Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217109 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:41:47 »


Ne nagyon terjeszd az NGK-t.
Nekem az egyik kolléga azt mondta  hogy nem való a Fordba.
Amúgy meg nekem is bevált, az unixtól volt 1200/ db ha jól emlékszem.
persze...sokan csak és kizárólag a motorcraft-ra esküsznek.
engem is köveztek meg, mert nem márakahű gyújtókábelt raktam be. de konkrétan lexarom, mert a mai napig műxik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2011.12.20 kedd, 20:49:20 »

persze...sokan csak és kizárólag a motorcraft-ra esküsznek.
engem is köveztek meg, mert nem márakahű gyújtókábelt raktam be. de konkrétan lexarom, mert a mai napig műxik.
majd kiderül mennyit bír.most ez a balesetes motorcraft kb. 12e km-t ment lehet kicsit többet.Majd kiderül ez mennyit bír.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 10:24:28 »

Helló.

Jelentkezett egy olyan jellegű problémám hogy a vízhőfok mutató szerint nem melegszik be a motorom csak ha városban tötyögök kb 20-30 percet. De különben soha nem éri el az üzemi hőfokot. Szerintetek mitől lehet ez? Multkor is mentem autópály 90 percet és nem érte el az üzemi hőfokot. Esetlegesen lehetséges hogy HF es?  Undecided
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 11:50:06 »

Helló.

Jelentkezett egy olyan jellegű problémám hogy a vízhőfok mutató szerint nem melegszik be a motorom csak ha városban tötyögök kb 20-30 percet. De különben soha nem éri el az üzemi hőfokot. Szerintetek mitől lehet ez? Multkor is mentem autópály 90 percet és nem érte el az üzemi hőfokot. Esetlegesen lehetséges hogy HF es?  Undecided

Cserélj termosztátot ha tényleg hideg.

Ha csak a mutató szerint az, akkor jeladót, vagy műszert cserélj.

Nem ugrott meg a fogyi? Mert akkor termosztát.
 
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 20:32:54 »

Cserélj termosztátot ha tényleg hideg.

Ha csak a mutató szerint az, akkor jeladót, vagy műszert cserélj.

Nem ugrott meg a fogyi? Mert akkor termosztát.
 

Őszintén, fogalmam sincs  Undecided  hogy megugrott-e a fogyim, 9,9-11,6 közöt mozog.
Mostanság vettem ezt észre mert nyár végén vettem a gépet és nyáron meg minden jó volt rajta.
Milyen színűnek kell lennie a gyári fagyállónak.
Mert a 2.0 somban úgy emléxem hogy pirosas, rózsaszínes volt, ebben meg ilyen halvány kék van és esetleg nem-e ez is lehet a gond hogy nem gyári, vagy ez csak a merc*knél jelent gondot. Huh?
Mondjuk nyáron amikor leállítottam akkor perceget a motorom, mostanság nem csinálja.  Undecided
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 19:53:54 »

Úgy látszik,a benzincső cserével csak megérte kínlódni.Mintha minden csepp eljutna a motorba.Bár az injektorok gyűrűit még nem cseréltem,mert csak pénteken kaptam meg.A cromaxnál 2e ft/db ár helyett rendeltem egy tömítős üzletben 30 db hőállót teljes 1700 ft-ért...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2011.12.28 szerda, 21:58:11 »

Őszintén, fogalmam sincs  Undecided  hogy megugrott-e a fogyim, 9,9-11,6 közöt mozog.
Mostanság vettem ezt észre mert nyár végén vettem a gépet és nyáron meg minden jó volt rajta.
Milyen színűnek kell lennie a gyári fagyállónak.
Mert a 2.0 somban úgy emléxem hogy pirosas, rózsaszínes volt, ebben meg ilyen halvány kék van és esetleg nem-e ez is lehet a gond hogy nem gyári, vagy ez csak a merc*knél jelent gondot. Huh?
Mondjuk nyáron amikor leállítottam akkor perceget a motorom, mostanság nem csinálja.  Undecided
rózsaszín a gyári
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 00:47:54 »

rózsaszín a gyári

Oksa akkor az is cserére kerül.
Köszönöm.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 12:39:39 »

Oksa akkor az is cserére kerül.
Köszönöm.
küldtem neked privit,olvastad?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 16:51:21 »

küldtem neked privit,olvastad?



Mostmár igen, köszönöm  eplus2
Néha van mikor végig olvasom a fórumot de a Priviket elfelejtem megnézni.  falbav beka3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2011.12.30 péntek, 11:28:06 »

No,ma megejtettem egy motoröblítővel megspékelt olajcserét.Sokkal halkabb lett a motor,szebb a hangja is.De,hogy az a nyomorult nyikorgás honnan jön...
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2011.12.30 péntek, 11:52:55 »

Úgy látszik,a benzincső cserével csak megérte kínlódni.Mintha minden csepp eljutna a motorba.Bár az injektorok gyűrűit még nem cseréltem,mert csak pénteken kaptam meg.A cromaxnál 2e ft/db ár helyett rendeltem egy tömítős üzletben 30 db hőállót teljes 1700 ft-ért...

Szia!
Rég jártam erre...
Az injektor gyűrűk alatt a fejek végén találhatókra gondolsz? Ha igen, szeretném a szaküzlet telefonszámát. Nekem a cromaxnál azt mondták, csak injektorral 1ütt lehet rendelni...
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2011.12.30 péntek, 12:05:51 »

Szia!
Rég jártam erre...
Az injektor gyűrűk alatt a fejek végén találhatókra gondolsz? Ha igen, szeretném a szaküzlet telefonszámát. Nekem a cromaxnál azt mondták, csak injektorral 1ütt lehet rendelni...
nem,azok voltak nekem.Az ebayről rendeltem hatot,most vennék még,de még nem írt vissza az eladó,hogy mennyi lenne a külön (szettben árul gumigyűrűkkel együtt,de nekem azok nem kellenek) Az injektorban levő szűrőt hogy lehet kiszedni?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-INJECTOR-REBUILD-KIT-SEALS-FILTERS-PINTLES-V6-3-0-BOSCH-0280155-0280156-EV6-/290644033275?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43abbbfefb
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2011.12.30 péntek, 12:52:49 »

nem,azok voltak nekem.Az ebayről rendeltem hatot,most vennék még,de még nem írt vissza az eladó,hogy mennyi lenne a külön (szettben árul gumigyűrűkkel együtt,de nekem azok nem kellenek) Az injektorban levő szűrőt hogy lehet kiszedni?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-INJECTOR-REBUILD-KIT-SEALS-FILTERS-PINTLES-V6-3-0-BOSCH-0280155-0280156-EV6-/290644033275?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43abbbfefb

Na, akkor most már végképp nem értem! Amikor a szívósort takarítottuk akkor szembesültünk a problémával. e-bay nekem sajna nem nyerő. Angolul csak enni-inni és aludni tudok, de azt nagyon profin vigyor3
Van ötleted esetleg honnan szerezhetnék?
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2011.12.30 péntek, 12:59:17 »

Na, akkor most már végképp nem értem! Amikor a szívósort takarítottuk akkor szembesültünk a problémával. e-bay nekem sajna nem nyerő. Angolul csak enni-inni és aludni tudok, de azt nagyon profin vigyor3
Van ötleted esetleg honnan szerezhetnék?
nincs,mert én is csak itt találtam.Másrészt meg én ha valamit nem tudok,ezzel kommunikálok:http://www.webforditas.hu/
Még ott akarom megkérdezni,ha arra járok,ahol a gyűrűket vettem.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2011.12.30 péntek, 20:04:21 »

szevasztok!érdeklödnék hogy lehet orvosolni azt hogy a kocsim külsö höméröje minuszba mutata plusz 30-40fokokat gondolom bekrepált.hogy tudnám  ezt javitatni mi kell hozzá??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:02:38 »

szevasztok!érdeklödnék hogy lehet orvosolni azt hogy a kocsim külsö höméröje minuszba mutata plusz 30-40fokokat gondolom bekrepált.hogy tudnám  ezt javitatni mi kell hozzá??
gondolom az érzékelőt kell cserélni,de én csak azt az egyet tudom,ami a levegőszűrő házában van.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2011.12.31 szombat, 09:23:08 »

gondolom az érzékelőt kell cserélni,de én csak azt az egyet tudom,ami a levegőszűrő házában van.
miért több is van??ha kiveszem a levegöszüröt akkor ez láthato ugy?és kell szakember a szereléshez?érzékelöt kapok bármlyik alkatrészesnél vagy máshonnan kell rendelnem?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2011.12.31 szombat, 09:28:14 »

miért több is van??ha kiveszem a levegöszüröt akkor ez láthato ugy?és kell szakember a szereléshez?érzékelöt kapok bármlyik alkatrészesnél vagy máshonnan kell rendelnem?
az oldalába van berakva a torony felől.Az ecu-nak adja a jelet,gondolom aztán az küldi tovább a fedcomp felé.Ha elraktam,akkor lehet,hogy van nekem is,de ez nem 100%.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2011.12.31 szombat, 10:05:51 »

miért több is van??ha kiveszem a levegöszüröt akkor ez láthato ugy?és kell szakember a szereléshez?érzékelöt kapok bármlyik alkatrészesnél vagy máshonnan kell rendelnem?
Hello. van több hőmérő is. a fedcompé az első lökös mögött van kb  a hűtő szélénél. alúról látható.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2011.12.31 szombat, 10:10:31 »

Hello. van több hőmérő is. a fedcompé az első lökös mögött van kb  a hűtő szélénél. alúról látható.

aha.ott merre?képileg nekem semmi nem ugrik be,bár tegnap az olajcsere alkalmával kicsit nézelődtem alulról is.meg kerestem a jobbelső fékbetét kopásjelzőjének a vezetékét is,de fogalmam sincs,merre vághatták el vagy dughatták be valami üregbe...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:13:00 »

aha.ott merre?képileg nekem semmi nem ugrik be,bár tegnap az olajcsere alkalmával kicsit nézelődtem alulról is.meg kerestem a jobbelső fékbetét kopásjelzőjének a vezetékét is,de fogalmam sincs,merre vághatták el vagy dughatták be valami üregbe...

Ilyet keress a hűtő két szélén, középen.
http://www.google.hu/imgres?q=mondeo+mkii+temp+sender&um=1&hl=hu&sa=N&biw=1024&bih=537&tbm=isch&tbnid=BYpw2bludmC7XM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/161656-found-a-hanging-wire-under-engine/&docid=mGgC-F1CrcNrEM&imgurl=http://bettaautopartsonline.com/catalog/images/MONDEO%252520GE%252520-%252520ambient%252520temperature%252520sensor%252520(%2525201S7F-10K936-AA%252520).jpg&w=600&h=480&ei=DuD-TvGqIqTY4QSmvdiNCA&zoom=1&iact=hc&vpx=314&vpy=159&dur=610&hovh=201&hovw=251&tx=99&ty=83&sig=113484697497522770737&page=1&tbnh=160&tbnw=179&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:1,s:0

Nekem mindkét oldalon van, mert csak. Ha leveszed a hűtőmaszkot és sréhen benézel a hűtő széleihez, akkor látni fogod.

Sok autón csak a vezető oldalon van.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:07:47 »

mert neked mindig több kell....mert csak... Wink
benéztem,leszedtem,de a lófaxt nem látok belőle...közben megint sikerült szétszednem a rácsot...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:34:41 »

aha.ott merre?képileg nekem semmi nem ugrik be,bár tegnap az olajcsere alkalmával kicsit nézelődtem alulról is.meg kerestem a jobbelső fékbetét kopásjelzőjének a vezetékét is,de fogalmam sincs,merre vághatták el vagy dughatták be valami üregbe...
a kopásjelző vezetéke és csatija valszeg be van hajtva a műanyag dobbetét alá. vedd ki és meglátod...ha megvan...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2011.12.31 szombat, 14:15:27 »

a kopásjelző vezetéke és csatija valszeg be van hajtva a műanyag dobbetét alá. vedd ki és meglátod...ha megvan...
néztem ott is...a szerelő is...na,kb. ilyen belülről a kipuf,ezt már rendes kamerával vettem fel délelőtt.
http://youtu.be/vCULFBZ9CgY

Ja,dízel tulajok a szívroham megelőzése érdekében ne nézzék a fogyasztásmérőt...
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2011.12.31 szombat, 14:38:59 »

az oldalába van berakva a torony felől.Az ecu-nak adja a jelet,gondolom aztán az küldi tovább a fedcomp felé.Ha elraktam,akkor lehet,hogy van nekem is,de ez nem 100%.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
megnéznéd hogy van-e neked?és mennyiért adod?az unixosat nem tudtam megnézni vmi hiba van az oldalukon.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:10:53 »

megnéznéd hogy van-e neked?és mennyiért adod?az unixosat nem tudtam megnézni vmi hiba van az oldalukon.
amit drof belinkelt tuti nincs.Az első lökösből majdhogynem semmim nem maradt.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:13:16 »

amit drof belinkelt tuti nincs.Az első lökösből majdhogynem semmim nem maradt.
és amit belinkeltek ha te megtudod nézni mi annak az ára??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2011.12.31 szombat, 16:19:30 »

és amit belinkeltek ha te megtudod nézni mi annak az ára??
jövőre....de ha felhívod a cromaxot,megmondják.mk3-as van fent...
http://www.cromax.hu/index.php?katid=48438238&termek_al_id=16693&katnev=K%C3%BCls%C5%91%20leveg%C5%91%20h%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet%20jelad%C3%B3%20Mo00-07
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:39:00 »

amit drof belinkelt tuti nincs.Az első lökösből majdhogynem semmim nem maradt.
nem a lökösben van, hanem a középső rács mögött
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 19:59:41 »

nem a lökösben van, hanem a középső rács mögött
na,ott nekem pláne nem maradt semmi...
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:37:25 »

sziasztok!!ha tudtok olyan bontot ahol mk2 v6-hoz vannak alkatrészek s.o.s kéne a cime.már egy jo párat felhivtam de semmi.
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:05:41 »

Sziasztok
valaki megtudná mondani, hogy ki az itt fórumon akinek galaxy v6-ja van, emlékszem néha ő is hozzászól a dolgokhoz, szeretnék vele értekezni!
Üdv
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:07:32 »

Sziasztok
valaki megtudná mondani, hogy ki az itt fórumon akinek galaxy v6-ja van, emlékszem néha ő is hozzászól a dolgokhoz, szeretnék vele értekezni!
Üdv
Joe
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 18:09:32 »

Joe
kösz!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 19:11:40 »

Sziasztok
valaki megtudná mondani, hogy ki az itt fórumon akinek galaxy v6-ja van, emlékszem néha ő is hozzászól a dolgokhoz, szeretnék vele értekezni!
Üdv
az galaxy összenyomottsor6 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2012.01.06 péntek, 06:19:08 »

Sziasztok versenyzo tarsak!
Hozzatok fordulok, lehet, h valaki talalkozott mar ilyen problemaval! Melegszik a motorom, nagyon sokat megy a ventillator(ok) is!
Hutocsere 3-szor megvolt, hengerfelytomites(ek) csere is megvolt! Vizpumpacsere is metortent! Mindig full uj alkatreszekkel, eddig lassan 400.000-nel tartok (vettem az autot 600-ert) es tovabbra is melegszik! Van valakinek otlete meg, hogy mit kellene megnezzek?
Mar gondoltam muszerhibara is, de ha az lenne a rossz, ergo sokat mutatna, akkor meg nem kellene sztem elindulnia a ventillatoroknak!

fagyalloval feltoltve, a vizszint is jo, a viz sem fogy belole!

Koszonom elore is a segitsegeteket!

ugyaniott MKI kombi, szinten 2,5-os motorral(bar eppen az nem jo benne) alkatreszek eladok! (bordo)
Naplózva

MK-II V6
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2012.01.06 péntek, 06:37:08 »

Annyit elfelejtettem meg, hogy a termosztat is ki lett termeszetesen cserelve!
Az is full uj!
Naplózva

MK-II V6
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2012.01.06 péntek, 07:10:11 »

Sziasztok versenyzo tarsak!
nem versenyezni kell vele és akkor nem melegszik  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2012.01.06 péntek, 08:04:01 »

Sziasztok versenyzo tarsak!
Hozzatok fordulok, lehet, h valaki talalkozott mar ilyen problemaval! Melegszik a motorom, nagyon sokat megy a ventillator(ok) is!
Hutocsere 3-szor megvolt, hengerfelytomites(ek) csere is megvolt! Vizpumpacsere is metortent! Mindig full uj alkatreszekkel, eddig lassan 400.000-nel tartok (vettem az autot 600-ert) es tovabbra is melegszik! Van valakinek otlete meg, hogy mit kellene megnezzek?
Mar gondoltam muszerhibara is, de ha az lenne a rossz, ergo sokat mutatna, akkor meg nem kellene sztem elindulnia a ventillatoroknak!

fagyalloval feltoltve, a vizszint is jo, a viz sem fogy belole!

Koszonom elore is a segitsegeteket!

ugyaniott MKI kombi, szinten 2,5-os motorral(bar eppen az nem jo benne) alkatreszek eladok! (bordo)

Mivel minden ki lett cserélve, ami a túlmelegedés megakadályozására hivatott ezért már csak 1 lehetőség maradt, ami nem túl szívderítő, így le sem írom, mert nem akarod te azt tudni.

Dugulásod van valószínűleg. Ha szerencsés vagy - és miért ne lennél az - akkor a vízcsövek egyike dugult el. Ez könnyen orvosolható, csövek le és magasnyomású átmosás a rendszernek.

Ha nincs cseresznyéd, akkor meggyet vettél és a blokkban van a dugulás a vízjáratok valamelyikében. Höhö, azt te nem akarod, az motorbontásos móka.

Csak egy megjegyzés. 50e lett volna egy tényleg 150e körül futott angol bontott motor és 50-80 között ki is cserélik bárhol. Ez max 130e.

Ennek fényében 400-ért javítani? Hm, kalandvágyó. eplus2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:28:18 »

Annyit elfelejtettem meg, hogy a termosztat is ki lett termeszetesen cserelve!
Az is full uj!

Az nem derül ki az irományodból, hogy ennek ellenére jól működik a motor, (mert irod, hogy nem csökken a hűtőfolyadékszint, gondolom akkor használod a verdát)?  Csak a hőfok mérő órára hagyatkozva gondolod, hogy melegszik? Én a helyedben megmérném egy másik, e célra alkalmas műszerrel, órával, hogy valójában mennyi is a hűtőfolyadék hőmérséklete, amikor a gyári óra azt mutatja, hogy túl meleg.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2012.01.06 péntek, 13:16:31 »

sziasztok!!gondoltam leirom ide hogy tegnap kipufogosnál jártam még a gyári dobok voltak rajta és már katasztrofálisak voltak.igy kértem hogy oldják meg valahogy de ne kerüljön egy vagyonba.50-es csöböl lett a középtöl megcsinálva és két vég lett rajta kivezetve.a hangja nagyon tetszik egyáltalán nem hivalkodo és nem is hangos.bár a v6-hangot még igy se hallom.a kipufogos bevolt parázva hogy nagyon gáz hangja lesz de amint elvágta a csövet és ráadtam a gyujtást kiderült hogy tök jo.és mindez 30ezrembe került.nekem ez a plusz hang megért ennyit plusz pár kg-val könnyebb lett a kocsim is.zöldkártyán meg majd adok egy kis zsebpénzt és kész.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2012.01.06 péntek, 14:04:56 »

Sziasztok versenyzo tarsak!
Hozzatok fordulok, lehet, h valaki talalkozott mar ilyen problemaval! Melegszik a motorom, nagyon sokat megy a ventillator(ok) is!
Hutocsere 3-szor megvolt, hengerfelytomites(ek) csere is megvolt! Vizpumpacsere is metortent! Mindig full uj alkatreszekkel, eddig lassan 400.000-nel tartok (vettem az autot 600-ert) es tovabbra is melegszik! Van valakinek otlete meg, hogy mit kellene megnezzek?
Mar gondoltam muszerhibara is, de ha az lenne a rossz, ergo sokat mutatna, akkor meg nem kellene sztem elindulnia a ventillatoroknak!

fagyalloval feltoltve, a vizszint is jo, a viz sem fogy belole!

Koszonom elore is a segitsegeteket!

ugyaniott MKI kombi, szinten 2,5-os motorral(bar eppen az nem jo benne) alkatreszek eladok! (bordo)
Hi!Amit annak idején elvittél direktszűrőt,hogy van?
Naplózva
alkatresz
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2012.01.06 péntek, 16:35:30 »

Sziasztok versenyzo tarsak!
Hozzatok fordulok, lehet, h valaki talalkozott mar ilyen problemaval! Melegszik a motorom, nagyon sokat megy a ventillator(ok) is!
Hutocsere 3-szor megvolt, hengerfelytomites(ek) csere is megvolt! Vizpumpacsere is metortent! Mindig full uj alkatreszekkel, eddig lassan 400.000-nel tartok (vettem az autot 600-ert) es tovabbra is melegszik! Van valakinek otlete meg, hogy mit kellene megnezzek?
Mar gondoltam muszerhibara is, de ha az lenne a rossz, ergo sokat mutatna, akkor meg nem kellene sztem elindulnia a ventillatoroknak!

fagyalloval feltoltve, a vizszint is jo, a viz sem fogy belole!

Koszonom elore is a segitsegeteket!

ugyaniott MKI kombi, szinten 2,5-os motorral(bar eppen az nem jo benne) alkatreszek eladok! (bordo)
El van dugulva a hűtőd,már csak az maradt.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:42:25 »

Ezt lehet veterán vizsgáztatni?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1985-FORD-CROWN-VICTORIA-LTD-12K-ORIGINAL-MILES-/180785442214?pt=US_Cars_Trucks&hash=item2a17a6eda6
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2012.01.07 szombat, 09:36:07 »

Mivel minden ki lett cserélve, ami a túlmelegedés megakadályozására hivatott ezért már csak 1 lehetőség maradt, ami nem túl szívderítő, így le sem írom, mert nem akarod te azt tudni.

Dugulásod van valószínűleg. Ha szerencsés vagy - és miért ne lennél az - akkor a vízcsövek egyike dugult el. Ez könnyen orvosolható, csövek le és magasnyomású átmosás a rendszernek.

Ha nincs cseresznyéd, akkor meggyet vettél és a blokkban van a dugulás a vízjáratok valamelyikében. Höhö, azt te nem akarod, az motorbontásos móka.

Csak egy megjegyzés. 50e lett volna egy tényleg 150e körül futott angol bontott motor és 50-80 között ki is cserélik bárhol. Ez max 130e.

Ennek fényében 400-ért javítani? Hm, kalandvágyó. eplus2


Valszeg ez lesz, mert ismim másik kocsifajtát csináltuk.
Ugyan ezen oknál fogva melegedett mindent kicseréltünk az megbont hengerfej,
és kiderült hogy az elöző tulajnak lyukas lehetett a hütöje, vagy esetleg folyt a hengerfej alól a hütöviz
azt belenyomot egy hütő tömítö folyadékot.
Sajnos ezen folyadék tulajdonsága hogy megtapad a hengerfej víz járataiban is.
szétszedtük kitakarítotuk, összeraktuk azt utána semmi baja nem volt forralás téren.

A másik ez eddig csak 1x jött össze sajnos  rinya
Hütö folyadék le eresztése teljesen.
Be kell keverni durva trisót vízbe, és azzal feltölteni, ugy járni velle max 100 km-t.
Utána le ereszted és feltöltöd új hütö folyadékkal.

Lehetséges elönyei avagy hátrányai.

Elönyök:
- Nem kell megbontani
- Nem kell másik blokk.

Hátrányok:
- Lehetséges mivel a hütöfolyadék adja a kenést a vizpumpának ezért cserés lesz, mert szét megy a tömszelence.
- Esetlegesen valahol eddig a rozsda tömitet a blokkon belül ott folyni kezd a víz.
- Szétmarja a szilikon csövet ami ki van már dörzsölödve.


Ezekután csak anyit tudok javasolni, hogy döntsél belátásod szerint.
Remélem segítettem.  vigyor3
Jó szerelgetést.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 09:38:31 írta BeG 2.5/V6 » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:45:37 »

Ha sz@r a folytószelep poti, annak van olyan egyértelmű tünete amit más nem okozhat? Vagy csak multiméterrel lehet biztosra megállapítani?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:47:49 »

Ha sz@r a folytószelep poti, annak van olyan egyértelmű tünete amit más nem okozhat? Vagy csak multiméterrel lehet biztosra megállapítani?

Csak multiméter, mert identikus problémákat okoz. Vagyis olyanokat, amiket más is tud (IACV, MAF, injektor, benzinszűrő, ECU).

Multiméterrel mérd ki, 1 perc az egész.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:47:54 »

Ha sz@r a folytószelep poti, annak van olyan egyértelmű tünete amit más nem okozhat? Vagy csak multiméterrel lehet biztosra megállapítani?
hát,nálam annyi volt,hogy vagy össze-vissza volt alapjárat vagy a gáz elengedésekor nem esett vissza,hanem felment.Mást nem tudok de ezeket meg okozhatja más is.Max.a fogyasztást megnöveli...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:55:48 »

Köszi az infókat!
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.