Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:24:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214856 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2150 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:09:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:02:49
Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.
Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.
Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd.
szegény embert az ág is húzza
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2151 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:10:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 10:50:28
Akkor még nem írtátok körbe kellő alapossággal a problémát. A moosing noise az ez:
http://www.youtube.com/watch?v=Nx9923eqclc
HA ilyenetek van, akkor az a cső miatt van. Az IAV ilyen hangot nem tud csinálni. Másmilyet se nagyon.
Nem ilyen. Hanem folyamatos hangos búgás. Csak nyáron, kánikulában, alapjáraton (meg eső fordulatnál is) és nagyobb gázadásra egy ideig elmúlik.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2152 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:11:55 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.31 csütörtök, 11:10:46
Nem ilyen. Hanem folyamatos hangos búgás. Csak nyáron, kánikulában, alapjáraton (meg eső fordulatnál is) és nagyobb gázadásra egy ideig elmúlik.
Folyamatos hangos búgás is moosing noise, nekem is az volt MK I-en. NEkem is csak melegben. CSeréltem mindent, de semmi, aztán cseréltem csövet és megszűnt.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2153 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:16:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:02:49
Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.
Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.
Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd.
Uhh basszus
Remélhetőleg nem ment sokkal gyorsabban a megengedettnél, és a kocsi sem zúzódott túl durván.
Jobbulást neki(k).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2154 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:19:15 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:11:55
Folyamatos hangos búgás is moosing noise, nekem is az volt MK I-en. NEkem is csak melegben. CSeréltem mindent, de semmi, aztán cseréltem csövet és megszűnt.
Értem. Akkor alapjárati meghibásodásának vannak megelőző tünetei? Pl túl lassan eső fordulat, vagy nem megfelelő motorfék időnként? Vagy ezek is betudhatók vákuumcső problémának?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2155 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 11:27:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.31 csütörtök, 11:19:15
Értem. Akkor alapjárati meghibásodásának vannak megelőző tünetei? Pl túl lassan eső fordulat, vagy nem megfelelő motorfék időnként? Vagy ezek is betudhatók vákuumcső problémának?
A kettő független egymástól.
Az IAV hibának vannak előjelei: 1000-nél tartja a fordulatot 1-2 másodpercig megállás után és csak utána ejti le. Vagy túl lassan ejti vissza üresbe váltáskor.
Aztán ha nagyon behalt, akkor jön a 2000-4000-es alapjárat, meg a "throttle hang" (üresben guruláskor sem esik le, motorfék nuku, elengedett gázpedállal is gyorsul és folyamatosan fékezni kell neki).
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2156 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 12:24:40 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:02:49
Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.
Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.
Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd.
Jobbulást neki, kórház lábadozáson kívül tudom mit érezhet. :S
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2157 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 12:28:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:27:50
A kettő független egymástól.
Az IAV hibának vannak előjelei: 1000-nél tartja a fordulatot 1-2 másodpercig megállás után és csak utána ejti le. Vagy túl lassan ejti vissza üresbe váltáskor.
Aztán ha nagyon behalt, akkor jön a 2000-4000-es alapjárat, meg a "throttle hang" (üresben guruláskor sem esik le, motorfék nuku, elengedett gázpedállal is gyorsul és folyamatosan fékezni kell neki).
Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.
Amúgy a szelepfedél színét kérdeztem nem a szívósort.
Szívósor színezésén én is gondolkodok, de előtte valahogy le kéne reszelni a sok ronda sorját.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2158 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 12:50:26 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.31 csütörtök, 12:28:45
Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.
Szerintem ne foglalkozz vele, nekem is ezt csinálja évek óta, még talán sokáig el lehet vele járni így (persze attólfügg milyen gyakran hajtod a vasat). Majd ha elkezd felugrálni a fordulat, vagy nagyon nemakar leesni, én akkor cserélem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2159 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 12:53:56 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.31 csütörtök, 12:28:45
Necsessz. Meginn belém bassátok az ideget. Most, hogy le volt véve minden, jól kigőzöltem a tolattyút és most pont ezt az 1000-ig tartja és utána esik le dolog van.
Amúgy a szelepfedél színét kérdeztem nem a szívósort.
Szívósor színezésén én is gondolkodok, de előtte valahogy le kéne reszelni a sok ronda sorját.
ő is arról beszélt, csak nem azt írta
de ezt majd megszokod és érteni fogod már később is
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2160 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 13:58:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.31 csütörtök, 12:53:56
ő is arról beszélt, csak nem azt írta
de ezt majd megszokod és érteni fogod már később is
Igaz!
De most mindkettőről beszéltem. A szelepfedélre is igaz, amit a szívósorra írtam.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2161 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 14:21:38 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 13:58:43
Igaz!
De most mindkettőről beszéltem. A szelepfedélre is igaz, amit a szívósorra írtam.
azt is lefestetted?
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2162 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 14:54:39 »
Sziasztok!
Gondoltam megosztom Veletek, két hete már gázzal koptatom az utakat, a legnagyobb elégedettséggel, jó pár km-t beletoltam már . Teljesítményben érezhető különbség nem nagyon van és ami leginkább meglepő,fogyasztásban sem.
Legutóbb 100% városi használatban 12.9 liter volt, vegyes használattal átlagosan 10.5-12 liter között szokott lenni, e fölé eddig még nem sikerült vinni, pedig nyomtam neki rendesen.
Ez alapján pikk-pakk meg fog térülni és aztán nekem évente min. 150 ezer+ Ft-ot fog hozni, ami nem mindegy a mai üzemanyagárak mellett.
Úgyhogy bármelyik kolléga részére bátran ajánlom a gázosítás gondolatát, aki az egyre növekvő benzinárak miatt az utóbbi időben nem tudja kedvére hajtani a V6-os szörnyetegét!
Üdv,
Attila
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2163 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 15:24:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.03.31 csütörtök, 14:21:38
azt is lefestetted?
Le én! Félmunkát nem végzünk! De nem ám.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2164 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 15:44:00 »
Idézetet írta: seekay - 2011.03.31 csütörtök, 14:54:39
Sziasztok!
Gondoltam megosztom Veletek, két hete már gázzal koptatom az utakat, a legnagyobb elégedettséggel, jó pár km-t beletoltam már . Teljesítményben érezhető különbség nem nagyon van és ami leginkább meglepő,fogyasztásban sem.
Legutóbb 100% városi használatban 12.9 liter volt, vegyes használattal átlagosan 10.5-12 liter között szokott lenni, e fölé eddig még nem sikerült vinni, pedig nyomtam neki rendesen.
Ez alapján pikk-pakk meg fog térülni és aztán nekem évente min. 150 ezer+ Ft-ot fog hozni, ami nem mindegy a mai üzemanyagárak mellett.
Úgyhogy bármelyik kolléga részére bátran ajánlom a gázosítás gondolatát, aki az egyre növekvő benzinárak miatt az utóbbi időben nem tudja kedvére hajtani a V6-os szörnyetegét!
Üdv,
Attila
Szia Attila! megkérdezhetem, hogy mennyibe jön a gázosítás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2165 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 16:38:36 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 11:02:49
Sajnálatos módon Misi barátunk közúti balesetet szenvedett önhibáján kívül. Egy zöld jelzésnél (Misinek zöld) a keresztforgalomban közlekedő okos ember behaladt Misi elé aki rendesen oldalbakapta. Légzsák nyílt, Misit fejbekólintotta.
Jelenleg kórházban lábadozik (a szemüveg beépült a homlokába picit). Szerencsére komoly baj, személyi sérülés nem történt, gyerekek nem tartózkodtak a fedélzeten, Misi be volt kötve, légzsák működött rendesen.
Innen is kívánunk nek mihamarabbi jobbulást az autó rendbehozatalában pedig aktívan közre kívánunk működni majd.
remélem Ő is és az autója is mihamarabb lábra áll
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2166 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 17:13:42 »
Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2167 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 18:44:47 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.31 csütörtök, 17:13:42
Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?
Van az a mondás, hogy "ha nem romlott el, ne javítsd meg".
Na most az van, hogy a pucolással betetted neki a kertkaput. Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2168 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 18:52:43 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 18:44:47
Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.
Itt a lényeg!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2169 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 18:55:48 »
Idézetet írta: drof - 2011.03.31 csütörtök, 18:44:47
Van az a mondás, hogy "ha nem romlott el, ne javítsd meg".
Na most az van, hogy a pucolással betetted neki a kertkaput. Mivel pucoltad? A karbitisztítón kívül minden más csak árt neki.
Jogos, de gondoltam nem árt neki, ha megpucolom a koromtól.
Amúgy egyszer már anno megpucoltam, akkor benzinbe áztattam egy órát kb, de most csak simán ilyen gőzölős pingvinnel csapattam ki.
Lehet, hogy eldugaszolt benne valamit?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.31 csütörtök, 18:59:42 írta Kuk3sz
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2170 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 20:54:50 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.03.31 csütörtök, 17:13:42
Na elvoltam kisebb próbán, hát rosszabb nem lett.
Azt érezni, h könnyebben lélegzik, viszont az alapjárattal eddig semmi gond nem volt, most h megpucoltam tipikus amiket leírtatok, nincs motorfék, lassan esik vissza a fordulat, 1500-n megtartja, majd 1000-n és magasabb lett az alapjárat.
Kérdés:
-Az alapjárati motor tetején az a fekete tekerentyű az micsoda?
-Illetve ha leveszem az akkusarut és újrataníttatom esélyes, h visszaálljon az alapjárat?
nyugi van!
várjál vele pár napot, vagy többet, ha kevesebbet jársz. ha akkusarut lekaptad, akkor elment az esze a kicsikének. majd megtanulja az új értékeket és beáll az.
nálam is a para lett úrrá, mikor kikönnyítettem a légszűrőházat. megváltoztak az áramlási adatok és a frászt hozta rám a kocsi pár napig. aztán beállt rendes üzemmódra.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2171 Dátum:
2011.04.02 szombat, 12:11:36 »
Nah tegnap esti cirkálás + némi megküldés után előjött valami, ammi eddig még soha. Egy időre letettem a kocsit, de még nem hűlt ki teljesen mire újra el akartam indulni. Pöccre beindult mindannyiszor, de egymás után egyfolyátban leállt. Nem tartotta meg az alapjáratot. Majd pár másodpercig tartottam a gázpedált, és akkor már oké volt.
Időnként szokta azt csinálni, hogy leáll, de azt akkor amikor fékezek megálláskor, vagy hidegen ha kanyarodok.
WTF?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2172 Dátum:
2011.04.02 szombat, 12:14:47 »
Misi mi a helyzet? Ugye nem lett TK vagy GTK? Mutathatál pár fotót szegényről.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2173 Dátum:
2011.04.02 szombat, 13:18:42 »
Na tegnap lekaptam a sarut és újrataníttattam a verdát, de hiába, ugyanúgy nincs motorfék, ráadásul, ha csak fékezek sebességbe és olyan 100 körül nyomok egy kuplungot, hogy üresbe rakjam, akkor visszalöki 1500-ig, szal ezt akkor lehet elQrtam.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2174 Dátum:
2011.04.02 szombat, 14:22:10 »
Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...beszarás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2175 Dátum:
2011.04.02 szombat, 15:19:16 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.02 szombat, 14:22:10
Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740
Hát basszus jó sok minden összetört... És gondolom ebben a szituban nemlesz egyszerű eljárás, hogy kaphass összeget kártérítésre, ha egyáltalán megoldható. Ennél kevés sz@rabb dolog van az életben, dehát mint a legtöbb sz@rból, előbb utóbb ebből is ki lehet lábalni némi kitartással.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2176 Dátum:
2011.04.02 szombat, 16:52:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.02 szombat, 14:22:10
Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740
Reméljük mielőbb rendbejöttök mind a ketten, ha bármi segítség kell, szólj nyugodtan!
Szép/szebb hétvégét mindenkinek!
Üdv.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2177 Dátum:
2011.04.02 szombat, 19:04:22 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.04.02 szombat, 15:19:16
Hát basszus jó sok minden összetört... És gondolom ebben a szituban nemlesz egyszerű eljárás, hogy kaphass összeget kártérítésre, ha egyáltalán megoldható. Ennél kevés sz@rabb dolog van az életben, dehát mint a legtöbb sz@rból, előbb utóbb ebből is ki lehet lábalni némi kitartással.
hát,azért teszek még a rendőrségen egy kört,aztán megkeresem a nénit,hogy mi legyen.Ha mellébeszél vagy ilyesmi,akkor meg megyünk a bíróságra.Nekem nincs kedvem szarakodni vele.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2178 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 22:23:02 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.04.02 szombat, 12:11:36
Nah tegnap esti cirkálás + némi megküldés után előjött valami, ammi eddig még soha. Egy időre letettem a kocsit, de még nem hűlt ki teljesen mire újra el akartam indulni. Pöccre beindult mindannyiszor, de egymás után egyfolyátban leállt. Nem tartotta meg az alapjáratot. Majd pár másodpercig tartottam a gázpedált, és akkor már oké volt.
Időnként szokta azt csinálni, hogy leáll, de azt akkor amikor fékezek megálláskor, vagy hidegen ha kanyarodok.
WTF?
ez elég alapjárati gyanús.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2179 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 22:25:58 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.02 szombat, 14:22:10
Ma voltam kint seekay-jel.Hát,elég gázos a helyzet,de szerintem menthető.Az alváz hátrébb csúszott 5-10 centi között,a javát elvitte az eleje.Az utastérben is inkább középkonzol+lámpakapcsoló konzol tört,az vágta szét a térdem.A kasztni gyakorlatilag sértetlen a balelejét kivéve.Sajnos a váltó megint szétment...be***ás.Hétfőn jön a rokonom megnézni,van náluk v6 kombi,lehet megdumáljuk,hogy abból kerüljön ki az alvázkeret,hűtő meg a többi.Lökös,motorháztető,lámpahíd,zárhíd stb. viszont mind kelleni fog,csak azt nem tudom,meddig fog húzódni.De csak akkor,ha már a rendőrségen jártam és tudom kit kell keresni stb.Képek vannak a carstylingos blogomban:
http://www.carstyling.hu/blog_shower.php?id=740
bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2180 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 22:59:37 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.03 vasárnap, 22:25:58
bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...
Nekem meg van olajhűtőm a szervóhoz, ablakmosó tartály (bár ez lehet, hogy nemis kell), motor elejére a műanyag, amid eltört (de sajnos a feliratmentes verzió). Más nem jut eszembe.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2181 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 23:19:42 »
ja és még valami. ha a váltó összeszharta magát, az is van.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2182 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 07:29:49 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.03 vasárnap, 23:19:42
ja és még valami. ha a váltó összeszharta magát, az is van.
hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2183 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:31:02 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.03 vasárnap, 22:25:58
bölcsőm van. asszem a hűtő stimmel 2.0-val, az is van. az alsó burkolat a kormány alatt asszem nem egyforma 1-esben, 2-esben, de ha igen, akkor az is van. csak a fuvart kellene elintézni, mert nem tudom elvinni...
A hűtő sajnos nem egyezik, az anyós oldali visszavezető kis cső nincs a 2.0-áson.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2184 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:59:23 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 07:29:49
hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.
Ne vegyél rá mérget, hogy a váltó kuka. Nekem anno baleset után igaz, sebességből ki lehetett venni, de máshova nem lehetett betenni és miután húzópadon visszahúzták a kocsi elejét, utána jó lett és azóta is műxik. Ez volt 50ezer km-rel és 4 évvel ezelőtt.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2185 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 12:01:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 07:29:49
hát az is.Be van szorulva,az istennek se lehet kivenni sebességből.De ott van még a klíma csövezése,légszűrő,motor-váltótartó bakok,futóműelemek,fékek meg a millió egy apróság...na,majd kiforrja magát,lényeg,hogy ma így-úgy visszakerül hozzám,aztán meglátjuk.Az első hf tuti kukás,ha egyből leállt a motor (gondolom a biztonsági kapcsoló csak lezárta az üa. rendszert) akkor nagyobb zűrt csak nem okozott.
jut eszembe, légszűrő házam is van. bakok is vannak.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2186 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 13:00:40 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.04 hétfő, 12:01:20
jut eszembe, légszűrő házam is van. bakok is vannak.
csak fel kellett volna hívni és akkor elhozhattam volna, innen egyszerűbb lejuttatni hozzá
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2187 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 13:41:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.04.04 hétfő, 13:00:40
csak fel kellett volna hívni és akkor elhozhattam volna, innen egyszerűbb lejuttatni hozzá
úgy tudom, hogy arról volt szó, hogy dokit hívni fogja...
most már mindegy, majd erre jössz, ha kellenek neki a cuccok
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2188 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 13:49:55 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.04 hétfő, 13:41:40
úgy tudom, hogy arról volt szó, hogy dokit hívni fogja...
most már mindegy, majd erre jössz, ha kellenek neki a cuccok
most úgy se kell neki benzin, majd átrakjuk az enyémbe
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2189 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 13:57:57 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.04 hétfő, 10:31:02
A hűtő sajnos nem egyezik, az anyós oldali visszavezető kis cső nincs a 2.0-áson.
Egyelőre úgy állok,hogy ma lekurváztam egy rendőrnénit.Előtte egy palival beszéltem,hogy kellene a másik fél valami elérhetősége a kártérítéshez.Okéj.Ügyintéző.Na,itt elszabadult a pokol.Mit képzelek magamról,meg ezt így nem,írjak kérelmet vagy amit akarok,mert neki ezer dolga van stb.Ekkor ment vissza a labda,holnap délelőtt megyek be és szemtől szemben is kicsit üvöltözök vele.Úgy veszem észre még nem nézett szembe egy bepipult smasszerral.
Viszont drof,az alábbihoz például mit szólsz:ha már bontani kell az egész elejét,az az elvetemült gondolat jött elő,hogy mk2-vel egyeztetve,hogy van-e,egy st cucc kerülne be.Mivel egyszerűbb lenne a jelenlegit simán leszedni és egy újat betolni alá.A tűzfaltól hátrafelé szerintem semennyit nem ment a kasztni,mégcsak az ajtók sem szorulnak sehol,a tűzfalba állt bele a kormánymű és a bölcső hátsó része,aztán attól repedt a műanyag belül,de az sem vészes.Akkor gyakorlatilag letudnám egymozdulattal a cserét,max. a futómű egy része lenne csak cserélve,meg jönne a vezérlés és az üzemanyagszivattyú.Szerinted?
Ja,egy jövőbeli balesethez adalék,amit én is most magamon tapasztaltam meg:
-a bal lábnál levő burkolat a kis tároló rekesszel.Gyakorlatilag szilánkosra tört (ma csinálok jobb képeket) és az vágta szét a térdem.Fura,hogy ez egy ütközés szimulációnál nem jött elő,de szerintem ez másnak is fog gondot okozni...
És max. respect a fordnak.MErt ha az a hülye szemüveg nincs rajtam,akkor normálisabb lenne a képem is.Még csak az orrom vére sem eredt el a lufitól.Továbbra is mondeoforevör.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2190 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:31:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 13:57:57
Egyelőre úgy állok,hogy ma lekurváztam egy rendőrnénit.Előtte egy palival beszéltem,hogy kellene a másik fél valami elérhetősége a kártérítéshez.Okéj.Ügyintéző.Na,itt elszabadult a pokol.Mit képzelek magamról,meg ezt így nem,írjak kérelmet vagy amit akarok,mert neki ezer dolga van stb.Ekkor ment vissza a labda,holnap délelőtt megyek be és szemtől szemben is kicsit üvöltözök vele.Úgy veszem észre még nem nézett szembe egy bepipult smasszerral.
Viszont drof,az alábbihoz például mit szólsz:ha már bontani kell az egész elejét,az az elvetemült gondolat jött elő,hogy mk2-vel egyeztetve,hogy van-e,egy st cucc kerülne be.Mivel egyszerűbb lenne a jelenlegit simán leszedni és egy újat betolni alá.A tűzfaltól hátrafelé szerintem semennyit nem ment a kasztni,mégcsak az ajtók sem szorulnak sehol,a tűzfalba állt bele a kormánymű és a bölcső hátsó része,aztán attól repedt a műanyag belül,de az sem vészes.Akkor gyakorlatilag letudnám egymozdulattal a cserét,max. a futómű egy része lenne csak cserélve,meg jönne a vezérlés és az üzemanyagszivattyú.Szerinted?
Ja,egy jövőbeli balesethez adalék,amit én is most magamon tapasztaltam meg:
-a bal lábnál levő burkolat a kis tároló rekesszel.Gyakorlatilag szilánkosra tört (ma csinálok jobb képeket) és az vágta szét a térdem.Fura,hogy ez egy ütközés szimulációnál nem jött elő,de szerintem ez másnak is fog gondot okozni...
És max. respect a fordnak.MErt ha az a hülye szemüveg nincs rajtam,akkor normálisabb lenne a képem is.Még csak az orrom vére sem eredt el a lufitól.Továbbra is mondeoforevör.
az átalakítás gondolata, mint javaslat, bennem is felmerült. jobban jársz, ha megveszed a tűzfaltól előre kompletten a kocsit. gyakorlatilag a sok lakatos munka többe lenne, mint amibe motorostól kerülne egy st eleje. persze hozzá kell tegyem, szerintem.
ezt krisszel kellene megbeszélned. ha alattad fog szétrohadni a kocsi, akkor a motorszámmal ne foglalkozz, mert eredetvizsga nincs akkor.
a lepapírozáson ne is gondolkodj, mert hivatalosan nincs értelme belevágni...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2191 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:33:11 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.04 hétfő, 16:31:17
az átalakítás gondolata, mint javaslat, bennem is felmerült. jobban jársz, ha megveszed a tűzfaltól előre kompletten a kocsit. gyakorlatilag a sok lakatos munka többe lenne, mint amibe motorostól kerülne egy st eleje. persze hozzá kell tegyem, szerintem.
ezt krisszel kellene megbeszélned. ha alattad fog szétrohadni a kocsi, akkor a motorszámmal ne foglalkozz, mert eredetvizsga nincs akkor.
a lepapírozáson ne is gondolkodj, mert hivatalosan nincs értelme belevágni...
drof azt írta valamikor, hogy motszáma könnyen átrakható...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2192 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:14:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 16:33:11
drof azt írta valamikor, hogy motszáma könnyen átrakható...
nem is a motorszám miatt mondtam...az tényleg így van..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2193 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:18:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.04.04 hétfő, 17:14:53
nem is a motorszám miatt mondtam...az tényleg így van..
akkor meg a lovak miatt?? azt úgy sem mondják meg egy kör alapján... méregetni meg nem szokták...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2194 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 18:31:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 17:18:53
akkor meg a lovak miatt?? azt úgy sem mondják meg egy kör alapján... méregetni meg nem szokták...
Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2195 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 18:35:17 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 18:31:40
Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
ha le kell vinni, szólj időben
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2196 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 18:37:30 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 18:31:40
Hát,ha lehet 200 akkor miért ne.Érdeklődtem nála,van nála minden,nem fogok külön-külön keresgélni,ahogy van konkrétum hozom tőle.St is van,a vezérműborítást arra is át lehet rakni.eladásban nem is gondolkozok,eleve úgy vettem,hogy évekig nálam marad.Ma elkerült a végleges helyére.Körbejártam,fényképeztem végül kb. fél centit csavarodott balra a kasztni.Ennél még a kereskedésben álló autók is rosszabbak...
futóművet, optikát is megkapná vagy csak a motort??
és képzeld el, hogy mi lett volna, ha egy swiftben, fabiaban vagy...
lehet nem a sajátlábadon szálsz ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2197 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:26:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 18:37:30
futóművet, optikát is megkapná vagy csak a motort??
és képzeld el, hogy mi lett volna, ha egy swiftben, fabiaban vagy...
lehet nem a sajátlábadon szálsz ki
optikára én nem sokat adok.Csak a motor,vezérlés és a többi ami kell hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2198 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:25:31 »
Olcsóbb lesz ST-síteni, mint szervízben megszereltetni, az tuti.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2199 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:54:12 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.04 hétfő, 22:25:31
Olcsóbb lesz ST-síteni, mint szervízben megszereltetni, az tuti.
Az új kezdete...szállítás a szerelőkhöz:
http://www.youtube.com/watch?v=bZCHoWNaWIw
A mai napi megállapításuk szerint ezt nem fogják javíttatni.Ha hivatalos árat nézek,akkor vagy 800-1m-es a kár,amit egy mondjuk 300-350-et érő autóra nem fognak kifizetni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 23:03:46 írta misi107
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
37
38
39
40
41
42
43
[
44
]
45
46
47
48
49
50
51
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ