Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:10:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217103 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4500 Dátum:
2012.04.10 kedd, 22:47:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.10 kedd, 22:24:32
Kösz!
A fékre azt mondta a tulaj, hogy volt vele 3 Ford szervízben is, mindenütt azt mondták, minden jó, az alkatrészek kiválóak, semmi hibát nem találtak, mégis meg van a probléma.
Az ajtó kilincs, meg ablak nem gond, azt megoldom, van már rutin benne. Az ülés emelő meg valóban misi107 segítségével oldódhat meg, valószínű fogaskerék csere.
Toronycsapágy?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4501 Dátum:
2012.04.11 szerda, 04:29:39 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.10 kedd, 22:47:31
Toronycsapágy?
Csak halkan mondom, kizárólag a fékezés legutolsó fázisának utolsó két gördülése közben, mikor már éppen megállni készül. De nem csúszik a kerék, hogy az ABS megszólaljon, és racsnizzon. Mégis olyan, mint ha azt tenné.
A szuszogás meg lehet akár vákuum cső is, nem tudom. A fülkében menetirány szerint bal oldalon, a légbefúvó nyílás felől jön, és kb 3-4 másodpercig hallani, aztán nyom nélkül megszűnik. Majd végig nézegetem a motortérben, mi látszik, tüzetesen.
De gyanítom, valahol inkább a műszerfal alatt kellene keresgélnem. Ugye?
Mi van ott, abban az irányban, ami csak néha dolgozik, és nincs semmi jele, ha nem működik, csak szuszog. Illetve biztos lenne funkciója, csak én nem tudom, mi.
Tegnap, hazafelé nem lassan jöttünk, a haverom a régi 1.8-as Mondimmal úgy repesztett, alig bírtam követni. Na, ez azért nem annyira igaz, de gyorsan jöttünk, az biztos. Mire meghallottam a nagy zajban, hogy szuszog, már abba is hagyta. Valószínű, meg kellene hallgatni lassabb tempónál, kisebb belső zajnál, hátha könnyebb lesz beazonosítani, honnan jön a hang.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4502 Dátum:
2012.04.11 szerda, 06:43:39 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.11 szerda, 04:29:39
Csak halkan mondom, kizárólag a fékezés legutolsó fázisának utolsó két gördülése közben, mikor már éppen megállni készül. De nem csúszik a kerék, hogy az ABS megszólaljon, és racsnizzon. Mégis olyan, mint ha azt tenné.
A szuszogás meg lehet akár vákuum cső is, nem tudom. A fülkében menetirány szerint bal oldalon, a légbefúvó nyílás felől jön, és kb 3-4 másodpercig hallani, aztán nyom nélkül megszűnik. Majd végig nézegetem a motortérben, mi látszik, tüzetesen.
A klímád be volt kapcsolva?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4503 Dátum:
2012.04.11 szerda, 07:44:31 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.10 kedd, 20:28:43
Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.
Esetlegesen nem akkor halod ezt a hangott amikor eléri kb a 3500-4000-es fordulatott?
Mert ha igen akkor az attól van mert a maradék 6 szivó torok kinyitott és szííííív mint a disznó
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4504 Dátum:
2012.04.11 szerda, 17:29:02 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.11 szerda, 06:43:39
A klímád be volt kapcsolva?
Emlékeim szerint nem, nem volt olyan meleg.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4505 Dátum:
2012.04.11 szerda, 17:33:03 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.04.11 szerda, 07:44:31
Esetlegesen nem akkor halod ezt a hangott amikor eléri kb a 3500-4000-es fordulatott?
Mert ha igen akkor az attól van mert a maradék 6 szivó torok kinyitott és szííííív mint a disznó
Már nem emlékszem, de akkor megfigyelem! Tény. és való, csak ritkán hallottam, de akkor figyeltem volna, honnan is jött, de kanyar kanyar hátán, meg a forgalom is jelentős volt, így mire odafigyelhettem volna, már elhallgatott.
Most majd rászállok, és kifigyelem!
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4506 Dátum:
2012.04.11 szerda, 17:58:35 »
Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!?
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4507 Dátum:
2012.04.11 szerda, 22:12:50 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.11 szerda, 17:58:35
Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!?
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király!
őőőő..izébizé.
az a szép, hogy ezek mind használt autó kehék és nem a v6-é. innentől kezdve ezek orvoslásában már van neked is némi tapasztalatod és ez is azt látszik igazolni, hogy nem kell úgy félni ettől a masinától!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4508 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 08:16:40 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.11 szerda, 17:58:35
Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!?
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király!
Csak egy javaslat.
Fogj egy multimétert és nézd meg hogy a feszabályzod mükszik-e?
Mert ezek a vibráló izzok meg imit omot hiányos fények lehetnek attól hogy túlfeszt kapnak.
De ez csak egy 5lett.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4509 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 11:10:57 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.04.12 csütörtök, 10:42:51
Tünet ugyanez volt, kimérve, bemérve, minden ok ... aztán egy sokszáz kmres út vége felé a generátor szó szerint szétégett.
Amikor vibrálnak az izzók, akkor mérni sem kell. Biztosan generátor hiba, akkor is, ha a multiméter nem mutat hibát.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4510 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 14:00:59 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.12 csütörtök, 11:10:57
Amikor vibrálnak az izzók, akkor mérni sem kell. Biztosan generátor hiba, akkor is, ha a multiméter nem mutat hibát.
De gyerekek, lehet, hogy nem Írtam, de álló motornál (generátort még az egér se hajtja) is ugyan úgy vibrál minden izzóm. Ma kicseréltem minden létező izzót elöl-hátul, meg az utastérben is, kivéve a műszerfalban levőket (az egy következő projekt), és az utastér hátsó ülés feletti lámpa is vibrál. A fényszóró is. Bár azon kevésbé látszik. Azt úgy oldalról, félszemmel lehet látni. Ha beindítom a motort, alapjáraton szinte semmi változás, nagyobb gázon besűrűsödik, majd megszűnik, vagy legalább is kevésbé érzékelhető a vibrálás. Na erre varrjatok gombot!
Ma szétszedtem a bal hátsó ajtó kárpitját, és megnéztem a belsejét. Próbáltam rájönni, miért van az, hogy a vezető ülésben megnyomva a le-fel gombokat megmozdul az ablak (1-3 mm), de nem jön le. A hátsó ajtó gombjaira nem reagál, se le, se fel. Mint ha ott se lennének. Nem lehet, hogy a hátsó nyomógomb a hibás?
A másik oldalon meg a központi zár nem mindig nyit, vagy zár. Ott a szokásos Mondeos trükk, a WD40 segíthet?
Az ülés magasság állítás javítása mekkora meló, mennyi idő kell hozzá? És főleg, kinek van ilyen fogaskereke fémből, mondjuk rézből, vagy bronzból? És mennyiért válna meg tőle?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4511 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 14:27:43 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 14:00:59
De gyerekek, lehet, hogy nem Írtam, de álló motornál (generátort még az egér se hajtja) is ugyan úgy vibrál minden izzóm. Ma kicseréltem minden létező izzót elöl-hátul, meg az utastérben is, kivéve a műszerfalban levőket (az egy következő projekt), és az utastér hátsó ülés feletti lámpa is vibrál. A fényszóró is. Bár azon kevésbé látszik. Azt úgy oldalról, félszemmel lehet látni. Ha beindítom a motort, alapjáraton szinte semmi változás, nagyobb gázon besűrűsödik, majd megszűnik, vagy legalább is kevésbé érzékelhető a vibrálás. Na erre varrjatok gombot!
Ma szétszedtem a bal hátsó ajtó kárpitját, és megnéztem a belsejét. Próbáltam rájönni, miért van az, hogy a vezető ülésben megnyomva a le-fel gombokat megmozdul az ablak (1-3 mm), de nem jön le. A hátsó ajtó gombjaira nem reagál, se le, se fel. Mint ha ott se lennének. Nem lehet, hogy a hátsó nyomógomb a hibás?
A másik oldalon meg a központi zár nem mindig nyit, vagy zár. Ott a szokásos Mondeos trükk, a WD40 segíthet?
Az ülés magasság állítás javítása mekkora meló, mennyi idő kell hozzá? És főleg, kinek van ilyen fogaskereke fémből, mondjuk rézből, vagy bronzból? És mennyiért válna meg tőle?
ebben az esetben viszont valami test hibád lesz. a világítás kapcsolódat szedd ki és kukkantsd meg a csatiját. ha ott minden rendben, akkor nem árt, ha szétszeded.
a hátsó ablak nyitás nincs letiltva véletlenül?
a hátsó záradon segít a wd40, de csak időlegesen.
az igazi, ha már lebontod a cuccokat a totál pucolás és zsírozás.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4512 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 17:57:06 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.12 csütörtök, 14:27:43
ebben az esetben viszont valami test hibád lesz. a világítás kapcsolódat szedd ki és kukkantsd meg a csatiját. ha ott minden rendben, akkor nem árt, ha szétszeded.
a hátsó ablak nyitás nincs letiltva véletlenül?
a hátsó záradon segít a wd40, de csak időlegesen.
az igazi, ha már lebontod a cuccokat a totál pucolás és zsírozás.
Most már nem marad hátra más, mint szétszedni a kapcsolót, mivel csak ott lehet a baj. A kapcsolóhoz elmegy a teljes akku fesz, az égőnél 1,3 v-al kevesebb, és ingadozik, Valószínű kontakt hiba, bár beégésről ilyen teljesítménynél nem igen beszélhetünk. De mivel csak a helyzetjelző villog, vibrál igazán, így valószínűleg az a kapcsoló érintkező nem teljes. Megnézzük!
Ma voltam az autószerelőnél, és megnézték az autót alulról is, megrángatták a kerekeket, a lengéscsillapítókat, összekötő és lengőkarokat. Minden új, nem lóg, nem kotyog. Egyedül a karter tömítés mellett látszik olajsár, nedvesség, de nem csöpög, csak nedves. A kormánymű jobb oldalán látható némi olaj szivárgás, meg jobb oldalon egy hangyányi koppanás a kormány-kerék rángatáskor. Ott van egy kis kopás, amit majd orvosolni kell, és amikor ezt csinálják, akkor úgy is le lesz szedve a kipufogó, akkor cserélik majd a karter tömítést is, hogy ne szivárogjon.
Alul semmi rozsda, semmi ütés, sérülés. A küszöb javítás, meg a sárvédő ívek javítása látszik, amúgy rendben van.
Ez azért megnyugtató, mert a csávó azt mondta, minden javítva, cserélve volt, amit kellett. Hát tényleg cserélték, javították. A szervizek jól megéltek ebből az autóból. Én meg csak örülhetek ennek.
Az autószerelőm egy jó csóka, de nem szokott egy autóra sok jót mondani(már mint az állapotára), de azt mondta, ez egyben van! Ez nekem elég, most már megnyugodtam. A szokásos használtan vett autó hibát (hozzá nem értésből elhanyagolt) pedig szépen lassan apránként kijavítgatom.
misi107 mindenáron látni akarja holnap, mert nem tud elképzelni egy V6-ot, ami nincs szétrohadva, szétégve, szét hajtva.
Pedig ez olyan!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4513 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 19:31:56 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 17:57:06
Most már nem marad hátra más, mint szétszedni a kapcsolót, mivel csak ott lehet a baj. A kapcsolóhoz elmegy a teljes akku fesz, az égőnél 1,3 v-al kevesebb, és ingadozik, Valószínű kontakt hiba, bár beégésről ilyen teljesítménynél nem igen beszélhetünk. De mivel csak a helyzetjelző villog, vibrál igazán, így valószínűleg az a kapcsoló érintkező nem teljes. Megnézzük!
Ma voltam az autószerelőnél, és megnézték az autót alulról is, megrángatták a kerekeket, a lengéscsillapítókat, összekötő és lengőkarokat. Minden új, nem lóg, nem kotyog. Egyedül a karter tömítés mellett látszik olajsár, nedvesség, de nem csöpög, csak nedves. A kormánymű jobb oldalán látható némi olaj szivárgás, meg jobb oldalon egy hangyányi koppanás a kormány-kerék rángatáskor. Ott van egy kis kopás, amit majd orvosolni kell, és amikor ezt csinálják, akkor úgy is le lesz szedve a kipufogó, akkor cserélik majd a karter tömítést is, hogy ne szivárogjon.
Alul semmi rozsda, semmi ütés, sérülés. A küszöb javítás, meg a sárvédő ívek javítása látszik, amúgy rendben van.
Ez azért megnyugtató, mert a csávó azt mondta, minden javítva, cserélve volt, amit kellett. Hát tényleg cserélték, javították. A szervizek jól megéltek ebből az autóból. Én meg csak örülhetek ennek.
Az autószerelőm egy jó csóka, de nem szokott egy autóra sok jót mondani(már mint az állapotára), de azt mondta, ez egyben van! Ez nekem elég, most már megnyugodtam. A szokásos használtan vett autó hibát (hozzá nem értésből elhanyagolt) pedig szépen lassan apránként kijavítgatom.
misi107 mindenáron látni akarja holnap, mert nem tud elképzelni egy V6-ot, ami nincs szétrohadva, szétégve, szét hajtva.
Pedig ez olyan!
akkor az ülés emelő fogaskereket meg is beszélheted vele...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4514 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 19:37:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.04.12 csütörtök, 19:31:56
akkor az ülés emelő fogaskereket meg is beszélheted vele...
Ok, ha összejön, úgy lesz!
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4515 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 19:48:57 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 19:37:57
Ok, ha összejön, úgy lesz!
Biztos, hogy rossz a fogaskerék?
Nálam is csak tekert, aztán kikaptam az ülést, és láss csodát, kijött a menetes szár a hüvelyből. Aztán fogtam összedugtam, és újra működött.
Amit vettem új ülést, ott már a menetes hüvely végére van hegesztve egy kis bumszli, hogy ne csússzon ki a mentes szál belőle, hanem megálljon ha max. állásba felemeled.
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4516 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:02:39 »
Idézetet írta: Janny - 2012.04.12 csütörtök, 19:48:57
Biztos, hogy rossz a fogaskerék?
Nálam is csak tekert, aztán kikaptam az ülést, és láss csodát, kijött a menetes szár a hüvelyből. Aztán fogtam összedugtam, és újra működött.
Amit vettem új ülést, ott már a menetes hüvely végére van hegesztve egy kis bumszli, hogy ne csússzon ki a mentes szál belőle, hanem megálljon ha max. állásba felemeled.
Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4517 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:07:41 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 20:02:39
Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.
akkusaru le
6 csavar van, kettő elől, négy hátul
ki kell szedned a biztiöv alsó csatiiját, ezt alulról tudod, ha fel van emelve az ülés (nem tudja visszahúzni, szóval nyugodtan)
ülést nem kell kopaszítani, alulról hozzáférsz
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4518 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:41:48 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 20:02:39
Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.
Ahogy yooccoo mondja, 6 csavar, 2-3 csatlakozó (én nem húztam szét őket, mert nem vettem ki az ülést, csak a csavarok kihajatása után előre buktattam, és ennyit pont engedett a kábel).
Aztán amikor 2. és 3. alkalommal szétcsúszott, már ki sem szedtem az ülést, hanem csak előre toltam koppanásig, befeküdtem a hátsó ülésre, és alányúltam
Menetes szár benyom a helyére, kishugom meg nyomta az ülésemelő kapcsolóját, hogy rákapjon a menetre.
No, de a lényeg, amiért elkezdtem most írni:
Itt van 2 fotó arról, hogy hogy is volt nálam szétcsúszva
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.12 csütörtök, 20:52:26 írta Janny
»
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4519 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 21:04:43 »
Idézetet írta: Janny - 2012.04.12 csütörtök, 20:41:48
Ahogy yooccoo mondja, 6 csavar, 2-3 csatlakozó (én nem húztam szét őket, mert nem vettem ki az ülést, csak a csavarok kihajatása után előre buktattam, és ennyit pont engedett a kábel).
Aztán amikor 2. és 3. alkalommal szétcsúszott, már ki sem szedtem az ülést, hanem csak előre toltam koppanásig, befeküdtem a hátsó ülésre, és alányúltam
Menetes szár benyom a helyére, kishugom meg nyomta az ülésemelő kapcsolóját, hogy rákapjon a menetre.
No, de a lényeg, amiért elkezdtem most írni:
Itt van 2 fotó arról, hogy hogy is volt nálam szétcsúszva
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ez aztán a kifogástalan minden igényt kielégítő válasz. Te készültél erre a válaszra már akkor, amikor csináltad?
Naplózva
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4520 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 21:19:57 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.12 csütörtök, 21:04:43
Ez aztán a kifogástalan minden igényt kielégítő válasz. Te készültél erre a válaszra már akkor, amikor csináltad?
Természetesen, én mindig felkészült vagyok.
Viccet félretéve, melóban a szereldében hozzászoktam már, hogy nem hagyom a melósokra a demó és protó darabok összeszerelését, hanem személyesen megcsinálom, fotókkal dokumentálom, aztán az ott tanultak alapján megírom szépen az utasításokat fotókkal tűzdelve, és akkor mindenki boldog, mindenki tudja, mit hogy kell csinálni, ha már élesben elindult a szériagyártás. Ilyen egy szerelési folyamtmérnök élete
Csak úgy csattannak a szexképek a pucér csavarokról, csettennek a nyomatékkulcsok, és gurul a gépezet
Szóval mostmár otthon is akár csak egy izzót kicserélek, akkor lövöm is a fotókat, meg fejben áll össze az utasítás, hol milyen csavarhúzó kell, hol hány csavar lehet, mit hogy érdemes csinálni. (Aztán vagy jó lesz amit csinálok, vagy teljesen tökreteszem, de a kettő között nincs középút.)
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4521 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 22:19:22 »
Idézetet írta: Janny - 2012.04.12 csütörtök, 21:19:57
Természetesen, én mindig felkészült vagyok.
Viccet félretéve, melóban a szereldében hozzászoktam már, hogy nem hagyom a melósokra a demó és protó darabok összeszerelését, hanem személyesen megcsinálom, fotókkal dokumentálom, aztán az ott tanultak alapján megírom szépen az utasításokat fotókkal tűzdelve, és akkor mindenki boldog, mindenki tudja, mit hogy kell csinálni, ha már élesben elindult a szériagyártás. Ilyen egy szerelési folyamtmérnök élete
Csak úgy csattannak a szexképek a pucér csavarokról, csettennek a nyomatékkulcsok, és gurul a gépezet
Szóval mostmár otthon is akár csak egy izzót kicserélek, akkor lövöm is a fotókat, meg fejben áll össze az utasítás, hol milyen csavarhúzó kell, hol hány csavar lehet, mit hogy érdemes csinálni. (Aztán vagy jó lesz amit csinálok, vagy teljesen tökreteszem, de a kettő között nincs középút.)
Minden esetre köszönöm! Megpróbálom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4522 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 18:52:55 »
mai élmény
csongrádról kifelé jövet mindkét oldalon közúti ellenőrzés volt
hát nem pont mellettük sikerült egy kövér padlót nyomnom?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4523 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:12:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.15 vasárnap, 18:52:55
mai élmény
csongrádról kifelé jövet mindkét oldalon közúti ellenőrzés volt
hát nem pont mellettük sikerült egy kövér padlót nyomnom?
És pont nem volt köztük egy motoros rendőr? Hál istennek!
Te meg csak úgy csendben V6-ra váltottál? Nem is olvastam sehol. Csendben zajlott. Vagy csak nem vettem észre?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4524 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 19:18:47 »
Ma beültem a régi 1.8-ba, és alig tudtam elindulni vele. Mondom, mi ez a sz.r? Nem megy sehová, csak pörög, erőlködik.
Na, jól van, be vallom, megy az rendesen, de teljesen más érzés. Pattog az úton, lassan gyorsul, nehezen áll meg, és sok egyéb. Hát ez a V6 érzés? Tényleg van ilyen. Ez egy életérzés, egy más dimenzió. Csak most érzékelem, amikor visszaülök a másikba. Azta! Betyáros! Ez a V6 úgy megy, hogy nem is érzékelem. Csendben suhan, könnyen megáll, q..a jóóóóóó!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4525 Dátum:
2012.04.15 vasárnap, 21:02:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.15 vasárnap, 19:12:48
És pont nem volt köztük egy motoros rendőr? Hál istennek!
Te meg csak úgy csendben V6-ra váltottál? Nem is olvastam sehol. Csendben zajlott. Vagy csak nem vettem észre?
aki nem jár rakpartra ...
Naplózva
csiga00
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4526 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 07:27:56 »
Sziasztok!
A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra. A méréseket a saját kocsimon el tudom végezni, de kézbe kéne vennem minden mozgó alkatrészt ami a motorban van és az enyémet nem akarom szétgányolni. Kérdésem továbbá hogy tudomásotok szerint milyen szerkezeti változások történtek a Mk1-MK2-MK3 váltások során? Ez azért lenne fontos mert az én autóm 2002 -es és ha nem változtattak semmi lényegeset akkor MK2 motor is jó lenne.
Az se baj ha nem komplett a motor, az alábbi alkatrészek lennének fontosak:
forgattyústengely
vezértműtengelyek
dugattyú (1)
hajtókar (1)
generátor armatúra része
lendkerék
vízpumpa
Aki tudna segíteni az írjon privátba vagy mélbe.
Előre is nagyon köszönöm. Jha és természetesen nem jótékonysági alapon kérem
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4527 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 07:29:45 »
Idézetet írta: csiga00 - 2012.04.16 hétfő, 07:27:56
A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra.
Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja
Naplózva
csiga00
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4528 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 09:33:10 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.16 hétfő, 07:29:45
Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja
Thx írtam neki.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4529 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:28:13 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.16 hétfő, 07:29:45
Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja
Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa!
Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4530 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:33:19 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 11:28:13
Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa!
Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak.
Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora
Naplózva
csiga00
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4531 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:36:41 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.16 hétfő, 11:33:19
Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora
Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4532 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 11:55:04 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.16 hétfő, 11:33:19
Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora
Rosszul percepcionáltad.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4533 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:02:32 »
Idézetet írta: csiga00 - 2012.04.16 hétfő, 11:36:41
Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi
Sornégy nem jó? Az enyém szerintem a köv1-2 hétben bontva lesz.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4534 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:04:19 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 11:28:13
Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa!
Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak.
neked nincs egy fölös motorod eladó?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4535 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:05:54 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 11:55:04
Rosszul percepcionáltad.
Szerintem Füge-laci sokkal lazább ennél. Vagy max nem kapok BigMac-et a buliján
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.16 hétfő, 13:26:45 írta Hyperborg
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4536 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:23:39 »
Idézetet írta: csiga00 - 2012.04.16 hétfő, 07:27:56
Sziasztok!
A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra. A méréseket a saját kocsimon el tudom végezni, de kézbe kéne vennem minden mozgó alkatrészt ami a motorban van és az enyémet nem akarom szétgányolni. Kérdésem továbbá hogy tudomásotok szerint milyen szerkezeti változások történtek a Mk1-MK2-MK3 váltások során? Ez azért lenne fontos mert az én autóm 2002 -es és ha nem változtattak semmi lényegeset akkor MK2 motor is jó lenne.
Az se baj ha nem komplett a motor, az alábbi alkatrészek lennének fontosak:
forgattyústengely
vezértműtengelyek
dugattyú (1)
hajtókar (1)
generátor armatúra része
lendkerék
vízpumpa
Aki tudna segíteni az írjon privátba vagy mélbe.
Előre is nagyon köszönöm. Jha és természetesen nem jótékonysági alapon kérem
Szia!
Én veztegelyt tudok adni, sajna a többi már nincs meg. Kíváncsi vagyok melyik suliba jársz (lehet énis ott vagyok) és, hogy mi a szakdolgozatod konkrét témája?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4537 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:41:53 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.16 hétfő, 13:05:54
Szerintem Füge-laci sokkal lazább ennél. Vagy max nem kapok BigMac-et a buliján
BigMac-et biztos nem kapsz, már nem a Mekdonácnál dolgozik.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4538 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:43:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.16 hétfő, 13:04:19
neked nincs egy fölös motorod eladó?
Fölös az van. Eladó, na az nincs.
Meg ha eladnám, akkor honnan csipegetnéd le az alkatrészeket folyton?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4539 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:45:56 »
Idézetet írta: csiga00 - 2012.04.16 hétfő, 11:36:41
Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi
Írtam privit.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4540 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:47:27 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 13:43:06
Fölös az van. Eladó, na az nincs.
Meg ha eladnám, akkor honnan csipegetnéd le az alkatrészeket folyton?
annyi maradt belőle csak, amennyi a kollégának kell
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4541 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 13:51:11 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.16 hétfő, 13:47:27
annyi maradt belőle csak, amennyi a kollégának kell
Lendkerékkel mit csináltál végül? Átetted a tiédre?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4542 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 14:57:31 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 13:51:11
Lendkerékkel mit csináltál végül? Átetted a tiédre?
kénytelen voltam, mert az nem volt
amennyire tudtuk, megesztergáltuk
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4543 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:16:17 »
Na emberek!
Még jó, hogy jó kedvemben olvastam a mai privát üzeneteket, meg az itt leírtakat.
Szóval a helyzet az, hogy valóban van V6 motorom, de az olyan módon kib.szottul jól megy, hogy nem áll módomban szétbuherálni. Ebből kifolyólag nem tudok segíteni a szakdolgozat megírásában, mert én még csak most vettem V6-ost, és nincs tele a garázsom a szétbontott motor alkatrészeivel. És nem is kívánom mostanában ezt a tevékenységet.
Hiperborg! Jó poén volt, értem én a viccet, de NEM SZERETEM!
Na, ez csak vicc, és nem haragszom.
A McD-és dolog, mint írtam, ha kell, mikróban melegítve kapsz. Ha kell. Csak legyél ott. A többit majd meglátod, és megszenveded!
Szóval nincs harag, és nincs segítség. Ez van. Szerintem valamelyik bontós a Te embered, csiga00.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4544 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:38:35 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.16 hétfő, 17:16:17
Szerintem valamelyik bontós a Te embered, csiga00.
Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4545 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:55:06 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 17:38:35
Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta.
Jól van, de most hogy néz ki, hogy Téged ajánljunk, a tudtod nélkül? Szóval mit is akarsz azzal a motorral?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4546 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 17:57:21 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.04.16 hétfő, 17:55:06
Jól van, de most hogy néz ki, hogy Téged ajánljunk, a tudtod nélkül? Szóval mit is akarsz azzal a motorral?
Már írtam neki privit, majd válaszol.
Tartaléknak van, az volt az ST motor előtt a vas orrában. Mivel nem kell róla semmi, ezért akár el is viheti egyben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4547 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 18:43:49 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 17:38:35
Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta.
biztos hogy nem, mert az ment fel az st-re, mivel eltörted a feszítőt
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4548 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 18:48:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.16 hétfő, 18:43:49
biztos hogy nem, mert az ment fel az st-re, mivel eltörted a feszítőt
Biztos, hogy nem, mivel csak a feszítőt cseréltem. A pumpa maradt fent, mivel nem volt új tömítés, anélkül meg nem szabad cserélgetni.
És a feszítő sem tört el, csak a rugó ugrott át.
Amúgy jól emlékszel.
Sőt, a sima V6-on ugrott át a feszítőrugó, ki se kellett cserélni semmit semmivel. (már én is rosszul emlékszem.
)
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4549 Dátum:
2012.04.16 hétfő, 19:05:00 »
Idézetet írta: drof - 2012.04.16 hétfő, 18:48:04
Biztos, hogy nem, mivel csak a feszítőt cseréltem. A pumpa maradt fent, mivel nem volt új tömítés, anélkül meg nem szabad cserélgetni.
És a feszítő sem tört el, csak a rugó ugrott át.
Amúgy jól emlékszel.
Sőt, a sima V6-on ugrott át a feszítőrugó, ki se kellett cserélni semmit semmivel. (már én is rosszul emlékszem.
)
lényeg a lényeg, amit a cigányok itt hagytak, az vihető
Naplózva
Oldalak:
1
...
84
85
86
87
88
89
90
[
91
]
92
93
94
95
96
97
98
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ