35 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.20 vasárnap, 15:06:13
(A gázgyorsító dobot miért cumizzátok be, azt sose fogom megérteni
Még józan paraszti ésszel átgondolva is hülyeség.)
Mondja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 10:46:11 írta drof
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 09:42:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.21 hétfő, 08:48:35
Moindja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését.
jogos,velem együtt.Igaz,én most már inkább egy új kat. beszerelésnél tartok-majd valamikor...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 12:59:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.20 vasárnap, 21:34:35
most őszintén, egy centi vastag cuccot berakni a rugó helyére, ráadásul műanyagból?
hogy fekszik egyáltalán fel?
Nem a rugó helyére kerül, hanem a rugó belső átmérőjénél 5mm kissebre van esztergálva és a rugó tányéron a rugó belsejébe kerül, a rugóval nem érintkezik, és csak akkor van jelentősége ha telepakolom mert ilyenkor 1cm-rel előbb felfekszik az gumibak , ezáltal nem üt bele sehova a kerék, normális menetben pedig az autó telója csillapít, és nem a lufi!
Ahhoz hogy profin működjön, ellehet vele szórakozni , ha viszont légrugót raksz a kocsiba, na attól f…a lesz az uttartása, utoljára ilyet az 1200-es ladába csináltam.
Ez az én véleményem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 13:25:26 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.21 hétfő, 08:48:35
Mondja ezt az, aki nemrég még erősen fontolgatta a beszerelését.
Te miről beszélsz?
Összekeversz valakivel, én soha életemben nem dőltem be ezeknek a hülyeségeknek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 13:28:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.21 hétfő, 13:25:26
Te miről beszélsz?
Összekeversz valakivel, én soha életemben nem dőltem be ezeknek a hülyeségeknek.
Lehetséges, hogy összekevertelek egy másik szürke mondis csávesszel. Bocsesz.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 13:35:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.21 hétfő, 13:28:16
Lehetséges, hogy összekevertelek egy másik szürke mondis csávesszel. Bocsesz.
Meg van bocsáltva. De az én szürke Mondim hogy lehet összekeverni bármelyik másikkal??
Egyébként a gázgyorsító dob pártiaknak ajánlom figyelmébe az alábbi terméket.
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento4
Most 17.200 Ft helyett csak 12.500!!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 14:11:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.21 hétfő, 13:35:45
Meg van bocsáltva. De az én szürke Mondim hogy lehet összekeverni bármelyik másikkal??
Egyébként a gázgyorsító dob pártiaknak ajánlom figyelmébe az alábbi terméket.
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento4
Most 17.200 Ft helyett csak 12.500!!
De hogy alátámasszam érvekkel: egy ilyen kis bütykös belső falú "gázgyorsító patron" azon a kemény 30 centis szakaszon kb lóf@szt nem számít, max rontja a sima csőfalhoz képesti áramlást.. Mivel a gázáramlás nagyon összetett téma, és mert nekem még nem volt konkrétan áramlástan tantárgyam (majd csak lesz), ezért nem is okoskodok tovább, de megkérdeztem fizikus haveromat és ő még hozzátette, hogy megfelelő rezonátorral, vagy csőátmérővel és speckó belső felszínnel (lásd golf labda felszíne a turbulenciák kiküszöbölésére) rá lehetne hangolni egy bizonyos frekvenciára, de ez csak bizonyos fordulatszám tartományon működne.
Egyébként ha rendesen ki lenne alakítva a csőrendszer teljes hosszán valami spirális megoldás, akkor az tudna adni a gáznak egy olyan perdületet, hogy gázelvételkor a tehetetlenségéből adódóan könnyebben kiáramlik, viszont gázadásra hátráltatná az áramlást, mert meg kell pörgetni a gázt, de onnantol, hogy meg van a perdülete, onnntól frankó. De hát kipufogóknál ezt nyilván nem alkalmazzák, mert annyit nem számítana a többi eljárással szemben, hogy megérje.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 17:55:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.21 hétfő, 14:11:28
De hogy alátámasszam érvekkel: egy ilyen kis bütykös belső falú "gázgyorsító patron" azon a kemény 30 centis szakaszon kb lóf@szt nem számít,
Lementem megmértem 55cm az a 30cm, és csak annyit, nekem mindegyik autómon volt idáig és mindegyiken észrevehető volt a különbség 2500 fordulattól, lehet nem fizika de tapasztalat!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.22 kedd, 09:49:57 írta Joe
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 18:09:02 »
Idézetet írta: imi111 - 2011.03.21 hétfő, 17:55:49
Lementem megmértem 55cm az a 30cm, és csak annyit, nekem mindegyik autómon volt idáig és mindegyiken észrevehető volt a különbség 2500 fordulattól, lehet nem fizika de tapasztalat!
Az teljesen mindegy, csak egy kis szakasz. Hát nem akarok én vitatkozni, de egy fullos kipufogórendszer+szívóoldal+vezérlés tuningnál is éppenhogy meg lehet érezni a különbséget, ha meg lehet egyáltalán, ahhozképest egy ilyen meg ha tényleg hasznos lenne, akkor sem lenne érezhető, de hinni lehet benne
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.22 kedd, 09:50:26 írta Joe
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
imi111
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 18:40:14 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.21 hétfő, 18:09:02
Az teljesen mindegy, csak egy kis szakasz. Hát nem akarok én vitatkozni, de egy fullos kipufogórendszer+szívóoldal+vezérlés tuningnál is éppenhogy meg lehet érezni a különbséget, ha meg lehet egyáltalán, ahhozképest egy ilyen meg ha tényleg hasznos lenne, akkor sem lenne érezhető, de hinni lehet benne
Akkor ezt megbeszéltük !
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 19:38:38 »
A gázgyorsító patron pont olyan, mint a sport kipufogódob. Virtuális tuning, papíron hozzáad egy kicsit, valójában semmit. Rosszabb esetben még ront is az áramláson és a teljesítményen. De pszichésen mindig mindenki esküszik, hogy mióta bent vannak, azóta érezhetően jobb lett a gyorsulás, a rugalmasság és a teljesítmény......
Muhaha.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 19:48:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.21 hétfő, 19:38:38
A gázgyorsító patron pont olyan, mint a sport kipufogódob. Virtuális tuning, papíron hozzáad egy kicsit, valójában semmit. Rosszabb esetben még ront is az áramláson és a teljesítményen. De pszichésen mindig mindenki esküszik, hogy mióta bent vannak, azóta érezhetően jobb lett a gyorsulás, a rugalmasság és a teljesítmény......
Muhaha.
Ma a garázsból hazafelé észrevettem egy kollegát a buszmegállóban.Mondom gyere beviszlek,ha már melózni indulsz.Szegénynek nem mondtam,hogy kösse be magát (alap dolognak tartom...) és a havi benzinkeretem utolsó cseppjeit elégetve elszabadult bennem az ördög.Minden amiért utálják a(z)
autósokat
sztrítracsingos hülyegyerekeket,most előjött belőlem.Lehet,nekem is virtuálisan tűnik jobbnak,de érzésre teljesen más az autó.Aztán mire hazaértem,alapjáraton olyan tücsökzenekar költözött a motorba,hogy Dankó Pista elbújhatna mellette.Azt hiszem,izgalmas lesz a a nagytali...valahonnan szereznem kell vízcsövet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.21 hétfő, 20:40:24 írta misi107
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:05:08 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.21 hétfő, 19:48:57
Aztán mire hazaértem,alapjáraton olyan tücsökzenekar költözött a motorba,hogy Dankó Pista elbújhatna mellette.Azt hiszem,izgalmas lesz a a nagytali...valahonnan szereznem kell vízcsövet.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:55:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.21 hétfő, 20:05:08
egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:56:31 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.21 hétfő, 20:55:08
egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
eddig
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 20:58:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.21 hétfő, 20:55:08
egy biztos,eléggé rá szoktam cáfolni a szétesőfélben levő,széthajtott állagú ford sztereotípiára...
csak éppen minden örömködés után kijön valami új dolog rajta
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:02:23 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.21 hétfő, 20:58:53
csak éppen minden örömködés után kijön valami új dolog rajta
hát,a hf csak rosszabb lesz,magától sosem javul meg...a futóművet sem tudom sokáig húzni,a balelsőnek totál nem tett jót a törött rugósautózáskitudjamióta.Neked mikor lesz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2011.03.21 hétfő, 21:13:28 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.21 hétfő, 21:02:23
hát,a hf csak rosszabb lesz,magától sosem javul meg...a futóművet sem tudom sokáig húzni,a balelsőnek totál nem tett jót a törött rugósautózáskitudjamióta.Neked mikor lesz?
mi mikor lesz?
baj? remélem mostanában már elkerül
áprilisban elvileg meg lesz a karosszéria csinálva, aztán 1-2 évig nem lesz gond (papíron)
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2011.03.22 kedd, 06:42:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.21 hétfő, 21:13:28
mi mikor lesz?
baj? remélem mostanában már elkerül
áprilisban elvileg meg lesz a karosszéria csinálva, aztán 1-2 évig nem lesz gond (papíron)
v6....mikor lesz?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2011.03.22 kedd, 07:26:05 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.22 kedd, 06:42:43
v6....mikor lesz?
a dolgok jelen állása szerint ha 400-ért st220-at lehet venni
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2011.03.22 kedd, 08:59:32 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.22 kedd, 07:26:05
a dolgok jelen állása szerint ha 400-ért st220-at lehet venni
2019.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2011.03.22 kedd, 09:10:04 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.22 kedd, 08:59:32
2019.
addigra remélem, hogy összejön a 400e
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2011.03.22 kedd, 11:38:49 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.22 kedd, 09:10:04
addigra remélem, hogy összejön a 400e
Kezdj el most gyűjteni. Havonta 4500 pénz félretesz és kész is lesz a 400 addigra.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2011.03.22 kedd, 11:57:00 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.22 kedd, 11:38:49
Kezdj el most gyűjteni. Havonta 4500 pénz félretesz és kész is lesz a 400 addigra.
ez jó ötlet, köszönöm, professzor
bár többet kellene, hátha kell pécsúcsot meg karosszériát javítani rajta
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2011.03.22 kedd, 12:01:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.22 kedd, 11:57:00
ez jó ötlet, köszönöm, professzor
bár többet kellene, hátha kell pécsúcsot meg karosszériát javítani rajta
ST220-ason pcsúcsot? Mit szívtál? Adjál nekem is!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2011.03.22 kedd, 12:02:18 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.22 kedd, 12:01:21
ST220-ason pcsúcsot? Mit szívtál? Adjál nekem is!
az még 8 év, ki tudja, hogy változik a technológia addig
majd viszek jövő héten
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2011.03.22 kedd, 12:23:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.22 kedd, 12:02:18
az még 8 év, ki tudja, hogy változik a technológia addig
majd viszek jövő héten
igazad lehet...elfogy az olaj,marad a minden más.Jó disznónak nem árt semmi,a jó dízel is elmegy bármivel...éljenek a régi szívók...
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:04:42 »
Sziasztok!
Valaki segítsen légyszi... 1 hónapja vettem a mondit (II.ghiav6), az a gondom, hogy nem tudom, a kulcson lévő két gomb ,egy-nyíl kétnyíl, mit kellene, hogy csináljon?
jelenleg hosszas nyomásra kb 3 mp, felvillan egyszer a kontroll Led a kulcson, de nem történik semmi.... elemcsere volt, nem infrás, mert nincs elöl kisablak a IRLed-nek...
Szóval minek kellene történnie gombnyomásra? és mennyi ideig kell nyomni a gombot?
Kösz
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:13:23 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 18:04:42
Sziasztok!
Valaki segítsen légyszi... 1 hónapja vettem a mondit (II.ghiav6), az a gondom, hogy nem tudom, a kulcson lévő két gomb ,egy-nyíl kétnyíl, mit kellene, hogy csináljon?
jelenleg hosszas nyomásra kb 3 mp, felvillan egyszer a kontroll Led a kulcson, de nem történik semmi.... elemcsere volt, nem infrás, mert nincs elöl kisablak a IRLed-nek...
Szóval minek kellene történnie gombnyomásra? és mennyi ideig kell nyomni a gombot?
Kösz
elképzelhető,hogy egyszerűen meghalt.
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:24:02 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.23 szerda, 18:13:23
elképzelhető,hogy egyszerűen meghalt.
Ok! De mi?? ennek mia dolga? mintha valahol azt olvastam volna, hogy kp zár vezérlés, máshol meg ablakfelhúzás... akkor mi is ez, és normálisan mit is csinál?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:35:53 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 18:24:02
Ok! De mi?? ennek mia dolga? mintha valahol azt olvastam volna, hogy kp zár vezérlés, máshol meg ablakfelhúzás... akkor mi is ez, és normálisan mit is csinál?
Nem halt az meg. Csak újra kell tanítani a rendszerhez. Szögletes a kulcsod, vagy kerekded?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:42:58 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.23 szerda, 18:35:53
Nem halt az meg. Csak újra kell tanítani a rendszerhez. Szögletes a kulcsod, vagy kerekded?
olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:39:16 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 18:42:58
olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.
Ez aztán a pontos leírás
Privát üzenetben küldöm a megoldást.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:58:25 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 18:42:58
olyan, mint egy téglatest, de az eleje, ahol a fém szár kijön belőle, ott keskenyebb, mint hátul, tehát inkább "trapézos". mind a négy sarka lekerekített, a hosszabb végénél ovális bevágás, ott van a kulcskarika, és innen nézve az első gomb a "kettős nyíl" jelölésű, elótte az "egy nyíl, ami ezzel szembe néz" ez előtt a led, és már el is értünk a fém részhez.
egy kép mondjuk beszédesebb lenne...
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:09:34 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.23 szerda, 19:58:25
egy kép mondjuk beszédesebb lenne...
itt a kép, ha sikerül...
neminfrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led...
itt a kép, ha sikerül...
nem infrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led... sem a kilincsen IR-ablak...
Naplózva
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:11:58 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 20:09:34
itt a kép, ha sikerül...
nem infrás kulcs... szétszedtem, nincs rajta sem ablak, sem benne IR-led... sem a kilincsen IR-ablak...
no a kép nem ment...
végigcsináltam az elektro topicon leírt dolgot, az látszólag ment, PATS led azt csinálta amit ott írtatok, de az eredmény mégis zéro...
a képfeltöltést meg gyakorlom...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:38:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.03.23 szerda, 19:58:25
egy kép mondjuk beszédesebb lenne...
He? Ennél beszéedesebb? Ebből mindnekinek nyilvánvaló, hogy nem a gömbölyű, hanem a szögletes 2 gombos van neki...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tomo7
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 151
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:40:26 »
Idézetet írta: undok - 2011.03.23 szerda, 20:11:58
no a kép nem ment...
végigcsináltam az elektro topicon leírt dolgot, az látszólag ment, PATS led azt csinálta amit ott írtatok, de az eredmény mégis zéro...
a képfeltöltést meg gyakorlom...
Hello
nekem is volt hasonló problémám, nekem az akku leszedése után azonnal működött nem is kellett tanítani.
előtte akárhogy próbáltam sehogy se sikerült.
amúgy letudod ugy is tesztelni hogy a vezetőajtónál a nyitásérzékelőt addíg nyomkodod míg az irányjelzők fel nem villannak. ezután minden ajtónyitásra illetve távvezérlő gombnyomásra felvillannak.
Naplózva
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
undok
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2011.03.23 szerda, 20:52:32 »
Idézetet írta: Tomo7 - 2011.03.23 szerda, 20:40:26
Hello
nekem is volt hasonló problémám, nekem az akku leszedése után azonnal működött nem is kellett tanítani.
előtte akárhogy próbáltam sehogy se sikerült.
amúgy letudod ugy is tesztelni hogy a vezetőajtónál a nyitásérzékelőt addíg nyomkodod míg az irányjelzők fel nem villannak. ezután minden ajtónyitásra illetve távvezérlő gombnyomásra felvillannak.
Kösz , ezt holnap kipróbálom...
ettől függetlenül van e valakinek olyam leírása, ami a RF-es távirányítós kulcs tanítására vonatkozik, és nem az amit Rocco feltett az elektro-s topicba?
köszönöm.
Naplózva
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ