Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:24:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2214842 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4750 Dátum:
2012.05.23 szerda, 21:30:08 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.23 szerda, 21:12:01
Én ezt nem értem... itt valaki hazudik: a használtautón az 1.4 T-Jet Bravo 150 LE-snek van írva itt pedig olyan nincs is:
persze, első, nem dohányzó női tulajdonostól, mi?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4751 Dátum:
2012.05.23 szerda, 21:45:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.23 szerda, 21:30:08
persze, első, nem dohányzó női tulajdonostól, mi?
de az összes t-Jet 150 LE-s volt
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4752 Dátum:
2012.05.23 szerda, 22:11:17 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.23 szerda, 21:45:00
de az összes t-Jet 150 LE-s volt
akkor nézd már meg a képet, amit beraktál ...
de segítek, mert nálad megint este van: 4. sor
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4753 Dátum:
2012.05.23 szerda, 22:14:49 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.23 szerda, 21:45:00
de az összes t-Jet 150 LE-s volt
ott van a táblázat 4. sorában
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4754 Dátum:
2012.05.23 szerda, 22:55:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.23 szerda, 22:11:17
akkor nézd már meg a képet, amit beraktál ...
de segítek, mert nálad megint este van: 4. sor
rossz napja van ma is!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.23 szerda, 22:58:42 írta Kalap ur
»
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4755 Dátum:
2012.05.23 szerda, 22:58:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.23 szerda, 22:11:17
akkor nézd már meg a képet, amit beraktál ...
de segítek, mert nálad megint este van: 4. sor
150LE keresi a táblázatban....
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4756 Dátum:
2012.05.23 szerda, 23:01:28 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.23 szerda, 21:12:01
Én ezt nem értem... itt valaki hazudik: a használtautón az 1.4 T-Jet Bravo 150 LE-snek van írva itt pedig olyan nincs is:
Ezért ne informálódj a használt autón a kocsikról, ez már a második koppanásod onnan
De az is lehet hogy az már meg van mókolva
http://www.origo.hu/auto/20080117-fiat-bravo-14-tjet-sport-teszt.html
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.23 szerda, 23:07:53 írta Kalap ur
»
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4757 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 09:03:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.23 szerda, 22:11:17
akkor nézd már meg a képet, amit beraktál ...
de segítek, mert nálad megint este van: 4. sor
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.23 szerda, 22:14:49
ott van a táblázat 4. sorában
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.23 szerda, 22:55:29
rossz napja van ma is!
Ezt mondtam én is, hogy itt nincs 150 LE csak 120 LE
Szerintem 150 LE-s motorral nem lehet kapni Mo-n.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4758 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 09:07:32 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.24 csütörtök, 09:03:22
Ezt mondtam én is, hogy itt nincs 150 LE csak 120 LE
Szerintem 150 LE-s motorral nem lehet kapni Mo-n.
Lehet megchipelte a 120asat és 150 jött ki neki
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4759 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 09:08:52 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.24 csütörtök, 09:03:22
Ezt mondtam én is, hogy itt nincs 150 LE csak 120 LE
Szerintem 150 LE-s motorral nem lehet kapni Mo-n.
te állítottad az első mondatodban ...
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4760 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 09:12:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.24 csütörtök, 09:08:52
te állítottad az első mondatodban ...
Én csak azt mondtam, hogy a használtautón van 150 LE-snek írva...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4761 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 09:22:51 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.24 csütörtök, 09:12:35
Én csak azt mondtam, hogy a használtautón van 150 LE-snek írva...
tehát te állítottad
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4762 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 11:03:37 »
Idézetet írta: siky - 2012.05.24 csütörtök, 09:03:22
Ezt mondtam én is, hogy itt nincs 150 LE csak 120 LE
Szerintem 150 LE-s motorral nem lehet kapni Mo-n.
De lehetett kapni, mikor meg jelent az új Bravo csak valamiért megszüntették gondolom nem bírta a strapát
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4763 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 11:12:15 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.05.24 csütörtök, 11:03:37
De lehetett kapni, mikor meg jelent az új Bravo csak valamiért megszüntették gondolom nem bírta a strapát
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4764 Dátum:
2012.05.27 vasárnap, 23:28:56 »
0-100as teszt meg lett nem sokkal lett rosszabb a gyárinàl és elpörgött a kerék szal az rendben volt ami gond lehetett a paripával az a kuplung volt..leìrtam mk3 váltò topicba a sztorit:((((
na most nem megy a gép sehova egy darabig
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4765 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 05:53:50 »
Idézetet írta: KNT85 - 2012.05.27 vasárnap, 23:28:56
0-100as teszt meg lett nem sokkal lett rosszabb a gyárinàl és elpörgött a kerék szal az rendben volt ami gond lehetett a paripával az a kuplung volt..leìrtam mk3 váltò topicba a sztorit:((((
na most nem megy a gép sehova egy darabig
Miért, sarokba állítottad?
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4766 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 16:53:28 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.05.28 hétfő, 05:53:50
Miért, sarokba állítottad?
nem, megsértődött és nem moccan:(
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4767 Dátum:
2012.06.02 szombat, 16:55:21 »
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki tudna kölcsönadni 1 db injektorfej támasztó gyűrűt vagy tömítés. Ki hogy hívja! Falsot szív a motor, valószínűleg onnan. Szívósor takarításkor volt a kezemben és elég ramaty állapotban vannak. Találtam egy céget akik minta után legyártják, tehát egy szintén ramaty is jó lenne!
A Cromaxba megvehetem az injektorokkal együtt néhány 20 ezresért szomoru1
Tehát elkelne a segítség!
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 18:37:22 írta fercisti
»
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4768 Dátum:
2012.06.02 szombat, 17:31:07 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.06.02 szombat, 16:55:21
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki tudna kölcsönadni 1-t!
Falsot szív a motor, valószínűleg onnan. Szívósor takarításkor volt a kezemben és elég ramaty állapotban vannak. Találtam egy céget akik minta után legyártják, tehát egy szintén ramaty is jó lenne!
A Cromaxba megvehetem az injektorokkal együtt néhány 20 ezresért szomoru1
Tehát elkelne a segítség!
Köszönöm!
De mit?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4769 Dátum:
2012.06.02 szombat, 18:07:30 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.02 szombat, 17:31:07
De mit?
injektortömítést
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4770 Dátum:
2012.06.02 szombat, 18:35:43 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.02 szombat, 17:31:07
De mit?
Csak a lényeg maradt ki...
bocsi!
Javítottam az eredetit
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.02 szombat, 18:37:54 írta fercisti
»
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4771 Dátum:
2012.06.02 szombat, 18:38:27 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.02 szombat, 18:07:30
injektortömítést
Látom te megértettél
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4772 Dátum:
2012.06.02 szombat, 18:39:13 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.06.02 szombat, 18:38:27
Látom te megértettél
onnan tudom, hogy olvastam a hirdetést, amúgy én sem értettem volna ...
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4773 Dátum:
2012.06.02 szombat, 21:27:14 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.06.02 szombat, 16:55:21
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki tudna kölcsönadni 1 db injektorfej támasztó gyűrűt vagy tömítés. Ki hogy hívja! Falsot szív a motor, valószínűleg onnan. Szívósor takarításkor volt a kezemben és elég ramaty állapotban vannak. Találtam egy céget akik minta után legyártják, tehát egy szintén ramaty is jó lenne!
A Cromaxba megvehetem az injektorokkal együtt néhány 20 ezresért szomoru1
Tehát elkelne a segítség!
Köszönöm!
Szerintem először fújkáld meg féktisztítóval miközben jár a motor. Ha felpörög onnan szív falsot, ha máshol pörög fel, akkor máshonnan.
Ha gyártatni akarsz arra figyelj, hogy olyan anyagból gyártsák ami bírja a hőt meg a benzint
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4774 Dátum:
2012.06.02 szombat, 23:21:37 »
Idézetet írta: siky - 2012.06.02 szombat, 21:27:14
Ha felpörög onnan szív falsot, ha máshol pörög fel, akkor máshonnan.
hol máshol pörög fel? Pl: a csomagtartóba?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4775 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 01:08:51 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.06.02 szombat, 18:35:43
Csak a lényeg maradt ki...
bocsi!
Javítottam az eredetit
Csütörtökön vitték el a teljes készletet az injektorsorral együtt. Későn szóltál.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4776 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 01:09:33 »
Idézetet írta: siky - 2012.06.02 szombat, 21:27:14
Szerintem először fújkáld meg féktisztítóval miközben jár a motor. Ha felpörög onnan szív falsot, ha máshol pörög fel, akkor máshonnan.
Pontosan.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4777 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 02:17:26 »
a legszebb az lesz, ha neki is hámlik a kábelkötege és alkalomadtán kigyullad az autó
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4778 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 06:02:03 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.03 vasárnap, 02:17:26
a legszebb az lesz, ha neki is hámlik a kábelkötege és alkalomadtán kigyullad az autó
Egyszer a Sierrával mentem Makóról Szentesre, kb 60 Km. A Szentes tábla után 5 méterrel valami büdös csapta meg orromat, meg felszállt a fehér füst a műszerfal alól. Autóból kipattanva motortér nyit, akkumulátor csatlakozó le, halonnal oltó kézi készülék élesítve, és tűz! Mármint az autóban. Az egész kábelkorbács összeolvadt a motortérben, már bent olvadozott a műszerfal alatt, a kompjúter elfüstölt, én meg szédelegtem.
Siófokról szereztem bele kábelkorbácsot, meg kompjútert egy bontóból, akkor az még 100 e, fölött állt meg.
Azóta mindig óvatosan közelítem meg a Szentes táblát!
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4779 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 12:17:59 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.03 vasárnap, 06:02:03
Egyszer a Sierrával mentem Makóról Szentesre, kb 60 Km. A Szentes tábla után 5 méterrel valami büdös csapta meg orromat, meg felszállt a fehér füst a műszerfal alól. Autóból kipattanva motortér nyit, akkumulátor csatlakozó le, halonnal oltó kézi készülék élesítve, és tűz! Mármint az autóban. Az egész kábelkorbács összeolvadt a motortérben, már bent olvadozott a műszerfal alatt, a kompjúter elfüstölt, én meg szédelegtem.
Siófokról szereztem bele kábelkorbácsot, meg kompjútert egy bontóból, akkor az még 100 e, fölött állt meg.
Azóta mindig óvatosan közelítem meg a Szentes táblát!
Viszont, ha nem lett volna a kocsiban oltó, akkor sírva közelítenéd meg.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4780 Dátum:
2012.06.03 vasárnap, 13:00:20 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.03 vasárnap, 12:17:59
Viszont, ha nem lett volna a kocsiban oltó, akkor sírva közelítenéd meg.
Na ezért van egy 5000 Ft-os feleslegesnek tűnö dolog a kocsimban, ami abszolút fontos tartozék! Én inkább ezt tenném kötelezővé, nem az egészségügyi ládát. Azt szerintem senki nem használta még balesetkor, mivel senki nem mer hozzányúlni a beteghez, sérülthöz. Oltani meg fontos lenne, attól nincs rosszul senki. De sok nagy tüzet megelőzhetne, ha lenne!
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4781 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 00:39:17 »
Idézetet írta: fercisti - 2012.06.02 szombat, 16:55:21
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki tudna kölcsönadni 1 db injektorfej támasztó gyűrűt vagy tömítés. Ki hogy hívja! Falsot szív a motor, valószínűleg onnan. Szívósor takarításkor volt a kezemben és elég ramaty állapotban vannak. Találtam egy céget akik minta után legyártják, tehát egy szintén ramaty is jó lenne!
A Cromaxba megvehetem az injektorokkal együtt néhány 20 ezresért szomoru1
Tehát elkelne a segítség!
Köszönöm!
Én tudok adni ilyet. Privátban megírom az elérhetőségeim.
Poroltót jó, hogy mondjátok, azt már rég be akarom szerezni. Szóljatok, ha tudtok jó áron valami nem batár méretekkel rendelkezőt.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
siky
Vendég
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4782 Dátum:
2012.06.04 hétfő, 11:11:32 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.03 vasárnap, 13:00:20
Na ezért van egy 5000 Ft-os feleslegesnek tűnö dolog a kocsimban, ami abszolút fontos tartozék! Én inkább ezt tenném kötelezővé, nem az egészségügyi ládát. Azt szerintem senki nem használta még balesetkor, mivel senki nem mer hozzányúlni a beteghez, sérülthöz. Oltani meg fontos lenne, attól nincs rosszul senki. De sok nagy tüzet megelőzhetne, ha lenne!
Igazad van, a poroltó tényleg hasznos dolog. Nem tudom az elsősegély felszerelést mennyien használják már. Én voltam már tanúja csúnya balesetnek, amikor elláttam a sérülteket (persze mástól kértem mentőládát, hogy ne nekem kelljen újat vennem
). Szerintem mindkettő kényelmesen elfér a kocsiban
Naplózva
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4783 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:27:19 »
Idézetet írta: siky - 2012.06.02 szombat, 21:27:14
Szerintem először fújkáld meg féktisztítóval miközben jár a motor. Ha felpörög onnan szív falsot, ha máshol pörög fel, akkor máshonnan.
Ha gyártatni akarsz arra figyelj, hogy olyan anyagból gyártsák ami bírja a hőt meg a benzint
Beszéltem a céggel aki gyártaná, de csak "lapos" tömítéseket gyártanak, úgyhogy nem nyert kategória...
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4784 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:28:42 »
Idézetet írta: drof - 2012.06.03 vasárnap, 01:08:51
Csütörtökön vitték el a teljes készletet az injektorsorral együtt. Későn szóltál.
De azért köszi!
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
fercisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4785 Dátum:
2012.06.07 csütörtök, 17:47:54 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.03 vasárnap, 02:17:26
a legszebb az lesz, ha neki is hámlik a kábelkötege és alkalomadtán kigyullad az autó
Most megakarsz rémiszteni?!
A nem egész 3 éves lányom is ott ül az autóban!
Különben, ahol hámlott szigetelőszalaggal kicsiny kezeim segítségével sufnitunigoltam
Ideiglenesen míg nem tudunk kábeleket cserélni.
1ébként beszéltem szakival és azt mondja val.szeg a szívósor tömítés lesz a ludas. Mikor pucolva lett valóban csak az alsó lett cserélve.
Naplózva
LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4786 Dátum:
2012.06.08 péntek, 08:38:58 »
Helló.
Lenne egy olyan jellegű kérdésem.
Hogy amikor a kulcsot bele teszem a gyújtáskapcsolóba, rá adom a gyújtást ugyebár a felső kijelző panelen minden visszajelző lámpa kivirít elgondolkodik majd kialszik. kivétel egy motivúm. A szervizt jelző lámpa az nem csinál semmit sem.
A kérdésem a következő ez normális jelenség, vagy kiéget mögőtte a rizsszem izzó?
A következő ez csak ügy kiváncsiságból.
A lámpakapcsolónak van gyárilag beépített világítása?
vagy az egyik Mondeom-ban sem müködik, müködött?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4787 Dátum:
2012.06.08 péntek, 11:36:44 »
na, amióta fényképbiztos módban megyek, 8 alatt van a fogyim
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4788 Dátum:
2012.06.08 péntek, 11:40:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.06.08 péntek, 11:36:44
na, amióta fényképbiztos módban megyek, 8 alatt van a fogyim
Múlt hét szombat óta én is úgy járok
most várom a fotót
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4789 Dátum:
2012.06.08 péntek, 16:54:32 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.06.08 péntek, 11:40:43
Múlt hét szombat óta én is úgy járok
most várom a fotót
Legalább mosolyogtál? Mennyi volt az annyi?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4790 Dátum:
2012.06.08 péntek, 18:00:01 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.08 péntek, 08:38:58
Helló.
Lenne egy olyan jellegű kérdésem.
Hogy amikor a kulcsot bele teszem a gyújtáskapcsolóba, rá adom a gyújtást ugyebár a felső kijelző panelen minden visszajelző lámpa kivirít elgondolkodik majd kialszik. kivétel egy motivúm. A szervizt jelző lámpa az nem csinál semmit sem.
A kérdésem a következő ez normális jelenség, vagy kiéget mögőtte a rizsszem izzó?
A következő ez csak ügy kiváncsiságból.
A lámpakapcsolónak van gyárilag beépített világítása?
vagy az egyik Mondeom-ban sem müködik, müködött?
Első kérdésre: valszeg igen, vagy kiégett, vagy nincs is benne (mert az előző tulaj/eladó kiszedte, mert világított, agy hijján pedig nem nyomkodta a reset gombot helyette)
Második kérdés: igen van a kapcsolónak világítása, ki van építve a helye, felszúrsz a tekerőgombnak alulról egy tűvel és le tudod húzni. Ott vagy egy üres hely van a lámpának, vagy egy valami lámpa. Nálam az MK2-es műszerfalnál ill. kapcsolónál csak helye van, nem világít maga a tekerő és a sziluttek amik rajta vannak, MK1-nél világított. Majd megnézem azt is, én is unom, hogy nem világít maga a tekerő...
(egyébként ez inkább az elektromos dolgok topicba való téma)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4791 Dátum:
2012.06.08 péntek, 19:19:18 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.08 péntek, 08:38:58
A következő ez csak ügy kiváncsiságból.
A lámpakapcsolónak van gyárilag beépített világítása?
vagy az egyik Mondeom-ban sem müködik, müködött?
Van világítása, mégpedig a kapcsoló melletti foglalatban 3W-os bedugós égő.
Itt találod:
http://postimage.org/image/6g1dutc3v/
T 10-es 3W-os izzó kell hozzá!
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4792 Dátum:
2012.06.09 szombat, 08:28:24 »
Köszönöm szépen a gyors válaszokat.
Azért ide szeretek írni,
mert itt normálisan tudnak rá válaszolni,
tudom van amikor nem ide illő téma amit megosztok.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4793 Dátum:
2012.06.09 szombat, 11:08:24 »
Idézetet írta: BeG 2.5/V6 - 2012.06.09 szombat, 08:28:24
Köszönöm szépen a gyors válaszokat.
Azért ide szeretek írni,
mert itt normálisan tudnak rá válaszolni,
tudom van amikor nem ide illő téma amit megosztok.
De ebben a fórumban az a jó, hogy általában mindenkinek vannak rossz napjai, amikor rosszat ír, mond, de másnapra elmúlik. És mindig van, aki beléd köt, és aki segít. Ez így együtt a Mondeo Club Hungary, amit szeretünk, mert összességében rengeteg jót nyújt, sokat segít, és jó itt lenni!
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4794 Dátum:
2012.06.09 szombat, 12:51:39 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.09 szombat, 11:08:24
De ebben a fórumban az a jó, hogy általában mindenkinek vannak rossz napjai, amikor rosszat ír, mond, de másnapra elmúlik. És mindig van, aki beléd köt, és aki segít. Ez így együtt a Mondeo Club Hungary, amit szeretünk, mert összességében rengeteg jót nyújt, sokat segít, és jó itt lenni!
Pontosan.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4795 Dátum:
2012.06.09 szombat, 13:41:50 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.08 péntek, 19:19:18
Van világítása, mégpedig a kapcsoló melletti foglalatban 3W-os bedugós égő.
Itt találod:
http://postimage.org/image/6g1dutc3v/
T 10-es 3W-os izzó kell hozzá!
Szerintem Ő nem arra gondolt. Az a háttért világítja meg, a tekerőt magát nem.
Plusz ott a magasság állító, az is világít ám, csak abban egy beforrasztott rizsszem van, érdemes leddel helyettesíteni. Egyedül a fényerő szabályzó nem világít, mert ott nem áttetsző/fény-átengedő a műanyag és a sziluettek is csak rá vannak "festve".
Egyébként a fórummal egyetértek, mármint amit írtatok, csak azt mondtam, hogy (lévén, MK2, mindegy V6-dízel-1.6-os) erre hamarabb és talán többen is válaszoltak volna egy másik topicban.
Pl. én a V6 topicot ritkán olvasom, lévén, hogy kályhamotorom van.
Csak ennyit akartam hozzáfűzni, meg, hogy sok sikert a fényekhez !
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4796 Dátum:
2012.06.16 szombat, 22:11:12 »
Ma bent voltunk Szegeden nézelődni, vásárolni (hál' istennek nem sok mindent. Hazafelé jövet délután, inkább estefelé (bár ennek nincs jelentősége), az autó beindult, ment rendesen, mint szokott, csak kigyulladt a kipörgés gátló, a az ABS, és a fék jelzőlámpa, és nem is aludt el. Egy lámpánál pirosat kapva kihasználtam, leállítottam a motort. Néhány (mondjuk 40 másodperc) után újra indítva még mindig égtek a jelzőlámpák. Haladtam tempósan a forgalommal, és egyszer csak elaludtak a jelzőlámpák. Egész hazáig, Makóig semmi változás, majd a Makó tábla után (ennek megint nincs jelentősége) ismét kigyulladtak. A ház előtt leállítottam a motort, vártam vagy 3 percet, újra indítás után megint ég a 3 lámpa. Mi lehet ez? Ilyet még nem csinált, a motor megy szépen, semmi nem érezhető, a fék jó, a kerék nem pörög ki, szóval nem értem. Valakinek ötlete? ( mondjuk nem olyan, hogy vakarjam meg a fülem tövét!)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4797 Dátum:
2012.06.16 szombat, 23:10:05 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.16 szombat, 22:11:12
Ma bent voltunk Szegeden nézelődni, vásárolni (hál' istennek nem sok mindent. Hazafelé jövet délután, inkább estefelé (bár ennek nincs jelentősége), az autó beindult, ment rendesen, mint szokott, csak kigyulladt a kipörgés gátló, a az ABS, és a fék jelzőlámpa, és nem is aludt el. Egy lámpánál pirosat kapva kihasználtam, leállítottam a motort. Néhány (mondjuk 40 másodperc) után újra indítva még mindig égtek a jelzőlámpák. Haladtam tempósan a forgalommal, és egyszer csak elaludtak a jelzőlámpák. Egész hazáig, Makóig semmi változás, majd a Makó tábla után (ennek megint nincs jelentősége) ismét kigyulladtak. A ház előtt leállítottam a motort, vártam vagy 3 percet, újra indítás után megint ég a 3 lámpa. Mi lehet ez? Ilyet még nem csinált, a motor megy szépen, semmi nem érezhető, a fék jó, a kerék nem pörög ki, szóval nem értem. Valakinek ötlete? ( mondjuk nem olyan, hogy vakarjam meg a fülem tövét!)
volt valami jeladó gondod(abs) azt cserélted már?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
siky
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4798 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 01:11:53 »
Idézetet írta: fügelaci - 2012.06.16 szombat, 22:11:12
Ma bent voltunk Szegeden nézelődni, vásárolni (hál' istennek nem sok mindent. Hazafelé jövet délután, inkább estefelé (bár ennek nincs jelentősége), az autó beindult, ment rendesen, mint szokott, csak kigyulladt a kipörgés gátló, a az ABS, és a fék jelzőlámpa, és nem is aludt el. Egy lámpánál pirosat kapva kihasználtam, leállítottam a motort. Néhány (mondjuk 40 másodperc) után újra indítva még mindig égtek a jelzőlámpák. Haladtam tempósan a forgalommal, és egyszer csak elaludtak a jelzőlámpák. Egész hazáig, Makóig semmi változás, majd a Makó tábla után (ennek megint nincs jelentősége) ismét kigyulladtak. A ház előtt leállítottam a motort, vártam vagy 3 percet, újra indítás után megint ég a 3 lámpa. Mi lehet ez? Ilyet még nem csinált, a motor megy szépen, semmi nem érezhető, a fék jó, a kerék nem pörög ki, szóval nem értem. Valakinek ötlete? ( mondjuk nem olyan, hogy vakarjam meg a fülem tövét!)
Ez biztos hogy abs jeladó
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #4799 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 05:23:29 »
A jobb hátsó kerékagyon levő fogas koszorú van eltörve, azt kellene cserélni. Még nem cseréltem, mert MK2 Krisztián a bontás alatt levő (?) autóból ígérte nekem, ha eljutnak odáig. Na most ennek másfél, két hónapja. Lehet, nem várok rá, veszek egy újat. Elképzelhető, hogy a törött gyűrű már annyira rezeg, mozog, hogy megnőtt a távolság a két végpont között, illetve a fáradás miatt akár le is törhet egy darabja. Köszi a tanácsot, véleményt. A tettek mezejére kell lépnem. Meg a pénztárca fenekére is, mert akkor már a bal hátsó féknyereg is cserélős, nem fog a kézifék. Abból sem találok használt bontottat, így marad ott is a vadi új.
Naplózva
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ