Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:56:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2214139 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2012.04.10 kedd, 22:47:31 »

Kösz!
A fékre azt mondta a tulaj, hogy volt vele 3 Ford szervízben is, mindenütt azt mondták, minden jó, az alkatrészek kiválóak, semmi hibát nem találtak, mégis meg van a probléma.
Az ajtó kilincs, meg ablak nem gond, azt megoldom, van már rutin benne. Az ülés emelő meg valóban misi107 segítségével oldódhat meg, valószínű fogaskerék csere.

Toronycsapágy?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2012.04.11 szerda, 04:29:39 »

Toronycsapágy?
Csak halkan mondom, kizárólag a fékezés legutolsó fázisának utolsó két gördülése közben, mikor már éppen megállni készül. De nem csúszik a kerék, hogy az ABS megszólaljon, és racsnizzon. Mégis olyan, mint ha azt tenné.
A szuszogás meg lehet akár vákuum cső is, nem tudom. A fülkében menetirány szerint bal oldalon, a légbefúvó nyílás felől jön, és kb 3-4 másodpercig hallani, aztán nyom nélkül megszűnik. Majd végig nézegetem a motortérben, mi látszik, tüzetesen.
De gyanítom, valahol inkább a műszerfal alatt kellene keresgélnem. Ugye?
Mi van ott, abban az irányban, ami csak néha dolgozik, és nincs semmi jele, ha nem működik, csak szuszog. Illetve biztos lenne funkciója, csak én nem tudom, mi.
Tegnap, hazafelé nem lassan jöttünk, a haverom a régi 1.8-as Mondimmal úgy repesztett, alig bírtam követni. Na, ez azért nem annyira igaz, de gyorsan jöttünk, az biztos. Mire meghallottam a nagy zajban, hogy szuszog, már abba is hagyta. Valószínű, meg kellene hallgatni lassabb tempónál, kisebb belső zajnál, hátha könnyebb lesz beazonosítani, honnan jön a hang.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2012.04.11 szerda, 06:43:39 »

Csak halkan mondom, kizárólag a fékezés legutolsó fázisának utolsó két gördülése közben, mikor már éppen megállni készül. De nem csúszik a kerék, hogy az ABS megszólaljon, és racsnizzon. Mégis olyan, mint ha azt tenné.
A szuszogás meg lehet akár vákuum cső is, nem tudom. A fülkében menetirány szerint bal oldalon, a légbefúvó nyílás felől jön, és kb 3-4 másodpercig hallani, aztán nyom nélkül megszűnik. Majd végig nézegetem a motortérben, mi látszik, tüzetesen.

A klímád be volt kapcsolva?
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2012.04.11 szerda, 07:44:31 »

Néha valami szuszogó hangféle hallatszott, de nem tudtam beazonosítani, honnan jön, mi okozhatja.

Esetlegesen nem akkor halod ezt a hangott amikor eléri kb a 3500-4000-es fordulatott?
Mert ha igen akkor az attól van mert a maradék 6 szivó torok kinyitott és szííííív mint a disznó  eplus2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2012.04.11 szerda, 17:29:02 »

A klímád be volt kapcsolva?
Emlékeim szerint nem, nem volt olyan meleg. smile
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2012.04.11 szerda, 17:33:03 »

Esetlegesen nem akkor halod ezt a hangott amikor eléri kb a 3500-4000-es fordulatott?
Mert ha igen akkor az attól van mert a maradék 6 szivó torok kinyitott és szííííív mint a disznó  eplus2
Már nem emlékszem, de akkor megfigyelem! Tény. és való, csak ritkán hallottam, de akkor figyeltem volna, honnan is jött, de kanyar kanyar hátán, meg a forgalom is jelentős volt, így mire odafigyelhettem volna, már elhallgatott.
Most majd rászállok, és kifigyelem! wave
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2012.04.11 szerda, 17:58:35 »

Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!? vigyor3
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király! wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:12:50 »

Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!? vigyor3
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király! wave
őőőő..izébizé.
az a szép, hogy ezek mind használt autó kehék és nem a v6-é. innentől kezdve ezek orvoslásában már van neked is némi tapasztalatod és ez is azt látszik igazolni, hogy nem kell úgy félni ettől a masinától! taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 08:16:40 »

Na, jönnek elő a gondok, persze nem halálosak:
Reggel megyek dolgozni, még sötét volt, és körbe néztem a lámpákat. Bal oldali helyzetjelző nem ég, jobb oldali meg úgy vibrált, mint ha gyertya lenne benne, oldalról pont olyan fényjátékot mutatott, mint a gyertyaláng. Feljebb kapcsolva a lámpa kapcsolót, a fő fények is vibráltak, a fordulatszám függvényében. Kis gázadással folyamatosabbá vált a fény. Irány hátra: a rendszám világítás jobb oldalt semmi, bal oldalt valami nagyon halovány fényecske. Az összes izzó olyan fél fénnyel égett. Megnéztem, tiszta foncsor belül, olyan szürke az égő, mint az autó. Gondolom, ez olyan dizájn!? vigyor3
A belső térben is holos a világítás, úgy hogy irány egy bolt, vettem egy halom égőt, és holnap mindet cserélem kifelé. Aztán fényszóró állítás próba, ami próba is maradt. Egyik sem dolgozik. Holnap az is sorra kerül, megnézem, jók-e az emelő motorok.
A tartozékok között az autó egyetlen rozsdás alkatrészét találtam, az emelőt. Na az egy rozsdaboglya. Meg ebben sincs vonó szem.
Valószínűleg fellendítem a keres rovatot, mivel ajtó kilincs is kell bal előre, ülés állító fogaskerék fémből, rendszám tábla világító lámpatest kettő, stb, stb.
De az autó mindezeket leszámítva nagyon király! wave

Csak egy javaslat.
Fogj egy multimétert és nézd meg hogy a feszabályzod mükszik-e?
Mert ezek a vibráló izzok meg imit omot hiányos fények lehetnek attól hogy túlfeszt kapnak.
De ez csak egy 5lett.  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:10:57 »

Tünet ugyanez volt, kimérve, bemérve, minden ok ... aztán egy sokszáz kmres út vége felé a generátor szó szerint szétégett.


Amikor vibrálnak az izzók, akkor mérni sem kell. Biztosan generátor hiba, akkor is, ha a multiméter nem mutat hibát.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 14:00:59 »

Amikor vibrálnak az izzók, akkor mérni sem kell. Biztosan generátor hiba, akkor is, ha a multiméter nem mutat hibát.
De gyerekek, lehet, hogy nem Írtam, de álló motornál (generátort még az egér se hajtja) is ugyan úgy vibrál minden izzóm. Ma kicseréltem minden létező izzót elöl-hátul, meg az utastérben is, kivéve a műszerfalban levőket (az egy következő projekt), és az utastér hátsó ülés feletti lámpa is vibrál. A fényszóró is. Bár azon kevésbé látszik. Azt úgy oldalról, félszemmel lehet látni. Ha beindítom a motort, alapjáraton szinte semmi változás, nagyobb gázon besűrűsödik, majd megszűnik, vagy legalább is kevésbé érzékelhető a vibrálás. Na erre varrjatok gombot!
Ma szétszedtem a bal hátsó ajtó kárpitját, és megnéztem a belsejét. Próbáltam rájönni, miért van az, hogy a vezető ülésben megnyomva a le-fel gombokat megmozdul az ablak (1-3 mm), de nem jön le. A hátsó ajtó gombjaira nem reagál, se le, se fel. Mint ha ott se lennének. Nem lehet, hogy a hátsó nyomógomb a hibás?
A másik oldalon meg a központi zár nem mindig nyit, vagy zár. Ott a szokásos Mondeos trükk, a WD40 segíthet?
Az ülés magasság állítás javítása mekkora meló, mennyi idő kell hozzá? És főleg, kinek van ilyen fogaskereke fémből, mondjuk rézből, vagy bronzból? És mennyiért válna meg tőle?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 14:27:43 »

De gyerekek, lehet, hogy nem Írtam, de álló motornál (generátort még az egér se hajtja) is ugyan úgy vibrál minden izzóm. Ma kicseréltem minden létező izzót elöl-hátul, meg az utastérben is, kivéve a műszerfalban levőket (az egy következő projekt), és az utastér hátsó ülés feletti lámpa is vibrál. A fényszóró is. Bár azon kevésbé látszik. Azt úgy oldalról, félszemmel lehet látni. Ha beindítom a motort, alapjáraton szinte semmi változás, nagyobb gázon besűrűsödik, majd megszűnik, vagy legalább is kevésbé érzékelhető a vibrálás. Na erre varrjatok gombot!
Ma szétszedtem a bal hátsó ajtó kárpitját, és megnéztem a belsejét. Próbáltam rájönni, miért van az, hogy a vezető ülésben megnyomva a le-fel gombokat megmozdul az ablak (1-3 mm), de nem jön le. A hátsó ajtó gombjaira nem reagál, se le, se fel. Mint ha ott se lennének. Nem lehet, hogy a hátsó nyomógomb a hibás?
A másik oldalon meg a központi zár nem mindig nyit, vagy zár. Ott a szokásos Mondeos trükk, a WD40 segíthet?
Az ülés magasság állítás javítása mekkora meló, mennyi idő kell hozzá? És főleg, kinek van ilyen fogaskereke fémből, mondjuk rézből, vagy bronzból? És mennyiért válna meg tőle?
ebben az esetben viszont valami test hibád lesz. a világítás kapcsolódat szedd ki és kukkantsd meg a csatiját. ha ott minden rendben, akkor nem árt, ha szétszeded.
a hátsó ablak nyitás nincs letiltva véletlenül?
a hátsó záradon segít a wd40, de csak időlegesen.
az igazi, ha már lebontod a cuccokat a totál pucolás és zsírozás.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 17:57:06 »

ebben az esetben viszont valami test hibád lesz. a világítás kapcsolódat szedd ki és kukkantsd meg a csatiját. ha ott minden rendben, akkor nem árt, ha szétszeded.
a hátsó ablak nyitás nincs letiltva véletlenül?
a hátsó záradon segít a wd40, de csak időlegesen.
az igazi, ha már lebontod a cuccokat a totál pucolás és zsírozás.
Most már nem marad hátra más, mint szétszedni a kapcsolót, mivel csak ott lehet a baj. A kapcsolóhoz elmegy a teljes akku fesz, az égőnél 1,3 v-al kevesebb, és ingadozik, Valószínű kontakt hiba, bár beégésről ilyen teljesítménynél nem igen beszélhetünk. De mivel csak a helyzetjelző villog, vibrál igazán, így valószínűleg az a kapcsoló érintkező nem teljes. Megnézzük!

Ma voltam az autószerelőnél, és megnézték az autót alulról is, megrángatták a kerekeket, a lengéscsillapítókat, összekötő és lengőkarokat. Minden új, nem lóg, nem kotyog. Egyedül a karter tömítés mellett látszik olajsár, nedvesség, de nem csöpög, csak nedves. A kormánymű jobb oldalán látható némi olaj szivárgás, meg jobb oldalon egy hangyányi koppanás a kormány-kerék rángatáskor. Ott van egy kis kopás, amit majd orvosolni kell, és amikor ezt csinálják, akkor úgy is le lesz szedve a kipufogó, akkor cserélik majd a karter tömítést is, hogy ne szivárogjon.
Alul semmi rozsda, semmi ütés, sérülés. A küszöb javítás, meg a sárvédő ívek javítása látszik, amúgy rendben van.
Ez azért megnyugtató, mert a csávó azt mondta, minden javítva, cserélve volt, amit kellett. Hát tényleg cserélték, javították. A szervizek jól megéltek ebből az autóból. Én meg csak örülhetek ennek.
Az autószerelőm egy jó csóka, de nem szokott egy autóra sok jót mondani(már mint az állapotára), de azt mondta, ez egyben van! Ez nekem elég, most már megnyugodtam. A szokásos használtan vett autó hibát (hozzá nem értésből elhanyagolt) pedig szépen lassan apránként kijavítgatom.
misi107 mindenáron látni akarja holnap, mert nem tud elképzelni egy V6-ot, ami nincs szétrohadva, szétégve, szét hajtva.
Pedig ez olyan! nyes eplus2 vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:31:56 »

Most már nem marad hátra más, mint szétszedni a kapcsolót, mivel csak ott lehet a baj. A kapcsolóhoz elmegy a teljes akku fesz, az égőnél 1,3 v-al kevesebb, és ingadozik, Valószínű kontakt hiba, bár beégésről ilyen teljesítménynél nem igen beszélhetünk. De mivel csak a helyzetjelző villog, vibrál igazán, így valószínűleg az a kapcsoló érintkező nem teljes. Megnézzük!

Ma voltam az autószerelőnél, és megnézték az autót alulról is, megrángatták a kerekeket, a lengéscsillapítókat, összekötő és lengőkarokat. Minden új, nem lóg, nem kotyog. Egyedül a karter tömítés mellett látszik olajsár, nedvesség, de nem csöpög, csak nedves. A kormánymű jobb oldalán látható némi olaj szivárgás, meg jobb oldalon egy hangyányi koppanás a kormány-kerék rángatáskor. Ott van egy kis kopás, amit majd orvosolni kell, és amikor ezt csinálják, akkor úgy is le lesz szedve a kipufogó, akkor cserélik majd a karter tömítést is, hogy ne szivárogjon.
Alul semmi rozsda, semmi ütés, sérülés. A küszöb javítás, meg a sárvédő ívek javítása látszik, amúgy rendben van.
Ez azért megnyugtató, mert a csávó azt mondta, minden javítva, cserélve volt, amit kellett. Hát tényleg cserélték, javították. A szervizek jól megéltek ebből az autóból. Én meg csak örülhetek ennek.
Az autószerelőm egy jó csóka, de nem szokott egy autóra sok jót mondani(már mint az állapotára), de azt mondta, ez egyben van! Ez nekem elég, most már megnyugodtam. A szokásos használtan vett autó hibát (hozzá nem értésből elhanyagolt) pedig szépen lassan apránként kijavítgatom.
misi107 mindenáron látni akarja holnap, mert nem tud elképzelni egy V6-ot, ami nincs szétrohadva, szétégve, szét hajtva.
Pedig ez olyan! nyes eplus2 vigyor3
akkor az ülés emelő fogaskereket meg is beszélheted vele...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:37:57 »

akkor az ülés emelő fogaskereket meg is beszélheted vele...
Ok, ha összejön, úgy lesz!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:48:57 »

Ok, ha összejön, úgy lesz!


Biztos, hogy rossz a fogaskerék?
Nálam is csak tekert, aztán kikaptam az ülést, és láss csodát, kijött a menetes szár a hüvelyből. Aztán fogtam összedugtam, és újra működött.
Amit vettem új ülést, ott már a menetes hüvely végére van hegesztve egy kis bumszli, hogy ne csússzon ki a mentes szál belőle, hanem megálljon ha max. állásba felemeled.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:02:39 »

Biztos, hogy rossz a fogaskerék?
Nálam is csak tekert, aztán kikaptam az ülést, és láss csodát, kijött a menetes szár a hüvelyből. Aztán fogtam összedugtam, és újra működött.
Amit vettem új ülést, ott már a menetes hüvely végére van hegesztve egy kis bumszli, hogy ne csússzon ki a mentes szál belőle, hanem megálljon ha max. állásba felemeled.
Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.  worship
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:07:41 »

Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.  worship
akkusaru le
6 csavar van, kettő elől, négy hátul
ki kell szedned a biztiöv alsó csatiiját, ezt alulról tudod, ha fel van emelve az ülés (nem tudja visszahúzni, szóval nyugodtan)
ülést nem kell kopaszítani, alulról hozzáférsz
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:41:48 »

Ez egy 1999 év végén gyártott autó, nem tudom, ezen van-e bumszli, de hogy tudom legegyszerűbben megnézni?
Kicsavarom a 4 csavart, ami az ülést rögzíti. Idáig megy. Gondolom, ezen is van egy vissza húzó rugó, ami a hátsó helyzet felé húzza az ülést. Azt kiakasztom, és elvileg elmozdítható az ülés. Persze van néhány csatlakozó, amit le kell húzni, és voálá, kinn az ülés. Vagy nem? És akkor hol is van az a bumszli, amit keresek? Gondolom, le kell kopaszítani az ülést. Annak mi a nyitja?
És főleg, mi a titka? Mert az ilyen dolgoknak mindig van buktatója, és van nyitja. Ezt az elmúlt 30 év autós javítgatása már bizonyította.  worship

Ahogy yooccoo mondja, 6 csavar, 2-3 csatlakozó (én nem húztam szét őket, mert nem vettem ki az ülést, csak a csavarok kihajatása után előre buktattam, és ennyit pont engedett a kábel).
Aztán amikor 2. és 3. alkalommal szétcsúszott, már ki sem szedtem az ülést, hanem csak előre toltam koppanásig, befeküdtem a hátsó ülésre, és alányúltam  eplus2 Menetes szár benyom a helyére, kishugom meg nyomta az ülésemelő kapcsolóját, hogy rákapjon a menetre.

No, de a lényeg, amiért elkezdtem most írni:
Itt van 2 fotó arról, hogy hogy is volt nálam szétcsúszva

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.12 csütörtök, 20:52:26 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:04:43 »

Ahogy yooccoo mondja, 6 csavar, 2-3 csatlakozó (én nem húztam szét őket, mert nem vettem ki az ülést, csak a csavarok kihajatása után előre buktattam, és ennyit pont engedett a kábel).
Aztán amikor 2. és 3. alkalommal szétcsúszott, már ki sem szedtem az ülést, hanem csak előre toltam koppanásig, befeküdtem a hátsó ülésre, és alányúltam  eplus2 Menetes szár benyom a helyére, kishugom meg nyomta az ülésemelő kapcsolóját, hogy rákapjon a menetre.

No, de a lényeg, amiért elkezdtem most írni:
Itt van 2 fotó arról, hogy hogy is volt nálam szétcsúszva

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez aztán a kifogástalan minden igényt kielégítő válasz. Te készültél erre a válaszra már akkor, amikor csináltad?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:19:57 »

Ez aztán a kifogástalan minden igényt kielégítő válasz. Te készültél erre a válaszra már akkor, amikor csináltad?
Természetesen, én mindig felkészült vagyok.  nyes

Viccet félretéve, melóban a szereldében hozzászoktam már, hogy nem hagyom a melósokra a demó és protó darabok összeszerelését, hanem személyesen megcsinálom, fotókkal dokumentálom, aztán az ott tanultak alapján megírom szépen az utasításokat fotókkal tűzdelve, és akkor mindenki boldog, mindenki tudja, mit hogy kell csinálni, ha már élesben elindult a szériagyártás. Ilyen egy szerelési folyamtmérnök élete crazy2 Csak úgy csattannak a szexképek a pucér csavarokról, csettennek a nyomatékkulcsok, és gurul a gépezet  Grin

Szóval mostmár otthon is akár csak egy izzót kicserélek, akkor lövöm is a fotókat, meg fejben áll össze az utasítás, hol milyen csavarhúzó kell, hol hány csavar lehet, mit hogy érdemes csinálni. (Aztán vagy jó lesz amit csinálok, vagy teljesen tökreteszem, de a kettő között nincs középút.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 22:19:22 »

Természetesen, én mindig felkészült vagyok.  nyes

Viccet félretéve, melóban a szereldében hozzászoktam már, hogy nem hagyom a melósokra a demó és protó darabok összeszerelését, hanem személyesen megcsinálom, fotókkal dokumentálom, aztán az ott tanultak alapján megírom szépen az utasításokat fotókkal tűzdelve, és akkor mindenki boldog, mindenki tudja, mit hogy kell csinálni, ha már élesben elindult a szériagyártás. Ilyen egy szerelési folyamtmérnök élete crazy2 Csak úgy csattannak a szexképek a pucér csavarokról, csettennek a nyomatékkulcsok, és gurul a gépezet  Grin

Szóval mostmár otthon is akár csak egy izzót kicserélek, akkor lövöm is a fotókat, meg fejben áll össze az utasítás, hol milyen csavarhúzó kell, hol hány csavar lehet, mit hogy érdemes csinálni. (Aztán vagy jó lesz amit csinálok, vagy teljesen tökreteszem, de a kettő között nincs középút.)
Minden esetre köszönöm! Megpróbálom.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 18:52:55 »

mai élmény
csongrádról kifelé jövet mindkét oldalon közúti ellenőrzés volt
hát nem pont mellettük sikerült egy kövér padlót nyomnom?  hehe
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:12:48 »

mai élmény
csongrádról kifelé jövet mindkét oldalon közúti ellenőrzés volt
hát nem pont mellettük sikerült egy kövér padlót nyomnom?  hehe
És pont nem volt köztük egy motoros rendőr? Hál istennek!
Te meg csak úgy csendben V6-ra váltottál? Nem is olvastam sehol. Csendben zajlott. Vagy csak nem vettem észre?
 vigyor3 nyes
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 19:18:47 »

Ma beültem a régi 1.8-ba, és alig tudtam elindulni vele. Mondom, mi ez a sz.r? Nem megy sehová, csak pörög, erőlködik.
Na, jól van, be vallom, megy az rendesen, de teljesen más érzés. Pattog az úton, lassan gyorsul, nehezen áll meg, és sok egyéb. Hát ez a V6 érzés? Tényleg van ilyen. Ez egy életérzés, egy más dimenzió. Csak most érzékelem, amikor visszaülök a másikba. Azta! Betyáros! Ez a V6 úgy megy, hogy nem is érzékelem. Csendben suhan, könnyen megáll, q..a jóóóóóó! falbav Shocked
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 21:02:35 »

És pont nem volt köztük egy motoros rendőr? Hál istennek!
Te meg csak úgy csendben V6-ra váltottál? Nem is olvastam sehol. Csendben zajlott. Vagy csak nem vettem észre?
 vigyor3 nyes
aki nem jár rakpartra ...  Wink
Naplózva
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 07:27:56 »

Sziasztok!

A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra. A méréseket a saját kocsimon el tudom végezni, de kézbe kéne vennem minden mozgó alkatrészt ami a motorban van és az enyémet nem akarom szétgányolni. Kérdésem továbbá hogy tudomásotok szerint milyen szerkezeti változások történtek a Mk1-MK2-MK3 váltások során? Ez azért lenne fontos mert az én autóm 2002 -es és ha nem változtattak semmi lényegeset akkor MK2 motor is jó lenne.
Az se baj ha nem komplett a motor, az alábbi alkatrészek lennének fontosak:
forgattyústengely
vezértműtengelyek
dugattyú (1)
hajtókar (1)
generátor armatúra része
lendkerék
vízpumpa

Aki tudna segíteni az írjon privátba vagy mélbe.
Előre is nagyon köszönöm. Jha és természetesen nem jótékonysági alapon kérem Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 07:29:45 »

A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra.

Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja Smiley
Naplózva
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 09:33:10 »

Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja Smiley

Thx írtam neki. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:28:13 »

Füge-laci most vett egy V6-ost ... szerintem bármikor szétboríthatja Smiley

Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa! falbav

Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak. eplus2
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:33:19 »

Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa! falbav
Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak. eplus2

Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora Smiley
Naplózva
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:36:41 »

Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora Smiley

Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 11:55:04 »

Mivel kettővel előtte áradozott füge-laci, illetve az emberke is smiley-zott, remélem azért még megvan a dolog humorfaktora Smiley

Rosszul percepcionáltad. szomoru1
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:02:32 »

Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi Cheesy

Sornégy nem jó? Az enyém szerintem a köv1-2 hétben bontva lesz.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:04:19 »

Persze, már alig várja, hogy szétboríthassa! falbav

Ne írjál már ilyen faxságokat, mert komolyan veszi az ember és érdeklődni kezd a Fügelacinál, aki meg nem fog annyira örülni a humorodnak. eplus2
neked nincs egy fölös motorod eladó?  hehe
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:05:54 »

Rosszul percepcionáltad. szomoru1

Szerintem Füge-laci sokkal lazább ennél. Vagy max nem kapok BigMac-et a buliján Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.16 hétfő, 13:26:45 írta Hyperborg » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:23:39 »

Sziasztok!

A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra. A méréseket a saját kocsimon el tudom végezni, de kézbe kéne vennem minden mozgó alkatrészt ami a motorban van és az enyémet nem akarom szétgányolni. Kérdésem továbbá hogy tudomásotok szerint milyen szerkezeti változások történtek a Mk1-MK2-MK3 váltások során? Ez azért lenne fontos mert az én autóm 2002 -es és ha nem változtattak semmi lényegeset akkor MK2 motor is jó lenne.
Az se baj ha nem komplett a motor, az alábbi alkatrészek lennének fontosak:
forgattyústengely
vezértműtengelyek
dugattyú (1)
hajtókar (1)
generátor armatúra része
lendkerék
vízpumpa

Aki tudna segíteni az írjon privátba vagy mélbe.
Előre is nagyon köszönöm. Jha és természetesen nem jótékonysági alapon kérem Smiley

Szia!

Én veztegelyt tudok adni, sajna a többi már nincs meg. Kíváncsi vagyok melyik suliba jársz (lehet énis ott vagyok) és, hogy mi a szakdolgozatod konkrét témája?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:41:53 »

Szerintem Füge-laci sokkal lazább ennél. Vagy max nem kapok BigMac-et a buliján Smiley

BigMac-et biztos nem kapsz, már nem a Mekdonácnál dolgozik. eplus2

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:43:06 »

neked nincs egy fölös motorod eladó?  hehe

Fölös az van. Eladó, na az nincs. taps

Meg ha eladnám, akkor honnan csipegetnéd le az alkatrészeket folyton? wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:45:56 »

Az emberke nem olvasott előre és amikor szmájlizott akkor már rég el volt küldve a mél a Lacinak...
De azért jó poén volt köszi Cheesy

Írtam privit. nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:47:27 »

Fölös az van. Eladó, na az nincs. taps

Meg ha eladnám, akkor honnan csipegetnéd le az alkatrészeket folyton? wow1
annyi maradt belőle csak, amennyi a kollégának kell  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:51:11 »

annyi maradt belőle csak, amennyi a kollégának kell  hehe

Lendkerékkel mit csináltál végül? Átetted a tiédre?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 14:57:31 »

Lendkerékkel mit csináltál végül? Átetted a tiédre?
kénytelen voltam, mert az nem volt
amennyire tudtuk, megesztergáltuk
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:16:17 »

Na emberek!

Még jó, hogy jó kedvemben olvastam a mai privát üzeneteket, meg az itt leírtakat.
Szóval a helyzet az, hogy valóban van V6 motorom, de az olyan módon kib.szottul jól megy, hogy nem áll módomban szétbuherálni. Ebből kifolyólag nem tudok segíteni a szakdolgozat megírásában, mert én még csak most vettem V6-ost, és nincs tele a garázsom a szétbontott motor alkatrészeivel. És nem is kívánom mostanában ezt a tevékenységet.
Hiperborg! Jó poén volt, értem én a viccet, de NEM SZERETEM! uglystupid2 violent exploserderage
Na, ez csak vicc, és nem haragszom.
A McD-és dolog, mint írtam, ha kell, mikróban melegítve kapsz. Ha kell. Csak legyél ott. A többit majd meglátod, és megszenveded! nyes
 Szóval nincs harag, és nincs segítség. Ez van. Szerintem valamelyik bontós a Te embered, csiga00.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:38:35 »

Szerintem valamelyik bontós a Te embered, csiga00.

Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta. taps
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:55:06 »

Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta. taps
Jól van, de most hogy néz ki, hogy Téged ajánljunk, a tudtod nélkül? Szóval mit is akarsz azzal a motorral? wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 17:57:21 »

Jól van, de most hogy néz ki, hogy Téged ajánljunk, a tudtod nélkül? Szóval mit is akarsz azzal a motorral? wow1

Már írtam neki privit, majd válaszol. wave

Tartaléknak van, az volt az ST motor előtt a vas orrában. Mivel nem kell róla semmi, ezért akár el is viheti egyben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 18:43:49 »

Szerintem meg én. Van egy komplett V6-os motorom (ha Yooccoo még szét nem lopta) a 2000-es évjáratú Mondeomból. A vízpumpa is új rajta. taps
biztos hogy nem, mert az ment fel az st-re, mivel eltörted a feszítőt  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 18:48:04 »

biztos hogy nem, mert az ment fel az st-re, mivel eltörted a feszítőt  eplus2

Biztos, hogy nem, mivel csak a feszítőt cseréltem. A pumpa maradt fent, mivel nem volt új tömítés, anélkül meg nem szabad cserélgetni.

És a feszítő sem tört el, csak a rugó ugrott át.

Amúgy jól emlékszel. eplus2

Sőt, a sima V6-on ugrott át a feszítőrugó, ki se kellett cserélni semmit semmivel. (már én is rosszul emlékszem. taps)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 19:05:00 »

Biztos, hogy nem, mivel csak a feszítőt cseréltem. A pumpa maradt fent, mivel nem volt új tömítés, anélkül meg nem szabad cserélgetni.

És a feszítő sem tört el, csak a rugó ugrott át.

Amúgy jól emlékszel. eplus2

Sőt, a sima V6-on ugrott át a feszítőrugó, ki se kellett cserélni semmit semmivel. (már én is rosszul emlékszem. taps)
lényeg a lényeg, amit a cigányok itt hagytak, az vihető  vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.