Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:01:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217033 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4600 Dátum:
2012.05.10 csütörtök, 11:19:03 »
Idézetet írta: gihafiu - 2012.05.09 szerda, 13:17:51
üdv bajban vagyok megyek az autó val és egyszer csak meg ál vártam 1 órát vele és utána beindult mondták gyertya cserekel ki is cseréltem mentem vele 1 napot másnap reggel beindul majd megáll és nem tudom mi maja van üzem anyag van benne gyertya új mi lehet a balja
Hali.
Pontosítanád a híbát, melegen hidegen váltás után, vagy vallami ilyesmire gondolok.
De igy elsöre sacc alapon nyisd fell a hátso ülésed és a benzin pumpád vezetékét nézd meg, probáld ovatosan sajnos törékeny lehúzni majd kis kontakt spray és vissza.
Ha nem akkor kövi sacc mostanság nem babráltál a borulás kapcsolod környékén vezetö ülés ball oldalán.
Biztosítékok, rellék.
Egyenlöre enyi.
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4601 Dátum:
2012.05.12 szombat, 08:27:44 »
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt.
Nemrégiben hirtlen felindulásból vettem sajátnak egy hét évesMondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót. A V6 nagyon lelkesítő típus, remélem elég robosztus meg kellemes is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani.
Akkor arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehetne, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang, belső. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.
Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni.... Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert V6-ot újan sohasem láttam közelről, a céges dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).
Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek.
Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit, életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?). ( Bp. XI. ker felől indítva). Hallottam már Vikről, de minden javaslatot szívesen veszek. A céges autóimmal tíz évig az Ivanicshoz jártam, kifogástalan volt a szolgáltatás, de a számlák... azokat a cég fizette.
Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4602 Dátum:
2012.05.12 szombat, 10:20:59 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.12 szombat, 08:27:44
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt. (...)
(...)Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Szia!
Én sem vagyok régi tag, de örülök, hogy megint többen lettünk!
A leszabályzáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a gépkönyv szerint MKII-nél 6950-nél tilt. Gondolom ez MKIII-nál is hasonló lehet. 4500-nál a dieselek szabályoznak le. Az enyémben nincs check engine lámpa, nem tudom, hogy a tiédben van-e, de szerintem valami miatt vészprogramon van a motorvezérlés és ezért tiltja le az ECU 4500-nál a motort. Nem vagyok benne biztos, hogy a Mondeonál van ilyen, de a Vectráknál igen. Majd a többiek kijavítanak ha tévedtem
Mindenesetre érdemes lenne gépre dugni a kocsit és megnézni, hogy mi okozza a hibát.
Naplózva
solaris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4603 Dátum:
2012.05.12 szombat, 20:23:29 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.12 szombat, 10:20:59
Szia!
Én sem vagyok régi tag, de örülök, hogy megint többen lettünk!
A leszabályzáshoz annyit tudok hozzászólni, hogy a gépkönyv szerint MKII-nél 6950-nél tilt. Gondolom ez MKIII-nál is hasonló lehet. 4500-nál a dieselek szabályoznak le. Az enyémben nincs check engine lámpa, nem tudom, hogy a tiédben van-e, de szerintem valami miatt vészprogramon van a motorvezérlés és ezért tiltja le az ECU 4500-nál a motort. Nem vagyok benne biztos, hogy a Mondeonál van ilyen, de a Vectráknál igen. Majd a többiek kijavítanak ha tévedtem
Mindenesetre érdemes lenne gépre dugni a kocsit és megnézni, hogy mi okozza a hibát.
Idézetet írta: siky - 2012.05.12 szombat, 10:20:59
Szia, köszönöm a tanácsot, úgyis aktuális egy átnézés, akkor belevesszük...
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.5 V6 MkIII automata - 2004-12
blaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4604 Dátum:
2012.05.12 szombat, 21:14:57 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.12 szombat, 08:27:44
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
Hogy mi lehet, nem tudom, de az enyém nem tilt le 4000-nél. Egyszer-kétszer már sikerült elérnem azt a fordulatot aminél tilt, de akkor csak nem húz tovább, és ahogy visszaesik a fordulat, megy tovább rendesen.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4605 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 09:53:19 »
Idézetet írta: blaci - 2012.05.12 szombat, 21:14:57
Hogy mi lehet, nem tudom, de az enyém nem tilt le 4000-nél. Egyszer-kétszer már sikerült elérnem azt a fordulatot aminél tilt, de akkor csak nem húz tovább, és ahogy visszaesik a fordulat, megy tovább rendesen.
Látom, te gázzal mászkálsz
Tudnál írni tapasztalatokat? Milyen szett van benne? Mennyiért/hol rakták bele? Mennyit fogyaszt? Mennyit veszít a teljesítményből?
Köszönöm!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4606 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 17:19:06 »
Idézetet írta: solaris - 2012.05.12 szombat, 08:27:44
Sziasztok,
Új vagyok a Clubban, mindenkit üdvözlök. Ugyan a Mk3 V6 topicban kezdtem, is neírtam, de azt javasolták, hogy sokkal több Mk2 V6-os van, mint Mk3 V6, így talán több a tapasztalat itt.
Nemrégiben hirtlen felindulásból vettem sajátnak egy hét évesMondeo Ghia 2.5 V6 automata váltós autót. A V6 nagyon lelkesítő típus, remélem elég robosztus meg kellemes is, hogy hosszútávra is meg akarjam tartani.
Akkor arra gondoltam, hogy veszek egyet használtan és a lehetőségekhez képest formába hozom, hát most itt van. Nem vagyok egy buherálós típus, de kisebb dolgokat azért meg tudok oldani egy autón. Általában szeretem, ha az autó állapota közelít a tökéleteshez, tudom ez akár csak pénz kérdése is lehetne, de az sajnos nem sok van. Az autó 7+ éves, ehhez képest relatív egész jó állapotban van: karosszéria, futómű, szép motorhang, belső. Már futottam vele vagy ezer kilométert, minden működik rajta (kivéve info gomb az index karon), udvarias vezetéssel eddig 8.8 lit. a fogyasztás sok autópályával.
Igazából várom a meglepit vagy csapdát, mert egy használt autónál ugye sohasem lehet tudni.... Nem igazán tudom, milyennek kellene lennie, mert V6-ot újan sohasem láttam közelről, a céges dieselek meg egész másként funkcionáltak a tapasztalataim szerint (vezetés, hangzás, kezelés stb.).
Van-e valaki esetleg, akit ajánlani tudnátok, aki megnézné és adna baráti véleményt, tanácsot, őszintét, sajnos tengernyi guru véleményt hallottam a legkülönbözőbb irányokból, ezek alapján a csodálatostól a gagyiig minden volt már, fogalmam sincs kinek higgyek.
Az autó nyilván nem hibátlan ennyi év után, de szeretném ha elmúlna ez a bizonytalanság bennem. Mit nézzek / nézessek / keressek rajta / benne stb. Tudom, elvihetem szakszervízbe is "átnézésre", de ettől tartok egy kicsit, életemben annyiszor próbáltak már balekra venni, hogy nem akarnék tudatlanul oda menni (és pl. kit ajánlatok?). ( Bp. XI. ker felől indítva). Hallottam már Vikről, de minden javaslatot szívesen veszek. A céges autóimmal tíz évig az Ivanicshoz jártam, kifogástalan volt a szolgáltatás, de a számlák... azokat a cég fizette.
Szeretném a járgányt stabilan hosszú ideig használni, annyira jó konstrukció szerintem, hogy simán még kétszer ennyi ideig is használható maradhat, ha megkapja ami jár neki.
Egy praktikus kérdés: mivel eddig nem nyomtam neki, ritkán ment a fordulat 4000 fölé. Most hogy már jobban próbálgatom, furcsa dolgot látok, kb. 4500-nál olyan mintha leszabályozná a forgást az autó, a motor rángatni kezd és ha visszaejtem a gázt, furcsa és nem-tetszik hangon áll vissza alapjáratra. 4000-ig minden klasszul simán és szépségesen megy, feljebb megbolondul. Mi lehet ez? Nem kellene legalább 6000-ig elforognia?
Tudom, ez így hosszú levél lett, máskor rövidebb leszek, de most szívesen veszek minden kommentet, de csak kíméletesen, mert nem vagyok egy nagy szakember (még).
IMRC
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4607 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:21:20 »
Idézetet írta: astor72 - 2012.05.13 vasárnap, 17:19:06
IMRC
Arra gondolsz esetleg hogy az IMRC csak a benzint adná meg neki és a kismotor nem nyitna?
Mert max ugy tudom elképzeln i hogy az IMRC produkáljon ilyen jelenséget.
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4608 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:24:24 »
sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4609 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:39:04 »
Idézetet írta: don80 - 2012.05.13 vasárnap, 20:24:24
sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
Hi!
Azt nem tudom miért ennyi, de én három hete vettem az enyémet ami full-full extra (automata, bőr, tempomat, stb...) 350-ért. Én örültem, hogy csak ennyi
Naplózva
don80
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4610 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 20:55:58 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.13 vasárnap, 20:39:04
Hi!
Azt nem tudom miért ennyi, de én három hete vettem az enyémet ami full-full extra (automata, bőr, tempomat, stb...) 350-ért. Én örültem, hogy csak ennyi
én meg már lassan eladnám.de ennyi pénzért....inkább megmarad.egy suzukit kapsz ennyiért.-röhej.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4611 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 21:05:05 »
Idézetet írta: don80 - 2012.05.13 vasárnap, 20:24:24
sziasztok!!mondja már meg nekem vki hogy lehet egy 98-as mondeo v6-ot rommá extrázva megkapni 3-4 száz ezerért?ez komolyan mondom hogy nevetséges.talán ez a legolcsobb kocsi a piacon ár érték aránya verhetetlen.bár mondjuk én ennek nem örülök.hogy ennyire nincs áruk.ennyi pénzért inkább addig hajtom mig szét nem esik.hozzátéve hogy sok autom volt már eddig mégis ezt tartom a legmegbizhatobbnak.talán mert v6.komolyan nem értem ezt..
ne aggódj, mk3-mk4-eknek sincs értéke. "ford betegség"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4612 Dátum:
2012.05.13 vasárnap, 22:26:15 »
Idézetet írta: don80 - 2012.05.13 vasárnap, 20:55:58
én meg már lassan eladnám.de ennyi pénzért....inkább megmarad.egy suzukit kapsz ennyiért.-röhej.
Tudod, mindenki a fogyasztás, az adó, a biztosítás értékeit nézi, és soknak találják. Ezért nem kell senkinek a nagy kocsi.
Naplózva
blaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4613 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 10:02:57 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.13 vasárnap, 09:53:19
Látom, te gázzal mászkálsz
Tudnál írni tapasztalatokat? Milyen szett van benne? Mennyiért/hol rakták bele? Mennyit fogyaszt? Mennyit veszít a teljesítményből?
Köszönöm!
Szappanosék tettek bele egy KME szettet, kb 250000.- volt. A fogyasztás ~12l a teljesítményből meg nem veszít semmit, ha jól állítják be.
Hozzá számolhatsz még egy gyertya/gyújtáskábel/gyújtótrafó cserét is, mert amennyiben ezek bármelyike problémás, rángat 3000 alatt.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4614 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 11:58:42 »
Idézetet írta: blaci - 2012.05.14 hétfő, 10:02:57
Szappanosék tettek bele egy KME szettet, kb 250000.- volt. A fogyasztás ~12l a teljesítményből meg nem veszít semmit, ha jól állítják be.
Hozzá számolhatsz még egy gyertya/gyújtáskábel/gyújtótrafó cserét is, mert amennyiben ezek bármelyike problémás, rángat 3000 alatt.
Köszi!
Szerintem akkor én is hozzájuk megyek majd
Naplózva
blaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4615 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 15:27:52 »
Üdv!
Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4616 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 19:36:50 »
Idézetet írta: blaci - 2012.05.14 hétfő, 15:27:52
Üdv!
Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?
Hali.
Ez a gázelvétel utáni felpörgés nálam a előző Mondeonál jelentkezett (1.8 Zetec). Arra eddig nem találtam megoldást. Most, hogy elkelt, nem is nagyon érdekelt. Miután ez újra előfordult, csak mással, már érdekel. Akkor azt hittem, hogy elektromos potméteres gáz van benne, és az késik, illetve később szabályoz. Ki tudja, de ez V6, itt bovdenes gáz van.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4617 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 19:41:12 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.14 hétfő, 19:36:50
Hali.
Ez a gázelvétel utáni felpörgés nálam a előző Mondeonál jelentkezett (1.8 Zetec). Arra eddig nem találtam megoldást. Most, hogy elkelt, nem is nagyon érdekelt. Miután ez újra előfordult, csak mással, már érdekel. Akkor azt hittem, hogy elektromos potméteres gáz van benne, és az késik, illetve később szabályoz. Ki tudja, de ez V6, itt bovdenes gáz van.
Én alapjárati motorra gondolok, az van kikopva,vagy bekoszolódva, vagy csak szimplán rossz.
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4618 Dátum:
2012.05.14 hétfő, 23:32:58 »
Idézetet írta: blaci - 2012.05.14 hétfő, 15:27:52
Üdv!
Gázzal rángatott a motor 3000 alatt, bár a gyertyákat cserélték a beszereléskor. A gázos (és általában mindenki) azt mondta, hogy gyújtás gond. Következő lépésként kicseréltettem a gyújtáskábeleket, és elmúlt a rángatás. Jött viszont más... Ha leveszem a lábam a gázról kinyomott kuplung mellett, egy kicsit még feljebb megy a fordulat, mielőtt elkezdene csökkenni. Olyan, mintha egy kicsit késve reagálna a gázelvételre. Mitől lehet ez?
Volt mostanába leszedve az aksiról a saru? próbáld újra tanítani a motorvezérlőt. Nekem is csinálta már ezt egy két szerelgetés után, aztán tanítás után elmúlt igaz nem v6 van..
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4619 Dátum:
2012.05.15 kedd, 09:45:53 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.05.14 hétfő, 23:43:52
Nem akarok hülyeséget mondani, de megnézted, hogy nem szív-e fals levegőt a gép ?
Nekem a hengerfej tömítés csere előtt csinálta, utána nem.
Ja, és azóta 8,5-et eszik, nem 12-őt
8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4620 Dátum:
2012.05.15 kedd, 09:48:57 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 09:45:53
8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped
Akkor azzal valami nagyon nem okés.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4621 Dátum:
2012.05.15 kedd, 09:55:48 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 09:48:57
Akkor azzal valami nagyon nem okés.
Mennyit kéne ennie? Gépkönyv szerint a 2.5l Duratec 24V Auto. sebességváltó 195/60 R15 ferdehátú (ez van nekem) városban 14,6 litert fogyaszt (országút: 7,3 l/100km, vegyes: 9,9 l/100km, CO2 kibocsátás: 238 g/km
). Ami érdekes, hogy ugyanez a kombi csak 14.4-et... pedig nagyobb és nehezebb is
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4622 Dátum:
2012.05.15 kedd, 11:32:59 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 09:55:48
Mennyit kéne ennie? Gépkönyv szerint a 2.5l Duratec 24V Auto. sebességváltó 195/60 R15 ferdehátú (ez van nekem) városban 14,6 litert fogyaszt (országút: 7,3 l/100km, vegyes: 9,9 l/100km, CO2 kibocsátás: 238 g/km
). Ami érdekes, hogy ugyanez a kombi csak 14.4-et... pedig nagyobb és nehezebb is
szerintem egy olyan 10l elkellene járj vele vegyesen. nem nehéz neked a lábad egy picit?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4623 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:04:11 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 09:45:53
8,5-öt eszik a V6? Nekem 12 csak akkor eszik, ha nagyon vigyázok, amúgy 13-14! Egyébként nagyon szép a géped
Automatától ne várj jobbat ezzel a motorral.
8.5-öt meg pályán/oúton/vegyesben eszik a kéziváltós V6, városban (főleg Pesten) soha. Max. akkor, ha csak elkerülőn/kör-sugárúton és csak csúcsidőn kívül közlekedsz vele a városban.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4624 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:11:19 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 11:32:59
szerintem egy olyan 10l elkellene járj vele vegyesen. nem nehéz neked a lábad egy picit?
DE
Nálam az 1.3-as Swift 8 litert eszik
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 12:04:11
Automatától ne várj jobbat ezzel a motorral.
8.5-öt meg pályán/oúton/vegyesben eszik a kéziváltós V6, városban (főleg Pesten) soha. Max. akkor, ha csak elkerülőn/kör-sugárúton és csak csúcsidőn kívül közlekedsz vele a városban.
Én nem vártam jobbat, csak meglepődtem a 8,5-ön. Az enyém is tud annyit enni, tempomattal 70-nel. Sőt akkor 7-et fogyaszt, ha nem fúj szembe a szél
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4625 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:28:39 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 12:11:19
DE
Nálam az 1.3-as Swift 8 litert eszik
Én nem vártam jobbat, csak meglepődtem a 8,5-ön. Az enyém is tud annyit enni, tempomattal 70-nel. Sőt akkor 7-et fogyaszt, ha nem fúj szembe a szél
TPS gondod megoldódott?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4626 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:43:18 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.05.15 kedd, 12:30:15
Mondom, nekem is annyit evett. Mikor megvettem fix 10-10,3-at, aztán szépen kúszott fel 12-13-ra.
Aztán Vik mester szépen javítgatott rajta időközben ami kell, kuplung-kinyomócsapágy (én nem éreztem, hogy csúszna ... csere után meg meglepődtem
),
meg a hengerfej tömítés, mert annyi fals levegőt szívott már a végén, hogy alapjáraton lefulladt (már nem volt valójában tömítés ott, szívta a sok fals levegőt).
Szóval ahol eddig 12-13-al mentem, BP (belső kerületek kerülöm, inkább körbe pl Hungária), vidék (4-esen jópár vissza 3 padlógázas előzéssel
), kevés autópálya (M0), ahol lehet 5-ösbe tempomat (meg vagyok elégedve vele, a fogyimérő szerint olyan icipici gázadásokkal képes menni, hogy én éppenhogycsakalig érek hozzá a gázpedálhoz is már +2L/100km ), meg a benyát lecseréltem, és csak az OMV maxxizé 95-ösét tankolom (nem a sima 95-öst).
2x tankoltam 8,5-et, mielőtt le mertem írni a tapasztalataim az üzemanyagok topicba.
Azóta volt még 3-4 tankolás, 1x volt 8,9, a többi 8,5-8-7 között
Hát neked tényleg pehelylábad lehet
A hengerfejnél tudtommal nem tud falsot szívni, ott vagy vizet iszik, vagy olajat eszik.Szerintem te a szívósortömítésre gondolsz
Lehet, hogy Vik levett egy hf tömítéscsere árával?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4627 Dátum:
2012.05.15 kedd, 12:58:12 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2012.05.15 kedd, 12:45:07
Szívósor lesz az
Pehelylábam 48-as, szerinted ??
Hát majd megnézem az én szívósoromat féktisztítóval, hogy szív e falsot, de szerintem csak miattam eszik ennyit
(ami amúgy gyári fogyi)
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4628 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:04:57 »
Mi a különbség az ST200 és a sima V6 motor között?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4629 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:15:29 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 13:04:57
Mi a különbség az ST200 és a sima V6 motor között?
Az élvezet.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4630 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:17:46 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:15:29
Az élvezet.
Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..
"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.
Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."
Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.15 kedd, 13:19:27 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4631 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:20:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.05.15 kedd, 13:17:46
Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..
"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.
Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."
Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.
Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4632 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:24:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.05.15 kedd, 13:17:46
Na még jó, hogy korábban kimásoltam, az összegzésedet ezzel kapcsolatban..
"Más a légszűrőház (2 beszívőcsőbel), vastagabb a MAF szívóháza, nagyobb az injektor (más színű is), nagyobb az UIM (upper inlet mainfold) és a LIM (lower inlet mainfold) keresztmettszete, csiszolt/polírozott a szívósor belseje és a kipuffsor belseje a jobb áramlásért, pöckölt az ECU és a befecskendezés. A kipuff meg dupla a jobb gázelvezetésért.
Az ST tulajdonképpen csak egy klasszikus szívó-kupufogó oldali tuningot kapott több benya/több levegő elv mentén. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint a végeredmény: a lóerő 171-ről 205-re nőtt,a nyomaték viszont csak 220-ról 226-ra. Vagyis a löket/furat nem változott semmit, a motor lélegzése és az elégetett benya mennyisége változott."
Valahol még azt is írták, hogy más dugattyúk kerültek bele.
Azóta én is okosabb lettem: nem 226, hanem 235Nm gyárilag szemben a 220Nm-rel.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4633 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:24:52 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 13:20:25
Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?
Persze! Simát kiveszed, ST200-at berakod és már készen is vagy.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4634 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:25:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:24:07
Azóta én is okosabb lettem: nem 226, hanem 235Nm gyárilag szemben a 220Nm-rel.
Igen, pont most néztem összesautón, hogy 235 Nm.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4635 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:26:48 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:24:52
Persze! Simát kiveszed, ST200-at berakod és már készen is vagy.
Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam
Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4636 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:28:33 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 13:20:25
Vagyis egy V6-ból simán lehet ST200-at csinálni?
Nem éri meg csinálni. Angolok is leálltak vele, mert eccerűbb a motorcsere.
Mindent kellene cserélni, amit írtam. Mire azokat egyesével beszerzed, addigra 3-4x annyit költesz, mint ha vennél egy komplett bontott motort. Ha meg már van komplett moci, akkor minek építgetni drága pénzért?
Sőt, a váltó is más áttételezésű, azt is kell hozzá cserélni, anélkül nem lesz akkora a változás érzetfaktora.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4637 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:30:29 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 13:26:48
Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam
Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?
Mindent lehet. Nézz szét Ebay-en, hogy mennyi lenne az alkatrészek ára. (UIM, LIM, MAF, ECU, Nyektorok, légszűrő, kipuff, váltó). Hamar elmegy majd tőle a kedved.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4638 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:33:47 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:28:33
Nem éri meg csinálni. Angolok is leálltak vele, mert eccerűbb a motorcsere.
Mindent kellene cserélni, amit írtam. Mire azokat egyesével beszerzed, addigra 3-4x annyit költesz, mint ha vennél egy komplett bontott motort. Ha meg már van komplett moci, akkor minek építgetni drága pénzért?
Sőt, a váltó is más áttételezésű, azt is kell hozzá cserélni, anélkül nem lesz akkora a változás érzetfaktora.
És mennyi kerül egy motor és egy váltó? Nagyon érdekel de eddig én még nem találtam árat sehol...
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4639 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:38:04 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.15 kedd, 13:26:48
Ez is egy megoldás, de nem egészen erre gondoltam
Mivel a blokk és a hf ugyanaz maradt, a fentebb leírt alkatrészek cseréjével STsíteni lehet egy V6-ot. Nem?
Elvileg a HF + vezérlés is más - marad a nyers blokk. Aztán más a lendkerék is... Tényleg azzal jársz jobban, ha komplett motort cserélsz. Voltak, akik próbálkoztak apránként vele, de ha csak ezt-azt cserélgetsz, nem lesz olyan jó (illetve esetenként csak szarabb lesz).
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4640 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:39:36 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 13:33:47
És mennyi kerül egy motor és egy váltó? Nagyon érdekel de eddig én még nem találtam árat sehol...
Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4641 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:45:08 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 13:39:36
Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.
nem aktuális a dolog csak érdekel... addig míg családi autó addig nem lesz hozzá piszkálva
Majd ha meg lesz a másik autó akkor tervezem átalakítani, de az is lehet hogy semmi nem lesz belőle
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4642 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:49:19 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 13:38:04
Elvileg a HF + vezérlés is más - marad a nyers blokk. Aztán más a lendkerék is... Tényleg azzal jársz jobban, ha komplett motort cserélsz. Voltak, akik próbálkoztak apránként vele, de ha csak ezt-azt cserélgetsz, nem lesz olyan jó (illetve esetenként csak szarabb lesz).
Tényleg, a lendkereket el is felejtettem írni. Az is könnyített.
Én a HF-ben és a vezérlésben nem láttam eltérést, pedig elég közel volt hozzá a szemem.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4643 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:51:13 »
Idézetet írta: DANJO - 2012.05.15 kedd, 13:39:36
Keresd MK2 Krisztiánt. Neki van most komplett szettje. 100valamennyi kb.
Én közel 1 éve vettem nála, 150e volt a szett. Vagy 130? Már nem emlékszem pontosan.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4644 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:52:15 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 13:45:08
addig míg családi autó addig nem lesz hozzá piszkálva
Majd ha meg lesz a másik autó akkor tervezem átalakítani
, de az is lehet hogy semmi nem lesz belőle
Máshogy nem is érdemes. Tapasztalat.
Naplózva
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4645 Dátum:
2012.05.15 kedd, 13:53:39 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:49:19
Tényleg, a lendkereket el is felejtettem írni. Az is könnyített.
Én a HF-ben és a vezérlésben nem láttam eltérést, pedig elég közel volt hozzá a szemem.
Angolok csicseregnek ilyesmiről is, hogy a HF + vezérlésen is lett valami babrálva. Ford más kódon hozza őket. Ha egyszer nagyon sok időm lesz, kibányászom őket a polcról, és összehasonlítom őket tüzetesen.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4646 Dátum:
2012.05.15 kedd, 14:00:30 »
Idézetet írta: drof - 2012.05.15 kedd, 13:51:13
Én közel 1 éve vettem nála, 150e volt a szett. Vagy 130? Már nem emlékszem pontosan.
Hú én többre számítottam
De ha meg is csinálom mindent össze vetve nem állna meg lehet 350k sem mivel azenyimé csak 2.0 de éppen ezért lenne érdekes
a külseje maradna sima ghia... szeretek meglepetéseket okozni
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4647 Dátum:
2012.05.15 kedd, 14:02:37 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.15 kedd, 14:00:30
Hú én többre számítottam
De ha meg is csinálom mindent össze vetve nem állna meg lehet 350k sem mivel azenyimé csak 2.0 de éppen ezért lenne érdekes
a külseje maradna sima ghia... szeretek meglepetéseket okozni
az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4648 Dátum:
2012.05.15 kedd, 14:04:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.15 kedd, 14:02:37
az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...
Lendkereket én kaptam a szettben.
Naplózva
DANJO
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4649 Dátum:
2012.05.15 kedd, 14:38:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.15 kedd, 14:02:37
az összeg a csupasz motorra vonatkozik, mint mindenhol
tehát se generátor, se lendkerék, se szervó, se semmi ...
Motor mellé az ST specifikus cuccokat adja pluszba, ha minden igaz, mint légszűrőház, MAF, pillangószelep, légcső, lendkerék. A szervó, generátor, klímakompresszor már nem ST specifikus, így ezek sajna tényleg lejönnek.
Naplózva
- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Oldalak:
1
...
86
87
88
89
90
91
92
[
93
]
94
95
96
97
98
99
100
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ