Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217151 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2200 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 23:38:00 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 22:54:12
Az új kezdete...szállítás a szerelőkhöz:
http://www.youtube.com/watch?v=bZCHoWNaWIw
A mai napi megállapításuk szerint ezt nem fogják javíttatni.Ha hivatalos árat nézek,akkor vagy 800-1m-es a kár,amit egy mondjuk 300-350-et érő autóra nem fognak kifizetni.
Max számokban annyit tudok neked segíteni, hogy nekem anno 4 éve erre a tk-ra:
http://www.langlovagok.hu/kepek/383_beszorult-serult-a-szemelygepkocsik-karamboljaban-a-xv-keruletben
1.010.000 Ft-ot fizetett a biztosító.
Volt a kocsin 700ezer hitel, maradt 310ezer.
Sikerült lőni egy hátulja törött 1.8 sedant 120ezerér, maradt 190ezer.
50-ér visszahúzták az elejét, asszem 90 körül volt a javítás, meg a donorból való külső belső átpakolása, 90 a fényezés ( első lökös, motorháztető külső-belső, homlokfal, bal-jobb sárvédő, ajtó javítás ködölés ) meg még ide párezer, oda párezer.
Maradék donort kb ugyannyiért sikerült kiárulni amennyibe volt, így kb ingyenbe van az autó, rgo a javítás kb 250-300 körül állt meg.
Ha nem is ST de ha tudsz lőni egy hátulja törött donort, abból a maradékot szerintem ki lehet árulni, és akkor az általad írt 300-350körülből szerintem rendbe lehet tenni.
Remélem segített valamit
Mondjuk pluszba feltétel, ha kihúzás után működik a motor meg a váltó.
Amúgy a Mondeonak tényleg Respect, nekem a középső ujjam fájt pár napig, mert a váltón volt a kezem és beütöttem vele a gyári magnó kijelzőjét, meg a szemüveg tappancsa kicsit megnyomta az orrom, de ez a légzsák ez tényleg szuper ötlet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.04 hétfő, 23:48:42 írta Kuk3sz
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2201 Dátum:
2011.04.05 kedd, 07:01:14 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.04 hétfő, 23:38:00
Max számokban annyit tudok neked segíteni, hogy nekem anno 4 éve erre a tk-ra:
http://www.langlovagok.hu/kepek/383_beszorult-serult-a-szemelygepkocsik-karamboljaban-a-xv-keruletben
1.010.000 Ft-ot fizetett a biztosító.
Volt a kocsin 700ezer hitel, maradt 310ezer.
Sikerült lőni egy hátulja törött 1.8 sedant 120ezerér, maradt 190ezer.
50-ér visszahúzták az elejét, asszem 90 körül volt a javítás, meg a donorból való külső belső átpakolása, 90 a fényezés ( első lökös, motorháztető külső-belső, homlokfal, bal-jobb sárvédő, ajtó javítás ködölés ) meg még ide párezer, oda párezer.
Maradék donort kb ugyannyiért sikerült kiárulni amennyibe volt, így kb ingyenbe van az autó, rgo a javítás kb 250-300 körül állt meg.
Ha nem is ST de ha tudsz lőni egy hátulja törött donort, abból a maradékot szerintem ki lehet árulni, és akkor az általad írt 300-350körülből szerintem rendbe lehet tenni.
Remélem segített valamit
Mondjuk pluszba feltétel, ha kihúzás után működik a motor meg a váltó.
Amúgy a Mondeonak tényleg Respect, nekem a középső ujjam fájt pár napig, mert a váltón volt a kezem és beütöttem vele a gyári magnó kijelzőjét, meg a szemüveg tappancsa kicsit megnyomta az orrom, de ez a légzsák ez tényleg szuper ötlet.
Na,majdnem ez lett volna,ha nem rángatom a kormányt.De látszik,hogy azért egyforma elv alapján tervezték őket.Majdhogynem egyformán gyűrődött az eleje,erre találták ki.Tegnap este a jó öreg nagybátyámat megkerestem,van-e még esetleg ismerőse a rendőröknél,aki nem ment nyugdíjba.Volt még,dél körül derül ki,tudott-e adatot kibányászni.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2202 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:19:59 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.05 kedd, 07:01:14
Na,majdnem ez lett volna,ha nem rángatom a kormányt.De látszik,hogy azért egyforma elv alapján tervezték őket.Majdhogynem egyformán gyűrődött az eleje,erre találták ki.Tegnap este a jó öreg nagybátyámat megkerestem,van-e még esetleg ismerőse a rendőröknél,aki nem ment nyugdíjba.Volt még,dél körül derül ki,tudott-e adatot kibányászni.
Hát én hiába rángattam, láttam a öreglány csak gurul-gurul kifelé az utcából, már az én sávomba volt kb 10 méterrel előttem, aztán úgydöntött padló (automata váltós szutyok). Max ha repülök akkor lehet elkerülöm.
Remélem mielőbb sikerül újjáéleszteni a Szeszélyes Szőkét.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2203 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:22:53 »
Bassus, eddig tavaly télen volt a hideg miatt hasonló, de most se hideg se semmi, mégis tegnap este meg ma reggel is mikor indítottam a kocsit, csak vinnyogott az önindító. :S Beraktam 5.be meghintáztattam előre-hátra utána beindult, de hát 2x egymás után? o.O
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2204 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:38:58 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.05 kedd, 10:22:53
Bassus, eddig tavaly télen volt a hideg miatt hasonló, de most se hideg se semmi, mégis tegnap este meg ma reggel is mikor indítottam a kocsit, csak vinnyogott az önindító. :S Beraktam 5.be meghintáztattam előre-hátra utána beindult, de hát 2x egymás után? o.O
Nekem az etanollal csinál(t) ilyet,ha túl sok ment bele.De nem írtad,hogy használsz-e.Ha nem,akkor valami gyújtás gond lehet,esetleg akku?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2205 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:55:25 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.05 kedd, 10:38:58
Nekem az etanollal csinál(t) ilyet,ha túl sok ment bele.De nem írtad,hogy használsz-e.Ha nem,akkor valami gyújtás gond lehet,esetleg akku?
Etanolt utoljára kb 1 hónapja tettem bele 20 literhez 10-t, aksi most patent, ok, h van hogy úgy áll meg a motor azt kell egy kicsit lökni rajta, de 2x egymás után? Fura, na mind1, hátha megnyugszik.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2206 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:57:14 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.05 kedd, 10:55:25
Etanolt utoljára kb 1 hónapja tettem bele 20 literhez 10-t, aksi most patent, ok, h van hogy úgy áll meg a motor azt kell egy kicsit lökni rajta, de 2x egymás után? Fura, na mind1, hátha megnyugszik.
Ilyen azért inkább csak ladáknál volt...de szerintem akkor pucold meg a jeladókat,lehet,hogy olajsarasak lettek.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2207 Dátum:
2011.04.05 kedd, 11:10:58 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.04 hétfő, 23:38:00
Max számokban annyit tudok neked segíteni, hogy nekem anno 4 éve erre a tk-ra:
http://www.langlovagok.hu/kepek/383_beszorult-serult-a-szemelygepkocsik-karamboljaban-a-xv-keruletben
1.010.000 Ft-ot fizetett a biztosító.
Ezigen, nemsok maradt a kis szutyokból. Hány km/h-val sikerült nekimenni kb?
1millát fizettek
Ez jellemző, hogy ilyen kedvvel fizetnek, vagy mi? Melyik bizti?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Nyiri
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2208 Dátum:
2011.04.05 kedd, 12:34:56 »
Most olvasom hogy jártál misi. Részvétem!
Olvastam ezt a moosing noise témát. Nekem korai mk2-m van. Tehát nekem ez normális hogy nyáron melegben búgó hangot hallok?
Még valami inditáskor fémes sercegő hang van. Felpörög aztán csend. Csak indításkor. Ez ugye az indítómotor? Már legalább 1 éve csinálja
Solenoid? Az mi is?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2209 Dátum:
2011.04.05 kedd, 13:10:07 »
Nekem télen csinálta ezt az önindító, 200 indításból 1x. Az önindító csak pörgött qrva gyorsan de nem húzott be. 3. próbálkozásra, vagy az autó megmozgatására helyrejött. Tavaly 1x csinálta, 2 éve 4-5x összesen. Szerintem ez valami mechanikai gond lehet, behúzás után visszaáll és beragad picit, aztán a következő indításnál nem alakul ki a megfelelő mechanikai kapcsolat a fogaskerekek között. De ez egyértelműen a nagy hideggel van összefüggésben, nem anyaghiba.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2210 Dátum:
2011.04.05 kedd, 13:11:30 »
Idézetet írta: Nyiri - 2011.04.05 kedd, 12:34:56
Olvastam ezt a moosing noise témát. Nekem korai mk2-m van. Tehát nekem ez normális hogy nyáron melegben búgó hangot hallok?
Még valami inditáskor fémes sercegő hang van. Felpörög aztán csend. Csak indításkor. Ez ugye az indítómotor? Már legalább 1 éve csinálja
Solenoid? Az mi is?
Nem normális, de tipikus. Cserélj csövet és abbahagyja.
A sercegés az önindító, cserélni vagy felújítani kell.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2211 Dátum:
2011.04.05 kedd, 13:18:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.05 kedd, 13:11:30
Nem normális, de tipikus. Cserélj csövet és abbahagyja.
A sercegés az önindító, cserélni vagy felújítani kell.
na,ez egyre kacifántosabb.Az xy ismerős utánajárt.Szóval,átkerült közigazgatási/államigazgatási eljárásba az egész,gondolom túl nagy volt a kár.Ergo a néni ellen már nem szabálysértési eljárás folyik (takee mi a különbség?Nekem is tudnom illene...) ezért nem adhatnak ki semmit az eljárás végéig csak kérésre.Azt nem értem,ezt a hülye *** mi a ***ért nem tudta elmondani?Csillagháborús titok?Vagy csak olyan fontosnak érzi magát,hogy ***junk már a pórnépre? (mintahogy folyik ez ebben az országban...) Astorral csevegtünk,közben néztem az autókat mk2-nél,hát az st200 motort el tudnám viselni...amennyiben jól müxik.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2212 Dátum:
2011.04.05 kedd, 21:54:14 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.05 kedd, 13:18:45
na,ez egyre kacifántosabb.Az xy ismerős utánajárt.Szóval,átkerült közigazgatási/államigazgatási eljárásba az egész,gondolom túl nagy volt a kár.Ergo a néni ellen már nem szabálysértési eljárás folyik (takee mi a különbség?Nekem is tudnom illene...) ezért nem adhatnak ki semmit az eljárás végéig csak kérésre.Azt nem értem,ezt a hülye *** mi a ***ért nem tudta elmondani?Csillagháborús titok?Vagy csak olyan fontosnak érzi magát,hogy ***junk már a pórnépre? (mintahogy folyik ez ebben az országban...) Astorral csevegtünk,közben néztem az autókat mk2-nél,hát az st200 motort el tudnám viselni...amennyiben jól müxik.
Ja tényleg, nálam is márciusban történt az egész, és semmi adatot/papírt nem adtak ki de még kérésre sem, 2 hónapot vártam mire lezárult az ügy, de az öregasszony fellebbezett nem tudom mi fazt gondolhatott, egyértelműen ő nem adta meg az elsőbbséget, na mind1, így 2 hónap után adtak papírt, amit vihettem a bankba, de az is csak egy "feltételes" papír volt, mert a bank mondta, hogy ok kifizeti a zsetont, de mivel fellebbezés történt, ha másként döntenek akkor vissza az egész.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2213 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:05:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.04.05 kedd, 11:10:58
Ezigen, nemsok maradt a kis szutyokból. Hány km/h-val sikerült nekimenni kb?
1millát fizettek
Ez jellemző, hogy ilyen kedvvel fizetnek, vagy mi? Melyik bizti?
Hát, arra emlékszek, h kikanyarodtam a sarkon, elszúrtam neki, húzom 2-es taposom, nézem km órát 80! mondom hmm emmá megyen leszálltam a gázról, dugtam a 3.-t, mikor megláttam a nénit pici fék, de szerintem ez olyan max 60-nal lehetett. Dehát mit várunk, egy majdnem másfél tonnás autónak nem jelent gondot egy alig 1 tonnás Arosát "arréb tolni."
Szerencsére nekem semmi bajom, a néni ugyan kórházt látogatott de egybe maradt.
Nagyon nagy szerencse volt, mert nem volt a kocsin bizti, vagyis úgy volt, h már aznap nem lehetett megkötni, de elő volt jegyezve, így olyan mintha lett volna rajta. Nagy szerencse, h nem kötözködött a biztosító és fizetett, nem emléxek már melyik volt, talán KÖBE de nem vennék rá mérget, anyu intézi ezeket a biztosítósi dolgokat.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2214 Dátum:
2011.04.06 szerda, 09:58:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.04 hétfő, 22:54:12
Az új kezdete...szállítás a szerelőkhöz:
http://www.youtube.com/watch?v=bZCHoWNaWIw
A mai napi megállapításuk szerint ezt nem fogják javíttatni.Ha hivatalos árat nézek,akkor vagy 800-1m-es a kár,amit egy mondjuk 300-350-et érő autóra nem fognak kifizetni.
Mennyivel mentél?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2215 Dátum:
2011.04.06 szerda, 10:09:55 »
Srácok!
Mennyi egy önindító felújítás mert valszeg kénytelen leszek igénybe venni.
3 nap alatt 7 beindításból 4x vinnyogott. :S
Jah amúgy merre találom? Zopás kivenni?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.06 szerda, 10:37:09 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2216 Dátum:
2011.04.06 szerda, 10:36:19 »
Amúgy ezen a képen a 23-as az micsoda? Azt tudom, h a szívócsonkba/ból megy a műanyag a gumicsőbe, de nincs semmi rögzítés, csak úgy bele van dugva, na én arra tettem egy kis bilincset biztos ami biztos, az baj? Ezekszerint gyárilag nincs, mert ezen a képen se látok rajta semmi rögzítést.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2217 Dátum:
2011.04.06 szerda, 11:32:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.06 szerda, 10:36:19
Amúgy ezen a képen a 23-as az micsoda? Azt tudom, h a szívócsonkba/ból megy a műanyag a gumicsőbe, de nincs semmi rögzítés, csak úgy bele van dugva, na én arra tettem egy kis bilincset biztos ami biztos, az baj? Ezekszerint gyárilag nincs, mert ezen a képen se látok rajta semmi rögzítést.
PCV. Környezetvédelmi baromság (vákuumot visz a tűzfalnál lévő üzemanyagpára visszavezetőhöz.) Ha eltörik, akkor annyi vákuum szabadul el, hogy süvít a motor és folyamatosan lefullad. Én ledugóztam, miután eltörött. Semmilyen hatással nem bír se a fogyira, se a teljesítményre. Környezetvédelem meg nem itt kezdődik, hanem a BKV buszok ***énél.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.06 szerda, 11:43:50 írta Joe
»
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2218 Dátum:
2011.04.08 péntek, 08:42:27 »
Sziasztok!
Már 1 éve megvan az ótó, de még mindig vannak álmatlan éjszakáim a az IMRC miatt... Honnan lehet tudni, hogy az IMRC megfelelően működik és nyit rendesen a második szívósor is? A gázbowden tisztességes meghúzásával látszik, hogy behúz a kar, de menet közben 3800-tól nem érzek lórúgás-szerű lökést.
Megváltozik ugyan a motor hangja, és mintha gyorsabban is pörögne 4000 felett, vmivel talán jobban húz.
Felső tartományban sem gyengül el, szépen húz 6-7 ezerig, de ennyi. Nem tom ettől többet kell-e várni...
Ha nagyon odafigyelek, fülelek és eggyé válok a géppel akkor észreveszek vmi váltást, de nincs semmi s*ggberúgó lökés, semmi hirtelen rántás, csak megy, jobban mint alul. Gyújtás átnézve, új gyertyák, új kábelek.
Összehasonlítás hiányában csak leírásra tudok hanyatkozni, Ti mit gondoltok, kinek hogy viselkedik?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.08 péntek, 08:46:07 írta seekay
»
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2219 Dátum:
2011.04.08 péntek, 08:54:30 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.08 péntek, 08:42:27
Sziasztok!
Már 1 éve megvan az ótó, de még mindig vannak álmatlan éjszakáim a az IMRC miatt...
Már lerágtuk ezt a csontot, olvass vissza. Lórúgás, lökés nincs, érezni csak 1-2-esben lehet, felette csak a gyorsabb felpörgést és az ércesebb hangot lehet észrevenni.
Hátbavágást ne itt keress, ez egy kiegyensúlyozott V6, nem egy fhos turbós sor4.
De ha biztosra akarsz menni, akkor itt van két kivételesen szhar minőségű videó a témáról.
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA
http://www.youtube.com/watch?v=xV8wfV_pyKk&feature=related
Meg egy a rendeltetésszerű működésről.
http://www.youtube.com/watch?v=YE5F3caDgtk&feature=related
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2220 Dátum:
2011.04.08 péntek, 12:48:04 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.08 péntek, 08:42:27
Sziasztok!
Már 1 éve megvan az ótó, de még mindig vannak álmatlan éjszakáim a az IMRC miatt... Honnan lehet tudni, hogy az IMRC megfelelően működik és nyit rendesen a második szívósor is? A gázbowden tisztességes meghúzásával látszik, hogy behúz a kar, de menet közben 3800-tól nem érzek lórúgás-szerű lökést.
Megváltozik ugyan a motor hangja, és mintha gyorsabban is pörögne 4000 felett, vmivel talán jobban húz.
Felső tartományban sem gyengül el, szépen húz 6-7 ezerig, de ennyi. Nem tom ettől többet kell-e várni...
Ha nagyon odafigyelek, fülelek és eggyé válok a géppel akkor észreveszek vmi váltást, de nincs semmi s*ggberúgó lökés, semmi hirtelen rántás, csak megy, jobban mint alul. Gyújtás átnézve, új gyertyák, új kábelek.
Összehasonlítás hiányában csak leírásra tudok hanyatkozni, Ti mit gondoltok, kinek hogy viselkedik?
Szia!Igazából szerintem semmi gond nincs az autóddal,feltűnt volna melletted ülve.Nem rángat,szépen húz,sőt érzésre jobb volt mint az enyém.Amit nem irigyelek el tőled,az a kemény felfüggesztés...
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2221 Dátum:
2011.04.08 péntek, 12:48:46 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.08 péntek, 08:54:30
Már lerágtuk ezt a csontot, olvass vissza. Lórúgás, lökés nincs, érezni csak 1-2-esben lehet, felette csak a gyorsabb felpörgést és az ércesebb hangot lehet észrevenni.
Hátbavágást ne itt keress, ez egy kiegyensúlyozott V6, nem egy fhos turbós sor4.
De ha biztosra akarsz menni, akkor itt van két kivételesen szhar minőségű videó a témáról.
http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA
http://www.youtube.com/watch?v=xV8wfV_pyKk&feature=related
Meg egy a rendeltetésszerű működésről.
http://www.youtube.com/watch?v=YE5F3caDgtk&feature=related
Nyit rendesen,még tavaly megnéztük.Lehet,csak egy takarítás férne rá.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2222 Dátum:
2011.04.08 péntek, 14:11:48 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.08 péntek, 12:48:04
Szia!Igazából szerintem semmi gond nincs az autóddal,feltűnt volna melletted ülve.Nem rángat,szépen húz,sőt érzésre jobb volt mint az enyém.Amit nem irigyelek el tőled,az a kemény felfüggesztés...
Vigyázz vele, mert becsapós. Lehet a tied is úgy megy, csak te a bal1-t koptatod. Ültél a tiedbe úgy, h más vezette? Esküszöm haverom mellett ülve, neki Twingoja van 1.2 16V 75ló, hihetetlen mit megy a kis mérzsák, ok, hogy könnyű kocsi, de azé a V6-nál ne menjen má jobban, pedig jobb 1-be ülve mikor megküldte azért csúszott föl az adrenalin.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.08 péntek, 14:13:33 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2223 Dátum:
2011.04.08 péntek, 14:29:44 »
Idézetet írta: drof - 2011.04.08 péntek, 08:54:30
Már lerágtuk ezt a csontot, olvass vissza. Lórúgás, lökés nincs, érezni csak 1-2-esben lehet, felette csak a gyorsabb felpörgést és az ércesebb hangot lehet észrevenni.
Még ehhez hozzátenném, hogy anno én sem éreztem 1esben és 2esben a lökést, pedig nyílt rendesen, viszont gyertya és kábelcsere után már határozottan érezhetővé vált. Régi kábellel, gyertyával már nem olyan harapós a motor.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2224 Dátum:
2011.04.08 péntek, 14:35:28 »
Amúgy azt jól látom, az st 220-asban már nincs ez a nyitogatós módszer? Ott hengerenként 1 ovál nyílás megy a 2 szelephez nem 1 sima meg 1 pillangós.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2225 Dátum:
2011.04.08 péntek, 15:40:17 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.08 péntek, 14:11:48
Vigyázz vele, mert becsapós. Lehet a tied is úgy megy, csak te a bal1-t koptatod. Ültél a tiedbe úgy, h más vezette? Esküszöm haverom mellett ülve, neki Twingoja van 1.2 16V 75ló, hihetetlen mit megy a kis mérzsák, ok, hogy könnyű kocsi, de azé a V6-nál ne menjen má jobban, pedig jobb 1-be ülve mikor megküldte azért csúszott föl az adrenalin.
Persze,ültem már az enyémben is így,amikor a kollegámra rájött a fábia után némi erőautózhatnék.Suba 1.8-ban ülve például sosem éreztem,hogy most fogok elélvezni,de a saját pirosban sem.
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2226 Dátum:
2011.04.08 péntek, 15:59:06 »
Köszi srácok, akkor megnyugodam.
Hát igen, a futómű nem vmi lágy, az úttartása nagyon jó, de ha elkapok egy nagyobb kátyút, akkor vigyázni kell a fogakra... Érdekes, hogy mindenki a Ford futóműveket dicséri, hogy mennyire király...hát azért lehetne kellemesebb. Más MK3-assal nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre azért átnézetem vmikor jövő hónapban a futóművet, stabilizátort, stb.
Mk2 tulajok, mennyire érzitek meg a csatornafedelet, kátyúkat?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2227 Dátum:
2011.04.08 péntek, 16:07:28 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.08 péntek, 15:59:06
Köszi srácok, akkor megnyugodam.
Hát igen, a futómű nem vmi lágy, az úttartása nagyon jó, de ha elkapok egy nagyobb kátyút, akkor vigyázni kell a fogakra... Érdekes, hogy mindenki a Ford futóműveket dicséri, hogy mennyire király...hát azért lehetne kellemesebb. Más MK3-assal nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre azért átnézetem vmikor jövő hónapban a futóművet, stabilizátort, stb.
Mk2 tulajok, mennyire érzitek meg a csatornafedelet, kátyúkat?
Az az ideális, hogy viszonylag feszes gyárilag. A menetstabilitás (=biztonság) kicsit fontosabb mint a kényelem (de azért a gyári még bőven kényelmes). Egyébként itt a V6 topikban kb mindenkinek keményebb, ültettett felfüggesztése van a gyárihoz képest
Egy bizonyos mértékben még teljesen komfortos marad, azt a kis pattogást meg bőven megéri egy jobb úttartás!
Pl nemrossz dolog éles kanyarokba, körforgalmakba fékezés nélkül bemenni 50-60nal
(persze ha nincs ott másik autó) De balesetek megelőzéséhez meg különösen hatalmas előny, ha nem bólogat, dülöngél az autó!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.08 péntek, 16:11:32 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2228 Dátum:
2011.04.08 péntek, 16:56:06 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.08 péntek, 15:59:06
Köszi srácok, akkor megnyugodam.
Hát igen, a futómű nem vmi lágy, az úttartása nagyon jó, de ha elkapok egy nagyobb kátyút, akkor vigyázni kell a fogakra... Érdekes, hogy mindenki a Ford futóműveket dicséri, hogy mennyire király...hát azért lehetne kellemesebb. Más MK3-assal nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre azért átnézetem vmikor jövő hónapban a futóművet, stabilizátort, stb.
Mk2 tulajok, mennyire érzitek meg a csatornafedelet, kátyúkat?
Kokaikoko dízel kombija puhább.Igaz,a garázs előtti szutyok úton inkább kiszálltam és sétáltam mert azért azt már érezte a sejhajom...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2229 Dátum:
2011.04.08 péntek, 19:35:08 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.08 péntek, 15:59:06
Köszi srácok, akkor megnyugodam.
Hát igen, a futómű nem vmi lágy, az úttartása nagyon jó, de ha elkapok egy nagyobb kátyút, akkor vigyázni kell a fogakra... Érdekes, hogy mindenki a Ford futóműveket dicséri, hogy mennyire király...hát azért lehetne kellemesebb. Más MK3-assal nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre azért átnézetem vmikor jövő hónapban a futóművet, stabilizátort, stb.
Mk2 tulajok, mennyire érzitek meg a csatornafedelet, kátyúkat?
Milyen gátlók vannak neked alatta amitől ilyen jó feszes?
Nekem elöl Boge Turbo, hátul állítható keménységű Koni Special van fél fordulat híján maxig felkeményítve, kátyú ügyben én megérzem rendesen, bár próbálom kerülgetni, de lehetne keményebb a futóm. :S
Mondjuk számomra inkább pattogjon, minthogy egy kanyarba 30-cal kiboruljak a kocsiból.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.08 péntek, 19:45:51 írta Kuk3sz
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2230 Dátum:
2011.04.09 szombat, 10:23:58 »
A hátsó rugók V6 specifikusak, vagy az ugyanaz mint a többiben? Kombiból származó rugóim eladásához lenne fontos kérdés.
Bár ha igaz a mende-monda, hogy gyárilag 2 centit meg vannak ültetve a V6-ok, akkor nyilván nem való másik alá.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2231 Dátum:
2011.04.09 szombat, 11:13:50 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.04.09 szombat, 10:23:58
A hátsó rugók V6 specifikusak, vagy az ugyanaz mint a többiben? Kombiból származó rugóim eladásához lenne fontos kérdés.
Bár ha igaz a mende-monda, hogy gyárilag 2 centit meg vannak ültetve a V6-ok, akkor nyilván nem való másik alá.
Valami biztos, hogy más, mert az egy dolog, h amikor beraktam az ültető rugókat kb 10 centivel volt kisebb a rugó mégis csak 5 centit ültetett, de a tüv papírján rajta van a rugó száma meg, hogy ha 1.6-2.0-ig rakod be akkor kb 55mm-t ültet, ha V6-ba akkor 35mm-t. Most vagy az van, h a V motor könnyebb a többinél, vagy a V rugói "gyengébbek" mint a többi, azért van lejjebb kicsit a kocsi.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2232 Dátum:
2011.04.09 szombat, 11:15:15 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.04.08 péntek, 16:07:28
Az az ideális, hogy viszonylag feszes gyárilag. A menetstabilitás (=biztonság) kicsit fontosabb mint a kényelem (de azért a gyári még bőven kényelmes). Egyébként itt a V6 topikban kb mindenkinek keményebb, ültettett felfüggesztése van a gyárihoz képest
Egy bizonyos mértékben még teljesen komfortos marad, azt a kis pattogást meg bőven megéri egy jobb úttartás!
Pl nemrossz dolog éles kanyarokba, körforgalmakba fékezés nélkül bemenni 50-60nal
(persze ha nincs ott másik autó) De balesetek megelőzéséhez meg különösen hatalmas előny, ha nem bólogat, dülöngél az autó!
Ehhez a futómű kérdéshez, annyit hozzá kell, hogy szóljak, nekem most megvan az MK I 2.0 RS gyári sport futóművel + 30% keményítéssel, viszont itt van az MK II 2.5 V6-m is ami alatt széria futómű van. Szóval van viszony alapom, meg korábban azért az autósport különböző műfajaival is próbálkoztam. Tehát az RS-m elég gokartos ami a keménységét illeti, így sima útfelűleten valóban nagyon stabil, de amint hepe hupás útfelületen autózok, pont a kerekek pattogása miatt semmivel sem tudok nagyobb kanyar sebességet elérni vele, mint a V 6 standard fútóművével. Forgalom írányító lámpák elötti hepehupán a féktáv is hosszabb az RS-sel, mert fele utat a levegőben töltik a kerekek és egyből dolgozni kezd az ABS, igaz a V6 valóban bedől a kanyarban, de mégis elfordul és nem pattog ki a külső ívre teljesen. A V6-nál a kerekek többet éríntkeznek az aszfalttal, míg az RS-nél a pattogás miatt kevesebbet, nekem most valahogy jobban bejön a V6 standard, komfortosabb fútóműve, (lehet, hogy öregszem?). Ennyit a kemény futómű adta biztonságról, ami sima útfelületen ok, de sajna magyarországon ez csak az újonan épített autópályákon található, ami nagyon kevés az Európai tapasztalataim alapján
Üdv. Kusti
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2233 Dátum:
2011.04.09 szombat, 11:37:15 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.09 szombat, 11:15:15
Ehhez a futómű kérdéshez, annyit hozzá kell, hogy szóljak, nekem most megvan az MK I 2.0 RS gyári sport futóművel + 30% keményítéssel, viszont itt van az MK II 2.5 V6-m is ami alatt széria futómű van. Szóval van viszony alapom, meg korábban azért az autósport különböző műfajaival is próbálkoztam. Tehát az RS-m elég gokartos ami a keménységét illeti, így sima útfelűleten valóban nagyon stabil, de amint hepe hupás útfelületen autózok, pont a kerekek pattogása miatt semmivel sem tudok nagyobb kanyar sebességet elérni vele, mint a V 6 standard fútóművével. Forgalom írányító lámpák elötti hepehupán a féktáv is hosszabb az RS-sel, mert fele utat a levegőben töltik a kerekek és egyből dolgozni kezd az ABS, igaz a V6 valóban bedől a kanyarban, de mégis elfordul és nem pattog ki a külső ívre teljesen. A V6-nál a kerekek többet éríntkeznek az aszfalttal, míg az RS-nél a pattogás miatt kevesebbet, nekem most valahogy jobban bejön a V6 standard, komfortosabb fútóműve, (lehet, hogy öregszem?). Ennyit a kemény futómű adta biztonságról, ami sima útfelületen ok, de sajna magyarországon ez csak az újonan épített autópályákon található, ami nagyon kevés az Európai tapasztalataim alapján
Üdv. Kusti
Majdhogynem ugyanez a tapasztalat nálam is.Nekem a pirosban volt hátul rs teleszkóp rugókkal.A család veszett módon utálta mert ugyanígy elpattogott.Aztán vissza lett rakva a normál rugó,azzal jobb lett a helyzet,de szegény gyerek mindig rosszul lett,ha már kicsit is rossz volt az út.A véhatban normál futomű volt,sokkal jobban tolerálták,bogi sem volt rosszul sose,még a legrosszabb úton sem.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2234 Dátum:
2011.04.09 szombat, 11:49:58 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.09 szombat, 11:13:50
Valami biztos, hogy más, mert az egy dolog, h amikor beraktam az ültető rugókat kb 10 centivel volt kisebb a rugó mégis csak 5 centit ültetett, de a tüv papírján rajta van a rugó száma meg, hogy ha 1.6-2.0-ig rakod be akkor kb 55mm-t ültet, ha V6-ba akkor 35mm-t. Most vagy az van, h a V motor könnyebb a többinél, vagy a V rugói "gyengébbek" mint a többi, azért van lejjebb kicsit a kocsi.
A motor sokkal nehezebb, tehát az első rugók keményebbek alatta (de a hátsók elvileg nem). De akkor viszont tényleg ültetett gyárilag.
Egyébként én is azt tapasztaltam, hogy a 3 centit ültető ST rugókkal kb 1 centit ült csak lejjebb :\ De mondjuk pont jó, mert még éppenhogy le tudok menni a mélygarázsba ígyis, meg jópárszor leért már az első löksi meg a küszöb, úgyhogy én nem merek többet ültetni pedig jólenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.09 szombat, 13:17:06 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2235 Dátum:
2011.04.09 szombat, 13:12:35 »
Srácok!
Nincs valakinek V6 motorral is foglalkozó Haynes-a? Nem találok sehol neten, csak 1.6 1.8 2.0-t. :S
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2236 Dátum:
2011.04.09 szombat, 13:53:31 »
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van e a fórumon olyan MK II V6 tulajdonos, aki hosszabb ideje használ ethanolt? Ha van ilyen, szivesen meghallgatnám ill. olvasnám az ethanolos tapasztalatait. Köszike. Üdv. Kusti
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2237 Dátum:
2011.04.09 szombat, 14:43:37 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.09 szombat, 13:53:31
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van e a fórumon olyan MK II V6 tulajdonos, aki hosszabb ideje használ ethanolt? Ha van ilyen, szivesen meghallgatnám ill. olvasnám az ethanolos tapasztalatait. Köszike. Üdv. Kusti
például én...amióta megvan az autó (majdnem egy éve...ba..meg,megint a tali lett volna a saját szülinapi ajándékom...)
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2238 Dátum:
2011.04.09 szombat, 15:12:38 »
Na újra megpucoltam meg jól beáztattam az alapjárati motrot, hátha megjavul, de most ott tartok, h jó nem lett, de mostmár legalább búg is. Moosing noise? Leállítottam, lehúztam a csatit róla és láss csodát olyan az alapjárat mint régen volt, nem tartja fenn órákig... Kíváncsi leszek, hogy menet közben h fog így viselkedni, lesz e motorfék, leáll e....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2239 Dátum:
2011.04.09 szombat, 15:27:13 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.09 szombat, 15:12:38
Na újra megpucoltam meg jól beáztattam az alapjárati motrot, hátha megjavul, de most ott tartok, h jó nem lett, de mostmár legalább búg is. Moosing noise? Leállítottam, lehúztam a csatit róla és láss csodát olyan az alapjárat mint régen volt, nem tartja fenn órákig... Kíváncsi leszek, hogy menet közben h fog így viselkedni, lesz e motorfék, leáll e....
szerintem ne keverd a két búgást...
alapjáratit meg tudsz venni krisztől gombokért, ne kínlódj vele...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2240 Dátum:
2011.04.09 szombat, 15:32:40 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.09 szombat, 14:43:37
például én...amióta megvan az autó (majdnem egy éve...ba..meg,megint a tali lett volna a saját szülinapi ajándékom...)
Szia! Átalakítóval, vagy anélkül használod és milyen arányban, vagy 100 % ethanolt használsz?
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2241 Dátum:
2011.04.09 szombat, 16:52:13 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.09 szombat, 15:32:40
Szia! Átalakítóval, vagy anélkül használod és milyen arányban, vagy 100 % ethanolt használsz?
Átalakító nélkül használtam.Nyáron volt,hogy 100%-ban jártam vele,a négyhengeresre jellemző rángatás nélkül.De viszont a velejárója volt a 4-5 indítás és a +1-2 literes fogyasztás növekedés.Ja,és a koppig pörgetést el lehetett felejteni,mert olyan 5e felett már nem volt ereje a motornak.Télen a fele-fele aránnyal nem volt gond,sem az indítás se más.Még a fogyi is megmaradt olyan 13-15 között (bár ebben benne van az,hogy amikor volt hó akkor mentem ökörködni.Lehet,a rugó is akkor tört el,amikor eltaláltam egy fát védő padkát a teszkó parkolóban...) Végül ennél maradtam,mert ezzel még az erő is megmaradt és a fogyasztás is városi viszonyok között normálisnak volt mondható (a vezetési stílusomat most hagyjuk) A négyhengeressel is hasonló volt a tapasztalat,nálam fele-fele arányban 13 lityót evett meg,az új gazdánál ugyanilyen arányban meg 10-et...
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2242 Dátum:
2011.04.09 szombat, 17:01:53 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.09 szombat, 16:52:13
Átalakító nélkül használtam.Nyáron volt,hogy 100%-ban jártam vele,a négyhengeresre jellemző rángatás nélkül.De viszont a velejárója volt a 4-5 indítás és a +1-2 literes fogyasztás növekedés.Ja,és a koppig pörgetést el lehetett felejteni,mert olyan 5e felett már nem volt ereje a motornak.Télen a fele-fele aránnyal nem volt gond,sem az indítás se más.Még a fogyi is megmaradt olyan 13-15 között (bár ebben benne van az,hogy amikor volt hó akkor mentem ökörködni.Lehet,a rugó is akkor tört el,amikor eltaláltam egy fát védő padkát a teszkó parkolóban...) Végül ennél maradtam,mert ezzel még az erő is megmaradt és a fogyasztás is városi viszonyok között normálisnak volt mondható (a vezetési stílusomat most hagyjuk) A négyhengeressel is hasonló volt a tapasztalat,nálam fele-fele arányban 13 lityót evett meg,az új gazdánál ugyanilyen arányban meg 10-et...
Köszi az infót, azt hiszem én is megpróbálom felesben.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2243 Dátum:
2011.04.09 szombat, 20:04:46 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.09 szombat, 17:01:53
Köszi az infót, azt hiszem én is megpróbálom felesben.
arra készülj fel,hogy 300-500 km múlva benzinszűrőt érdemes cserélni.aztán meg olyan 1500-2000 km múlva.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2244 Dátum:
2011.04.09 szombat, 20:24:21 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.09 szombat, 20:04:46
arra készülj fel,hogy 300-500 km múlva benzinszűrőt érdemes cserélni.aztán meg olyan 1500-2000 km múlva.
Ok. Bár most cseréltem, de elötte nekem mindig volt benne üa. rendszer tisztító.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2245 Dátum:
2011.04.09 szombat, 20:46:31 »
Idézetet írta: Kusti1 - 2011.04.09 szombat, 20:24:21
Ok. Bár most cseréltem, de elötte nekem mindig volt benne üa. rendszer tisztító.
hát,nekem is volt,attól összeszedett a szűrő még fekete trutyit,hiába műanyag a tank.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2246 Dátum:
2011.04.09 szombat, 21:37:58 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.09 szombat, 13:12:35
Srácok!
Nincs valakinek V6 motorral is foglalkozó Haynes-a? Nem találok sehol neten, csak 1.6 1.8 2.0-t. :S
Van.
Naplózva
Kusti1
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2247 Dátum:
2011.04.09 szombat, 21:49:20 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.09 szombat, 20:46:31
hát,nekem is volt,attól összeszedett a szűrő még fekete trutyit,hiába műanyag a tank.
Ki fogom cserélni, hiszen egyszerűbb, mint szívni, ha eldugul vagy bejut valami trutyi a befecskendezőkbe.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2248 Dátum:
2011.04.09 szombat, 22:00:55 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2011.04.09 szombat, 13:12:35
Srácok!
Nincs valakinek V6 motorral is foglalkozó Haynes-a? Nem találok sehol neten, csak 1.6 1.8 2.0-t. :S
én egy itteni tagtól vettem kemény 1000 ft-ért.De az ebayen és a vaterán is van,letölteni nem tudom honnan lehet.Én könyvpárti vagyok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #2249 Dátum:
2011.04.09 szombat, 22:09:56 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.04.09 szombat, 22:00:55
én egy itteni tagtól vettem kemény 1000 ft-ért.De az ebayen és a vaterán is van,letölteni nem tudom honnan lehet.Én könyvpárti vagyok.
elég kevés az a kiadás, amiben a v6 is benne van. volt már a kezemben...de akié, úgy vigyáz rá, mint a bibliára, holott már nincs is mondeója...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak:
1
...
38
39
40
41
42
43
44
[
45
]
46
47
48
49
50
51
52
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ