Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:37:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2213631 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:19:03 »

üdv bajban vagyok megyek az autó val és egyszer csak meg ál vártam  1 órát vele és utána beindult mondták gyertya cserekel ki is cseréltem mentem vele 1 napot másnap reggel beindul majd megáll és nem tudom mi maja van üzem anyag van benne  gyertya új  mi lehet  a balja                 

Hali.

Pontosítanád a híbát, melegen hidegen váltás után, vagy vallami ilyesmire gondolok.

De igy elsöre sacc alapon nyisd fell a hátso ülésed és a benzin pumpád vezetékét nézd meg, probáld ovatosan sajnos törékeny lehúzni majd kis kontakt spray és vissza.

Ha nem akkor kövi sacc mostanság nem babráltál a borulás kapcsolod környékén vezetö ülés ball oldalán.

Biztosítékok, rellék.

Egyenlöre enyi. 
Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2012.05.12 szombat, 08:27:44 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt.

Nemrégiben hirtlen felindulásból vettem sajátnak egy hét évesMondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót. A V6 nagyon lelkesítő típus, remélem elég robosztus meg kellemes is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani. 

Akkor arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehetne, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang, belső. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.

Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni....    Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert V6-ot újan sohasem láttam közelről, a céges dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).

Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek.

Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit, életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?).  ( Bp. XI. ker felől indítva). Hallottam már Vikről, de minden javaslatot szívesen veszek. A céges autóimmal tíz évig az Ivanicshoz jártam, kifogástalan volt a szolgáltatás, de a számlák... azokat a cég fizette.

Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.

Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2012.05.12 szombat, 10:20:59 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt. (...)

(...)Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).

Szia!

Én sem vagyok régi tag, de örülök, hogy megint többen lettünk!
A leszabályzáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a gépkönyv szerint MKII-nél 6950-nél tilt. Gondolom  ez MKIII-nál is hasonló lehet. 4500-nál a dieselek szabályoznak le. Az enyémben nincs check engine lámpa, nem tudom, hogy a tiédben van-e, de szerintem valami miatt vészprogramon van a motorvezérlés és ezért tiltja le az ECU 4500-nál a motort. Nem vagyok benne biztos, hogy a Mondeonál van ilyen, de a Vectráknál igen. Majd a többiek kijavítanak ha tévedtem  Wink Mindenesetre érdemes lenne gépre dugni a kocsit és megnézni, hogy mi okozza a hibát.
Naplózva
solaris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2012.05.12 szombat, 20:23:29 »

Szia!

Én sem vagyok régi tag, de örülök, hogy megint többen lettünk!
A leszabályzáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a gépkönyv szerint MKII-nél 6950-nél tilt. Gondolom  ez MKIII-nál is hasonló lehet. 4500-nál a dieselek szabályoznak le. Az enyémben nincs check engine lámpa, nem tudom, hogy a tiédben van-e, de szerintem valami miatt vészprogramon van a motorvezérlés és ezért tiltja le az ECU 4500-nál a motort. Nem vagyok benne biztos, hogy a Mondeonál van ilyen, de a Vectráknál igen. Majd a többiek kijavítanak ha tévedtem  Wink Mindenesetre érdemes lenne gépre dugni a kocsit és megnézni, hogy mi okozza a hibát.

Szia, köszönöm a tanácsot, úgyis aktuális egy átnézés, akkor belevesszük...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2012.05.12 szombat, 21:14:57 »


Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Hogy mi lehet, nem tudom, de az enyém nem tilt le 4000-nél. Egyszer-kétszer már sikerült elérnem azt a fordulatot aminél tilt, de akkor csak nem húz tovább, és ahogy visszaesik a fordulat, megy tovább rendesen.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 09:53:19 »

Hogy mi lehet, nem tudom, de az enyém nem tilt le 4000-nél. Egyszer-kétszer már sikerült elérnem azt a fordulatot aminél tilt, de akkor csak nem húz tovább, és ahogy visszaesik a fordulat, megy tovább rendesen.

Látom, te gázzal mászkálsz  integet2
Tudnál írni tapasztalatokat? Milyen szett van benne? Mennyiért/hol rakták bele? Mennyit fogyaszt? Mennyit veszít a teljesítményből?
Köszönöm!  smile
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 17:19:06 »

Sziasztok,

Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt.

Nemrégiben hirtlen felindulásból vettem sajátnak egy hét évesMondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót. A V6 nagyon lelkesítő típus, remélem elég robosztus meg kellemes is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani. 

Akkor arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehetne, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang, belső. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.

Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni....    Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert V6-ot újan sohasem láttam közelről, a céges dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).

Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek.

Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit, életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?).  ( Bp. XI. ker felől indítva). Hallottam már Vikről, de minden javaslatot szívesen veszek. A céges autóimmal tíz évig az Ivanicshoz jártam, kifogástalan volt a szolgáltatás, de a számlák... azokat a cég fizette.

Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.

Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?

Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
IMRC
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:21:20 »

IMRC

Arra gondolsz esetleg hogy az IMRC csak a benzint adná meg neki és a kismotor nem nyitna?
Mert max ugy tudom elképzeln i hogy az IMRC produkáljon ilyen jelenséget.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:24:24 »

sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:39:04 »

sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
Hi!
Azt nem tudom miért ennyi, de én három hete vettem az enyémet ami full-full extra (automata, bőr, tempomat, stb...) 350-ért. Én örültem, hogy csak ennyi  nyes
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:55:58 »

Hi!
Azt nem tudom miért ennyi, de én három hete vettem az enyémet ami full-full extra (automata, bőr, tempomat, stb...) 350-ért. Én örültem, hogy csak ennyi  nyes
én meg már lassan eladnám.de ennyi pénzért....inkább megmarad.egy suzukit kapsz ennyiért.-röhej.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 21:05:05 »

sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
ne aggódj, mk3-mk4-eknek sincs értéke. "ford betegség"
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 22:26:15 »

én meg már lassan eladnám.de ennyi pénzért....inkább megmarad.egy suzukit kapsz ennyiért.-röhej.
Tudod, mindenki a fogyasztás, az adó, a biztosítás értékeit nézi, és soknak találják. Ezért nem kell senkinek a nagy kocsi.
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 10:02:57 »

Látom, te gázzal mászkálsz  integet2
Tudnál írni tapasztalatokat? Milyen szett van benne? Mennyiért/hol rakták bele? Mennyit fogyaszt? Mennyit veszít a teljesítményből?
Köszönöm!  smile
Szappanosék tettek bele egy KME szettet, kb 250000.- volt. A fogyasztás ~12l a teljesítményből meg nem veszít semmit, ha jól állítják be.
Hozzá számolhatsz még egy gyertya/gyújtáskábel/gyújtótrafó cserét is, mert amennyiben ezek bármelyike problémás, rángat 3000 alatt.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 11:58:42 »

Szappanosék tettek bele egy KME szettet, kb 250000.- volt. A fogyasztás ~12l a teljesítményből meg nem veszít semmit, ha jól állítják be.
Hozzá számolhatsz még egy gyertya/gyújtáskábel/gyújtótrafó cserét is, mert amennyiben ezek bármelyike problémás, rángat 3000 alatt.
Köszi!
Szerintem akkor én is hozzájuk megyek majd  worship
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 15:27:52 »

Üdv!

Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a  gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 19:36:50 »

Üdv!

Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a  gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?
Hali.
Ez a gázelvétel utáni felpörgés nálam a előző Mondeonál jelentkezett (1.8 Zetec). Arra eddig nem találtam megoldást. Most, hogy elkelt, nem is nagyon érdekelt. Miután ez újra előfordult, csak mással, már érdekel. Akkor azt hittem, hogy elektromos potméteres gáz van benne, és az késik, illetve később szabályoz. Ki tudja, de ez V6, itt bovdenes gáz van. Roll Eyes rinya
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 19:41:12 »

Hali.
Ez a gázelvétel utáni felpörgés nálam a előző Mondeonál jelentkezett (1.8 Zetec). Arra eddig nem találtam megoldást. Most, hogy elkelt, nem is nagyon érdekelt. Miután ez újra előfordult, csak mással, már érdekel. Akkor azt hittem, hogy elektromos potméteres gáz van benne, és az késik, illetve később szabályoz. Ki tudja, de ez V6, itt bovdenes gáz van. Roll Eyes rinya
Én alapjárati motorra gondolok, az van kikopva,vagy bekoszolódva, vagy csak szimplán rossz.  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:32:58 »

Üdv!

Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a  gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?

Volt mostanába leszedve az aksiról a saru? próbáld újra tanítani a motorvezérlőt. Nekem is csinálta már ezt egy két szerelgetés után, aztán tanítás után elmúlt igaz nem v6 van..
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:45:53 »

Nem akarok hülyeséget mondani, de megnézted, hogy nem szív-e fals levegőt a gép ?
Nekem a hengerfej tömítés csere előtt csinálta, utána nem.
Ja, és azóta 8,5-et eszik, nem 12-őt  vigyor3
8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped  nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:48:57 »

8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped  nyes

Akkor azzal valami nagyon nem okés.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:55:48 »

Akkor azzal valami nagyon nem okés.
Mennyit kéne ennie? Gépkönyv szerint a 2.5l Duratec 24V Auto. sebességváltó 195/60 R15 ferdehátú (ez van nekem) városban 14,6 litert fogyaszt (országút: 7,3 l/100km, vegyes: 9,9 l/100km, CO2 kibocsátás: 238 g/km  eplus2). Ami érdekes, hogy ugyanez a kombi csak 14.4-et... pedig nagyobb és nehezebb is  Huh?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2012.05.15 kedd, 11:32:59 »

Mennyit kéne ennie? Gépkönyv szerint a 2.5l Duratec 24V Auto. sebességváltó 195/60 R15 ferdehátú (ez van nekem) városban 14,6 litert fogyaszt (országút: 7,3 l/100km, vegyes: 9,9 l/100km, CO2 kibocsátás: 238 g/km  eplus2). Ami érdekes, hogy ugyanez a kombi csak 14.4-et... pedig nagyobb és nehezebb is  Huh?

szerintem egy olyan 10l elkellene járj vele vegyesen. nem nehéz neked a lábad egy picit? eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:04:11 »

8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped  nyes

Automatától ne várj jobbat ezzel a motorral.

8.5-öt meg pályán/oúton/vegyesben eszik a kéziváltós V6, városban (főleg Pesten) soha. Max. akkor, ha csak elkerülőn/kör-sugárúton és csak csúcsidőn kívül közlekedsz vele a városban.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:11:19 »

szerintem egy olyan 10l elkellene járj vele vegyesen. nem nehéz neked a lábad egy picit? eplus2
DE  eplus2 Nálam az 1.3-as Swift 8 litert eszik  nyes

Automatától ne várj jobbat ezzel a motorral.

8.5-öt meg pályán/oúton/vegyesben eszik a kéziváltós V6, városban (főleg Pesten) soha. Max. akkor, ha csak elkerülőn/kör-sugárúton és csak csúcsidőn kívül közlekedsz vele a városban.
Én nem vártam jobbat, csak meglepődtem a 8,5-ön. Az enyém is tud annyit enni, tempomattal 70-nel. Sőt akkor 7-et fogyaszt, ha nem fúj szembe a szél  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:28:39 »

DE  eplus2 Nálam az 1.3-as Swift 8 litert eszik  nyes
Én nem vártam jobbat, csak meglepődtem a 8,5-ön. Az enyém is tud annyit enni, tempomattal 70-nel. Sőt akkor 7-et fogyaszt, ha nem fúj szembe a szél  hehe

TPS gondod megoldódott?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:43:18 »

Mondom, nekem is annyit evett. Mikor megvettem fix 10-10,3-at, aztán szépen kúszott fel 12-13-ra.
Aztán Vik mester szépen javítgatott rajta időközben ami kell, kuplung-kinyomócsapágy (én nem éreztem, hogy csúszna ... csere után meg meglepődtem Cheesy),
meg a hengerfej tömítés, mert annyi fals levegőt szívott már a végén, hogy alapjáraton lefulladt (már nem volt valójában tömítés ott, szívta a sok fals levegőt).

Szóval ahol eddig 12-13-al mentem, BP (belső kerületek kerülöm, inkább körbe pl Hungária), vidék (4-esen jópár vissza 3 padlógázas előzéssel  nyes), kevés autópálya (M0), ahol lehet 5-ösbe tempomat (meg vagyok elégedve vele, a fogyimérő szerint olyan icipici gázadásokkal képes menni, hogy én éppenhogycsakalig érek hozzá a gázpedálhoz is már +2L/100km ), meg a benyát lecseréltem, és csak az OMV maxxizé 95-ösét tankolom (nem a sima 95-öst).

2x tankoltam 8,5-et, mielőtt le mertem írni a tapasztalataim az üzemanyagok topicba.
Azóta volt még 3-4 tankolás, 1x volt 8,9, a többi 8,5-8-7 között


Hát neked tényleg pehelylábad lehet  nyes
A hengerfejnél tudtommal nem tud falsot szívni, ott vagy vizet iszik, vagy olajat eszik.Szerintem te a szívósortömítésre gondolsz  vigyor3
Lehet, hogy Vik levett egy hf tömítéscsere árával?  eplus2 eplus2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:58:12 »

Szívósor lesz az Cheesy
Pehelylábam 48-as, szerinted ??  nyes
Hát majd megnézem az én szívósoromat féktisztítóval, hogy szív e falsot, de szerintem csak miattam eszik ennyit eplus2 (ami amúgy gyári fogyi)
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:04:57 »

Mi a különbség az ST200 és a sima V6 motor között?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:15:29 »

Mi a különbség az ST200 és a sima V6 motor között?

Az élvezet.  vigyor3
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:17:46 »

Az élvezet.  vigyor3

Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..  Cheesy

"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."

Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.15 kedd, 13:19:27 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

siky
Vendég
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:20:25 »

Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..  Cheesy

"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."

Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.
Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:24:07 »

Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..  Cheesy

"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.

Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a  nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."

Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.

Azóta én is okosabb lettem: nem 226, hanem 235Nm gyárilag szemben a 220Nm-rel.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:24:52 »

Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?
Persze! Simát kiveszed, ST200-at berakod és már készen is vagy. integet2 
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:25:20 »

Azóta én is okosabb lettem: nem 226, hanem 235Nm gyárilag szemben a 220Nm-rel.
Igen, pont most néztem összesautón, hogy 235 Nm.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:26:48 »

Persze! Simát kiveszed, ST200-at berakod és már készen is vagy. integet2 
Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam  vigyor3 Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:28:33 »

Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?

Nem éri meg csinálni. Angolok is leálltak vele, mert eccerűbb a motorcsere.

Mindent kellene cserélni, amit írtam. Mire azokat egyesével beszerzed, addigra 3-4x annyit költesz, mint ha vennél egy komplett bontott motort. Ha meg már van komplett moci, akkor minek építgetni drága pénzért?

Sőt, a váltó is más áttételezésű, azt is kell hozzá cserélni, anélkül nem lesz akkora a változás érzetfaktora.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:30:29 »

Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam  vigyor3 Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?

Mindent lehet. Nézz szét Ebay-en, hogy mennyi lenne az alkatrészek ára. (UIM, LIM, MAF, ECU, Nyektorok, légszűrő, kipuff, váltó). Hamar elmegy majd tőle a kedved. wave
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:33:47 »

Nem éri meg csinálni. Angolok is leálltak vele, mert eccerűbb a motorcsere.

Mindent kellene cserélni, amit írtam. Mire azokat egyesével beszerzed, addigra 3-4x annyit költesz, mint ha vennél egy komplett bontott motort. Ha meg már van komplett moci, akkor minek építgetni drága pénzért?

Sőt, a váltó is más áttételezésű, azt is kell hozzá cserélni, anélkül nem lesz akkora a változás érzetfaktora.

És mennyi kerül egy motor és egy váltó? Nagyon érdekel de eddig én még nem találtam árat sehol...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:38:04 »

Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam  vigyor3 Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?

Elvileg a HF + vezérlés is más - marad a nyers blokk. Aztán más a lendkerék is... Tényleg azzal jársz jobban, ha komplett motort cserélsz. Voltak, akik próbálkoztak apránként vele, de ha csak ezt-azt cserélgetsz, nem lesz olyan jó (illetve esetenként csak szarabb lesz).  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:39:36 »

És mennyi kerül egy motor és egy váltó? Nagyon érdekel de eddig én még nem találtam árat sehol...

Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:45:08 »

Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.

nem aktuális a dolog csak érdekel... addig míg családi autó addig nem lesz hozzá piszkálva smile Majd ha meg lesz a másik autó akkor tervezem átalakítani, de az is lehet hogy semmi nem lesz belőle hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:49:19 »

Elvileg a HF + vezérlés is más - marad a nyers blokk. Aztán más a lendkerék is... Tényleg azzal jársz jobban, ha komplett motort cserélsz. Voltak, akik próbálkoztak apránként vele, de ha csak ezt-azt cserélgetsz, nem lesz olyan jó (illetve esetenként csak szarabb lesz).  wave

Tényleg, a lendkereket el is felejtettem írni. Az is könnyített.

Én a HF-ben és a vezérlésben nem láttam eltérést, pedig elég közel volt hozzá a szemem. wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:51:13 »

Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.

Én közel 1 éve vettem nála, 150e volt a szett. Vagy 130? Már nem emlékszem pontosan.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:52:15 »

addig míg családi autó addig nem lesz hozzá piszkálva smile Majd ha meg lesz a másik autó akkor tervezem átalakítani, de az is lehet hogy semmi nem lesz belőle hehe

Máshogy nem is érdemes. Tapasztalat. integet2
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2012.05.15 kedd, 13:53:39 »

Tényleg, a lendkereket el is felejtettem írni. Az is könnyített.

Én a HF-ben és a vezérlésben nem láttam eltérést, pedig elég közel volt hozzá a szemem. wow1

Angolok csicseregnek ilyesmiről is, hogy a HF + vezérlésen is lett valami babrálva. Ford más kódon hozza őket. Ha egyszer nagyon sok időm lesz, kibányászom őket a polcról, és összehasonlítom őket tüzetesen.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2012.05.15 kedd, 14:00:30 »

Én közel 1 éve vettem nála, 150e volt a szett. Vagy 130? Már nem emlékszem pontosan.

Hú én többre számítottam  smile De ha meg is csinálom mindent össze vetve nem  állna meg lehet 350k sem mivel azenyimé csak 2.0 de éppen ezért lenne érdekes eplus2 a külseje maradna sima ghia... szeretek meglepetéseket okozni eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2012.05.15 kedd, 14:02:37 »

Hú én többre számítottam  smile De ha meg is csinálom mindent össze vetve nem  állna meg lehet 350k sem mivel azenyimé csak 2.0 de éppen ezért lenne érdekes eplus2 a külseje maradna sima ghia... szeretek meglepetéseket okozni eplus2
az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2012.05.15 kedd, 14:04:28 »

az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...

Lendkereket én kaptam a szettben. laugh
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2012.05.15 kedd, 14:38:04 »

az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...

Motor mellé az ST specifikus cuccokat adja pluszba, ha minden igaz, mint légszűrőház, MAF, pillangószelep, légcső, lendkerék. A szervó, generátor, klímakompresszor már nem ST specifikus, így ezek sajna tényleg lejönnek.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.